Zamknij

Burza w sieci po szczerym do bólu wpisie lekarza ze szpitala we Włocławku. Opisał dyżur w izbie przyjęć

06:00, 09.04.2018 G.S. Aktualizacja: 14:33, 09.04.2018
Skomentuj

Baloniarski mistrz Bartosz Nowakowski pracuje jako lekarz ortopeda we włocławskim szpitalu. W niedzielę napisał na Facebooku, jak wygląda jego dyżur w izbie przyjęć, gdzie musi zajmować się pijanymi przywożonymi do szpitala, bo we Włocławku nie ma izby wytrzeźwień. Emocjonalny i szczery do bólu wpis wywołał prawdziwą burzę -  setki reakcji, komentarzy i udostępnień.

To kolejna odsłona problemu, o którym na Dzień Dobry Włocławek już nie raz pisaliśmy. Odkąd w 2013 roku we Włocławku z powodu oszczędności zamknięto miejską izbę wytrzeźwień, pijani znajdowani na ulicy, z którymi nie ma kontaktu, zaczęli trafiać do izby przyjęć szpitala przy Wienieckiej. Dyrekcja szpitala nie raz alarmowała, że to dezorganizuje pracę izby przyjęć i sygnalizowała władzom miasta, że potrzebuje pomocy w rozwiązaniu problemu. Niestety, nic nie wyszło z rozmów prowadzonych między Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym a ratuszem, które miały rozwiązać problem pijanych na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym.  Jak aktualnie prezydent Matek Wojtkowski widzi problem pisaliśmy tutaj

[ZT]27047[/ZT]

Wpis Bartosza Nowakowskiego to ukazanie sytuacji w izbie przyjęć z pierwszej ręki, w sposób bardzo działający na wyobraźnię: 

- Sytuacja kiedy lekarz, ratownik medyczny albo pani pielęgniarka pławią sie w ekstrementach, kiedy nasze ciuchy, buty i dłonie mają bezpośredni kontakt z kalem, moczem, wymiocinami a czasem białymi robakami pasozytujacymi w pachwinach przebywających na oddziale SOR alkoholikow, zeby po chwili badać albo pobierać krew kilkuletniego dziecka w XXI wieku jest sytuacją niedopuszczalną. Pijackie awatury, przekleństwa, wyrwane z futryną drzwi nie mogą być codziennością w pracy szpitala. (...) Wyszedlem dziś po 24 godzinnym dyżurze kompletnie rozbity i przygnebiony perypetiami obyczajowymi nie mającymi z leczeniem nic wspólnego - pisze lekarz  (pisownia oryginalna). 

Nowakowski ostrzega: - Brak pomysłu bądź woli w uporządkowanie spraw dla pacjentów w stanach ostrych jest zaniechaniem, ktorego konsekwencje dotyczyć mogą i bedą nas wszystkich.

Wpis w ciągu kilku godzin wywołał ponad pół tysiąca reakcji, był ponad 200 razy udostępniany. Większość komentujących popiera lekarza i gratuluje mu odwagi. Do udziału w dyskusji wywoływano prezydenta Marka Wojtkowskiego. Bez efektu. Wziął w niej za to udział wiceprezydent Włocławka ds. gospodarki miejskiej Jarosław Najberg (SLD). - Doktor 100% racji - napisał.  

Czy wpis lekarza spowoduje zmianę podejścia do tematu pijanych w izbie przyjęć? Będziemy to śledzić. 

(G.S. )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(75)

??

95 12

A jak ma sie czuć 80 letni pacjent z objawami zawału który 4 godziny czeka na Izbie na pojawienie sie lekarza ? A może to taki przedsionek do kostnicy ?
Tylko wysokie odszkodowania za świadome narażanie podatników na utratę zdrowia i życia moga zmusić ten PO ....ny szpital do zmiany sposobu traktowania chorych podatników !!!! 06:33, 09.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mniej oburzony mniej oburzony

8 1

ja byłem świadkiem nie raz jak traktuje sie ludzi na SOR i to trzeźwych. Człowiek z udarem czeka 5 godzin aż go łaskawie ktoś na oddział przyjmie, wszyscy są zajęci i każą cierpliwie czekać. Razem z chorym nie można wejść, to nic że człowiek miał udar, że był w takim stanie, że próbując zejść z łóżka przewrócił się i się potłukł. Nikt nie przyjdzie nie wytłumaczy, a o zwyczajnym przepraszam nie wspomnę.
Straszny ten szpital, był jest i będzie, póki pracownicy nie zaczną szanować chorego człowieka.
Staram się zrozumieć oburzenie pana doktora, ale z drugiej strony to tak samo powinni oburzać się Policjanci bo pijany człowiek zasmrodzi im samochód, pracownicy schronisk bo śmierdzący bezdomny trafi do schroniska itp, itd.
Pozdrawiam 23:02, 09.04.2018


reo

wdzięcznywdzięczny

78 14

To zasługa Andrzeja Teodora. Teraz to jest nawet przeciw... 06:58, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zmiany trzeba ;)Zmiany trzeba ;)

51 19

Bartek na Prezydenta ;) 07:47, 09.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Aldo MoroAldo Moro

0 0

Szkoda chłopa bo go zmarnują i ,, spiorą'' umysł ! Niech leczy ! 15:06, 13.04.2018


jjjjjj

136 8

Prezydent "Nic nie mogę"Wojtkowski . Tylko własnych pociotków i kolesi pozatrudniać , to mu najlepiej wychodzi... 07:52, 09.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ŚwiecaŚwieca

25 1

Brawo... bardzo dobrze to podsumowałeś!
Takiego nygusa jak MW to ze świecą szukać. 12:25, 09.04.2018


makarymakary

103 5

nie ważne że napisał prawdę
ważne że ujawnił to o czym wiedzą wszyscy którzy mają styczność ze szpitalem
ważne że wytknoł władzom miasta(?) olewanie problemów od wielu lat
nasi włodarze jak zwykle bendą zwalać winę na wszystkich 07:58, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

17 108

Utrzymanie Izby wytrzeżwień to wydatek nie mniejszy niż 5 mln.złotych rocznie i jest to poważne obciążenie finansów każdej gminy.A alkoholizm jest chorobą czego zdaje się służba zdrowia stara się nie zauważać. 08:06, 09.04.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

przezornyprzezorny

48 1

tak tylko alkoholizm leczy sie w specjalnych osrodkach, a nie na SOR... 10:05, 09.04.2018


kk

51 0

Eljot byłeś na SOR? Miałeś przyjemność czekać na swoją kolej kilka godzin i doświadczać zapachów jak ze stajni?
Na tym dyżurze, gdy lekarz zajmował się bezdomnym uchlanym do nieprzytomności, na SOR m. in. czekało roczne dziecko po upadku, dwoje młodych ludzi z wypadku i poparzony mężczyzna. Wszyscy wymagali natychmiastowej reakcji. To, że na SOR funkcjonuje izba wytrzezwień, jest zagrożeniem dla życia i zdrowia pacjentów. 10:33, 09.04.2018


marionn marionn

20 0

Ze sprzedaży koncesji i pozwoleń są pieniądze przeznaczone na walkę z alkoholizmem. Niech przeznaczy miasto cześć tych pieniędzy na wytrzeźwiałkę 16:53, 09.04.2018


AnonymusAnonymus

5 0

Miałem styczność z alkoholizmem od dziecka, sam jako nastolatek też przesadzałem z alkoholem, a teraz jako ojciec nie chce żeby moje dzieci widziały że biorę alkohol do ust czy żeby widziały mnie pijanego więc nie pije bo wiem
jak to się odbija na psychice dziecka. Wychodzę z założenia że "nikt Ci do gardła nie łał" więc jak się upiles to tylko Twój problem i dla mnie tacy ludzie powinni być zostawianie sami sobie i może w końcu problem sam by się rozwiązał. Wszystko jest dla ludzi począwszy od jedzenia, alkoholu, narkotyków etc. Skrajność w każdej z tych opcji powinna być potępiana
22:36, 10.04.2018


znawcaznawca

2 0

eliot pewno przebywał niejednokrotnie na sali nr 7 dla vipów alkoholowych dlatego stanął w obronie. 13:27, 13.04.2018


kacperekkacperek

58 6

A może w tej sprawie wypowie się ktoś z nieistniejącej już ekipy poprzedniego prezydenta miasta ? Warto przypomnieć, że w tej sprawie uchwałę podjęła ówczesna rada miasta , radnymi byli "wybrańcy" różnej maści politycznej.
Czy zabiorą głos po wypowiedzi lekarza?, czy wydadzą z siebie choć jakiś pomruk? wątpię.
Autorów tego pomysłu nie ma.
Obecny pan prezydent ma możliwość naprawienia tego błędu.Jedno jest pewne, w szpitalu tego kuriozalnego zjawiska nie powinno być. 08:32, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WŁOWŁO

104 6

Pan doktor Nowakowski jest uczciwym człowiekiem skoro tak napisał i widzicie prawda zabolała kogoś. Na skargi pacjentów reagują bardzo słabo a jak napisał lekarz to się obruszyli. To o czymś świadczy. 08:42, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RipostaRiposta

18 89

Czy "wpis" Pana z ortopedii to działanie odwetowe, czy ma przyspieszyć "opróżnianie" z lokatorów bloku mieszkalnego należącego do szpitala. Czy wykonawca już czeka. Czy w grę wchodzi kilkadziesiąt milionów złotych. My wiemy i Pan doktorze wie, że problem istnieje od ładnych kilku lat. To przecież Pana przełożony, Panie doktorze, urlopowany dyrektor szpitala prezydent ATP, podjął taką decyzję i przeniósł izbę wytrzeźwień do szpitala, więc żale proszę kierować w jego stronę. 08:58, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czarna 79czarna 79

96 4

Brawooooooo panie doktorze. trzeba mówić głośno to co się myśli!!! 09:04, 09.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do czarna 79Do czarna 79

4 29

Dobry Rocznik 79' Na dyżurze musi pachnieć i ładnie wyglądać. Rozumiem Ty też nie masz ochoty zajmować się chorymi na chorobę alkoholową. 09:17, 09.04.2018


receptarecepta

83 3

Konając z bólu czekasz na swoją kolej w izbie przyjęć...
Nieprzytomny z upojenia zostajesz podwieziony na izbę, umyty i masz komplet badań...

Tak słyszałem...Jeszcze nie sprawdziłem i obym nie musiał...Nie zazdroszczę pracy na izbie przyjęć/wytrzeźwień... 09:14, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrukKruk

50 1

Osiem lat wstecz MZOZ proponował przejęcie izby wytrzeźwień i prowadzenie jej w starym miejscu ale miasto nie było zainteresowane. Dzisiaj nie było by problemu tym bardziej że błędem Wojtkowskiego było oddanie ambulatorium z Kilińskiego Szpitalowi co działa dzisiaj fatalnie 09:16, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzpitalnikSzpitalnik

49 1

To nie tylko problem szpitalnej "izby wytrzeźwień". TO także bylejakość przychodni kardiologicznej,w której kontroluje się stymulatory i kardiowertery-defibrylatory.
W jednym, jedynym(!) pokoju jest recepcja, gabinet badań EKG i lekarz. W tym pokoju jest jednocześnie pacjent, któremu pielęgniarka robi EKG i pacjentka roznegliżowana piersiowo, bo właśnie lekarz dla sprawnego działania w tym samym czasie ustala parametry działania przysercowego urządzenia!!
Co na takie warunki szpitalne pan prezydent? Ano odpowiada włocławianom, tak jak ktoś już napisał: "to nie moja sprawa! Należy się zwrócić do rady społecznej szpitala"!
A ja wiem ponad wszelką wątpliwość, że wiele spraw można załatwić bezpośrednio! I nie trzeba zwalać wszystko na radę społeczną szpitala czy na Urząd marszałkowski! 09:17, 09.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pijawki z radyPijawki z rady

11 0

No co ty... przecież Kopyść musi to wszystko zatwierdzić. 12:22, 09.04.2018


sarasara

73 5

PEŁEN SZACUNEK DLA PANA PANIE DOKTORZE. 09:18, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rozynrozyn

58 2

I znowu - gdzie są nasi samorządowcy i posłowie ? Jak można dopuszczać do takiej sytuacji we włocławskim szpitalu ? 09:26, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

96%96%

80 3

Jako, że jestem całkiem niekompetentny, to tym chętniej wypowiem się w tej sprawie.
Koszty - szermowanie argumentami o wielomilionowych kwotach jakie miałaby pochłaniać działająca poza strukturami szpitala izba wytrzeźwień są dla mnie z księżyca. Mignęło gdzieś powyżej 4 miliony zł - tj. ok. 330.000 zł miesięcznie - ponad 10.000 zł dziennie. Domniemywam, że na śniadanie podawany będzie kawior z jesiotra i Dom Perginon w kryształowych kieliszkach, a towarzystwa będą dotrzymywać specjalnie wyselekcjonowane opiekunki. Nie wierzę również, że w mieście nie ma miejsca na uboczu, gdzie najtańszym i najprostszym sposobem można byłoby stworzyć taki przybytek.
A jeśli to musi być jednak szpital, dlaczego nie zostanie w tym celu przeznaczona jego niewielka część, coś pomiędzy składowiskiem odpadów pooperacyjnych, a kostnicą? Mowa jest o bardzo wąsko specjalizowanej toksykologii. W izbie na ul. Szpitalnej do wstępnej obróbki krnąbrnych pacjentów używano klatki podobnej do tych w zoo i węża z wodą. Jeśli to było mało, to policjanci zawsze chętnie służyli gazem i klient łagodniał w momencie. Dla najbardziej wytrwałych łóżko z pasami i dwóch tęgich sanitariuszy kończyło część artystyczną wieczoru.
Czy naprawdę takim problemem jest stworzenie przytulnego gniazdka w obrębie szpitala, zaopatrzyć w bieżącą wodę i stały dopływ świeżego powietrza, a lekarzowi zawracać głowę dopiero kiedy jest co brać w ręce? Czy ci "pacjenci" z objawami zatrucia alkoholem muszą być obsługiwani poza kolejnością? I w końcu czy zwykli, potrzebujący pomocy ludzie, muszą cierpieć dodatkowe katusze wynikające z umieszczania w jednym miejscu ze zwierzętami?
I na koniec znowu pieniądze - dlaczego objęci fachowa opieką za środki miejskie nie mieliby odpracowywać tego zamiatając ulice?
09:30, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zgredzgred

52 3

Radni bezradni jest problem !Może macie jakiś pomysł jak uzdrowić sytuacje w sor?!A nie tylko likwidacja Pomników i likwidacja Pomników! 10:08, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxlxxl

10 77

nie biduj tylko lecz lekarzu 10:47, 09.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AnonimAnonim

4 1

O widze włączył się do rozmowy jeden z "pacjentów". 10:10, 11.04.2018


aaaaaa

53 1

zrobic izbe wytrzezwien w starej piwnicy na sianie niech trzezwieja te szumowiny pijackie zagrarazaja ludziom ktorzy sa naprawde chorzy policja wozi pijakow szpital umyje to jest chore tacy nie powiini tam przebywac kierowac przymusowo na odwyk 10:50, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzywy żonkilkrzywy żonkil

61 1

Bo w tym mieście jest kasa na wszystko, tylko nie na to co potrzeba. 2,5mln na drogę do nikąd , czyli przedłużenie Brzezinowej, do tego z pofalowanym asfaltem, 5mln zł na przedszkole na Kaliskiej, zmiana projektu Grodzkiej, bo ktoś pierwotnie zatwierdził wersję z węższymi drogami, czy ostatnia sytuacja z remontem hali za 10mln zł do tego z fuszerką w środku, bo w takiej kwocie fuszerki są rzeczą normalną. I jeszcze ostatnio pani radna chce tworzyć park dla psów. A pacjenci na SOR niech czekają po kilka godzin, bo policja przywiozła zapitego do nieprzytomności... 10:55, 09.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

szary człowiekszary człowiek

15 1

Tak... park dla psów to marzenie Kukuckiego i radnych z PO.
A ludzie? Ludzi to oni mają gdzieś.

A sprawa marnotrawienia pieniędzy na pseudo remonty zaprzyjaźnionej firmy, to temat dla mediów i co najważniejsze prokuratury. 12:20, 09.04.2018


filfil

12 88

lichy lekarz musi jakoś zaistnieć to chociaż na facebooku 11:03, 09.04.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

PacjentkaPacjentka

23 2

On jest bardzo dobrym lekarzem, leczę się u niego, to wiem. Co za głupek to napisał, sam jesteś widocznie lichy. 13:57, 09.04.2018


PacjentkaPacjentka

22 4

Co za bzdura, to bardzo dobry ortopeda. 14:01, 09.04.2018


14101410

13 0

Ocena kompetencji pana doktora nie jest tu przedmiotem dyskusji.Jak ktoś nie był świadkiem sytuacji w której przywożą śmierdzących meneli niech nie zmienia tematu. Wielki szacunek i współczucie dla personelu,który zajmuje się tym towarzystwem. 22:00, 09.04.2018


opiekunka niepełnospopiekunka niepełnosp

4 1

Bardzo krzywdząca opinia ,dobry specjalista, uczciwy człowiek o serdecznym podejściu do pacjentów, nie boi się ryzykować " kariery" dla dobra i zdrowia chorych.... 12:13, 12.04.2018


policjantpolicjant

40 7

Na komendzie mamy kilka pomieszczeń niewykorzystanych. Po co zatrudniać nowe osoby jak funkcjonariusze mogliby ich pilnować, badać. 11:06, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WeronaWerona

56 1

Ale mamy za to fontanne. Takiego prezydenta Włocławek nie miał masakra 11:26, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VitoVito

37 1

Od kilku lat we Włocławku toczy się walka stołki pseudo polityków, a miasto i ego całą infrastruktura popada w ruinę Jakieś dziwne inwestycje-pływająca scena czy obecnie amfiteatr totylko"poltyczne
Igrzyska".Miasto potrzebyje wreszcie odetchnąć od *%#)!& polityki, brudu i smogu. 11:38, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krukkruk

33 4

Zgadzam się że nie mamy PREZYDENTA Skrzypek jeszcze miał ludzką twarz obecny nie ma niczego bo jaszcze na dodatek nie jest z miasta już lokować chce się w starostwie ale wyobraźcie sobie obecnych kandydatów , z grzeczności nie będę ich wymieniał bo zgrozo - nie chcę widzieć tych komentarzy. Zgodzicie się jednak ze mną, że inny rozsądny kandydat nie ma szans bo miasto nie głosuje a później narzeka a na wybory chodzi tylko 50%. Nic nie zmienisz tylko wyjechać. 12:12, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mąż swojej żonyMąż swojej żony

59 1

W zeszłym roku stanowisko w MZOZ dostała żona Wojtkowskiego.
Chciałbym się dowiedzieć, co konkretnie zrobiła ta pani (pracująca na drugim etacie) dla poprawy funkcjonowania tej placówki i ile nas (podatników) to kosztowało? 12:16, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

elzbieta12elzbieta12

52 0

Brawo P. doktorze . Wreszcie ktoś napisał prawdę. Alkoholizm to choroba. Prawda. Ale to nie znaczy ze osoby PIJANE w szpitalu powinny być obsługiwane przez personel medyczny. 12:22, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

36 0

A może pan radny Jaworski stanie na wysokości zadania i tym razem napisze pismo c z tym zrobić, podpowie jakieś mądre rozwiązanie. Aktywność wskazana czekamy !!! 12:37, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mamy wolną wolę nie mamy wolną wolę nie

43 0

Panie "eljot" - jak śmiesz stawiać na równi alkoholizm i np. stwardnienie rozsiane ? --- Oto wypowiedź dziecka alkoholika : Dlaczego alkoholizm to "choroba"? Szlag mnie trafia, gdy słyszę, że mój ojciec był "chory". Uważam, że sprowadzając alkoholizm do choroby usprawiedliwia się osoby uzależnione. Chory brzmi lepiej niż alkoholik, prawda? Tak jak burdel i dom publiczny, czy prostytutka i kobieta do towarzystwa. Alkoholik "choruje" na własne życzenie i na własne życzenie może (lub nie) z tego wyjść. Osoba chora na raka takiego "luksusu" nie ma.? Ja sama przez lata przyglądałam się gehennie przyjaciela z żoną- alkoholiczką. Nic i nikt nie mógł jej pomóc - zrujnowała życie sobie ,mężowi i dzieciom, pozostawiając im blizny na psychice do końca życia. I tyle w temacie . 13:25, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobRob

26 1

Czy ktoś w końcu weźmie się za profesjonalne zarządzanie SOR-em we Włocławku? 13:33, 09.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Alicja 2Alicja 2

4 1

A po co? przecież czy problem będzie rozwiązany czy nie dyrekcja i tak dostanie taką samą wypłatę!!!!!!!!!!!!!!!! Po co się narażać ? można robotę stracić ! i wypłaty nie będzie! Przykładem jest Dyrektor Malatyński i Dyrektor Motyl. Mądry dyrektor czyli Pan Bruzdowicz wyciąga wnioski z błędów popełnionych przez poprzedników, których już nie ma. 00:00, 10.04.2018


zenzen

42 1

Pan doktor jest wyjątkowym lekarzem, chociażby z tego powodu, że jako jedyny zdecydował się skrytykować - wbrew przeciwnościom - tą patologię we włocławskim szpitalu. 14:22, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

robrob

31 0

Taka sytuacja, jak we włocławskim szpitalu dotyka całego miasta. Kto zarządza w tym Włocławku ?!!!! Gdzie są radni sejmiku województwa ?!!!! Olbrzymie zaniedbania. 14:35, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ronironi

32 0

Dziękujemy panie doktorze, wiemy, że zrobił pan to dla dobra personelu i prawdziwych, rzeczywistych pacjentów, potrzebujących niezwłocznej pomocy w nagłych przypadkach. 14:53, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadicalRadical

28 0

Kolejna prawda to to źe dyrektor Bruzdowicz ma dupie wszystkich pracowników!!!! Odchodzą kolejne osoby z duźą wiedzą jak i umiejętnociami do szpitali w Bydgoszczy, Toruniu, Łodzi. Nie ma czegoś takiego jak dialog jasnie pana dyrektora z pracownikami!!!!! Dyrektor potrafi jednak rozmawić tylko z tymi którzy złoźyli wypowiedzenie-wydzwania po kilka razy proponując wtedy podwyźkę i ścieżkę kariery i cukruje jak to jest ach i och. Prawda jest taka ze ratownik medyczny-kierowca zarabia tu 2100 zł brutto podczas gdy Bydgoszcz, Toruń daje ok 3600zl do ręki. Taka mala róźnica. Włodarze Włoclawka jak i organy mające władzę nad szpitalem mają to w dupie!!!!!! Ale za chwile nie bdzie ani pielęgniarek przy łóźkach ani ratowników w karetkach ani administracji bo juź odchodzą tam gdzie im płacą i traktują ich jak ludzi. Brawo dyrektorku Bruzdowicz i brawo włodarze!!!!!!!!! 14:56, 09.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Aldo MoroAldo Moro

4 0

To prawda, że dyrektor Bruzdowicz ma pracowników w ........ !!!!!!!!!!!!!!!! Nie ma dialogu nie ma partnerstwa nie ma rozmowy. Dyrektor ciągle mówi, że nie ma czasu! Ma czas dorabiać w szpitalu, a dla pracowników, którzy rozwiązują problemy szpitala nie ma czasu!!!!!!!!!!!!!!
Dyrektor Bruzdowicz ma tylko jedną zaletę potrafi pokazać siebie w samych superlatywach, jaki jest och i ach.
Władze szpitala dla załatwienia spraw nie miały i nie będą miały lepszego klimatu niż dzsiaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WSZYSCY SĄ Z PO MARSZAŁEK, PREZYDENT, DYREKTOR !!!!!!!!!!!1
NIKT IM NIE PRZESZKADZA, ANI SLD, ANI PIS, ANI PSL, ANI ANI , A ONI CO ? A ONI NIC !!!!!!!!!!! 23:22, 09.04.2018


JdatnxJdatnx

16 0

Podziekujmy marszałkowi za Bruzdowicza źe wsadźil go na stołeczek w szpitalu we Włocławku!!!!!!! Pracownicy z Rypina do dzis dziękują losowi ze Bruzdowicz opuscil ten szpitatal. Wreszcie mogą tam normalnie funkcjonowac i zarabiają tam teraz lepiej. Dziwne ze PIS nie upłynnil tego dyrektora jeszcze. Pan Wojtkowski teź jak twierdzi nic nie moźe choc szpital jest na jego terenie a pracownicy tego szpitala są zaszczuwani i zastraszani przez Dyrektora!!! 15:08, 09.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Aldo MoroAldo Moro

1 1

Podobno w Rypinie jak odszedł dyrektor to na mszę dziękczynną dali!!!!!!!! 23:43, 09.04.2018


Agata 2Agata 2

1 0

Pis ma przynajmniej pięciu dobrych kandydatów na dyrektora szpitala, ale w obecnym układzie politycznym nie ma żadnego wpływu na obsadę tego stanowiska. Marszałek jest z PO i to normalne,że obsadza swoimi ludźmi stanowiska.
Pis może jedynie reprezentować zaszczutych i zastraszanych pracowników szpitala, może jeśli będzie chciał sprowadzić do szpitala CBA i ABW ! !!
23:52, 09.04.2018


ManiuManiu

20 0

Jest kolejna afera tylko ukrywana jeszcze odnośnie zle przechowywanych szczepionek w szpitalu!!!!! Strata na kwotę ok 350 000 zł. Szpital i Sanepid milczy!!!!! Moźe DD tez to opisze!!!!! 15:12, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

25 1

Moim zdaniem Tych żuli powinni dowozić na otrzeźwienie do mieszkań bezradnych opcji SLD, którzy zlikwidowali Izbę wytrzeźwień. A lekarz bardzo dobrze postąpił. Brawo. 15:14, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PacjentPacjent

27 0

To prawda. W pierwszej kolejności przyjmują meneli i więźniów a pacjenci czekają. Na ortopedii leżał menel i palił papierosy w sali na łóżku. Wszyscy byli bezradni. Wywalić meneli na zbity pysk i przyjmować ich w innym miejscu. 15:41, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JakeJake

20 1

Mordercy z Bartnickiej są w pierwszej kolejnosci przyjmowani za ich zaslugi!!! Stworzyc dla tego czegos obozy pracy a nie jeszcze skargi piszą ze jechal w nieludzkich warunkach bo więźniarka miala klime uszkodzoną. Pod sciane scierwa albo dół z wapnem!!!!! 16:27, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

John BravoJohn Bravo

21 0

całkowicie się z tym lekarzem zgadzam! 18:49, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aga86aga86

17 0

Zgadzam się z Panem dr. w 100%. W końcu ktoś się odważył ujawnić całą prawdę. Gratuluję i życzę powodzenia. 19:39, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

17 0

Ja nie płacę podatków za to żeby być przejmowany w szpitalu w tak urągających warunkach!!!!! Pijacy sami wprawili się w taki stan więc co ich żałować. Taki ich wybór. Żądam poprawy sytuacji!!!!! A Prezydent Wojtkowski za te wszystkie zaniechania w naszym mieście niech nie liczy nawet na 0,001 mojego głosu w wyborach!!!!! Włocławek, byłe miasto wojewódzkie to dno: izby wytrzeźwień brak, nowego dworca pkp/pks brak, przenoszenie newralgicznych urzędów na rogatki miasta, brak inwestorów i pracy w mieście...... Ale zasyfiały dworzec jest, fontanna świecąca za miliony jest, wypłacone milionowe odszkodowania dla spadkobierców za przedawnione roszczenia są........ No gratulacje!!!!! 20:50, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

burza w sieciburza w sieci

0 4

DDonet ponownie papuguje trąbę BRD AkselSpringer .... 21:26, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Aldo MoroAldo Moro

9 0

Popieram doktora !

Dyrektor szpitala jest nieskuteczny nie potrafi rozwiązać problemu SOR -u.
Nie ma lepszego klimatu politycznego niż ten, który jest teraz na rozwiązanie tego problemu.
Wszyscy są z PO: Dyrektor, Marszałek , Prezydent. Nikt im nie przeszkadza, żaden PiS, SLD, PSL, ITP. Trzeba zadać pytanie dlaczego mimo wiedzy, że jest źle problem nie został rozwiązany???????????????????????
Stawiam tezę, że Dyrektor nie ma wiedzy jak problemy z SOR-em rozwiązać bo to nie tylko pijacy, ale również inne problemy np. brak chętnych do dyżurów, pracująca w SOR-e Pani Pielęgniarka Naczelna, zdewastowane korytarze, powyrywane ze ścian futryny(nie przez pijaków), kosmiczne koszty diagnostyki. Myślę,że lepiej jest dla zarządzających lecznicą nie ruszać tych problemów, bo pracy z tym dużo, a narazić można się wszystkim. No może jak by coś zrobiono pozytywnego to zadowolony będzie Pan Doktor Bartosz Nowakowski, ale czy warto dla jednego człowieka czy tam paru osób ryzykować utratę stanowiska?
23:41, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RacjaaaaRacjaaaa

14 1

Ma gościu rację!!!!!!!!!!?
Sami narzekamy na ten problem , chore było to że zlikwidowano izbę wytrzeźwień 23:46, 09.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary, bardzo stary Stary, bardzo stary

7 0

Idźcie na SOR i zobaczcie jak wygląda oddany niedawno po remoncie oddział: wyrwane futryny, rozryte ściany na korytarzach. Nie zrobili tego pijacy ( oni demolują izolatki), tak dbają o objekt pracownicy. SOR jest naszpikowany kamerami, a niektórzy mówią że i mikrofonami, dyrekcja może łatwo ustalić sprawcę uszkodzeń !!!!!!!!!! Dlaczego tak to wygląda? Czy nikt w szpitalu nie potrafi zrobić prostego remontu? Czy w szpitalu nie ma nawet jednego inżyniera co by tego dopilnował? 00:15, 10.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

(...)(...)

7 0

Dlaczego usunięto partyjny komentarz partyjnego dyrektora z nadania PO o tym że ma pacjentów w d...e? Przecież tojest prawda . 06:26, 10.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lililili

12 0

Niedawno miałam okazję przekonac się jaki smród jest na Sorze poniewaz siedziałam w sektorze koło pokpju Vipów . Tego nie da się opisac . Dlatego bardzo współczuje ludziom którzy tam pracują . Zamiast fontanny za milion zrobiliby izbe wytrzezwien . Jakby prezydent ze swoją switą popracowali tam jeden dzien to moze zmieniliby podejscie do tego tematu a tak mają wszystko w d...e . Brawo dla lekarza ktory to ujawnił .
.
ę 08:37, 10.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HaneczkaHaneczka

11 0

Ja pracuje w SOR w miasteczku powiatowym w malopolsce jest doslownie tak jak opisal Pan doktor mysle ze w wiekszosci SORow w Polsce nikt z tym nie robi porzadku w jednej sali leza nacpani w pasach,pijaki wyzywajace ale to podobno chorzy tylko ktos zapomnial dodac ,ze na wlasne zyczenie,a obok na lozku staruszka,dla ktorej nie ma miejsca w oddz.wewnetrznym czy neurologicznym ale to tylko polska specjalnosc dalej pijakow traktujmy jak bogow i mina lata i nic sie nie zmieni 09:50, 10.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PawPaw

5 0

Panie Prezydencie niech wreszcie zrobi Pan z tym porządek....
22:36, 10.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

vv

0 0

on ma w dopie on tylko kase na koszykówke pcha 07:55, 16.04.2018


janlinjanlin

4 0

Czy Pan prezydent lub rodzina ostatnio korzystali z usług SORu ? 12:13, 11.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UlaUla

0 3

A co Prezydent ma do SORu? Przeciez to jest szpital wojewódzki a nie miejski, teraz Caritas dostanie premie ministrow itd to moze wlasnie on by się zajął ,,tymi biedakami,, ? 21:33, 13.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Aldo MoroAldo Moro

1 0

Dysponuje pieniędzmi podatników mieszkających we Włocławku i za ich pieniądze może uruchomić Izbę Wytrzeźwień, żeby poprawić sytuację w SOR-e. 00:30, 14.04.2018


do Ula do Ula

1 0

mądrością nie grzeszysz 07:57, 16.04.2018


0%