Zamknij

Pałucki o porozumieniu PO i PiS: Chodzi o podział stanowisk!

10:11, 25.11.2014 Ł.D
Skomentuj fot. Łukasz Daniewski fot. Łukasz Daniewski

Niedługo trzeba było czekać na reakcję Andrzeja Pałuckiego w związku z poparciem Marka Wojtkowskiego z PO przez Jarosława Chmielewskiego z PiS. - U podłoża tego egzotycznego sojuszu leży podział łupów w Urzędzie Miasta na stanowiskach dyrektorów wydziałów i kierowników referatów oraz stanowisk w spółkach miejskich - mówi prezydent Włocławka.

Sprawa ma związek z poniedziałkowym oświadczeniem Jarosława Chmielewskiego, który postanowił udzielić poparcia w drugiej turze wyborów prezydenckich Markowi Wojtkowskiemu.

Jak przekonywał Marek Wojtkowski, PO i PiS odłożyło na bok wszelkie partyjne niesnaski, by wspólnie pracować na rzecz miasta. Mimo, iż kilka dni dni wcześniej poseł PiS, Łukasz Zbonikowski nazwał pojedynek Wojtkowskiego z Pałuckim wyborem między "dżumą a cholerą". W poniedziałek jednak cieszył się ze zbliżenia PO i PiS.

- Mam informacje z wiarygodnego źródła, że przed ogłoszeniem tej deklaracji, doszło do spotkania gremiów politycznych obu partii, które dokonały podziału stanowisk w Urzędzie Miasta i spółkach miejskich - komentuje zawiązanie porozumienia PO i PiS, Andrzej Pałucki, prezydent Włocławka. - Przygotowuje się całkowitą wymianę zarządów, bez względu na to, że dzisiejsze składy osiągają bardzo dobre wyniki, są dobrze przygotowane i mają efekty ekonomiczne. Część naszych spółek jest w czołówce krajowej. Wszystko wskazuje na to, że według tego nieoficjalnego porozumienia, u podłoża tego egzotycznego sojuszu leży podział łupów. To nie będzie podział według kompetencji, a według łupów politycznych. Przypomnę, że w obecnych zarządach spółek tylko jedna osoba reprezentuje Sojusz Lewicy Demokratycznej, pozostali są bezpartyjni.

- W gremiach kierowniczych w Urzędzie Miasta na kilkadziesiąt stanowisk dyrektorów i kierowników referatów zaledwie dwie osoby zadeklarowały przynależność partyjną - dodaje Andrzej Pałucki. - Pozostali są bezpartyjni. Oczywiście każdy ma prawo mieć swoje poglądy, absolutnie nigdy w czasie podczas rekrutacji nikt nie był pytany o przynależność do jakiejkolwiek partii.

Marek Wojtkowski zaprzecza jednak, by umowa dotyczyła podziału stanowisk w ratuszu i spółkach miejskich.

- To kompletna bzdura - komentuje słowa Andrzeja Pałuckiego kandydat PO na prezydenta. - My porozumieliśmy się w sferze pryncypiów, bardzo mi na tym zależało. Bardzo cenię Jarosława Chmielewskiego, mamy podobne podejście do procesu zarządzania miastem oraz zbliżone programy i wydaje się, że jesteśmy naturalnymi koalicjantami. Sposób rozumowania obecnego prezydenta pokazuje, że jesteśmy trochę z innych światów. My naprawdę nie rozmawiamy o stanowiskach. Porozumienie PO i PiS dotyczy przede wszystkim składu prezydium Rady Miasta, o Urzędzie Miasta i spółkach na pewno nie rozmawialiśmy. Jeśli prezydent Pałucki w ten sposób rozumuje, to ja nie dziwie się skąd wzięły się kwestie związane z upolitycznieniem spółek. Ja będę starał się to całkowicie zmienić.

Druga tura wyborów na prezydenta Włocławka odbędzie się w niedzielę, 30 listopada.

(Ł.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(201)

AlexAlex

127 69

Wojtkowski od kiedy tak cenisz chmielewskiego?Żenada!!!Co jeszcze jesteś w stanie zrobić...? 10:17, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Wyborca POWyborca PO

62 51

Słowa przeciwko słowom. I jak biedny wyborco masz wiedzieć kto mówi prawdę, a kto kłamie. Będę głosował na Wojtkowskiego, choć zaczynam wątpić czy dobrze robię jak sie dowiedziałem, że PiS go popiera. Chce Wojtkowskiego prezydenta, ale nie chce Chmiela wiceprezydentem, czy pisiorów u władzy. Marek powiedz jasno, że nie dopuścisz do współrządów tych oszołomów....Złóż jasną deklaracje. To jest prośba i rządanie Twoich wyborców.
A do Łukasza posła PIS mam jedno pytanie: Czy Wojtkowski jest dżumą czy cholerą, bo idę na spotkanie z nim i nie wiem jaka szczepionką się zaszczepić, a to nie jest to samo.... 10:19, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

69 53

Rozumiem święte oburzenie pana Pałuckiego tym bardziej że tacy jak aQQ czy historyk , albo fotograf byli zatrudniani w spółkach miejskich zgodnie z kompetencjami i ,,kunkursami'' a moja wnuczka odrzucona bo mgr. inż bez legitymacji SLD ze znajomościa angielskiego , niemieckiego i francuskiego do niczego we Włocławku się nie nadaje !!! Ciekawe jak będzie jak wygra Wojtkowski -też historyk - kogo POwsadza na stołki ? 10:22, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kazikkazik

83 67

Panie Prezydencie to Pan na razie rozdaje stanowiska swoim bez kompetencji i porządnego wykształcenia. Ja też głosuję na Wojtkowskiego może w końcu będzie żyło się lepiej w tym mieście. Obecnej władzy dziękujemy, niech Pan spróbuje złożyć w Urzędzie aplikacje żenada . 10:24, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KamiKami

92 49

Juz kilka dni na mieście chodzą słuchy kto co dostanie. Podział stanowisk dokonany;-) liczy się kasa drodzy Państwo. Kasa we własnym portfelu a nie w budżecie miasta. Wojtkowski nawet z diabłem pójdzie. Ceni chmielewskiego- hahahaha 10:25, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jastrzab292jastrzab292

69 39

Mają podobne podejście do rządzenia i podobne programy? W takim razie do tej pory Wojtkowski oszukiwał wszystkich, bo twierdził co innego. Rada miasta powinna sama zadecydować jak i z kim chce współpracować, a prezydent powinien wspierać radę, to co robi Wojtkowski, to totalne świństwo ! Mieszkańcy Włocławka, otwórzcie oczy, Wojtkowski jeszcze nie wygrał, a już mąci, co będzie dalej? PIEKŁO !!! 10:25, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanuszJanusz

85 39

Naiwniacy, przecież stołki zostały już rozdzielone!!!!

A niby po co PIS brałat by się z PO, jak oni się nienawidzą???
Dla dobra sprawy??? NIE WIERZCIE W TO!!!

ludzie waszym kosztem chcą dorwać się do koryta i tyle.

10:26, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WellaWella

76 34

Niestety stołki przyklepane..PO będzie tylko metką u kożucha ... Chyba sam Wojtkowski nie rozumie ,ze ta koalicją zniechęcił cześć wyborców.Zostaję w domu -nie chcę uczestniczyć w farsie.Nie byłam fanka Pałuckiego,chcialam swoj glos oddac na Wojtkowskiego -ale teraz wiem ,ze to TYLKO polityczny handel.O innych "poparciach" szkoda wspominać ... 10:27, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jastrzab292jastrzab292

60 27

Mają podobne podejście do rządzenia i podobne programy? W takim razie do tej pory Wojtkowski oszukiwał wszystkich, bo twierdził co innego. Rada miasta powinna sama zadecydować jak i z kim chce współpracować, a prezydent powinien wspierać radę, to co robi Wojtkowski, to totalne świństwo ! Mieszkańcy Włocławka, otwórzcie oczy, Wojtkowski jeszcze nie wygrał, a już mąci, co będzie dalej? PIEKŁO !!! 10:28, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlgaOlga

75 35

no po takim numerze jaki wykręcił niby niby NIEZALEŻNY Woktkowski to przepraszam bardzo ale nie zagłosuję na tego pana. Miało być bez podziału stołków a tu już na mieście chodzą ludki i gadają gdzie będą pracować. 10:28, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KulkaKulka

76 24

KASA, KASA, KASA!!!! 10:30, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariomario

67 26

PO i PIS aż tak dobrze się dogadują, PANI KOPACZ Z PANEM KACZYŃSKIM ---- żenada KŁAMSTWO W ŻYWE OCZY - oni robią z ludzi głupków - zobaczymy 30.11.2014r. --- wierzę w mądrość WŁOCŁAWIAN --- niech każdy zagłosuje tak jak mu podpowiada sumienie --- 10:31, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

40 22

Co będzie ?, jeszcze większa pula mieszkań do sprzedania! Ludzie uciekajcie stąd jeśli nie dla siebie , to zróbcie to dla dobra i przyszłości swoich dzieci! 10:32, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdomasdom

48 64

Wybór ATP oznacza niedorozwój dla Włocławka! 10:33, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

filipfilip

60 48

Panie prezydencie i kto tu mówi o stolkach . ...3/4 ludzi pana siedzi na ciepłych stołeczkach czas właśnie zrobić zmiany. Od dawna powinna być wymiana zarządów co niektórych spółek 10:33, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mszmsz

61 40

Jak Pałucki doszedł do władzy do w ciągu roku zwolnił 90% ludzi zatrudnionych przez Skrzypka włącznie z prezesem MPEC, którego następca dwa tygodnie później odebrał nagrodę dla najlepszej firmy. Dlatego sądzi, że inni zrobią to samo. 10:35, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

burekburek

54 30

Spadaj pan do Dąbia!!! 10:35, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PISPIS

62 54

PAŁUCKI jesteś żałośny a twoje miejsce w Radzie Miasta tylko chwilowe....Wadza się kończy !!! 10:35, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sksk

63 55

Panie Prezydencie widze strach w Pana oczach. 10:36, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mszmsz

64 45

Pałucki w ciągu roku zwolnił 99% ludzi zatrudnionych przez Skrzypka i myśli, że inni postąpią tak jak ON! 10:38, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SLD_FanbojSLD_Fanboj

49 48

A ja jestem bardzo głupi i pomimo katastrofy bezrobocia zawsze głosuję na SLD!

https://www.youtube.com/watch?v=HzfjkgdduUA&list=UUI5MgP9evjWUkBgIth2k1Qw 10:41, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chłopek ze wsichłopek ze wsi

62 42

Wojtkowski ty to jesteś jednak karierowicz. 10:41, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sorrysorry

47 32

A już myślałem ,że coś się zmieni. NIC . Te same rozdania.Po co udajecie ,skoro znane są nazwiska z nowego rozdania? Moj głos Pan Wojtkowski stracił.Sorry,wyjeżdzam 10:41, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mALamALa

53 28

Zawsze pan dr byl przeciwny dzialaniom
piS, a tym samym pana Ch..., az tu nagle, go ceni, buhhahahhaha......CZEGO NIE ROBI SIE DLA KARIERY!!!!! ZENADA!!!!!!111 10:43, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewuniaewunia

33 26

A czy rozdawaniem stanowisk nie można nazwać sytuacji pewnej pani, sympatyczki nowego radnego (SLD), która w atmosferze konfliktu z ogromną częścią załogi oraz Związkami Zawodowymi opuściła pewien zakład, a już po tygodniu pracowała jako dyrektor kolejnej jednostki zależnej od UM? 10:43, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

52 15

A ja uparcie ponawiam pytanie do Zbonia. Wojtkowski jest dzuma czy cholera, bo czas szczepienia sie zbliza....zdecyduj się Pan wreszcie 10:44, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sldNIEsldNIE

47 41

panie Pałucki a pan już stanowiska podzielił... 10:44, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antyPalaantyPala

51 45

Pałucki to tregedii Włocławka ciag dalszy!! 10:45, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sztandar wyprowadzićSztandar wyprowadzić

50 43

Czerwoni, Pałucki i jego kolesie ze spółek miejskich zapomnieli kto wygrał wybory we Włocławku... PIS jest zwycięzcą wyborów do Rady Miasta i to oni będą rozdawać karty, czy to się leśnym dziadkom podoba czy nie.Włocławianie głosują na Marka Wojtkowskiego. 10:46, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

55 14

A teraz poważnie.
Panie Marku sojusz z PiS nic Panu nie daje. Tyle ile Pan zyskasz, tyle stracisz, a zapłacić stanowiskami i tak musisz. 10:46, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

propaPałypropaPały

40 34

nikt pana już nie lubi ... zrozum pan to! 10:46, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lamexlamex

53 24

Wyborco, pamiętaj jedno: nikt Ci tyle nie obieca co Wojtkowski 10:46, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

trzebazmiantrzebazmian

41 36

Pan już dzielił między Wawrzonem a Hupałi i spółka... o co Panu chodzi? 10:47, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PZPRPZPR

40 37

E a pamiętasz jak w 1980 roku zostałeś kierownikiem internatu w samochodówce i byłeś ćwokiem z wiochy i jakimś tam sekretarzem trzody chlewnej w PZPR? 10:48, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

były komuchbyły komuch

51 40

Niedługo trzeba było czekać na reakcję Andrzeja Pałuckiego, WIELKI PŁACZ BO KORYTO ODPŁYWA NIE UCHRONNIE :)))))A ROZLICZYĆ TRZEBA SIĘ Z NOWO WYBRANĄ WŁADZĄ :)) 10:48, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

palka33palka33

40 41

nie opłaca się głosować na Pałuckiego bo nie ma ow większości w radzie!! zrozumcie że Wojtkowski bardziej się porozumie i Włocławek ruszy do przodu Andrzej Pałucki się skończył a to co robi jest żenujące widzicie to zachowanie i to ma być nowoczesny prezydent czy obrażony człowiek zachowujący się jak uczniak... litości 10:49, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

młodymłody

34 33

Obrońca się znalazł teraz, martwi się chłopina o swoich kolegów partyjnych oj martwi się hehe 10:50, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

36 42

Ludzie, nie wiem czy będzie lepiej, ale ten strach komuszków, tego skansenu, tych ludzi z PZPR - BEZCENNY.
Choćby dlatego poprzyjmy Marka.
a szeregowi pracownicy UM niech sie nie boją. Im nic nie grozi.
25 lat po wreszcie Włocławek ma szanse doczekać sie dekomunizacji. Nie zmarnujmy tego.
Nawet jeśli Wojtkowski nie jest do końca z Waszej bajki. 10:50, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koniec PAna!koniec PAna!

42 37

panie pałucki które składy osiągają bardzo dobre wyniki no które POWIEDZ PAN i nie kłam... nie lubie kłamstwa nie znoszę!! Okłamuje Pan ludzi! 10:52, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hejnakkhejnakk

36 30

Przypomnie że w spółkach siedza z nadania Pana np. w mzozie z nadania i polecenia PAna mam dalej wymieniać?? 10:53, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nienienienie

29 31

PAłucki był na tym spotkaniu... czy co? że taki zorientowany?? kurcze co za człowiek!? 10:54, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

35 35

Spojrzcie kogo wybraliscie do Rady Miasta. Tylko w Po jest przewaga młodych, u innych szczegolnie w SLD same stare dziady po szkoleniach w Moskwie, przeciez tam tez sa mlodzi, ale ich nikt nie dopusci na czolo listy...jak patrze na Wawrzonkowskiego, który nie potrafi dwóch zdań powiedzieć poprawnie po polsku, sekretarza PZPR, ktory jest i będzie do śmierci przy korycie to rzygac mi sie chce....ludzie dajcie szanse mlodym, a Wy wolicie żeby Wawrzony były przy władzy, a Wasze dzieci i wnuki na zmywaku w Angli..ogarnijcie sie wreszcie....curva. 10:56, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

serekkkserekkk

33 33

luddzia niemce idą... kurcze jak Pałucki chce zastraszyć Włocałwian... tak jak przy referendum policja ich panie Andrzeju... Boże miej pan szacunek i trochę sympatii dla WSZYSTKICH mieszkańców Włocławka 10:58, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kubuś fatalistakubuś fatalista

44 37

Gdyby wygrał obecny Prezydent????
to jak Wam się wydaje kto byłby na stanowiskach:
1. Prawdopodobnie pierwszym zastępcą - byłaby złotousta tuba - Pani Monika - o kompetencjach lepiej nie mówić,
2. W wydziale edukacji zausznik i podszeptywacz podczas rady i spotkań radny J. Hupało - o kwalifikacjach i kompetencjach lepiej nie mówić bo można trafić do prokuratora,
3. Wielka potęga intelektualna - obecna dyrektor podszeptywacz CKZiU, - co by miała robić - człowiek do wszystkiego a zatem i do.......!
4. wielki radny - biznesmen warto sobie przypomnieć czym się zajmował nie kilka lat temu, może to być ciekawa lektura?
5. Nie zapominajmy o największym piewcy "złotoustym radnym" Krzysztofie K. - przecież jego ukochany wódz nie zostawiłby aby był jakimś tam pseudo marketingowcem.
6. A co by się stało z niedawnym radnym byłym sekretarzem KW, byłym radnym sejmiku i byłym posłem Panem Krystianem Łuczakiem, przecież On też liczy na niezłe korytko. W Toruniu dostał kopa a ochot do brania i nie wiele robienia nadal dobra.
7. O armii pomniejszych chętnych do dobrego życia za minimalne wymagania i bez potrzeb dokumentowania kompetencji i kwalifikacji już nie wspomnę.
Mieszkańcy już od dawna widzą co prezentuje sobą armia urzędników o większości wątpliwych kompetencjach. Przecież ta opcja ma wyjątkową awersję do kwalifikacji i kompetencji. Natomiast wyjątkowo dobrze gloryfikuje technologie i wartości okresu słusznie minionego.
11:02, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca ChmielewskieWyborca Chmielewskie

41 24

Bardzo mi przykro, znowu zostaliśmy wkręceni w ten brudny młyn. Głosowałem na Chmielewskiego nie dlatego ze jest z PIS ale myslałem, ze jako młody menadżer coś zmieni. Tymczasem jak zwykły handlarz czy sutener sprzedaje się dla stołków. JAKIM PRAWEM DYSPONUJECIE MOIM GŁOSEM!!! Albo wcale nie zagłosuje albo zagłosuje na Pałuckiego bo Wojtkowskiego na pewno nie poprę. 11:06, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca POwyborca PO

40 39

30 listopada 2014 roku we Włocławku skończyła się KOMUNA.

bOŻE I wYBORCY SPRAWDZCIE, ŻEBY TO BYŁA PRAWDA. 11:08, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qweqwe

45 20

A wice prezydentem gdyby wygrał Wojtkowski pewnie będzie Chmielewski!! Ha ha ha 11:08, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborco POWyborco PO

35 18

Wyborco Chmielewskiego, to jesteśmy w podobnej emocjonalnie sytuacj. POZDRAWIAM 11:09, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

43 40

30 listopada 2014 skonczyła się we Włocławku KOMUNA.

Zróbmy takkkkkkkkkkkkkkkkkk, prosze.

POgońmy to towarzystwo. Jest szansa. 11:11, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarianhandlarzMarianhandlarz

18 24

No nic trzeba się pakować bo nic mnie w tym kraju dobrego już nie spotka . Do widzenia 11:14, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qq

38 38

ja też nie przepadam za PIS ale jeśli jest szansa pogonić czerwonych kolesi to i z diabiłem niech Wojtkowski wejdzie w koalicję 11:17, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OBIEKTOBIEKT

28 33

OCENIAJĄC SYTUACJĘ OBIEKTYWNIE KAŻDY MUSI PRZYZNAĆ,ŻE RÓŻNICA POKOLEŃ ELIMINUJE POROZUMIENIE W KAŻDYM ASPEKCIE SPOŁECZNYM CZY TEŻ POLITYCZNYM. JA ŚWIADOMIE WYBIERAM PRZEDSTAWICIELA MOJEGO POKOLENIA I AKURAT JEST TO WOJTKOWSKI. 11:17, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca SLDwyborca SLD

40 30

Panu prezydentowi puszczają nerwy o niepamięci już nie wspomnę. A jak wyglądał podział stanowisk w radzie miasta do tej pory??? SLD wzięło wszystko dało tylko Panu Skrzypkowi i Osińskiemu funkcje a resztę "wysadziło" w powietrze. Panie Andrzeju o czym pan opowiada? Chwyty poniżej pasa jak cała pańska kampania i prezydentura 11:23, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

33 29

zdjęcie jest bardzo wymowne- został sam i puste krzesła , wszyscy już uciekli- takie życie. 11:24, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZemkeZemke

20 12

Kubusiu fatalisto, Szwejk miał o tobie właściwe zdanie 11:24, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

glosuje na Markaglosuje na Marka

32 34

ten kto załgosuje na Pałuckiego naprawdę nie kocha Włocławka to znaczy że ma wizję Włocławka w którym przebywać będą emeryci tylko , przemysłu i gospodarki nie będzie bo i teraz wszystko się zwija... a ludzie pamiętać go będą TYLKO z wycieczki nad Wisłę i odwiedzeniu katedry i tamy... 11:25, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

43 15

Jeśli pan Pałucki mówi nieprawdę to pan Wojtkowski powinien publicznie powiedzieć w jakich spółkach miejskich będzie dokonywał zmiany zarządów i rad nadzorczych gdzie nie.Jakie zmiany planuje w Urzędzie po wygraniu wyborów. Po mieście krążą pogłoski, że pan Wojtkowski obiecał panu Kużniewiczowi, że będzie Prezesem Wodociągów a jego żona Prezesem Saniko, jeśli to nieprawda to niech pan Wojtkowski przed drugą turą głosowania powie,że to nieprawda, że są to plotki rozsiewane przez jego przeciwników. Wyborcy powinni znać prawdę zanim zagłosują. Jednym takie zmiany się spodobają, innym nie. Najważniejsza jest uczciwość wobec wyborcy. 11:33, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!!!

41 31

Panie Prezydencie, może w takiej sytuacji rozwiesi Pan na mieście jeszcze z 50 szt. kolejnych banerów? Bo nikt w mieście nie wie kim Pan jest!!!
Może zasłoni Pan okna w kolejnych domach mieszkańców Włocławka i powiesi swój baner wyborczy? Może wypowie Pan umowę lokalnej firmie która wynajmowały nośniki w mieście bez podania przyczyny i zawiesi swoje banery? Może ustawi Pan bezprawnie kolejną tablicę przy Kaliskiej, co z tego, że bezprawnie, bo jakby działać zgodnie z prawem to ktoś musi na jej ustawienie wydać zgodę, a tablica musiałaby stać aż 8 metrów od krawędzi jezdni!!!!!!!!! Lokalny przedsiębiorca dający miejsca pracy takiej zgody by nie dostał a Pan, i owszem, proszę bardzo!!!
Na zawieszenie reklamy na Placu Wolności lokalni pracodawcy też nie mieli szans, a Pan bez problemu uzyskał pozwolenie! O czym więc mówimy!!! To Pan obsadził się swoimi ludźmi więc niech nie mierzy Pan innych swoją miarą!!! A dla zwykłych wykształconych mieszkańców ma Pan przygotowaną jedną odpowiedź: " Jak pan/ pani szuka pracy w urzędzie to proszę obserwować BIP UM i wysłać aplikację na stanowisko które panią/ pana interesuje". Naprawdę ręce opadają....!!! Wszyscy wiemy że tak nie załatwia się pracy!!! Mieszkańcy Włocławka to mimo wszystko mądrzy i wykształceni ludzie, więc niech Pan nas nie traktuje jak nieoczytanych debili!!! Każdy wie kim Pan jest i czas coś zmienić! 11:40, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie dla WojtkowskiegNie dla Wojtkowskieg

36 28

Wojtkowski już kłamie,że nie ma podziału ludzi na stanowiska, tak samo kłamie obiecując ludziom cuda.Panie Wojtkowski wstydu oszczędź.A głupcy się nabierają. 11:40, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nianiinianii

40 31

Pan pałucki już obsadził swoimi spółki teraz mortwi się wyłącznie o ich los a nie o mieszkańców Włocławka 11:41, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

masakramasakra

38 22

A może powiemy jak Pan obsadza stanowiska..... co obiecywane jest w UM!!! Jak to niby pani MB ma zostać wiceprezydentem???? 11:42, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzeciwnikPrzeciwnik

21 15

Wyborco, czy ty naprawdę wierzysz, że ten, co idzie w zaparte, wielki obrońca ludu powie ci prawdę.Będzie łgał w żywe oczy, jak robi to do tej pory.Byle głupie ludzie sie nabrali. 11:44, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cvbncvbn

35 26

nich Pala powie o sobie kogo zatrudnia !!!!milicjantow ! sb ! PZPR !!!!! WREDNY GLINIAZ !!!S B TA zaraza komunistyczno ubecka rzadzi w polsce tylko we wloclawku won lesne DZIADY !!!!!!! 11:51, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ww

20 22

Może i nam mieszkańca Lubrańca coś się wkońcu dostanie:-) 11:57, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pionformowanypionformowany

36 20

podobno Zbonik dostał po uszach od swojego guru Kaczyńskiego za koalicję z PO. Bo jak powiedział sam Chmiel nie pytano o zgodę Warzawy. Wódz nakazał aby to teraz wszytko odkręcać!!!! Jaja jak berety. 12:04, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

młodymłody

25 24

Najbardziej boli to że chłop kłamie w żywe oczy !!! prezesi każdej spółki miejskiej są z nadania politycznego. Super specjaliści Kubiak, Pawlak, Stolcman itp. itd. znają się na wszystkim. Każdą spółkę poprowadzą pod warunkiem, że będzie ona miejska. Jeżeli rzeczywiście będą zmiany to smutni panowie nie będą mieli ze swoim doświadczeniem problemów ze znalezieniem pracy. Myślę, że największe firmy z sektora prywatnego powalczą o tych ludzi, o tych wspaniałych jak to nazwał pan prezydent fachowców. 12:04, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolakPolak

26 31

@glosuje na Marka Chłopie ty mi nie mów jak mam kochać Włocławek,wypowiadaj się za siebie a nie za innych. ja kocham włocławek dlatego dam mu szansę na dalszy rozwój a tą szanse może dać Pałucki, dlatego mój głos będzie oddany na obecnego prezydenta. Logiczna sprawa ze Wojtkowski rozdał stołki nic nie łączy tak jak stołki, tu przykład POPIS 12:09, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ulalaulala

36 28

A Pałucki niby nie podzielił już stanowisk?Budzeniusz i QQ. Jaki cynik!!!Sam zwolnił niemal wszystkich po Skrzypku.Każdy mierzy swoją miarą co???Ja GŁOSUJĘ NA WOJTKOWSKIEGO!!! 12:12, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

............

22 22

2 m 2 m panie pałucki !!!!! dziekujemy !!!!

https://www.youtube.com/watch?v=3yh2InVsFag 12:23, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PałuckaPałucka

16 20

Nie Budzeniusz tylko Wesołowski. 12:24, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndreAndre

34 27

Koleś jeszcze nie jest prezydentem a już stołki rozdaje, co za brak szacunku. Tak właśnie PO grabi państwo a jak widać stołki łączą wszelkie zawiści, przykład POPIS 12:28, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

35 41

30 listopada głosujemy na Pałuckiego!!! 12:28, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

35 32

PAnie Wojtkowski wracaj do Lubrańca tam gdzie pan płaci podatki i mieszka! 12:30, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YanosikYanosik

20 22

Aby bezprawnie umieszczać banery wyborcze w pasach drogowych (wszyscy korzystają z dróg) Pan AP już wcześniej o tym pomyślał i zmienił dyrektora w MZD. Teraz jest nim pani, która cynicznym uśmiechem (tego jej nie brakuje) uzupełnia swoją niekompetencję. Nie jest drogowcem ale uważa, że na drogach zna się jak nikt inny, bo po nich jeździ. 12:42, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewkaewka

20 21

Ludzie dlaczego w ogóle łączcie Paluckiego z rozwojem czy remontiwana przez 4 lata jedynka to rozwój i pierwsze z lasem i strzałkami rondo a kraju a moze przystan z której korzystają tylko kajakarze to dla was rozwoj na obecnego prezydenta pewnie zaglosuja Ci ktorzy nie maja pojecia jak moze wygladac życie w takich miastach jak nasze w Polsce, trzeba zminic władzę bo obecna we Włocławku nie ma pojecia co to rozwój innowacyjność kompetencje 12:48, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja, pan ŁuckiJa, pan Łucki

16 19

Jeśli zostanę prezydentem, będziecie płacić jeszcze wyższe podatki, bo ja muszę przecież spłacać pobrane kredyty na moje zabawki! I nawet - jak dotychczas - będę miał w nosie prawo wyraźnie określające jak mam je liczyć. Ja będę liczył po swojemu i guzik mnie obchodzić będą przepisy prawa. Zawsze wyjdę na swoje! Ale to nie ja przecież kombinuję. ja zawsze jestem w porządku! To ten uzurpator, który chce po mnie być w fotelu! Zrobię wszystko razem z moimi chłopcami, aby go urąbać! Nie ważne, co o mnie myślicie! I tak wygram, bo jak wygram - to już możecie mnie wtedy w (...) pocałować! 12:48, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wloclawianinnwloclawianinn

21 21

pałucki niedługo będzie strzelał do tych co pod lokalem wyborczym ... tu jest "pospolite ruszenie" tu potrzeba krajowych i międzynarodowych mediów co ten pałucki wyrabia tak to jest jak się przyspawa do stołka niedługo zabarykaduje się w urzędzie na zielonym rynku panie trochę godności pan miej! po co pan słuchasz garstki ludzi którzy dzięki panu egzystują.. 12:48, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obywatelobywatel

18 21

Staram się być obiektywny, nie jestem w żadnej partii, a więc podział stołków mnie nie dotyczy. Stach w oczach obecnie rządzących jest ogromy.Ale na to sami sobie zasłużyli. Włocławek to taka większa wioska więc tutaj ludzie się znają, więc proszę panie Pałucki niech się pan nie ośmiesza i nie wmawia, że w naszym mieście można dostać intratną posadę bez legitymacji SLD. Proszę otworzyć stronę BIP jakiejkolwiek spółki we Włocławku i przeczytać kto zasiada w ich władzach. Czy pan się wstydzi swoich kolegów i koleżanek.Troszkę godności przed od odejściem. 12:54, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wolny człowiekwolny człowiek

24 21

Prezydent próbuje stosować metody swojego idola Łukaszenki(Białoruś) - zastraszanie , ale to nie działa w wolnej Polsce. 13:00, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławianinwłocławianin

14 23

Zagłosuje na P.Wojtkowskiego jak r... sztucznie powołane stanowiska jak dyrektora wysypiska i innych. 13:01, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bnmhbnmh

31 22

Pałucki też obstawił wszystkie funkcje swoimi ludźmi, np. dyrektor w Sanepidzie. 13:02, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co .......Co .......

20 19

Parówkowym skrytożercą mówimy STOP PAŁUCKI !!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=Mo4WStjDUcY 13:05, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gajowy z lasu ...gajowy z lasu ...

24 5

Polecam piosenkę Andrzeja Rosiewicza pt. "Do żłobu". 13:08, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BubuBubu

17 14

Zgadzam się z tym, że "mają podobne podejście do rządzenia i podobne programy". Ich program można streścić w dwóch punktach:
1. TKM - Teraz k..wa My
2. Obiecujemy, że będzie lepiej - oczywiście dla nas 13:12, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławianinWłocławianin

24 19

Mówię NIE ludzią z PO,sprzedadzą nas do konca!!tez nie jestem za pałuckim,ale zobaczcie co się dzieje PO+PIS,to jest jak bratanie się hitlera ze stalinem,DOSYC TEGO!!!!!!!!!!!!!!!!CHCĘ ŻEBY POLSKA BYŁA POLSKĄ!!jak muszę wybrac,wybiore pałuckiego i myślę że za 4 lata znajdzie sie już odpowiednia osoba!!https://www.youtube.com/watch?v=pzKA0hND8fE 13:23, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntyAnty

30 19

Teodor przez 8 lat dawał stanowiska przydupasom (i to z naruszeniem prawa) a teraz zarzuca innym, że podzielą się stanowiskami... Teodor chciałby aby nowy prezydent zostawił na stanowiskach ludzi, których on powsadzał. Dobry komuch z tego Teodora! 13:34, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nmnm

28 20

do... Włocławianin Weście się z Pałuckim za rączki i idzcie w c.... !!!! SLD..SLD.. TONIE W WŁASNYM SZAMBIE. 13:42, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

3 33

Podział wladzy powinien być następujący. Koalicja SLD PO. Prezydent Wojtkowski. Wice Palucki. Przewodniczący Rady Wawrzonkowski. Wice PO. Wszystkie komisje na przemian. Wtedy jest szansa aby zatrzymać wirzchcicieli i kontynuować dobry kierunek rozwoju włocławka. 13:42, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!

22 22

Pałucki boli dupa ! mnie tez bolała przez tyle lat ! nie martw się DPS się tobą zajmie !!!!!! toś siętoba zaopiekuje bo ja K... musiałem przez woje żądy zostać Bezdomnym Człowiekiem ! Dziękuje ci k.. za nowe schronisko Pało :) może daj mi prace na moje wykształcenie a nie pogardę i wstyd !!! 13:44, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

31 21

Byłem w UM. Tam strach az śmierdzi.... 13:45, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlkoPlko

28 21

Dla nie Wojtkowski jest zakłamany, mówi to co ludzie chcą i tyle. 30 zagłosuj na Pałuckiego, nie po to głosowałem na PiS aby teraz PiS bratało się z PO. 13:52, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KssKss

23 13

PO niestety przegrało w starciu z PIS. Nie udało się Wojtkowskiemu zachowac zadnych stołków dla siebie poza prezydenckim .Wysoka cena za poparcie PIS.A może we Włocławku naprwdę nie ma żadnych struktur PO,jeśli to PIS szuka ludzi do UM ? 14:01, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

17 17

W ustach pana Pałuckiego brzmi to jak groteska!
Tajemnicą poliszynela jest ,ze na całym cywilizowanym świecie współpracowników dobiera się i z klucza partyjnego i z powodu poglądów, programów.. to nie jest dziwne ani złe!
Złe wówczas jeśli działa tylko klucz partyjny a pan tym sie posługiwał.
wolałbym aby kompetencje i predyspozycje brały górę no ale tak ten swiat urządzony. ważne żeby zachowac PROPORCJe a pan niestety tym się nie kierował więc czynienie zarzutu innym jest hipokryzja polityczną.
Ufam że jeśli wygra pan Wojtkowski to zachowa proporcje i nie bedzie powielał partyjniactwa. Pan 8 lat piastował urząd i osiem lat olewał społecznośc miasta... gdy było blizej wyborów zacząl pan uprawiac polityke milości do wyborcy zbyt póżno i pora z honorem odejsc. Idzie nowe ale czy lepsze zobaczymy z góry nie zakładam niczego. CzaS PŁYNIE SZYBKO I JEŚLI NIC NIE POPRAWI SIE NO TO aut- po to sa wybory.
Nie mus tylko rozsądny wybór!! 14:04, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marcin_włocławianinMarcin_włocławianin

4 16

Chciałoby się powiedzieć, że Włocławek znów jest między młotem, sierpem i kowadłem. Dżuma, cholera i ebola. Ktokolwiek wygra, mieszkańcy przegrają.

Waham się, czy nie oddać pustego/nieważnego głosu. 14:05, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasiakasia

19 15

Brońmy bastionu ludzi pracy . Za nami 70 lat zmian na lepsze. Precz ze zgnilizną i kumoterstwem PIS i PO. W jedności siła. 14:10, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DuchDuch

18 18

A Ty co k.... nie rozdawałeś i nie rozdajesz do tej pory stanowisk swoim klakierom nieudacznikom!!!!!!!!!!!!!!!!
Już dzisiaj przegrałeś !!!!!
Teraz zobaczysz jak to jest kiedy sie jest zastraszanym i zaszczutym !!!!!!!!!!
Życzę Ci wszystkiego najgorszego co mogłoby Cie spotkać !!!!!!!!
14:12, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kubuś fatalistakubuś fatalista

16 15

Idą po mieście trudno oprzeć się wyjątkowo przykremu wrażeniu wyjątkowo agresywnej kampanii informującej o walorach i zaletach jedynie słusznego i nieomylnego kandydata na Prezydenta Miasta.
Czyżby zgodnie z założeniami marketingu i reklamy i, gorszy produkt tym wymaga większej reklamy?
Wychodząc z tego założenia widać, że
- nikt inny nie ma prawa sprawować władzy,
- nikt inny nie wie co jest lepsze dla mieszkańców,
Większej hipokryzji i głupoty dawno nie widziałem, mi ta napastliwość przypomina czasy, kiedy jeden z towarzysz chciał bronić socjalizmu jak niepodległości i odrąbywać ręce tym, którzy poważą się na to świętokradztwo.
Wracając do założeń reklamy im większy bubel tym wymaga większych nakładów na reklamę aby napastliwością sprowokować do kupienia. Znaczna mieszkańców w referendum pokazała, że ma dość oszustw,patologii i schizofrenii epoki minionej. Mam nadzieję, że dzień 30 listopada będzie dniem świętowania wolności i definitywnego upadku skansenu postkomuny jak określane jest nasze miasto w kraju. 14:15, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dobra radadobra rada

22 18

Panie Prezydencie, a można było odejść z klasą, z zasługami dla miasta. Mógł Pan wydać podobną książeczkę z podsumowaniem osiągnięć dwóch kadencji i rozesłać do mieszkańców Włocławka z podziękowaniami, jako pożegnanie.
Wtedy mimo wszystko mieszkańcy miasta pomyśleliby o Panu ciepło, a jednak zdecydował Pan się na walkę, na wyciąganie brudów, szukanie dziury w całym, tylko po co???!!
Panie Prezydencie jak mówią słowa piosenki:
"...bo trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym..." 14:18, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

26 19

Teodor mowi o rozdawaniu stanowisk bo zna sie na tym jak nikt inny. Ciekawe, ktora to spólka miejska jest tak dobrze klasyfikowana w rankingu ekonomicznym...może MPK? zatrudniająca 100 umyslowych na 120 kierowców.. a może Baza, która trzyma hotel tylko dla biesiad kompensując sobie straty z dochodu na targowisku, a może MPEC z kuku marketingowcem, a może Wodociągi gdzie Jarząbek pensje odbiera, a może MZOZ gdzie dla skompromitowanych ludzi tworzy się stanowiska vice....

Ja wiem, że wiele się nie zmieni....ale gęby się zmienią, a ja czerwonego wyjątkowo nie trawię. 14:18, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzasCzas

22 24

Piszcie co chcecie ale i tak wygra Pałucki, a dlaczego ponieważ włocławianie są rozważni i nie dają się omamić byle komu. 14:18, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ww

21 20

Wojtkowski wydał na kampanię 1,5miliona z panstwowej kasy!!taki społeczniak:-)hehe 14:23, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jjjj

20 17

Bezpartyjni w spólkach miejskich??? Andrzejku gratuluję poczucia humoru ... 14:24, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadeuszTadeusz

14 15

Włocławek jest miastem lewicy i nikt tego nie zmieni. Celuloza manometry drumet delecta to prawdziwa nasza historia. Historia potu i krwi. Kto chce demokrację to niech spojrzy na Ukrainę. My jesteśmy jak Donbas - wierni tradycji i prawdziwym wartościom. 14:25, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

17 12

Wielu wspaniałych menadżerów ze społek miejskich naprawdę przydałoby się na wolnym rynku. Z niecierpliwością czekam na to żeby Włocławek ruszył z kopyta gdy ci ludzie zaczną zajmować się prawdziwym biznesem....

Np taka Pani Mariola dyrektor znany z tego, że jest z "rodziny" mogłaby zostać przewodnikiem przedpołudniowym po Wzorcowni. 14:30, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntyAnty

18 11

Szkoda, że q nie kandydował na prezydenta... zagłosowałbym na niego... postawiłbym krzyżyk na niebieskiej kartce... 14:33, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

artart

17 17

Bardzo brutalna jest ta kampania, p. Pałucki przed drugą turą dosłownie zakleił miasto swoim zdjęciem, spójrzmy prawdzie w oczy wszystkie wyższe stanowiska zajmują ludzie posrednio bądź bezposrednio związani z SLD, a już tzw. mianowania na stanowiska - powoływanie bez konkursów- jest niskie. To własnie na tym portalu w komentarzach było napisane, że niektórzy radni SlD tez już mają propozycje stanowisk, a tych którzy nie dostali się do rady- "nie pozostawimy samych sobie". 14:34, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bartezbartez

25 22

chciałem głosować na Wojtkowskiego........ale ten żeby wygrać brata się ze swoimi politycznymi wrogami........WTF panie Wojtkowski?????? 14:36, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YabiYabi

27 18

Czekam tylko jak Wojtkowski półkuli ogon i wróci do Lubrańca. A włocławianie o nim zapomną, choć pewnie przypomni się za kolejne 4 lata. Jestem ciekaw co na to prezes PiS powie o tej koalicji. 14:36, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LALA20LALA20

19 20

CZY naprawdę w TYM włocławku nie ma młodego spojrzenie na przyszłość , TYLKO będą nami rządzić EMERYCI ZASTARZALI W SWYCH POGLĄDACH , BO MAJĄ JUŻ SWOJĄ EMERYTURĘ I DARMOWE BILETY W MPK!!!!!!!! LUDZIE PRZEDE WSZYSTKIM MŁODZI NIE DAJCIE SIĘ PRZYGNIEŚĆ EMERYTOM I JEGO IDOLOWI, BO ZNIKNIEMY Z MAPY POLSKI JAKO MIASTO ROZWOJOWE,LITOŚĆI!!!!!!!!!!!!!! 14:37, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasiakasia

29 18

NO TO WYGLĄDA NA TO, ŻE PAN WOJTKOWSKI WPUŚCIŁ SIĘ W MALINY, JEŚLI WYGRA TO PRZEGRA BO BĘDZIE TYLKO MARIONETKĄ W RĘKACH PISu, TO PIS BĘDZIE MIAŁ WIĘKSZOŚĆ W RADZIE I PRZEWODNICZĄCEGO, TO PIS BĘDZIE MIAŁ WICEPREZYDENTÓW, OJ SAMOTNY BĘDZIE PAN MAREK, SAMOTNY, TAK SIĘ NIE DA RZĄDZIĆ I MIASTO WIELE STRACI 14:42, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

leonardleonard

26 19

Do Kasi
A skąd wiesz, czy wtedy Wojtkowski nie wstąpi do PISu? Dlatego jako wyborca PO zagłosuję na Pałuckiego. 14:54, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TartaTarta

25 27

PANIE ANDRZEJU MA PAN U MNIE GŁOS POPARCIA 30 LISTOPADA ZAGLOSUJE NA PANA WRAZ Z MOJĄ RODZINĄ. POPISOWI DZIEKUJE 14:56, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mały_miśmały_miś

25 27

W tej chwili najlepszym wyjściem jest głos na Pałuckiego. 14:57, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja samja sam

28 21

ANDRZEJ A JAK TY NIEKOMPETENTNE OSOBY POSADZIŁEŚ NA STOŁKACH TO BYŁO OK ? JAK BEZ KONKURSU WSADZASZ SWOICH PODDANYCH NA KIEROWNICZE STANOWISKA ? JAK BETON PARTYJNY WSADZIŁEŚ DO SPÓŁEK MIEJSKICH I UM? TO JUŻ ZAPOMNIAŁEŚ BO TO BYŁO 8 LAT TEMU !!! 14:59, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POPISPOPIS

26 23

Po tym spektaklu POPIS jedyny słuszny głos to głos poparcia Andrzeja Pałuckiego. 15:03, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

10 22

Hm... Jakby się dostał np. Lebiedziński czy Mokra.. wtedy oni mieliby swoich kandydatów na powyższe stanowiska. To chyba normalne?! Każdy polityk to oszust. Ale czy nie warto czegoś zmienić w naszym mieście? 15:08, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bb

27 21

Pałucki to manipulant, ma tak mało inteligentnych doradców, że żal dope ściska, teraz wymyśla hipokryta historyjki o rozdawaniu stanowisk, a przed chwilą robił tak samo, bezczelność i zakłamanie tego pana jest nie do zniesienia,rozgryweczki typowe dla SB, czemu się nie pochwali, że specjalnie czekał, aby drogi robić przed wyborami, bo to działa na wyborców, a urząd i spółki miejskie to sami jego protegowani, także te jego wypociny mnie nie wzruszają ,oddam głos na Wojtkowskiego! 15:10, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;;

25 23

koniec czerwonej kliki nadchodzi!!! 15:14, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zorientowanyzorientowany

13 10

Jeszcze się taki nie urodził,co by wszystkim dogodził.Jednego,który chciał tego dokonać-dwa tysiące lat temu-ukrzyżowali. 15:19, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XawierXawier

22 20

Nie będę się rozpisywał głos mój oddam Panu Pałuckiemu. Jak można dzielić stołki jak nawet nie jest się prezydentem, tego nie zrozumie 15:22, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntykomuszekAntykomuszek

25 18

Co by było we Włocławku, gdyby nie było SLD?
- Wszystko 15:26, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pepepepe

23 18

a ja powiem tak, niech czerwone pijawki razem ze swoim czerwonym wodzem wy.........ą , bo znudzony już jestem nimi 15:29, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntykomuszekAntykomuszek

22 18

Sekretarz komitetu PZPR we Włocławku obdzwania spółki miejskie:

No jak tam idą prace w spółce?
Chu..wo!
Nie upiększajcie, mówcie jak jest! 15:30, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!

21 21

DLA MNIE TO WOJTKOWSKI MOŻE SIĘ SKUMAĆ NAWET Z MISIEM JOGI BYLEBY CZERWONYCH PRZEPĘDZIĆ 15:33, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntykomuszekAntykomuszek

9 11

Mentalność Homo sovieticusa:
- człowiek podporządkowany kolektywowi (organizacji partyjnej),
- dla jego postawy charakterystyczna jest ucieczka od wolności i odpowiedzialności,
- koniunkturalizm, oportunizm,
- brak samodzielnego myślenia oraz działania,
- oczekiwanie że "ktoś coś załatwi",
- zniewolony intelektualnie,
- pozbawiony osobowości i godności,
- całkowicie podporządkowany władzy,
- izolacja od światowej kultury (wszechobecna propaganda),
- brak respektowania wspólnej własności i skłonność do drobnych kradzieży w miejscu pracy, zarówno dla użytku osobistego jak i dla zysku, zgodnie ze słowami popularnej piosenki ?Wszystko należy do kołchozu, wszystko należy do mnie"
15:37, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LizaLiza

17 16

Misiu Yogi mówisz gratuluję ci powagi sprawy i poziomu który reprezentujesz. Pałucki jeden kandydat z realnym programem. 15:44, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktosikktosik

18 14

Panie Prezydencie (ale już niedługo) - Pana wizyta ze swoim wiceprezydentem na dwa dni przed wyborami na zebraniu związkowym ma oczywiście charakter agitacji nauczycieli, prawda? I kto z kim się układa, w takim razie? Śmiechu warta Pana prezydentura oparta na tych wszystkich układach i układzikach!

A tu link do związkowego info o którym mowa powyżej: http://www.wloclawek.znp.edu.pl/. W informacji mowa nawet o ważności omawianych spraw - zaiste wszak wybory dwa dni później!

"UWAGA PREZESI OGNISK
ZO ZNP we Włocławku zawiadamia prezesów Ognisk,
że dnia 28.11.2014 r. o godz. 13.30 w Zespole Szkół Nr 7 przy ul. Gniazdowskiego 7 odbędzie się zebranie.
Podczas zebrania przewidziane jest spotkanie
z PREZYDENTEM MIASTA ANDRZEJEM PAŁUCKIM oraz PANIĄ WICEPREZYDENT WANDĄ MUSZALIK
Ze względu na ważność omawianych spraw - obecność obowiązkowa.
Prezes ZO ZNP we Włocłąwku
Krzysztof Buszka" 15:47, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wl.wl.

21 21

Wyborco PAMIĘTAJ. Wybieramy Prezydenta Miasta "stałego" albo "dojeżdżającego" (z Lubrańca).
P.S. W przyszłości nie wypominaj, że korzysta z dojazdu służbowym samochodem. 15:48, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

16 22

Pałucki jedyny kandydat z realnym programem, dalszego zatrudniania swoich przydupasów w spółkach miejskich i urzędach... 15:48, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

13 18

A ja jeszcze raz bede głosował na Panią Mokrą bo ma śliczne piersi. 15:57, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BezbożnyKatolikBezbożnyKatolik

19 15

Chciałem zagłosować na Pąłuckiego, ale ten chodzi i modli się 8 razy dziennie u pewnego ToWarzysza i tak głęboko siedzi czarnym w... Że jest bardziej wymodlony od Rydzyka! Ja ani moja rodzina ani moi koledzy, mój dostawca pizzy, kierownik sklepu gdzie kupuje chleb ani pani z pasmanterii nie zagłosujemy na modlącego się obłudnie byłego milicjanta! 16:13, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mruczekmruczek

19 13

~ Liza / 15:44, 25.11.2014

Ty i tobie podobni nie mają najmniejszego pojęcia o czym piszą! Swoimi wpisami o rzekomej realności programu wyborczego Pałuckiego - wykazują kompletny infantylizm ekonomiczny. Na jakiej podstawie można wiedzieć cokolwiek o możliwościach realizacji programu wyborczego przedstawionego przez Pałuckiego - NIE MAJĄC POJĘCIA O MOŻLIWOŚCIACH BUDŻETU MIEJSKIEGO, nie mając pojęcia o preliminarzu wydatków miejskich w przyszłym 2015 roku??????

Pałucki jest obrzydliwym manipulantem, mówiąc o tym, co zrobi, NIE OKAZUJĄC PLANU BUDŻETOWEGO MIASTA! Jest to także WYJĄTKOWA PODŁOŚĆ ZE STRONY PAŁUCKIEGO W PŁASZCZYŹNIE RYWALIZACJI WYBORCZEJ Z WOJTKOWSKIM!

Powyższe fakty świadczą o "kulturalnym" i "uczciwym" sposobie bycia w tej rywalizacji wyborczej (jeszcze) prezydenta!

I Wy, zwolennicy Pałuckiego, chcecie, aby ktoś taki reprezentował nasze Miasto i nas wszystkich? Ja, NIE! NIE CHCĘ!
Nie życzę sobie, aby ktoś tak wstrętnie i po prostu nieuczciwie w konkurencji wyborczej postępujący - był moim prezydentem. 16:18, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Don VitoDon Vito

22 12

Tak powinno wyglądać dotychczas-czyli podział stanowisk,a nie okupowanie wszystkich stołków przez SLD. 16:22, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TubusTubus

15 9

TW ?Lucjan?
Z dokumentów zgromadzonych w teczce kontaktu operacyjnego ?Lucjan? wynika, że ks. Wiesław Mering zwerbowany został w drugiej połowie lat 70. ?Wiesław Mering pozostawał w zainteresowaniu operacyjnym Wydziału IV KWMO w Gdańsku od maja 1975 r. Wytypowano go na kandydata do werbunku, uwzględniając fakt, że utrzymuje rozległe kontakty z księżmi diecezji chełmińskiej studiującymi na wyższych uczelniach katolickich oraz kadrą naukową uczelni katolickich. (...) W tym okresie przekazywał służbie wartościowe informacje o sytuacji w kurii i diecezji chełmińskiej, a także o kadrze naukowej Seminarium Duchownego w Pelplinie. W dniu 9.11.1976 zakończono proces pozyskiwania Wiesława Meringa przez świadomy wybór pseudonimu oraz chęć kontynuowania spotkań oraz dalszego udzielania informacji na tematy interesujące SB? ? czytamy w teczce ?Lucjana?.
===============
Oto kumpel byłego członka sił mordobicia (ZOMO) presji i nacisku z okresu PRL-u obecnego prezydenta, który jak sam kiedyś podczas sesji oświadczył, cytuję:

"JESTEM DUMNY Z TEGO,ŻE BYŁEM CZŁONKIEM POLSKIEJ ZJEDNOCZONEJ PARTII ROBOTNICZEJ!" - koniec cytatu.

Świadkiem tej pełnej dumy pana Pałuckiego wypowiedzi byli członkowie SLD i pozostała część Rady Miasta Włocławek!

Oto powód do dumy pana Pałuckiego!

16:25, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

20 16

panie prezydencie smieszny a moze by tak pan zafundowal nam czerwona ulice bedzie chociaz rozrywka,,, Kochani glosujmy na WOJTKOWSKIEGO wywalmy ta cala postkomunistyczna bande pseudopolitykow 16:43, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dnodno

19 12

Nadal reklamy,afisze pałuckiego ile można???Miasto jednej osoby??

Część bukowej przy szkole zrobiony asfalt a dalej już nie.Gdzie tu sens?Już nie chcę dalej wyliczać. 17:08, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaAnna

25 12

BEZPARTYJNI FACHOWCY PAŁUCKIEGO - fotograf dyrektorem OSiRu !! 17:16, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obywatelobywatel

9 19

To nie wina Prezydenta , że nie było innych kompetentnych osób do zarządzania miastem. Osoby które były przez niego powołane są godne zaufania. Po efektach ich pracy widać że Spółki miejskie mają się dobrze i tak powinno pozostać. Tylko tego typu zarządzanie daje szansę dobrego nadzoru nad majątkiem miasta. Wieloletnie doświadczenie to fakt którego nikt nie zaneguje. Nie liczy się legitymacja ale lojalność wobec mieszkańców. Lewica daje tą
szansę miastu . Wielkim błędem było by zrezygnować z tak kompetentnych osób na rzecz solidarnościowych oszołomów i klakierow. 17:18, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

roborobo

9 3

obserwator-kup sobie lale BARBI i na jej cycki sobie popatrz zboczku!!!!!! 17:28, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kubuś fatalistakubuś fatalista

14 8

do @ ~ obywatel / 17:18, 25.11.2014
Po treści i tonie wypowiedzi widzę, że mam do czynienia z osobą jak większość kadry kierowniczej obecnego Prezydenta o wątpliwych wartościach, przynajmniej moralnych, co do kompetencji to poczekam i zobaczę.
Jeżeli chodzi o kwalifikacje kadr kierowniczej to rzeczywiście są porażające, wystarczy przejrzeć stanowiska dyrektorskie w urzędzie, aby załamać ręce nad tą "potęgą intelektualną".
Co do spółek to zacznijmy od specjalisty wszechczasów Pana Pawlaka, na czym się ten człowiek nie zna i co najważniejsze według Jego wypowiedzi to On tylko ma rację. Toż większego przerostu formy nad treścią trudno znaleźć.
Inny przypadek szef SANIKO od czasu gdy przejął firmę po swoim poprzedniku był lepszym lub gorszym administratorem, który cicho i biernie wykonywał polecenia ratusza. I to ma być menadżer? mi raczej kojarzy się zarządca.
Kolejny szef MPWiK, gdzie już nie był i kim już nie był, najważniejsze, że do tej pory był wiernym sojusznikiem i wspierający jedynie słusznego wodza.
Nie tak dawno powiedziałem, że stała się wielka tragedia, dlaczego to jeszcze jedynemu i nieomylnemu wodzowi wzorem innych dyktatorów nie wystawiono mauzoleum i nie oddaje się należnej czci, teren już przygotował na pustyni granitowo - betonowe zwanej Starym Rynkiem. Jest tam odpowiednie otoczenie i mógłby sobie popatrzeć na Wisłę i Bulwary? 17:54, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stanowisko  za dupisstanowisko za dupis

17 15

Panie Pałucki nie pal pan GŁUPA ZROBIĄ TO SAMO CO PAN ZROBIŁ tylko teraz to jest BEEEEEEEEEE a jak pan to robił to było caaaaaaaaaaacy,przykład PAWLAK STANISŁAW WICE PREZES DO SPRAW ADMINISTRACYJNO SOCJALNYCH PANIE PAŁUCKI WSTYD WSTYD WSTYD TAKIEMU NIEROBOWI DAĆ TAKIE PIENIĄDZE. 17:55, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miastowymiastowy

10 4

OBYWATEL ALE Z CIEBIE ŚWINIA JAKICH MAŁO 17:57, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WitekWitek

16 8

Nic nie mam do czasów komunizmu z Polsce....bo kiedyś byli prawdziwi ideowcy. Teraz komuniści to zwykłe cwaniaczki i karierowicze ktorzy własnie zabili idee prawdziwego proletariatu w zamian za ogromne korzyści materialne dla siebie i swoich klakierów!
Pałucki jest jednym z nich ...obłudny , zakłamany , bezczelny i arogancki typek który myślał ,ze jest NERONEM WŁOCŁAWKA.... tak jak Neron spalił Rzym tak on zniszczył nasze miasto , wypędził z niego całe pokolenie młodych i wykształconych ludzi! Po to tylko żeby mieć kontrole nad starymi i niedołężnymi ludzmi na których budował swój potencjał....Dobrze ,że Włocławianie obudzili sie w porę i odsuną tego tyrana i despote od władzy...a jego klakierów od stołków ktore im podarował w prezencie za bezwzględne posłuszeństwo !!!! Mam nadzieję ,że odpowie za swoje czyny i decyzję tak jak złapani naziści za swoje zbrodnie wojenne...... 18:03, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

14 11

~ Anna / A nowym basenem kieruje POdobno historyk z PO -hahahahaha , a w MPEC kieruje politolog aQQ, w MPWiK socjolog . Widocznie w POlityce historyk , POlitolog socjolog WF-ista to zawody tyPOwo techniczne TECHNICZNE ? To co się dzieje w radach nadzorczych ? strach pomyśleć ! A może remontem LMK też kierował historyk i dlatego ściana odpadła ? 18:12, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorciaDorcia

25 13

Panie Pałucki....ja pracuje w UM i powiem tak : do tej pory siedzieliśmy cicho bo baliśmy sie o prace i byt swoich rodzin znając Pana bezczelnośc , chamstwo itd....tydzień temu podczas wyborów 90% pracowników urzędu głosowało przeciwko Panu ( a Pan się łudził ,że jest inaczej),i teraz tyle samo rowniez zagłosuje przeciwko Panu!!! Nikt się oczywiscie do tego nie przyznaje bo ludzie są przez Pana zastraszeni !!! Ale teraz mają okazję się odkuć za swoje "straty moralne" i pomogą swoimi głosami wybrać nowego prezydenta niekoniecznie gwarantującego zmiany na lepsze. Ale Pana osoba jest już skończona ..pozostawił Pan po sobie zaraze i wielkiego syfa..... 18:16, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LeslauerLeslauer

10 7

Intelektualista Wojtkowski... Na prywatnej stronie był uprzejmy napisać: "(...) Oczywiście posiadam rodzinę, żonę Agatę (...)"

Rozumiem, że polski zwrot "mam żonę" czy też "jestem żonaty" wydał się posłowi mało, hmmm, wyintelktualizowany (trudne słowo...)

No, chyba że rzeczywiście "posiada" żonę - co wieczór lub co noc. I ciekaw jestem, kiedy pierwszy raz ją "posiadł"...

... Ale to "posiadanie" rodziny, to materiał dla prokuratora, a feee..

Mazel Tov. 18:42, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HalkaHalka

12 10

Do Dorcia- napisałaś szczerą prawdę!Gratuluje wpisu!
Ja i moje koleżanki z pokoju w UM też tak zagłosowałyśmy i rownież to powtórzymy w niedzielę. Zrobi tak 90% pracowników! Puścimy go z torbami na bruk i zadrwimy z niego tak samo jak on drwił z nas ! A z jego przydupasami pojedziemy jak z g..... !
18:44, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PracownikPracownik

15 13

Teraz w niedzielę bedę miał okazje odwdzięczyć się i podziękować p. Pałuckiemu - mojemu szefowi za dotychczasową merytoryczną - wieloletnią współpracę. Z ogromną przyjemnością oddam głos na Marka Wojtkowskiego, mam nadzieję na mojego nowego szefa! 19:00, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

9 11

~~do Dorcia:przewidujesz że nastąpią zmiany to wkładasz palec w d...nowej władzy.Wstyd 19:18, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nikittenikitte

15 13

Panie Pałucki dostawiasz pan plakatów w całym mieście przejechać niemożna. Na plakacie powinien pan występować nie z młodymi ale z Wawrzonkowskim i Hupało bo tylko z tymi ludźmi sie pan liczysz... więc po co błędne plakaty??? Widac to po obecnie skomponowanym składzie pana rady SLD(czyżby Włocławek miał zostać ostatnia enklawą SLD w Polsce??) .... no same zmiany.... 19:19, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bebbeefbebbeef

10 13

Pałucki zapowiada spokojna kampanie a za plecami gryzie jak diabli uszczypliwości, dostawianie plakatów, wywieszanie transparentów nie ma co jest cichy że .... pozatym paralizuje miasto juz bez pomyslu byle utrzymac stolek... panie daj pan spokoj!!! 19:20, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nehaneha

9 12

Pałucki przygotował takie to inwestycje:
rewitalizacja Zielonego Rynku---> teraz jest kamienny kostka już wypada...
pływająca scena: nieodporna na wahania Wisły ciągle podtapiana i znaczona przez mewy... bardzo mało się tam dzieje...
drogi np. krajowa jedynka połatana naprawiana... wszystko jest w NEGATYWNYM raporcie NIK...
Powyższe inwestycje a racej pseudoinwestycje GENEROWAć bedą wydatki gdyż coroczna konserwacjia i dodatkowo odholowywanie sceny pociągało będzie WIELKIE koszty.
Wojtkowski postawiłby na nowe miejsca pracy dzięki temu stać by nas było na aktywne korzystanie z podobnych inwesycji jak przedstawił Pałucki... dlatego stawiam na Wojtkowskiego zobaczymy Andrzejowi za duuuużo czasu dałem i sie nie sprawdził (poległ z 20% bezrobociem)... 19:21, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jerrrojjerrroj

12 12

Pałucki juz rządził 2 kadencje i sie wypalił... zawsze tak jest teraz trzeba dać szanse nowemu prezydentowi dlatego wybiore Wojtkowskiego Pałucki powiedział że juz jest spełniony także nic złego mu sie nie stanie... Młodemu widać że zależy i sie chce to mysle że bedzie dobrze a napewno nowoczesnie ;-) teraz to co wyprawia Palucki na ostatni czas jest zalosne i pokazuje jakim jest czlowiekiem 19:22, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorciaDorcia

11 12

do "Ja"....powiedz lepiej w jakim wydziale jesteś DYREKTOREM ???? Ale już niedługo nim bedziesz...:)
Wstyd to już Twoja sprawa i Twój palec w d....starej władzy! 19:32, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TubusTubus

6 6

~ Leslauer / 18:42, 25.11.2014

Aleś ty głupio zjadliwy! Błąd interpunkcyjny popełniony (byc może) przez Wojtkowskiego, to nie błąd językowy! Życzę lepszych sukcesów w posługiwaniu się językiem polskim. 19:34, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POLasPOLas

11 8

@dorcia @halka wiekszych głupot nie słyszałem to ma być manipulacja która ma na celu pokazanie zakłamanej nieprawdy. Pewnie ktoś pisze dla publiczki, z drugiej strony widać ze osoba która piszę to nie ma pojęcia jak jest w UM. Pozdrawiam zakłamanych 19:45, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rewanż !Rewanż !

11 13

Pałucki - 8 lat rządzenia...co jak co ale ma jeden wielki sukces :
Piotr Stolcman na stanowisu Prezes Zarządu Spółki "BAZA"!
Panie Stolcman ...czekamy na nowe menu w Bazie , tylko zeby smakowało Wojtkowskiemu bo jak nie to .....:))))) 19:48, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorciaDorcia

7 9

~`POlas ...widać,że należysz do tych 10% - zakłamanych !
A pozdrowienia dla zakłamanych wsadz sobie w d...!
19:52, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

onaona

10 10

też pracuje w urzędzie i nie mogę się doczekać dnia, kiedy moją przełożoną lub przełożonym zostanie osoba kompetentna, a nie lewusy i przydupasy Pałuckiego, dla nich jest wszystko, premie, zwrot kosztów za naukę, oczywiście podatnicy za to płacą, Pałucki powinien ujawnić publicznie kto ile zarabia i jakie premie dostaje 20:13, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QQQQQQ

6 12

PANI MOKRA PREZESEM MZOZ 20:13, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RoxRox

11 3

Do dorcia co ty możesz wiedzieć, masz założony zeszyt kto głosował na Wojtkowskiego, rzucasz procentami hahahha. Naprawdę w jaką to drogę idzie, wszystkiego się dopuszczać aby inni myśleli ze tak jest. Mnie nie Okłamiesz 20:14, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

10 10

Pan Prezydent trzęsie portkami widzę :D jak miło na to popatrzeć ;P Powiedział Pan ze wszyscy sa bezpartyjni....lecz u Pana w kieszeni,wszystko co Pan powie Oni beda posłuszni. Panie Prezydencie pogódź sięz porażką!!! NARESZCIE :D 20:18, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piechurpiechur

7 7

o ile mnie pamięć nie myli, to każdy z byłych prezydentów miasta, a także obecny ,zaczynał od czystek w swym najbliższym otoczeniu urzędniczym .Normalka, nie ma co bić na alarm. 20:24, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

używkaużywka

6 5

Powiem szczerze NIGDY NIC NIE MIAŁEM PRZECIWKO PAŁUCKIEMU ---BO GDYBYM MIAŁ TOOOOOO BYYYYYMMMMM UUUUUUUUUUŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻYYYYYYYYYŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ. UŻYŁ I JESZCZE RAZ UŻYŁ. 20:29, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

esponatesponat

14 6

I tu z Pałuckim się zgadzam. PO tak pilnie prze na Marszałka dla Całbeckiego, że jutro go namaszczają. Stawiam orzecy przeciw dolarom, że Włocławek nie będzie miał członka zarządu województwa, bo jest podział PO 2 x Toruń 1 x Bydgoszcz i PSL x 2, a więc Włocławek może mieć pozamiatane> Czy więc warto głosować na Wojtkowskiego? 20:32, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olgaolga

8 10

SLD nie wprowadziło do Rady Miasta ani jednej kobiety męski szowinizm i komuchowe podejście do równości płci widać gołym okiem współczuję 20:40, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

9 9

~ Dorcia / - a w którym urzędzie miasta ty pracujesz ? Bo te bzdury wskazują że widziałaś(łeś) ten urząd tylko na obrazku albo to twoja wizja PO butelce C2H5OH kupionej za pieniądze POdatników i opróżnionej na zebraniu patyjniackim ? 20:56, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komuszekzkoluszekkomuszekzkoluszek

8 11

a ja słyszałem ze jest nagranie w którym to pałucki ma na celu w wygranej kadencji zrobic rozpierduche w tej najbardziej zaniedbanej dzielnicy jaka sa bulwary.chce wysiedlic meszkanców ulic szpichlerna,wislana,zamcza matebudy .podobno dogadał sie z jakimis kamienicznikami i za wszelka cene chce wysiedlic wszystkich.juz na browarnej zaczął tzw remont nawierzchni by dwóm własciecielom nieruchomosci obrzydzic zycie by odsprzedali swoje mienie.na Bednarskiej tez kocioł,od pałacu Biskupa piekna kamienica powstała lecz brak jej dostepu od parkingu pod mostem.zamcza rozkopana przy muzeum była ,droga nieprzejezdna chociaz niedawno remonty tam długoletnie były wykonywane.Tumska czeka niczym Rzym na Nerona tylko podpalic.Czy komus zalezy na ruinach kamienic tego miasta,nawet uporzadkowac nikt nie chce .Pałka czeka az *podobno takie jego zamierzenie* ze zniszczyc wszystko ludzi do gett sprowadzic a my czyli czerwone komuszki przejmiemy ten najsmaczniejszy kasek Włocławka 21:14, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HalkiHalki

10 7

Do komuszekzkoluszek koleś nie siej zamętu, czytam niektóre głupoty to za głowę się łapie, co ludzi nie napiszą aby zniechęcić ludzi do Pałuckiego masakra. Wiesz co a ja słyszałem podobno ze masz cement w głowie. 21:49, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JJJJ

13 14

Więc klamka zapadła. GŁOSUJEMY NA PAŁUCKIEGO. Sojusz PO-PiS. hehe. Podobny program hehehe. GŁOSUJEMY NA PAŁUCKIEGO. 21:56, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komuszekzkoluszekkomuszekzkoluszek

3 8

halki cement mam gdzi indziej.a słyszałes co do kamienicy róg maja i tumskiejtam hotel ma byc.tak samo pewnie znasz plany o numeru 2 na maja do numeru 6.tam jua wszysko kupione tylko czekaja na dotacje unijne.komuszki wiedza co robia.łegska 30 i 32 od towarowej do browaru B tez ma juz swoj przydział 22:09, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TutiTuti

11 12

Prosto i treściwie mój głos będzie oddany na Andrzeja Pałuckiego, jest jaki jest ale zawsze pod jego rządami włocławek będzie stabilny. Właśnie czytam wiadomości i nie dowierzam koalicja PO i PiS, to już w pale się nie mieści. 22:09, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BajkopisarzBajkopisarz

8 8

A ja slyszalam ,ze na Matebudy ,Wislanej i innych ma byc Disneyland :)))) nie prawda ? Ojej, a juz sie cieszylismy :))) - bo to taki dochodowy biznes :)))) Kto te bzdury tu wymysla ????? 22:26, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

7 10

popieram Wojtkowskiego bo liczy się rozwój .Pałucki tylko martwi się by jego ludzie pozostali na stołkach , wyniki spólek to wynik podnoszonych opłat za ogrzewanie ,wodę .Darmowe bilety dla pracowników na występy w Bowarze B 22:29, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zacozajajcozacozajajco

7 6

Tez slyszalem o planach wobec bulwarow i ulic przylegajacych im.tylko co z tymi ludzmi... 22:42, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rurarura

9 10

śliczny Maruś będzie lenił się a tyrać będą Olga Cruella De Mon i Pan Lebiedź. No i miasto zamieni się w krainę mlekiem i miodem plynącą 23:09, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WandaWanda

8 12

slyszalem rze Wojtkoski zabierze nam kase za pomoc spolecznom
jak tak to ja go wale,. chmieleski glosowalam na cibie ale mnie OSZUKALES!!!!!!!!!!!!!!
OKLAMALES!!!!!!!!!!!!!
WON Z PRAWICOWCAMI 23:11, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenaLena

13 8

Doprowadzona o ruiny a potem sprzedana za bezcen część Śródmieścia..hmm? Może coś w tym jest. Na pewno nie wybiorę Pałuckiego!!! 23:12, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenaLena

12 7

Biedna ta najstarsza część miasta!!! Trzeba nie tylko nie kochać ale nienawidzić miasta żeby do takiej ruiny doprowadzić i zabetonować! 23:15, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlalaOlala

12 9

Za ten Stary Rynek pogonić obecnego Prezydenta i dziękując mu zagłosować na Wojtkowskiego!!! 23:18, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlalaOlala

14 9

tylko Wojtkowski, innego wyboru nie ma!!! 23:21, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LudwigZLudwigZ

10 13

Tylko Pałucki chociaż swoich poglądów nie zmienia i jest stabilny. 23:33, 25.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

8 4

30 listopada 2014 roku skonczy sie w Włocławku komunizm. WRESZCIE - boże jednak dożyłem tej chwili...
Tylko poco te stare dziady w RM ???

08:31, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

9 5

30 listopada 2014 roku skonczy sie w Włocławku komunizm. WRESZCIE - boże jednak dożyłem tej chwili...
ale musimy się sprężyć???
nie odpuścić,
bo jak damy Czerwonym jeszcze 4 lata to we Włocławku zostaną tylko następujące zakłady:
1. pogrzebowe
2. karny

Idźmy na wybory, Włocławianie prosze...
08:34, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

3 4

Mówicie, że Marek jest ze wsi. 80 proc. mieszkańców miast w Polsce jest w pierwszym lub drugim pokoleniu ze wsi. I co są to obywatele drugiej kategorii?
Obecnie podział na miast i wieś jest typowym anachronizmem.....pod każdym względem....kulturowym również.
W mieście NIESZAWA mieszka troche ponad 1000 mieszkańców, we wsi ZAWOJA ok 7 tys....
O rożnicy w ilości instytucji kulturalnych i innych nie wspomne...

Wiec nie wypominajmy mu te Dąbie my ktorzy przyjechaliśmy z Warząchewki, Golaszewa, Kruszyna, Lubania czy Fabianek...
08:39, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SalsaSalsa

4 5

@Wyborca PO posłucham Cię i pójdę na wybory oddając głos na Pałuckiego 08:42, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Analityk Analityk

4 2

Do Wyborca PO widać ze jesteś zdesperowany decyzjami Wojtkowskiego i wiesz ze źle to wpłynie na poparcie dla niego to piszesz po parenascie razy to samo. Nie spamuj 08:47, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

2 2

Dziękuje SALSA. Dziekuję że pójdziesz, to też ważne 08:50, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

4 3

Do Analityk....
A Ciebie nie boli, że 25 lat po zmianie ustroju rządzą we Włocławku sekretarze PZPR i nawet jak wygra Wojtkowski to i tak jeszcze wiele lat częśc ich będzie przy korycie...a nasze dzieci w Irlandii ? 08:52, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

docdoc

4 5

~Wyborca PO
Zapomniałeś kto chciał zrobić z Polski zieloną wyspę?
Zapomniałeś dla czego Wasze dzieci są w Irlandii?
Jeżeli nie zapomniałeś, to jesteś po prostu ślepy, albo mało rozgarnięty.
W I turze głosowałem na P. Wojtkowskiego, ale teraz niestety NIE.
Brzydzę się układami, a to co teraz wyprawia poseł Wojtkowski świadczy o jego SŁABOŚCI - a ja nie chcę prezydenta marionetki
09:21, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikeMike

5 4

SLD to relikt przełomu lat 80/90 czyli są to ludzie w większości z poprzedniego systemu. Czas ich rządów juz przeminął i nie powróci. Świadczy o tym ich ogólnokrajowe % poparcie.
Marek Wojtkowski to jedyny słuszny kandydat na prezydenta miasta. Panie pośle-ma Pan mój głos. 09:30, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca POWyborca PO

4 2

Do DOC

Masz racje jeśli chodzi o kraj, ale tu chodzi o Wlocławek. Obrażanie kogoś, że jest "Nirozgarniety" jest chamstwem. A osoba, która to robi jest po prostu chamem. To tyle w tym temacie.
Nie umiesz inaczej? 09:49, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

8 4

mieszkancy wloclawka nie dajcie sie zwiesc obietnicom Paluckiego.Zobaczcie jak wygladal Wloclawek kiedys a jak teraz.Na ulicach brud i pustka,mlodzi opuscili miasto a ci co zostali pracuja za glodowe pensje.NIech wreszcie Palucki wroci do Chelmicy i tam rzadzi.Wszyskimi otworami wychodzi jego troska. 10:27, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

docdoc

4 0

~Wyborca PO - widzę że masz problemy z interpretacją słów
Za Słownikiem Języka Polskiego - "nierozgarnięty ?pozbawiony bystrości umysłu?"
Natomiast aby nie być chamem, dalszą część Twojego postu pozostawię bez komentarza. 10:32, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

irexirex

2 6

Czy w swojej karierze samorządowej Wojtkowski był chociaż sołtysem?
A czy kierował jakimiś zespołami ludzkimi? 11:34, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bnmbnm

1 0

do ..Wyborca Bardzo delikatnie to powiedziałeś tak "myślą" bezmuzgowcy !!!!! 11:39, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

solidarnośćsolidarność

3 3

jestem załamany wiadomością szefa PZPR że nie będzie szedł ramie w ramie z kaczyńskim 13 grudnia :( tak chciałem obić gęby aparatczykom PZPR za 13 grudnia 1981 roku i Stan Wojenny.Tak liczyłem na rewanż.... 11:47, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiastowyMiastowy

4 2

Niestety polityka to również arytmetyka. Czy po ewentualnym -niestety - wygraniu Pałuckiego będzie lepiej? Nie !!!. Utwierdzi się tylko ten zarozumialec w swoim narcyzmie i będzie dalej kombinował z innym "kuźniewiczem". Bo i tak aby przeforsować coś w Radzie będzie się kumał z PIS lub PO. I co? No właśnie to jest ta arytmetyka. 11:52, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ferdekferdek

1 5

Antykomuszek / 15:26, 25.11.2014 25 18
Co by było we Włocławku, gdyby nie było SLD?
- Wszystko

Mylisz się zupełnie; za komuny były zakłady i była praca, po 1989 r. nie masz pracy i nie masz zakładów, a masz tylko umowy śmieciowe w erze postsolidarności, czyli POPISu 15:15, 26.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wloclawek.plwloclawek.pl

2 2

polubiłem wręcz uwielbiam znicz przy panu Pałuckim zajwyższa pora, to nie jest karalne? prawda? 21:42, 28.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fifafifa

1 0

Wojtkowski to szuja i kłamca. 09:08, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%