Zamknij

Jak włocławskie firmy dbają o jakość obsługi klienta? Powstaje ?Centrum Badań Jakości Obsługi Klienta?

08:39, 14.03.2017 artykuł sponsorowany
Fot. materiały promocyjne Fot. materiały promocyjne

Rusza nowy program promocji wysokich standardów obsługi klienta w biznesie. Opiera się na innowacyjnym pomyśle. Dzięki niemu można zdobyć certyfikat „Złoty Telefon Obsługi Klienta”.

Wyobraźmy sobie sytuację, w której chcemy skorzystać z usług pewnej firmy. Dzwonimy na numer podany do kontaktu. Dopiero za trzecim razem ktoś go podnosi, ale okazuje się, że to pracownik, zajmuje się czymś zupełnie innym, a kompetentna osoba jest akurat zajęta. Wysyłamy maila. Przez 24 godziny nikt nie odpowiada. A nam się przecież śpieszy... Co robić? Może konkurencja zareaguje szybciej? - Takie sytuacje są niestety w biznesie dosyć częste – mówi Wojciech Woźnica, przedsiębiorca z branży internetowej. - Firmy nawet nie zdają sobie sprawy z tego, że tracą przez takie zaniedbania klientów i reputację. Mamy pomysł jak to zmienić.

Pomysł Wojciecha i jego współpracowników to „Centrum Badań Jakości Obsługi Klienta”.

- Centrum będzie prowadzić monitoring jakości obsługi klienta w sieci – zapowiadają pomysłodawcy. - Zastosujemy metodę „tajemniczy klient”. Firmy z różnych branż dostaną czy to wiadomości z prośbą o uszczegółowienie oferty, czy to zapytania ofertowe. Treść ma wiązać się z najczęstszymi potrzebami klientów w danych branżach, np. „Czy można część obiadów może być także dwudaniowa, ale wegetariańska?”, „Czy dostawa możliwa jest z soboty na niedzielę”, itd..

Wysyłanie wiadomości do firmy nie będzie jedynym sposobem sprawdzenia jakości obsługi w firmie. Centrum Badań Jakości Obsługi Klienta będzie też sprawdzać czy w wyszukiwarkach nie ma negatywnych ocen firmy. Czynnikiem najważniejszym będą szybkość i problematyka odpowiedzi.

Każda firma może zostać sprawdzona, ale oczywiście są branże, których przedstawiciele częściej mogą spodziewać się tajemniczego klienta. Są to hotele, obsługa kateringowa, biura nieruchomości, firmy transportowe, wynajem samochodów, sprzętu, a także cała szeroko rozumiana branża e-commerce.  

A co z firmami, które szybko i dokładnie odpowiadają na pytania klientów? Będą mogły otrzymać certyfikat „Złoty Telefon Obsługi Klienta”. Informację o tym, będzie można umieścić na swojej stronie informację jako banner (konkretnie pop-up) z logo akcji „Złoty Telefon Obsługi Klienta”. Ta usługa będzie płatna – 399 zł netto dla Centrum Badań Jakości Obsługi Klienta. Ale nikt z badanych nie musi jej zamawiać. - Taki banner na stronie będzie widocznym dla klienta znakiem, że tutaj zostanie poważnie potraktowany, oszczędzi czas, być może także pieniądze – wyjaśniają.

W najbliższych dniach rozpocznie się promocja idei Centrum Badań Jakości Obsługi Klienta oraz akcji „Złoty Telefon Obsługi Klienta”.Centrum Badań Jakości Obsługi Klienta będzie miało też propozycję dla firm, którym z różnych powodów nie udało się zdobyć certyfikatu. Ma być to bezpłatna konsultacja, dotycząca usprawnienia obsługi klienta.

 

Szczegóły na stronie www.cbjok.pl

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%