Zamknij

Chcą zmian w MPK i zmniejszenia pensji prezesa. M. Krygier: "Żal mi tych ludzi"

10:02, 01.08.2014 N.CH
Skomentuj od lewej Piotr Dombrzalski i Tomasz Kruczyński - Stowarzyszenie Włocławek Ponad Podziałami, fot. Natalia Chylińska od lewej Piotr Dombrzalski i Tomasz Kruczyński - Stowarzyszenie Włocławek Ponad Podziałami, fot. Natalia Chylińska

W przyszłym tygodniu na biurko prezesa Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego oraz prezydenta Włocławka ma trafić wniosek o obniżenie pensji prezesa tej spółki miejskiej o połowę. Złożą go przedstawiciele Stowarzyszenia Włocławek Ponad Podziałami.

Członkowie stowarzyszenia uważają, że włocławianon bardzieje zależy na tanich biletach autobusowych, niż na nowoczesnych autobusach, w które obecnie się inwestuje. 

 Jest zbyt duża dysproporcja między płacami dla osób na najwyższym szczeblu, a wypłatami zwykłych pracowników. Jeśli spółka szuka oszczędności, to zawsze robi to kosztem pasażerów. Naszym zdaniem powinna najpierw zacząć od siebie - mówi Tomasz Kruczyński ze Stowarzyszenia Włocławek Ponad Podziałami.

Zdaniem członków stowarzyszenia, zaoszczędzone dzięki obniżce pensji prezesa pieniądze, mogłyby przyczynić się do poprawy jakości usług przewoźnika lub być wykorzystane na podwyżki dla tych pracowników, którzy zarabiają najmniej.

We wniosku, który złożony zostanie w poniedziałek ma znaleźć się także zapis dotyczący obniżenia cen biletów, zwiększenia częstotliwości kursowania autobusów i lepszego oznakowania linii specjalnych.

  Ja też mogę wyjść i krzyczeć, że chcę przejazdów co minutę. Równie dobrze z placu Wolności mógłby odlatywać helikopter na Zazamcze, ale czy to ma sens? - pyta Marek Krygier, prezes MPK. - Żal mi tych ludzi, którzy takie wnioski kierują, bo oszukują oni ludzi.

Członkowie stowarzyszenia postulują, by autobusy kursowały MPK przez całą dobę, zwłaszcza w weekendy.

Prezes MPK zwraca jednak uwagę na nierentowność nocnych linii właśnie ze względu na to, że we Włocławku o tej porze nikt nie podróżuje. Przytacza także przykłady z innych miast, w których właśnie podczas nocnych kursów dochodzi do największej ilości bójek i dewastacji autobusów. Niektórzy przewoźnicy na te przejazdy muszą zatrudniać specjalne służby porządkowe, co generuje dodatkowe koszty.

Prezes podaje, że "na rękę" zarabia 11 300 zł miesięcznie. O przyjęciu lub odrzuceniu wniosku o obniżenie pensji zdecyduje prezydent Andrzej Pałucki.

(N.CH)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(53)

w.ekw.ek

85 8

tego nieudacznika już dawno powinni zwolnić ! między innymi za to ,że w niedziele nie jeździ autobus linii 21 z południa na zazamcze - wcale ! 10:08, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

studentosstudentos

58 15

Linie nocne naprawdę by się przydały. Przed 23 widać jak ludzie masowo wychodzą z lokalów na przystanek, to jakaś paranoja... 10:09, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UczciwyUczciwy

80 5

To jest prawda zaduża jest rozbieżnosc pensji między pracownikami a ludzmi na wysokich stołkach.Kiedyś było inaczej niebyło takiego złodziejstwa i dlatego niema pieniędzy na nic i ciągle cierpią na tym zwykli ludzie czas to zmienić. 10:19, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielecinmielecin

60 3

Pewnie ze nas prezesowi żal., dzieki polityce mpk ja na autobus do domu musze czekac prawie 40 minut i dodam ze mieszkam w miescie 10:20, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RyhuRyhu

67 4

Jak to możliwe, że spółka która co roku przynosi wiele milionów strat Prezes zarabia prawie 200 tys. rocznie. Takim prezesem może być nawet żul spod budki z piwem. 10:32, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktoś..........ktoś..........

53 7

Brawo Stowarzyszenie "WŁOCŁAWEK PONAD PODZIAŁAMI"
Już dawno powinien byc opracowany i wdrożony taryfikator maksymalnych płac w zarządach spółek miejskich, oraz wynagrodzeń Rad Nadzorczych tych spółek.
POLECAM TO UWADZE NOWEMU PREZYDENTOWI i nowej Radzie Miasta Włocławek. 10:35, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

37 7

Nie obniżać pensji Prezesowi....zmusić go do pracy, a nie podpisywania listy płac. 10:43, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ramzes ósmyramzes ósmy

21 26

Włocławek Ponad Podziałami? Kto to jest? 10:43, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwqw

10 28

Owszem, przydałoby się obniżyć wynagrodzenie, ale policz ciemny ludzie ile kosztowałoby wypuszczenie dodatkowego, regularnego kursu... obniżka miałaby charakter symboliczny, bo nie wierzę, żeby mieli przerzucić nadwyżkę dla najgorzej zarabiających, bo też by nie starczyło (chyba, że kogoś zadowala podwyżka o kilka-kilkanaście zł). 10:47, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsAs

56 4

powinno się obniżyć pensje wszystkim prezesom, czas na likwidację tkzw. "kominów" płacowych 10:54, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

byłykierowcabyłykierowca

22 28

Wypowiem się jako były pracownik. Pensja prezesa się i tak już zmniejszyła z tego co tu piszą. Linie nocne są bezsensowne wystarczy spojrzeć na przejazd ostatniej 17 lub 4...nie ma praktycznie nikogo. Trzeba ruszyć swoje 4 litery i sprawdzić jak jest naprawdę a nie pisać głupoty. Źle w mpk nie jest, widać zmiany. Ludzie zauważcie pozytywy. 10:55, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sdasda

38 5

Jaki Prezes taka spółka... 10:57, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wurstwurst

57 27

MPK to spółka miejska,,tu rączka rączke myje,,i do kogo ta mowa...jedyne wyjscie prywatyzacja linji miejskich.... wlatach 80tych tez były problemy z paliwem dolewano oleju opałowego w autobusie było gorąco jak w kotłowni?? 10:57, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lolitlolit

20 11

Do w.ek
organizatorzy linii to min. Rada miasta włocławek. Tam kieruj swoje uwagi a nie do prezesa. Zobacz co masz na bilecie napisane. Gmina miasta włocławek a nie mpk 10:58, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stolarzstolarz

16 5

Do ramzesa ósmego - nadzieja tego miasta. Feniks. 11:02, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

granatgranat

28 4

Tomek zejdź ze sceny...
Co do kursów, to akurat można ustawić je tak żeby autobusy jechały w mniejszych odstępach. Bo teraz ten rozkład sprawia wrażenie, że był robiony co najmniej po litrze na głowę. Jadą 4 linie jednocześnie, a potem 40 minut nie ma żadnego, gdzie tu logika? 11:21, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławiankawłocławianka

20 3

liczba kursów zdecydowani powinna zostać zwiększona.Nie chcemy przecież przemieszczać się helikopterami. Chodzi o to, żeby móc swobodnie,sprawnie i szybko przemieszczać się po naszym mieście.
Niedługo rozpocznie się okres szkolny, autobusy będą przepełnione - często ludzie nie mają już miejsca i muszą czekać na kolejny autobus, tracąc tym samym swój czas zamiast spędzić go z bliskimi, rodziną, czy odpoczywając.
Jak włocławskie restauracje, kluby mają się rozwijać i prosperować lepiej, jak włocławianie muszą dostosować swój czas do godzin kursowania komunikacji miejskiej. Dodam jeszcze, ze nie każdy włocławianin zarabia wystarczająco by korzystać z taxi (kursy nocne są wyjątkowo kosztowne).
11:31, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

31 4

Znając władze tej zapyziałej wiochy wniosek nie zostanie podpisany. 11:37, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KNP WłocławekKNP Włocławek

38 5

Tu nie chodzi tylko o tego prezesa, ale o innych też. Spółek miejskich jest natrzaskane masa. Połowa powinna zostać sprzedana, a w drugiej połowie likwidacja tych kosmicznych płac. Miasto nie powinno być instytucją zarobkową. Jeśli miasto zaciąga kredyt na Przystań to staje się dłużnikiem banku i musi spłacać dług. Żeby to robić musi zacząć zarabiać. A zarabia w ten sposób, że ciągnie haracz od mieszkańców np. w postaci obowiązkowych mandatów przez Straż Miejska itd. A przy przedsiębiorczości wynoszącej 0 % , przychody będę opierać się wyłącznie o tą obowiązkową "daninę". 12:01, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wertixwertix

18 12

precz z komuną i czerwoną pajęczyną 12:54, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

18 1

Wszystko w granicach prawa a prawo ustanawiane jest na Wiejskiej - Warszawa! 461 +100 czyli 561 "sprawiedliwych" takie prawa ustanawia no bo swój swojemu oka nie wykole.
Czy to PiS czy PO czy inna SlD i PSL- dbają o takie zapisy które są i będa dla władzy zawsze korzystne. Spółka miejska nie robi nic innego tylko uchwala to co prawem dozwolone a etyka? a kto o tym myśli zwłaszcza w katolickim kraju?Tu klauzule sumienia nie obowiazuja no bo i sumienia nie ma. 13:43, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

10 6

Za czasów prezydentury Pana Pałuckiego oraz prezesów tworów o nazwie spółki miejskie, życie mieszkańców - mówiąc o kosztach znacznie wzrosło. Natomiast wzrost ich dobrobytu i zmniejszenie odpowiedzialności malało wraz ze wzrostem ich wynagrodzenia.
Powód prosty są członkami jedynie słusznej partii, wspierają ten relikt przeszłości w tej formie i należą do klubu klakierów oraz wazeliniarzy. W zamian za to im i ich rodzinom Pan Prezydent jak dobry watażka gwarantuje byt i dobrą egzystencję. 14:28, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ankaanka

16 0

wieksza liczba autobusow-jestem za.w soboty zlikwidowane kursy z zazamcza o 21.31 a ja wlasnie tym autobusem dojezdzalam do pracy na 22.szkoda,ze nie mysla ze jednak troche ludzi jeszcze pracuje na zmiany.ile zarabia niech zarabia,tylko o ludziach zwyklych tez sie powinno pamietac.nie kazdy ma samochod.jedzie kilka autobusow z pl wolnosci praktycznie o jednym czasie,a pozniej 35-40 minut nic.mozna chyba to rozlozyc w czasie. 14:42, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KiErOwCaKiErOwCa

12 1

kury autobusów powinny być zmienione
autobus linii 10 i 20 mają identyczną trasę, nie można przesunąć jednej linii na inne osiedle a do drugiej linni dodać trochę kursów?

linia nr 4,8 minimalnie różne trasy ale odjeżdżają w małych odstępach czasowych i trzeba czekać 40 min na następny kurs

linia 13,17 podobne kursy nie można zrobić tego samego co napisałem z linią 10 i 20

linii 12 która jedzie na przemysłową na czas wakacji nie można przedłużyć do Rybnickiej?

14:44, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiaczekKujawiaczek

9 7

Hej ponad podziałami.A gdzie wy byliście do jasnej...kiedy w ciągu tych ostatnich lat na sesjach rady ATP i jego towarzysze ustalali ceny.Kto Wam zabronił robić wtedy raban i krzyczeć,zorganizować ludzi do protestu przed chociażby urzędem? Kto wam zabronił co kilka miesięcy pisać takie liściki w ciągu minionych lat? Gdzie byliście jak Pałucki likwidował linie ? Gdzie byliście kiedy wpływały protesty normalnych ludzi. Dlaczego nie krzyczeliście,że to nieprawda,kiedy Pałucki mówił w "Kujawach",że tak trzeba.Jakoś przywódca nie miał wtedy też nic do powiedzenia,zaprotestowania? I tak będziecie cykać to co było już i napisane i powiedziane w referendum.Wtedy żądano tego samego mając nadzieję na realizację po odwołaniu ATP.Takie pomysły na naprawę MPK to możecie wciskać mamusi i tatusiowi.Pochwalą.Dobrze mu tak.Bez kombinacji panie i panowie.Nie zdążycie ,ani przed wyborami,ani nawet później mieć taką wiedzę, żeby zrobić z tym porządek i MPK jako wykonawcę zlecenia (nawet głąby nie wiecie,że ten wniosek trzeba napisać do Pałuckiego!!!) Prezydenta do wykonania i handlową spółkę miasta postawić na nogi i żeby zaczęła mieć dodatni bilans przy podwyższonych usługach. Jeżeli myślicie ,że najdzie Was nagle rozum oparty tylko o chęci bycia radnymi i pożal się Boże kandydatem na prezydenta,to odpowiedzcie publicznie tylko na jedno-za ile zatrudnicie "kogoś" kto wymiecie narosłe brudy w MPK ? I to jest pytanie też do Waszego kandydata, bo ludzie nie dadzą się już na kota w worku.Ktoś Was źle edukuje.Kuku na muniu nie przejdzie.Do spotkań z kolejnymi punktami programu. 14:56, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wielbiciel głupotyWielbiciel głupoty

6 9

Kto to jest Tomasz Kruczyński.Skąd,dokonania zawodowe i w szczególności te społeczne.Kiedy,komu i co proponował,przedstawiał walczył o to i z kim ? Pytania zasadnicze. 15:00, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prawdaprawda

9 3

popieram "kierowcę" ,nie które kursy powinny mieć zmienione trasy i godziny ,kończę pracę o 20 i z dworca czy z placu nie mam żadnego autobusu np. na ostrowską muszę czekać często 20-30 min ,lub wracać do domu 8 -ką z dojściem ,jak już są autobusy to co 30 min i 2-3 w tym samym kierunku ,w sobotę mam 1 autobus 12 z placu ,jak mi odjedzie to już muszę iść na piechotę ,kupuję karnety regularnie i jeszcze mam problem by je czasem wykorzystać ,ale to moje doświadczenia.
Powinny być zmiany tak aby każdy miał co maks 15 min autobus na dane osiedle itp.
15:30, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

27 21

Tylko prezesowi MPK ??????? A partyjni prezesi MPWiK , MPEC, BAZA , OSiR -zwykli pracownicy tych instytucji tak jak mój sąsiad tyrają za najniższą krajowa od 10 lat BEZ PODWYŻKI a prezesi doją co miesiąc podobno po 16 tysięcy złotych +nagrody i rdery -ZA CO DLA NICH TA KASA ! Za nasze podwyżki ? Czy to nie skandal ??? 16:20, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

k2k2

14 4

- Żal mi tych ludzi, którzy takie wnioski kierują, bo oszukują oni ludzi, co to ma być , masło maślane.Żegnamy Pana Krygiera 16:53, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dkjbdkjb

10 3

Cóż, akurat linie nocne to by się przydały. MPK zresztą posiada nawet tabor dostosowany do takich niskofrekwencyjnych linii. 17:04, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

p.p.

9 1

buta i arogancja tego pana jest porażająca!! Nie wiem czy ktoś zauważył że władze się zmieniają a ten pan cały czas przy korycie!! Musi mieć jakiś dobry haczyk na sprawujących władze albo dobrze ............ .Za połowę twojej pensji miesięcznie to dzieci w wieku szkolnym z okolicznych gmin miałyby 50% ulgi na bilet a nie "bulą" 3,2 zł za przejazd!!! 19:24, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

12 0

Nie ma w dalszym ciągu bezpośredniego połączenia z Dworca PKS/PKP do Mielęcina, Michelina, Nowej Wsi... Kiedyś kursowała m.in. linia nr. 5. Dzisiaj w nagrodę z wielką walizką trzeba gnać na Pl. Wolności i dodatkowo jak walizka przekracza gabaryty opisane w regulaminie MPK to trzeba jeszcze kupić dodatkowy bilet. Dla fanów survivalu taka przejażdżka to z pewnością byłaby atrakcja, ale dla zwykłego mieszkańca to jest udręka. Nie wspominając o turystach. Panie Prezydencie czy to według Pana jest normalne działanie mające na celu zwiększenie atrakcyjności miasta?? Takimi działaniami nie zwiększy Pan liczby turystów przez co wielu przedsiębiorców z Włocławka na pewno nie zarobi i nie odprowadzi podatków do kasy miasta m.in. i na Pańską pensję. Także strzela Pan sobie w kolana takimi decyzjami, ale poniekąd to pocieszające że nie chce Pan zarabiać więcej publicznych pieniędzy czyli de facto z naszych podatków. 19:40, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GOŚĆGOŚĆ

2 3

11 tys. 300 zł!
Czy tą stronę redagują ludzie bez podstawówki?
11.300PLN lub 11.300zł - tak jest poprawnie! 19:52, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Margaret 82Margaret 82

6 2

Dokładnie, linie nocne są potrzebne. Pracuję na zmiany i nocą zawsze wracam 30 min pieszo. Zawsze mam stracha, tym bardziej, że jestem kobietą. 21:20, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

autobusczerwonyautobusczerwony

12 1

Jaka spółka taki prezes. Nie oczekujmy od obecnego prezia umiejętności menadżerskich a także ludzkiego podejścia do pracowników. Zamiast skamleć że miasto za mało dopłaca MPK za wozokilometry powinien poszukać kontrahentów poza Włocławkiem. Ale ten "ostatni sprawiedliwy" tylko klepie się po plecach z radą nadzorczą, zwłaszcza z jej przewodniczącym, którego już chyba pół rodziny pracuje w mpk m.in. wnuczka ze swoim przydu*****. 21:26, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

katkat

6 1

P masz rację żadnej skruchy,wszystkich z góry traktuje,ludzi ma za nic 21:29, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

k2k2

7 1

Miasto to nie studnia bez dna,jeśli nie umiesz sobie radzić odejdź z godnością,daj szanse młodym 22:52, 01.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcdabcd

11 2

Proszę zobaczyć jak temat spowodował dyskusję. Czyli problem jest. Prezesik problemu nie widzi bo jeździ samochodem i 11500 co miesiąc na konto dostaje.A wszyscy widzą że w mieście wystarczy 10 linii niepokrywających się, kursujących co 10 minut od rana do wieczora, bilety z możliwością przesiadki, kursy zmodyfikowane np. latem pod działki Rybnica a nie pod ruiny URSUSa. Skąd kasa???po tym co napisałem wyżej już jest kasa,reklamy na przystankach (jakoś Włocławek nie ma wiat reklamowych tylko z waty szklanej z lat 70-80tych), likwiadacja bezpłatnych przejazdów 65+ i zrobić od 70+ jak w innych miastach, likwidować administrację...i mamy kursy 10 minut zapełnione.Niech jeszcze prezesik powie ile pasażerów odpłynęło w ciągu 10 lat jak zaczęli kombinować z kursami. 00:12, 02.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

6 18

~ abcd /- zapominasz że komunikacja miejska to zadanie samorządowe A NIE KOMERCYJNY INTERES!!! My podatnicy płacimy podatki za to by samorząd który z NASZYCH PODATKÓW pobiera wysokie pensje prezydenckie I PREZESWOWSKIE zapewnił nam jak najtańszą (bezpłatną!!!) komunikację miejską !!! Nie dajmy się ogłupiać pokrętnymi tłumaczeniami saorządowców !!! 09:29, 02.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

absolwentabsolwent

9 2

Jestem osoba bezrobotna po wyzszych studiach z zarzadzania. Chetnie podejme prace w roli prezesa MPK za minimalne wynagrodzenie. 10:03, 02.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DawidekDawidek

5 3

Ludzie jak chcecie wypowiadac sie na temat MPK to troche sie na tym znajcie.Za wszystko odpowiada UM Włocławek,MPK tylko daje autobusy.Teraz kwestia najwazniejsza ludzie chcacy prywatyzowac MPK bo mysla ze bedzie lepiej sa w kosmicznym bledzie.Prywaciaz nie bedzie patrzyl ze ktos sie moze dojechac do pracy,szkoly czy gdzie chce jezeli dany kurs nie bedzie mu sie oplacal z nawiazka itd. Pomyslcie o tym . 10:35, 02.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do dawidekdo dawidek

8 1

oczywiście,że wiemy że za wszystko odpowiada UM i odkąd UM odpowiada jest jeszcze gorzej.jedyny plus co zrobili to bilet za 1zł.A prywaciarz nie jest głupi i dostosowuje kursy tam gdzie ludzie są,właśnie z/do pracy/szkoły.A MPK jeździ pod ruiny URSUS-a,zamiast na działki,umarłą przystań na Płockiej zamiast pod markety. Do przychodni onkologicznej na Królewieckiej tłumy z miasta i powiatu walą, ale autobusem nie dojedziesz itd. 23:34, 02.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CwlCwl

8 0

starszy pan zabiera prace mlodszym niejaki dziadzio krygier
16:48, 03.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariomario

6 1

DYREKTOROWI WORD TAKŻE OBNIŻYĆ PENSJĘ O POŁOWĘ 10:19, 04.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RYS RYS

8 0

WSZYSTKIM PREZESOM SPÓŁEK MIEJSKICH OBNIŻYĆ PENSJĘ O POŁOWĘ !!!!!!!!!!!!!!! 12:19, 04.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zimskyyyzimskyyy

5 0

No widzę, że niektórym z Was się nie podoba, że nareszcie jakaś inicjatywa jest mieszkańców. Dlaczego tak późno...Mi się wydaję, że frustracja mieszkańców musiała osiągnąć taki a nie inny poziom, że nie boją się głośno wyrażać swoich opinii. A "wielbiciel głupoty" to widać chyba narcyz :P Czas na młodych. Włocławskie dziadki niech się boją wiatru zmian :) 23:44, 04.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcdabcd

3 0

wywalić go na zbity pysk! Jak spółka nie przynosi zysku od lat co nią zarządza to do dupy. Ciekawe czy jakiś prywatny koncern by trzymał takiego prezesinę bez efektów z dotacjami miasta!!! 00:19, 05.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hudyhudy

2 2

to stoważyszenie to o kant tyłka potłuc i tyle. 22:43, 15.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIAKIA

1 2

Włocławek Ponad Podziałami - śmiech na sali. Przedstawienie w grupie kandydatów do Rady Miasta osoby z przeszłością kryminalną. Złodziej starujący z drugiego miejsca listy jednego z okręgów. Żenada może by tak sparawdzać kandydatów w prokuraturze??? Nikt na to nie wpadł? Jaka szkoda. 20:49, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIAKIA

0 2

Włocławek Ponad Podziałami - śmiech na sali. Przedstawienie w grupie kandydatów do Rady Miasta osoby z przeszłością kryminalną. Złodziej starujący z drugiego miejsca listy jednego z okręgów. Żenada może by tak sparawdzać kandydatów w prokuraturze??? Nikt na to nie wpadł? Jaka szkoda. 21:03, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rikrik

2 1

KIA masz dużo czasu bo jak dwójki ze Stowarzyszenia WPP zgłoszą to co napisałeś na policję to będziesz się tłumaczył . 21:14, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piotrpiotr

0 0

d..... p... ten na zdjęciu po lewej pisze donosy na sasiadów 10:39, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piotrpiotr

0 0

okręg 4 poz3 to donosiciel pisze donosy na sasiadów 11:30, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%