Gminy, które znajdują się wzdłuż autostrady, wspólnie będą promowane jako miejsca godne inwestycji. Na promocję, która powinna rozpocząć się w przyszłym roku i ma obejmować całą Polskę, województwo i partnerzy wydadzą ponad 4 mln zł.
Gminy, które leżą wzdłuż autostrady, choć położone w atrakcyjnych miejscach, nie mają wielkich pieniędzy na to, by promować się na terenie kraju. To właśnie im dedykowany jest projekt „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych”, do którego przystępuje 8 gmin (m.in. Brześć Kujawski, Kowal i Aleksandrów Kujawski). Wartość projektu to 4,3 mln zł. Aż 85 proc. tej sumy pochodzi z pieniędzy unijnych (w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego).
- Otwieramy się na wszystkie formy promowania tego, co mamy, a to się zaczyna naprawdę fantastycznie rozwijać. Biorąc pod uwagę budżety małych samorządów, nie jesteśmy w stanie przeznaczyć takich środków, jakie byśmy chcieli na reklamę. Wspólny projekt prowadzony pod szyldem Urzędu Marszałkowskiego pomoże nam wypłynąć na szersze wody w zakresie reklam telewizyjnych i uczestnictwa w targach. Myślę, że najbliższe targi będą o tyle skuteczne, że wspólnie z dużymi samorządami będziemy mieli wspólne stoisko i będziemy się razem reklamować jako całe województwo kujawsko-pomorskie - wyjaśnia Tomasz Chymkowski z Urzędu Miejskiego w Brześciu Kujawskim.
W urzędzie marszałkowskim podpisano w środę umowy partnerskie z zainteresowanymi gminami. Marszałek przekonuje, że w grupie łatwiej będzie wykorzystać potencjał gospodarczy regionu.
- Mamy nadzieję, że poprzez tę akcję zainteresują się partnerzy biznesowi z kraju i ze świata i wbiją łopatę tu, gdzie tak potrzebne są miejsca pracy i innowacyjna gospodarka - mówi marszałek Piotr Całbecki. - Myślę, że ta kampania przyczyni się do tego.
Najbliższą okazją do wspólnej promocji regionu będą targi logistyczne w Monachium. W katalogu zaplanowanych narzędzi promocji potencjału gospodarczego i budowania marki regionu, poza udziałem w dużych imprezach targowo-wystawienniczych, znalazły się m. in. uruchomienie strony internetowej, film promocyjny emitowany w telewizji, kampania internetowa i z użyciem billboardów, reklama w prasie branżowej. Urząd Marszałkowski planuje także przeprowadzenie szkoleń dotyczących przygotowywania ofert inwestycyjnych dla samorządowców.
Tak 18:01, 10.11.2016
10 1
Wydawanie naszych pieniedzy panu Całbeckiemu wychodzi lepiej niż ...włosy ... 18:01, 10.11.2016
Ququ09:49, 11.11.2016
5 0
Promuje to się prostytutka.To państwo polskie powinno być głównym inwestorem i gospodarzem.Widocznie państwo polskie nie istnieje. 09:49, 11.11.2016
gargamel10:20, 14.11.2016
3 0
Wydajcie TE pieniądze na nowy MOST przez Wisłę - to będzie najlepsza promocja . 10:20, 14.11.2016
kukizowiec10:38, 14.11.2016
4 0
promocja to najlepsze wałki ktore marnotrawią publiczne pieniądze.Rozumiem promocje na targach zagranicznych,ale promocja w Polsce gmin przyatostradowych?To przypomina mi włocławską promocje firm miejskich w naszym mieście na antenie stacji TV.Czy MPEC ,MPWiK,MPK grozi na chwile obecną jakaś konkurencja ?Są monopolistami więc po kiego wydają nasze pieniądze? 10:38, 14.11.2016
Jeżyk10:52, 14.11.2016
2 0
Dobrą promocją dla UMarsz. I UG Brześć byłoby zrobienie w końcu chodnika na ul. Klonowej w Wieńcu, panowie marszałek i burmistrz bedą troszkę wystraszeni kiedy ktoś zginie w wypadku na tym kawałku ulicy, a wtedy przyjedzie tvn,tvp,polsat i mieszkancy wyjda z domów........ 10:52, 14.11.2016