Zamknij
REKLAMA

Czym jeszcze zaskoczy Content Marketing w 2018 roku?

11:58, 02.07.2018 | ma
Skomentuj

Jeszcze nie tak dawno Content Marketing był tylko kwestią poboczną dla strategii rozwoju firmy. Dziś rynek zmienia się zbyt dynamicznie, aby utrzymać się „na fali” bez dobrej strategii. A i sam Content Marketing przechodzi nieustanne transformacje.

Zaangażowanie użytkowników, użyteczność, wysoka jakość – to najważniejsze cechy content marketingu, którego zadaniem jest promocja poprzez zdobycie zaufania konsumenta i serwowanie mu wartościowych treści. Najważniejsze, by były one jednocześnie oryginalne – to jedna z kwestii, która będzie dalej kształtowała tegoroczne trendy w branży.

Wzrost inwestycji w content

Roczny raport przygotowany przez Content Marketing Institute ponownie pokazał, jak ważnym elementem strategii promocyjnej jest marketing treści. Na pytanie o wybór jednego elementu marketingu, który najsilniej wpłynie na sukces firmy w 2018 r., największa liczba respondentów (20%) wskazała właśnie Content Marketing (źródło: https://www.smartinsights.com/content-management/content-marketing-strategy/the-state-of-content-marketing-2018/). Nic dziwnego, że środki przeznaczane w firmowych budżetach na ten segment promocji są coraz większe. Należy jednak dodać, że musi to być content niepowtarzalny. Nie jest to zadanie łatwe, dlatego firmy często wykorzystują outsourcing i powierzają strategię marketingową specjalistom, takim jak firma OMS. Warto dodać, że oryginalny content coraz silniej faworyzują Google oraz Facebook.

Rodzaje contentu – top 2018

Nie każda firma zainwestuje w kampanię tyle co światowe marki – trzeba więc wybrać te platformy, na których szansa na sukces będzie największa. A gdzie najlepiej publikować w tym roku? Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem są media społecznościowe. Drugie miejsce należy do case studies, a na kolejnych znalazły się materiały wideo, infografiki, e-booki, ilustracje oraz raporty. Marki inwestować będą średnio w 5 różnych rodzajów contentu. I z pewnością będą potrzebowały coraz większego zespołu autorów, jako że content będzie musiał sprostać oczekiwaniom coraz bardziej wymagającego konsumenta: Dostarczać natychmiastowej odpowiedzi na jego pytania, rozwiązywać jego problemy i zapewniać mu rozrywkę. Wideo króluje jeśli chodzi o rodzaj treści, ale nie wolno zapomnieć o potencjale podcastów i aplikacji.

Content marketing staje się niezbędnym elementem kampanii promocyjnej marek. Aby utrzymać się na topie, firma musi podążać za błyskawicznie zmieniającym się rynkiem i zatrudniać specjalistów, którzy potrafią nadążyć za trendami równie szybko zmieniającego się Content Marketingu.

 

(ma)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma VMEDIA Marcin Nowak 87-800 Włocławek ul.Długa 10 D, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez VMEDIA Marcin Nowak 87-800 Włocławek ul.Długa 10 D i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© ddwloclawek.pl | Prawa zastrzeżone