Zamknij

Internetowy zakład trwa. Klikajcie i pomóżcie schronisku zdobyć materiały na remont pawilonu

16:55, 07.02.2017 N.S
Skomentuj 2 tys. polubień na Facebooku dzielą schronisko od zdobycia materiałów na remont pawilonu dla psów. Fot. Natalia Seklecka 2 tys. polubień na Facebooku dzielą schronisko od zdobycia materiałów na remont pawilonu dla psów. Fot. Natalia Seklecka

W połowie stycznia włocławskie schronisko dla zwierząt rzuciło na Facebooku wyzwanie marketowi Mrówka. Jeśli pod postem placówki uda się zgromadzić 10 tys. polubień, sklep przekaże materiały budowlane potrzebne do remontu pawilonu, w którym mieszkają zwierzaki. Do sukcesu brakuje prawie 2 tys. uniesionych kciuków.

Włocławskie schronisko włączyło się do popularnej w internecie akcji i rzuciło wyzwanie marketowi budowlanemu Mrówka. Aby uzyskać materiały do remontu pawilonu, musi zebrać pod swoim postem 5 tys. komentarzy i 10 tys. polubień.

Z realizacją pierwszej części wyzwania nie było większych problemów. Internauci zostawiali po kilka komentarzy, dzięki czemu szybko udało się przekroczyć pułap 5 tys. (obecnie pod postem jest 7,3 tys. komentarzy). O wiele trudniejszym zadaniem okazało się zgromadzenie wystarczającej ilości polubień. Przez trzy tygodnie pod postem pojawiło się 8,1 tys. „lajków”. Oznacza to, że do sukcesu brakuje jeszcze niemal 2 tys. uniesionych kciuków.

Warto wesprzeć schronisko, ponieważ stawka jest naprawdę wysoka. Za osiągnięcie wyznaczonej liczby polubień i komentarzy placówka ma dostać materiały niezbędne do remontu pawilonu dla psów, który jest w opłakanym stanie.

- W zeszłym roku akcja „Podaruj kafelka dla Kundelka” pozwoliła nam wyremontować pawilon w środku. Na zewnątrz wciąż jest obskurny, farba odpada, więc w tym roku trzeba go pomalować, wymienić okna. Poza tym nie mieścimy się, jest za mało pomieszczeń na karmę i inne rzeczy – mówi Monika Siedlecka, dyrektor włocławskiego schroniska.

Post czekający na polubienia znajduje się tutaj.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%