Zamknij

Zwolnienia grupowe we Włocławku! Duża firma pozbywa się ponad połowy załogi!

10:35, 02.12.2016 G.S.
Skomentuj Polskie Przetwory produkują pod marką "Dworski". Fot. N. Chylińska Polskie Przetwory produkują pod marką "Dworski". Fot. N. Chylińska

Przetwory Polskie, czyli dawne Kujawskie Zakłady Przemysłu Owocowo-Warzywnego z ul. Wienieckiej, znane z produkcji ketchupu, zwalniają ponad połowę załogi. 

To pierwsze od kilku lat grupowe zwolnienia we Włocławku. Przetwory Polskie chcą zwolnić 73 pracowników z liczącej 130 osób załogi. Pracę prawdopodobnie stracą głownie osoby zatrudnione przy produkcji.  Aktualnie PP zatrudniają na przykład 40 operatorów maszyn i urządzeń do produkcji wyrobów spożywczych, 10 kierowców i operatorów wózków jezdniowych, 15 robotników. 

Spółka chce, żeby pracownicy najpierw odchodzili dobrowolnie, za porozumieniem stron. W zamian proponuje do 3 tys. zł na przekwalifikowanie się, albo do 4,5 tys. zł na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Potem, od stycznia zacznie wręczać ludziom wypowiedzenia. Wszystko ma potrwać najdłużej do końca kwietnia przyszłego roku. 

[ZT]21421[/ZT]

O planowanych grupowych zwolnieniach Przetwory Polskie zgodnie z przepisami poinformowały Powiatowy Urząd Pracy. Spółka podała, że przyczyny zwolnień to: "konieczność restrukturyzacji, potrzeba obniżenia kosztów działalności, w tym dostosowania zatrudnienia do rzeczywistych potrzeb i planowanego zakresu prowadzenia działalności". Krótko mówiąc, wygląda na to, że PP zwalniają, bo najprawdopodobniej po prostu nie mają zamówień. 

- Jesteśmy zaskoczeni tymi zwolnieniami. 73 osoby to w skali miasta to nie jest dużo, ale za nimi stoją rodziny - mówi Bożena Stępniewska dyrektor PUP. Przyznaje, że w ciągu kilku lat tak dużych jednoczesnych zwolnień we Włocławku nie było. 

Poprosiliśmy spółkę o komentarz do zwolnień. Polecono nam wysłanie maila z pytaniami. 

Przypomnijmy, że Polskie Przetwory istnieją od 2013. roku. Spółkę utworzyła Krajowa Spółka Cukrowa po tym, jak kupiła zakład przy ul. Wienieckiej (dawne KZPOW) od poprzedniego właściciela, który nie chciał już produkować we Włocławku, ale odchodząc zabrał prawo do marki "Włocławek" i nadal produkuje pod tym logiem ketchupy. PP znowu zaczęły we Włocławku produkować m.in. ketchup, ale pod marką "Dworski".

Od kilku tygodni PP mają nowego prezesa. Polski Cukier nie poinformował o przyczynach tej zmiany.

(G.S. )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(83)

LeslauerLeslauer

23 11

Żeby mieć zamówienie, powinni produkować:
- albo taniej (stąd zwolnienia)
- albo lepiej (potrzebne inwestycje)
Środki można pozyskać z oszczędności w produkcji m.in. poprzez:
- kredyty (trzeba oddać, zysk mniejszy)
- oszczędności (obniżki płac, zwolnienia itp)
- sprzedaż zbędnego majątku (o ile jest, jednorazowo...)
Albo - dogadać się z miastem w sprawie zmniejszenia obciążeń np podatków gruntowych. Bo o dogadaniu się z US nie ma co marzyć.

Dlatego przedsiębiorcy niechętnie zatrudniają na etat - bo w przypadku zwolnień jest kłopot... A ja się pytam, na co przedsiębiorcy kłopot?

Takie życie.

Mazel Tov. 11:13, 02.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

7 3

Niestety, ale bardzo to uprościłeś. Przeczytaj o dopłatach do wielkich sieci handlowych i jak się kosi konkurencję. Napisalem z grubsza o tym niżej .
pozdrawiam 11:38, 02.12.2016


qw_qw_

7 0

Jeżeli firma nie przedstawi sensownego planu naprawczego to może pomarzyć o kredycie. 12:49, 02.12.2016


reo

Gruby RychuGruby Rychu

38 7

Może w Krajowej Spółce Cukrowej nie wiedzą, że Premier Morawiecki zapowiedział budowę narodowego przemysłu, ktoś im to powinien wytłumaczyć. 11:20, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 Bolek s Bolek s

110 3

Wypier.....lic marketing a nie ludzi z produkcji gdzie nie wejdę do sklepu w Polsce patrzę na półki sklepowe nigdy tego produktu nie spotkałem. Najlepiej dupska posadzić na stolku i czekać . I wy chcecie przychody że sprzedaży ??? Paranoja prezesiku 11:23, 02.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

przezornyprzezorny

17 0

zgadza sie... tam chyba na stanowisku marketingowcow pracuja jakies osiołki! 12:49, 02.12.2016


MariooMarioo

110 2

Mieszkam w Warszawie i nigdzie nie można w markecie znaleźć tego ketchupu, nie mówiąc o koncentratach i innych przetworach, tylko spotkałem w carrefourze ketchup i to tylko w plastikowym opakowaniu w śladowych ilościach na półce. Także myślę, że marketing leży na całego!!! 11:33, 02.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ja1Ja1

0 9

W Auchan w Mysiadle kupu sie keczup Wloclawek 15:06, 02.12.2016


xxxxxx

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

54 13

To są efekty tego, że handel wielkopowierzchniowy został opanowany przez sieci niemieckie, dotowane a więc mogące w sposób nieuczciwy walczyć cenowo:

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/afera-z-dofinansowaniem-lidla-i-kauflandu,65,0,1867585.html
Do tego dochodzi żądanie wygórowanych cen przez siecie za udostępnienie półek pod towar i tak mały zakład ( jak i wiele w Polsce) nie ma szans na tzw. pożal się Boże "wolnym rynku". No i wydłużone do kilku miesięcy płatności, czyli kredytowanie się kosztem takich dostawców jak "Przetwory". No ale jak wiemy, w Polsce problemem jest aborcja, Smoleńsk etc, a we Wlocławku górki i fontanny. "Styropianowcy okrągłostolowcy" nas sprzedali , mają poodkładane na kontach na Kajmanach i innych Malediwach.
Zanim się pojawiła informacja o zwolnieniach grupowych napisałem post dotyczący "wielkiej inwestycji " w górkę saneczkową. Cytuję :
Taka mnie naszła refleksja ( nie należałem do PZPR na PiS a tym bardziej na PO nie glosowalem). Za komuny władze były skupione na ZAW-ie, Drumecie, Farbach i Lakierach czy Manometrach, a myśmy na sanki szli zjeżdżać nad Wisłę :-) Dziś jest odwrotnie.: zakładów nie ma ( poza Anwilem) a "inwestycje" to fontanna, betonowanie rynku czy górki do zjeżdżania. Co otym sadzić ? Czy można bez zakładów produkcyjno-usługowych budować pomyślność obywateli Polski i Włocławka ?
Prezydent elekt USA powiedział, że będzie karał te firmy, które będą wyprowadzać produkcję z kraju.
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Trump-grozi-konsekwencjami-firmom-ktore-wyniosa-produkcje-z-USA-3623052.html 11:36, 02.12.2016

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Gruby RychuGruby Rychu

5 0

W polskim Lewiatanie sprzedają Dworski? 11:46, 02.12.2016


KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

2 2

do Gruby Rychu
Nie wiem, czy w Lewiatanie sprzedają "Dworski". 11:55, 02.12.2016


LeslauerLeslauer

2 0

@ KimDzongTusk:

Obawiam się, że nie do końca rozumiesz mechanizmy rynkowe (nie to co starozakonni, my to przerabiamy na lekcjach religii).

Mały sprzedawca=duża marża=wyższa cena=mniejszy obrót=jeszcze większa marża=DROGO dla konsumenta.
Sieć=duży obrót=mniejsza marża=niższa cena=TANIEJ dla konsumenta.

Fakt, dotacje i ulgi dla sieci to absurd, ale to jedynie przyśpiesza konfrontację, a ja powoduje.
Polska nie jest krajem, gdzie działa się rynkowo. Polska jest krajem głęboko socjalistycznym, a teraz, za PiS-u to wręcz bolszewizm gospodarczy.

Co gorsza, nie widać wyjścia...

Mazel Tov. 11:14, 03.12.2016


kimdzongtuskkimdzongtusk

0 0

@ Leslauer
co innego jest walka ceną i jakością o klienta, a co innego dumping stosowany ( dzięki dofinansowaniu) przez wielkie sieci. Tak ! zgadzam się, wolny rynek czy w UE czy w USA to mit; mielismy komunizm i faszyzm, a teraz idziemy w kierunku korporacjonizmu 13:43, 03.12.2016


zbulwersowanazbulwersowana

89 2

Gdzie marketing???!!!!! Nigdzie poza Włocławkiem nie można kupić "dworskiego". Nawet w miastach naszego województwa, to jak ma iść sprzedaż??!!! Siostra ostatnio wiozła nasz ketchup do Gdańska bo słyszeli ale...nie próbowali. Skandal. 11:42, 02.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

14 4

Tak jak pisałem: to nie musi być wina marketingu tylko wykańczania cenowego. Dworski w Bydgoszczy namierzyłem jakis miesiąc temu w Kauflandzie, ale tylko przecier w dużych słoikach . Teraz nie ma nic, czyli pewnie się umowa z Kauflandem skończyła. Mamy kupowac ketczupy Heinza a nie "Przetworów". 11:51, 02.12.2016


Ja1Ja1

3 1

Bez problemu kupilem w Auchan w Warszawie 15:08, 02.12.2016


Spawacz z WłocławkaSpawacz z Włocławka

38 9

Kiedyś ktoś powiedział że lokalni pracodawcy są sola ziemi na której działają bo dbają o lokalny rozwój . Moim zdaniem to lokalni pracodawcy są największym zagrożeniem dla danej społeczności gdyż to oni odpowiedzialni są za zaniżanie pensji co przekłada się na marazm w handlu i usługach itd. Do pracodawców jakimi wy jesteście patriotami skoro w co 2 zakładzie w regionie zamiast zatrudnić Polaka i dać mu na tyle pensje aby np. mi spawaczowi opłacało się jechać do was do innego miasta do pracy to wolicie Ukraińców zatrudniać pół legalnie za najniższą krajową. Przez takie postepowanie jesteście właśnie zagrożeniem dla lokalnych rynków a nie opoką . Czas pokaże ale daje głowę ze za jakiś czas na miejsce zwolnionych pojawia się Ukraińcy. Wy pracodawcy nie zasługujecie na najmniejszy szacunek jesteście miernotami dla których tylko liczy się kasa a nie drugi człowiek pozdrawiam lokalnych krwiopijców 11:52, 02.12.2016

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

34353543435354

4 12

wez *%#)!& z takim wypocinami bolszewicki oszolomie 11:58, 02.12.2016


qw_qw_

6 0

Akurat właścicielem dawnego KZPOW nie jest żadna lokalna firma. 12:47, 02.12.2016


ukrainiecukrainiec

1 5

No to spawacz taczki i wywozić,wywozić.A tak nawiasem trzeba było się uczyć spawaczu. 17:54, 02.12.2016


Lake VievLake Viev

1 3

Spawaczu otwieraj działalnośc , zatrudnij ludzi i daj im 4500 koła. Czy coś stoi na przeszkodzie??? 09:55, 03.12.2016


MARKETINGMARKETING

41 3

KOSZT MARKETINGU DLA FIRMY TO OK. 50 000 ZŁ MIESIĘCZNIE Z DYREKTOREM I 4 SPECJALISTAMI. WIĘC PREZESI NIE CHCĄ PONOSIĆ TAKIEGO KOSZTU I MYŚLĄ ŻE SAMI MAJĄ NA TYLE WYSTARCZAJĄCĄ WIEDZĘ ŻE MOGĄ TYM KIEROWAĆ.
DRODZY PREZESI MARKETING TO NIE KOSZT !!! TO INWESTYCJA !!! 12:02, 02.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pracowałem tampracowałem tam

2 0

Nie przekonasz tych ludzi. Oni zatrzymali się na czasach PRL i tak trwają! 20:55, 02.12.2016


TDTD

69 1

Dworskiego nie kupisz w Tesco, Auchan i wielu innych sklepach we Włocławku, a co mówić o innych miastach, promocja marki leży na całego a nam wciskają wszędzie "włocławski" z Maspexu 12:09, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TDTD

30 1

Dworskiego nie kupisz w Tesco, Auchan i wielu innych sklepach we Włocławku, a co mówić o innych miastach, promocja marki leży na całego a nam wciskają wszędzie "włocławski" z Maspexu 12:10, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Były Włocławiak co wByły Włocławiak co w

40 0

Często nie można znaleźć tego ketchupu na półkach sklepów jak się mieszka w innym mieście. Moze rozwiązaniem byłaby sprzedaż przez internet? Chociaż spróbować czy sklep firmowy by w ten sposób wpłynął na sytuację?? 12:11, 02.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

qw_qw_

8 6

Tylko idiota kupuje artykuły spożywcze przez internet. 12:46, 02.12.2016


dferdfer

3 1

@qw_ - co prawda np. Alma bazowała na dostawach artykułów spożywczych dobrej jakości i to była bardzo ceniona sieć ale może całe życie siedząc w takim Włocławku nie słyszałeś o podobnych rozwiązaniach. Może masz rację, lepiej rzygnąć od idiotów 23:12, 02.12.2016


korekkorek

42 3

zrobiliscie zla nazwe wyrobow powinno byc napisane cos ze z wloclawka bo tamci nie maja wylacznosci na umieszczenie wloclawka w nazwie bo jak by mieli to by musieli placic haracz miastu a wojtkosiu do dziela obnizyc im troche podatki od gruntu to moze przezyja bez zwolnien ludzi do roboty wojtkosiu z twojego lubranca biora pomidory i inne rzeczy 12:25, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiesław wojnarwiesław wojnar

60 0

Dworskiego nie ma nawet we włocławskich PSSach, za to dumnie na półkach pręży się "Włocławski" podrabianiec :( 12:44, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qw_qw_

15 10

HAHAHA, zaraz Pan Kaczyński oskarży prezesa Polskich Przetworów o hamowanie wzrostu krajowego PKB, pewnie należy do opozycji!

Pamiętam, jak to w 2013 roku lewica i PO stawały na głowie, by utrzymać przy życiu tego trupa. Widać czas już na niego. Następna w kolejce jest Onka i Teutonia. 12:45, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TresTres

63 2

Włocławek zmierza w dobrym kierunku, ludzie tracą pracę, pan prezydent przyjmuje podwyżki za wodę! Oby tak dalej! :) 12:46, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

redaktorredaktor

38 0

Jak pisałem wcześniej że następują nielegalne wyburzenia budynków co związane będzie ze zwolnieniami a następnie ze sprzedażą terenu to Prezes spadochroniarz zaprzeczał. Kiedy wy ludziska przejrzycie na oczy że nieustannie robią was w ch...a 12:48, 02.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

qw_qw_

3 2

We Włocławku jest dosyć działek na sprzedaż (np. tereny po Ursusie, Nobilesie, 2x JW, Celulozie). Tajemnicą poliszynela za to jest za to fakt, że każdy grunt we Włocławku jest g... wart. 13:07, 02.12.2016


mkmk

3 0

ale ten grunt ma dobrą lokalizacje... My możemy gdybać co jak po co i dlaczego.. a oni u góry wiedzą po co, ale głupców muszą palić że niby wszystko jest robione dla dobra.. 21:31, 02.12.2016


wwwwww

42 2

ZWOLNIENIA ....I CO PREZYDENT.....??? 12:54, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GyuGyu

40 4

Co płaczecie.Przecież wam otworzą mcśmietnik!!!Świetne produkty z KZPOW nie mogą się przebić bo nie dali szwabskim świniom łapówki i do marketów nie wpuścili.Zero gospodarki,zero przemysłu,nie ma gospodarza.Neokolonia taniej półgłupiej mobilnej siły roboczej której największą ambicją jest mcśmietnik i rolnik szuka żony w TV. 12:54, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

````

37 1

Co na to nasi posłowie ? czy zaczną w końcu interesować się miastem czy tylko facebook ??? Może od razu wytłumaczą społeczeństwu czemu maja kwotę wolną od podatku 30 tys zł ?? To jest ta dobra zmiana ??? zamiast zacząć oszczędności od siebie to zaczeli oszczędzać na pracujących Zlikwidować senat i wiele innych niepotrzebnych drogich instytucji państwowych i w końcu byłym esbekom pozabierać wysokie emerytury. 13:02, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Olo2Olo2

35 3

Ludzie ogarnijcie się i kupujcie w sklapach produkty wyprodukowane we Włocławku 13:38, 02.12.2016

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

kolokolo

4 2

Podaj przykłady tych produktów.Bez kapitału obcego. 18:00, 02.12.2016


kolokolo

0 2

olo co z tobą?podaj przykłady-czekam. 22:00, 02.12.2016


kolokolo

0 0

olo ogarnij się ,za długo myślisz.Wymień produkty wyprodukowane we Włocławku.Nawołujesz do kupowania a nie podajesz nazw tych produktów. 16:04, 03.12.2016


klientklient

0 0

to znaczy jakie włocławskie produkty ??? jakoś nie ma nazwy made in Włoclawek ! 09:50, 04.12.2016


DuchuDuchu

29 2

No i świadomość, że Dworski to faktycznie jest ketchup z Włocławka także kule,e również u włocławian. Nie dawno pani w lewiatanie wciskała mi, że ten z nazwą naszego miasta w nazwie to ketchup z naszych zakładów. Może faktycznie jak piszą wyżej nazwa jest nie trafiona? Powinno być w niej choć coś o Kujawach lub nawet, że jest z włocławka. Jedno jest pewne dla moich kubków smakowych, ten Nasz jest najlepszy. 13:50, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gruby RychuGruby Rychu

1 19

Do: Olo213:38, 02.12.2016

Grzecznie spytam a gdzie mam kupić opony zimowe? 13:57, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

500 plus 4 000500 plus 4 000

15 1

Więzienie za zakupy w niedziele? Prokurator Krajowy ostrzega;http://biznes.onet.pl/wiadomosci/handel/zakaz-handlu-w-niedziele-2-lata-wiezienia-dla-klientow/wpm36l - Kto dopuszcza się handlu oraz wykonywania innych czynności sprzedażowych w niedziele oraz wigilię Bożego Narodzenia (...) podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat dwóch." czyli : włączenie światła = więzienie( inna czynność sprzedażowa elektrownia sprzedaje prąd) rozmowa telefoniczna -więzienie, jazda komunikacją miejską - więzienie ( płacąc za bilet to kupuję od nich usługę to chyba też inna czynność sprzedażowa.nawet komuna nie miała tak idiotycznych pomysłów. WITAMY W KOREI PÓŁNOCNEJ.... i chyba przez zwykłe przeoczenie zapomniano o karze chłosty, dybach i innych średniowiecznych karach. A może dołożymy do tego palenie na stosie tych najbardziej opornych, recydywistów, którzy po raz wtóry naruszyli niedzielny mir kupując mleko dla dziecka''. '
Dziwię się inicjatorom ustawy; kto każe im robić zakupy w niedzielę? Dlaczego próbują na siłę uszczęśliwiać innych? Uważam, że kwestię pracy w niedzielę można uregulować w inny, bardziej cywilizowany sposób. Rozumiem też, że inicjatorzy ustawy poskładają się i będą utrzymywać bezrobotnych, którzy pojawią się w związku z ograniczeniem liczby miejsc pracy.
14:03, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

500 plus 4 000500 plus 4 000

17 3

Nie będzie autobusów ,pociągów ,tramw. ,Nic ==pustynia !!!!ktoś to musi prowadzić ,a Nie Nada !.
Brawo !!!!! Korea ,to pikuś .ja się zastanawiam ktedy w końcu zamkną Kościoły w niedzielę
Tego Pragnę ,choc jestem katolikiem
handel Odpustami w niedzielę ,na tacę przeciez w niedzielę ,to handel w niedzielę .
Potemjeszcze mi przyszlo do głowy Rolnicy = nie wolno dawac zwierzakom jedzenia w niedzielę ,bo to handel towarem ze żlobu do gęby .
Ja na prawdę co się budzę to ?? Cyrk jeszcze większy .niedługo zabraknie Aren dla tych widowisk .tylko cały czas nie mogę wyjść z podziwu i nie mieści mi się w mojej już dużo widzącej głowie
Do Kiedy Polacy będą to znosić a przede wszystkim co Im się stało /począwszy od wyborów /. Przeciez to zdolny ,mądry sprytny Naród i do tego z Doświadczeniem .
To Jest jakiś amok !
A. I co obdarowani ,to coraz bardziej bezczelni ! Rodzi się we mnie agresja ! 14:42, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TotekTotek

13 3

A czy Bartek też do zwolnienia ? TAM TA RA DEJ! TAM TA RA DEJ ! 14:51, 02.12.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ciekawaciekawa

2 0

Jaki Bartek? 20:57, 02.12.2016


Bartek elektrykBartek elektryk

4 1

Tu Bartek, zwalniam się sam. TAMDA RA DEJJJJ TAMDA RA DEJJJJJJ. 13:08, 03.12.2016


xxxxxx

22 11

to wszystko wina kaczora-on ten kraj zniszczy-zaczyna od najbiedniejszych robotników-hańba -pis-lamiści nas zniszcza 15:03, 02.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BaloBalo

5 1

Tak? Miastem rządzi facet z PO i miasto popada w ruinę więc proszę nie wypisywać bzdur! :) 19:36, 02.12.2016


smakoszsmakosz

34 2

Ketchup zamiast "Dworski" powinien się nazywać "Najlepszy z Włocławka" i basta !!! 15:16, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NASZ-WASZ.NASZ-WASZ.

12 24

A może po prostu ten wasz "Dworski" ludziom nie smakuje tak jak "Włocławek".Skoro ten drugi można dostać w całej Polsce to znaczy,że jest kupowany.Właściciel najmniejszego sklepiku będzie sprowadzał do siebie to co mu schodzi.Ot cały marketing.Ja i cała moja rodzina konsumuje tylko "Włocławek" i to w dużych ilościach i guzik mnie obchodzi gdzie obecnie jest produkowany.W tych miastach gdzie agros nova go wytwarza to są inni ludzie-nie nasi rodacy-im miejsca pracy są nie potrzebne?Dlatego skończcie z powtarzaniem tego śmiesznego zdanka "nasz ketchup".Produkt jak jest dobry obroni się sam. 15:32, 02.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kepuczkepucz

5 2

Życzę smacznego ketchupu, który jest robiony z chińskiego koncentratu. 22:12, 02.12.2016


AKAK

26 3

To są widocznie te nowe miejsca pracy które w kampanii,tak szumnej,obiecywał prezydent,a że poszło w drugą stronę....no cóż,on swoim przydupasom i wszelkiej rodzinnej gawiedzi takowe zapewnił;) A *%#)!& włocławski lud ciągle ślepy!!! 15:33, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

32 2

Czy mozecie przypomnieć kto włocławianom obiecywał 300 NOWYCH miejsc pracy rocznie ? 15:37, 02.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jarek1904jarek1904

1 0

Ten obiecywał, co już potwierdził że wystartuje na drugą kadencję. 05:47, 03.12.2016


xxlxxl

30 1

i co? zwalniaja grupowo z pracy robotnikow z koncentratow a FACET BEZ WLOSOW podnosi nam cene za wode i ścieki! wstyd panie wieśniaku! 16:33, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

w.ekw.ek

29 0

a może tak zwolnić prezesa ,dyrektora ,kierownictwo ,sekretarki , tzw. marketing ??! na wiosnę się zacznie sezon to może się zatrudnią na akord pracować po 12 godzin ?!! 17:24, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiopkiop

7 6

BOLSZEWICKA DUDOPISOWA SZULERNIA OKRĄGŁOSTOŁOWA RODEM Z MAGDALENKI
Oto jest spuścizna zdrady z 1989 roku..... Cały majątek narodowy Polski rozkradziony, całkowicie zniszczony polski przemysł i handel, 8 milionów Polaków wygnanych z Ojczyzny za chlebem na tułaczkę po świecie, tysiące Polaków się wiesza z nędzy, 6 bilionów zł długu, 800 tysięcy głodnych polskich dzieci, bieda bezrobocie bezdomność?.
SYF I MIERNOTY w polityce. Wszystkie drogi prowadzą do .... Israela?.Poświęcili jednego swojego w ofierze... To się wszystko łączy...dlaczego wybrano Wawel...ano by raz na zawsze pokazać kto tu rządzi...wszystko zaczęło sie od obowiązku noszenia mycek, przez polskich prezydentów i premierów, obchody DNI JUDAIZMU w KK, obowiązek świętowania Chanuki w sejmie i pałacu, następnie były już obrady Knesetu w Krakowie...wprawdzie dopiero połowa, ale od czegoś trzeba zacząć.
Mossad też już jest zainstalowany?..ponad 40 tysięcy agentów legalnie z ostra bronią, Izraelskie samoloty z izraelskimi kodami tez już są. Broń kupuje się tylko izraelską. Teraz poparcie dla Ukrainy. To się wszystko wiąże w jedną całość. Drobnymi kroczkami do Judeopoloni-POLIN.
Zaproszone przez chanukową dudę i majdaniarza kaczyńskiego obcych wojsk Bundeswehry i ludobójców z USA...i to NA STAŁE !
Dwie ustawy antypolskie do tłumienia ew. zamieszek i strzelania do Polaków.
Jeszcze całkowite zdobycie władzy dyktatorskiej przez Prezesa i można będzie zaprosić już cały Kneset na wspólne obrady.
?I mogę państwa zapewnić, że chociaż rządy w Polsce się zmieniają, jak w każdym demokratycznym państwie,
to polityka wobec Izraela się nie zmieni?
Prezydent RP Lech Kaczyński, Izrael ? 11.09.2006 r.
NO I MAMY - CHAUKOWA DUDA-POLIN 17:36, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UgofugoUgofugo

23 2

A prezydent obiecał miejsca pracy, a tymczasem Włocławek staje się ruiną. Co za miernoty intelektualne głosowały na Wojtkowskiego!?!?! 17:42, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

14 4

Od kiedy marketing zajmuje się sprzedażą? Zmienił się prezes: jeśli jest nim ktoś kto potrafi zarządzać nowoczesną firmą, będzie wiedział co zrobić aby poprawić wyniki firmy

Inna sprawa to kwestia dalszego funkcjonowania zakładu we Włocławku: od początku było wiadomo, że nie chodziło o dalszą produkcję tylko o stopniową likwidację 18:17, 02.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

w.ekw.ek

1 1

zgadzam się w pełni tego wpisu !!! najpierw za tzw.grosze teren z budynkami i maszynami kupili - teraz zwalniają wyszkolonych pracowników z produkcji a POtem zrównają wszystko z ziemią albo lodowisko z fontanną podświetlaną się wybuduje !!! 10:04, 03.12.2016


dzieciokdzieciok

21 2

Mam nadzieje ze jak bedziecie zwalniac to w pierwszej kolejnosci pracownikow ktorzy maja rente i nadal pracuja. Do tego dolozycie polowe z biura i wyjdzie wam 73 osoby : ) 18:47, 02.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

januszjanusz

4 1

po sezonie tam zawsze były zwolnienia 07:51, 03.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pp

3 1

Co do nazwy, marketingu ktoś wyżej napisał jak byłby dobry by się produkt obronił. Wiele produktów które wychodzą na rynek jest dobrych, albo nawet lepszych, tu decyduje przyzwyczajenie klienta i czy będzie chciał spróbować tzw nowości. Czynników jest tysiące lub więcej fakt jest faktem zwolnienia w zakładzie. Pytanie do was wszystkich co tu jęczą: czy w ogóle kupowaliście te produkty bo jak czytam niektóre komentarze to pozostawiam bez komentarza. 09:36, 03.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

3 0

W ramach Komitetu Wyborczego Wyborców "Mieszkańcy Włocławka",do wyborów municypalnych w 2014 r. został opracowany program przeciwdziałania bezrobociu pn."Gmina Opiekuńcza".Powstał on na bazie sugestii aby uwzględnić postulaty ONR , w szczególności hasła "Swój do swojego po swoje" szczególnie mi bliskiego z tego powodu że posługiwał się nim już przed wojną mój dziadek- Poseł na Sejm dwóch kadencji z ruchu narodowo-demokratycznego. Głównym założeniem programu było związanie Gminy(nie tylko przez podatki)z działającym na jej terenie przemysłem uniemożliwiające de facto likwidację miejsc pracy jak opisane w artykule wyżej.Dodam że do testowania programu wytypowano KZPOW z Wienieckiej. 10:30, 03.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aresares

6 1

Tak musi być bo Włocławek ma prezydenta z PO 12:36, 03.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

burak cukrowy.burak cukrowy.

9 0

To jest skandal.Wlocławek leży w otoczeniu terenów rolniczych powinien mieć rozwinięty przemysł przetwórczy ,a ten się niszczy od wielu lat .Polski Cukier to tylko z nazwy chyba! 13:16, 03.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bartek elektrykBartek elektryk

4 1

Tu Bartek, zwalniam się sam. TAMDA RA DEJJJJ TAMDA RA DEJJJJJJ. 13:20, 03.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bartek elektrykBartek elektryk

5 1

Tu Bartek, zwalniam się sam. TAMDA RA DEJJJJ TAMDA RA DEJJJJJJ. 13:22, 03.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

konsument teren Lipnkonsument teren Lipn

8 0

Zawsze chętnie kupowałem ketchup Dworski (ten w słoikach) ale od bardzo długiego czasu nie można go kupić w żadnym sklepie, może stąd przyczyna kłopotów firmy - brak obecności ich produktów w sklepach = brak pieniędzy ze sprzedaży i zwolnienia załogi ... 15:32, 03.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Omlet  Omlet

3 5

Tusk dostaje podwyżkę ...,,Podwyżka wyniesie 3,3 proc. obecnej pensji. Niewiele? Tak się tylko wydaje! Bo już teraz na ich konta wpływają ogromne sumy. Tusk miesięcznie zarabia ponad 138 tys. zł (wszystkie kwoty przeliczaliśmy z euro na złotówki według kursu 4,44 zł za euro). ? Podwyżki to wynik wcześniejszych uzgodnień unijnych decydentów ? tak decyzję o wzroście pensji skomentował rzecznik KE Margaritis Schinas.'' 15:56, 03.12.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

0 0

Ciekawe, kto Ci dal czerwone łapki :-))) 09:07, 04.12.2016


robolrobol

0 0

2 letnie zakupy "brak kontroli !!!" i duży błąd "bardzo" potrzebnych nowych inwestycji-mogą nadążyć pracować, a kwoty ho ho i jest jak jest ,ale i radość była, a teraz smutek i żal trzeba było krzyczeć jak się widziało zło. 19:22, 03.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

workwork

0 0

Co wy *%#)!& z worka dzwonia ze przetwory przyjmuja do pracy na produkcje 19:37, 03.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gdzie kupićgdzie kupić

0 0

Gdzie kupić ketchup dworski?
A no tutaj: http://www.mlynystoislaw.pl/index.php/polskie-przetwory-c-352 .
Można go dostać w sklepie sieci Chata Polska i w niektórych osiedlowych zieleniakach. Swoją drogą, to wstyd i hańba, by rodzimy produkt szukać ze świecą... 14:32, 05.12.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wicedyrwicedyr

1 0

zwalniają ludzi potrzebnych a była prezes zakładu od dwóch lat na chorobowym zwykłego pracownika to by prześwietlili już ze 100 razy a ta pani ma emeryturę i siedzi na chorobowym 12:11, 06.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

1 0

Gdyby nie masowa likwidacja przemysłu po 1989 roku, dziś zarabialibyśmy o 1/3 więcej.
http://forsal.pl/artykuly/946469,prof-andrzej-karpinski-deindustrializacja-likwidacja-przemyslu-transformacja.html

Krajobraz po bitwie ? co zostało po prywatyzacji w Polsce
http://trybuna.eu/krajobraz-po-bitwie-co-zostalo-po-prywatyzacji-w-polsce/

Jak zniszczono polski przemysł, pozbawiono Polaków pracy i wygnano ich z Polski
https://palmereldritch1984.wordpress.com/2013/03/20/jak-zniszczono-polski-przemysl-pozbawiono-polakow-pracy-i-wygnano-ich-z-polski/


Gospodarczy rozbiór Polski. Łupieska transformacja lat 1989-2014
http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2016/03/gospodarczy-rozbior-polski-lupieska-transformacja-lat-1989-2014/ 12:43, 06.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

1 0

Zwijanie Polski trwa.Tutaj mają zostać drobni przedsiębiorcy cwaniacy ze swoimi małymi folwarkami i zachodnie montownie dla mniej zaradnych tubylców a reszta wyjazd budować bogactwo obcych korporacji.Polski nie ma. 12:53, 06.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

1 0

TA HOŁOTA STYROPIANOWA ROZSZABROWAŁA CAŁY MAJĄTEK POLAKÓW - PIS-PO-SLD-PSL...TERAZ ZERUJE NA SZCZĄTKACH POLSKI
Jozef Wojnach nastepny darmozjad zerujacy na ludzkiej głupocie . Zakładów nie ma a solidarnościowe zarządy mają sie dobrze. Zwykli ludzie nie maja pracy a te mendy maja się dobrze. Skończmy z tym gównem co ciagnie sie od Magdalenki i te całe żydokomuchowate gówno dale siedzi przy korycie tylko zmienia nazwy. 12:55, 06.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%