Zamknij

Dyrektor szpitala mówi "NIE" działaniom włocławskich polityków PiS w kampanii wyborczej

20:15, 19.10.2018 N.S
Skomentuj Dyrektor szpitala zareagował na konferencje prasowe PiS dotyczące lecznicy. Fot. Natalia Seklecka Dyrektor szpitala zareagował na konferencje prasowe PiS dotyczące lecznicy. Fot. Natalia Seklecka

Dyrektor włocławskiego szpitala, Marek Bruzdowicz ostro skrytykował działania polityków Prawa i Sprawiedliwości w kampanii wyborczej. Chodzi o organizowane przez nich konferencje prasowe, podczas których krytykowano placówkę i zarzucano dyrekcji, że nie sięga po rządowe wsparcie. - Jest to naganne działanie, systematycznie powtarzające się w tej kampanii wyborczej, działające na szkodę włocławskiego Szpitala – stwierdził Bruzdowicz w liście przesłanym do naszej redakcji.

List od dyrektora Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego otrzymaliśmy dziś (19.10.), po godz. 18. Marek Bruzdowicz sprzeciwia się w nim „przekazywaniu do mediów nieprawdziwych informacji o Wojewódzkim Szpitalu specjalistycznym we Włocławku”.

Pismo jest reakcją na konferencje prasowe włocławskich polityków PiS, w których brali udział również przedstawiciele rządu: wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego, Krzysztof Czabański oraz minister zdrowia, Łukasz Szumowski. List publikujemy w całości:

 

Szanowni Państwo,

Niniejszym informujemy, że w dniu dzisiejszym w godzinach wczesnopołudniowych przed bramą Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku, odbyła się kolejna konferencja prasowa, w której udział wzięli kandydat na prezydenta miasta Włocławek, Pan Jarosław Chmielewski, Pani Poseł Joanna Borowiak oraz tym razem Pan Minister Zdrowia Łukasz Szumowski.

W związku z faktem, iż po raz kolejny Pan Jarosław Chmielewski i Pani Poseł Joanna Borowiak prowadzili w ramach kampanii wyborczej Prawa i Sprawiedliwości konferencję na tle Szpitala przekazując zupełnie nieprawdziwe, a wręcz kłamliwe informacje, których celem jest deprymowanie dokonującego się rzeczywistego postępu modernizacyjnego i technologicznego Szpitala i wprowadzanie opinii publicznej w błąd, nie mogę pozostać obojętny. Działanie takie jest ewidentnym działaniem na szkodę włocławskiego Szpitala, urągające jego pracownikom zaangażowanym w pozytywne działanie na rzecz Szpitala oraz działaniem bijącym w zaufanie, którym obdarzyli nas leczący się tu pacjenci. Najbardziej zaskakującym jest jednak fakt, że dzieje się to z jednoczesnym udziałem przedstawicieli Rządu RP, którzy ku mojemu ogromnemu zdziwieniu firmują takie zachowanie tutejszych polityków.

Jest niedopuszczalnym, aby Minister Zdrowia, reprezentujący, w myśl KONSTYTUCJI, wszystkich Polaków, wszystkich pacjentów i wszystkich pracowników służby zdrowia przyjechał w dniu dzisiejszym do Włocławka, stanął pod bramą Szpitala, brał czynny udział w konferencji prasowej Prawa i Sprawiedliwości w ramach trwającej kampanii wyborczej i firmował kłamstwa przekazywane przez POLITYKÓW reprezentujących jedną tylko partię. Zaskakującym w szczególności jest to, że nasz Minister Zdrowia, nie znalazł nawet chwili czasu, aby wejść na teren Szpitala, przywitać się z Pracownikami lub złożyć gospodarską wizytę Pacjentom. Pomijam fakt, że przebywający w tym czasie na terenie Szpitala Dyrektor nie został poinformowany o wizycie Ministra i nie została złożona mu wizyta celem przynajmniej zdementowania lub potwierdzenia nieprawdziwych informacji przekazywanych przez polityków PiS. Jest to naganne działanie, systematycznie powtarzające się w tej kampanii wyborczej, działające na szkodę włocławskiego Szpitala. Należy też zadać pytanie czy była to wola Pana Ministra, czy decyzja lokalnych polityków PiS.

W trakcie konferencji prasowej ponownie padł zarzut, że Szpital nie skorzystał z możliwości pozyskania dofinansowania w zakresie wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, co podczas w/w wypowiedzi uznano za naganne. Niniejszym przedkładamy prawdziwe informacje w powyższym temacie, otóż Szpital otrzymał dotację w wyniku udziału w konkursie nr POIS.09.01.00-IP.04-00007/16 ogłoszonym w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego i uzyskał środki na realizację zadania p.n. „Podniesienie jakości usług zdrowotnych oraz zwiększenie dostępu do usług medycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku – wyposażenie SOR”, o wartości całkowitych środków kwalifikowanych w wysokości 6.685.890,00 zł, przy czym w tym kwota samej dotacji to 5.683.006,50 zł.

Jednocześnie chciałbym podkreślić, że w roku 2017 i 2018 Szpital wziął udział w 8 projektach unijnych, w wyniku których uzyskał środki samych tylko dotacji na wartość: 87.661.659,87 zł.(!) dla realizacji zadań inwestycyjnych, w tym zakupów nowego sprzętu medycznego oraz przebudowy z rozbudową budynków Szpitala o łącznej wartości: 130.592.193,50 zł!!

Jak widać tylko na powyższym przykładzie nieprawdziwe i nie potwierdzone żadnymi faktami informacje przekazywane podczas konferencji polityków PiS- Pana Jarosława Chmielewskiego i Pani Poseł Joanny Borowiak zarówno dzisiaj, z udziałem Ministra Zdrowia Łukaszem Szumowskim, jak i kilka dni wcześniej, z udziałem sekretarza stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Szefa Rady Mediów Narodowych, Krzysztofa Czabańskiego, czy podsekretarza stanu w Ministerstwie Zdrowia, Janusza Cieszyńskiego, na tle Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku są działaniami oburzającymi, gdyż godzą w dobre imię Szpitala jak i interesy Pacjentów i Pracowników.

Takim działaniom, zarówno ze strony lokalnych polityków Prawa i Sprawiedliwości jak i Ministra Zdrowia jestem zmuszony powiedzieć zdecydowane NIE!!!!!

Z poważaniem

Marek Bruzdowicz

Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego

im. bł. księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku

(N.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(56)

O ja!O ja!

77 35

Dokładnie! Ale im dowalił! Koniec z tymi teatrami, koniec ze wspinaniem się ku władzy cudzym kosztem. Niech się minister zdrowia zajmie tym, co ma do roboty w Warszawie, a nie jeździ po Włocławkach promować trefnego kandydata! PiSu we Włocławku zdecydowanie nie chcemy! 20:22, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ImperatorImperator

35 14

Chmielewski to marionetka w rękach posłanki Borowiak i imperatora kaczora 20:45, 19.10.2018


reo

POsraniecPOsraniec

47 32

A co powiesz o sepsie w tym szpitalu no dawaj 20:32, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bakcylbakcyl

5 1

Może Ty opowiesz ? Chętnie poczytam. 22:11, 20.10.2018


redaktorki hu..redaktorki hu..

15 7

No dd piszta albo usuwajta 20:34, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahaaaHahaaa

3 3

*%#)!& !Idz spać dziecioku! 21:56, 19.10.2018


KonstytucjaKonstytucja

36 25

Konstytucja 20:43, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BezpartyjniBezpartyjni

59 42

Nie dla PiSu! Nie dla Chmielewskiego! Chcemy miasta bezpartyjnego! 20:47, 19.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TakTak

14 20

Tak dla chmiela 21:50, 19.10.2018


bydgoszczaninbydgoszczanin

11 11

PONOC- ZAKALA WŁOCŁAWEK BEDZIE MIAŁ ZNOWU LEWAKA TFUUUUU OBYŚ CIĘ CZERWONY WŁOCŁAWKU ZNIKLI Z POWIERZCHNI ZIEMNI NIE CHCEMY WAS KOMUCHY W NASZYM WOJEWODZTWIE WOOOOONNN 10:22, 20.10.2018


KimBylTWBoleslawKimBylTWBoleslaw

45 38

Panie Bruzdowicz dobrze Pan wie,ze maja racje.Zrzuca Pan to na walke przed wyboram.Pracownicy Pana nienawidza za panskie skapstwo.Niektorzy wrecz mowia,ze Pan by gow** z pod siebie zjadl nawet.Czym moze sie Pan pochwalic?Tym,ze pacjenci wybieraja ten szpital?A jest tutaj inny? Wielkiego wyboru nie ma.
21:19, 19.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WieslawWieslaw

16 12

Ja chodz mieszkam we Wloclawku jesli tyljo moge to zawsze omijam ten szpital kazdy wie jakie kryteria w nim obowiazuja. Wielka patologia zwlaszcza ginekologia 21:39, 19.10.2018


Mało...Mało...

7 1

Skąpstwo jest wtedy, gdy jest mało pieniędzy, a Całbecki nie jest zbyt szczodry. 08:56, 20.10.2018


HahahaHahaha

1 0

Wiesław a jak często korzystałeś z oddziału ginekologii??? :) 12:08, 21.10.2018


olokolok

49 28

Szanowny Panie Dyrektorze! Niech Pan się przyzna , że Pan nie panuje nad włocławskim szpitalem ... Pan też robi kampanię wyborczą, a przynajmniej pomaga swoim kolegą z PO. Prawda? Sam Pan startował do sejmiku z ramienia PO i jest Pan powołany z ramienia PO! Jeżeli szpital tyle otrzymał grantów, to gdzie zostały zainwestowane??? Czemu Pan nie krytykuje swoich kolegów z PO... Pana Kopyścia czy Całbeckiego że "olewają włocławski" szpital? Czemu szpital w Toruniu dostał dowinansowanie na wybudowanie nowego a nasz tylko na zakrojony remont??? Czemu Pan napisał ten list dzień przed ciszą wyborczą? Każdy mądry wie, że w ten sposób wspiera Pan PO!!! Kuzniewicz i inni też byli pod szpitalem i co???? 21:26, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nikitanikita

12 4

Prawda, świeta prawda!
22:08, 19.10.2018


Były pacjentByły pacjent

49 19

Burdel w tym szpitalu był, jest i pewnie będzie jeszcze długo. Środki unijne nic tu nie zmienią. Firma to ludzie. 21:28, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pacjencikpacjencik

12 6

środki unijne nic nie zmienią

chyba nie trzeba więcej komentować, jesteś tak *%#)!& czy tylko udajesz? 21:36, 19.10.2018


pisiakipisiaki

44 19

odezwała się pisowska maść i taktycznie zwija wszystko na PO. Nie wiem jak jest ten szpital prowadzony, ale jedno wiem, minister zdrowia nie powinien się zjawiać w takiej sytuacji (kampanii wyborczej) publicznie przed szpitalem w celu promocji swojego kandydata. Jeżeli ze szpitalem faktycznie jest źle, to minister może się w nim osobiście zjawić w każdej innej porze, a nie na wyborach. 21:31, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak dla świadomościTak dla świadomości

31 30

PiS łamie prawo oraz konstytucję. To ważne, żeby szerzyć tego świadomość, bo w ten sam sposób łamali prawo wszyscy przedstawiciele ustrojów totalitarnych zanim jeszcze oficjalnie stały się one totalitarnymi (III Rzesza, Włochy Mussoliniego). PO również łamało konstytucje, i zrobiło to znacznie więcej razy, ale nigdy nie podważyło trójpodziału władz, który zapewnia o prawomocności wszelkich wyborów i wolności jednostki. PIS kontroluje również najpopularniejszą polska telewizję - sieć TVP - gdyż jest ona telewizją państwową, a zatem podlega rządowi, co przyczynia się do ogólnopolskiej nieświadomości wśród wielu ludzi zarówno młodych jak i starych, gdyż pokazywane są wyłącznie wiadomości ukazujące partię rządzącą w dobrym świetle. Podobnie PO manipulowało posługując się do tego siecią TVN. Pan Jarosław Chmielewski zapowiedział, że w swojej prezydenturze chce opierać się na dofinansowaniach rządowych i wykorzystać fakt, że PiS jest u władzy. Jednocześnie zadeklarował tym, że w przypadku gdy PiS utraci władzę, wszelkie rządowe dotacje zostaną wstrzymane. Walki PO i PiSu w naszej Radzie Miasta stały się również przyczyną czteroletniej stagnacji, dzięki której większość projektów nie została zrealizowana. Nie jestem głosem opozycji, jestem za bezpartyjnymi. Nienawidzę zarówno i PiSu i PO. Jeżeli chcecie zagłosować na Pana Chmielewskiego albo Wojtkowskiego zróbcie to, w końcu każdy zagłosuje, na kogo będzie chciał, ale proszę, zastanówcie się trzy razy zanim to zrobicie. Głos na każdego innego z kontrkandydatów będzie lepszy. Uprzejmie proszę Was - obywateli Włocławka - o powielanie tego wpisu w celu szerzenia świadomości. Poniżej zamieszczam dowody łamania prawa oraz wykorzystywania mediów w celach manipulacyjnych. W ciągu ostatnich 3 lat PiS złamał poniższe artykuły konstytucji:

art. 2 poprzez podpisanie ustawy o KRS
art. 10 o trójpodziale władzy poprzez podporządkowanie sobie przez władzę ustawodawczą władzy sądowniczej - Sądu Najwyższego
art. 42 i 32 poprzez uniewinnienie funkcjonariuszy CBA Kamińskiego i Wąsika zanim jeszcze zapadł jakikolwiek wyrok
art. 126 poprzez postępowanie wbrew konstytucji
art. 173 poprzez uzależnienie sądów i trybunałów od innych władz
art. 183 poprzez skrócenie kadencji sędziów i prezesa SN
art. 187 poprzez złamanie sposobu wybierania sędziów KRS (większość wybiera teraz sejm)
art. 190 poprzez niepublikowanie wyroków Trybunału Konstytucyjnego
Nie wymieniłem wszystkiego

Przykłady manipulacji PiS w mediach:

https://www.youtube.com/watch?v=Xc50WmxjLjQ
https://www.youtube.com/watch?v=oUVuu4QS5Z0
https://www.youtube.com/watch?v=jhWCU5z-R9U

Przykłady manipulacji PO w mediach:

https://www.youtube.com/watch?v=DQtM1HEdESM
https://www.youtube.com/watch?v=XrRDDdC7N_4
https://www.youtube.com/watch?v=77zNbkHO5Ek

Mówię nie dla PO, nie dla PiSu, mówię tak dla ŚWIADOMOŚCI!
21:36, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TadzikTadzik

6 10

Ty, ale się produkujesz, widać nie masz co robić, może koniowi to powiedz, on ma duży łeb to cię wysłucha 21:59, 19.10.2018


??

30 24

jak ma być dobrze, jak wszędzie czerwoni 21:55, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzegranyPrzegrany

28 8

A jak to było z tym konkursem na Dyrektora chyba się Pan nawet nie zjawił a konkurs wygrał 22:12, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wit2wit2

30 18

Powiedzenie mówi - "Tonący brzytwy się chwyta". Może Pan Bruzdowicz nie jest wymarzonym dyrektorem szpitala, pewnie są lepsi, ale to co robi Chmielewski i ta z bożej łaski pani poseł, to jest coś, czego nie robi się swojemu miastu. Zamiast ze wszystkich sił wspierać władze miasta (jakie by one nie były) w poprawie służby zdrowia, oni tylko krytykują i umniejszają te efekty, które zostały osiągnięte. Dla kogo oni chcą działać jako samorządowcy? Dla swojego guru Kaczyńskiego, czy dla mieszkańców Włocławka. Chyba demagogia pisowska pozżerała im resztki mózgów. Czy takich chcemy radnych i prezydenta, którzy sr..ą w swoje gniazdo.
Jeżeli damy się otumanić taniej propagandzie PiS-u, to żebyśmy nie obudzili się z ręką w nocniku.
PiS wciska ludziom, że za komuny nie było demokracji. Może i nie, ale to, co zrobił PiS z ciężko wywalczoną demokracją , jest znacznie gorsze niż to, co robiła komuna.
PiS głosi hasła, że Polska jest jedna. Pytam więc, kto posortował Polaków, kto nazwał opozycję zdradzieckimi mordami, kto szantażuje że jak nie wygra PiS, to miasta, gminy, województwa nie dostaną pieniędzy?
To jest ta dobra zmiana. Komuna to był pikuś przy PiS-ie. To dopiero jest reżim. 23:01, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

medykmedyk

32 19

PIS ma racje w szpitalu dzieje się bardzo źle. Włocławek potrzebuje prawdziwego dyrektora szpitala - menadżera a nie polityka i partyjniaka i to koniecznie z Włocławka - żeby czuł potrzeby szpitala w swoim mieście i dla miasta. 23:08, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pokój miastupokój miastu

6 12

popieram pis brawo zniszczyc lewactwo w tym mieście na krawedzi o mało co pszepasci 10:24, 20.10.2018


MedykMedyk

20 17

WIT 2 nie macie racji . I-sza sprawa W szpitalu istotnie jest porażająco źle, jak PIS wyciąga z tego wnioski i je wskazuje - zaczyna się wściekła nagonka, że PIS nic nie robi a krytykuje. po prostu nie jest dopuszczany do współudziału w praktycznym działaniu. II-ga sprawa "kto nazwał opozycję zdradzieckimi mordami" nie wiem czy takie określenie dla totalnej jak się nazwała samb ta opozycja PO/N i pewnie SLD nie jest zbyt delikatne. Otóż ludzi PO/PSL którzy zrujnowali gospodarkę rozprzedali za bezcen przemysł, rozłożyli obronność zdegenerowali najważniejsze instytucje w państwie w tym sadownictwo, szkolnictwo, służbę zdrowia, którzy permanentnie szkalują i donoszą na Polskę do Berlina i Unii z błagalnymi rezolucjami o kary dla naszego Kraju i obcięcie dotacji unijnych - co się im ku zadowoleniu Berlina udało, A w europarlamencie przedstawiciele PO,PSL,SLD przy każdej okazji głosują na niekorzyść Polski - w szczegóły już nie będę wchodził . Nie chce powiedzię ze PIS jest super -tam też jest wiele do życzenia, ale przynajmniej działają w duchu swojego Kraju i Ojczyzny. 00:01, 20.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BisdaBisda

4 2

Chyba ci na mozg padlo czlowieku! 08:28, 20.10.2018


WiemWiem

1 0

Nie pleć!!! 12:13, 22.10.2018


Włocławek bez układóWłocławek bez układó

22 5

A może Pan Dyrektor wyjaśni po jakich układach powstał sklep medyczny w szpitalu, niech Włocławka nie się dowiedzą jak można układami życie zorganizować, no proszę, śmiało panie Dyrektorze 06:03, 20.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrudowiczBrudowicz

15 8

Ciekawe co dyrektor z Lipna powie na temat razacym naruszaniu zasad aseptyki i antyseptyki w OIT,sugerowaniu personelowi oszczedzania na sprzecie jednorazowym,braku ciaglej opieki pielegniarskiej w OIT z powody zbyt malej obsady,pomieszczeniu w SOR niespelniajacym zadnych norm sanitarnych,notorycznych brakow w obsadzie lekarskiej w SOR,niesprawnych karetkach transportowych,pozywieniu ktore jest podawane pacjentom,zakazeniom wewnatrzszpitalnym i odlezynom pacjentow wynikajacych z niedostatecznej opieki,chamstwo niektorych lekarzy z oddzialu ginekologii. To tylko kilka przykladow,mozna wiecej szukac.To jest dobrze zarzadzany szpital? Ma Pan czelnosc pobierac za ten burdel pieniadze? Pan nie ma wstydu. Pan jest czlowiekiem partii,gdyby nie partia bylby Pan dalej miernym anestezjologiem. 08:37, 20.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dawidkdawidk

1 2

OIT we Włocławku??? Raczej jest wszystko dobrze, a nawet bardzo dobrze?!? Chyba piszesz o szpitalu w Lipnie??? 18:18, 20.10.2018


BrudowiczBrudowicz

0 1

Tak OIT we Wloclawku 21:24, 20.10.2018


Do dyrektoraDo dyrektora

21 6

Szan. P. dyrektorze, ja mówię NIE temu, że nie przestrzega się na oddziałach przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych! Choroba - to sprawa moja i lekarza(!), a nie wszystkich obecnych - także wizytujących - w pokoju szpitalnym. Po to są zakryte karty chorobowe, aby zachować anonimowość. Niech pan to bezwzględnie egzekwuje! 08:49, 20.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PacjentPacjent

5 6

Nie ma innych możliwości Tak jest w każdym szpitalu w Polsce a nawet jeszcze gorzej. Tylko że w odróżnieniu od innych miast we Włocławku panuje niczym nieuzasadniona nienawiść i zawiść.. i to widać po tych wszystkich wpisach. 11:02, 20.10.2018


od dyrektora...od dyrektora...

3 3

do Pacjent11:02, 20.10.2018
Nie jest rzadkością w DD znajdować i czytać takie "wymyślne" komentarze. rzetelność i wiedza, oczekiwanie porządku i szanowanie przepisów prawa nazywasz, cytuję: "Nieuzasadnioną nienawiścią i zawiścią"?
Padłem z wrażenia o ze śmiechu.
---------------
>> "Nie ma innych możliwości Tak jest w każdym szpitalu w Polsce a nawet jeszcze gorzej."<<
a. Wybitna bzdura! Ja zwiedziłem w Polsce przynajmniej 10 szpitali i mam inne zdanie. Bzdurą jest gadanie, że nie ma innych możliwości! Nawet w przychodniach już zachowuje się tajemnicę danych osobowych a w szpitalu nie można? Bzdura! Prosta sprawa: pielęgniarki i lekarze odnoszą się do pacjentów po imieniu lub po numerze karty przyjęcia! I już - BEZ żadnych NAKŁADÓW - można zachować to co jest OBOWIAZKIEM(!) wg Ustawy!

>> "Tylko że w odróżnieniu od innych miast we Włocławku panuje niczym nieuzasadniona nienawiść i zawiść.. i to widać po tych wszystkich wpisach". <<<
Abderyckich wpisów - nie replikuję.
-------
A wystarczyłoby trochę pomyśleć. 13:53, 20.10.2018


Pacjent...Pacjent...

1 0

To tylko słodkopierdzące komentarze.. nierealne. 00:43, 21.10.2018


leseklesek

11 8

w waszym szpitalu gorzej ludzi sie traktuje jak zwierzaki u weterynarza nie ma kto wody podac pacjentoei do picia nie mowiac o innych potrzebach odlezyny sepsa i wiele innych brudow 10:53, 20.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Są bajeczneSą bajeczne

6 2

Coś w tym jest! Byłem dwa dni w szpitalu w małej, 30 tyś. miejscowości i byłem zdumiony, gdy pielęgniarki przychodziły co godzinę na salę, pytając pacjentów czy czegoś im nie trzeba.
W innym szpitalu w pokoju intensywnej opieki non stop razem z pacjentami w tym samym pokoju siedziała pielęgniarka z tytułem magistra i obserwowała pacjentów oraz wskaźniki przyrządów! Gdy tylko było coś nie tak, natychmiast interweniowała.
Wyglądało to jak w szpitalnej bajce, ale - jak widać - można! 14:00, 20.10.2018


zechuzechu

11 6

przyszles do szpitala i hydraulikow elektrykow wygnales zamiatac szpita a oni pozniej w brudnych ciuchach na szpital robic naprawy na oddzialach i sepsa gotowa ile pozwalniales prawdziwych fachowcow co niechcieli zamiatac szpitala teraz ty niedlugo dostaniesz miotle do zamiatania bo tylko na to zasluzyles 10:56, 20.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pacjent Pacjent

11 7

Kiedy we Włocławku skończy się ta nienawiść i zawiść? W innych miastach nikt nie robi we własne gniazdo. Włocławianie są inni? Za tymi wpisami stoją najczęściej wsioki z kompleksami i nieroby, którzy z braku czasu wypisują różne idiotyzmy. Nawet nie wiedzą to jest sepsa. Paranoja. 11:10, 20.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do Pacjentado Pacjenta

5 5

Nadmiarem kultury komentarzy i znajomości takowej erystyki nie oszałamiasz.
I ty ośmielasz tutaj się pisać o innych: "wsioki"? Sam jesteś - nawet jeżeli jesteś od urodzenia włocławianinem - znacznie bliżej takich "wsioków", niż ci którzy zamieszkali we Włocławku przyjeżdżając ze wsi. 13:56, 20.10.2018


Pacjent do pacjentaPacjent do pacjenta

10 0

Jaki to ma związek ze szpitalem? Żaden. Każdy ma wady czy pochodzi ze wsi czy z miasta. Najlepiej jest krytykować wszystko i wszystkich. Tak najprościej. Osobiście mam gdzieś dyrektora szpitala, ale jeśli minister zdrowia przyjechał pod szpital i nawet nie raczył go odwiedzić to coś tu nie gra. 14:38, 20.10.2018


Tak dla ŚWIADOMOŚCITak dla ŚWIADOMOŚCI

10 6

PiS łamie prawo oraz konstytucję. To ważne, żeby szerzyć tego świadomość, bo w ten sam sposób łamali prawo wszyscy przedstawiciele ustrojów totalitarnych zanim jeszcze oficjalnie stały się one totalitarnymi (III Rzesza, Włochy Mussoliniego). PO również łamało konstytucje, i zrobiło to znacznie więcej razy, ale nigdy nie podważyło trójpodziału władz, który zapewnia o prawomocności wszelkich wyborów i wolności jednostki. PIS kontroluje również najpopularniejszą polska telewizję - sieć TVP - gdyż jest ona telewizją państwową, a zatem podlega rządowi, co przyczynia się do ogólnopolskiej nieświadomości wśród wielu ludzi zarówno młodych jak i starych, gdyż pokazywane są wyłącznie wiadomości ukazujące partię rządzącą w dobrym świetle. Podobnie PO manipulowało posługując się do tego siecią TVN. Pan Jarosław Chmielewski zapowiedział, że w swojej prezydenturze chce opierać się na dofinansowaniach rządowych i wykorzystać fakt, że PiS jest u władzy. Jednocześnie zadeklarował tym, że w przypadku gdy PiS utraci władzę, wszelkie rządowe dotacje zostaną wstrzymane. Walki PO i PiSu w naszej Radzie Miasta stały się również przyczyną czteroletniej stagnacji, dzięki której większość projektów nie została zrealizowana. Nie jestem głosem opozycji, jestem za bezpartyjnymi. Nienawidzę zarówno i PiSu i PO. Jeżeli chcecie zagłosować na Pana Chmielewskiego albo Wojtkowskiego zróbcie to, w końcu każdy zagłosuje, na kogo będzie chciał, ale proszę, zastanówcie się trzy razy zanim to zrobicie. Głos na każdego innego z kontrkandydatów będzie lepszy. Uprzejmie proszę Was - obywateli Włocławka - o powielanie tego wpisu w celu szerzenia świadomości. Poniżej zamieszczam dowody łamania prawa oraz wykorzystywania mediów w celach manipulacyjnych. W ciągu ostatnich 3 lat PiS złamał poniższe artykuły konstytucji:

art. 2 poprzez podpisanie ustawy o KRS
art. 10 o trójpodziale władzy poprzez podporządkowanie sobie przez władzę ustawodawczą władzy sądowniczej - Sądu Najwyższego
art. 42 i 32 poprzez uniewinnienie funkcjonariuszy CBA Kamińskiego i Wąsika zanim jeszcze zapadł jakikolwiek wyrok
art. 126 poprzez postępowanie wbrew konstytucji
art. 173 poprzez uzależnienie sądów i trybunałów od innych władz
art. 183 poprzez skrócenie kadencji sędziów i prezesa SN
art. 187 poprzez złamanie sposobu wybierania sędziów KRS (większość wybiera teraz sejm)
art. 190 poprzez niepublikowanie wyroków Trybunału Konstytucyjnego
Nie wymieniłem wszystkiego

Przykłady manipulacji PiS w mediach:

https://www.youtube.com/watch?v=Xc50WmxjLjQ
https://www.youtube.com/watch?v=oUVuu4QS5Z0
https://www.youtube.com/watch?v=jhWCU5z-R9U

Przykłady manipulacji PO w mediach:

https://www.youtube.com/watch?v=DQtM1HEdESM
https://www.youtube.com/watch?v=XrRDDdC7N_4
https://www.youtube.com/watch?v=77zNbkHO5Ek

Mówię nie dla PO, nie dla PiSu, mówię tak dla ŚWIADOMOŚCI! 12:03, 20.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OCZYWISTOŚĆ!OCZYWISTOŚĆ!

18 11

DYREKTOR MA RACJĘ!
A Chmielewski, gdyby sprowadził nawet prymasa to i tak nie będzie prezydentem.
Jeżeli znajdzie się w drugiej turze - to ten trzeci przekaże swoje głosy na jego konkurenta - bo na pewno nie na PIS, który jawnie łamie konstytucję! 12:33, 20.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

celnie!celnie!

7 2

NIC DODAĆ - NIC UJĄĆ! 14:04, 20.10.2018


loseklosek

2 4

lamie konstytucje bo pozabieral katom wysokie emerytury i robi porzadek ze stara kasta sadownicza mlodziez konczy studia prawnicze i nie moga dostac pracy a oni stare kruki co spia w sadach nie chca isc na emeryture tylko gnebia ludzi i przedluzaja sprawy w nieskonczonosc zeby brac kase do smierci 11:26, 21.10.2018


Brawo!Brawo!

14 9

Brawo Dyrektorze.
To są mali ludzie - jak ich szef! 14:59, 20.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dosłownie!Dosłownie!

11 4

DOSŁOWNE! 15:01, 20.10.2018


asdfasdf

5 1

Taki talent medyczny marnuje się na stołku dyrektorskim.
Lekarze powinni leczyć w godzinach pracy a nie jako nadgodziny.... 18:38, 20.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LEKARZLEKARZ

6 6

Pracuję w tym szpitalu od ponad 20-tu lat. Obecna dyrekcja jest pierwszą , która mnie szanuje. Dopiero teraz mogę rozmawiać z dyrekcją na zasadzie partnerstwa. Poprzednie ekipy (zwłaszcza te z "czerwonej strony naszej polityki") traktowały mnie jak złodzieja, oszusta i szarlatana, pomimo tego, że codziennie ratuję życie ludzkie. Dlatego uważam, że to co robi PIS jest zwyczajnym świństwem!. PIS to żadne prawo, żadna sprawiedliwość. To zwykła nienawiść do współrodaków, ksenofobia, brak zasad moralnych i zwykłej uczciwości.
Jestem oburzony zachowaniem tych ludzi. To nie jest partia polityczna , to sekta!!! 00:19, 21.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LEKARZLEKARZ

6 5

Pracuję w tym szpitalu od ponad 20-tu lat. Obecna dyrekcja jest pierwszą , która mnie szanuje. Dopiero teraz mogę rozmawiać z dyrekcją na zasadzie partnerstwa. Poprzednie ekipy (zwłaszcza te z "czerwonej strony naszej polityki") traktowały mnie jak złodzieja, oszusta i szarlatana, pomimo tego, że codziennie ratuję życie ludzkie. Dlatego uważam, że to co robi PIS jest zwyczajnym świństwem!. PIS to żadne prawo, żadna sprawiedliwość. To zwykła nienawiść do współrodaków, ksenofobia, brak zasad moralnych i zwykłej uczciwości.
Jestem oburzony zachowaniem tych ludzi. To nie jest partia polityczna , to sekta!!! 00:21, 21.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

liseklisek

2 3

ty nie jestes lekarz ty jestes konowal bo w tym szpitalu nie ma porzadnego lekarza kazdy zeby sie ratowac wyjezdza do torunia lub innych szpitali bylem kiedys z bolacym uchem to nie pomogly pielegniarki bo baly sie ordynatora i musialem za dwa dni przyjsc ze skierowniem i cierpialem bo nie bylo lekarza rodzinnego i nie mial mi kto wypisac skierowania takie sa fakty w naszym szpitalu 11:32, 21.10.2018


HhhhHhhh

2 3

Brawo ten Pan
PiS zarabia patolami
Parole *%#)!& Ty 01:00, 21.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PacjentkaPacjentka

4 1

Brawo Panie Dyrektorze!Szpital się rozwija,jest nie gorszy od szpitali uniwersyteckich. 12:18, 22.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pacjentpacjent

1 1

Podobno jaki dyrektor taka i wizyta urzędasów z ministerstwa. Chodzi o wizytę przed budynkiem szpitala bo z dyrektorem nikt nie chciał rozmawiać.... 19:20, 22.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%