W połowie stycznia włocławskie schronisko dla zwierząt rzuciło na Facebooku wyzwanie marketowi Mrówka. Jeśli pod postem placówki uda się zgromadzić 10 tys. polubień, sklep przekaże materiały budowlane potrzebne do remontu pawilonu, w którym mieszkają zwierzaki. Do sukcesu brakuje prawie 2 tys. uniesionych kciuków.
Włocławskie schronisko włączyło się do popularnej w internecie akcji i rzuciło wyzwanie marketowi budowlanemu Mrówka. Aby uzyskać materiały do remontu pawilonu, musi zebrać pod swoim postem 5 tys. komentarzy i 10 tys. polubień.
Z realizacją pierwszej części wyzwania nie było większych problemów. Internauci zostawiali po kilka komentarzy, dzięki czemu szybko udało się przekroczyć pułap 5 tys. (obecnie pod postem jest 7,3 tys. komentarzy). O wiele trudniejszym zadaniem okazało się zgromadzenie wystarczającej ilości polubień. Przez trzy tygodnie pod postem pojawiło się 8,1 tys. „lajków”. Oznacza to, że do sukcesu brakuje jeszcze niemal 2 tys. uniesionych kciuków.
Warto wesprzeć schronisko, ponieważ stawka jest naprawdę wysoka. Za osiągnięcie wyznaczonej liczby polubień i komentarzy placówka ma dostać materiały niezbędne do remontu pawilonu dla psów, który jest w opłakanym stanie.
- W zeszłym roku akcja „Podaruj kafelka dla Kundelka” pozwoliła nam wyremontować pawilon w środku. Na zewnątrz wciąż jest obskurny, farba odpada, więc w tym roku trzeba go pomalować, wymienić okna. Poza tym nie mieścimy się, jest za mało pomieszczeń na karmę i inne rzeczy – mówi Monika Siedlecka, dyrektor włocławskiego schroniska.
Post czekający na polubienia znajduje się tutaj.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz