Zamknij

J. Chmielewski zdradza jaką pierwszą decyzję podejmie jako prezydent Włocławka

07:11, 23.07.2014 G.S
Skomentuj Jarosław Chmielewski na Zielonym Rynku. Jarosław Chmielewski na Zielonym Rynku.

Jarosław Chmielewski, kandydat PiS na prezydenta Włocławka zapowiada, że jeśli wygra wybory, to jego pierwszą decyzją będzie likwidacja Strefy Płatnego Parkowania. Przekonuje, że miasto na tym nie straci, wprost przeciwnie.

Pomysł nie jest nowy, bo PiS już od jakiegoś czasu nie podoba się, że za parkowanie w centrum Włocławka trzeba płacić. Jarosław Chmielewski zimą ubiegłego roku, wtedy jeszcze tylko jako radny, przekonywał, że  obniżenie o 20 proc. cen abonamentów za postój na płatnych parkingach w centrum miasta oraz zniesienie opłat za parkowanie w sobotę ożywi drobny handel. 

Dziś, jako kandydat na prezydenta Włocławka, wraca do tego pomysłu, ale jest jeszcze bardzie radykalny, bo SPP nie chce w ogóle. - Mieszkańcy robią zakupy w centrach handlowych, bo nie chcą płacić za parkowanie - przekonuje Chmielewski.

Uważa, że na likwidacji SPP miasto nie straci, ale zyska - więcej podatków do kasy miasta będą wpłacać właściciele sklepów, którym wzrosną dochody, bo będą mieć więcej klientów. - 2,3 mln zł rocznie, które miasto ma ze Strefy, to żadne pieniądze w porównaniu z wydatkami na nietrafione inwestycje - mówi kandydat PiS na prezydenta. - W Płocku za parkowanie w centrum mieszkańcy nie płacą i miasto doskonale sobie radzi.

Miejsc na parkingach po likwidacji SPP ma nie zabraknąć dzięki budowie parkingów - podziemnych i wielopoziomowych, ale płatnych - Proponuję, żeby te inwestycje zrealizować w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Inwestor, który wybudowałby parkingi, mógłby czerpać z nich zyski - mówi Chmielewski.

PiS to nie pierwsza partia, która likwidacją SPP wabi wyborców. Stowarzyszenie "Włocławek ponad podziałami" też domaga się zmiany przepisów dotyczących płatnego parkowania. Chce zniesienia opłat za postój w soboty oraz wyłączenie ze Strefy Płatnego Parkowania niektórych terenów, np. wokół hali na Zielonym Rynku.

Czy Twoim zdaniem strefa płatnego parkowania powinna zostać zlikwidowana?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
Tak 60%
Nie 37%
Nie mam zdania 4%
(G.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(49)

parkingparking

33 14

przecież w sobotę się nie płaci...

da bóg, nie będzie musiał dotrzymywać obietnic 07:57, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

amonamon

33 14

Przypominam sobie pomysł poprzedniego pisowskiego kandydata na prezydenta: przywrócenie ruchu samochodów na 3 Maja. Jak drobny handel ożył dzięki temu rozwiązaniu wszyscy widzą hehe. Nie ma to jak genialne proste pomysły. 08:02, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

39 17

Populizm panie Chmielewski! Widzę że każdą pierdołę można głosić aby zdobyć głosy. Czy to Prezydent decyduje czy Rada Miasta? 08:03, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Don VitoDon Vito

40 17

Dopiero będzie bajzel.Mieszkańcy Włocławka nie zasługują na wprowadzenie takiego "udogodnienia"-przykład wcześniejszego,darmowego parkingu przy Kauflandzie. 08:07, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GolemXIVGolemXIV

31 9

Jak zwykle obiecanki cacanki...... 08:12, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ConnanConnan

37 14

chmielewski na prezydenta hahaha kabaret albo cyrk na kółkach :-D to chłopak ma ambicje hahaha :-D nie no nie mogę ze śmiechu wy3mać :-D co do parkowania płatnego na mieście to żenada, nie po to nasi dziadkowie ginęli i walczyli o tą Polskę abyśmy za to co nasze,nas obywateli,żebyśmy my musieli płacić za parkowanie !!!!!
Wszystko co jest,cała Polska jest nasza-obywateli a nie wasza,polityczków,którzy pozjadali wszystkie rozumy !!!!!! rządzicie się jakby Polska była tylko wasza i za bardzo się rządzicie tym wszystkim !!!!! Nie wy za Polskę walczyliście,nie wy tą Polskę pobudowaliście !!! 08:29, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dirtybobdirtybob

51 11

jak zostane prezydentem z kranów będzie leciała coca-cola 08:30, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wurstwurst

48 11

w tym miescie wszyscy wszystkim cos obiecują a nic nie robią , wybudawac parking wielo piętrowy w centrum i po problemie i zrobić przejezdną droge z centrum na południe pod torami a nie jakies ,,abrakadabra,,i cudowania... 08:36, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smqsmq

48 18

jeszcze niech zlikwiduje STRAŻ MIEJSKĄ tych nierobów...(pachołków pałuckiego) 08:58, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

unknownunknown

27 6

Cena paliwa w stosunku do zarobków jest taka wysoka, że powinni jeszcze stać przy parkomatach i całować po rękach, że ludzie wrzucają te monety, których sami za wiele nie mają.

Wracając do artykułu. Co wybory ciągle to samo. A potem przyjdzie co do czego i nic się nie zmieni albo jeszcze pogorszy. 09:01, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marcin mmarcin m

24 14

jak zlikwidują strefę płatnego parkowania, to dopiero będą cyrki przy próbie zaparkowania. Nie będzie zbyt dużo wolnych miejsc. Samochody będą tam parkowały tygodniami (!!!!!!) bo przecież za darmo ! Ludzie o wolne miejsce będą się "bić" aby tam zaparkować - prawo dżungli wygrają silniejsze argumenty ;-) To będzie jeden z większych błędów ewentualnego nowego prezydenta, którym raczej nie zostanie. 09:28, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dghtjdghtj

20 13

bezpłatne parkingi w centrum będą skutkiem ze zawsze bedą zapełnione tylko czekac jak handlarze bedą wstawiac na parkingi swe auta z kartkami sprzedam samochody bedą stały dzien i noc bedzie wielki bałagan!!
09:36, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piotrpiotr

20 11

widać że ten człowiek nie ma pojęcia o komunikacji a był dyrektorem WORD-u. Polecam internet tam można przeczytać do czego służą strefy płatnego parkowania , to nie przysłowiowy radar gminny panie radny 09:42, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatiKati

17 2

Dlaczego więc handel w centrum w soboty i niedziele i tak marnieje?
Kilka powodów: ceny (niestety- markety są konkurencyjne), rozproszenie różnych sklepików (w marketach - oszczędność czasu), wysokie koszty wynajmu lokali użytkowych. Tu należy szukać przyczyn upadającego rodzimego handlu. Płatne parkingi nie mają większego znaczenia. Kiepska analiza problemu. 10:07, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BakłabychBakłabych

17 3

a nie jest tak, że gdyby Szanowny Pan Radny miał rację, to na całym świecie nie byłoby stref płatnego parkowania? Teraz większość dużych miast działa na swoją szkodę? 10:18, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

janjan

6 8

niech jeszcze cos powie co zrobi dla ludzi oprocz parkingow i niech dogada sie z jackiem bo za duzych szans na prezydenta to nie ma wieksze szanse ma jacek L bo wloclawianie maja dosyc politykow ktorzy doprowadzili wloclawek do ruiny nie inwestujac pieniedzy w biznes tylko w glupoty kultury ktore stoja puste bez uzyteczne a jeszcze przynosza straty utrzymujac je szczegolnie zima jacek to prowadzil swja dzialalnosc i wie co zrobic zeby ludzie cos mieli z naszych podatkow 10:25, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

22 7

Panie Chmielewski ja wolę płacić. Niżli mieć takiego prezydenta. Daruj sobie człowieku te obiecanki. 10:29, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaziuKaziu

10 3

Prawda jest taka, że ludzie z różnych partii, które są u władzy w naszym mieście od kilku lat mieli już wiele szans i możliwości, żeby zrobić coś dla włocławian. Należy iść na wybory i głosować na komitety bezpartyjne - nie wnikam już jakie konkretnie. Ważne jest również samo pójście na wybory, ponieważ jest wiele osób z partiami związanych i to oni napędzają frekwencję u swoich znajomych. 10:30, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rokiroki

3 7

a co wy myslicie ze pan jacek lebiedzinski to nie zlikwiduje tego platnego dziadostwa zburzy przystan co przynosi straty i beda pieniadze na parkowanie to tylko chmielewski ma taki pomysl 10:33, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenaLena

14 5

Wzorem krajów cywilizowanej zachodniej europy w centrach miast parkowanie na ulicach w samym centrum jest płatne i są to wysokie opłaty. natomiast w centrum istnieją place wolne od opłat przez 2 godziny od chwili zaparkowania potwierdzone nastawieniem karty zegarowej.Po upływie 2 godzin jest obowiązek zjazdu z parkingu.Nie zastosowanie się i pozostawienie auta dalej nawet przy ponownym przestawieniu czasu na karcie i stwierdzenie przez kontrolujących powoduję z holowanie auta wiążące się z wysokimi kosztami.Pracujący i przebywający Polacy , stosują się do istniejących wymogów , wiedząc że nałożony mandat nie ulega przedawnieniu .Więc u nas można wprowadzić podobne zasady nie licytując się , nie wiążąc z wyborami prezydenckimi .Gdyby radni myśleli o wyborcach to wprowadzenie wzorców innych miast dawno by poddali dyskusji i głosowaniu.A tak to przyzwalają na kolejne skubanie mieszkańców kolejnym podatkiem za opłaty z użytkowania dróg miejskich na które płacony jest podatek drogowy ukryty w cenie paliw.Panie radny Chmielewski doskonale pamiętam obsadzenie funkcji dyrektora WODR , pana osobą jak PiS rządził w dwuletnim okresie.Więc do czyściochów akurat pan nie należy . Kolejnym problemem jest pana miejsce zamieszkania z którego wynika , że nawet radnym nie powinien pan być.I kolejnym problemem jest ciągłe brzęczenie w CW24 z nawiedzoną , uczuloną na wszystko i wszystkich po za tymi i tych którzy przyklaskują jej . Dla mnie jest pan taką osobą jak były działacz Pis a obecnie koalicjant .Z kwituję tak " boże chroń nas mieszkańców przed szkodnikami" 10:37, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DawidekDawidek

13 8

Tak wszyscy gadacie na p.Chmielewskiego to zaglosujcie na p.Wojtkowskiego ktory podniosl nam wiek do 67 lat,broni skompromitowanych ministrow itd,a co chodzi o wloclawek to caly budzet wyda na Anwil zamiast poprawiac zycie mieszkancow. 10:41, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ConnanConnan

16 4

do smq:
zgadzam się,w pi..u zlikwidować tych nygusów,całą straż miejską,są tak potrzebni jak dziw.e majtki !!!! szkoda tylko kasy na tych nierobów !!!! 10:48, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłoclawianinWłoclawianin

17 5

Boże, po czymś takim temu facetowi nie wierzę. On wali pod publiczkę. Jakie to siermiężnie populistyczne. Podlizuje się tak prymitywnie. Oceniam to na żenującą zagrywke. 10:49, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hankahanka

25 2

ja panu radnemu dopisze ciąg dalszy programu:
zmniejsze bezrobocie
wyremontuje drogi
ściągnę inwestorów 11:00, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OgiOgi

16 6

Wszystko za darmo dla wszystkich a szczególnie tych z pisu.....a Dyrektor WORD też pracuje bez pensji czyli w tzw. czynie społecznym???? Parkingi we wszystkich miastach całej Europy są płatne z wyjątkiem weekendów co i u nas jest normą!!!! 11:02, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

andrzejandrzej

18 2

Jarku, jesteś jak zwykle nieprzygotowany. Dwie kadencje w samorządzie nie nauczyły cię, że takie decyzje podejmuje Rada Miasta, a nie Prezydent?

Podpowiedź: możesz obiecać, że jako prezydent przedłożysz taki projekt radnym, ale to oni podejmują decyzje. 12:13, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdasd

9 5

Następny Palantino przepycha się do koryta a jeszcze koryto nie wystawione :))) 13:09, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nonamenoname

10 6

a z jakiej racji mam płacić za parking? Był on wybudowany z pieniędzy podatników, czyli również z moich, więc nie powinno być płatnych parkingów! 13:32, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bbbb

10 4

Wszystkie 3 parkingi na Zielonym Rynku powinny być bezpłatne, poza tym reszta strefy z opłatą parkingową bez zmian, i wilk syty i owca cała, a społeczeństwo zdrowsze, bo się trochę przespaceruje... Nie wspominając o prawdopodobnej aktywacji usług i handlu na samym Zielonym Rynku. 13:37, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

7 4

Jeśli to jest argument żeby głosować za tym panem no to gratuluje tym co tak myślą. Od tego przybędzie w kieszeni tyle ,ze konta w banku nie pomieszczą no i po co rozój miasta, ściąganie inwestorów i budowanie miejsc pracy? wystarczy zlikwidować SPP. Oj ludzie, ludzie chyba aż tak głupi nie jesteście???? 13:45, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tiktik

12 4

Jeżeli pan zlikwiduje Straż Miejską i obetnie pan o połowę swoje zarobki i wszystkich urzędasów w UM to głosuje za panem.Jeżeli nie to się pan nie pokazuj w CW i tyle 14:08, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

10 2

tik zgadzam się z tobą w 100% 14:22, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JustynaJustyna

6 4

nie chcę wyrażać opinii na temat kandydatury, ale na temat zniesienia opłat za parkowanie. Jestem jak najbardziej za! W centrum owszem, niech będzie jeśli na prawdę to tak bardzo pomoże miastu (chociaż wątpię), ale ja, nawet jeżdżąc do babci muszę za każdym razem kupować bilecik w parkometrze pod blokiem... a to już lekka przesada... 15:17, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czesio525czesio525

9 0

a co do parkowania w soboty to jest płatne,właśnie musze jechac zapłacic 20 złotych bo myślałem że w weekendy jest darmowe:( 16:00, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

5 3

Panie Chmielewski, bądż pan poważny ! Tego wymaga etykieta zabiegającego o fotel, o fotel nie zawsze wygodny , a od którego można się nabawić hemoroidów. 16:28, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ss

4 5

Jeżeli ktoś twierdzi, że strefa płatnego parkowania nie przynosi miastu zysków to powinien nie tylko odpuścić sobie start w wyborach prezydenckich, ale także rozejrzeć się za etatem sprzątacza, co najwyżej. 17:17, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kazikkazik

4 2

Panie kochany daj se Pan spokój :)bierzcie przykład z miast które się rozwijają w większości taka jest strefa płatnego parkowania, mógł pan coś lepszego wymyśleć np. Pan Lebiedziński jak wygra da ludziom całoroczne lodowisko to jest inwestycja pociągająca dopiero olbrzymie koszty utrzymania ale co wy się będziecie ludzmi przejmować jesteście wszyscy tacy sami ze bezrobocie ze nikt nie chce tu inwestować nie widzicie STOŁKI przesłaniają wszystko :) 17:22, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ALAL

5 2

Jeden budował przystanie/chyba dla kolesiów/a drugi w slumsach chce budować wielopoziomowe parkingi.Panie Boże chroń nas od takich prezydentów. 19:55, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariomario

6 3

ZA MŁODY CZŁOWIEK NA PREZYDENTA ---- PREZES PIS I PAN POSEŁ Z PIS NIC NIE POMOGĄ BO NIE SĄ PRZY WŁADZY ---- CIEKAWE KIEDY SKOŃCZY SIĘ DYREKTOROWANIE 20:20, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObservatorObservator

6 1

@ ~ kazik / 17:22, 23.07.2014

Po pierwsze; nie pan Lebiedzieński, tylko MIESZKANCY WŁOCLAWKA. Był czas, żebys nauczył się myśleć innymi kategoriami.
po drugie: lodowisko całoroczne może być znacznie bardziej dochodowe dla miasta, niż pływająca scena. Choćby dlatego, że będzie czynne cały rok. Duzo jeździlem po Kraju i widzialem jak są wykorzystywane lodowiska i gwarantuję ci, że rzecz bylaby znakomitością.

ps. W programie przedwyborczym kampanijnym obecny prezydent Palucki mial taki punkt do zrealizowania dla dobra ( a jakże) mieszkańców. Cytuję:
3. "Przystąpimy do budowy AQUAPARKU oraz odnowy infrastruktury kąpielisk miejskich";
Po czterech latach rządów ATP (nie licząc pierwszej kadencji) juz by coś stalo, nieeee? :)
21:24, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ALAL

6 1

Jak ludzie nie mają pracy to niech sobie chociaż na łyżwach pojeżdżą. 22:01, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

********************

5 1

We Włocławku - Strefa Płatnego Parkowania funkcjonuje w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00 oraz w soboty od 8.00 do 14.00. Opłaty za parkowanie w SPP nie obowiązują w niedziele i ustawowe święta. 22:29, 23.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:P:P

4 2

ahahahahahahahaaaaa, a gdzie pomysły na rozwój??? 00:35, 24.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

6 8

Lewactowu się w du....ch zagotowało ? A lewactwo już zapomniało jak jabłka aQQ rozdawało i darmowe bilety MPK zapowiadało ? Jak zmiejszenie bezrobocia zapowiadało ? A co lewactwu z tych obietnic poza koleinami zostało ? Chyba tylko cicha stołkowa kolalicja SLD-PO ? 10:52, 24.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

**********************

7 1

Działacze WPP apelują do prezydenta o ograniczenie Strefy Płatnego Parkowania
A OTO WYNIK SONDAŻU
Czy parkowanie na Zielonym Rynku powinno być bezpłatne?
1. TAK - 80%
2. NIE - 18%
3. NIE MAM ZDANIA - 2%
A co na to Prezydent nadal milczy. 12:12, 24.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xaxierxaxier

1 0

ale ma chwyt wow! już na ciebie zagłosuję :) 00:01, 25.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pionierpionier

4 0

Ocho widzię że tworzą się nowe miejsce pracy bo otwierają zakłady masarskie.Kiełbasę wyborczą czas zacząć produkować. 08:25, 25.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

1 6

Bo żyjemy w ,,demokratycznym'' kraju gdzie wola wyborców jest ważna- do wyborów a POtem -,,a POtem to benzyna może być nawet PO 7 złotych'' - podobnie z płatnym parkowaniem czyli kolejnym ukrytym złodziejskim podatkiem pomysłu samorzadowców na wille i POsiadłości nad zalewem .. 22:07, 27.07.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

0 1

~ XXIwiek / Strefy płatnego parkowania były są i będą, i nie zależy to od opcji rządzącej - (wnuczka nie mówiła Ci jak jest w Niemczech?)
Ale inną sprawą jest parkowanie bez opłat w soboty - w ościennych miastach tak mają. 11:54, 16.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%