Zamknij

Pomógł bezdomnemu, spalono mu auto. "Według mnie, to jakiś frustrat"

15:55, 30.05.2015 Ł.D
Skomentuj Auto spalono przed blokiem przy ul. Pogodnej. fot. Tomasz Motyliński Auto spalono przed blokiem przy ul. Pogodnej. fot. Tomasz Motyliński

Tomaszowi Motylińskiemu, który zasłynął przed rokiem pomocą bezdomnemu przed hipermarketem we Włocławku, ktoś spalił auto. Do zdarzenia doszło przed jednym z bloków na osiedlu Zazamcze.

O mężczyźnie zrobiło się głośno, gdy w lipcu ubiegłego roku zaprosił jednego z bezdomnych na zakupy, za które zapłacił z własnej kieszeni. Po wstawieniu zdjęcia rachunku na Facebooka, temat podjęły największe polskie media. Część internautów pochwaliła gest pana Tomasza, znaleźli się jednak i tacy, którzy skrytykowali włocławianina za "lansowanie się" pomaganiem innym.

Pomógł bezdomnemu i wzruszył całą Polskę. W weekend ktoś zniszczył mu auto

Kilka dni po nagłośnieniu sprawy nieznany sprawca porysował prawdopodobnie gwoździem karoserię auta pana Tomasza. Gdy dzień później włocławianin zdążył auto doprowadzić do porządku, pojazd został oblany białą farbą. Nie mógł to więc być przypadek. - Ledwo się udało zapolerować (no prawie udało) wczorajsze zarysowania od gwoździa, a już nowy dzień przynosi nowe wrażenia. Co będzie następne? - pisał pod koniec lipca ubiegłego roku Motyliński na Facebooku. Włocławianin przypuszczał, że incydenty mogą mieć związek ze sprawą zakupów dla bezdomnego.

Wspomniane "następne" przytrafiło się w nocy z czwartku na piątek. Tym razem auto pana Tomasza podpalono.

- Według mnie, to jakiś frustrat - mówi Tomasz Motyliński. - Nie wiemy, czy to jest tak zwana agresja wroga,  bo ktoś nie lubi mnie osobiście; przeniesiona - bo nie lubi ateistów lub grupy osób LGBT (skrót od nazwy środowiska gejów i lesbijek - red.), z którą mimo że nie mam nic wspólnego jestem kojarzony, czy agresja instrumentalna - bo komuś nie podobają się wartości które sobą reprezentuję i stara się mnie zastraszyć.

Póki co, sprawca ani motywy jego działania nie są znane. Nad wyjaśnieniem sprawy pracuje obecnie policja. Do aktu dewastacji mógł skłonić wpis, który Motyliński zamieścił na Facebooku w poniedziałek. - Znów przed wiadomym marketem podszedł do mnie mężczyzna. Tym razem młody, tak na oko około 25 lat. Zaczął od uśmiechu i pytania - To pan od tego paragonu? Potwierdziłem. Chwilę miło rozmawialiśmy. Dowiedziałem się m.in. jak to bezskutecznie ponoć szuka pracy od roku, że albo nie chcą zatrudnić, albo proponują stawki głodowe. Cała rozmowa zmierzała do tego, abym mu także zrobił zakupy. Wysunąłem propozycję, aby jutro zgłosił się pod wskazany adres, dostałby wszystkie narzędzia, kosmetyki i umył oraz odkurzyłby mi auto. Za usługę zaproponowałem 100 zł. Zgodził się? Chyba sobie kpisz - usłyszałem i przestało być miło.

Tomasz Motyliński na co dzień jest informatykiem. Szerszemu gronu dał się poznać również jako autor strony "Nielegalne fotoradary do kosza", na której piętnuje używanie przez polskich policjantów mierników prędkości Iskra. Włocławianin od kilku lat przekonuje, że mandaty za nadmierną prędkość zmierzoną tym urządzeniem wystawiane są niezgodnie z prawem.

(Ł.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(128)

PeterPeter

92 15

Kiedyś palono na stosie, teraz pali się samochody. Współczuję i mam nadzieję, że znajdą skurwysyna. 16:09, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

TribalTribal

34 22

Motyl, białą koszulą noszoną teraz nie zasłonisz przeszłości. Grzeszki przeszłości teraz wracają pewnie. Nie wybielisz się zakupami bezdomnemu... 16:30, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JankaJanka

80 4

Gdy zaproponowałam bezdomnemu, aby posprzątał teren wokół działki za pieniądze o które prosił, usłyszałam:"Goń się ... ".... Wielu ma pracę gdzieś... Nauczyliśmy, ze się należy. I takie są efekty... 16:41, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

40 6

Jest takie zjawisko socjologiczne ,że osoby powiedzmy z kryminalną przeszłością "wyrabiają " sobie nowy wizerunek społeczny poprzez lansowanie się na kogoś kim tak naprawdę nie są np. powołują się na znajomości z ludźmi uznanymi. Nie mówię tutaj o kimś konkretnie ale powodem takiego zachowania jest potworny strach przed przeszłością. Wizerunek można zmienić, nikt nie jest przez całe życie taki sam ale zmiany powinny być stopniowe, ewolucyjne i bez nagłych wolt i działania na skróty. To nic nie da. Otoczenie też powinno uszanować fakt,że dana osoba pracuje nad sobą i nie wypominać komuś spraw sprzed lat, bo nikt nie jest święty. 16:47, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

11 6

Zbieżność nazwiska czy rodzina z vicedyrciem szpirala? 17:00, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MotylMotyl

31 8

Motyl a Ty nie miałeś na pieńku z pewnym właścicielem sklepu z częściami samochodowymi z Okrzei co walił w rogi klientów? Tego co kataną zaatakował sąsiada i zawsze mówił, że ma dobre kontakty w półświatku?
Gość Cię nienawidził od lat za te wpisy zresztą słuszne w internecie na temat sklepu.
Zresztą gość ma problem z głową za tymi okularami.
Słyszałem, że teraz prowadzi kryptoagencję towarzyską dla VIP'ów. 17:06, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

8 28

A moze to ,,przyjaźnie nastawieni '' włocławscy pracodawcy którzy POdobno niedługo będą proPonować pracownikom 2,5zł/h ....brutto ? 17:15, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdasasdas

22 4

Ludzka podlosc nie zna granic. 18:02, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

2 9

Ciekawostka ze świata: Były prezydent Gruzji Saakaszwili został gubbernatorem Odessy z nominacji prezydenta Poroszenki. 18:15, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasiakasia

23 7

Jakoś trudno uwierzyć, że spalono mu samochód z powodu kilkunastu złotych, które oddał bezdomnemu. 18:15, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AmaAma

15 7

Ludzie ogarnijcie się co to miasto bezprawia , robią co chcą . 19:26, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławianinWłocławianin

18 9

proponuję motyl abyś się dalej nie ośmieszał na fejsie zobacz jaki byłeś wcześniej i oceń sam siebie a nie innych w tedy może dadzą ci spokój bo kto mieczem walczy ten od miecza ginie 19:49, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POLAKPOLAK

16 6

Niestety we Włocławku staje się nagminne wołanie pod marketem typu " kierowniku dołożysz złotóweczke ? " będąc robolem za najniższą uświadomiłem sobie, że chociaż tutaj mogę zostać "kierownikiem" pan z spod Kauflandu dostał ode mnie złotóweczke, rzekomo na bułkę ...mimo, że sam w portfelu miałem 11 zł 19:50, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

6 26

Do osobnika podpisującego się jako Włocławianin.
Z ciekawości przejrzałem jego fb (cały) i szczerze to mało kto tak mądrze pisze (w szczególności na fb), więc co Ty bredzisz? Szkoda, że tacy jak Pan Tomasz nie garną się do władzy. Gdyby on startował w wyborach oddałbym na niego swój głos bez wahania. 20:01, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;P;P

11 8

Patologia sobie pewnie kozła ofiarnego znalazła - jak jest nuda, to zawsze przecież można zniszczyć samochód. Nie wierzę, żeby tak nawywijał, że się tyle razy ktoś mści. Raz - ok, ale więcej to już debilem trzeba być. 20:03, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zacozajajcozacozajajco

18 8

motyl a co ty do jakies parti sie szykujesz ?z policją juz nie powalczysz ,na rezyserowane zakupy juz cie nie stac pewnie szukasz miejsca by tylko mówiło sie o tobie a dziennikarze ci pseuda łapia sie na twoja socjotechnike .hehehe 21:00, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zacozajajcozacozajajco

16 7

motyl a co ty do jakies parti sie szykujesz ?z policją juz nie powalczysz ,na rezyserowane zakupy juz cie nie stac pewnie szukasz miejsca by tylko mówiło sie o tobie a dziennikarze ci pseuda łapia sie na twoja socjotechnike .hehehe 21:00, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


majkimajki

17 8

A teraz zlom bedzie zajmowal miejsce parkingowe. Nik nikomu niespalil auta od tak,to znaczy ze niejest taki niewiny za jakiego sie ma 21:37, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kutuńkutuń

24 7

znam kolesia mieszka w moim bloku chory człowiek
Panie szanowny radzę udać się do lekarza póki nie jest za póżno jesteś pan po 30-ce lecz się pan leki psychotropy może szpital psychiatryczny
jakaś terapia szokowa .
Co do auta teraz stoi złom pod blokiem i miejsce zajmuje jutro dzwonię na straż miejską żeby odholowali tak samo zrobiłby Pan Tomasz ,,motyl,,

22:00, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

10 25

To, że mieszka w Twoim bloku nie znaczy, że go znasz. Tak się składa (jak się okazało dziś), że dwoje moich znajomych zna go naprawdę i mają o nim jak najlepsze zdanie. Ponoć człowiek z zasadami, ponoć inteligentny ponadprzeciętnie. Jego jedyną winą jest to, że wyraziście swoje poglądy głośno wygłasza i potrafi je co z pewnością wkurwia debili je uzasadnić. A nawet pomijając to, każdy kto podnosi łapę na cudze mienie, bez względu na pobudki jest zwykłym debilem, tak samo jak każdy kto tego nie potępia i próbuje jeszcze uzasadniać. 22:53, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Były mieszkaniec tejByły mieszkaniec tej

10 2

Włocławek żal mi ciebie!!! 23:02, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

9 28

Tomka, to ja go znam osobiście i to od wielu, wielu lat. Jak czytam, co tu o nim wypisują to mi się śmiać tylko chce, bo w połączeniu ze zdaniem "znam człowieka" gdy się go zna wygląda to komicznie. Zaraz do niego z resztą zadzwonię, aby wszedł i pośmiał się również (bo na szczęście ma wielki dystans do siebie).
Do hejterów, zazdrościcie mu? Że ma łeb na karku i dobrze zarabia? Czy tego, że dość często bywa w tv/radio? A może tego, że obserwuje go kilka tysięcy ludzi na facebooku, bo mądrze pisze? Czy tego, że spora część moich koleżanek z łóżka by go nie wygoniła (to dosłowny cytat z jednej)? Banda sfrustrowanych gówniarz z Was i nic więcej. 23:02, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ondynaondyna

9 4

Oj coś komuś musiał złego uczynić.... 23:06, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

9 6

Pipi haha, jedna z moich znajomych, co go zna, też coś takiego powiedziała - o tym łóżku. Sylwia? :) Mamy wspólnych znajomych? 23:11, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

3 16

Peter nie, nie Sylwia, co nadal nie wyklucza, że mamy wspólnych znajomych. Wiesz, facet ma wydajny największy organ płciowy. Mówię o mózgu, a to na nas kobiety działa :)

ondyna jest bezkompromisowy i uparty, ale przy tym wrażliwy, inteligentny, z poczuciem humoru i przystojny. Jego się albo kocha albo nienawidzi :) 23:17, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

7 8

Pipi a Ty kobieta jesteś :)

Wracając do tematu zestawiając komentarz xyz Twój komentarz, a ponoć pana Tomasza znasz o treści "jak by mógł wprowadziłby zakaz bzykania swojej ślubnej od tyłu przed zmrokiem" w zestawieniu z treściami, które mogę na profilu pana Tomka dochodzę do wniosku, że faktycznie bredzisz lub coś Ci się wydaje. 23:48, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

2 12

Peter jasne, że kobieta, a nie wyglądam? ;)

Co do Tomka, prosił aby pozdrowić hejterów, którym coś się wydaje i jak ktoś ma mu coś do napisania to może na facebooku. :)

23:59, 30.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

peterpeter

23 4

Znam człowieka ze szkoły średniej i nie tylko. Jeżeli ktoś bezpośrednio miał kiedykolwiek z nim kontakt to wie, że to d...l jest. 00:04, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


peterpeter

12 7

Myślę, że miał dobre AC, i teraz chce zrobić z tego aferę, jaki to on poszkodowany. 00:16, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

5 13

Ty mały peter serio? Tomek ma auta w lesingu zawsze, więc nie on inkasuje odszkodowanie. Jesteś jednak głupokiem (myślenie Ci nie idzie) i wbrew temu co majaczysz wcale go nie znasz. Idź do jakiegoś specjalisty. Może Ci pomoże. 00:42, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pozytywnie nastawionpozytywnie nastawion

5 5

Tomek,, Być Człowiekiem To Brzmi Dumnie,, powodzenia nie daj się popieram ludzi którzy pomagają a to że w taki sposób iż też o tym opowiadasz to może i dobre wystarczy aby jeden za Tobą poszedł to sukces pozdrawiam 03:22, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

biuro_leasingowebiuro_leasingowe

11 2

Auto jest w leasingu czyli ma pełne AC. Firma leasingowa sobie odbierze odszkodowanie i "Motyl" będzie mógł wziąć następne. 07:56, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

syenksyenk

8 2

Biuro leasingowe ma rację....a jaki szum medialny.
08:10, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mizantrop celebryckimizantrop celebrycki

14 4

Facet jest inteligentny, ale my bardziej. Wiemy, że jego filantropia jest czysto komercyjna ...tzw filantropia celebrycka. Bardzo podobna do tej gdzie pod przykrywką pomocy samotnej matce uzyskuje się potężne ulgi w podatku od nieruchomości.
I ja nie jestem hejterem...jestem mizantropem celebryckim 08:49, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olikumbaolikumba

9 3

Jestem przerażony tym jak media dają się wkręcać "szeryfowi" Czy "Motyl" jest "normalny"? Poczytajcie, oceńcie i spróbujcie się postawić w sytuacji zarówno radnego jak i motyla

http://www.rc.fm/polityczne/kalisz-polityk-za-kierownica.html 09:02, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


John BrawoJohn Brawo

10 3

My wszyscy cie znamy konfidencie znasz Niado i Karnawala to twoi koledzy, grzeszki wracają z przeszłości nieźle się naraziles 11:09, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz MotylińskiTomasz Motyliński

11 17

Napiszę tylko jeden komentarz.

1. Jeśli mowa o "bezdomnym" to nie był to bezdomny, a jedynie bardzo biedny człowiek. Jednakże wersja z "bezdomnym" powraca co chwilę z niewiadomych powodów.

2. Zdumiewające jak wielu ludziom wydaje się, że mnie zna i ile to ciekawego o sobie można się dowiedzieć :) Nie będę się do tych wszystkich bzdur odnosił, bo nie widzę w tym żadnego celu. Tak, przy okazji, wiecie Państwo co jest najbardziej zabawne? Jak mi porysowali auto to się wkurwiłem. Gdy dzień później polali je farbą już tylko byłem lekko poirytowany. Teraz gdy zostało podpalone bez większego stresu siedzę i oglądam oferty salonów samochodowych. Nauczony doświadczeniem ubezpieczyłem wszystko od wszystkiego. Czy więc coś sprawca zyskał? Sławy nie, bo zrobił to anonimowo i jak domniemam jako zakompleksiony i sfrustrowany osobnik nie będzie miał odwagi powiedzieć o co mu naprawdę chodziło. Dalej będzie zatruwał się własnym jadem i wegetował zatopiony we własnym gównie. Nic tylko pogratulować sukcesu życiowego. Wam - pozwólcie proszę, że uogólnię na chwilę - hejterom także gratuluję, bo bardzo niedaleko od Pana podpalacza jesteście. Różnica jest tylko taka, że on zatopiony jest już w gównie po uszy a Wy jedynie po szyję.
A teraz możecie dalej anonimowo (bo przecież żaden z Was nie ma odwagi, aby się przedstawić) wypisywać te swoje bzdury. Nic mi do tego.
Mimo wszystko pozdrawiam i życzę miłego dnia. 11:34, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Johny BravoJohny Bravo

4 3

John Bravo
zwracam się do jakieś .... nie korzystaj z mojego nicka!
znajdź sobie jakiś ale używaj tego,pisz tak jak ojciec na ciebie mówił! 13:27, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

4 13

Mi się wydaje po treści i formie, że to jedna maks dwie osoby pod różnymi nickami bzdury na temat Pana Tomasza wypisują. Mój nick też sobie "przywłaszczono". A może to sam podpalacz się udziela? :)

Panie Tomaszu formą i treścią komentarza pokazał Pan klasę i przepaść intelektualną jaka dzieli Pana od niektórych komentujących. Gratuluję i życzę zadowolenia z nowego auta. :) 13:38, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kuba JaworskiKuba Jaworski

15 4

peter...błagam, bo dostaniesz zajadów od lizania dupy.

Panie Tomaszu...gonić gościa autem i pozorować zatrzymanie obywatelskie? Gazem? Mali chłopcy bawią się w szeryfów, może ktoś tą białą farbą chciał Panu podpowiedzieć że w policyjnych barwach auto dobrze by wyglądało.
A pamięta Pan jak Pan biegał z gazowym pistoletem i udawał bohatera filmu Taxi Driver? "Are you talking to me?"

Pamiętamy. 14:05, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

3 6

"Nasze" nicki są nasze raczej tylko teoretycznie. Na przykład wszystkie dotychczasowe Petery z tego tematu, to inne Petery niż ja. :) Nie klikałem dłuższy czas, a tu nagle "ja", tyle razy...

Wyłączności mieć nie będziemy, niestety. Nawet jeśli "klon" przynosi wstyd "naszemu" nickowi obciachowymi wpisami. ;) 14:40, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławianinWłocławianin

16 2

do osobnika podpisującego się peter
stary aj chodziłem z nim do elektryka do jednej klasy przez kilka lat i facet cały czas miał ze sobą problem i widać że mu to do dzisiaj pozostało więc nie nie mów że bredzę bo to ty chyba bredzisz. Chłopak zawsze miał bujną fantazję do zmyślania pozorowania i innych poglądów ja pamiętam jak chodził po szkole i się przechwalał jak ma łuż podwodną zaparkowaną pod mostem na Wiśle to wybacz chyba to dobrze nie świadczy o nim ani także o tobie skoro go tak zaciekle bronisz. Ja swojego zdania na jego temat nie zmienię ponieważ jego postępowanie jest niezmienne na wie jak na siebie zwrócić uwagę kto wiem może nawet sobie sam porysował lub pomalował a na koniec spalił samochód po nim można spodziewać się wszystkiego proponuję mu niech handluje dalej sprzętem rehabilitacyjnym a nie wszędzie robi z siebie dobroduszną ofiarę pokrzywdzoną i oplutą przez społeczeństwo 14:43, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

4 16

Ha ha ha, no nie mogę. Jakim trzeba być imbecylem, aby nie łapać sarkazmu, żartu, ironii. Tomek jest jajcarzem to fakt, ale wracając do tematu, aby poważnie traktować słowa o zaparkowanej łodzi podwodnej (jeśli takie były oczywiście) to trzeba być niewątpliwie debilem do kwadratu. ROTFL. 14:53, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AmaAma

5 8

Każdy z Was coś ma za skóra i nie wam jest ocenianie innych bo to łatwo przychodzi .Nikt nie ma prawa niszczyć cudzej własności .Jak znacie tego Pana Tomka i wypisujecie nie smaczne opinie o nim jesteście odważni pod nikami to podpiszcie nazwiskiem . 15:04, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

9 5

LOL. Ja mam pytanie Pan Tomasz to już w szkole średniej był "master of poker face" czy ten "Włocławianin" był/jest faktycznie debilem? Ha Ha Ha 15:05, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianin Włocławianin

13 3

do pipi
no widzisz jak ładnie nazwałaś rzecz po imieniu żeby takie historyjki i inne poglądy nie będę pisał bo nie chce mi się języka strzępić co jeszcze mówił ponieważ chodziłem z nim kilka lat do jednej klasy i znam wiele jego opowiastek w wieku 20 lat wygłaszać to trzeba być niewątpliwie debilem małemu dziecku bym się nie dziwił ale jemu niestety tak dziwię się 15:09, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

3 13

A ja mam czołg w garażu, tak na wypadek inwazji ruskich. Serio serio ;) Ha ha ha ha ha. 15:13, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

3 12

Ty nie rozumiesz co czytasz? Ona o Tobie pisała. Jednak jesteś debilem. 15:14, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

4 11

A faktycznie nie zrozumiał "Włocławianin" treści. Czy debil nie wiem, analfabeta wtórny z pewnością :) 15:19, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławianin włocławianin

11 2

do peter i pipi widać u was syndrom głupoty i debilizmu motyla skoro go tak zaciekle bronicie. Ja mam swoje zdanie na jego temat i go nie zmienię nie ma sensu dalej tego komentować proponują założy klub miłośników entmologii 15:30, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

3 15

Prawda zabolała? Dotarło? Dobrze. Idź już, bo się tylko ośmieszasz tym co piszesz. W przeciwieństwie do Ciebie, ja Tomcia znam naprawdę. Tak może, chodziłeś z nim do szkoły średniej jakieś 20 lat temu i nie łapałeś żartu w słowach o zaparkowanej łodzi podwodnej (jeśli takie padły, choć znając Tomcia mogę w to uwierzyć). Ale lata lecą, a Ty nadal masz problem ze zrozumieniem, co przed chwilą odnosząc się do mojego komentarza udowodniłeś. Nie napiszę teraz tego, co bym chciała o Tobie, bo nie ładnie śmiać się z cudzego kalectwa/upośledzenia. 15:40, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławianinWłocławianin

13 3

prawda to jest tylko jedna ja w przeciwieństwie do ciebie nikogo nie obrażam tylko ty tak zaciekle bronisz motyla i zapatrzona jesteś jak ślepa fanka Bibera ja z tym człowiekiem się nie utożsamiam i niem mam zamiaru tego robić i tak samo jak ty i wiele innych osób mam zdanie na jego temat takie a nie inne i możesz mi tu na wstawiać h... i wyzywać od debili ale ja nie zmienią swojej opinii na jego temat . Dziwi mnie twoje postępowanie nikt tu mi nie karze wychwalać motyla pod niebiosa jaki jest filantrop i wszystkim pokazuje że dał gościowi 50 z na jedzonko albo walczy z fotoradarami jak Don Kichot z wiatrakami może chce wygryźć z TVN Turbo Emila albo niech nie wygłasza swoich jakiś bzdurnych postulatów przedwyborczych na fejsie . Wiec skoro człowiek chce być medialny musi się liczyć z krytyką innych i przyjąć ją z pokorą skoro tego nie potrafi to widocznie do tego się nie nadaje tak jak ty bo widać że moje wypowiedzi na jego temat bardzo cię wpieniają 16:13, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

3 14

Krytyka jest krytyką, a hejtowanie hejtowaniem. Swoimi wpisami udowodniłeś, żeś debil, który czytać ze zrozumieniem nie potrafi, pomijając, że się ośmieszyłeś. A ostatni komentarz pokazuje coś znacznie więcej, ale to także znak, że nie należy z Tobą dyskutować. Cytując Pana Tomasza, który trafnie ujął temat, wegetuj dalej samotnie we własnym gównie. 16:34, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

12 3

Peter vel Pipi vel inne nicki tak zaciekle broniace to przeciez sam Motyl piszacy o sobie laurki i sam ze soba konwersujacy.Ja dzis kupilem chleb i mleko glodnemu a paragon wyslalem nie tylko do polskich ale i zagranicznych stacji.Przebilem Motyla 16:40, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

2 12

Ha ha, a gdy odkryjesz, że jednak mam na imię Patrycja to mi też spalisz auto głupku? To Ci się nie uda, nie mam samochodu, a nawet prawa jazdy :) 17:04, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianin Włocławianin

6 2

do Peter pisz te swoje prostackie wywody na mój temat ja się nie obrażam na wtykaj mi ile wlezie jak to ci ulży właśnie pokazujesz jakiego pokroju jesteś człowiekiem nie znasz mnie. ,, ja'' masz rację motyl potrafi sam ze sobą konwersować pamiętam w szkole jak nałykał się psychotropów też tak samo pi.....ił od rzeczy od małego miał trudne dzieciństwo i tak mu już został 18:12, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

4 9

Coraz bardziej wydaje mi się, że właśnie znalazł się podpalacz. Masz widzę duży problem z Tomciem. Mam nadzieję, że strona rejestruje numery internetowe, aby Policja mogła sprawdzić ten trop. 18:32, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianin Włocławianin

7 3

uważaj pip żebyś nie miała problemów z prawem bo widzę że mnie pomawiasz a jak się znajdzie ten podpalacz to wież że sprawę maż jak w banku 18:44, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

2 11

Już się boję. Logika, chłopczyku, logika. Minęło albo prawie albo już ponad 20 lat, a Ty nadal nosisz w sercu wielką zadrę. To już jest diagnostyczne i mówię Ci to (trochę się odkryję) jako specjalistka. Nie wiem, co Ci Tomcio zrobił, ale to co i jak piszesz oznacza, że do dziś nie możesz pomimo upływu lat przejść nad tym do porządku dziennego. Jednocześnie nie masz odwagi, aby powiedzieć mu to prosto w oczy lub przynajmniej przedstawić się z imienia i nazwiska. Jesteś więc tchórzem, a podpalenia to właśnie metody tchórzy. Ludzie dojrzali i odważni potrafią prosto w oczy powiedzieć o co chodzi. 18:51, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


xyzxyz

4 2

Zresztą on ma to w dupie auto jest firmowe wzięte w leasing, wiec .......... 19:08, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włoclawianin Włoclawianin

8 2

widać dziewczynko że masz problem ze sobą tak jak on widać że to cie boli (dostrzegam sposób i ton wypowiedzi identyczny jak nasz wspólny znajomy motyl) widać że masz problem z tym. Nie lubię lanserów i głupich cwaniaczków a o do takich się zalicza i najwyraźniej ty też. Ty się ujawnij mi na rozgłosie nie zależy tylko na czyjąś głupotę nie przejdę obojętnie nie toleruje takiego sposobu zachowania i zrozum to bo wydaje mi się że jakoś ci trudno. Wydaje mi sie za samochód mógł sobie podpalić sam skoro miał w lizingu to nie jego nie wiele traci a przy okazji wymieni sobie na nowy tak by miał problem ze sprzedażą a tak to jest po problemie 19:13, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławianin włocławianin

7 2

DO XYZ uważaj bo zaraz Peter i Pipi na ciebie naskoczą tak jak na mnie bo masz inne zdanie na temat motyla niż oni 19:20, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

6 2

ludzie on ma wszystko w dupie po co ludzie brandzlujecie powietrze on poubezpieczal wszystko tylko ze przez niego mogli ucierpieć inni ludzie spalilo by sie wiecej aut dlaczego ktoś ma cierpiec za jego grzeszki poza tym nie sądze zeby ktoś mscil,sie za to o czym mówi poszkodowany sprawa ma glebsze podlorze 19:24, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PipiPipi

3 9

Nie zmieniaj tematu, uciekając od problemu nie rozwiążesz go. Piszesz teraz z zazdrością o "lansowaniu", a to internet go wylansował, nie on sam siebie, piszesz o głupocie, a spora część ludzi w tym ja uważa go za bardzo mądrego człowieka, piszesz o cwaniakowaniu, ale ja tego cwaniakowania nigdzie nie widzę. Widzę za to zazdrość. Widzę, że czujesz się gorszy, bo "nic" nie osiągnąłeś, a tu nagle "kolega" ze szkoły średniej zapraszany jest do telewizji, na Facebooku obserwuje go kilka tysięcy ludzi, którzy jawnie w komentarzach zgadzają się w większości z jego opiniami. Aż tak to boli? Myślę, że to tylko wyzwalacz, nie przyczyna. Naprawdę zgłoś się do specjalisty i przestań racjonalizować swoje czyny, bo nie są one racjonalne. 19:34, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianin Włocławianin

6 2

byś się zdziwiła ile osiągnąłem na pewno więcej niż ty i motyl razem wzięci mi taki lans nie jest do niczego potrzebny przerażał i przeraża mnie jego poziom głupoty myślałem że z biegiem czasu zmądrzeje ale najwyraźniej widać że nie i ostrzegam innych przed tą osobą a jak tego nie rozumiesz to ty się musisz udać do jakiegoś specjalisty a nie ja bo widać że masz z tym problem . Żeby wymagać od ludzi czystości i praworządności to trzeba być nieskazitelnym a nie mieć nasrane za kołnierzem tak jak on to ma dla tego nie podziela twoje opinii na jego temat ani nie będę wygłaszał pozytywnych opinii jaki to on jest wspaniały filantrop i pokrzywdzony przez innych bo uważa żeby być wychwalanym to trzeba sobie na to zasłużyć a nie wszędzie węszyć podstęp i za wszelką cenę zwracać na siebie uwagę i nie pisz takich bzdur że został zauważony przez telewizję na fejsie i to oni go lansują to on próbuje za wszelką cenę zabłysnąć byle czym w mediach podłapał radary później paragon a teraz postulaty wygłasza i się przyłączy do Kukiza bo mu z tym programem na pewna będzie po drodze ale nadzieja pozostanie jedna że skończy tak jak Palikot ponieważ ma podobny portret psychologiczny do niego i też się na nim ludzie poznają że nie robi to dla idei tylko dla lansu i kasy 20:19, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


xyzxyz

4 2

Wiecie co mam nadzieje ze nasza dzielna wloclawska grupa operacyjna policji znajdzie tego kolesia bo jestem naprawde ciekaw jakimi kierowal sie pobudkami 20:26, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KozietulskiKozietulski

10 3


"~ Tomasz Motyliński / 11:34, 31.05.2015"

Przeczytałem komentarz poszkodowanego i mimo, że to wydarzenie "spłynęło po nim jak po kaczce" i już nie zrobiło na nim większego wrażenia, to proponuję żeby przeglądając oferty salonów aut, poszukał serwisu, który odholuje ten wrak samochodowy z ul.Pogodnej 1. Nie tylko o estetykę tu chodzi, parking jest miejscem dla aut sprawnych i dla wszystkich zmotoryzowanych mieszkańców a nie przechowalnią wraków.
W tym miejscu zwracam się do Administracji Spółdzielni aby skutecznie wyegzekwowała usunięcie z parkingu publicznego tego spalonego pojazdu i usunięcie z chodnika potłuczonego szkła szyb samochodu.Uzasadnienie chyba jest zbędne, prawda ?



20:32, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławianinWłocławianin

6 2

do xyz widzisz wydaje mi się że to było celowe działanie motyla samochód nie jest jego on żadnych koszów nie poniesie z tego tytułu a przy okazji ma darmowy lans skoro jest tak ubezpieczony to czemu nie założył żadnej kamerki i nikogo nie nagrał może po prostu mu na tym nie zależało albo kogoś opłacił nie sądzę żeby ktoś się na niego tak uparł i trzy razy niszczył samochód dla mnie to tu coś śmierdzi 20:39, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


LenixLenix

11 2

Panie Tomaszu. Kablował sobie "agent Tomek" jak się tylko dało i na kogo popadło, więc ... "nosił wilk kilka, ponieśli i wilka :) Zacznij Pan swoim życiem się zajmować, a nie pod........ć innych i zatruwać życie Policjantom i innym ludziom... A jak spaliło się autko to na Policję Pan dzwonił? Bo tak zieje Pan nienawiścią do nich z tego, co pisane na tę grupę społeczną było przez Pana arcymądrego... a jak trwoga to do Boga... Oj! Mi się po prostu wydaje, że masz człowieczku wielkie kompleksy i tuszujesz je zajmowaniem się życiem innych... Może pora zmienić swoje zachowanie, zmądrzeć i zwrócić uwagę na soje życie, a nie zajmować się pod...........m innych? 20:59, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

5 3

Wcale bym sie nie zdziwił jak by to byla jego sprawka fakt auto nalezy do firmy leasingowej on nic nie trąci a teraz takie ładne KIA w salonach stoją to czemu by nie mieć takiego ???? Zplacil komus i sfajcowali auto 21:01, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

6 3

~ wloclawianin popieram załóż jej sprawę pozwolisz zeby publicznie,sobie tobą mordę wycierala??? 21:07, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

5 7

Tak samo wy sobie mordę publicznie wycieracie i ryzykujecie sprawą sądową. Zresztą nie zdziwię się, że ją Wam Pan Tomasz wytoczy. Rożnica jest taka, że on w sądach chyba ma doświadczenie większe, bo o ile dobrze kojarzę widziałem opublikowany skan wyroku sądu, gdzie odszkodowanie od policjanta dostał, co w tym kraju jest prawie niemożliwe :) 21:12, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktośktoś

6 1

~ Lenix to akurat ja dzwoniłem po policje I straż
byla 3.55 jak najpierw uslyszalem gluchy trzask a poźniej blysk podszedlem do okna auto juz sie palilo.Jesli wyszedłbym do okna na papierosa jak to mam w zwyczaju pewnie widziałbym moment podpalenia a tak kicha.
Swoja drogą nie wydaje mi sie żeby ktoś sie mscil za to ze pomógl potrzebującemu. 21:18, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianin Włocławianin

8 3

do Petr mordę to może ty masz i na dodatek nie wyparzoną. No motyl słynie z tego że lubi wszystkich nagrywać i robić z igły widły za policjantami po nocy lata i nagrywa ich jak śpią społecznik się znalazł od siedmiu boleści innych potrafi pilnować a samochodu jak mu niszczyli to nie widział zastanawiające piszesz odnoszę wrażenie że Pipi i Peter to jedna i ta sama osoba tylko pod różnymi nickami 21:25, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenixLenix

7 3

~ ktoś - Spoko, Ty zadzwoniłeś, ale gdyby nie Ty to "agent Tomek" zadzwoniłby sam i co i w tym momencie byłby sprzeczny z samym sobą bo według niego policja nic nie robi tylko śpi, a ten jeździ za nimi i im zdjęcia nawala a potem publikuje, że śpią, że nic nie robią tylko przepisy łamią... Mi się wydaje, ze koleś ma kompleksy straszne, a może sam do policji startował tylko się nie dostał bo był po prostu za głupi i teraz ma jakieś chore fazy i loty, żeby dopie.....ć policjantom, którym się udało... To moje zdanie. Ponadto wypisuje jakieś debilne teksty, że katolicy to mu zrobili bo sam ateistą jest ... No sorry, ale koleś ma zryty beret według mnie. 21:38, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktosktos

9 0

Sorry dzwonilem na,policje o 3.46 gdybym nie wstal sie odlać to nikt by nie wiedzial ze auto sie jara i nikt by nie zadzwonil spalily by sie jeszcze przynajmiej 2 auta.
Jutro zakladam profil na fb i zamieszczam nagranie jak dzwonilem na policję ze auto aie pali 21:38, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

4 10

O skoro już nie ziejesz ogniem to zapytam. Nie wydaje Ci się dziwnym, że zamiast piętnować czyn i sprawcę, uczepiłeś się człowieka, któremu my kierowcy wiele zawdzięczamy? To dzięki niemu ludzie teraz mogą odmówić przyjęcia mandatu i wygrać w sądzie, on przetarł szlaki i to nagłośnił. Same zakupy dla biednego, których się tak uczepiliście to przypadek. Mimo wszystkich animozji nie jest normalnym podpalanie komuś auta i nie jest normalnym próba usprawiedliwiania tego, a to Wy Właśnie robicie. Mówię o usprawiedliwianiu. 21:39, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenixLenix

9 3

Ohohoh, noramlanie Peter pomnik mu postaw za zasługi dla obywateli. Hahaha żenujące to co piszesz. Chyba "agent Tomek" sobie tylko nicki zmienia i komentarze o swoich zasługach wystawia, jaki to on wspaniołomyślny jest i czego to on dla ludzkości nie zrobił... Brak słów! 21:47, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławianinWłocławianin

6 3

a co aj mu zawdzięczam ty się czegoś na jarałeś czy jakieś halusy masz co zrobił założył sprawę policji zmienił konstytucje czy wprowadził w życie jaką ustawę chyba nie prze to muszę płacić większe podatki bo wielu się nim inspiruje i przegrywają sprawy za sprawą brawo widać u ciebie geniusz umysłu pocieszaj się tak dalej jak to ci daje satysfakcję to nic tylko gratulować BRAWO 21:52, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

3 8

No tak, oglądałeś to?
https://www.youtube.com/watch?v=ffNKA764wv0

Albo to?

https://www.youtube.com/watch?v=2OkAFeGdP8E

A tego jest dużo więcej. Może najpierw dowiedz się o kim mówisz. 21:57, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianin Włocławianin

8 3

ale co ty w tym widzisz bo ja to widzę durnia który się ośmiesza nie pokazuje żadnych dowodów tylko wszystkich pomawia i obraża może dla ciebie to inspiracja ale dla mnie to te filmik nic nie znaczą zwykłe pomówienia a nie twarde dowody do telewizji może iść każdy i tak pieprzyć jak on. Jeszcze raz dowody dowody dowody a nie na zasadzie jedna baba drugiej babie żenada 22:19, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;P;P

3 4

Myślę, że jak ktoś na własną rękę zapozna się z przepisami (szczegółowo - co w Polsce jest trudne), to poradzi sobie bez pomocy, ale wszelkie wskazówki, np. od Tomasza, są wskazane.
Znam gościa, chociaż od czasów wczesnopodstawówkowych nie rozmawialiśmy z powodu zrytego beretu Tomasza (opowieść o łodzi podwodnej kontynuował najwyraźniej przez wiele lat), co nie zmienia faktu, że podpalanie samochodu nie jest najlepszym pomysłem. Podam 2 argumenty:
1. Mogły się zapalić samochody sąsiadujące,
2. Takie podpalenie jest lepszą prośbą o monitoring w mieście, niż pisma 100 tysięcy obywateli.
Sądzę, że podpalający nie lubi kamer, więc zadziałał najprawdopodobniej przeciwko sobie. Trzeba było mu pojechać, a po dalszych czynach byście poznali, czy zrozumiał i się ogarnął, czy nie. 22:22, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianin Włocławianin

10 3

motyl daj spokój nie podszywaj się pod petera bo z dramatu robi się parodia 22:22, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenixLenix

7 4

Ja widziałem te śmiechowe nagrania z jego udziałem i cały czas uważam, że jest śmieszny walcząc z wiatrakami niczym Don Kichot, ale widzę też, że jest on Twoim GÓRU, więc proponuję: Po pierwsze: Postaw mu pomnik za zasługi i rozbudzenie Twojego intelektu, a po drugie: Napisz do jakiegoś brukowca artykuł pt.: "Moim autorytetem jest ..." i opisz swojego Bożyszcza :))) 22:23, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

5 9

Nie pomnik, tylko fakty są takie, że mp. nawet bym nie wiedział, że pomiar może być do bani. Nasz wspólny znajomy w sensie mój i Pana Tomasza dzięki niemu wygrał w sądzie z Policją. Z tego co wiem Pan Tomasz pomógł mu obalić niekorzystną opinię biegłego i wygrać sprawę i zrobił to nie żądając nic w zamian. To jest własnie według mnie miara tego człowieka. Czepiacie się czasów szkoły średniej, czy podstawówki. Ha ciekawe czy znacie opinie o sobie z tych czasów? Taką anonimową właśnie. Zapewne nie jest lepszą. :) 22:45, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

4 4

Chylę czola dla pana Tomasza za to co robi jeśli urazilem wpisami sorry widzialem na youtubie poswiecil facet rodzine życie,prywatne nie pochwalam podpalania aut ale po co to wszystko jeśli ma czlowiek wrogów to napew,o wśród tych którym zaszkodził 23:03, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

0 6

Obserwując z boku rozwój wypadków, chciałbym jeszcze raz zdystansować się od "konkurencyjnych" Peterów. :) Oprócz własnego wpisu, z 14:40.

Swoją drogą zagadkowymi ścieżkami podążają myśli "łapkujących", 5 czerwonych łapek za stwierdzenie oczywistości. :D Mam nadzieję, że oceniający są usatysfakcjonowani i im ulżyło. :)

Choć być może załapałem ocenę za cudze dokonania w tym temacie... ;) 23:05, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;P;P

3 6

Wpisałem się wcześniej 2 razy jako osoba używająca mózgu. Ten wpis będzie emocjonalny. Stoję sobie w kolejce do kasy we Fresh'u, a tu nagle w drzwiach pojawia się Motyl. Miałem ochotę podejść i powiedzieć: "Tomek, nie gadaliśmy od wczesnego gówniarstwa, ale ze spaleniem to była przesada." Na szczęście nie zdążyłem.
Tomasz poleciał do Pani "w półki" i mówi: " Widziała Pani ten spalony samochód? To mój!".
Tak jak napisałem wcześniej, poczekajcie na czyny. Teraz wiadomo, że to oszołom. 23:15, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;P;P

2 6

Ktoś wcześniejszy wpis mógł źle przeczytać. Chodziło mi o pojechanie Motylowi, a nie podpalaczowi. Pozdro. Nabierzcie wszyscy dystansu do siebie i innych. 23:22, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Tomasz MotylińskiTomasz Motyliński

5 11

Miałem już tu nie komentować, ale sytuacja z przed kilkudziesięciu minut jakoś idealnie pasuje. Wyszedłem przed chwilą z psem. Ja wiem, pora średnia, ale chciało się pieska to trzeba z nim, w tym konkretnym przypadku z nią wychodzić. Przy aucie... Wróć. Przy wraku stoi dwóch panów i rozmawiają. To jakieś porachunki mafijne - słyszę i po chwili - ja go znam, bo tu w bloku obok mieszkam. Facet często późno w nocy wraca, łysy z takim wyrazem twarzy, że lepiej mu w drogę nie wchodzić. No tak, normalnych ludzi na takie samochody nie stać - wtóruje drugi. I tak oto rodzą się legendy. Gorąco pozdrawiam wszystkich, którym wydaje się, że mnie znają. :) 23:41, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

John BrawoJohn Brawo

3 5

Ale ci morale podniosło pajacu,to pewnie komentowali nieudacznik tacy jak ty byle kogo stać na taki gowniany samochod cena od 15 do 30tys i czym się podniecasz. Peronie kupiłeś za ostatnie pieniądze a 2 nieudaczników ci renomę robią i zasłania się jakimś pieskiem frajer z ciebie. 23:50, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz MotylińskiTomasz Motyliński

3 12

Te anonim (John Brawo), tak myślałem, że znajdą się tacy, którzy sensu tego komentarza nie zrozumieją. No cóż nie moja wina i nie mój problem. Radź sobie jakoś sam, a tymczasem dobrej nocy. :) 23:53, 31.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

3 13

Tomek jak zwykle 10, ale z drugiej strony sam wiesz, że połowa społeczeństwa nie rozumie co czyta i tu także masz tego dowody (np. John Brawo). :)

A zmieniając temat, Pan xyz zmienił zdanie, gdy dowiedział się kim jesteś i co robisz. Prosty wniosek - za słabo się "lansujesz" jednak. Trzeba było się zgodzić na swój program w Polsacie. :) 01:03, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Johny BrawoJohny Brawo

6 5

Tak jesteś informatykiem pomagasz biednym samochody masz najlepsze ubezpieczenia jak się coś stanie kupujesz nowe, z pieskiem chodzisz i jesteś legendą JESTEŚ PAJACEM jak łysy Niado młpa i Hahaj Karniwal 08:51, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NikonNikon

2 3

Też mi auto się spaliło - toć to stara KIA a nie żadne auto - niesprzedawalny szrot. Pan Tomasz jak taki bogaty o obyty to sobie teraz jakiegoś mercedesa albo ałdi kupi i postaw przed rezydencją POGODNA 1 :) 09:56, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

3 13

O kolejni, którzy nie chwytają sensu wpisu. Ha ha ha. Panowie cokolwiek już nie piszecie to jest śmieszniej. Tomek, Ty serio znasz to menelstwo? 10:09, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anty piesanty pies

3 7

A ja sie pytam czy to nie mszcza sie ci POLICJANCI co polecieli z drogowki za lapowki?

Kto wie o sprawie, ten poewnie tez ich typuje.
Powinni zaczac od tego tropu, bo oni maja powody zeby sie mscic a nie jakis bezdomny za to ze dostal 50 zeta czy nie dostal. 12:58, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gawron 68Gawron 68

5 3

A ja słyszałem,że to konfident,k...a je..na.Mendzie, która ro a chu. nie będę o tym pisał 13:54, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Johny BrawoJohny Brawo

6 4

Motyl ty i ta Pipi to chyba jestescie menele, wielki informatyku taki z ciebie informatyk jak z kozie du..y trąba 14:03, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rudyrudy

10 2

"... ale sytuacja z przed kilkudziesięciu minut ..."

Panie Motyliński, zawsze piszemy "sprzed" a nigdy " z przed". Nawet stres spowodowany utratą auta, nie stanowi "taryfy ulgowej" w niepoprawnym stosowaniu ortografii języka ojczystego. 14:16, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomekRomek

10 3

" ~ Pipi / 10:09, 01.06.2015 1 5
O kolejni, którzy nie chwytają sensu wpisu. Ha ha ha. Panowie cokolwiek już nie piszecie to jest śmieszniej. Tomek, Ty serio znasz to menelstwo? "

PIPI- bez względu na to co nosisz w majtkach, jesteś tylko "pipi" i taką osobowość zachowasz na zawsze.
Pozdrawiam i dbaj o higienę osobistą. 14:22, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianin Włocławianin

7 3

widzę że pipi to czyta bez zrozumienia a głupa pali że rozumie bo wkoło się z tym samym powtarza ileż można bez sensu klepać w te klawisz 16:17, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomek.LTomek.L

8 4

Ludzie, nie dajmy się zwariować, za dobroczynność nikt samochodów nie pali. 20:52, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gggg

8 3

Kolejny lans z bezdomnym. Szanowny Panie, mniej pokazywania swojej pomocy raz na rok, a więcej nieokazywanej medialnie empatii. A jak tam po wypadku w Trzemesznie? Jak czuje się poszkodowana przez pana kobieta? Może tak by Pan jej pomógł? Warto! 20:53, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

3 7

Tomek L. masz rację i niestety jej nie masz. Tak nikt za dobroczynność samochód nie pali, ale pali za to, że poczuł się gorszym. Niestety jako ludzie kompletnie zazwyczaj nie radzimy sobie z tym uczuciem. W tym konkretnym wypadku ta przypadkowo nagłośniona dobroczynność mogła się stać się tylko swoistym wyzwalaczem, a prawdziwą przyczyną były frustracje zbierających się w osobniku przez lata. To jeden z możliwych scenariuszy, choć nie jedyny. 22:43, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz MotylińskiTomasz Motyliński

3 6

Panie gg poszkodowana przeze mnie? Proszę zmienić leki i/lub lekarza oraz zajrzeć do akt sądowych sprawy. Koleją insynuację potraktuję jako zniesławienie, a wbrew temu co laicy sądzą nie jest tu nikt anonimowy.

Ktoś tam o wraku pisał, to grzecznie poinformuję, że ten zostanie usunięty przez właściciela pojazdu.

rudy masz rację, dziękuję, aczkolwiek wstęp miał być innym i przy edycji taki kwiatek powstał, co oczywiście błędu nie niweluje. :) 23:49, 01.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


xyzxyz

3 4

Nie wiem czemu admin usuwa wpisy.

Kupil,czlowiek potrzebujacemu jedzenie przypominam za,swoje nie,a,wasze a tak sie,zachowujecie jak by co najmniej z waszej kieszeni,pieniadze wyciągnol nagrywam,śpiąych gliniarzy i dobrze bo nie potrzebujemy placic,ciężkich,podatków i z nich utrzymywa. Policyjnych śpiochów i nierobów Sory za wczesniejsze wpisy ale pio obejrzeniu filmow chyle czola za to co robi i zrobil .Panie Tomku podpalacza nie,szkuakaj pan wśród zawistnych tych którym nie,w smak pańska dobroczynność ale wśród tych którym naprawde zaszkodziles pan nie mniej popieram w cale rozciągłości to co pan robi 11:37, 02.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

3 2

xyz, problem Tomka to właśnie to, że on nie chwali się prawie wcale tym co robi dla ludzi w okół. Czasami coś wycieknie, ale są procenty, a może nawet promile jego "działalności". Dlatego tak bardzo śmieszne są dla osób którego naprawdę znają zarówno zarzuty tego, że się lansuje, jak i te nieudolne próby oplucia go. Nie jest ideałem, ma też swoje wady, ale naprawdę jest wartościowym człowiekiem. Cieszę się, że choć kilka osób, w tym Ty potrafią z faktów wyciągnąć właściwe wnioski. :) 21:45, 02.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

3 2

O to jest najprawdziwszy Tomcio, taki jest naprawdę

https://www.youtube.com/watch?v=RUwxI8D2ABQ

więc obejrzeć zakodować i odczepić się od niego. 22:09, 02.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Johny BrawoJohny Brawo

3 3

Ja go znam od strony konfidenta. 22:14, 02.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

3 2

Żal mi Cię, chociaż nie. Masz co chciałeś i choć bardzo Ci się to nie podoba wyżej w życiu nie podskoczysz Panie Johny Brawo :) 22:22, 02.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Johny BrawoJohny Brawo

1 2

Powiedz mi wieśniak na co się chwalisz ze pomogłem bezdomnemu ja nieraz kupiłem bezdomnemu coś do jedzenia bo pieniędzy nie daje a ty chciałeś zabłysnąć wiec masz chwilkę sławy celebryto mi takich jak ty to nie zal 15:11, 03.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekawyCiekawy

2 1

Wracając do spontanicznej pomocy Pana "Motyla", który nakarmił głodnego zapraszając go na zakupy. Zastanawiam się czy aby nie naraził "głodnego człowieka" na nieprzyjemności ze strony pracowników ochrony Tesco zatrzymując paragon z jego zakupami. No dobra. Wiele już o tym paragonie mówiono. Była nawet jego fotografia. A czy ktoś widział tego "obdarowanego"? Czy obdarowany o tym wie? 11:48, 04.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

1 1

~pipi
szanuję to co zrobil Pan Tomek nakarmil glodnego wedlug przykazania boskiego mimo ze jak sam mówi jest ateistą ale jakąs tam cząstkę czegoś dobrego co Bóg nam dal,ma w sobie.
To ze auto mu spalili t nie to ze sam to zalatwil czy cos i tak kupi nowe auto i tak bo nikt ani on ani firma leasingowa nie,straci na tym .
Pochwalam ze jest to swego rodzaju ANTY PIES konfidenctwem brzydzę sie ale w tym przypadku popieram placimy ciezkie podatki z naszych,pieniędzy utrzymujemy śpiochów policyjnych i to mi sie nie podoba.
A TERAZ CIEKAWOSTKA Z OSTATNIEJ CHWILI !!!!!
jadę dzis autem przez Szpetal Górny a tam blokada policyjna bo miała iść procesja poprosilem policjantów zepy orzepuscili mnie bo procesja jeszcze nie doszla a ja tylko na cmentarz jade ok mówi glina i puszcza mnie. W drodze powrotnej znow kolo policjantów zatrzymuję się i pytam jak to jest z wozeniem dzieci w fotelikach wg.nowych przepisów
a policjant mówi tak wiesz pan co ja nie wiem nie czytalem jeszcze tego trza byłoby poczytac w przepisach .
I pytam za co my im placimy za co za opieprzanie sie i nie wiedzę ????????
Tomek wez sie za nich popieram 15:25, 04.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeter

0 0

Ciekawy: Ja widziałem na zapisie monitoringu upublicznionym przez TVP. :) 21:30, 04.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Johny BravoJohny Bravo

0 1

jaka MENDA podpisuje sie pod moim nickiem!!!
znajdz sobie frajerze inny nick 14:35, 08.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

0 0

~ Johny Bravo / 14:35, 08.07.2015

ślepy jesteś? Johny Brawo 14:48, 08.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%