Zamknij

Dramatyczny apel z ulicy Grodzkiej do prezydenta Wojtkowskiego: "Hałas budzi dzieci "

Grażyna SobczakGrażyna Sobczak 10:25, 18.07.2017 .
Skomentuj Część ulicy Grodzkiej jest właśnie przebudowywana. Fot. DDWloclawek.pl Część ulicy Grodzkiej jest właśnie przebudowywana. Fot. DDWloclawek.pl

Do ratusza dotarła petycja od mieszkańców ulicy Grodzkiej, w której proszą o przeciwdziałanie kierowcom, którzy na głównej ulicy osiedla Zawiśle przekraczają prędkość. 

Autorzy petycji proponują, żeby na Grodzkiej postawić ograniczyć prędkość do 40 km na godzinę, postawić radar i wybudować co najmniej pięć progów zwalniających wymuszających zwolnienie do 30 km na godzinę. Swoją prośbę nazywają "desperacką". 

[ZT]25305[/ZT]

W piśmie jest długa lista argumentów, które mają świadczyć, że problem jest poważny, a sytuacja zagraża życiu mieszkańców i zwierząt. 

- Liczne zwierzęta leśne potrącone przez uczestników ruchu drogowego dogorywają na ulicach obok naszych domów, albo umierają na skraju lasu. (...) Gwałtowne hamowania, pisk opon oraz hałas pojazdów jest ponurą codziennością. Hałas burzy permanentnie odpoczynek mieszkańców w dzień i w nocy  - czytamy w piśmie.  

Petycja mieszkańców Zawiśla. Źródło: UMWłocławek

 

Nowy asfalt

Blisko półtorakilometrowy odcinek Grodzkiej, czyli nieco mniejszy niż połowa ulicy - od mostu marszałka Rydza Śmigłego do posesji nr 83a, nieco poza skrzyżowanie z ulicą Herbacianą - jest właśnie przebudowywany

- Żadne ograniczenie prędkości, jak i  rozwiązania techniczne, które wymuszają zwolnienie pojazdów nie zostało uwzględnione w planach modernizacji ulicy Grodzkiej - zauważają autorzy petycji. 

Jednocześnie mieszkańcy Grodzkiej obawiają, że nowy asfalt "zwiększy tylko zuchwałość nieodpowiedzialnych kierowców".

Czy ratusz pomoże mieszkańcom Grodzkiej? Do końca lipca na Zawiślu mają być zbierane podpisy pod petycją. Do tematu wrócimy. 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(59)

BuldogBuldog

31 16

Bardzo dobrze !! Niech kierowcy budzą wszystkich nie tylko dzieci 11:00, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

MBMMBM

1 15

Żeby było ciszej to ja już rozmawiałem z miejskim budownictwem mieszkaniowym i swoją działalność przenoszę do bloków na Celulozowej. Tam będę miał swoje biuro blisko dużego osiedla 11:07, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bobikbobik

24 9

przynajmniej coś się tam dzieje 11:10, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pepkopepko

43 15

dzieciory nie mogą spać i matki pseudo bogaczy nie będą mogły pokazywać dzieci na fb bo beda nie ładne nie wyspane 11:12, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CWaniakCWaniak

45 12

Co za *%#)!& Pewnie to ci sami co blokowali pierwotne umiejscowienie placu zabaw na zawislu. Niech sobie stopery do uszu kupia. Jeszcze ten trkst o zabojczych predkosciach autobusow mpk. Mam nadzieje, ze ta petycja trafi tam gdzie jej miejsce czyli w koszu.pozdro dla *%#)!& z fotoradarem w oczach, ktorzy potrafia stwierdzic czy auto jedzie 70,80 czy 100km/h 11:28, 18.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AutoAuto

6 6

Jeśli jesteś kierowca i masz pojęcie o jeździe to szybko stwierdzisz kto ile jedzie a na Grodzkiej trzeba przyznać wolno nie jeżdżą.Ci co mają coś przeciwko zmienia zdanie jak im ktoś lub coś straci życie pod kołami. 17:17, 18.07.2017


HannHann

18 33

Również ul. Witoszyńskiej dotyczy szaleństwo kierowców samochodów osobowych, tirów czy motocykli. Zawiśle to osiedle domów jednorodzinnych a drogi to nie trasy rajdowe, by bezkarnie można je ujeżdżać z nadmierną szybkością. Aż strach pomyśleć co się może zdarzyć, już niejeden zwierzak został tu zabity, a to się zdarza dość często. 11:37, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kyselakkyselak

59 12

Co za de.....le. Po pierwsze Grodzka nie jest drogą osiedlową, a po drugie progi zwalniające tylko zwiększają hałas i emisję spalin. Przed progiem trzeba prawie zwolnić do zera, a potem się rozpędzić, a przy rozpędzaniu samochód bardziej hałasuje i wydziela więcej spalin niż samochód jadący z jednostajną prędkością. 11:49, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antypiesantypies

30 11

Niech psy przeniosą się na Grodzką, zamiast suszyć na Toruńskiej. Gdzie nie ma żadnego zagrożenia. 11:59, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z Grodzkiej Z Grodzkiej

48 8

Czy to o ul. Grodzką we Włocławku chodzi?
Bo ja na niej mieszkam i takich problemów nie zauważyłam.To podpisują mieszkańcy ul. Grodzkiej czy jacyś przypadkowi zmanipulowani? 12:06, 18.07.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

6 13

Na moich oczach jechał 150 i przed nosem zabił mi psa!!!Dziwi mnie fakt że nikt nie widzi tego co wyczyniaja kierowcy od starej pętli do nowej na ulicy Grodzkiej.Dzis jest to zwierzę a jutro będzie Twoja bliska Osoba.Do jazdy 150 -200 zapraszam na autostrady!!!!!!!Codzień leży tu zwierzę na ulicy otworzcie oczy!!!! 16:58, 18.07.2017


Zawiślak Zawiślak

4 10

Wy ludzie naprawdę nie widzicie problemu. Jesteście ślepymi ignorantami albo ludźmi , którzy własnie jeżdżą zbyt szybko by zobaczyć problem. 18:02, 18.07.2017


<150<150

10 3

Droga Mieszkanko, twoje psy ciągle biegają po ulicy jak szalone, może warto zainwestować w bramę i wychodzić z nimi na spacer, jak robi całe Zawiśle. Moja wina, że dojeżdżając do działek Pani psy biegają od lewej do prawej? 21:42, 18.07.2017


aldonaaldona

2 2

kolejna MIESZKANKA co ma radar w oczach..150 km/h jechal haha tam sie nie da rozpedzic nawet do 100 przez te dziury :D 10:22, 19.07.2017


OlllaOllla

59 6

Proponuję ograniczyć kursy autobusów tylko do mostu. Wtedy te okropne autobusy nie będą hałasować. Wszystkie ulice na Zawiślu zrobić w firmie deptaków - wtedy nikt nie zagrozi pieszym i zwierzakom. Następnym etapem będzie zakaz kiszenua trawy tymi hałaśliwymi kosiarkami i cięcia drewna do kominka - stać to kupować gotowe, pocięte. Nie stać - nie kupować. Potem przyjdzie kolej na hałaśliwe dzieci i psy - będzie ogólne kneblowanie bo to hałaśliwe bestie. Jedyny dopuszczalny dźwięk na Zawiślu to będą dzwony kościelne i radio Maryja. 12:12, 18.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zawiślak Zawiślak

1 9

Tu nie ma co komentować. To nie na temat. Proponuje zadbać o zdrowie psychiczne!!! 18:49, 18.07.2017


JMGJMG

51 3

Mieszkam na Chemików. Żądam ograniczenia prędkości dla pociągów do 20 km/h i zbudowania na torach co najmniej 10 progów zwalniających. Niejeden człowiek został tu zabity.
A tak na poważnie to co niektórym już się w *%#)!& poprzewracało, autobusy im przeszkadzają.
A tira na Grodzkiej to ja nie wiem gdzie widzieli. 12:15, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DdDd

34 6

Smieszne jest w tym ze na ul grodzkej jest przeprowadzany remont drogi i dziwne ze ten hałas im nie przeszkadza i dzieci śpią a jak samochody przyjadą to hałas. Nie przesadzajcie byscie gorzej nie mieli za dużo wolnego macie i głupty wam do głowy przychodzą do pracy a nie narzekacie. Ta wasza petycja to żenada 12:46, 18.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dbdb

3 9

Żenada to Twój post! 19:00, 18.07.2017


GośćGość

31 5

Jacy mieszkańcy ul. Grodzkiej. Mieszkam na Grodzkiej i niczego nie podpisałem. Ładnie to tak Panie/Pani pseudospołeczniku/pseudowpołeczniczko powoływać się na mieszkańców, którzy Wam takiego prawa nie dali???? Na przyszłość wypowiadajcie się za siebie - imiennie!!!! A nie tak za cudzymi plecami... 13:51, 18.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RadekRadek

4 12

"Ty" to nie tylko Mieszkańcy. Jest nas naprawdę sporo. Nasze prawo wynika z przepisów Konstytucji!!! Wypowiadamy się właśnie za siebie pod petycją na listach załączonych do Prezydenta. Panie Pseudo mieszkańcu Zawiśla - "Gość". 18:57, 18.07.2017


AnAn

8 8

Grodzka to jest pikuś w porównaniu z fachowcami remontu drogi przy ul. Dobrzyńskiej to jest masakra rozgrzebana na całym odcinku droga a dziś ani przejazdu w jedną ani w drugą gratulacje dla Gminy Fabianki również. 14:01, 18.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zenek11Zenek11

7 1

Rozumiem, że ty byś dobrzyńską zmodernizował nie powodując utrudnień. Mieszkam tam i jestem zdziwiony że przez tyle czasu był zapewniony przejazd przez całą długość. Na miejscu firmy remontującej postawił bym w miejscu prowadzenia bieżących prac zastawę w poprzek i albo dojeżdżasz do domu od tamy albo od mostu a nie tak jak teraz że ktoś mieszka na Kulinie a wlecze się przez całą długość od mostu utrudniając prace remontowe. Również na dobrzyńskiej powinni zainstalować jakieś spowalniacze bo motocyklistom to tam palma odbija. 17:52, 18.07.2017


AseAse

13 0

Co do tego ma Płocka? 14:49, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzywy żonkilkrzywy żonkil

21 5

Upałów jeszcze nie ma, a niektórym już się mózgi lasują. Pierwsza sprawa, jadąc Grodzką szybciej niż 60km/h można zawieszenie pourywać, druga sprawa, jeśli autobusy przeszkadzają to zrobić im pętlę zaraz za mostem, przed rozwidleniem Grodzkiej, autobusy niech jeżdżą do końca rozwidlenia Grodzkiej przy szkole i tam zawracają na pętlę. Ps.peanie to ci sami co im plac zabaw przeszzkadzał bo nie będzie gdzie śmieci wyrzucać... 14:52, 18.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Auto Auto

3 5

No niestety od starej pętli do nowej szaleją bo asfalcik jest bez dziur!!!! 17:19, 18.07.2017


./,./,

1 1

Na nierównościach typu "kocie łby" czy trylinka to jak przyśpieszysz to tylko szum słyszyz a jedziesz jak po stole, rzawieszenie wybiera i ty dobrze o tym wiesz, koło nie zdąży wpaść w nierówność- fizyka się kłania, . 22:16, 18.07.2017


śmieszneśmieszne

18 5

trzeba było się budować na Michelinie mieli by ciszę a tak tylko *%#)!& w głowie i pisanie w moim imieniu choć nie dałem do tego upoważnienia. Pojazdy poruszają się tak jak na każdej innej drodze i nie widzę problemu. Policja staje w określonych miejscach i czasami kogoś wyłapie za przekroczoną prędkość choć lepiej było by gdyby zobaczyli jak piraci na moście wyprzedzają byle szybciej do świateł dotrzeć. Czasy się zmieniły. Kiedyś na Grodzkiej psa z kulawą nogą człowiek nie uświadczył a teraz mamy XXI wiek i prawie każda rodzina ma 1-2 samochody. Jak mówił klasyk "jest zima to musi być zimno" a tu jadą samochody to musi być hałas mniejszy lub większy ale będzie. 15:07, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

barbar

6 4

Brawo dla kierowników robót dla Dobrzyńskiej za zablokowanie dróg i z jednej i z drugiej strony organizacja jest co najmniej na 5 dobrze że nikt nie wzywał karetki dziś bo po prostu dojechanie nie byłoby możliwe. 15:22, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OleśOleś

22 4

Ale jaja ja mieszkam na Grodzkiej od 45 lat i jeszcze nigdy mnie żaden hałas nie obudził. Nigdy nie miałem problemu z pędzącymi autami. Przejedzie coś czasem, ale wy "ludzie z innej Grodzkiej" to chyba ruchu ulicznego nie widzieliście!!! Wybierzcie się czasem do centrum miasta! Zatrzymali się w czasie czy co? 15:45, 18.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mędrzecmędrzec

10 2

o tutaj osoba mądrze prawi, ja na przykład zapraszam na Chopina między rondem a skrzyżowaniem z Wronią ;] do Grodzkiej 1/10 tych czubków nie dojeżdża nawet , tylko zawijają rundę na placu i powrót ;] no ale co ? od ich karania jest policja i tyle. a że im się nie chce, to do nich petycje trzeba pisac żeby tyłeczki ruszyli z krzaków 17:11, 18.07.2017


Maria55Maria55

3 3

Ja też od ponad 20 lat tu mieszkam i pierwsze słyszę o halasie i petycji.... 21:45, 18.07.2017


infiniteness84infiniteness84

13 5

Dajcie spokój, bo ekrany akustyczne zaczną budować. 16:28, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Radek Radek

8 9

Przejechane koty, psy i inne zwierzęta na ulicy Grodzkiej może to normalka dla ludzi, którzy nie widzą problemu. Może to właśnie te osoby jeżdżą samochodami przekraczając prędkość i nawet nie zatrzymują się jak potrącą zwierzęta. Zapewne co do potrąconych ludzi postąpili by podobnie. Nie interesują mnie osoby, które tak gorliwie i zniechęcą o tym piszą bo zapewne nie dotyczy to ich wcale. Ktoś powie, petycja to *%#)!& pomysł??? Ludzie dopiero widzą problem jak ich to dotyczy, kiedy zostanie potrącone ich dziecko czy też ktoś z rodziny. 16:48, 18.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

6 1

święta racja a parking na końcu Grodzkiej zamienili na miejsce rajdów samochodowych!!!! 17:01, 18.07.2017


Kierowca1Kierowca1

0 3

Codziennie jezdze przez grodzka i tr zwierzeta potracone wlasnie co one do cholery robia na ulicy????!!!! Ulica jest dla nas kierowcow a nie zwierzat ktore sobie biegaja jak chca. O potracenia pretensje do siebie ze je wypuszczacie nie do kierowcow. Kolejna sprawa to nie bobrownikow tylko bobrowniki... I na koniec piraci sa wszedzie. 22:53, 18.07.2017


krytykkrytyk

9 5

czujecie ten nagłówek ? "Dramatyczny Apel ? " :d hehehe 17:35, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KathKath

9 5

Ludzie, którzy w nosie mają dobro zwierząt nie zauważają ich dookoła siebie, więc dla nich problem nie istnieje. Dla takich ludzi kleks na asfalcie jest tylko kleksem. Dla osób kochających zwierzęta najmniejszy ruch na poboczu już jest powodem do zdjęcia nogi z gazu. Dobrze wiemy, że zwierzęta się płoszą, potrafią nagle zmienić kierunek, w którym podążają. Jako wolontariusze Ekostraży a wcześniej PSOJ Nasze jeże razem z mężem współpracujemy również z Przychodnią Chiron-Wet. Podczas czterech lat wolontariatu przez nasz dom i gabinet weterynaryjny przewinęło się już ponad setka jeży, wiewiórek, ptaków, zajęcy. Niejednokrotnie zdejmowaliśmy z jezdni na ulicy Grodzkiej koty i jeże. Jeże są gatunkiem objętym ochroną, zamieszkują obrzeż lasów, łąki, ogródki działkowe... Jeże tam mieszkają i to nie jest mój wymysł. Zaprzyjaźnione z nami organizacje ratujące jeże i inne zwierzęta jak Ekostraż, Fundacja JeKo, PSOJ Nasze Jeże, Ośrodek Rehabilitacji Jerzy dla Jeży... w ciągu roku mają po kilkadziesiąt przypadków rannych, okaleczonych, niesamodzielnych, chorych, wymagających natychmiastowej pomocy (najczęściej eutanazji) zwierząt... przede wszystkim jeży i dzikich wiewiórek, zajęcy, zwierzyny leśnej, oraz psów i kotów. My zauważamy ten problem, bo codziennie przyjmujemy i próbujemy ratować, leczyć, żywić i przywracać do życia w naturze te, którym pomóc się dało. My ten problem widzimy, bo on istnieje! Nie widzą go tylko ci, którzy go widzieć nie chcą, bo im wygodniej jeszcze ruszające się cierpiące zwierzę ominąć lub w "akcie łaski" rozjechać... "żeby się nie męczyło"... 19:40, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jad kiełbasianyJad kiełbasiany

17 4

Najlepiej to zaorać tą Grodzką, którą codziennie jeżdżę do pracy i zasiać kwiatki. Codziennie rano jadę przed 6 i jakoś nikt mnie 100 km/h nie wyprzedzał. Jedynie jeżdżą szybko kierowcy Tirów f-my Tran....em (to fakt). Autobusy to zamulają tak że zasypiam za nimi jadąc. No i tych sterta martwych zwierząt, które codziennie łopatą odgarniam żeby do pracy 100 km/h dojechać. Pozdrawiam tych normalnych mieszkańców. 20:06, 18.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Normalny do Jadu KieNormalny do Jadu Kie

4 2

Rano przed 6 to jak truśki pomykają zaspani kierowcy a autobusy pełne ludzi do roboty. Sterty "martwych zwierząt" lol, to ty odgarniasz chyba jeszcze śpiąc w nocy. Normalni mieszkańcy wiedzą w czym jest problem i zbędny jest komentarz! Brawura i bezmyślna jazda jest wtedy kiedy jest mały ruch drogowy i w nocy. Trochę wyobraźni lepiej działać prewencyjnie niż mieć kalectwo w rodzinie czy chodzić na pogrzeby. 21:40, 18.07.2017


PiesekPiesek

2 0

Jedz przed 8 koło krzyża na grodzkiej mandaciki się sypia i niech mieszkańcy przestaną sobie dawać znać że stoimy to połowa Grodzkiej straci prawko i wtedy zostanie autobus w którym zasypiacie z powodu wolnej jazdy..... 01:12, 19.07.2017


OnlybikeOnlybike

10 10

Proszę zaobserwować pasy " przejście dla pieszych " przy sklepie Lewiatan ,żaden baran pędzący się niezatrzyma żeby pieszego przepuścić .Proponuje ze 3 fotoradary na grodzkiej które się z pewnością w krótkim czasie spłaca . 20:17, 18.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OnlyleniwiecOnlyleniwiec

6 3

Raczej "baran" pędzący furą zapłaci mandat niż zwolni:)). Progi szerokie na przejściach hmmm dwa razy pomyśli i na pewno zwolni! 21:33, 18.07.2017


Mieszkaniec ZawiślaMieszkaniec Zawiśla

8 6

Ludzie co mnie obchodzą inne osiedla, szybka bezmyślna jazda na Grodzkiej od lat była dochodowa dla Policji. Potrącenia ludzi nawet ze stukami śmiertelnymi były już na ul. Grodzkiej. Myślę, że było ich za mało. To widać w komentarzach. Zwierzęta martwe na ulicy w większości nie robią żadnego wrażenia. Tylko mieszkańcy przy samej ul. Grodzkiej znają prawdę i wiedzą, że jest problem nawet na przejściach dla pieszych. Podejrzewam, że te pseudo mieszkańcy nawet nie mieszkają na Grodzkiej albo mieszkają na końcowym odcinku ulicy. To im bardziej zależy, żeby szybko dostać się do miasta i oni z pewnością nie widzą problemu. Bo poco, będą zmuszeni wolniej jechać do pracy, wolą te 10 min dłużej pospać, nadrobią prędkością na Grodzkiej. Żal - fury wypastowane, wypolerowane mogą wycinać nawet 180 km/h a tu będzie trzeba zwolnić do 30h. Po co ? 21:52, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość z Grodzkiejgość z Grodzkiej

9 7

Wymieńcie sobie okna na trzyszybowe i po kłopocie. Fantastyczne wygłuszenie. Ponadto możecie postawić sobie ekrany dźwiękochłonne i będzie cacy tyle że bez widoków. Czasami trzeba iść na kompromis albo obserwacja jadących po ulicy albo cisza w domu. Nie da się zjeść cukierka i mieć cukierka. Pozdrawiam ORMO czuwa. 22:16, 18.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ElaEla

1 0

Zimą nie ma problemu, gorzej jak latem jest gorąco, otwieram okno na noc a potem o 2 czy 3 w nocy rykiem motoru gazują przez pustą ul. Grodzką. Cała noc u mnie jest juz z głowy. Jak bym takiego złapała to bym z dupy nogi powyrywała. Chamstwo ! 18:11, 19.07.2017


lusia1234lusia1234

5 1

Fakt ze za szybko polacy jezdza po skomunistycznan dzicz ja tez za fotoradarami j3stem i jeszcze jedno tirtrans znajdzcie sobie inne miejsce bo comz tego ze Grodzka wyremontuja jak za pare lat znowu beda dziury te ciezarowki niszcza drogi tiry tylmo na tory kolejowe ten resort komunikacyjny jest od ciezarow Grodzka b3z jakich kolwiek wielkich ciezarowych pojazdow .i noge z gazu to teren zabudowany i wiecej patroli policyjnych 23:26, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

5 0

Jeśli ktoś napisał "Bobrowników" i "usytułowany", to ja nie mam więcej pytań. 23:55, 18.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

4 1

Do 150 śmieszy mnie fakt że jak stoi Policja to jeździsz 50 na godzinę albo hamujesz do zera zapier....i nie zwracaj uwagi że stoją skoro tak wolno a co do Pieskow są to przybledy które karmie i nie są od małego nauczone aby je zamknąć gdyż były dzikie także skoro ty nie umiesz poruszać się autem w terenie zabudowanym co wymagasz od psa który nie jest człowiekiem i miał ciężka przeszłość,dzieci też tu jezdza na rolkach, rowerami itp od jednego boku do drugiego więc też trzeba je pozamykac lub wyprowadzać na smyczy??!!Zenada 00:57, 19.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

<150<150

0 3

Już od łuku na Klonowej widać całą drogę i jeśli ktoś widzi dzieci, albo rowerzystów to mogę Cię zapewnić, że jest zwalniane do prędkości, która nie zagraża nikomu i można w odpowiedni sposób zareagować. 12:59, 19.07.2017


RajdowiecRajdowiec

4 2

Do kierowca1 piraci są wszędzie i zwierzęta są wszędzie!!!Zapraszam na tor wyścigowy tam zwierząt dzieci i przejścia dla pieszych nie ma.Teren zabudowany to teren zabudowany 50. 01:23, 19.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kierowca 1Kierowca 1

2 0

Czytaj ze zrozumieniem. Ludzie maja pretensje o pieski rozjechane wiec pytam czemu biegaja po ulicy skoro mieszkancy maja duze ogrody posesje ogrodzone. Ulica jest dla pojazdow a nie wybiegiem. I musze przyznac ze ze wzgledu na stan ulicy czeste mpk i ciagle remonty i czesta policje nie mam szans rozwijac predkosci powiedzmy do 70/h 20:54, 19.07.2017


rowerzystarowerzysta

6 2

Jeżdżę Grodzką kilka razy dziennie na rowerze. Ciężko jest, bo stale wyprzedzają, tiry są najgorsze, bo tam ciasno. Zwierzęta zabite mijam kilka razy w tygodniu. Nie ma co zbierać, masakra jakaś. Jestem za ograniczeniem tam prędkości i żeby tiry nie jeździły. 08:28, 19.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dosc99dosc99

1 2

to chyba w innym mieście jeździsz ale cóż każdy widzi to co chce 14:33, 19.07.2017


ELAELA

2 0

Zgadzam się rowerem strach jechać. Kot potrącony na ulicy zaraz po przesciu dla pieszych blisko ul. Plazowej pirat drogowy nawet sie niezatrzymał. To było w tamtym tygodniu w piątek. Pisk opon i jechał dalej. Nawet nie zdąrzyłam zapisać nr rejestracyjnego. Sama jechałam na rowerze. 18:04, 19.07.2017


Jad kiełbasianyJad kiełbasiany

2 3

Taka sytuacja jak na Grodzkiej jest w całym mieście. Niech Policja łapie odbiera prawa jazdy itp.. Nikt nie broni wariatów na drodze. A czy jak łoś wyleci na drodze na Michelin czy na Brześć czy też na Kowal itp. to ma tam się stawiać patrole policji, montować leżących policjantów fotoradary? Trzeba się przesiąść na konie a drogi zaorać... 08:47, 19.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rodzicrodzic

3 4

Tak ?, takie czułe sa zawiślańskie dzieci i nie mogą zasnąć jak tatuś czy wujek "odpala swojego harleya "? A co mają powiedzieć rodzice dzieci ,próbujący uśpić swoje pociechy /Rajska 6 -trzepak/ a one nie mogą zasnąć bo jakiś nieukształtowany umysł permanentnie trzepie swoje dywano-chodniki o 21,30 ? Też mamy wysłać apel do pana prezydenta czy wystarczy jak straż miejska uzmysłowi to temu idio-cie ? 14:41, 19.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ona25ona25

1 4

niech się cieszą, że nie mieszkają przy torach kolejowych bo nie dosyć, że te pociągi jeżdżą to jeszcze gwiżdżą 14:58, 19.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bmw Bmw

4 0

Do aldona jak się ma malucha to nawet 50 nie polecisz a od starej pętli do nowej pięknie się osiąga prędkość i nie ma żadnych dziur chyba że w głowie... 16:04, 19.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%