Zamknij

7 cech dobrej ulotki

14:16, 10.09.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:18, 10.09.2018
Skomentuj

Dobra ulotka to taka, która nie niszczy się zbyt szybko, a przy tym w sposób łatwy, prosty i klarowny mówi o tym co naprawdę ważne i co zachęca klienta do skorzystania z oferty lub odwiedzenia miejsca, w którym dowie się o danej firmie więcej. Dlatego tak ważne jest, aby cały proces jej tworzenia przebiegał skutecznie i profesjonalnie, a przy tym nie pochłaniał zbyt wielkich kosztów. Warto zatem korzystać z pomocy fachowców, np. wśród wielu z drukarni drukarniaonline.pl, aby przekonać się jak stworzyć dobrą ulotkę. Oto nasze siedem cech.

Czytelna

Niezwykle ważna cecha, która sprowadza się do tego, by tekst, jaki ulotka ma prezentować był wydrukowany w sposób poprawny, by był dobrze ułożony i tak rozplanowany, by przyciągał uwagę. By nic nie zakłócało swobodnej lektury treści.

Estetyczna

Niezwykle ważne, by ulotka już samą sobą nie przywodziła na myśl „taniości” wykonania. Wiąże się to bowiem z odbiorem danej firmy na rynku. Jeśli ulotka, którą oferują jest złej jakości to trudniej zaufać, że ich produkty staną się nagle czymś wyjątkowym. To swoista wizytówka proponowanych usług.

Tania

Nie ukrywajmy, dobra ulotka ma przynieść wymierne korzyści na podstawie tego, do czego zachęca czytelnika, jeśli jednak stawiamy tylko i wyłącznie na jej piękno, nie zastanawiając się jak zrobić coś dobrze i z głową w kwestiach finansowych, to może się okazać, że jej koszty nie pokryją nawet tego, co dzięki takiej formie reklamy zyskamy.

Przemyślana   

Mowa tu tak o tekście, jak o formie. Warto dostosować to, co chcemy przekazać, do formatu, rodzaju papieru czy kroju pisma. Warstwa estetyczna jest równie ważna, a więc musimy zadbać o każdy aspekt oddziaływania ulotki. Dlatego na początku musimy mieć pomysł i skutecznie zrealizować go w ostatecznym produkcie.

Z graficznym wyróżnieniem

I to nie tylko na poziomie ilustracji czy grafik samych w sobie. Oczywiście, powinny się one na niej znaleźć, ale równie ważne będzie dostosowanie kroju pisma, jego wielkości oraz stylu formatowania do tego, co przekazujemy oraz w jakim formacie ulotkę wybraliśmy. Dzięki temu wyróżni się z tłumu i zainteresuje jeszcze bardziej potencjalnych klientów.

Kolorowa

Choć czasami można zabawić się ulotką czarno-białą, generalnie powinna ona zwracać na siebie uwagę, a więc być kolorowa, nieco krzykliwa i wyjątkowo ekscentryczna, a przede wszystkim skuteczna, czyli kusić ludzi do sięgnięcia po nią.

Zindywidualizowana

Warto pomyśleć także o odbiorcy, a więc zrobić coś takiego, w taki sposób ją wyróżnić, by ulotka stała się niezwykłym świadectwem jakości firmy, której usługi się na niej znajdują.

Jeśli jednak nie masz pomysłu na dobrą ulotkę, zawsze możesz zgłosić się do profesjonalistów, którzy spróbują dopasować Twoje oczekiwania do konkretnych produktów i sprawią, że otrzymasz produkt wyjątkowy i niepowtarzalny, a przy tym skuteczny.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%