Zamknij

Aleja Jana Pawła II do przebudowy. Włocławski ratusz już ogłosił długo oczekiwany przetarg

18:05, 21.02.2017 Ł.D
Skomentuj Przebudowa obejmie blisko 4,7 km drogi, między rondem Falbanka a granicami administracyjnymi miasta. fot. Ł. Daniewski Przebudowa obejmie blisko 4,7 km drogi, między rondem Falbanka a granicami administracyjnymi miasta. fot. Ł. Daniewski

Ratusz szuka wykonawcy dokumentacji rozbudowy alei Jana Pawła II. Zgodnie z przyjętym planem, inwestycja ma zostać zrealizowana do 2019 roku.

Chodzi o blisko 4,7 km odcinek jednej z kluczowych dróg na terenie Włocławka między rondem Falbanka a granicami administracyjnymi miasta. Zgodnie z założeniami przygotowanymi przez urzędników ratusza, będzie to droga jednojezdniowa (po jednym pasie w każdym kierunku) wraz z chodnikami po obu stronach wzdłuż istniejącej zabudowy, drogą dojazdową do nieruchomości na odcinku od granic administracyjnych miasta Włocławek do ul. Liściastej wraz z chodnikiem, drogą dla rowerów oraz innymi elementami infrastruktury towarzyszącymi, w tym m.in.: kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym i zatokami autobusowymi.

Termin składania ofert w przetargu na wykonanie dokumentacji upływa 27 lutego. Zwycięzca będzie miał na to 7 miesięcy.

Na wykonanie dokumentacji w budżecie na 2017 rok miasto zarezerwowało 500 tys. zł. Całkowity koszt inwestycji oszacowano na 16 mln zł. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, przebudowaną drogą pojedziemy do końca 2019 roku.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(56)

CiastekCiastek

15 27

Bardzo dobrze, korki tam są straszne 18:15, 21.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SirNickSirNick

9 0

Mistrzu złoty... Co w sprawie korków pomoże sam remont? Pasów nie przybędzie.

Jest miejsce na drugą jezdnię. Tam gdzie handlarze wystawiają swoje samochody przywiezione z rajchu. Powinni dobudować drugą jezdnię. Jak bylo pierwotnie w planach. 08:55, 22.02.2017


reo

ChuliganChuligan

13 21

I tak trzymać. 18:16, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StolikStolik

16 24

Ważna inwestycja, mam nadzieję że wkrótce ruszy 18:18, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GogiGogi

12 26

Super. Oby tylko doszło do budowy tej drogi. Ułatwi to napewno komunikację z Michelinem. 18:19, 21.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dario51Dario51

0 0

Przecież to ta sama droga, pieniądze stracone i żadnej poprawy. 22:29, 23.02.2017


FajtekFajtek

9 31

Tyle lat nikt problemu nie widział? Mieszkańcy widzieli, a władza ślepa. Może ta będzie lepsza, po tej inwestycji będę za prezydentem. Codziennie tam jeżdżę i już mam dość. 18:21, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KratkaKratka

7 13

Warszawskie korki we Włocławku. Oby to był ich początek końca 18:21, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

42 8

16,5 bańki w piach. Ta droga nie jest w złym stanie. Wystarczy wyrównać studzienki i niektóre miejsca i będzie dobrze. Przecież odcinek w lesie był niedawno remontowany, czyli kolejne zmarnowane pieniądze. Inna sprawa jak on jest zrobiony, ale kto to rozliczy, skoro poprzednicy są w koalicji z obecnymi i już jest wszystko cacy. Droga jedno jezdniowa czyli przepustowość się nie zmieni. 18:21, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Likwidacja PolskiLikwidacja Polski

4 12


https://ptto.wordpress.com/2013/03/23/likwidacja-polski-donald-tusk-na-kongresie-kaszubskim-przedstawil-pomorska-idee-regionalna-program-pelnej-autonomii-dla-pomorza-kaszub/ 18:31, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

korekkorek

53 5

Nie wiem czy jest się czym ekscytować. Będzie przecież jedna jezdnia jak do tej pory...... 18:31, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻENADAŻENADA

36 5

Przecież to jest ta sama droga co jest, i co jedno-jezdniowa? chyba trzeba zrobić od Falbanki do granic przynajmniej Michelina *%#)!& a w i kolejnych latach przez cały Michelin 2pasmowa trasa! ŻENADA 18:53, 21.02.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mielecinmielecin

7 9

taa 2jezdniowa ze bys cie sie pozabijali. 1nitka w kazda strone i posrodku barierki zeby deb?..
nie wyprzedzali!!! 20:26, 21.02.2017


MM

7 3

Włocławek to taka "wiocha", gdzie urzędujący boją się robić drogi *%#)!& żeby czasem ktoś z mieszkańców się nie burzył. Samochodów przybywa, a dróg się nie buduje i nie rozbudowuje się istniejących, bo po co. 20:48, 21.02.2017


szkodagadaćszkodagadać

41 2

Szkoda kasy na taki bubel! Przecież to nic nie zmieni. Trzeba tam zrobić po dwa pasy w jednym kierunku. Przecież tam jest miejsce na taką inwestycję! Chyba ktoś ma nadwyżkę masy asfaltowej , innej logiki nie widzę. 19:38, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OO

32 3

Co za idioci to wymyślili, przecież ta droga jest w dobrym stanie, znowu chcecie nam dojezdzajacym do pracy, szkół utrudnić życie przecież tutaj przez te przebudowy ciągle są korki 19:39, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pedro!Pedro!

37 3

Niektórzy ominęli lekcje czytania ze zrozumieniem,nadal to będzie droga jednojezdniowa!! czyli psu pod ogon 16 baniek 19:40, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichelinMichelin

26 4

Panie Wojtkowski zapraszamy na konsultacje społeczne z mieszkańcami Michelina, może wyrazimy swoją opinię na ten temat,, czy potrzebna jest przebudowa dobrej drogi, jak tyle dziurawy dróg w naszym mieście 19:49, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olkaolka

24 5

Głupota ludzka nie zna granic. szkoda ze chodzi o nasze pieniądze po co komu ulica taka jak jest co to da -potrzebna jest *%#)!& jezdnia miejsce na nią jest przeszkadzają tylko dwa domy na początku Mielęcina dalej do samej Nowej Wsi jest miejsce na ulice taka z XXI wieku. Jeśli ma to być zrobienie tylko dla zrobienia - takie nic nie dające- to może trzeba wrócić do bruku kamiennego który tu był w latach 70 tych 19:56, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

darekdarek

9 9

myślę że całkowite zamknięcie drogi jak w przypadku remontu mostu lub fragmentami jak w przypadku remontu 1 jest gwarancją właściwego wykonania robót najlepszy okres rozpoczęcia prac to listopad sądze że można to bezproblemowo połączyć z remontem wiaduktów kolejowych na jadwidze oraz ze zwężeniem kruszyńskiej do 1 pasa przed rondem falbanka 19:57, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

29 2

Panie Prezydencie pan niech buduje drugą jezdnie, jest pobudowana infrastruktura pod drugą jezdnie t.z.kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami pod wpusty uliczne,a obecna jezdnia jest w dobrym stanie. Co ma pan z doradcę (GŁOMBA). 20:23, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławekWłocławek

30 2

Ale w takim razie co się zmieni? Jest jezdnia w dwóch kierunkach i ma być jezdnią w dwóch kierunkach, dojdą chodniki i inne drobiazgi i z pewnością nie znikną przez to korki. 20:34, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

siekierkasiekierka

20 3

Jeśli ktoś uważa że nowy asfalt zwiększy przepustowość drogi to się myli. Była zostawiona rezerwa na drogę 2x2 ale niestety została zabudowana. 21:06, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pionierpionier

11 2

litości,niech obecny skład ratusza nie planuje inwestycji których zakończenie ma wypaść już w następnej kadencji.Prezydent bez polotu ze specjalistką od nasadzania klombów tego nie udżwigie.To już druga zapowiedż grubej inwestycji drogowej w tym tygodniu a mamy dopiero wtorek.Aż się boję co może się wydarzyć do piątku.Skończy się normalnie zapowiedzią budowy metra albo innymi cudami.Na tym odcinku od wjazdu do Mielęcina do ronda przy dyskoncie już remoncik był robiony i ile trwał wszyscy pamiętają.A to był tylko niewielki odcinek drogi.A teraz remont i niby przebudowa całości?o chyba że sprawa a drugie dno i trzeba zatuszować niedoróbki po kładzionym właśnie ciepłociągu.A może przy okazji tej niby przebudowy położyć ciepłociąg przez cały Mielęcin i Michelin żeby się inwestycja bilansowała? 21:53, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wlocławiok wlocławiok

19 1

co to za inwestycja na to jest potrzebny projekt jak ma zostać stara nitka to lepiej ją z frezować i wylać nowy dywanik i odtworzyć istniejące chodnik atak to tyko pójdzie pół bańki na marne miasto tylko pisze że ma zamiar wydać 16 baniek a Molewski lub dziurtom zrobi to za 6 ale propaganda działa 16 baniek się mówi konkretna inwestycja wystarczy się przyjrzeć przetargom na Zachodnią lub Brzezinową miasto strzelało że ma przeznaczone na te inwestycję po 8 banie a robią to firmy za połowę ceny i jak to będzie wykonane solidnie czy będzie to kolejna lipa w naszym zasranym mieści. I do tego samego dążą z JP II psu na budę taka inwestycja jak zostanie tylko jedna ścieżka w tym kierunku. Wystarczy się przejechać do Płocka lub Torunia powstają drogi miedzy osiedlowe średnicówki z dwoma pasami w jednym kierunku i to są mądre rozwiązania. A u nas urzędasy robią audyty brd wydają kupę kasy na jakieś bzdetne konsultacje które mają się nijak do rzeczywistości. Ale tu chodzi o to żeby mieć dupę czystą i być bez skazy wobec wyborców bo wtedy łatwo zgonić na kogoś innego.To sam się tyczy dużych inwestycji miejskich. Dla czego zarząd dróg nie pełni funkcji inżyniera sam jako instytucja tylko ogłasza przetargi na sprawowanie kontroli nad inwestycją obcym podmiotom ano dla tego żeby prezydent i wszyscy jemu podwładni mieli czyste rączki i mieli na kogo zgonić jak coś nie wypali przykład dk1 i Kapitulna ile razy na tych inwestycjach były wykonywane poprawki jak wygląda asfalt od Wienieckiej do Robotniczej łaciaty jak dalmatyńczyk to na tym polegają te remonty żeby po paru latach wszystko wyglądało jak po wojnie . Następny wspaniały przykład naja wyrzucić pieniądze w błoto inwestycja ciepłociągi na Michelin półtora roku temu był zakładany nowy asfalt od lasu do ronda przy biedronce a teraz co będą kopać ciepłociąg i cały zrujnują po co było to robić jak teraz będzie zrujnowane i w przeciągu dwóch lat dwa razy będzie na tym odcinku dwa razy wymieniany asfalt a do 2019 w tym przetargu co ma być ogłoszony trzeci raz będzie ten odcinek robiony gdzie tu sens i logika miasto jest tak bogate że je stać żeby w przeciągu kliku lat trzy razy asfalt wymieniać. Wyraźnie widać że to miasto nie ma gospodarza skoro tak się marnotrawi pieniądze.Za takie defraudowanie pieniędzy powinno się rządzących stawiać przed sąd 23:25, 21.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

winnywinny

15 2

Zatrzymac budowe drogi jednojezdniowej.
Chcemy budowy drogi dwujezdniowej.
Prosze dzwonic do Urzedu Miasta pisac emaile do prezydenta Wojtkowskiego ijego zastepcy.
Droga jednozdniowa juz istnieje I nie powrawi przepustowosci.
Tylko droga dwujezdniowa moze momoc w rozwiazaniu problemow komunikacyjnych 04:20, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

k.n.u.r.k.n.u.r.

1 6

Mam nieodparte wrażenie, że zamiast zainwestować 16 mln w drogę, lepiej by było przeznaczyć te pieniądze, na przymusową naukę czytania ze zrozumieniem. Chyba napisane jest w tekście wyraźnie, że remontowany odcinek będzie od granicy miasta do Liściastej. Stan tego kawałka jest fatalny, koleiny, studzienki 30 cm ponad jezdnię, albo poniżej, dziury i poprzeczne pęknięcia. O chodniku lepiej nie mówić. Droga dla rowerów jest niezła, dlatego że jest względnie nowa. 07:59, 22.02.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

tuitui

3 1

30 cm ponad jezdnię to obrzeże nie wystaje, kup sobie linijkę zobacz ile to jest 30 cm potem komentuj 09:46, 22.02.2017


k.n.u.r.k.n.u.r.

1 2

Nie chodzi baranie o to czy 30cm czy 5cm, grunt że jedzie się tam jak po torach. 10:17, 22.02.2017


zetzet

2 0

Nie, nie,nie. Remontowany będzie cały odcinek, od Falbanki do mostku w Nowej Wsi. Natomiast odcinek o którym wspominasz, czyli od granic miasta do Liściastej, będzie miał zbudowaną dodatkową drogę z dojazdami do posesji itp. Chodzi o stronę po której kursowała "ciuchcia". 11:17, 22.02.2017


KolossKoloss

4 1

Ładna sklejanka a co od liściastej w stronę mostku?Tam łata na łacie przecież jest po poprzednich robotach.Całości nie można już zrobić?Typowe podejście i robota zenka 08:30, 22.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

k.n.u.r.k.n.u.r.

2 0

Umiesz czytać ze zrozumieniem? Artykuł wyraźnie opisuje, że remontem będzie objęty odcinek od Liściastej do granicy miasta czyli mostku. 10:16, 22.02.2017


KarlsonKarlson

8 1

Zrobią i za moment będą rozcinac bo kolejne roboty wynikną .Cały asfalt świeżo położony w Michelinie wygląda jak jedna wielka łatanka.Stara dobra szkoła.Tylko sumy unijne 08:36, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec mieszkaniec

6 1

Lepiej by Płocką zrobili na odcinku WORD - osiedle bo dziura pogania dziurę. 08:38, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarlsonKarlson

6 1

Przecież niedawno robiliście tę drogę!Co z dalszym pozarywanym odcinkiem JP2 08:40, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SaletrSaletr

3 0

Najlepiej niech zaczną w październiku i dokończą w marcu. 08:42, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarlsonKarlson

1 0

Udzielaj się Na tvpis i trwam z tymi wklejkami dinozaurze 08:44, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

3 1

Środkowy pas jest potrzebny 09:15, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

siksik

2 2

jak może wkrótce ruszyć jak dopiero przetarg na projekt... Jak za 5 lat będzie to już sukces 09:41, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obywatelobywatel

9 0

Plan minimum powinien obejmować dodatkowe pasy tzw. lewoskręty na kierunku Kruszyn na skrzyżowaniach z Mielęcińską, Szkolną, Kościelną i Michelińską. Inaczej to zmarnowane pieniądze. 09:41, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

makarymakary

5 0

Popieram pomysł z lewoskrętami ,wystarczy pojechać w stronę
Lipna żeby przekonać się że bardzo ułatwiają jazdę.
Co do *%#)!& jestem przeciw. Już wiele razy byłem
wyprzedzany na odcinku od lasu do ronda , pomimo ograniczenia
do 50 i zakazu wyprzedzania. A CO Z DAWCAMI ORGANÓW
KTURZY TERAZ JEŻDŻĄ GRUBO PONAD 100 ? ILE BĘDĄ JEŹDZIĆ
NA DWÓPASMÓWCE 150? 200? IDZIE WIOSNA I ZARAZ USŁYSZYCIE
WYCIE MOTOCYKLI!!! 11:28, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

liściasta liściasta

6 1

Czy to chodzi o ta drogę która jest aktualnie niszczona przez ciepłociąg ? 11:38, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taktak

9 0

Dokładnie! Dlatego osobiście zawsze interweniuje, teraz tak samo, nie zgadzam się na trasę 1x1. Niech każdy podzwoni i im powie, to oni uważają że my niemi jesteśmy! 12:11, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

6 1

Panie Prezydenciku, przystąp pan do remontu ul. Łanowej, a nie Jana Pawła II. Na Jana Pawła II to buduj pan drugą jezdnie. Cała Polska śmieje się z pana Prezydentury. 15:14, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewik184@interia.pl[email protected]

2 5

Nareszcie zapomniany Michelin zaczyna nadrabiać wieloletnie zaległości .Dziękuję panie prezydencie za wszystko co robi pan dla naszego miasta. SZKODA tylko, że są osoby które widzą czubek własnego nosa i wiecznie narzekają i krytykują.Ewa 15:21, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SnoopySnoopy

6 2

Toć to szok.
Lepiej puścić ruch w jedną stronę, ścieżką rowerową, będzie taniej.
Większej głupoty nie słyszałem.
W jakim celu ta przebudowa, jeśli się nie robi ruchu dwujezdniowego w jednym kierunku.
Co to za *%#)!& 16:03, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12341234

3 5

Ciekawej jak z tej drogi 2x2 będziecie skręcać w poprzeczne ulice?. Tam wystarczy dodać pasy dla lewoskrętów. Wg. mnie takie rozwiązanie starczyłoby w zupełności na kilkanaście lat, zresztą nie wydaje mi się aby we Włocławku i okolicach nagle drastycznie wzrósł ruch pojazdów że przekrój 2x2 byłby wykorzystany. 16:50, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławiok włocławiok

4 1

do 1234 widać że nie masz wyobraźni ani pojęcia o ruchu drogowy wystarczy kilka rond co drugie lub trzecie skrzyżowanie i usprawni to ruch ci co będą chcieli skręci w lewo z prawego pasa zjadą z ronda lub zawrócą na rodzie i zjadą w swoją w prawą stronę po co robić na każdą uliczkę zjazd z prawej lub lewej strony pasa wystarczy zrobić zjazdy z co drugiego lub trzeciego skrzyżowania a tak co sto metrów każdy skręca i przez to droga się blokuje lub można zastosować inne rozwiązanie wszystkie ulice po stronie Ulicy Zachodniej zrobić ślepe i umożliwić im tylko wjazdy od ulicy Zachodniej przez Liściasta i przez skrzyżowanie Brzezinowej z Zachodnia z JPII i tak się rozładuje ruch na dwie uliczki gdzie Zachodnią będą poruszać się większości samochody mieszkańców przyległych uliczek tak samo można zrobić po drugiej stronie i przez takie rozwiązanie droga się udrożni Toruńska od BP do azotów takie jest zorganizowana i gdzie większy ruch niż w Michelinie i jakoś się nie korkuje a tu codziennie od Falbanik do końca Michelina cały czas korek 18:25, 22.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HymmHymm

0 0

Ciekawa koncepcja droga z dwoma pasami w kazdym kierunku i ronda juz widze tych przerazonych kierowcow, chcesz zrobic co drugie skrzyzowanie rondo typu falbanka. Rondo dziala tylko jesli wszystkie drogi sa obciazone w podobnym stopniu. Drugi twoj pomysl rowniez nie jest najszczesliwszy chcesz aby wszyscy mieszkancy wshodniej czesci osiedla jezdzili ul. Zachdnia ktora nie ma ciagloscie przez cale osiedle a po drugie zrobisz alternatywna przelotowke do Jana pawla osoby tam mieszkajace nigdy sie na to nie zgodza 00:27, 23.02.2017


BravoBravo

1 0

Andrzej oddaj nam Delfina!!!!!!! 20:43, 22.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BravoBravo

0 0

Te spryciula! , nudzisz się ? to chodź zrób mi dobrze. 20:57, 22.02.2017


fogfog

1 0

Pozdrawiam osobę kryjącą się pod nickami:
Ciastek18:15
Chuligan18:16
Stolik18:18
Gogi18:19
Fajtek18:21
Kratka18:21

Mam nadzieję, że to co Lubrańczyk Tobie płaci jest godne tego lizodupstwa
20:47, 22.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

Prosimy o przetarg na zrobienie ul. Wilgi. Tam się nie da żyć. 08:13, 23.02.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

''

0 0

Z deweloperem na ten temat rozmawialiście? 08:39, 23.02.2017


ZBIGNIEW ZZBIGNIEW Z

0 0

Serdecznie zaparaszam Pana Prezydenta na ulice Energetykow. 08:53, 23.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re mieszkaniecre mieszkaniec

0 0

Weźcie za d...ę i do sądu developera ktoremu zapłaciliście za mieszkania i infrastruktórę . Z doniesień medialnych widać że to niezły kanciarz .Zresztą polecam programy interewencyjne w sprawie oszustw developerskich .To znich najlepiej wynika obraz polskich developerów kanciarzy i oszustów . 11:55, 23.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%