Zamknij

Rozpoczął się remont. Sprawdź ile potrwają utrudnienia!

15:15, 22.09.2014 N.CH
Skomentuj fot. Krzysztof Osiński fot. Krzysztof Osiński

Rozpoczął się długo wyczekiwany remont. Wiadukt w ciągu ul. Wroniej zyska nową nawierzchnię. Nie oznacza to jednak, że pojedziemy tamtędy szybciej.

Od rana na odcinku ul. Wroniej od ul. Wolność do Planty I toczą się prace związane z frezowaniem nawierzchni. Zaczęto od prawego pasa nitki z centrum miasta w kierunku ronda Falbanka.

Kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami. Obecnie przejezdny jest tylko lewy pas nitki w stronę os. Południe. Obowiązuje także ograniczenie prędkości na remontowanym odcinku do 30 km/h.

Nową nawierzchnię układa firma Spec-Dróg, która w przetargu złożyła najkorzystniejszą ofertę. Prace mają zakończyć się do 30 września.

Do tej pory na wiadukcie obowiązywało ograniczenie prędkości do 40 km/h. Czy po remoncie będzie można jeździć tamtędy z prędkością dozwoloną na obszarze zabudowanym?

Marek Wiliński z Miejskiego Zarządu Dróg zwraca uwagę, że powodem ograniczenia prędkości na wiadukcie nie jest stan nawierzchni jezdni, ale kwestie bezpieczeństwa, więc nie rozważa się możliwości zwiększenia tam dopuszczalnej prędkości.

Wiadukt przy ul. Wroniej został oddany do użytku w 1978 r. Gruntowny remont przeprowadzono w latach 1991 – 1995.

(N.CH)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(16)

wlcwlc

34 13

Ile lat gwarancji na trwałość nawierzchni ? Do konca kadencji układu!!! 15:45, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

mmmm

29 20

czerwony układ nie upadnie w tym miescie 15:53, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nbdynbdy

44 5

To niech W.. pokaże audyt dot. bezpieczeństwa, z którego wynika konieczność ograniczenia prędkości na wiadukcie do 40 km/h. Nie pokaże, bo takiego nie ma, ograniczenia prędkości w mieście to w 95% niczym nie poparte wymysły fajtłap z MZD. Dokładnie taka sama mowa była kilka lat temu nt. Al. Kazimierza Wielkiego. W.... też produkował się, że 50 km/h jest podyktowane względami bezpieczeństwa i nie można jej zwiększyć. Nie minęło kilkanaście tygodni i na wniosek Policji, która uznała, że jest bezpiecznie stanęło 70 km/h.
MZD we Włocławku nie ma pojęcia o zarządzaniu podległą infrastrukturą i bezpieczeństwem na niej. Większość pracujących tam osób jest skrajnie niekompetentna. Czekają, aż zawierucha związana z kontrolą NIKu ucichnie, żeby tylko przetrwać. 15:55, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntyatpAntyatp

33 3

A może tych, co robią tę nawierzchnię wysłać na jakiś kurs? PUP ma tyle " świetnych" pomysłów. 15:55, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NisiaNisia

24 14

Oczywiście, że nie upadnie. Musimy mu pomóc. Młotem po łbie, a sierpem po nogach. 15:57, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RyszardRyszard

31 3

Proponuję fachowcom od remontu wiaduktu zejść pod wiadukt przy ulicy Wroniej - Kruszyńskiej i zobaczyć oraz ocenić stan filarów które podtrzymują wiadukt . Moim zdaniem są one popękane i widać pręty zbrojeniowe .Czy tak powinno być niech ocenią fachowcy. 16:12, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

19 5

Obecny Prezydent dwie firmy o jednakowym potencjale intelektualnym kadry umieścił pod tym samym adresem;
1. MZD,
2. MZUK.
Obie firmy pasożytami na ciele miasta i obie firmy zatrudniają kadrę o podobnym i porównywalnym potencjale moralnym i intelektualnym. Wystarczy posłuchać w TVK wyjaśnień i wypowiedzi rzecznika MZD aby dojść do konsensusu, że do wymienionych już firm można dorzucić trzecią firmę dowodzoną przez najjaśniej nam panującego ATP - ratusz
16:31, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŚćŚć

11 5

Pewnie z 10 lat jak remont jedynki! 18:55, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pqurspqurs

11 3

Co nam po drogach jak tu firm i instytucji ubywa!!I znowu 1,5 roku nawierzchnia wytrzyma i do poprawki??? 19:12, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

7 1

Zgadzam się na ten młot i na ten sierp ale stanowczo mówię NIE dla kropidła.. bo obowiązkowo trzeba bedzie słuchać Radia Marysia- lotne brygady będa tworzone jak amen w pacierzu! Pomyślcie o tym! 21:35, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcdabcd

6 0

czegoś nie rozumiem."Nawierzchnia nie była zła,ale 40 dla bezpieczeństwa"-jak nie była zła to po co remont.dla mnie z zaskoczenia bo bym pojechał inną drogą.teraz dopiero będzie jazda jak od rana zaczną nitkę w stronę miasta remontować. 23:35, 22.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

4 0

No! Nareszcie remont, bo już nie można było tamtędy gładko przejechać. I nie ważne, kto go robi, byleby dobrze zrobił. 11:18, 23.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

4 0

A kiedy remont pozostałej części Kaliskiej, od Broniewskiego do Plantów? 11:26, 23.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

drozddrozd

2 1

To wreszcie koniem tam wjade 13:11, 23.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec ul. WspóMieszkaniec ul. Wspó

1 0

Teraz widać jak potrzebna była budowa Alei Królowej Jadwigi, inaczej korek non stop. Poza tym życze sobie i Mieszkańcom takiego prezydenta, który pokona lobby małomisteczkowe, hodowców drobiu i połączy jak to jest w planach Jadwige z ulicą Obwodową i dalej do jedynki.
ODWAGI....Zagłosowałbym chętnie na tego kandydata co to zrobi wreszcie 09:43, 24.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

1 0

do @ ~ Mieszkaniec ul. Wspó / 09:43, 24.09.2014
Warto od czasu do czasu poszukać i popatrzeć, otóż już w latach 30-tych XX urbaniści Włocławka przewidywali budowę drogi w tym rejonie. I co ciekawsze już wówczas planowano budowę nie jak to zrobiono obecnie ale na estakadzie.
Później w latach 60-tych i 70-tych powrócono do tematu. Wykonano nie tylko studium ale i dokumentację techniczną (w lepszym lub gorszym zakresie, kwestia dyskusyjna). Wówczas widząc, że teren nie nadaje się technologicznie do budowy tunelu też zaproponowano budowę na estakadzie. Przerzucając drogę na torami kolejowymi. Chociaż jeszcze w pierwszej wersji nikt nie mówił o ochronie środowiska i ujęć wody pitnej dla miasta "krzywe Błota".
Dwaj "najmądrzejsi ludzie" sprawujący wówczas władze zdecydowali budowę pod torami. O konsekwencjach nie będę pisał efekt jest taki, że gdyby padły pompy odwadniające teren to po 4 godzinach dolną jezdnią nikt by już samochodem osobowym prawdopodobnie nie przejechał.
Jeszcze raz powtarzam trasa tak technologia kicz i bubel na miano "BUBLA XXI wieku". Coś takiego mogli zafundować ludzie o bardzo wątpliwych kompetencjach. 10:31, 24.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%