Zamknij

Kto pokieruje Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie?

05:58, 26.05.2015 Ł.D
Skomentuj Od lutego obowiązki dyrektora MOPR pełni Piotr Grudziński. fot. Grażyna Sobczak Od lutego obowiązki dyrektora MOPR pełni Piotr Grudziński. fot. Grażyna Sobczak

Prezydent Włocławka ogłosił konkurs na stanowisko dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. Na składanie dokumentów kandydaci mają czas do 1 czerwca.

Instytucją zajmującą się udzielaniem wsparcia mieszkańcom Włocławka od lutego kieruje Piotr Grudziński. To jemu powierzono obowiązki dyrektora MOPR po odwołaniu ze stanowiska Marioli Jarzembowskiej.

MOPR ma nowego szefa. PiS jest zaskoczone

Zgodnie z zapowiedziami ratusza, w środę ogłoszono konkurs na stanowisko dyrektora. Wśród wymagań znalazło się m.in. posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego ze specjalizacją z zakresu organizacji pomocy społecznej, niekaralność oraz pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej.

Mile widziane będzie doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz znajomość przepisów związanych ze świadczeniem pomocy społecznej. Na składanie dokumentów kandydaci mają czas do 1 czerwca.

- Nie podjąłem jeszcze decyzji w sprawie startu w konkursie - mówi Piotr Grudziński. - Muszę porozmawiać na ten temat z prezydentem Wojtkowskim, ponieważ od trzech miesięcy kieruję tą jednostką i muszę zapytać, czy jest zadowolony z dotychczasowych efektów. Jeśli tak, na pewno wystartuje w konkursie. Sytuacja w MOPR się uspokoiła. Zadania, które prezydent przede mną postawił, zostały wykonane. Została nam tylko zmiana struktury organizacyjnej, ale powiem szczerze, że nie chciałem tego robić, żeby ewentualnie nowemu dyrektorowi nie utrudniać pracy. Bo to osoba, która będzie kierowała tą instytucją na stałe powinna zmienić strukturę organizacyjną MOPR. Moja propozycja dotycząca zmian została już przygotowana i będzie czekać na nowego dyrektora.

To nie jedyny konkurs ogłoszony przez prezydenta Włocławka w minionym tygodniu. Trwa również procedura związana z wyborem dyrektora Biura Sportu i Turystyki. Przypomnijmy, że pierwszy konkurs nie przyniósł rozstrzygnięcia.

(Ł.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(26)

psipsiakpsipsiak

30 2

najwarzniejsza funkcja w włocławku! zwrasta liczba zasiłkowiczów. pan prezydent to stanowisko przeniesie obok siebie!!!?? 07:25, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

lollol

23 7

Może Komórowski, skoro skończyła mu się posadka w pałacu, myślę że kolega partyjny powinien o to zadbać. 07:56, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zatroskana mieszkankzatroskana mieszkank

24 2

No ciekawe jak zakonczy sie nabor na dyrektora sportu i turystyki. Ptaszki cwierkaja, ze drugi konkurs zostal przygotowany dla pewnej osoby z ZUS. Zmiesiono wymog wyksztalcenia zwiazany ze sportem bo ta osoba takowego nie ma. Wymog doswiadczenia na kierowniczym stanowisku tez zostal przeniesiony do dodatkowych wymagan bo tego tez brakuje panu DS. Jestem ciekawa jak to sie zakonczy. Czy nowy prezydent uprawia faktycznie takie kolesiostwo? Czekam na ogloszenie naboru. Jesli wyjdzie ze DS zostanie dyrektorem to z kolezankami idziemy do sadu. Mamy dosc kolesiostwa i zarzadzania naszym miastem przez osoby niekompetentne. A DS navtym stanowisku z pewnoscia taka bedzie. 08:28, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Olgierd123Olgierd123

27 1

proponuję konsultację społeczną, w tym przypadku prezydent musi spotkać się z mieszkańcami i porozmawiać czy ma to być człowiek z PO czy PIS 08:52, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UciekinierUciekinier

21 5

Ludzie wyjeżdżajcie z tego miasta,szkoda życia. 09:40, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KKKKKK

18 14

Moim zdaniem Pan Piotr sprawdza się jako p.o. dyrektora MOPR więc trzeba dać mu szansę. W ogóle to dobrze chyba, że mężczyzna jest kierownikiem jednostki gdzie 99% podwładnych to kobiety. Mniej zamętu jest w takiej sytuacji, co widać od lutego! No i w MOPR już dość tych "chwilowych" zmian od odejścia Pani M.I. - czas na stabilizację. 11:07, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antykomuszekantykomuszek

9 8

Do uciekiniera - Włocławek to chore miasto! Zawsze głosuje tak jak patologia!! Jak 82 % osadzonych w więzieniach. Jak nie SLD do PO. A w więzieniach głosowali:DEWIANCI, PATOLOGIA, PSYCHOPACI, MORDERCY, GWAŁCICIELE, NARKOMANI, ĆPUNY ROŻNEGO ASORTYMENTU, CI CO ZNĘCALI SIĘ NAD RODZINA FIZYCZNIE I MORALNIE,ALKOHOLICY I PIJANI KIEROWCY ARESZTOWANI ZA SPOWODOWANIE KATASTROFY DROGOWEJ,PONADTO BYLI KOMUNIŚCI,ORAZ SKORUMPOWANA ADMINISTRACJA KWALIFIKUJĄCA SIĘ DO WIEZIENIA ZA ROŻNE GRUBE PRZEKRĘTY,AFERY I POPEŁNIONE PRZESTĘPSTWA. PANIE KOMOROWSKI GRATULUJE TAK WIARYGODNEGO POPARCIA I RZETELNYCH GŁOSÓW PANA WYBORCÓW.
Źródło:
http://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie-2015/aktualnosci/news-glosowanie-wiezniow-82-procent-dla-komorowskiego,nId,1824388 11:11, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kilofkilof

13 16

Cytat z Grudzioka: Sytuacja w MOPR się uspokoiła. koniec cytatu - hahahahahahahahahahahahahaha bzdury bzdury bzdury - 11:21, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jarek DJRMJarek DJRM

13 18

Zadania wyznaczone przez prezydenta zostały wykonane. Jakie?
Marcelek G. nie żyje.
Przez zaniedbania MOPR-u, w którym Grudziński pracował od 2008 roku.
Pismo w sprawie Grudzińskiego MOPR-u poszło już do prezydenta Włocławka. Podstawy są bardzo mocne, żeby ten cały MOPR rozwalić i zbudować od podstaw.
Wiele już instytucji postawiliśmy na nogi. Teraz jawi się kolejna szansa. Prezydent elekt. Z nim będą się musieli liczyć. Do pana Komorowskiego dojść niemiałem. Do Dudy tak. Nawet osobiście mogłem się z nim spotkać. Ale nie chciałem, żeby sobie na tragedii Marcelka kampanię robił. Teraz nie będę miał skrupułów. Zaangażuję autorytet Prezydenta RP w sprawie naszego ukochanego Marcelka, który zginął przez olewaństwo, nieróbstwo, zaniechanie, zaniedbanie i obojętność wielu.
Wszystkie psy wieszacie na Patryku K. On się nie wywinie, siedzi i posiedzi jeszcze długo. Winicie też mamę Marcelka, Magdę W. Owszem. Ale winni są przede wszystkim ci, którzy takie Magdy i takich Patryków ?wyprodukowali?. Przecież 18 lat temu oni byli takimi samymi Aniołkami jak Marceluś. Winni są ci, którzy przez swe postępowanie rozzuchwalili dwójkę głupiutkich młodych smarkaczy.
Jest jedna pani, która próbowała Magdę ratować. W pojedynkę nie udało się jej, bo nikt jej w tym nie pomógł.
Można Dudę lubić lub nie. Przyjaciele Marcelka są również moimi, i nie zmieni tutaj nic fakt, że powiedzmy nie są jego zwolennikami.
Zobaczymy co prezydent RP Andrzej Duda uczyni w sprawie tragicznej śmierci Marcelka ? aby nikt nigdy w Polsce nie podnosił zbrodniczej łapy na najbardziej niewinnych: Magda z Sosnowca, Marceluś z Włocławka, trójka noworodków z Lubawy, Szymuś z Będzina porzucony w Cieszynie i długo by jeszcze wyliczać.
11:27, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marek55marek55

9 3

Ciekawe czy w dpsach nadal będą osoby, które mogą pracować a nie chcą, np. w Kowalu. 16:22, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iuzioiuzio

17 9

Większego nygusa to chyba niema....a sytuacja w Mopr jest coraz gorsza... 16:37, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

4 4

Za czasów prezydentury pana Pałuckiego każdy menel był pewien,że te 240 kilka złotych comiesięcznie ma zapewnione, a i tak wielu z nich podpisało się za referendum.Teraz sytuacja nieco się zmieniła. 16:54, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ottootto

8 5

W tej instytucji to wielki CZAS na powołanie fachowego zastępcy dyrektora - nie z nadania politycznego i nie takiego, który zatrzymał się w wizji pomocy spolecznej wczesnych latach 90tych,Co na to właściwy wydział, KTO z tych urzędnikow kiedykolwiek pracował w opiece spolecznej i zna specyfikę tej branży? Ot cała kompetencja... 19:09, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa K.Ewa K.

16 6

Jarku masz rację.Kupa kłamstw i obietnic.Podzielony MOP-R na części.Choć nie wierzę by tą instytucję ktokolwiek miał uzdrowić odkąd pamiętam ciągle to samo -olewnictwo i zamykanie ludziom buzi pieniędzmi.Pokazówki,obietnice.Jak coś się stanie winnych brak.Ludzie siedzący na kilku etatach.Mają zajmować się ludźmi w środowisku a zajmują się swoją działalnością itd.To powinna być instytucja nie związana z żadną partią.Co do prezydenta miasta Jarku on jedynie umie sprzątać i to też nie wszędzie.Co do Dudy :) No cóż pozostawię to bez komentarza.W Polsce dzieci i ryby głosu nie mają :( 20:11, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kilofkilof

12 6

To KARIEROWICZ udający fachowca i obiecujący wszystko wszystkim ( w żywe oczy - jak to się mówi) byle mieć stołek !!!! 21:17, 26.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JackJack

6 1

Jarek DJRM
A mi się wydaje, że głównymi sprawcami śmierci Marcelka są jego rodzice. MOPR nie ma tu nic do rzeczy. Potencjalny morderca nie ma na czole napisane, że jest niebezpieczny i warto go zamknąć, zanim dojdzie do tragedii. 07:07, 27.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ulanulan

8 3

sprzedawczyk 08:24, 27.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pracownikpracownik

7 4

Przecież teraz jest gorzej niż było, co ona bredzi 08:25, 27.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dpsdps

7 0

A kiedy konkurs na derektora DPS nowomiejska? 18:12, 27.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jarek DJRMJarek DJRM

4 4

~ Jack, ojciec dziecka odbywał karę pozbawienia wolności więc jest winny śmierci Synka tylko w tym sensie, że jakby nie popełnił przestępstwa i nie poszedł siedzieć, to by nie pozwolił zakatować Marcelusia na śmierć. A "główny sprawca" zadał po prostu ostateczny cios i sie nie wywinie. Ale nie zadałby go, gdyby istytucje, m. in. MOPR, działały jak powinny. Powiem Ci tylko, że pan Grudziński przyznał się (mam papier) do niewdrożenia w porę w MOPRze szeregu procedur, oraz że mijał sie z prawdą w programie TVP Bydgoszcz SAMORZĄDNI 15 kwietnia. A to mijanie się z prawdą da się wychwycić na podstawie jego własnych słów, raz mówi tak, a za chwilę mówi rzeczy, które temu przeczą. I narzeka na niskie zarobki, jakby to usprawiedliwiało olewaństwo pracowników.
Śmierć Dziecka ich dosięgnie, nawet jak nie staną przed sądem. Szczęścia nie zaznają w życiu. 21:29, 27.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XYZXYZ

4 3

do Jarka idąc twoim tokiem rozumowania to nikt nie jest winien ojciec bo siedział, matka bo źle wychowana, babka bo była zajęta czym innym, sąsiedzi bo nie lubią sie wtrącać i nic nie widzieli i nie słyszeli. A należy ukarać dyrektora ośrodka, który zdążył dopiero objąć funkcję pełniącego obowiązki.
zastanów się co piszesz bo to jest lekko chore.Ludzie często by zagłuszyć własne sumienie dopatrują się winy w innych.Tak już jest, ze widzimy drzazgę w oku drugiego człowieka, a nie widzimy belki w swoim oku. 22:39, 27.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

byłabyła

4 4

do Jarka. Głupoty piszesz!!! Jak dyrektor ośrodka pomocy może odpowiadać za śmierć dziecka??? Przecież z tego co pamiętam był wtedy dyrektorem kilka dni. XYZ ma rację! szukacie winnego nie tam gdzie potrzeba. Co robiła rodzina?? nie można obwiniać pomocy społecznej (niezaleznie od tego czy się ich lubi czy nie). Teraz nagle odzywa się ktoś z rodziny, który ma do wszystkich pretensje tylko nie do siebie. 23:04, 27.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa K.Ewa K.

3 2

-byla dojście do rodziny miała jedynie matka Magdy to po piersze,po drugie gdybyś śledziła wszystko dokładnie wiedziała byś,że jedynymi osobami mającymi wejście było kolezenstwo oraz opieka społeczna,która według relacji P.Grudzińskiego tam niemalże nocowała.Piszesz totalne bzdury.Fakt dziś Magde ta niby rodzina chroni kłamiąc i nie mówiąc prawdy,ale podstawą do doprowadzenia do prawdy jest MOP-R oraz lekarze orzekający oraz ci co badali dzieci.Trochę wiedzy i wtedy krzyku.Amen. 07:46, 28.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jarek DJRMJarek DJRM

2 1

Wiesz ~ była? Piszesz "Teraz nagle odzywa się ktoś z rodziny, który ma do wszystkich pretensje tylko nie do siebie". Nie jestem krewnym Marcelka, tak dla jasności. O Jego istnieniu dowiedziałem się 17 lutego. A więcej wyjaśniać nie mam zamiaru bo książkę trzeba by napisać.

A do ~ XYZ: widzę że nic nie wiesz bo nie wiesz nawet kto siedzi jako główny podejrzany. I przeczytaj dokładnie jeszcze raz to, co ja napisałem. I nie wyjeżdżaj mi z biblijnymi tekstami bo chyba kompletnie w temacie nie jesteś.

Do swoich wniosków doszedłem po dokładnej analizie przyczyn tragedii.
Skażcie na śmierć Patryka i Magdę, wykonajcie wyrok i żyjcie w przekonaniu, że sprawiedliwości stało się zadość. Bo właśnie w obawie przed linczem Magda daty pogrzebu nie ujawniła.
Tylko potem nie dziwcie się, że znowu dziecko skatowane na śmierć, noworodek porzucony w torbie, zwłoki dziecka w parku i tak dalej.
~ XYZ, zastanów się kto tu ma belkę w oku a kto drzazgę. Ty czy Magda. Mnie zostaw na boku.
I żeby było jasne: nie bronię Magdy, ale nie zgadzam się żeby przypisywać jej 100 % winy.


I wypisujcie se na mnie co chcecie.

OBROŃCY MOPR-u włocławskiego. 21:26, 29.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XYZXYZ

0 1

Jarku proszę naucz sie czytać ze zrozumieniem bo widzę, że masz problemy i to poważne. Zapewne znasz rodzine tylko z mediów i z tego co o nich opowiadają "oburzeni" krewni i sąsiedzi, a gdzie byli wtedy gdy dziecku działa sie krzywda, czemu nie wzywali policji gdy pijana matka, bądź konkubent sprawowali opieke nad dziećmi? łatwo przychodzi ci ferowanie wyroków, ale ani ty ani ja nie jesteśmy od tego. Jak każdy katolik staram się postępować zgodnie z Bożymi przykazaniami. Więc może należy zatrzymac na chwilę nad słowami Jezusa Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni; odpuszczajcie, a będzie wam odpuszczone.? 10:29, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jarek DJRMJarek DJRM

0 0

~ XYZ~, ostatni raz tu piszę. Niestety nie ja mam problemy. Może teraz do Kolegi dotrze.

Nie wymagaj NICZEGO od matki, konkubenta, babki i tak dalej. To biedni ludzie, którzy bardzo nisko upadli. I skończ z biblijnymi cytatami, bo się możesz ostro zdziwić.
MOPR i podobne instytucje powołane są do tego, żeby ludzi takich jak Magda czy Patryk chronić przed nimi samymi. A jak nie chcą albo nie umieją tego zrobić, to nie mają racji bytu!

Teraz pozwól że ja przemówię Twoim językiem Może dotrze.
Pasterz ma chronić swoje owce. Owce mogą być głupiutkie, to pasterz ma je chronić. A tu dwie owieczki się zaplątały w ciernie, a trzecią rozszarpał wilk. A pasterz naprawił ogrodzenie dopiero, jak wilk rozszarpał biedne jagnię. Miał do pomocy cały sztab juhasów, którzy nie stanęli na wysokości zadania. Woleli czyścić żłoby, niż chronić swoje owce.

Wilk rozszarpał jagnię, a pasterz uważa że nic złego się nie stało! I nikt nie jest winny! Winna jest dorosła owca, która nie upilnowała jagnięcia, bo się w ciernie zaplątała!

Zły to pasterz, który sam siebie pasie.
Dobry pasterz oddaje życie za swoje owce.
Zabijać swoje owieczki pozwala tylko zły pasterz.

Jakim pasterzem jest - był - pan Grudziński?
Oddałby życie za swoje owce? Ja bym się po czymś takim podał do dymisji. Obejrzał Kolega Samorządnych z 15 kwietnia?

Kolego, piszesz "Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni; odpuszczajcie, a będzie wam odpuszczone".
Czy ja kogokolwiek potępiłem? Magdę, jej mamę czy kogokolwiek?

Chcesz zlikwidować w Polsce sądy i prokuratury? Anarchii chcesz?

A czy Ty Kolego komuś wybaczyłeś???
Co czynisz dla ratowania Magdy przed nią samą, a wcześniej co zrobiłeś dla ratowania Marcelka? Sobie odpowiedz, nie mnie. I nie pytaj, co ja uczyniłem dla ratowania Marcelka, i co czynię dla ratowania Magdy, bo Ci nie odpowiem. To sprawa między mną, Marcelkiem i Bogiem.

Krew Marcelka głośno woła. Nie przeciwko Magdzie. Marceluś nie pozwala mi złego słowa na Magdę powiedzieć, tak ją kocha. Tylko bym spróbował. I nie pytaj skąd to wiem.
Może te argumenty do Ciebie dotrą.

Nieprawidłowości były zgłaszane, nie pytaj kiedy i przez kogo, bo ci nie mogę powiedzieć.

WSZYSCY MIELI WSZYSTKO W GŁĘBOKIM POWAŻANIU, CZYTAJ - WE DUPIE...

Widziałeś Twarzyczkę pobitego Marcelka? Szukałem Go. Zapisałem parę anonimowych zdjęć. Po miesiącu odkryłem, że jedno z nich to oblicze Marcelka Cierpiącego. Takiego chciał żebym zapamiętał. Nie znajdziesz już tego w sieci. Przepadło jak kamfora. A ja nie upublicznię. Nie po to Marceluś mi je dał.

Komu zdjęcie pokazuję, od razu rozpoznaje: pobite Dziecko. Tylko pracownicy MOPR-u i lekarze tego nie widzieli.

Jakim jesteś katolikiem pytam? Nicniewidzącym, nicniesłyszącym, nie wychylającym się, pobożnie uczestniczącym co niedzielę we Mszy Świętej? Łatwo wyrywasz z kontekstu Biblii urywki, które Ci pasują. A św. Piotr mówi wyraźnie że ?żadne proroctwo Pisma nie jest do prywatnego wyjaśniania? (2 P 1,20). Wyrywając kawałek Psalmu 53 z kontekstu, może wywnioskujesz, że Bóg nie istnieje? Stoi jak byk: "Nie ma Boga". Sprawdź.

Po raz ostatni mówię: Patryk zadał ostatni cios, którego nie zadałby, gdyby nie cała plejada gwiazd. A jak pan Grudziński zobaczył, jaki tam bajzel w tym MOPRze, to powinien rozpirzyć to towarzystwo w tri miga, a nie bronić ich po grób. Wtedy by zasługiwał na moje uznanie.

Pani Ewa K. zakończyła jednym słowem, które ja poprzedzę.
Benedicat tibi omnipotens Deus, Pater et Filius, et Spiritus Sanctus. Amen. 18:43, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%