Zamknij

Włocławianki też będą protestować przeciwko zaostrzeniu prawa aborcyjnego. Zrobią #czarnyponiedziałek

06:00, 28.09.2016 N.S
Skomentuj Włocławianki przyłączyły się do ogólnopolskiego protestu przeciwko zaostrzeniu prawa aborcyjnego. Fot. materiały promocyjne Włocławianki przyłączyły się do ogólnopolskiego protestu przeciwko zaostrzeniu prawa aborcyjnego. Fot. materiały promocyjne

Włocławianki dołączyły do mieszkanek kilkudziesięciu miast, w których 3 października odbędzie się ogólnopolski strajk kobiet. W ten sposób mieszkanki naszego miasta będą manifestować niezadowolenie z tego, że Sejm zamierza pracować nad zaostrzeniem przepisów aborcyjnych.

- Chcą odebrać nam prawa! Nie godzimy się na to, zrobimy im #czarnyponiedziałek – piszą na Facebooku kobiety, które zainicjowały ogólnopolski strajk.

[ZT]22537[/ZT]

Całe zamieszanie wynika z tego, że kobiety mają dość. Uważają, że przyjęcie pod obrady Sejmu projektu ustawy zakładającego całkowity zakaz aborcji i jednoczesne odrzucenie projektu, który miał zliberalizować prawo w tym zakresie, to krok w złą stronę. Niezadowolenie będą manifestować w kilkudziesięciu mniejszych i większych miastach w Polsce, a także w kliku miejscach za granicą już w poniedziałek, 3 października.

- Włocławek też nie będzie milczał! Wzorem kobiet z Islandii, które 41 lat temu sparaliżowały swój kraj, robimy jednodniowy protest ostrzegawczy przeciwko ustawie o zaostrzeniu PRAWA ABORCYJNEGO. Tu chodzi o nasze zdrowie fizyczne i psychiczne. Dziewuchy ruszamy! - zachęcają organizatorki wydarzenia na Facebooku.

3 października włocławianki mają zrezygnować w pójścia do pracy, szkoły, czy na uczelnię (oczywiście wszystko na zasadach zgodnych z prawem) i wyjść na ulice miasta w czarnych strojach. Centrum walki o prawo do aborcji ma znajdować się przy pomniku na pl. Wolności.

- Sama inicjatywa pojawiła się bardzo spontanicznie. Wzorujemy się na innych miastach (jest ich aż 50). Przede wszystkim najbardziej liczy się sama obecność tego dnia w miejscu publicznym i ubranie się na czarno, co jest wyrażeniem sprzeciwu w stosunku do tego, co ma miejsce. Poprzez takie zachowanie będziemy zwracać uwagę nieświadomych osób na problem – wyjaśnia Ewa Marciniak, organizatorka #czarnegoponiedziałku we Włocławku.

Włocławski protest na pl. Wolności ma odbywać się między 11:00 a 15:00. Jak na razie udział w nim deklaruje kilkadziesiąt kobiet. Ponad setka innych interesuje się tym wydarzeniem.

Więcej o wydarzeniu znajdziecie tutaj.

Czy weźmiesz udział w ogólnopolskim strajku kobiet?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
Tak 57%
Nie 32%
Nie wiem 11%
(N.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(59)

zniesmaczona zniesmaczona

47 57

Strajk pod sztandarami dłużnika alimentacyjnego sterowanego przez żydowskich bankierów który spędza czas na rautach i rajdach motocyklowych zamiast zajmować się dziećmi ?
Przecież to nie protest tylko poparcie dla takich nieodpowiedzialnych palantów . 06:37, 28.09.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WyborownaWyborowna

9 11

Antysemitka - dłużnik alimentacyjny to najgorszy element, ale żydowski bankier? Bankierów jest dużo, któ żyd, a kto nie nie oceniaj, od kogoś ludzie pieniądze pożyczają. Czy ty jakbyś była bankierem pożyczala bys za darmo :) zarabiała byś, jak każdy i wałczyła z niespłacającymi kredyt jak z dłużnikami alimentacyjnymi którzy tez nie spłacają. Na dodatek sprawdz dogłębnie czy nie jesteś mieszańcem i ktoś u ciebie w rodnie nie był żydem. Po wojnie masa osób ukrywała to by niebyć prześladowanym przez zazdrośników i *%#)!& którzy im zazdrościli skrupulatności i wyuczonej smykałki do życia, a nie narzekania. 07:46, 28.09.2016


leleklelek

9 9

ty to jesteś za stara żeby mieć prawo do takich komentarzy 09:21, 28.09.2016


reo

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

26 35

Zniesmaczona
Masz 100% racji. A tu to juz kabaret rodem z PRL-u
http://www.tvn24.pl/kod-z-nagroda-obywatelska-parlamentu-europejskiego,679569,s.html 07:32, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Eliza orzeszkowaEliza orzeszkowa

54 36

Oczywiście !Będę strajkować !w poniedziałek wychodzimy na ulice Włocławka i bedziemy głośno krzyczeć ,że nie chcemy średniowiecza w w Europie XXI wieku!
Szkoda ze partie lewicowe siedzą cichoni nie wspierają takich działań kiedy jest okazja !
Gdzie jeste opozycja ja się pytam???
Zależy wam tylko na nas kiedy potrzbujecie naszych głosów !
Teraz my potrzebujemy was !! 08:19, 28.09.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

w.ekw.ek

5 11

POdobno wtedy ma być ulewny deszcz !!! też będziesz się ośmieszać ??? za alimenciarza i bankstera ??? 09:00, 28.09.2016


zniesmaczona zniesmaczona

43 33

Facet który nigdy nie splamił sie uczciwa pracą , jest oskarżony o niepłacenie alimentów i unikanie obowiązków rodzicielskich wobec swoich dzieci , ukrywanie dochodów dostaję nagrodę od kanapowego kółka wzajemnej adoracji .Bo taka jest ranga tego sprzedajnego towarzystwa utrzymywanego przez Sachsa i innych finasistów . I to ma byc wzór demokratycznego lidera ?
Chyba dla jemu podobnych którzy zapełniają listy dłużników alimentacyjnych .W normalnym kraju już siedziałby za kratkami albo przymusowo latał do pracy z obrożą na nodze - do czego (mam nadzieję) Ziobro doprowadzi . 09:26, 28.09.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

leleklelek

5 15

do garów babo 12:38, 28.09.2016


fujarafujara

15 3

Lubie cie babo a ty lelek walnij se dykty ,dobrze ci zrobi 19:59, 28.09.2016


biberbiber

25 14

Świetna godzina pójdą tylko niepracujące 09:44, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nikośnikoś

20 32

to ja strajkuje we wtorek. Nie zawiozę i odbiorę dziecka ze żłobka a żona w ciąży będzie się tłukła autobusem, nie zrobię obiadu (ja gotuję). kupię sobie zgrzewę browara usiądę przed telewizorem i będę miał wszystko w D 09:55, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kobieta1kobieta1

37 14

Popieram strajk w 100%, ale niestety nie mogę w nim uczestniczyć, ponieważ odbędzie się w godzinach mojej pracy. A nie mogę pozwolić sobie na nie pójście do pracy:( 10:11, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ziomziom

24 60

Totalny dno. Protestować bo nie pozwolą mordować! 10:42, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Alicja WAlicja W

53 21

Oczywiście, że popieram. Nikt nie będzie za mnie decydował. To jest moje sumienie, moje ciało i moje życie !!!! 10:47, 28.09.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JolandaJolanda

10 14

Tylko czy ty masz sumienie ? 12:37, 28.09.2016


fujarafujara

4 3

I twoja *%#)!& 19:42, 28.09.2016


LukLuk

16 32

W poniedzialek marsz ku czci Molocha!!! (to ten bozek od ofiar z dzieci) 11:06, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przemo.Przemo.

43 20

Popieram was kochane kobiety. Dziś wam zabraniają decydować o sobie , jutro nam , pojutrze klerystan i pisstan będzie wyrażał lub też nie swoją zgodę na wszystko co robimy. Ni ch..a. 11:12, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukLuk

21 41

Moje cialo, moje sumienie, moja decyzja panowie!!!
Jak mi sie zona przestanie podobac -won! dzieci juz nie takie fajne jak kiedys - won!
Alimenty, zobowiazania? A z jakiej racji? Moje panie - to moje cialo, moje sumienie i nikt nie ma prawa przymuszac mnie do marnowania mojego zycia na cos czego nie chce... prawda?
Ciekawe ile kobiet podpisze pod takim haslem wygloszonym przez mezczyzn? 11:31, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gratulacjegratulacje

11 13

Świetna godzina, ciekawe kto by mi usprawiedliwił nieobecność w pracy, jakbym poszła strajkować... 11:54, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SqurwielSqurwiel

18 12

A Moraczewska też będzie? czy już przekwitła? i obowiązkowo ta marna z PiS-u też 12:19, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SqurwielSqurwiel

13 10

A Moraczewska też będzie? czy już przekwitła? i obowiązkowo ta marna z PiS-u też 12:27, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ollla Ollla

31 13

Wszystko ok tylko co to da.... PiS robi to co chce i nic nie robi sobie z protestów. Najważniejsze są głosy pieniaczy spod kościoła. Patologia (i nie piszę tu o normalnych biednych rodzinach którym jak najbardziej pomoc się należy) też ich lubi za 500+, bo bogaci z 2 dzieci nawet nie odczują tej kasy... Ja mam 1 dziecko, na drugie nie decydowałam się bo jestem świadomo że wychowanie kosztuje. Teraz mając jakieś tam pieniądze nie zdecyduję się z racji wieku i zakazu badań prenatalnych i aborcji... A matkę chorego dziecka zrozumie tylko rodzic który też takie dziecko wychowuje... Ochrona życia poczętego według PiS kończy sie na porodzie, potem człowieku radź sobie sam.... 13:02, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nicknick

16 33

Dzisiaj nawet dziwki już chcą strajkować.Jeszcze trochę to i w obronie Trynkiewicza na ulice wyjdą. 13:30, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsaiAsai

2 15

Od kiedy pamiętam Ewa zawsze była osobą religijną ;) cóż za nagła zmiana postawy :P 14:40, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

europejczykeuropejczyk

15 4

,,NICK" - dziwką to TY jesteś!!! 15:20, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polpol

30 10

Uważam ,że na temat aborcji powinno odbyć się referendum a powinny głosować tylko
kobiety , które mogą jeszcze rodzić dzieci! 15:26, 28.09.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

katekate

6 0

Ale tak nie będzie ponieważ nie miały by głosu baby które to napędziły. Sorry memory ale one już po przekwicie i zamiast aborcji mogą sobie jedynie eutanazję w Szwajcarii zrobić, o ile je stać. 22:37, 28.09.2016


xxxxxx

5 14

Wzięłabym udział z miłą chęcią w strajku, ale niestety wyznaczona godzina powiem szczerze jest fatalna. Jestem studentką i opuszczać pierwszy dzień na zajęciach po 3 miesiącach wolnego to już przesada. Strajk popieram w 100%, ale gdyby godzina była bardziej odpowiednia na pewno więcej kobiet wzięłoby w nim udział. 16:30, 28.09.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mm

3 1

To protest a nie piknik (czyt. czasem bywa to niewygodne) i właśnie o to chodzi, żeby opuścić zajęcia i miejsca pracy. 19:58, 28.09.2016


kasiawkasiaw

0 0

no tak, pierwszy dzień zajęć na studiach jest tak mega ważny, że nie można go odpuścić... :/ będą wtedy przecież egzaminy, kolokwia i zaliczenia i jak nie będzie kogoś to go wywalą...brawo Ty 11:38, 02.10.2016


do xxxdo xxx

13 5

Nie odpuszczaj , zastrajkuj , wywal chłopa z łóżka niech cała noc śpi na dymanym materacu , a jutro bez obiadu - ten pajac z kitką na motocyklu z pewnością ci to zaliczy . 20:03, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gonagona

15 9

kobiety idziemy PISiory nie będą decydować o naszych losach. Dziady niezdolne do zapłodnienia nie powinny decydować o tych których to dotyczy. Ja nie idę do pracy ruszam na wiec, kobiety nie dajmy się, nie obalimy ustawy to obalimy rząd. Zjednoczeni możemy dużo jak pokazuje życie. 22:03, 28.09.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

katekate

3 3

RLY? Sorry ale mam lepsze rzeczy do roboty niż stanie na zimnie w imię jakiś starych pajaców, który napędzają spiralę strachu wśród kobiet. A to jak zajdę w ciążę to będę najszczęśliwszą kobietą na świecie, nie potrzebne mi są aborcje. 22:40, 28.09.2016


Do kateDo kate

5 1

Och Kate,widocznie jestes jeszcze młoda i nawet nie wiesz co w życiu moze cię jeszcze spotkać .
Życzę Ci wszystkiego najlepszego ,abys zaszła w wymarzoną ciąże,ktora bedzie przebiegać bez komplikacji ,a dzidziuś urodzi sie cały i zdrów .
A teraz pomysl co by było ,gdyby jednak sprawy nie poszły po twojej myśli ?
Obojętnie na którym z powyższych etapów . 00:05, 29.09.2016


John DeepJohn Deep

8 18

największym naszym wrogiem jest niewiedza, jeśli chcemy z nią walczyć należy edukować kobiety i wytłumaczyć ze mordowanie noworodka to też morderstwo ! nie ważne ile ma tygodni, to morderstwo !
świat od początku wzmagał się z niewiedzą i przesądami, może to już pora na edukację!? 23:06, 28.09.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BunnyBunny

3 1

A propos niewiedzy: proponuję zapoznać się z definicją słowa "noworodek". 15:19, 29.09.2016


Agata2Agata2

0 0

Skoro jesteś katoliczką to wiesz, że każdy człowiek ma duszę, kiedy umiera to dusza opuszcza jego ciało. To teraz jako katoliczka podaj cytat z Pisma Świętego mówiący o tym w którym momencie dusza zostaje wprowadzona do ciała, bo to jest moment kiedy płód staje się człowiekiem. Czekam na cytat, jeżeli go nie znajdziesz to zamilcz kobieto z syndromem poaborcyjnym i nie lecz swojego poczucia winy kontrolą życia innych ludzi. Nie zastąpisz płodu który usunęłaś, płodem innej kobiety, więc nie decyduj za innych bo nie jesteś Bogiem byś miała prawo odebrać wolną wolę innych ludzi. 23:12, 30.09.2016


AborcjaAborcja

9 22

Może najpierw strajkujące obejrzałyby filmy pokazujące dokładnie na czym polega aborcja bo chyba nie wiedzą lub udają że nie wiedzą. 23:48, 28.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do kateDo kate

13 2

Och Kate,widocznie jestes jeszcze młoda i nawet nie wiesz co w życiu moze cię jeszcze spotkać .
Życzę Ci wszystkiego najlepszego ,abys zaszła w wymarzoną ciąże,ktora bedzie przebiegać bez komplikacji ,a dzidziuś urodzi sie cały i zdrów .
A teraz pomysl co by było ,gdyby jednak sprawy nie poszły po twojej myśli ?
Obojętnie na którym z powyższych etapów . 00:14, 29.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

9 5

ten strajk jest miedzy innymi po to zeby Twoja zona miala prawo decydowac o sobie samej 20:30, 29.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

strajk.strajk.

12 5

Niektórzy nie rozumieją intencji strajku. Dotychczasowe prawo miało pozwalać na aborcje ciąży pochodzącej z gwałtu, w przypadku zagrożenia życia matki, bądź uszkodzeniu płodu - nie dziecka (które będzie niepełnosprawne, w kazdym razie nie zdolne do życia samodzielnie). Popierając tę ustawę za każda aborcję dokonaną nawet w tych przypadkach kobieta będzie karana, ciągana po sądach i oskarżana, nawet w momencie kiedy jej życie byloby zagrożone gdyby nie przerwała ciąży. Z jakiej racji o życiu kobiet mają wypowiadać się mężczyzni, którzy nigdy w zyciu tego nie doświadczą? Nie jestem feministką ale żyjemy w czasach kiedy kobieta jednak powinna mieć prawo głosu i możliwość decydowania o sobie samej. A godziny strajku ustalone są własnie po to zeby odbywał sie w czasie "pracy", po to zeby spoleczenstwo mialo swiadomosc, ze cos sie dzieje i kobiety biorą wolne w pracy własnie po to zeby walczyc o swoje prawa. 20:40, 29.09.2016

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

LukLuk

0 2

wg obywatelskiego projektu ustawy Stop Aborcji przypadki usmiercenia plodu w wyniku leczenia matki nie beda karane. Wszystkie opowiastki o tym jak to ten projekt godzi w bezpieczenstwo kobiet wynikaja z ignorancji albo zlej woli. 11:38, 30.09.2016


strajk.strajk.

1 0

w komentarzu nie pisze o przypadku poronienia w trakcie leczenia matki ale o decyzji aborcyjnej z powodu zagrożenia życia matki, wynikającej chociażby z różnych chorych na które cierpi kobieta i z tego tytułu o decyzji przerwania ciąży. Analiza komentarza albo brak czytania ze zrozumieniem jest też przejawem braku dobrej woli czy zwykłej ignorancji? 13:24, 30.09.2016


LukLuk

0 1

jakies konkretne przyklady chorob, ktore w przypadku zajscia w ciaze staja sie smiertelne mozna? 17:13, 30.09.2016


strajk.strajk.

0 0

Wady serca oraz nowotwory. Leczenie chemioterapia w ciąży jest groźne dla dziecka, czekanie z leczeniem do porodu może być powodem śmierci matki z tytułu zbyt późnego podjęcia leczenia. Takie przypadki też się zdarzają. 18:43, 30.09.2016


LukLuk

0 1

w takich wlasnie przypadkach wg obywatelskiego projektu ustawy Stop Aborcji przypadki usmiercenia plodu w wyniku leczenia matki nie beda karane. 19:20, 30.09.2016


strajk. strajk.

1 0

W przypadku leczenia tak ale pisze konkretnie kiedy leczenie nie jest podjęte w przypadku nowotworu z powodu zagrożenia życia płodu albo wad serca, kiedy ciąża jest dodatkowym wysiłkiem dla organizmu. Piszę po raz kolejny, że nie mam na myśli leczenia tylko samo zagrożenie jakie stwarza ciąża w takich sytuacjach. 19:37, 30.09.2016


LukLuk

0 2

tylko, ze ten projekt ustawy nie zakazuje leczenia jesli leczenie jest konieczne (tak jak w przypadku nowotworu itp). Jeśli chodzi o wady serca to ciaza jako taka moze (ale nie musi) wplynac na zwiekszenie ryzyka i to jest cos czym powinni zajac sie lekarze, zeby to ryzyko zminimalizowac (czyli lepsza opieka medyczna zamiast usmiercania czlowieka bo tak najlatwiej).
Przeciez dokonanie aborcji tez niesie ryzyko dla kogos kto ma wade serca... sorry, nie wieze zeby jakakolwiek kobieta przeszla przez to bez powaznej traumy. 07:07, 01.10.2016


rudyrudy

11 4

I słusznie, że panie będą protestowały, przecież we Włocławku też jeszcze jest trochę mądrych i niewylęknionych kobiet .Brawo! 19:51, 30.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

strajk.strajk.

5 0

Nie wiem ile razy mam pisać, że nie mówię o leczeniu żeby dotarło. Nie jestem lekarzem także nie zamierzam wypowiadać się co byłoby najodpowiedniejsze. Skoro posiadasz taką a nie inną wiedzę powinieneś też wiedzieć, że płód to jeszcze nie człowiek, no może to też kwestia poglądów ale do 12 tygodnia, o którym jest mowa płód nie jest na tyle rozwinięty mecz można było nazywać go człowiekiem. W każdym razie tak jak pisałam w pierwszym komentarzu, że mężczyźni od powinni decydować za kobietę. Psychologiem żadne z nas też nie jest także Twoja wiarę w to co czuje kobieta podejmując taką, a nie inną decyzję zostawmy, w każdym razie na pewno nie będziesz w stanie tego doświadczyć także wydaje mi się, że w tej chwili temat został wyczerpany. 12:06, 01.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LukLuk

1 2

1 - nie piszesz o leczeniu a powinnas, bo wspomniane przez Ciebie schorzenia mozna leczyc...
2 - plod jest czlowiekiem we wczesnym stadium rozwoju (podstawy biologii) - swiatopoglad nie ma tu najmniejszego znaczenia
3 - nie chodzi o to czy mezczyzni maja decydowac za kobiety czy odwrotnie - problem polega na tym czy panstwo pozwala w majestacie prawa zabijac niewinnych ludzi czy nie
4 - kobieta podejmujac decyzje o aborcji decyduje nie tylko o sobie ale tez o swoim dziecku (o jego usmierceniu) co automatycznie zaprzecza proaborcyjnemu sloganowi "moje cialo, moj wybor" 16:00, 01.10.2016


za stara by rodzicza stara by rodzic

7 1

Już nie urodzę , dzieci mam 2 i wystarczy,wychowałam na porządnych ludzi, wiedzie im się dobrze , szkoda tylko ,że za Kanałem La Manche. Jak widzę co się znów w naszej ojczyźnie wyrabia - to pytam - kiedy Wam kobiety odbiorą prawa wyborcze itp ? Czy różni się islamski fundamentalizm od katolickiego ? Drogie Panie ,przeczytajcie sobie lub oglądnijcie film wg Margaret Atwood "Opowieść podręcznej", jakże proroczy ....Pozdrawiam myślące dziewczyny i kobiety - to stetryczałe,oślizgłe dziadygi oraz przekwitłe i jałowe stare baby( np.Pawłowicz) chcą o Was decydować - nie dajcie się ;)))) 09:15, 02.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polenpolen

2 6

Aborcja to wielki grzech. Kto popiera aborcję i pójdzie na marsz czarny, bicz Boży sobie szykuje na swoją duszę. Każdy ma prawo do życia. 20:11, 02.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Izabel von TrapIzabel von Trap

0 0

Pójście na marsz nie jest równe z popieraniem aborcji. Tu chodzi o możliwość wyboru w najgorszej możliwej sytuacji.Jestem przeciwniczką aborcji i dziś mówię. że na pewno bym jej sobie nie zrobiła, ale... Ale nigdy nie byłam w ciąży zagrażającej życiu, nigdy nie nosiłam w sobie zdeformowanego, niezdolnego do samodzielnego życia płodu, nigdy nie nosiłam w sobie owocu gwałtu. Życie bywa okrutne a los przewrotny. Chcę mieć możliwości wyboru. Tylko tyle i aż tyle. I dlatego idę na marsz. 23:51, 02.10.2016


kodeksowieckodeksowiec

0 0

To nie Włocławianki zdecydowały o proteście w Kraju w dniu roboczym ale Kijowski, Janda, Nowicka, Mucha czy Scheuring Wielgus. Tym ludziom nie chodzi o istotę protestu tj, prawa kobiet do aborcji, ale chodzi tylko o burdy i destabilizację w Kraju, dlatego protestu nie ustalono na sobotę czy niedzielę. Od siebie dodam Uważam że kobieta powinna sama decydować o sobie. Dzień 03.10.2016 r. nie jest ustawowo wolnym dniem pracy. Należy mieć świadomość, że nieobecność w tym dniu w pracy jest łamaniem zasad Kodeksu Pracy. KP nie przewiduje wynagrodzenia za dzień w który nie świadczono pracy. 23:00, 02.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kodeksowieckodeksowiec

0 1

To nie Włocławianki zdecydowały o proteście w Kraju w dniu roboczym ale Kijowski, Janda, Nowicka, Mucha czy Scheuring Wielgus. Tym ludziom nie chodzi o istotę protestu tj, prawa kobiet do aborcji, ale chodzi tylko o burdy i destabilizację w Kraju, dlatego protestu nie ustalono na sobotę czy niedzielę. Od siebie dodam Uważam że kobieta powinna sama decydować o sobie. Dzień 03.10.2016 r. nie jest ustawowo wolnym dniem pracy. Należy mieć świadomość, że nieobecność w tym dniu w pracy jest łamaniem zasad Kodeksu Pracy. KP nie przewiduje wynagrodzenia za dzień w który nie świadczono pracy. 23:00, 02.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

1 0

Niestety Kodeksowiec, ale masz rację. Różne szumowiny polityczne od ponad 20 lat zbijają na kwestii aborcji kapitał polityczny. 06:50, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

celebrytacelebryta

0 0

,,celebryta to znana powszechnie osoba (np. aktor, muzyk, dziennikarz, polityk), której życie prywatne jest obiektem zainteresowania mediów, zwłaszcza plotkarskich; celebryta zwykle sam udostępnia dziennikarzom informacje o sobie, chcąc z tego czerpać korzyści ''
,, Kijowski, Janda, Nowicka, Mucha czy Scheuring Wielgus. Tym ludziom nie chodzi o istotę protestu tj, prawa kobiet do aborcji, ale o burdy i destabilizację kraju ....''
Albo inaczej bezpośrednio O POWRÓT DO KORYTA !! 07:46, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%