Zamknij

Kto we Włocławku chce zostać radnym? Jeszcze nie wszystkie komitety przedstawiły nazwiska kandydatów

20:30, 13.09.2018 Ł.D. Aktualizacja: 19:23, 14.09.2018
Skomentuj Wybory samorządowe odbędą się 21 października. Zdjęcie ilustracyjne. fot. depositphotos.com Wybory samorządowe odbędą się 21 października. Zdjęcie ilustracyjne. fot. depositphotos.com

Choć termin rejestracji kandydatów na radnych upływa dopiero 17 września o północy, to niektóre komitety już zaprezentowały swoich kandydatów. Pozostałe nazwiska poznamy w przyszłym tygodniu.

Do wyborów samorządowych pozostał niewiele ponad miesiąc. We Włocławku działa już Miejska Komisja Wyborcza. Zasiada w niej 10 osób: jedną zgłosił komisarz wyborczy, pozostałe są przedstawicielami komitetów wyborczych.

Jak ustaliliśmy, jako pierwsze zostały zgłoszone dwie listy KWW Włocławianie.

- Przygotowania do kampanii wyborczej idą zgodnie z planem. Na naszych listach znalazło się wielu znanych włocławian, aktywnie działających w naszym mieście. Po rejestracji list kandydatów na radnych i kandydata na prezydenta oficjalnie rozpoczniemy kampanię - mówi Dariusz Wesołowski, lider komitetu i kandydat na prezydenta Włocławka.

Kto ubiegać się będzie we Włocławku o mandat radnego? Choć termin rejestracji kandydatów upływa 17 września o północy, to niektóre komitety już zaprezentowały swoich kandydatów.

[ZT]30706[/ZT]

Listy z dwóch okręgów przedstawił już Sojusz Lewicy Demokratycznej. Wszystkie karty odsłoniła Koalicja Obywatelska, w piątek zrobi to też komitet "Włocławskie Stowarzyszenie Mieszkańców", którego liderem jest włocławski ginekolog, Emanuel Kalejaiye. Z kolei KWW "Postaw na Włocławek", kojarzony z Jackiem Kuźniewiczem, oraz Prawo i Sprawiedliwość przedstawili na razie kandydatów z pierwszych miejsc w okręgach.

[ZT]30851[/ZT]

Dziś listę z jednego z okręgów zarejestrował komitet Macieja Maciaka. - Resztę najprawdopodobniej zarejestrujemy w piątek - mówi w rozmowie z DDWloclawek.pl szef telewizji CW24 i kandydat na prezydenta Włocławka. 

- Nie chciałem zapychać list osobami, które się do tego nie garną. Chciałem, aby byli to ludzie aktywni społecznie, nie kojarzeni w miarę możliwości z układem władzy i tym zarządzaniem miasta, który nas doprowadził do obecnej sytuacji - mówi Maciak.

Od kilku dni w internecie głośno jest o filmie, jaki Maciak zamieścił na antenie kierowanej przez siebie stacji i kanale w serwisie Youtube.com. Chodzi o apel, w którym zachęca widzów i internautów, również spoza Włocławka, do wsparcia jego komitetu w kampanii wyborczej. Mówił w nim np. o pomocy przy plakatowaniu, ale też chcących pełnić podczas wyborów rolę męża zaufania. Jak wyjaśnia, są już pierwsze zgłoszenia. - Chodzi mi o osoby zdecydowane, które nie "zmiękną", gdy członkowie komisji będą strzelali fochy. Byłem mężem zaufania w ostatnich wyborach w jednej z komisji na Śródmieściu i widziałem, jak się liczy głosy we Włocławku.

Wybory samorządowe odbędą się 21 października.

(Ł.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(88)

nieporozumienienieporozumienie

56 65

Maciak jest bardzo słabym kandydatem.
Prezydent bez zaplecza politycznego jest marionetką. Do tego negatywny elektorat na poziomie bliskim Macierewiczowi. Nawet gdyby - o zgrozo - ten "ekscentryk" wygrał, to i tak nie będzie miał nic do powiedzenia, bo chcąc rzeczywiście coś zrobić zostanie zakładnikiem swoich doraźnych stronników. Brak realnego wpływu na cokolwiek spowoduje, że sępy rozszarpią miasto do reszty. Zostanie mu to co lubi robić najbardziej - donoszenie. Prokuratura, NIK, gdzie tylko będzie mógł. A tam, żeby naprawdę popchnąć sprawę do przodu i nadać jej realny bieg trzeba mieć poparcie na poziomie min. kilku prominentnych posłów/senatorów.
Przy tym cierpi na dość poważne zaburzenia znane od niedawna jako wałęsoza. W ciągu miesiąca pokłóci się ze wszystkimi, poobraża się na nich, zacznie wyciągać nagrania zakulisowych rozmów z normalnymi politycznymi targami, w których będzie mnóstwo obietnic i poklepywania po plecach, a które w tym środowisku nic nie znaczą. Stare wygi zjedzą go z kaszą i tak będziecie mieli swojego "niezależnego" prezydenta. Maciak na tym urzędzie to kolejna zmarnowana kadencja. Mizerny showman świecący światłem odbitym, nie prezentujący żadnych wartości poza przerośniętym ego, mentalny onanista próbujący ująć swoim wdziękiem jak najszersze audytorium. 20:42, 13.09.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

nieprawda nieprawda

14 11

Jakbyś posłuchał adycji pt. Musisz To Wiedzieć ( są dostępne w internecie) ,
to byś dowiedział się ,że p. Maciareiwcz był ostro krytykowany przez .Maciaka. 20:53, 13.09.2018


KraszaKrasza

16 9

Albo jesteś matoł albo opłacony. Tak czy siak szkoda czasu na czytanie twoich wypocin. Nie widzisz co te partyjne elity robią z tym Miastem. Ja rozumiem dać się nabrać Raz ale nie ciągle. Ktoś kto robi ciągle to samo i liczy na inny efekt jest idiotą. Jak ma ktoś wyciągnąć to miasto z tego bagna to tylko Pan Maciej Maciak. No chyba, że ten układ tobie odpowiada bo jesteś w nim umoczony i masz bezpośrednie lub pośrednie z niego korzyści. 23:38, 13.09.2018


rafcio_78rafcio_78

7 8

Jak człowiek który nie potrafi szanować drugiego człowieka może ubiegać się o takie stanowisko. Nie znam osoby, która kiedykolwiek miała wątpliwą przyjemność kupować części samochodowe w sklepie u tego Pana i nie została przez niego źle potraktowana: obrażona, wyzwana, postraszona itp. Pan Maciej to bezczelny i arogancki typ a takim osobnikom mówimy stanowcze NIE! 09:27, 14.09.2018


Karolina_SkaKarolina_Ska

5 0

Czyzby odezwal sie elektorat obecnego niby prezydenta ktory jedynym czym sie moze pochwalic z tym swoim ogromnym zapleczem politycznym to iloscia psich kup na trawniku :) 14:44, 14.09.2018


reo

tomqtomq

22 82

Wesołek - jedyny dobry kandydat !!!! 20:49, 13.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

>>>>>>>>>>

13 8

Też tak "bynajmniej" sądzę. :) 21:24, 13.09.2018


MieszakniecMieszakniec

9 3

Zadaje podstawowe pytanie Temu czy innym !Ile kadencji Pan W. już był i jakie ma dokonania ? 05:55, 14.09.2018


dzwoniłemdzwoniłem

33 38

Ja się garnąłem do kandydowania Panie Maciak, dzwoniłem i chciałem jako mieszkaniec zrobić cos dla miasta , spróbować... i co ? Ogłaszał się Pan, zeby dzwonić... dzwoniłem i nic... nikt nie odbierał, nie oddzwaniał...

Tak szanuje Pan zwykłych obywateli... 20:55, 13.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

cierpliwości cierpliwości

14 5

Widocznie uznał Twoją sprawę za nie aż tak dramatyczną , on ma tyle ludzkich spraw na głowie ,że nie wszędzie da radę pojechać , musisz to zrozumieć, on jest Jeden , ludzi setki dzwoniących, piszących . 21:08, 13.09.2018


MieszkaniecMieszkaniec

3 3

To szacunek medialny, a nie realny ! 05:57, 14.09.2018


SzczęściaraSzczęściara

0 0

A ja się dodzwoniłam,bez problemu. 18:26, 19.09.2018


Bez partiiBez partii

48 25

do nieporozumienie20:42, 13.09.2018

Hahaha - dawno nie czytałem takiego piwnicznego, ale zarazem i tendencyjnego komentarza. Ty się nie martw o Maciaka!
On sobie doskonale radę da, nawet jako prezydent. Tak jak dawał sobie radę do tej pory. On ma zaplecze znacznie szersze bo w całym kraju i za granicą. Poczytaj sobie komentarza na YT. On ma więcej rozumu pod paznokciem u nogi niż u ciebie jest w głowie, co zresztą widać po twoim komentarzu. Wielu partyjnych eliciarzy korzystało z jego intelusług. Znam to z osobistych zauważeń i to personalnie. :-D>

I nie gwałć się euforycznie swoim tekstem, bo to szkodliwie wpływa na główkę.
Gdybyś umiał myśleć, czego moim "złośliwym" zdaniem; nie umiesz - to z łatwością zauważyłbyś prezydenta Torunia: szanowanego przeze mnie p. Zalewskiego, który nie ma zaplecza partyjnego, co go wcale nie martwi - a doskonale sobie radzi w kolejnej kadencji toruńskiej i gotów jestem się założyć, że wygra kolejną. Jestem blisko rodzinnie z Toruniem i dobrze to wiem.
Nie będę absolutnie podnosił tutaj kurtyny, bo po co masz widzieć przyszły spektakl.
I tak tego nie zrozumiesz, a zaplecze partyjne, które tak gloryfikujesz pokazało już nader dokładnie przez wiele lat; co potrafi zrobić z gospodarką Włocławkia. Czy to aby nie partia brukowała oba rynki włocławskie, budowała stadion i zaplecze oraz remontuje "Delfina", o którym cały Włocławek mówi? Wystarczy przypomnieć sobie także te różne weselne mariaże partyjno - polityczne w samorządzie, które w krótkim czasie się rozpadały. A partyjni obywatele zmieniali partie jak prezerw... przepraszam rękawiczki, co zresztą sobie teraz głośno w kampanii wypominają. Pomijam już taki drobiażdżek jak erystyka dyskusji podczas Sesji, na której nierzadko fruwały bardzo mocne i cuchnące słóweńka.
Jakoś nie potrafisz "oratorze" wspomnieć o długu jakie stworzyło dla Włocławka gloryfikowane przez ciebie towarzystwo partyjne.
Na inne sprawy przyjdzie czas.
I czy to nie partia biegała do NIKu w sprawie drogi 91?
Może również przypomnieć ci płynność partyjnych kadr samorządowych na kierowniczych stanowiskach w samorządzie miejskim? Można byłoby wspomnieć o lokalnych podatkach, ale po co?
Ale nie wszystko musisz rozumieć. I tacy jak ty właśnie piszą bajki dla śpiących obywateli.

"Błogosławieni Włocławianie, którzy to wszystko widzieli i zrozumieli, albowiem oni przy innym wyborze, niż sugerujesz - wtedy dopiero w silniejszym gospodarczo Włocławku mieszkać będą". :-D
Pozdrawiam i miłego wieczoru. 21:20, 13.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

karolina nkarolina n

10 11

na studiach uczono mnie, że jak ktoś nie ma wiele do powiedzenia to idzie w ilość... przeczytałam 2 zdania i już nie skupiłeś mojej uwagi na tyle by marnować czas. To tak jak z dobrą książką czy filmem musi Cię porwać początek. 23:16, 13.09.2018


Bez partiiBez partii

5 9

@ karolina n23:16, 13.09.2018
Pisałem nie dla wszystkich, jeno dla ludzi inteligentnych. Nie sądziłem, że będzie czytał ktoś, dla kogo problematyka jest zbyt skomplikowana, aby wzbudzić zainteresowanie.
Przecież rzecz nader jest znana; gdy ktoś czegoś nie rozumie, to go to - bez wątpienia - nie interesuje. ;-D
00:00, 14.09.2018


MieszakniecMieszakniec

3 12

Maciak niech robi TV nie politykę na tym się zna. 2 lata na pozyskanie kasy dla miasta z UE ! Niech robi to Kuźniewicz, który wiele zrobił dla miasta. Nie trzeba go lubić, bo lubić możesz zupe. Prezydent ma robić coś dla miasta, a nie dopiero się uczyć jak każdy kandydat poza MW, który nic nie zrobił. 06:02, 14.09.2018


Sz--maciakSz--maciak

29 52

Maciak to się udał do grania na frędzlach od tapczana a prezydentem to może zostać swojej pralni,albo "szczęki"na bazarze od której przygodę z prawdziwym życiem zaczynał.Jakie miasto-tacy kandydaci. 22:25, 13.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

janajana

3 0

Do piet nie dorastasz byle komu a co dopiero Panu Mciakowi! Co za kultura u niektorych-prosto z zapazdzialego podworka! 02:12, 15.09.2018


POLAK1POLAK1

29 4

Kto chce zostac radnym ? ano każdy kto liczy na łatwą kasę za nic nie robienie. Ilu już radnych, prezydentów itp wybieraliśmy ? i co ? podoba wam się Włocławek ? uczynili go lepszym ? lepiej wam się zyje czy im jest lepiej ? 22:54, 13.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KoraKora

20 44

Maciak a co on sobą prezentuje, jego to do śmiechu warte można dać, ojj mieliby ludzie z czego się śmiać 23:12, 13.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

19 41

Wydaje się że Pan Maciak pomylił robienie biznesu jakim jest telewizja z polityką. Jeżeli założymy że teraz chce kandydować to czy Nas przez tyle lat okłamywał, myślałem za taki kaganiec na władze jakim było CW24 przyda nam się we Włocławka, a tu Właściciel stacji telewizyjne upolitycznił się uznał że jest zbawicielem dla całego narodu, postanowił kandydować w Wyborach. Takie działanie to obłuda dziennikarska , przekłamanie , rozmijanie się z prawdą , bo przecież albo jestem dziennikarzem właścicielem stacji telewizyjnej, która żyje z reklam dawanych przez obecnego Prezydenta Wojtkowskiego , albo jestem politykiem który wykorzystuje swoją stację do zarabiania kasy na biednych Włocławianach. Czekam aż władza się zmieni i może wypłyną układy między tymi dwoma Panami. 23:16, 13.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spore nieporozumienispore nieporozumieni

8 31

Bez partii 21:20, 13.09.2018
Panie Bez partii - widzę, że dobraliście się ze swoim guru jak dwie połówki pomarańczy, znaczy się jesteś pan zwykły prostak bez szkoły i samozwańczy intelektualista bez wykształcenia. Onego czasu tłumaczyłem to studentom w ten sposób, że z myśleniem jest jak z bieganiem - to że wszyscy to potrafią nie znaczy, że od razu każdy jest w tym dobry.
Statystyki na YouTube nie świadczą o niczym - kupuje się je w pakietach po 1000 sztuk, ceny zaczynają się od kilku dolarów, lajki, komentarze, subskrypcje, do wyboru. A Kononowicz też ma fanów w całej Polsce.
Co zaś do protagonisty naszego wątłego sporu, to musisz pan wiedzieć, że Maciak to zwykły przebieraniec, nie ma żadnych osiągnięć. Tania marynarka i modne okulary to opakowanie zastępcze. Fasada, na którą łapią się naiwni, a za którą nic nie ma - pustka, trociny, jałowizna. Jest marnym sklepikarzem, któremu interes idzie coraz słabiej. Jeśli byłby taki łebski na jakiego pozuje, to miałby dzisiaj takich sklepów kilkanaście. Zarządzał zespołem liczącym w porywach do kilku osób, przy pomocy strachu, intryg, traktując ludzi jak zło konieczne, nieobce mu są też inwektywy i wszyscy to wiedzą. Przełożenie jego "doświadczeń" na poziom miasta to strategia klęski. Niestety, jako człowiek bez ogłady, narzuciłeś pan konieczność sięgania po argumenty ad personam - wystarczy obejrzeć otoczenie miejsc w których nasz dzielny "redachtor" żeruje: siedziba CW24 na Kruszyńskiej, sklep na Okrzei, dom na Prusa. I od razu przychodzi mi na myśl Kieślowski, który mawiał, że zmienianie świata najlepiej zacząć od wyczyszczenia rano butów. 23:21, 13.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Bez partiiBez partii

5 4

...a wiesz ty kto powiedział, że tacy jak ty są w pełnej doopie i tam się urządzają? Jeżeli nie, to sobie poszukaj.
Pomyliłeś się chłopcze (piszę: -- chłopcze -- ze względu na "głębię" twego myślenia, a nie z powodu metryki. Mam nadzieję,że to przyswajasz. Oboje żeśmy się pomylili w ocenie drugiej osoby. Ja zresztą też się pomyliłem, za co cię przepraszam. Pomyliłem się, sądząc, że ksywka nad komentarzem: "nieporozumienie" - dotyczy człowieka w miarę wykształconego. Ty sądzisz, że ja nie jestem wykształcony. Nie muszę cię o niczym zapewnić bo nie jesteś tego wart, ale w jednym mogę: gdybym miał tak inteligentnego wykładowcę jak ty, to błyskawicznie zmieniłbym uczelnię.
Ja miałem wykładowców z tytułem profesora zwyczajnego, chłopcze i nadal spotykam się z profesorami, a spotykałem się z takimi osobami, o których ty tylko pomyśleć możesz. Dom otwierałem dla osób miary pisarza Tadeusza Różewicza. I mam to poniżej pleców, czy w to wierzysz czy nie. :)
I "podziwiam" (nie tylko ja, bo takich jak ty "podziwia" wielu inteligentnych ludzi), którzy spotykają na swej drodze osoby, które twoim wzorem łączą cenę ubioru z wartością człowieka. Bravooo ... hihihi
O tempora, o mores...
Nie martw się o innych...
Chłopcze, ty się martw o swój interes, który masz w głowie bo widzę na podstawie prezentowanej, "bogatej" lokucji, że już ulega katabolizmowi w przyśpieszonym tempie. Jeszcze trochę, a będziesz go szukał w sempiternie, wzbudzając u innych głęboką abominację.
I nie traktuj mojej dupliki jako admonicji, lecz jako życzliwość dla osoby, na którą los patrzy zezowatym wzrokiem.
Powodzenia w myśleniu... ;-D>
Było mi autentycznie miło, a to z tego powodu, że po lekturze twych obydwu komentarzy teraz jestem pewien, że są ludzie, którzy mi nie zaimponują. Dziękuję za ten stan radosnej euforii. ;-D 00:32, 14.09.2018


Do Bez partiiDo Bez partii

2 3

Wlodkowic to nie uczelnia cmentarniaku, to ponylka systemu szkolnictwa wyzszego. Przy Wlodkowicu nasze WSHE to byla Sorbona :) masz kwitek, a nie studia srefciu 07:03, 14.09.2018


jerzy jurek jerzy jurek

7 16

myśle i myśle i nic... jak tani musi być gram tego czegoś skoro Was jest więcej niż on sam rzecz jasna mowa o Maciusiu. To chyba działa jak dopalacze ludzie po nich szczekają jak psy a po Waszym chcą zostać prezydentem... 23:22, 13.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pro100wokoPro100woko

8 15

Uważam, że te komitety, które już ogłosiły pełne listy, są najbardziej przygotowane, czyli jest sens na nich stawiać. Ci, którzy pokazali tylko swoje jedynki lub raptem jedno, czy dwa osiedla, muszą mieć problemy z chętnymi na listy i wcale się nie dziwię, że porządni ludzie nie chcą u nich startować. 23:24, 13.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KraszKrasz

6 1

Czy ty widzisz co piszesz? Rozumiem, że to świadczy o uczciwości tych ludzi. Bandy i szajki zawsze stoją w pogotowiu by rozdrapywać co się da. Jak można kandydata na kierownika więzienia oceniać po tym czy pokazał już swoich klawiszy, czy też nie. 23:48, 13.09.2018


PielgrzymiPielgrzymi

5 1

...a zauważyłeś, że niektórzy mimo już publicznej prezentacji rezygnują z dalszego udziału w komitecie i przechodzą do innego ? Jak myślisz, dlaczego? ;-D 00:07, 14.09.2018


bezrobotna myśląca bezrobotna myśląca

10 30

hmmm czy Pana zwolennicy Panie Maćku to wszyscy Ci, którzy piszą na fb, że ścigają Pana za zaległe pensje? może to jest tak,że jak poprą to się doczekają czy jakoś tak co nie? 23:33, 13.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Pracujący po emerytuPracujący po emerytu

12 6

Gdybyś była myślącą, nie byłabyś bezrobotną. :) 00:04, 14.09.2018


bezrobotna myślącabezrobotna myśląca

0 4

widzisz cały sęk w tym, że to Ty robisz na mnie a ja z zasiłków sobie żyje jak ta lalala i dzień dnia mój mąż ma ciepły obiadek a dzieci mamusie w domku ;) pozdrawiam ciężko pracujących 20:40, 14.09.2018


matka pracującamatka pracująca

1 0

nie wstyd Pani żyć na utrzymaniu innych ciężko pracujących??? Skoro mąż pracuje a Pani nie, bo otrzymuje Pan zasiłki i tak Pani wygodniej, to powinno się Pani te wszystkie zasiłki odebrać. Rozumiem sytuację, gdy ludzie otrzymują zasiłki z innych względów, ale z lenistwa.....wstyd i żenada tak system wykorzystywać. I jeszcze Pani wyśmiewa tych, z których Pani żyje......co za wychowanie....oburzające!!!! 16:50, 16.09.2018


Julia07Julia07

13 34

Panie Maćku, weź Pan nie pisz sam ze sobą bo to widać 23:37, 13.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Romeo 08Romeo 08

7 3

Do Julii :))))))))))

Jeju... To jakaś jasnowidząca? Przez monitor widzisz; kto pisze? Może widzisz jasno; kto wygra? hahaha 00:03, 14.09.2018


Julia07Julia07

6 6

PIS 00:08, 14.09.2018


Romeo 08Romeo 08

3 5

@ Julia0700:08, 14.09.2018

Czy to twoje (PIS) jest skrótem od określenia: "PISSY-ASS"? :)
Poza tym Julio, nie pisze się "PIS", lecz --- PiS. ---
Tata Capuleti cię tego nie nauczył? :D ))))))))))) 00:38, 14.09.2018


KraszaKrasza

44 14

Uważam, że jedyna osoba która może to miasto wyciągnąć z zaklętego kręgu lewackiej władzy jest Pan Maciej Maciak. Jak widać już wszystkie opcje polityczne były przetestowane w tym mieście teraz czas na osoby bezpartyjne, takie które od serca chcą zmienić coś w tym mieście. 23:43, 13.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dr HausDr Haus

9 42

PUK PUK Maciak czy z Twoją główka to wszystko w porządku, bo jak nie to mogę Cię podrzucić do Trynkiewicza...!! 23:44, 13.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jurek75Jurek75

42 17

Popieram jedyną , najlepszą kandydaturę na stanowisko prezydenta Włocławka , to pan Maciej Maciak . Człowiek godny , a sitwa niech zbiera się i wynosi bo on ich zmusi do uczciwości dlatego ,że ma charyzmę i jest żetelny i ma ten zmysł wyczuwający podstępy ludzi niecnych . 23:46, 13.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek16Marek16

18 8

Może tak ten młynarz zabrałby się wpierw za porządki wokół swojego domu i pokazał co potrafi a nie rzuca się do polityki.... 23:52, 13.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszakniecMieszakniec

3 23

2 lata na pozyskanie kasy na ROZWÓJ dla miasta z UE !
Niech robi to Kuźniewicz, który wiele zrobił dla miasta i wie jak się to robi !.
Nie trzeba go lubić, bo lubić możesz zupe !
Prezydent ma robić coś dla miasta, a nie dopiero się uczyć jak każdy kandydat poza MW, który nic nie zrobił.

Liczy się rozwój miasta nie partia, wiec zleć to prace temu co wiesz bo widzisz co zrobił ! A nie tylko gada, że zrobi czy umie ! >Nie patrz na to co ktoś mówi tylko co zrobił dla Twego miasta ! KLAPKI NOSIMY NA NOGACH, NIE NA OCZACH ! TROLE POLITYCZNO PARTYJNE 06:07, 14.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WieslawWieslaw

0 1

Nic dodać nic ujáć 00:26, 15.09.2018


Gospodarz, nie gość Gospodarz, nie gość

16 1

Kto chce zostać we Włocławku Radnym ?
Chcieć może każdy !
Ale nie każdy zostanie Wybrany !
Mieszkańcy Włocławka wybierajcie mądrze nie marionetki pod płaszczem bezpartyjności ! Wybierajcie ludzi z czystą, nie umoczonych w koneksje partyjne, z sukcesami w życiu prywatnym i zawodowym, które można przenieść z powodzeniem na grunt RADNEGO zaradnego = niepolitycznego=normalnego 06:17, 14.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prawdaboliprawdaboli

3 0

Każdy kiedyś był nieumoczony prawda taka ze pchają sie osoby co uważają że dużo osiągnęły ale to ich zdanie w rzeczywistości to ślizgacze cwaniaki zadufani w sobie tylko tacy pchają się do koryta 13:04, 14.09.2018


007007

11 33

Ci bezpartyjni,niezależni mogą tyle co nic.Tylko PiS może podnieść to miasto. 06:42, 14.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlapaKlapa

2 5

Jestescie okrutni czy wiecie jak boli kogos ego. Badzcie bardziej empatyczni. To tylko choroba i trzeba wspolczuc. 07:29, 14.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taktak

10 24

Ludziska dajcie spokój z tym M.M., chłoptas się lansuje, nie ma żadnego programu. Potrafi szczekać i tylko tyle. Jaki ma program, jak chce uzdrowić to Miasto, poza pustym (za kaske) gadaniem nic nie wie. 07:40, 14.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TakiTypCzłowiekaTakiTypCzłowieka

9 11

Taaa ten Maciak to zacny kandydat. Podczas Pikniku Militarnego wgramolił się za dzieciarnią na Leoparda i oddał "suchy strzał" z MG !
Następnie poleciał do studia CW24 i w felietonie naskarżył na wojskowych, że mu na to pozwolili. 09:53, 14.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

mów wszystko!mów wszystko!

1 3

Przestrzegał przed zagrożeniem jakim byłoby dostanie się do tego karabinu np. terrorysty z magazynkiem amunicji , porwaniem czołgu . Powiedział także co usłyszał od żołnierza , że te czołgi są z... 1985 roku. 10:07, 14.09.2018


xxlxxl

3 4

i takie coś chce być prezydentem 10:23, 14.09.2018


powiem więcej...powiem więcej...

2 2

Karabin ten zasilany jest z taśmy, która waży ok 10kg, raczej żaden magazynek tu nie "podpasuje"... Pocisku do działa cal. 120mm też raczej nikt w nogawce nie przemyci. Co do terrorystów to raczej bardziej obawiałbym się "porwania" TS11 Iskra z cokołu w Kruszynie. A że czołgi te były wprowadzane w 1985 roku to i tak nic lepszego nie mieliśmy i długo jeszcze mieć nie będziemy. Używa ich Szwecja, Szwajcaria, Kanada, Niemcy, Austria - generalnie większość uprzemysłowionych i bogatych krajów, które nie produkują własnych czołgów. 10:38, 14.09.2018


BabysitterBabysitter

4 13

Ostatnio, siedząc na ławeczce w parku bełkotał coś o chwastach w Zgłowiączce. W czasie tego "wykładu" przyznał że przez kilka lat "opiekował" się kandydatem Chmielewskim ! Liczę że wkrótce opowie nam na czym ta opieka polegała, kim jeszcze się opiekował, kim aktualnie się opiekuje i jakie ma stawki. 10:12, 14.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZgłZgł

4 2

Wspominał że milion złotych wydany na wyjęcie z wody tych roślin to zmarnowane piądze , bowiem one same więdną we wrześniu , poza tym nie wyrwano cebulek z dna , więc za rok będzie tego jeszcze więcej. 10:22, 14.09.2018


no takno tak

3 2

jak on zostanie prezydentem to powyrywa- służę maską i płetwami. Póki co to może coś więcej na temat tej "opieki", Please. 10:41, 14.09.2018


xxlxxl

6 1

ja też chciałbym zostać radnym ale jestem za mundry i mnie nie chcą 10:21, 14.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ej tu albumEj tu album

2 3

Czy ktoś może zgłębić temat tej opieki nad panem Chmielewskim? 11:28, 14.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ciiiszaaa...ciiiszaaa...

2 1

Widać brak odważnych- "słychać ciszę" ... Kiedyś, za mojej młodości zespół "Rezerwat" śpiewał - "zaopiekuj się mną" ... Czyżby kandydat Chmielewski wymagał opieki ??? 14:34, 14.09.2018


wyborcawyborca

3 3

Po pierwsze- pan Chelminiak kandydat na radnego to rozumiem ze to ZART !!!!!!
Po drugie - w calym Kraju wszyscy tym z PZPR mowia NIE !!!a we Wloclawku ???????
!!!! ZENADA i Posmiechowisko !!!! 11:56, 14.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nieświadomynieświadomy

2 1

to PZPR jeszcze istnieje ???? I nie wszyscy w całym kraju mówią im NIE ! Weż np. takiego posła Piotrowicza, nawet za komuny nie zaszedł tak wysoko, mimo że bardzo się starał... 12:26, 14.09.2018


Pako40Pako40

18 5

Murem za Panem Maciakiem !! człowiek z poza układu !! ludzie zacznijcie w końcu myśleć ... dziś Włocławek jutro reszta miast !! pozdrawia Polonia z UK !! 13:12, 14.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kupą mości Panowiekupą mości Panowie

2 1

...a pojutrze reszta świata !!! 14:29, 14.09.2018


poinformowanypoinformowany

4 4

Piszecie, że komitet Maciaka zgłosił jedną listę wczoraj... to spytajcie, czy ją przyjęto czy odesłano? ja odpowiedź znam, wy pewnie też się domyślacie :D 13:23, 14.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pako40Pako40

12 5

Murem za Panem Maciakiem !! człowiek z poza układu !! ludzie zacznijcie w końcu myśleć ... dziś Włocławek jutro reszta miast !! pozdrawia Polonia z UK !! 13:24, 14.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SPOKO Pako SPOKO Pako

2 1

Przeczytaj sobie "regulamin Trolla" z pewnością nie stoi w nim, że za 3 takie same wpisy same skasujesz 3 razy więcej. 14:52, 14.09.2018


Pako40Pako40

1 0

nie dałem trzech wpisów.... tylko jeden, prosze moderatowów tego portalu o usunięcie pozostałych, nie jestem żadnym "TROLEM" 18:50, 14.09.2018


Pako40Pako40

11 5

Murem za Panem Maciakiem !! człowiek z poza układu !! ludzie zacznijcie w końcu myśleć ... dziś Włocławek jutro reszta miast !! pozdrawia Polonia z UK !! 13:37, 14.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZanzibarZanzibar

3 1

i jeszcze z Zanzibaru Polonia pozdrawia ! Człowieka "z poza układu" co unika jak ognia wszelkich kontaktów z politykami 14:18, 14.09.2018


Zaraz, zaraz...Zaraz, zaraz...

2 1

Chyba wyborcy maja prawo się dowiedzieć na czym polegała kilkuletnia "opieka" jednego kandydata nad drugim kandydatem. Wybory na prezydenta to nie zabawa. Jak nie jeden kandydat to może drugi odpowie ??? 14:10, 14.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IdolIdol

5 9

Moim zdaniem redaktor Maciak to swoisty fenomen. Człowiek, który wszystko krytykuje, próbuje zbić na tej krytyce kapitał polityczny, a w efekcie sam jest przez wszystkich niemalże krytykowany. Taka ciekawostka... 14:54, 14.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianie !Włocławianie !

4 5

Zagłosujcie na kogo chcecie, ale nie dajcie się wkręcić samozwańczemu guru od socjotechniki ! Lokalny Tymochowicz (wiemy jak skończył) nie jest nam potrzebny. Kandydatów mamy bodaj ośmiu, a pochwalne peany tu wypisywane (i to kilkakrotnie te same) dotyczą tylko jednego! Nie jest to dla Was podejrzane ??? Prostackie to i tanie ,to traktowanie wyborców jak baranów. 15:16, 14.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

janajana

4 0

Nie wiem o co chodzi temu gosciowi,ale wiem na pewno,ze takiego ,jak Pan Maciak ze swieca szukac; od dawna sluchalam jego programow i czulam,slyszalam rzetelnosc w tych programach jak tez opinie o tym co sie dzieje w naszym kraju, zgodne z moimi; mam przeswiadczenie,ze jest to czlowiek doskonaly na stanowisko prezydenta swojego miasta! I nie ma tu nic podejrzanego panie niedoszly detektywie.To pan ma wyborcow za baranow. 02:24, 15.09.2018


JacekJacek

4 14

Ludzie, tylko PIS jest w stanie wyciągnąć Włocławek z tego marazmu !!!
Mądry to wie a *%#)!& i tak nie zrozumie.... 16:03, 14.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PIS czyli kto ?PIS czyli kto ?

5 0

Na kogo mam głosować, bo nie wiem ??? 16:34, 14.09.2018


Pako40Pako40

5 2

a czym się okazał PIS ? dobrą zmianą?? !! heheh 18:53, 14.09.2018


KnockKnock

1 1

Wyciąnie ale kase i pomniki 15:26, 15.09.2018


AnalizatorAnalizator

4 2

wybory,
a więc po pierwsze racjonalni wyborcy powinni podziękować wszystkim, co skończyli 65 lat, skoro nie można być po tym wieku sędziom, to również wyborcy powinni podziękować seniorom i wysłać ich na zasłużoną emeryturę, bo wielu z seniorów może traktować kasę z rady jako uzupełnienie dochodów. Tak więc apel wyślijmy emerytów na zasłużony odpoczynek,
podziękować należałoby również różnych skoczkom, szczególnie radnym upływającej kadencji i z miejsc w czubie i to skoczkom zmieniającym barwy jak i okręgi z których startują. Rodzi się w takim wypadku pytanie, czy tym osobom zależy na dobru mieszkańców, czy kasie dla siebie? Moja odpowiedź jest taka, że skoczkowie Ci widzą przede wszystkim kasę dla siebie, a sprawy mieszkańców są dla nich mniej ważne.

Trzecia sprawa, to wysyp komitetów i plotki o porozumieniach powyborczych. Komitet pozapartyjny powinien być jeden, a jest ich parę. Komu mają zabrać głosy te komitety? Praktycznie w mojej subiektywnej ocenie, jest liczenia na zabranie głosów Kukuckiemu i SLD, Wojtkowskiemu i Koalicji oraz Maciakowi i jego Komitetowi. Plotki, może w części prawdziwe, głoszą, że część komitetów jest już dogadana z jednym z komitetów i jednym z kandydatów i już rozdziela stanowiska zastępców prezydenta i stanowiska dla radnych.
Tak więc wybory mogą być ciekawe. 21:43, 14.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

janajana

9 3

Przejrzalam z ciekawosci komentarze-porazajacy brak kultury a wlasciwie po prostu chamstwo! To dotyczy wiekszosci wpisow przeciw panu Maciakowi-ludzie co wam przeszkadza,ze pan Maciak jest inteligentny,madry,rzeczowy,rzetelny,uczcie sie od niego! Sadzicie,ze ktos sie da nabrac na te wasze chamskie,beznadziejne paszkwile? To powinna byc rzeczowa dyskusja kto lepszy itd Jesli inni kandydaci sa lepsi to piszcie o ich zaletach zamiast obrazac uczciwego czlowieka.Rece opadaja,ze mamy takie *%#)!& spoleczenstwo. 02:46, 15.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Duch221Duch221

6 2

Ale ubaw mam po pachy,trole czerwone.Maciak no cóż ma swoje klocki.Tylko jedno>On zna ten smród onuc i ośmiorniczek załatwianych pod czerwonym stoliczkiem,dlatego trole tak was boli.Bo który NORMALNY człowiek wejdzie w te onuce po Wojtkowskim,noooo.Tu na bank musi być CBA i może jeszcze jedna ,,Firma,, o prokuraturze nie wspomnę.Kto chce dać się utopić w tym szambie PO Presidą.Żeby była specjalna uchwała coby miasto prostaki dalej funkcjonowało???? bo nie ma kasy?.To gdzie q...mać jest,poszła na co?.Kukucki byłeś w umowie może powiesz ?.Wszak p.Miłościwy Historyk napuścił proroka na Izydora i co , g....o.Czy się panu M. uda , napewno zrobi wietrzenie ,,magazynów,, i to jest grożne komuchy i platfusy. 12:15, 15.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiochaWiocha

1 0

Te słynne teksty od dekad ..Dopuśćmy młodych .Sami sie postarzeli ale twardo młodych dopuszczać chcą 15:24, 15.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Anka sAnka s

0 0

Żeczywiście w twoim mózgu wiocha.
Nie umiesz się ani wyłowić, ani tekstu napisac
14:59, 16.09.2018


Anka SAnka S

6 0

Przeczytałam listę kandydatów, chcących
zarządzać miastem.
Niestety wielu z nich cechuje: butta, arogancja
no i oczywiście tzw. plecy.
Przeczytałam komentarze i o zgrozo nie mogę uwierzyć, twierdzą, że mają wyższe
wykształcenie. Wstyd.
Zarzuca się Maciakowi donosicielstwo. Nawet
Niewykształcony człowiek wie, że widząc
nieprawidłowości ma obowiązek zgłosić to odpowiednim służbom.
Kto widzi złe a udaje, że nie widzi jest współwinny. W zależności od kwalifikacji
czynu podlega karze.
Maciej MACIAK do wszystkiego doszed? własną pracą. Żadna praca nie hańby.
Cwaniactwo i nepotyzm
tak. Hańby i to bardzo.
Gdy zobaczyłam jak M MACIAK w spokojny, taktowany sposób pokazuje, że poseł partii
"Nowoczesna" to nie "Koń" tej partii tylko zwykły warchoł.
Pomyślałam MM to prawdziwy dyplomata.
Ma wszelkie predyspozycje by zostać
gospodarzem miasta
19:59, 15.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kkkkkk

9 0

Wysyp partyjnych oplacanych troli i huzia na Maciaka. To tylko dowodzi, ze stanowi on prawdziwe zagrozenie dla wloclawskich ukladow. Jak partie rzadza widzimy wszyscy. Czas na zmiany. Maciak na prezydenta. 22:44, 15.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zosiasamosiazosiasamosia

6 1

ależ się boją tego Maciaka.... ale dziwna sprawa tylko tu anonimowo na dd mamy na MM hejt a na fb milutko, a konkurencja udaje jakby go nie było. Jacek z Markiem sie szarparli. Darek z Jarkiem sie dogadal i ciuchutko siedza ani jednego ani drugiego nie słychać. Krzysiu walczy ale to walka z wiatrakami bo tego co stoi za jego plecami i tak nikt nie chce. Wiec z pominieciem niestety pozostałych kandydatow bo to tylko tlo lub zaslona dymna. Maciak ma i jest szansa na bezpartyjne miasto i wladze ktora w koncu bedzie robila co do nieh należy. Niech kazdy z Was zapyta swojego kandydata kogo poprze w II turze jak sam nie wejdzie a zobaczycie ze mamy tylko dwoch i Maciaka 00:09, 16.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnyxOnyx

8 1

Trzęsą *%#)!& przed Maćkiem 04:04, 16.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaoookkAnnaoookk

3 0

Popieram Pana Maciaka! Najbardziej rzetelny kandydat, który chce zrobić coś dobrego dla mieszkańców! 15:30, 18.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GlosGlos

3 0

Maciej Maciak na prezydenta! Ludzie obudźcie się nie głosujcie na partyjnych kandydatów!!! To już było a nie jest dobrze!!! 15:33, 18.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HansHans

0 1

Panie Maciak pierwszą rzeczą jaką pan powinien zrobić po wygranych wyborach to przeprowadzić audyt i tych zlodzieji co okradali Włocławek oddać w łapy Ziobry. 09:32, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Majka32Majka32

2 0

Ja,cała moja rodzina,znajomi,głosujemy tylko na P.Maciaka.Zycze Panu powodzenia,trzymamy kciuki. 18:38, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%