Zamknij

Pylon reklamowy jako profesjonalny kierunkowskaz do Twojej firmy

09:14, 25.07.2017 artykuł sponsorowany
Fot. materiał partnera Fot. materiał partnera

Pylony reklamowe zyskują coraz to większą popularność na rynku reklamowym. Na ich wykorzystanie w celu promocji prowadzonej działalności gospodarczej oraz zachęcenia jak największej grupy odbiorców do skorzystania z oferowanych towarów lub usług decyduje się coraz większa grupa przedsiębiorców z różnych sektorów przemysłu i handlu. Zalety tego rodzaju reklam dostrzegają zarówno drobni przedsiębiorcy, dający się zakwalifikować do grupy mikro- lub miniprzedsiębiorców, a także duże spółki oraz koncerny, zatrudniające setki, a nawet tysiące pracowników. Każdy z opisywanych wyżej podmiotów odnaleźć można odpowiednie zastosowanie dla pylonu reklamowego, dzięki czemu reklama ta pozostaje na tyle uniwersalna, by sprostać stawianym jej oczekiwaniom w praktycznie każdej branży i dziedzinie gospodarki.

Zapewne wiele osób czytając ten artykuł zastanawia się, czym tam właściwie jest pylon reklamowy. Pomimo tego, że nazwa ta nie funkcjonuje powszechnie w przeświadczeniu zwykłych ludzi, którym obca jest branża marketingu i reklamy, tak naprawdę większość z nas miała do czynienia na co dzień z reklamą w formie pylonów lub totemów reklamowych. Mianem tym określa się formę (nośnik) reklamy zewnętrznej, który najczęściej umieszczany jest przy wejściach lub wjazdach do siedziby albo miejsca prowadzenia działalności gospodarczej (lub też miejsca, gdzie zlokalizowane są poszczególne przestrzenie biurowe). W ten sposób opisywany nośnik reklamy upodabnia się to konstrukcji, które bardzo często umieszczane są na drogach wjazdowych do miejscowości położonych na terenie całego kraju, które informować mają kierowców o tym, że wjeżdżają na teren tego miasta. Innym zastosowaniem dla podobnych nośników reklamowych są stacje benzynowe, przed którymi często stawiane są totemy informujące o aktualnych cenach paliw i gazu oferowanego w danym punkcie.

Pylony produkowane standardowo przez większość producentów składają się z dwóch głównych części. Pierwszą z nich stanowi konstrukcja nośnika, która przytwierdzana jest w sposób stały do powierzchni ziemi (najczęściej przy pomocy śrub lub innego rodzaju mocowań przytwierdzanych do wykonanej wcześniej wylewki betonowej). Ta część pylonu reklamowego wykonywana jest z aluminium, stali nierdzewnej lub innych stopów metali, które odporne są na niekorzystne oddziaływanie warunków atmosferycznych. Drugą część reklamy stanowi tak zwane lico, będące jej właściwą częścią, na którym umieszczane są treści reklamowe. Ta część nośnika przytwierdzana jest bezpośrednio do opisanej wyżej konstrukcji. Może być wykonana (i w większości przypadków tak właśnie jest) z różnego rodzaju tworzyw sztucznych. Charakterystyczną cechą pylonów reklamowych jest też to, że w sposób prosty i bezproblemowy możliwa jest zmiana treści umieszczonych na konstrukcji. Dlatego też pylony i totemy stosuje się często przed wejściem do budynków o charakterze biurowym, gdzie cyklicznie zmieniać się mogą najemcy poszczególnych powierzchni. Wykorzystywane są także do oznaczenia w widoczny sposób miejsca prowadzenia działalności gospodarczej.

Zobacz pylony reklamowe w Kasetony-Reklamowe.com

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%