Zamknij

Firma spod Włocławka będzie promować się na targach w Kolonii. Zaprezentuje tam...

10:35, 27.01.2017 N.S
Skomentuj Brześć będzie promować w Kolonii swoje flagowe produkty. Fot. depositphotos Brześć będzie promować w Kolonii swoje flagowe produkty. Fot. depositphotos

Jak co roku, firma Brześć szykuje stoisko na targi ISM w Kolonii, czyli jedną z największych i najważniejszych międzynarodowych imprez w branży słodyczy i przekąsek, która odbędzie się w dniach 29 stycznia-1 lutego. Przedsiębiorstwo z podwłocławskiej miejscowości liczy na nowe, obiecujące kontrakty zagraniczne oraz dalszą promocję swojej marki eksportowej.

Międzynarodowe Targi Słodyczy i Przekąsek ISM od blisko 50 lat przyciągają co roku najważniejszych producentów słodyczy, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników z całego świata. Zgodnie z szacunkami organizatorów, w tym roku na imprezie pojawi się ok. 1600 wystawców z 65 krajów. Z perspektywy uczestników wydarzenie jest przede wszystkim okazją do promocji swojej oferty wśród obecnych i potencjalnych kontrahentów, ale również szansą na obserwację trendów i nowości w branży.

Podczas targów ISM nie zabraknie pokaźnej reprezentacji firm z Polski, wśród których pojawi się już kolejny raz Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć. Rodzinna firma z Kujaw, upatruje w targach przede wszystkim okazji do promocji swojej nowej marki eksportowej – Crispico. Pod nową marką oferowane są flagowe produkty firmy z ciasta ptysiowego: słomka ptysiowa z cukrem i z cynamonem oraz ciesząca się rosnącą popularnością słomka pełna nasion.

– W związku ze stagnacją na rodzimym rynku słodyczy, od kilku lat koncentrujemy się na działalności eksportowej. Dotychczas produkowaliśmy słodycze głównie pod marki własne zagranicznych sieci. Dzięki Crispico chcemy zwiększyć świadomość zagranicznych konsumentów odnośnie naszych produktów oraz budować silny, międzynarodowy i rozpoznawalny brand – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

Premiera nowego brandu miała miejsce w Dubaju, podczas prestiżowych targów słodyczy i przekąsek yummex Middle East, które odbyły się w listopadzie 2016 roku. Crispico spotkało się tam z pozytywnym odbiorem odwiedzających, firma liczy więc, że i w tym przypadku nowa marka przyciągnie uwagę potencjalnych, zagranicznych kontrahentów.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

lusia1234lusia1234

1 1

a Anwil kiedy te produkty pokarazą bo pcv wypszedza polistyren ze syntosu mocniejszy i lepszy od pcv 16:14, 27.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

??

0 1

W Kolonii ? Przecież w tamtej strefie wyroby czekoladopodobne nie są na rynku tolerowane ,a napisy na wyrobach ,,smak podobny do ....'' dyskwalifikuje je w przedbiegach . 08:22, 28.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%