Zamknij

Włocławski ratusz chce zbudować nowy "Zakręt"? Mieszkańcy osiedla są przerażeni!

06:00, 01.12.2016 N.S
Skomentuj Mieszkańcy osiedla przy ul. Celulozowej obawiają się sąsiedztwa, jakie będą mieli w wybudowanych przez miasto blokach. Fot. Łukasz Daniewski Mieszkańcy osiedla przy ul. Celulozowej obawiają się sąsiedztwa, jakie będą mieli w wybudowanych przez miasto blokach. Fot. Łukasz Daniewski

Mieszkańcy ul. Celulozowej są zaniepokojeni planami ratusza. Obawiają się, że w blokach, które mają powstać w tej części miasta, zamieszkają osoby z tzw. "marginesu". Jeden z nich mówi wprost: "Nie o to chodzi, żeby tu robić drugą Ptasią."

Informacja dotycząca budowy mieszkań przy ul. Celulozowej pojawiła się już na początku października (o pomyśle pisaliśmy tutaj). Zgodnie z zapowiedziami urzędników, na miejskiej działce mają powstać bloki z ok. 50-60 lokalami. Choć prezydent Marek Wojtkowski zapewniał, że chodzi o mieszkania czynszowe, obecni mieszkańcy osiedla są zaniepokojeni.

- Tutaj dużo młodych ludzi kupuje mieszkania, a nagle chcą jakieś bloki komunalne budować. To nie o to chodzi, żeby tu robić drugą Ptasią, tym bardziej że tu już jest kilka mieszkań komunalnych. Teraz jeden blok postawią, później następny, bo miasto ma sporo terenu. A jak już jeden blok komunalny postawią, to wątpię, żeby chciał tu jeszcze jakiś deweloper budować – mówi jeden z mieszkańców ul. Celulozowej, który zadzwonił do naszej redakcji.

To zresztą niejedyny głos od zaniepokojonego mieszkańca osiedla, jaki dotarł do naszej redakcji.

- My tu nie chcemy mieć Zakrętu! A podejrzewam, że do tego to wszystko zmierza. Nasprowadza się tu elementu i spokojne osiedle zamieni się w kolejną dzielnicę cudów - napisała pani Katarzyna.

Urzędnicy są zaskoczeni głosami zaniepokojenia. Zaznaczają, że jedyne mieszkania, jakie zamierzają budować przy ul. Celulozowej, to lokale czynszowe z odroczonym terminem dojścia do własności.

- To propozycja dla ludzi mających określone dochody, których nie stać na kredyt hipoteczny, a chcą mieć własne mieszkania. Obawy, o których mowa są na wyrost. Jeśli byłaby pilna potrzeba, żeby spotkać się z panem prezydentem, to oczywiście pan prezydent zorganizuje takie spotkanie – zapewnia Bartłomiej Kucharczyk z włocławskiego ratusza.

Budowa pierwszego bloku z mieszkaniami czynszowymi ma się rozpocząć w 2017 roku. Wstępny koszt inwestycji oszacowano na 10 mln zł. Jeśli natomiast chodzi o mieszkania komunalne, sam gospodarz miasta mówił na październikowej konferencji, że jak najbardziej chce budować również takie lokale, jednak powstaną one „w zupełnie innej lokalizacji”.  

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(65)

eljoteljot

41 8

Przenoszenie rodzin patologicznych do nowych bloków jest tylko dla takich rodzin zmianą scenerii.Mając w 80% zrujnowane Śródmieście należy je zacząć remontować równocześnie wyprowadzając zamieszkałe tam rodziny do innych lokali,nawet je wykupując od osób fizycznych co jest o wiele tańsze od budowania nowych .Ma to tę zaletę że rozbija się patologiczne środowiska.Wyremontowane lokale w centrum albo się sprzedaje albo przeznacza dla młodych małżeństw których nie stać na zakup mieszkania.I nie można liczyć się ze zdaniem jednego z miejskich urzędników że gmina nie ma do śródmiejskich posesji praw własności.Ma sądownie ustanowione plenipotencje do zarządzania nimi a to jest podstawą aby kosztami remontów obciążać hipoteki.Pieniądze na to miały iść m.in. z dywidendy od spółek miejskich.Taki rozwiązanie przewidywał program wyborczy KWW"Mieszkańcy Włocławka". 07:52, 01.12.2016

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

janIIIjanIII

5 0

Nareszcie rozsądne podejście do zagospodarowywania pustostanów na rzecz relokacji lokatorów, może nie patologicznych, ale też bez wpojonej kultury współzycia społecznego. Będąc w mniejszości, z konieczności będą równać w górę 09:31, 01.12.2016


AndicAndic

1 1

Bez przesady z tym programem KWW. Niech się pan nie wygłupia panie Lebjot.
Takie rozwiązania prawne znane są od lat, że Miasto wchodzi na remont budynku po stosownym werdykcie sądowym. I kto powiedział, że śródmieście sprzedaje się ludziom młodym. Lokale ze śródmieścia sprzedaje się przede wszystkim ludziom bogatym, aby były pieniądze na kolejną restaurację budynków.
Dlatego panie Lebjot nie wygraliście podczas wyborów żadnego mandatu radnego przy takim rozumowaniu. I jeszcze jedno - w pana oświadczeniach rzadko można doszukać się racjonalnych propozycji. No i zdarza się panu zmieniać zdanie, które w pana prezentacji jest pisane patykiem na wodzie.
12:06, 01.12.2016


eljoteljot

0 0

~Andic Zaręczam Panu że nie mam nic wspólnego ze skrótem Lebjot który Pan przytacza.Program wyborczy KWW "Mieszkańcy Włocławka był najlepszy dla tego miasta.A że nie nie zdobyliśmy żadnego mandatu to tylko dlatego że przy liczeniu głosów nie wygrywa ten który ich uzyskał najwięcej tylko obowiązuje metoda d'Hondta preferująca wybór partyjnych list kandydatów, którzy z reguły po wyborze nie działają dla dobra miasta tylko prowadzą swoje partyjne gierki ponieważ z reguły nie mają nic sensownego do zaproponowania.Założę się że jest Pan takim partyjnym kolesiem który sam nie wymyśli a kontestuje pomysły innych. 17:18, 01.12.2016


reo

jjjjjj

105 8

Proponuję postawić bloki socjalne w miejscu parkingu przed urzędem miasta . Wtedy włodarze naszego miasta będą mogli codziennie oglądać "sól tej ziemi" ;) 08:06, 01.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wwwwww

10 3

Popieram i proponuję postawić na placu Kaczogrodzkim : ) 12:00, 01.12.2016


SlomaSloma

5 0

Zgłoś to jako projekt obywatelski będzie duże poparcie. 20:45, 01.12.2016


zyxzyx

33 6

Już dwa lata słychać że chcą budować nie tylko mieszkania ale jak na razie powstał tylko świetlny zamek na pl. Wolności, który w tym roku będzie sąsiadował ze świetlną karetą lub saniami. 08:34, 01.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

fafikfafik

0 0

po Michelinie biegały psy bez nadzoru.I ci ty na to obrońco kundli?. 09:24, 11.01.2017


BravoBravo

28 3

Przecież przy Celulozowej na zamkniętym osiedlu mieszka Barbara M.;) 08:39, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec.Mieszkaniec.

67 18

Nie po to ludzie biorą kredyty na 25/30lat i kupują mieszkania nowe i w spokojnej okolicy by jakąś patola później chodziła,demolowala,kradla. Brak słów na te *%#)!& pomysły urzędników. 09:33, 01.12.2016

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PiotrekPiotrek

14 5

Mądrze napisane! Męczą się ludzie z kredytem do końca życia a tu takie coś. Na leopoldowie (zakręt)pobudujcie nowe bloki dla ludzi "nie potrafiących sobie poradzić w życiu". 10:10, 01.12.2016


Mieszkanka śródmieścMieszkanka śródmieśc

11 10

Ja nie wiedziałam, że ludzi jako człowieka ocenia się po tym gdzie mieszka, skąd się wywodzi. A już jak ze śródmieścia, ptasiej czy Zakrętu to patologia, złodzieje, łobuzy itp itd jw. A szanownych Państwa to rodzice nie nauczyli, że nie ładnie tak oceniać z góry, że należy najpierw na siebie popatrzeć czy jest się takim ideałem, który może innych oceniać. Bo jak czytam komentarze innych to szczytem kultury mieszkańcy osiedla nie są, a może jeszcze nie jednego dobrego cała ta "patola" by Państwa nauczyła, chociażby kultury.
Pozdrawiam ciepło. 12:33, 01.12.2016


WŁOCŁAWIAKWŁOCŁAWIAK

9 4

TBS to nie jest własność ! przeczytajcie umowy ! w główkach wam się pomieszało za 20-30 tyś nie kupi mieszkania ! głupoty piszecie bo jesteście zameldowani wpłaciliście kaucję i myślicie że macie WŁASNOŚĆ :) i macie się za lepszych od tych z zakrętu? oni przynajmniej mają świadomość WŁASNOŚCI :) GŁUPOLE !!!!!!!!!!!! 13:34, 01.12.2016


janIIIjanIII

40 8

Więc za chwilę śródmieście nam się przeniesie na Celulozową. I tak po kawałku, całe miasto stanie się jednym wielkim slumsem 09:33, 01.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wlowlo

2 0

Jakby od dawna już nim nie było... 15:08, 01.12.2016


włocławiakwłocławiak

1 0

a dlaczego miasta pustoszeją na obrzeżach rosną domy jak grzyby po deszczu ? :) szanowne państwo z miasta? 15:42, 01.12.2016


oloolooloolo

61 13

Nie dość ze dostają z moich podatków 500+ to jeszcze mieszkania chcą im budować! Menelom nie płacącym czynszu powinno się zapewniać tylko baraki 30 km od granic miasta. 09:39, 01.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

(...)(...)

4 1

Masz rację , niezłą lokalizacją tych baraków byłaby np ul Sarnia albo okolice folwarku Wieniec .
Dobre warunki dla takiego osiedla są też na Dobiegniewie . 14:23, 01.12.2016


oloolooloolo

1 0

do~(...) Tylko że oprócz tych osób o których myślisz mieszkają tam inni. Najlepsza lokalizacja to szczere pole 30 km od miasta. We Francji stosują taką metodę i okazało się że niektórym przestało opłacać się być menelem. 10:03, 02.12.2016


OlloloOllolo

36 10

Da się za uwarzyć że ten pan Wojtkowski nie ma pomysłu na Włocławek . Jego pomysły wręcz zaskakują , jak nie podwyżki to patologia w sąsiedztwie normalnego społeczeństwa . 09:53, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szarikszarik

20 9

A może zrobić rewitalizację Grzywna , osuszyć i pobudować :/
Nie mówię bo gdzieś ludzie muszą mieszkać ale z punktu widzenia Celulozowej nikt by nie pchał się do wykupu gdyby wiedzieli co chcą tam zrobić 09:57, 01.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lucjanlucjan

2 2

Jakie z was proste cepy, gdzie wy widzicie słowo o żeglowaniu TAM JEST NAPISANE O UTRUDNIENIACH w ŻEGLUDZE a co oznacza słowo ŻEGLUGA do Wikipedii zerknijcie prostaki

Policz koszty rewitalizacji Grzywna, może się okazać , ze nie będzie to opłacalne. Pozdrawiam.
Aha, dzięki za krytykę. Trochę pokory nie zaszkodzi. 14:51, 01.12.2016


komunalna mieszkankakomunalna mieszkanka

37 29

Nie każdy kto ma komunalne mieszkanie jest od razu patolem nie stać wszystkich na kredyt 200 tys widzę że na Celulozowej to same hrabstwo mieszka i brzydzi się kimś kto dostał od miasta mieszkanie ale za darmo go nie dostał bo mimo że komunalne to trzeba było wpłacić partycypację do tbs i mieć odpowiednie dochody proszę WIELKIEGO PAŃSTWA!!!! 10:17, 01.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec.Mieszkaniec.

6 0

Są wyjątki ale to bardzo mało.jest to przykre że inni co nie mają cierpią za *%#)!& 11:41, 01.12.2016


mieszkanka Ptasiejmieszkanka Ptasiej

33 1

a czemu nie ,Nam zafundowano bezsenne noce budując tu socjale.Przyjechali rozstawili siatkę i zaczęli budować.I nikogo się nie pytali o zgodę !!!! Od 13 lat patrze na sceny patologii ,nie obrażając niektórych mieszańców tych bloków.Bo odmiennym tematem jest zostawienie patologi dla urozmaicenia na gorsze ,normalnych rodzin i staruszków.Bo ci teraz są przemieszczani do tych bloków.Znam osobiście wiele osób z list ,czekających z bezradnością na lokal.A patola ma pierwszeństwo i prawo do dewastacji mienia ,które dostają tak naprawdę darmo 10:25, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iiiiii

35 3

a co zrobili z ptasia nowe bloki wybudowali za nasze podatki a ci ludzie zdewastowali nikt za czynsz nie placi to jest normalne nikt z tym porzadku nie umie zrobic do tego 500+ zyc nie umierac na picie narkotyki papierosy jak ktos nie potrafi dostosowac sie do obowiozujacych zasad spolecznych to takim nic nie dawac moze by sie zastanowili zeby cos miec to trzeba pracowac na to a jak nie to do lasu tam niech zyja jak zwierzeta 10:33, 01.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

lasvegaslasvegas

2 0

A co ci zwierzęta z lasu zrobiły że chcesz je narażać na takie niebezpieczeństwo? 14:07, 01.12.2016


CzlowiekCzlowiek

0 0

Dlaczego piszesz ze nikt na.Ptasiej nie płaci? Mieszkasz tu? SS ludzie normalnie pracujący płacy czynsz i opłaty
Dlaczego wszystkich jedna miarą pod swój styl mierzysz! Pozdrawiam 16:41, 17.06.2017


komunalna mieszkankakomunalna mieszkanka

23 18

Żeby otrzymać to KOMUNALNE mieszkanie dwie osoby muszą pracować i mieć określony dochód i przede wszystkim nie zalegać z czynszem. I nie każdy kto dostaje 500+ jest menelem!!!!!!!! 10:34, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

14 15

Jedno jest wyjscie zrobic referendum jak sie robi w Austrji i usunac prezydenta i wybrac czlowieka z jajami a nie jakigos ciote .a co tu mowic kujawianie to leniwy naród i tyle zero inicjatywy zaraz sie poddaja i mowia nie da rady .Tak nie moze byc bo Was z mapy Polski wymarza .zostaniecie w polsce jako enklawa nedzy czy Rosji .i tyle tu jest jeden bród k patolgia a co do Zekretu to ja bym tam postawil nowe osiedle i dworzec PKP zmienic i nazwac nie B4zezie Tylko Wloclawek Ruzinowo imto by bhla 3 stacja kolejowa wloclawek i nie traktujcie tych ludzi z marginesu jezdze z nimi nie raz jak z nocki wracam wstepujc dl osrodka zdrowia i lubie tam na rowerze jezdzic i patrzac na ten tern to by tam poekna dzielnica powstala .i powkem szcz3rze sam bhm tam zamieszkal zrobic takie drugie pszylesie budo2ac normalne bloki nie daleko anwilu jest pqw ochronny drzew lisciastych .Awark juz takich groznych nie ma jak kiedys nieraz sie zdarzaly czasami sciezke rowerowa az do A1 czyli brzezia jak na Inowroclaw sie wylatuje bo tam sie pieknie pszez ten las jedzie jak nieraz w sezlnie letnim wracam z nocki tam jade az do wienca zdroju i do domu ale to w soboty bo popszedni dzien strach tam jechac bo duzo tirow tam jedzie do A1 i sa ostre zakrety i mam obawe ze mnie ktos zachaczy naczepa jak zazuci wiec jest tu co rkbic ale dopuki beda tu POwcy zadzic to zapomnijcie ze duzo,zrobia o kase czeba walczyc i klucic sie wszedzie a nie cicho siedziec bo jak nie ruszymy tylkow to nic mi nikt nam nie da 10:42, 01.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

leleklelek

3 0

lusia nie pij tyle 13:40, 01.12.2016


pionierpionier

26 3

no niestety jedna łyżka miodu beczki g.ó.w.n.a. nie osłodzi ale jedna łyżka g.ó.w.n.a. beczkę miodu zasmordzi 10:50, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

14 7

Nie mylcie dwóch pojęć: SPOŁECZNE, a KOMUNALNE. To jest duża różnica. Osoby mieszkające w blokach TBS-owskich (społecznych) często prezentują wyższy poziom intelektu i kultury niż osoby z własnościowych. Jeśli to przejdzie to coś czuję, że na Celulozowej będzie trzeba wyższe płoty zbudować :) 10:54, 01.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WW

2 1

No jak taki poziom yntelektu i kultury jak ty no to rzeczywiście buractwo wyszlo 13:04, 01.12.2016


wątpiącywątpiący

15 3

Kucharczyk kiedyś wierny pracownik prezydenta z SLD, czy będzie równie wierny Wojtkowskiemu? 11:12, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RhodaRhoda

31 12

Czytam to i ręce opadają.Hrabiowie się znaleźli, z ludzi mieszkających w blokach komunalnych robią "patologię".To może zaproponujcie podział na ludzi wg. dochodów i oznaczcie dzielnice gdzie komu wolno wchodzić. Albo wzorem Adolfa wybudujcie getta.Oby, ktoś z was nie został tak potraktowany, bo życie lubi płatać figle.Możecie obudzić się kiedyś i być zmuszonym prosić innych o pomoc.Nie wywołujcie wilka z lasu.Miłosierni katolicy. 11:21, 01.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kkkkkk

4 3

Ci pożal się boże hrabiowie zapomnieli że my na nich pracujemy bo bez robotnika nizszego szczebla oni byliby nikim a mimo to traktuja ludzi jak smieci tylko dlatego ze zarabia 1400 i nie stac go na kupno mieszkania 12:01, 01.12.2016


Beata wBeata w

8 17

Gdzie można składać petycję przeciwko budowie dzielnicy cudów, może sobie prezydent przed urzędem wypisuje lub na rogu 3mają a ruską a tak nas mRNA zapewniał że będzie tak fajnie nic tylko s.p.i.e.r.d.a.l.a.ć z tamta zdała od włocławka 11:47, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kkkkkk

29 9

No prosze paniusia hrabianka "beata w" chce glosowac przeciwko "dzielnicy cudow" a tu takie slownictwo patologiczne hehe gratuluje poziomu!! 11:56, 01.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Mieszkanka śródmieścMieszkanka śródmieśc

7 2

Prawda? Szczyt kultury, ciemnogród cholera jasna. 12:52, 01.12.2016


 Beata w Beata w

2 3

Nas zapewniono w mtbs co tu miało być a nie burdel z zagrodami bloków 14:15, 01.12.2016


wloclawiankawloclawianka

27 13

Niech sie hrabstwo oddzieli drutem kolczastym jak im nie pasuje i jak nie umieja zyc wsrod ludzi to prosze poza wloclawek na wies i ze swiniami zyc chociaz nie bo swinie madrzejsze od nich to tez byloby zle bo przeciez hrabstwo z Celulozowej jest najlepsze i najmądrzejsze 12:05, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlllaOllla

21 3

To będą mieszkania czynszowe, dużo droższe niż normalny czynsz w blokach. ...ale tańsze niż wynajem od prywatnego właściciela... Ot najem od miasta. Patologii nie będzie stać na wynajem takiego mieszkania. Będzie to raczej dla ludzi którzy z jakichś powodów nie mogą lub nie chcą decydować sie na kredyt.... Głównie dla ludzi
młodych.... Nie rozumiem oburzenia ludzi... Typowy ciemnogród... Krzyczą mimo że nie wiedzą o co tak naprawdę chodzi... 12:12, 01.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

allllllaalllllla

2 1

ale najlepiej zrobic ze wszystkich od razu patologie i gardzic kims 12:22, 01.12.2016


Mieszkana śródmieściMieszkana śródmieści

30 3

Ja nie wiedziałam, że ludzi jako człowieka ocenia się po tym gdzie mieszka, skąd się wywodzi. A już jak ze śródmieścia, ptasiej czy Zakrętu to patologia, złodzieje, łobuzy itp itd jw. A szanownych Państwa to rodzice nie nauczyli, że nie ładnie tak oceniać z góry, że należy najpierw na siebie popatrzeć czy jest się takim ideałem, który może innych oceniać. Bo jak czytam komentarze innych to szczytem kultury mieszkańcy osiedla nie są, a może jeszcze nie jednego dobrego cała ta "patola" by Państwa nauczyła, chociażby kultury.
Pozdrawiam ciepło. 12:44, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApolloApollo

14 9

Zasilki mieszkania dodatki itd te cale srodowisko patologiczne odciac od wszelkiej pomocy i glodem zagonic ich do roboty!!!! Roboty jest duzo tylko im sie nie chce wola pic i okradac pracujacych ludzi dostajac zasilki z ich podatkow. 12:53, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SykutSykut

9 5

taaaa, zorganizuje spotkanie, tak samo jak inne rzeczy załatwił, ścieżkę na Wikaryjkę na przykład. Urząd tylko się koszykówką interesuje, a nie zwykłymi ludźmi. Może w przerwie międzysezonowej za robotę się wezmą... 12:54, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fredziofredzio

25 2

Ludzie, ale Wy jesteście żałośni sami pewnie mieszkaliście w komunalnych blokach, a teraz wielkie państwo zgrywacie, jesteście prostakami przypominam, że w TBS też mieszkają ludzie, których nie stać na mieszkanie w apartamentowcu, także więcej pokory 13:00, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zzzssaaazzzssaaa

4 20

Patologia to wszyscy którzy mieszkają w blokach jak w zagrodach. W Domku to jest życie ;).
Jakim prawem mi budują przy osiedlu domków jednorodzinnych bloki "apartamenty" dla zarabiających "inaczej". Tylko bieda mieszka w bloku... 13:05, 01.12.2016

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

brekbrek

2 0

w *%#)!& miejscu masz ten domek "bogolu" 13:43, 01.12.2016


ErykEryk

3 3

Ha ha pewnie mieszkasz w starym śmierdzącym klocku i jeździsz złomem ja mieszkam w bloku za to mam furę wypasioną buraku 14:19, 01.12.2016


TediTedi

1 0

Jak pięknie się bulwersuja że nazwałeś ich bidokami, a biedniejszych to odrazu jadą. 17:51, 01.12.2016


MisioKrzysioMisioKrzysio

14 9

Ludzie wydali na mieszkania po 200-250 tysi, a zaraz jak wprowadzą wesołe towarzystwo to wartość tych mieszkań spadnie o połowę. 13:07, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

McBride1970McBride1970

3 3

HAHAHA radio hit ma siedzibe na ptasiej to musi byc dopiero patologia a ciekawe jakby radio świeta maryska było, czy ptasią by nazwano patologią? 17:10, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

McBride1970McBride1970

1 3

radio hit ma siedzibe na ptasiej to musi byc dopiero patologia a ciekawe jakby radio świeta maryska było, czy ptasią by nazwano patologią? 17:12, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

McBride1970McBride1970

2 1

radio hit ma siedzibe na ptasiej to musi byc dopiero patologia a ciekawe jakby radio świeta maryska było, czy ptasią by nazwano patologią? 17:46, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PitPit

7 0

...lepsi ludzie od innych, jeszcze pewnie deklarujecie się że w Boga wierzycie i co niedzielę do kościoła . Ciekawe jak bogatsi od was oceniają:-)
17:48, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taktak

6 1

Jak powstaną bloki socjalne pod inną nazwą, można pozwać miasto o odszkodowanie za spadek wartości nieruchomości. 18:57, 01.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdfasdf

1 0

Język Polska trudny jest :) 08:10, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zzzssaaazzzssaaa

2 0

Eryk mam droższe auto niż jest warte twoje mieszkanko buahaha. A wyznacznikiem statusu majątkowego samochód nigdy nie był dla ludzi myślących.
Tedi taki był cel tej prowokacji, są jeszcze na tym portalu normalni. Pozdrawiam
10:55, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahahahaha

2 0

Ale po co tyle krzyku? Bedzie fajnie chcieliscie nowego prezydenta, mlodego, uczciwego nie jakiegos starego wyjadacza no to macie. Zaplaciliscie za mieszkania tyle co za skromny domek a zaraz bedzie tam Bagdad.. podziekujcie Markowi on ich w Lubrancu niebedzie mial, zal mi Was. 11:25, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

damykdamyk

3 0

Proszę nie wydawać moich pieniędzy na domy dla tych co nie płacą czynszu. Jeżeli już chcecie budować darmowe lokum to proponuję zebrać tych którzy mieliby tam zamieszkać, po czym dostarczcie im materiały do budowy i niech sobie budują, zobaczycie ilu zostanie. Tak właśnie jest z tymi nierobami, nawet dziury w dachu nie załatają, schodów nie naprawią, mimo, że materiał na to dostaną. I tak dworki i pałace do ruiny są doprowadzone bo gminy ulokowały tam darmozjadów. 13:43, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

500 plus 4 000500 plus 4 000

1 0

Więzienie za zakupy w niedziele? Prokurator Krajowy ostrzega;http://biznes.onet.pl/wiadomosci/handel/zakaz-handlu-w-niedziele-2-lata-wiezienia-dla-klientow/wpm36l - Kto dopuszcza się handlu oraz wykonywania innych czynności sprzedażowych w niedziele oraz wigilię Bożego Narodzenia (...) podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat dwóch." czyli : włączenie światła = więzienie( inna czynność sprzedażowa elektrownia sprzedaje prąd) rozmowa telefoniczna -więzienie, jazda komunikacją miejską - więzienie ( płacąc za bilet to kupuję od nich usługę to chyba też inna czynność sprzedażowa.nawet komuna nie miała tak idiotycznych pomysłów. WITAMY W KOREI PÓŁNOCNEJ.... i chyba przez zwykłe przeoczenie zapomniano o karze chłosty, dybach i innych średniowiecznych karach. A może dołożymy do tego palenie na stosie tych najbardziej opornych, recydywistów, którzy po raz wtóry naruszyli niedzielny mir kupując mleko dla dziecka''. '
Dziwię się inicjatorom ustawy; kto każe im robić zakupy w niedzielę? Dlaczego próbują na siłę uszczęśliwiać innych? Uważam, że kwestię pracy w niedzielę można uregulować w inny, bardziej cywilizowany sposób. Rozumiem też, że inicjatorzy ustawy poskładają się i będą utrzymywać bezrobotnych, którzy pojawią się w związku z ograniczeniem liczby miejsc pracy.
14:31, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koko

0 0

co ty za panstwo ze cie nie stac za gotowke kupic mieszkania 22:12, 11.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%