Zamknij

MPK rekrutuje nowych pracowników. W przedsiębiorstwie będą oni odpowiedzialni za naprawę pojazdów

Daniel WiśniewskiDaniel Wiśniewski 17:00, 19.09.2017 .
Skomentuj

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Włocławku rozpoczęło proces rekrutacji nowych pracowników. O zatrudnienie mogą ubiegać się osoby z wykształceniem o profilu mechanicznym. Ważne jest przede wszystkim ich doświadczenie zawodowe.

Aby ubiegać się o zatrudnienie we włocławskim MPK należy posiadać minimum zawodowe wykształcenie o profilu związanym z mechaniką samochodową. Od kandydatów wymagane jest także prawo jazdy kategorii B, C, D, włącznie z posiadaniem uprawnień na przewóz osób i rzeczy. Od kandydatów wymagane jest również 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. 

- Zależy nam na tym, aby mechanicy samochodowi mieli także uprawnienia do kierowania pojazdami. Jest to konieczne, ponieważ do zadań pracowników należałoby chociażby zjeżdżanie uszkodzonymi pojazdami do zajezdni i jazda nimi po naszym placu manewrowym - powiedział w rozmowie z Portalem DDWłocławek Paweł Okuniewski, dyrektor do spraw organizacji transportu w MPK Włocławek.

Jest to praca zmianowa. Mechanicy będą pracować w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00 i 22:00-6:00. Swoje aplikacje, kandydaci mogą składać w Dziale Kadr i Płac włocławskiego przedsiębiorstwa komunikacyjnego przy ulicy Rysiej 3.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(13)

tryktryk

14 4

No komuszki jest praca w spółce miejskiej i nie ma wśród was chętnych?? :) 17:20, 19.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

lipa lipa

10 1

Łatwo było zamknąć warsztat naprawczy , kadra się rozproszyła a teraz nagle potrzeba mechaników autobusowych.Nawet SOLARIS w Bolechowie k. Poznania ma problemy z kadrą pracowników. 17:33, 19.09.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LPGLPG

1 1

Skoro prezes zarabia n-tnaście tysiecy zł to stać go by zapłacić mechanikowi 3 tysiace zł netto inaczej nie ma o czym rozmawiać . 19:51, 19.09.2017


ii

11 1

Czy np. dyrektor do spraw organizacji transportu w MPK Włocławek posiada prawo jazdy kategorii B, C, D, włącznie z posiadaniem uprawnień na przewóz osób i rzeczy? 20:26, 19.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaMechanikJaMechanik

13 0

Może 10lat lub 15lat doświadczenia, żart!!! Dajcie szanse młodym ludziom !!!! Bo w Norwegii w stolicy to sami polscy kierowcy. Wszyscy wyjadą i będziecie mogli rekrutować ale Ukraińców albo ciapate wytwory szatana !!!
Żenada!!
Ja dopiero zaczynam w Norwegii jeździć a kursy i inne papiery to się sami proszą aby robić na koszt firmy oczywiście. Ponieważ wiedzą co znaczy inwestycja w pracownika !!!!!!!!!!!!

Good Luck !!! 20:29, 19.09.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dam20dam20

3 0

I tak powinno być inwestycja w pracownika ale też nasi u władzy muszą coś zrobić z płaca minimalna co to jest 1500zl na rękę minum 2500zl przecież my nakręcamy ta gospodarkę.. Człowiek żeby godnie żył musi *%#)!& w PL jak wielbłąd 07:05, 20.09.2017


EgonEgon

12 0

Z przyjemnością, a wręcz z uśmiechem na twarzy czytam takie i temu podobne artykuły. Nie chodzi o to że jestem złośliwy, ale przypominam sobie wcale nie tak odległe czasy kiedy to pracodawcy stawiali kandydatom warunki wręcz nie możliwe do osiągnięcia. Coś w stylu wiek do 30 lat, wykształcenie wyższe 2-3 języki i 10-cio letnie doświadczenie, a co nie jeden z nich podstawówkę kończył przez ESKK. A kwestii wynagrodzenia, traktowania pracownika i ciągłego uświadamiania ludzi że jak się nie podoba to wyp......ać bo na ich miejsce jest 100 innych oraz kombinowania na umowach to nawet nie rozwijam. Albo jak wycierali sobie mordy kryzysem finansowym z 2007 i straszyli ludzi zwolnieniami jak i nie dawali pracownikom podwyżek. Tylko że recesja na rynkach finansowych z pewnością nie dosięgła Heńka co to miał 2 pracowników, fachowca i pomocnika, a całe swoje biuro nosił w saszetce i rachunki wypisywał oraz stemplował na kolanie. W obecnych czasach aby mieć wykwalifikowaną i doświadczona kadrę trzeba dać ludziom zarobić, oraz stworzyć cywilizowane warunki pracy. Oczywiście zaraz ktoś powie czy wiem ile kosztuje utrzymanie pracownika. Odpowiem że tak, ale zaraz zadam ja pytanie. Czy takie osoby wiedzą dlaczego firmy z zachodu przenoszą swoje zakłady do Polski a nie odwrotnie? Jeżeli ktoś nie wie to proponuję przenieść swoja firmę do Niemiec, tam płacić składki i pensje na poziomie europejskim. Kolejna sprawa to wykształcenie. Tak jak pisałem wyżej pracodawcy którzy stawiali kryteria wręcz kosmiczne, a sami takowych nie posiadali doprowadzili do obecnej sytuacji na rynku pracy w Polsce. Ludzie, żeby w Polsce brakowało murarzy? No ale jak do "łopaty" chciało się ze średnim lub wyższym, to wymusiło na wielu osobach z przykładowo predyspozycjami na tokarza, aby kończyli szkoły wyższe. I teraz właśnie brakuje tokarzy, ślusarzy, spawaczy itp. Za to są ludzie po administracji, hotelarstwie, bankowości którzy siedzą na kasach w marketach. Reasumując, nie wiem jakie pieniądze chce dać MPK potencjalnym pracownikom, ale jak widzę wymagania oraz w jakim systemie jest ta praca proponowana, to nie wątpię że na Rysiej pod bramą ustawi się kolejka ludzi którzy wydali kilkanaście tysięcy złotych na uprawnienia i są fachowcami w zawodzie za pensje na poziomie 2000 do ręki. Chyba że pójdą na żywioł i na próbnym dadzą 2000 ale brutto.
Tak więc życzę MPK jak i innym pracodawcą powodzenia i Wesołych Świąt :) 08:34, 20.09.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PSPS

1 0

Male sprostowanie
To ze nie ma murarzy czy mechanikow samochodowych na rynku pracy nie jest winą pracodawców i ich wymagań tylko systemu i politykow ktorzy zamkneli szkoly zawodowe i zmargenizowali technika , postawili na licea po ktorych mlodziez chce pracowac w szklanych wiezowcach i za biurkiem pijac ciepla kawke .
Nasze Panswo wydalo setki miliony zlotych w latach 70 i 80 na ksztalcenie wykwalifikowanych pracownikow ( hydraulik, murarz, kierowca itd..)
Dzis zachod Polsce za tego hydraulika dziekuje i sie cieszy ze jestesmy w strefie Szengiel . Maja za darmo pracownikow po szkole i z doswiadczeniem
Jeszcze 10 lat i nie bedzie zadnego praownika
U mnie w firmie jest srednia wiekowa 54 lata i brak swiatelka w tunelu.
Smutne ale prawdziwe 16:47, 20.09.2017


xmarnyxxmarnyx

11 0

zapomnieli dodać że za tą pracę na 3 zmiany ,w niedziele i święta dostanie całe 2000 do ręki...żałosna prawda o polityce płacowej pracowników MPK 09:07, 20.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KakalakaKakalaka

4 0

Panie prezes, idź PAN w cholerę. Jak widzę sposób zarządzania MPK przez pana to nich PAN juznjedzie na Ukrainie. Jak bym miał władze to bym Pana wyrzucił z pracy wraz z każdym politycznym zatrudnionym tam. Jest PAN dla mnie nikim. Pozdrawiam z Norwegii, gdzie kieruje miejskim busem. 13:48, 20.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Egonre Egon

7 0

Ale tam podobno zatrudniono faceta na pensji 7 tysiecy który o komunikacji i transporcie wie tyle co kucharka ( z szacunkiem dla kucharek) z klucza ale partyjnego i wszystko wporzo? 15:31, 20.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

0 0

Czy prawdą jest, że w tej firmie transportowej zatrudnionych na stanowiskach nie związanych z bezpośrednim prowadzeniem autobusów jest więcej niż kierowców? 22:58, 21.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

upartyuparty

1 0

Może jak mechanicy będą jeździć autobusami to poradzą sobie z otwieraniem przednich drzwi, bo kierowcy od pewnego czasu przestali sobie z tym radzić i trzeba cisnać się do tyłu. Przepraszam tych co otwierają za ten komentarz bo są wyjatki. 08:06, 22.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%