Zamknij

Nie chcą cyrku ze zwierzętami. W sobotę będą protestować przed namiotem cyrku Korona

13:10, 19.10.2017 .
Skomentuj Włocławianie będą protestować przed Cyrkiem Korona. Fot. depositphotos/materiały promocyjne Włocławianie będą protestować przed Cyrkiem Korona. Fot. depositphotos/materiały promocyjne

Włocławianie będą w sobotę protestować przeciwko wykorzystaniu zwierząt w widowiskach cyrkowych. Z inicjatywy nowo powstałego stowarzyszenia mieszkańcy zbiorą się przed namiotem Cyrku Korona, który tego dnia będzie wystawiał swoje jubileuszowe show.

Na początku października grupa włocławian, która już wcześniej spotykała się, by rozmawiać o problemie wykorzystywania dzikich zwierząt w widowiskach artystycznych, oficjalnie powołała do życia stowarzyszenie „Włocławek - miasto wolne od cyrku ze zwierzętami”. Już w sobotę, 21 października z jego inicjatywy odbędzie się protest. Poprzedzi on zaplanowane na godz. 16:00 rozpoczęcie widowiska Cyrku Korona.

- To będzie z naszej strony bardzo pokojowa pikieta. Planujemy spotkać się pod cyrkiem na pół godziny przed występem czyli w momencie, kiedy ludzie będą przychodzili po bilety. Chcemy rozwinąć swoje banery. Będziemy mieli plansze informacyjne i ulotki, będziemy też gotowi do rozmowy z osobami, które będą chciały porozmawiać. W ten sposób chcemy wyrazić swój sprzeciw – mówi Rafał Trzebiński ze stowarzyszenia „Włocławek - miasto wolne od cyrku ze zwierzętami”. – Banery, które przygotowaliśmy są jednoznaczne. Są na nich hasła „Cyrki bez zwierząt” i „Włocławek – miasto wolne od cyrku ze zwierzętami".

Protest przed cyrkowym namiotem na placu przy ul. Broniewskiego rozpocznie się w sobotę (21.10), o godz. 15:30.

Poza pikietą włocławskie stowarzyszenie sprzeciwiające się wykorzystywaniu zwierząt w widowiskach cyrkowych szykuje również spotkanie dyskusyjne. 27 października (piątek), o godz. 18:00 w CK Browar B. zorganizuje debatę z udziałem władzami miasta oraz przedstawicielami Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt VIVA, którzy opowiedzą o swoich działaniach oraz o tym, dlaczego zwierzęta nie powinny być wykorzystywane w cyrkach.

- Te zwierzęta nie mają życia. Ich całe życie to jest klatka i łańcuch. Do tego dochodzą kwestie tresury. Słonia czy niedźwiedzia nie da się wyszkolić do różnych zadań, nagradzając łakociami jak chociażby psa. Mamy zdjęcia, niektóre bardzo drastyczne, jak się przemocą te zwierzęta uczy. To jest okrutne, a tego nie widać – mówi Trzebiński. – Jak idziemy na przedstawicie cyrkowe, widzimy tylko efekt końcowy, wydaje nam się, że te zwierzęta fajnie się bawią, robią sztuczki, wręcz uśmiechają się i kłaniają, a to wszystko jest okupione morderczą pracą.

Czy popierasz wykorzystanie dzikich zwierząt w widowiskach cyrkowych?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
Tak 36%
Nie 58%
Nie mam zdania 6%

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(63)

homoś ze Słupska homoś ze Słupska

42 40

Lewackie pomioty 13:38, 19.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KlownKlown

1 0

A ja słyszałem,źe jesteś homoś z Kujaw i krążysz wokół
dworca kolejowego i do tego jesteś zasmarkańcem,a fe.
08:46, 22.10.2017


reo

CYRKCYRK

55 3

NA CO DZIEŃ TO MY MAMY CYRK Z UM 13:46, 19.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiniusiakiniusia

39 61

Współczuje tym zwierzętom. Są bite kopane zmuszane różnymi bestialskimi sposobami do posłuszeństwa. Patrzą na to dzieci prowadzane przez rodziców do oglądania.Jak można patrzeć na takie bestialstwo. 13:54, 19.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Xaxier1Xaxier1

8 2

Te zwierzęta mają lepiej niż nie jedno dziecko w domu 07:48, 20.10.2017


GośćGość

34 20

Problem z akceptacją wykorzystywania zwierząt w cyrku polega głównie na tym że mało który z widzów przedstawienia kojarzy "miłą" atmosferę cyrkowego widowiska z beznadzieją życia zwierząt cyrkowych. Czy widzieliście kiedyś wybieg dla lwów przed cyrkiem? Czy ktoś widział chodzącego po wybiegu słonia albo kąpiącą się w basenie fokę? NIE bo to fizycznie nie możliwe, chociażby ze względów bezpieczeństwa. 14:56, 19.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

43 23

ale *%#)!& już nie maja sie do czego przyczepl 14:59, 19.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

-.--.-

29 41

Co z tego że zwierze traktowane jest jak śmieć, zdycha za życia i żyje we własnych odchodach :) Przecież ważne żeby podludzie się dobrze bawili a ci wychowywali własne dzieci że zwierzęta cyrkowe nie czują bólu i są zwykłymi zabawkami. 15:08, 19.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RPK-74RPK-74

39 45

chore lewactwo najpierw idą bronić zwierzątek,a potem maszerują w czarnych marszach z parasolkami i domagają się prawa do zabijania nienarodzonych dzieci.komusze,faszystowskie pokrętne myślenie. 15:32, 19.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MartaaaMartaaa

8 20

RPK, walczymy o to co musimy! Cieszył byś się gdyby twój pies został zlapany do cyrku i był przez nich szkolony? Bo ja swojego w życiu bym nie dała, zaplakalabym się na smierć wiedząc jak traktują tam zwierzęta. Myślisz tylko o tym żeby iść, wydać pieniądze na bilet, pośmiać się i mieć wszystko w dupie, nie myślisz o tym jak one żyją, jak są traktowane. To są zwierzęta, one tez maja uczucia. A odnosząc się do czarnego protestu. Gdybys był z kobietą, która zostałaby zgwalcona, czego końcowym efektem było by dziecko z gwałtu, chcial byś je wychowywać? Bo twoja kobieta raczej nie. Wiec nie pisz mi tu takich głupot jak nie myślisz racjonalnie o tym, tylko myślisz ze to nasz widzimisie. 16:15, 19.10.2017


eljoteljot

31 19

Cyrk jest śmieszny nie dla zwierzat 15:53, 19.10.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

..

13 7

Życie dla niektórych ludzi też nie jest śmieszne, więc co? Jakżeś taki mądry - to może napiszesz, co? 17:09, 19.10.2017


eljoteljot

7 9

. Dla zer nie piszę 17:22, 19.10.2017


..

8 4

eljot17:22, 19.10.2017
No bo co można napisać, gdy ma się zero w głowie?
I nie piszesz tutaj dla innych lecz dla siebie, aby popisać się swoim "oratorstwem". To slepy by nawet zauważył. :)
Nie dotykaj problemu, gdy kropki na końcu nie jesteś w stanie postawić, bo to kiepsko wychodzi :-) 18:32, 19.10.2017


hahahaha

24 32

Z tego co wyczytuje na tym portalu widzę że 2 tysiące lat to za mało żeby człowiek zaczął myśleć.. ale poco :) lepiej świetnie się bawić i cykać fotki maltretowanym zwierzętom. "Włocławiaki" wstydzę się za was. 16:26, 19.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!! !!!!!

24 30

Nie dla zwierząt w cyrku, niech żyją na wolności! 16:43, 19.10.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Jestem za! Jestem za!

14 4

Tak jest! Najlepiej na wolności niech żyją tygrysy i słonie. :-) A ZOO ci nie przeszkadza? 17:10, 19.10.2017


!!!!! !!!!!

7 12

ZOO też mi przeszkadza, ale to mniejsze zło niz ten beznadziejny cyrk 17:22, 19.10.2017


ZdziwionyZdziwiony

10 2

Wypuść na wolność swojego kota, psa, kanarka, szczura itp Nie??? A niby dlaczego???? Też go tłamsisz!!! 21:04, 19.10.2017


ZoologZoolog

24 13

To stowarzyszenie dla zwierząt jest tylko częściówką ich interesów, bo chodzi przede wszystkim o to, że tego rodzaju organizacje: fundacje, stowarzyszenia i inne jakieś towarzystwa pozwalają (zgodnie z przepisami zresztą) na wykorzystywanie funduszy w celach nie zawsze zgodnych ze statutem. I ja mam wątpliwości czy zwierzęta w cyrku mają do końca tragicznie.
Niedawno w programie telewizyjnym "Mam talent" , pewna młoda pani pokazywała niezwykle finezyjnie wytresowanego SWEGO WŁASNEGO psa. Wprost coś nieprawdopodobnego. Publiczność obserwująca jej występ oraz oceniające ją jury nie gwizdało i nie krzyczało,że męczy to "biedne" zwierzę. Mało tego; widać było, że pies ze swoją panią bawił się radośnie na na koniec skoczył na jej wyciągnięte ręce i liznął ja w policzek. Pewnie z nerwów i zmęczenia, prawda?
Towarzystwo antycyrkowe - ja po prostu wam nie wierzę! I tyle.
Sam miałem cudownego owczarka (sukę) uwielbiała wszelkiego rodzaju tresowane zabawy.
I ciekawe: kto z tego towarzystwa zna dokładnie stan psychiczny zwierząt? Czy ktoś z nich był kiedyś - np. przed reinkarnacją - zwierzęciem w cyrku?
17:20, 19.10.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

von Trapvon Trap

6 12

Tresura psa, a tresura lwa czy słonia, to są dwie zupełne różne rzeczy. Psa wytresujesz za pomocą smakołyków, dzikie zwierzę poprzez strach i złamanie go. Gdybyś miał w sobie choć kroplę empatii i poświęcił 10 minut na zapoznanie się z tematem, zmieniłbyś śpiewkę. 18:49, 19.10.2017


ZoologZoolog

8 2

von Trap18:49, 19.10.2017
Nie przesadzaj z mentorstwem, bo nie wiesz z czym miałem do czynienia w życiu! I mam 100% pewność, że ty mentorze nie byleś treserem tygrysów czy słoni! 19:23, 19.10.2017


ewkaaaewkaaa

0 0

Co ty za bzdury wypisujesz??? tak *%#)!& komentarza to dawno nie widziałam. 11:13, 22.10.2017


tak jest tak jest

12 14

Polak wstaje rano, włącza japońskie radio,zakłada amerykańskie spodnie,wietnamski podkoszulek i chińskie tenisówki,
po czym z holenderskiej lodówki wyciąga niemieckie piwo.
Siada przed koreańskim komputerem i w amerykańskim banku zleca internetowe zakupy w Anglii,
po czym wsiada do czeskiego samochodu i jedzie do francuskiego hipermarketu na zakupy.
Po uzupełnieniu lodówki o hiszpańskie owoce,beligijski ser i greckie wino wraca do domu i gotuje na
rosyjskim gazie.Na koniec siada na włoskiej kanapie i ........... w polskiej gazecie szuka pracy,
a tam OFERT PRACY BRAK.Amen. 17:22, 19.10.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Kasia888Kasia888

2 3

Dobre :) 20:57, 19.10.2017


krewetkakrewetka

3 1

Zapomniałeś/aś dodać,że zakłada tajlandzkie prezerwatywy. Zapomniałeś /aś również dodać ,że szuka pracy w polskojęzycznej gazecie . Ale "wszyscy" tego chcieli , bo polskie było kiepskie.../?/. 21:02, 19.10.2017


do plagiaciarza. do plagiaciarza.

4 0

Gdy cudzy tekst się przytacza, to używa się cudzysłowia. Ja identyczny tekst czytałem już wiele lat tamu. 22:40, 19.10.2017


EmpatiaEmpatia

25 18

Ja zamiast do cyrku zabieram dzieci do teatru, kina, uczę szacunku do ludzi, zwierząt i do przyrody 17:28, 19.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nielewynielewy

20 25

Nie jestem lewakiem popieram protest 17:41, 19.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hipokryzjahipokryzja

27 9

Bo co, bo lew jest fajny? Bo słoń jest miły? Z czego tego kotlety? Ze świni czy kurczaka? Nie są miłe? 17:45, 19.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smakoszsmakosz

36 8

Czy protestujący jak jedzą schabowego TEŻ protestują ???? :-) 17:47, 19.10.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GośćGość

6 19

Jasnowidzu, skąd wiesz że jedzą. Nie mierz wszystkich swoją miarą. Świat jest różnorodny i nie kończy się na końcu twojego nosa 19:59, 19.10.2017


Ls2Ls2

2 0

Pewnie tak bo im przykro:) 23:18, 19.10.2017


JoliJoli

11 21

Popieram !!!! 17:52, 19.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klownklown

36 10

Cyrk Wam nie odpowiada, sztuka uliczna też nie, teatru prawie nie znacie, o operze to pewnie nawet nie słyszeliście, książka to Wasz wróg. No to co wam pasuje oprócz tatuaży na nerkach i pępku ? A mięso pożeracie a i dziczyznę też jak mamuśka upiecze ? A swoich piesków, kotków i innych pociech to nie tresujecie ? Nie dajcie się manipulować .Myślcie , jeżeli potraficie, samodzielnie . Niechcący sami robicie niesmaczny cyrk. 17:58, 19.10.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SzaSza

5 11

Haha, porównanie cyrku do teatru czy opery świadczy tylko o twojej ignorancji. Cyrk jest rozrywką właśnie dla ludzi niskich lotów. Kiedyś w cyrkach wystawiano kaleki, ludzi zdeformowanych, dziś złamane psychicznie, bite zwierzęta. Jeśli kogoś to bawi, to znaczy że z człowieczeństwem nie ma nic wspólnego. Rozrywka dla mentalnej patologii. 18:53, 19.10.2017


xDxD

4 11

To co napisałeś mija się z jakimkolwiek myśleniem. Nie porównuj cyrku do tresury domowych zwierząt. Cyrk się bardziej porównuje do obozów koncentracyjnych. A co do jadalnego mięsa to jeżeli zwierze uśmiercane jest humanitarne (natychmiastowe) to nie mam nic przeciwko ale to zupełnie inny temat.Są ludzie którzy to robią i już.. problem kiedy zwierze cierpi. Nieważne czy na ubojni czy w cyrku więc nie pisz o myśleniu kiedy sam widocznie nie wiesz co to pojęcie oznacza. 19:02, 19.10.2017


GośćGość

1 9

Dramat, tak nieudolnego komentarza powinieneś się wstydzić i właściwie na podstawie czego, jakiego zdarzenia oceniasz ludzi których nie znasz ani nie potrafisz wskazać palcem. Dramat warty poziomu klowna (nie obrażając profesjonalistów) 19:57, 19.10.2017


qubaquba

24 14

Tyle lat istnieją cyrki i jeśli zwierzęta są odpowiednio traktowane,zadbane to w czym problem???To może ludzie też nie powinni występować w cyrku???Ludzie wyluzujcie-niedługo dziecko zobaczy słonia,konia czy inne zwierzę tylko na obrazku. 18:56, 19.10.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

xDxD

8 17

I bardzo dobrze... Jeżeli ktoś chce zobaczyć słonia to niech sobie poleci do Afryki. Zwierze nie ucierpi a człowiek może zrozumie idee obrony zwierząt.Myślę że to niektórych ludzi powinno się wozić jako bydło a zwierzęta powinny was oglądać. 19:08, 19.10.2017


GośćGość

8 13

Quba, naprawdę myślisz że jak zwierze jest wyczesane z kokardką na głowie i dostanie jeść to jest to dla niego szczyt szczęścia a człowieka - opiekuna czyni świętym??? Piszesz o dzieciach, że nie zobaczą słonia - w Polsce jest pełno ogrodów zoologicznych gdzie nie tylko można zobaczyć zwierzę, ale również dowiedzieć się czegoś. Czego nauczysz swoje dziecko w cyrku, chyba jedynie tego że człowiek może wszystko a zwierze można traktować podmiotowo. Nie daj się zwieść ułudzie, że zwierzęta w cyrku są śmieszne :( 19:53, 19.10.2017


antybushantybush

6 4

Czytam te dwa komentarze i ktoś ma chyba jakiś mały problem. Ale dzięki wiem gdzie będe w sobote o 16.00. Dołoże do procederu pare złotych 21:32, 19.10.2017


Idźmy razemIdźmy razem

21 14

Ja jutro idę do Biedronki z hasłem "UWOLNIĆ ŚWIEŻAKI!"
Kto pójdzie ze mną?

Zapraszam lewaków, KODowców, UBywateli RP, Nowoczesnych od Ryśka, Platfusów Schetyny, oszołomów z Greenpeace, miłośników LGBT, Magdalenę Środę i Maćka Sturha z Ostaszewską.
Zapomniałem o głodujących rezydentach. Tylko nie wiem, czy dadzą radę, bo już z nóg padają... i to wszystko dla poprawy życia pacjenta (niezły żart). 19:47, 19.10.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

antybushantybush

3 4

Świetny komentarz. Myślimy podobnie. Pozdrawiam 21:33, 19.10.2017


GośćGość

5 4

Tak, świetny komentarz. Pewnie nie znacie takiego serialu jak 40-sto latek bo za młodzi jesteście, ale tam jeden stary komuch, hipokryta powiedział "...porządni ludzie to w domu siedzą i zupę jedzą...". Panowie, życzę żebyście z tych swoich "domów" nie wychodzili i jedli tą swoją zupę. Aha nie zapomnijcie się pomodlić przed snem. Amen 21:47, 19.10.2017


siwysiwy

14 21

nareszcie ktoś mądrze pomyślał o męczarni zwierząt w cyrkach, całym sercem popieram ten protest. Cyrk to od wieków rozrywka dla gawiedzi, ludzi prostaczków i niech nie piszą głupot że idą do cyrku pokazać dzieciom jak wyglądają zwierzęta... te tresowane nie mają nic wspólnego ze zwierzętami żyjącymi na wolności. Współczuję tym rodzicom co tak myślą i życzę rozumu
20:04, 19.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GośćGość

6 6

W pełni się z Tobą zgadzam. Przy okazji, popatrz na jakość i ilość postów które zdobyły najwięcej "lajków" - wystarczy napisać "...lewcki pomiot..." i już jesteś nr 2 w rankingu popularności. Co to za poziom społeczeństwa. Co to za dziura intelektualna. Określenie "lewaki" pojawiło się popularnie przy okazji chorych miesięcznic - od tego czasu jak ktoś nie pasuje do szablonu to LEWAK. Dramat i żenada 21:38, 19.10.2017


AdriannAdriann

9 18

Czytam te komentarze i tracę wiarę w (przynajmniej) polaków. Problem nie leży w tym że zwierzęta są maltretowane ale w tym że puste,wyprane mózgi polaczki się tym bawią. Jak chcecie chodzić z waszymi dziećmi do zoo to pokazujcie im też holocaust na wieczorynkę.Chore polskie tradycje i przyzwyczajenia traktują zwierzęta jak kupę mięsa do zabawy.Teraz w tej chwili gdy to czytam mam okazje zgłosić dalej tą sprawę tak żeby ten cały namiot cyrkowy przed występem poszedł z dymem.Nie wiem i nie chce wiedzieć co wy macie w głowach że pchacie tam swoje dzieci... 21 wiek a 80% społeczeństwa dalej w jaskini xD aż chce się śmiać 22:00, 19.10.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

siwysiwy

2 6

w pełni się zgadzam
22:51, 19.10.2017


co za c-y-m-b-a-ł?co za c-y-m-b-a-ł?

5 3

Adrianku, jeśli już tracisz wiarę, to w Polaków (nie polaków,czy polaczków). Zapamiętaj i więcej takich kompromitujących błędów nie popełniaj.

A tak przy okazji, to jakiej jesteś narodowości i dlaczego nie spytałeś się Dżesiki, jak to napisać??? 07:02, 20.10.2017


Ls2Ls2

3 10

Aaa niech lecą jak swinie za gównami:) wkoncu ktoś na nich zaprotestuje 23:20, 19.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nikola78nikola78

14 7

ktoś tu chce na afisz... weźcie się przestańcie lansować na rzekomej krzywdzie zwierząt. Żałlosne 01:02, 20.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mimi529mimi529

3 7

rzekomej? jedno jest pewne, twoja naiwność bądź też ignorancja co jest przykre 04:19, 20.10.2017


do cymbałka Ado cymbałka A

5 7

Adrianku, jeśli już tracisz wiarę, to w Polaków (nie polaków,czy polaczków). Zapamiętaj i więcej takich kompromitujących błędów nie popełniaj.
A tak przy okazji, to jakiej jesteś narodowości i dlaczego nie spytałeś się Dżesiki, jak to napisać??? 07:03, 20.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adrian22Adrian22

8 4

Pan Trzebiński sam jest uwiązany łańcuchem w klatce swojej niewiedzy! Niech pokaże te słonie i niedźwiedzie których w Polsce nie ma w cyrkach. Jak można prawić bajki o klatkach jak za tyłkiem protestujących luzem na trawie pasą się zwierzaki a obok namiotu mają swoje stajnie? Gdzie logika? Pan i jego stowarzyszenie pikietuje bo tak zarabia na życie. Prościej trzymać banery z przekłamanymi treściami niż uczciwie pracować. 11:18, 20.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ktośktoś

1 2

CYRK ZALEWSKI - ignorancie :( i wiele innych. Trzeba tylko trochę się zainteresować 17:20, 20.10.2017


Hmm...Hmm...

8 2

Poziom wypowiedzi większości osób zabierających tu głos jest...przerażający! Mieszkamy w tym samym mieście, na co dzień mówimy sobie"dzień dobry" ale jeśli tylko pojawi się okazja, wylewamy na siebie wzajemnie pomyje! Szanowni Państwo! Jak tak można? Naprawdę, mając inne zdanie od kogoś musimy go obrażać? Czy bez epitetów i chamskiego wydźwięku nie potrafimy wyrazić swojego zdania? Przecież nikt nikogo nie zmusza do wzięcia udziału w proteście! Nikt również nikomu nie zabrania uczestnictwa w przedstawieniu cyrkowym! Chcesz- idź! Protestuj lub oglądaj! Pozwól każdemu na samodzielne decyzje i wybory i nie obrażaj nikogo, kto myśli inaczej. wszak ma do tego prawo! Opanujmy emocje i zacznijmy sie szanować...życie stanie się o wiele znośniejsze. 13:38, 20.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Hmm...re Hmm...

4 0

Czy ta tolerancja działa również w drugą stronę np w przypadku wrzasków zdefraudowanych obrońców du...kracji którzy na zadymach wyzywają odmiennie myślacych ? 18:22, 20.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antybushantybush

4 1

Ta ankieta jest bez sensu. Wykorzystanie dziki zwierząt? A jakie to dzikie zwierzęta jeśli rodziły się w niewoli? 23:40, 20.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dyskryminacja redakcDyskryminacja redakc

1 0

Pytanie jakie ktoś z redaktorów postawił NIE JEST OBIEKTYWNE!
Podczas sprawy sądowej sędzie powiedziałby tak: pani/e redaktor/ze, proszę inaczej sprecyzować pytanie!

Żeby a priori nie narzucać interlokutorom rodzaju odpowiedzi to pytanie powinno brzmieć NP. tak:
JAK OCENIASZ UDZIAŁ ZWIERZĄT W PO0KAZACH CYRKOWYCH?
Booo...
Jaka jest różnica w występach cyrkowych konia, psa czy wielbłąda lub żyrafy? To wszystko przecież zwierzęta! Niby dlaczego te dwa ostatnie mają być w cyrku "krzywdzone" występami, a te dwa pierwsze już nie?!
Tworząc ankietę, też trzeba uruchomić głowę, a w niej czynnośc myślenia - Redakcjo! 12:20, 21.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

normalny WEKnormalny WEK

1 1

Jestem za zakazem uboju gospodarczego kur i kaczek , to *%#)!& miłą muzykę , kieliszek wina ,środek przeciwbólowy i wtedy można...inaczej to nie ludzkie ....heheheh 14:28, 21.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

seba32seba32

0 1

*%#)!& i głupota w 1 opakowaniu. 10:58, 25.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZedZed

0 0

Czytając komentarze i analizując ich oceny dobrze widać, że bieda to stan umysłu. W tym miasteczku nie będzie dobrze, póki takie prostactwo nie zejdzie z tego świata. 11:12, 25.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%