Zamknij

Firma spod Włocławka będzie promować swoje słodycze na międzynarodowych targach w Dubaju

15:34, 22.10.2016 N.S
Skomentuj Brześć chce, by groszek ptysiowy zawojował Bliski Wschód. Fot. materiały promocyjne/depositphotos Brześć chce, by groszek ptysiowy zawojował Bliski Wschód. Fot. materiały promocyjne/depositphotos

Producent wyrobów cukierniczych z Brześcia Kujawskiego będzie uczestniczył w jednych z najbardziej prestiżowych międzynarodowych targów słodyczy i przekąsek, Yummex Middle East w Dubaju. Wydarzenie zgromadzi ponad 350 wystawców z 44 krajów.

W tym roku odbędzie się już 10. edycja targów yummex Middle East. Co roku wydarzenie przyciągają najważniejszych producentów, importerów i eksporterów słodyczy, oraz przedstawicieli sieci handlowych z całego świata. Dla firmy z Brześcia Kujawskiego to świetna okazja do nawiązania cennych kontaktów handlowych i promocji lokalnych produktów.

- Z uwagi na ambitne plany eksportowe, obecność na międzynarodowych targach branżowych to dla nas obowiązkowy punkt w corocznym kalendarzu. Targi w Dubaju są z naszej perspektywy szczególnie istotne. Region MENA to jeden z najszybciej rozwijających się rynków słodyczy i przekąsek na świecie. Jego wartość szacowana jest obecnie na 9 miliardów dolarów – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć.

Podczas Targów w Dubaju Brześć zaprezentuje flagowe produkty ze swojej oferty: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem oraz z nasionami, a także groszek ptysiowy. Wyroby brzeskiej fabryki już teraz są eksportowane m. in. do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy, czy Estonii. Przedsiębiorstwo liczy, że dzięki udziałowi w targach yummex, jego słodycze i przekąski wkrótce będą dostępne także na Bliskim Wschodzie.

Eksport produktów ma być dla Brześcia lekiem na niełatwą sytuację na polskim rynku. Duża, wewnętrzna konkurencja w połączeniu z powolną stagnacją na polskim rynku słodyczy oraz wysokimi cenami surowców sprawiają, że eksport stanowi istotny element strategii biznesowej wielu polskich producentów słodyczy.

Sprzedaż towaru za granicę ułatwia fakt, że polskie łakocie cieszą się coraz większym powodzeniem wśród zagranicznych konsumentów. Potwierdzają to dane GUS, wg których w 2015 roku eksport polskich słodyczy był o 10 proc. większy niż rok wcześniej.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(6)

qw_qw_

14 5

Niech lepiej na początku zaczną respektować u siebie Kodeks Pracy... 16:24, 22.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

BalcerkaBalcerka

3 13

Słodycze niekożystnie wpływają no zdrowostan człowieka. 16:47, 22.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZytaZyta

0 0

Za to KORZYSTNIE na samopoczucie. 11:34, 25.10.2016


??

5 4

Ciekawe kto kupuje te czekoladopodobne imitacje ? Czy to prawda że ta ,,znana'' firma zatrudnia pracowników na bezskładkowych umowach śmieciowych ? 21:07, 22.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qw_qw_

1 0

Nie, umowa o pracę, ale grafiki czterobrygadówki są nieprzestrzegane i pracujący tam zdecydowanie przekraczają te magiczne 160 godz/mies. 00:27, 23.10.2016


KluczykKluczyk

0 0

No i najlepiej w Polsce, niech jadą tam, zrobią kawał dobrej roboty i wracają z nowymi zamówieniami bo produkcja musi iść na pełnej. Pozdro dobra dobra dobra 14:35, 24.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%