Zamknij

Ruszyła kampania Koalicji Obywatelskiej. Znamy nazwiska wszystkich kandydatów do Rady Miasta

19:13, 07.09.2018 Ł.D. Aktualizacja: 10:57, 08.09.2018
Skomentuj Marek Wojtkowski w otoczeniu działaczy PO i N. fot. Łukasz Daniewski Marek Wojtkowski w otoczeniu działaczy PO i N. fot. Łukasz Daniewski

Koalicja Obywatelska zaprezentowała osoby, które zamierzają ubiegać się o mandaty radnych oraz kandydata na prezydenta Włocławka. Gościem specjalnym konwencji samorządowej był Sławomir Neumann, szef klubu parlamentarnego Platformy Obywatelskiej.

Wiec zorganizowano w Hotelu Rozbicki przy placu Wolności. Poprowadził je dziennikarz i komentator, a także były senator PO, Andrzej Person. 

W pierwszej części do zgromadzonych przemawiali: Sławomir Neumann, poseł Tomasz Lenz oraz wiceprzewodniczący wojewódzkich struktur Nowoczesnej, Jacek Warczygłowa. Później na scenę wszedł Marek Wojtkowski, który zapowiedział walkę o reelekcję.

Wojtkowski zadeklarował dalszą realizację programu wyborczego, który poznaliśmy już w 2014 roku. Jak wyjaśniał, dokument został wówczas przygotowany na więcej niż jedną kadencję.

W swoim wystąpieniu podziękował członkom partii Nowoczesna za podjętą współpracę. Jak wyjaśniał, Koalicja Obywatelska powstała po długich rozmowach.

- Cenię sobie waszą obecność, wierzę, że nasze doświadczenie i wasza świeżość przyniosą Włocławkowi sukces - zapewniał.

Na koniec Wojtkowski zaapelował do innych komitetów wyborczych o merytoryczną kampanię wyborczą. - Przed nami trudny czas, apeluję do wszystkich o czystą i merytoryczną kampanią. Rozmawiajmy o mieście - zachęcał.

Na listach do Rady Miasta z ramienia Koalicji Obywatelskiej znaleźli się zarówno członkowie Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej oraz 16 osób bezpartyjnych. Wśród nich m.in. znany we Włocławku biegacz Kamil Raus, były piłkarz, a obecnie trener Jarosław Chwiałkowski, instruktor wschodnich sztuk walki Daniel Tobjasz oraz tancerka i trenerka Judyta Witkowska. O mandat radnego zamierza ubiegać się także społecznik, aktywista i były przewodniczący Młodzieżowej Rady Miasta, a dziś szef Włocławskiego Instytutu Rozwoju, Kacper Marciniak.

- Postanowiłem wystartować w wyborach, bo nie podoba mi się to, co stało się z Włocławkiem przez ostatnie dwie dekady i bardzo chciałbym to zmienić. W Radzie Miasta ważny będzie głos młodego pokolenia, bo ja i moi rówieśnicy za kilka, kilkanaście lat przejmiemy całkowitą odpowiedzialność za miasto i będziemy musieli borykać się z jego bolączkami. Znalazłem się na liście KO, bo taką otrzymałem propozycję i po prostu niej skorzystałem - mówi Marciniak w rozmowie z DDWloclawek.pl.

O "jedynkach" Koalicji Obywatelskiej informowaliśmy na DDWloclawek.pl już kilka dni temu. Wspólną listę Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej na Śródmieściu otwiera radna PO, Ewa Szczepańska. "Jedynką" na os. Kazimierza Wielkiego i Zawiślu jest Agnieszka Walczak z Nowoczesnej, na Małym Południu radna PO, Katarzyna Zarębska, na Dużym Południu radny PO, Krystian Łuczak, na Zazamczu zaś zastępczyni prezydenta Marka Wojtkowskiego, Barbara Moraczewska. 

LISTA KANDYDATÓW KOALICJI OBYWATELSKIEJ DO RADY MIASTA

Okręg nr 1 Śródmieście
Ewa Szczepańska - PO
Jarosław Ćwikliński - PO
Daniel Tobjasz - bezpartyjny
Ewelina Brodzińska - bezpartyjny
Kamil Raus - bezpartyjny
Zbigniew Napiórski - Nowoczesna
Urszula Skowrońska - PO

Okręg nr 2 Kazimierza Wielkiego i Zawiśle
Agnieszka Walczak - Nowoczesna
Marek Stelmasik - PO
Piotr Ordon - bezpartyjny
Barbara Karwowska - PO
Judyta Witkowska - bezpartyjny
Jarosław Chwiałkowski - bezpartyjny
Agnieszka Chmielewska - PO

Okręg nr 3  Małe Południe
Katarzyna Zarębska - PO
Krzysztof Betliński - Nowoczesna
Piotr Zwoliński - PO
Jan Jastrzębski - bezpartyjny
Grażyna Raniszewska - bezpartyjny
Witold Wysocki - PO

Okręg nr 4 Duże Południe
Krystian Łuczak - PO
Marek Wasielewski - PO
Honorata Baranowska - PO
Danuta Stypińska - bezpartyjny
Kacper Marciniak - bezpartyjny
Joanna Andrzejewska-Grabczewska - Nowoczesna
Arkadiusz Piasecki - PO
                                       
Okręg nr 5 Zazamcze
Barbara Moraczewska - bezpartyjny
Wojciech Grabczewski - Nowoczesna
Janusz Kopaczewski - PO
Małgorzata Szymańska - bezpartyjny
Damian Koźba - bezpartyjny
Monika Manke - Durma - bezpartyjny
Jolanta Bocheńska-Warzyńska - bezpartyjny

(Ł.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(187)

Pro100wokoPro100woko

24 84

Wreszcie bardziej samorząd niż polityka. Tak wielu bezpartyjnych. Doświadczenie i świeżość. 09:26, 07.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wiesiuwiesiu

42 7

Tu nie chodzi o świeżość tu trzeba zmiany władzy!!!!!!!!!! 09:31, 07.09.2018


Bez zmianBez zmian

9 5

Pamiętajcie KLAPKI nosimy na nogach nie na OCZACH ! Bezpartyjni i partyjni :) to tylko teraz toi Marionetki jak każdy w PIS a wiadomo kto rządzi :) 14:05, 07.09.2018


reo

Wyborca z WłocławkaWyborca z Włocławka

98 18

My już jednak podziękujemy... 09:27, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

joanna jagodniakjoanna jagodniak

30 7

Nasza partja nie będzie stawiała na ludzi spoza naszej partji. Chcesz kandydować, to nie możesz być niezależny i myśleć samodzielnie. Dlatego to my wygramy, bo durny lud nas znów kupi, a w zasadzie to my kupimy ich. 09:28, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BartekBartek

62 12

Nastąpiło wypalenie. Czas na zmiany. Potrzebna kreatywność i dobre pomysły czego tu raczej nie da się znaleźć. 09:29, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

84 18

Dziękujemy PO za te 4 lata, niestety wypadliście mizernie.Czekamy na zmianę w naszym mieście, które tak nisko upadło że ciężko będzie podnieść je z kolan. 09:29, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Make peace never pisMake peace never pis

23 71

Wspaniała wiadomość. Ludzie, którzy dogadali się ponad podziałami. Tak wiele różnych środowisk. W końcu szansa, żeby Włocławek rozwinął się szybciej, bez blokowania inicjatyw przez nieudolnych bezradnych PiSu. 09:30, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bulibuli

12 3

ale ściema 16:40, 07.09.2018


olllloollllo

25 66

fajna lista ludzie! nie tylko z PO i .N ale sporo ludzi apolitycznych 09:31, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do szkołyDo szkoły

11 6

Wybacz ale To marionetki. partyjne. 14:07, 07.09.2018


Prezydent.Prezydent.

21 97

Marek Wojtkowski!!! 09:32, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OBIEKTYWNYOBIEKTYWNY

22 6

PRZYNOSI BRAK ROZWOJU MIASTU I SAME TROSKI ! 13:52, 07.09.2018


EfBiAjEfBiAj

22 70

Różni ludzie, różne środowiska, różne pomysły, jeden cel - dość hamowania miasta przez pisowskich partyjniaków. 09:32, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kukuryku Panie Erykukukuryku Panie Eryku

17 63

ogladalam zdjecia z tego spotkania, pozytywnie to wyglada, w tym roku stawiam na nowe twarze i takie tam widzialam - osoby spoza 09:33, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

YgrekYgrek

4 1

Nowe twarze, stare myślenie. Wojtek i Kopacela już się nie zmienią. A reszta to pacynki. 10:06, 09.09.2018


obiektywnaobiektywna

24 73

Prawda jest taka, że Wojtkowski nie mógł wykazć się jako Prezydent, bo rada miasta robila wszystko zeby tak sie stalo. Ale ja daje mu kolejna szanse. Trzeba tylko wymienic rade miasta. Glosuje na Wojtkowskiego i kogos z tej listy 09:33, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wróżbita_Maciejwróżbita_Maciej

21 6

prawda jest taka, że Wojtkowski nie mógł się wykazać jako Prezydent, bo NIE CHCIAŁ!!! Brak czasu dla Spółek miejskich, Dyrektorów wydziałów w Urzędzie Miasta, którzy muszą niestety brać na siebie odpowiedzialność, że nie wywiązują się z terminów kpa, a zgody na które czekają Spółki od Zgromadzenia Wspólników - Prezydenta, gniją w szafkach rok i więcej czasu, bez chociażby negatywnej odpowiedzi na wnioski. Jak realizować cokolwiek jeżeli organ naczelny jest zajęty dokształcaniem się za nasze publiczne pieniądze oraz wszystkimi imprezami włocławskimi, na których będzie mógł pokazać swoje święcące czółko oraz swoją przemową przed kamerami miejscowych dziennikarzy pokazać, że nasze pieniądze na jego podoktoranckie studia w Gdańsku nie idą w błoto, bo gadane chłopak ma... także do wymiany jest i Rada Miasta i Władza Naczelna. Pozdrawiam 12:51, 07.09.2018


SiAjEjSiAjEj

17 59

Brawo. W końcu słowo Obywatelska stało się ciałem. Mądry ruch. Ciekawi bezpartyjni ludzie. To się musi udać. 09:33, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12 groszy12 groszy

33 14

Nie prawica, nie liberał, nawet żaden faszysta
Kowboj CZACZA to normalny komunista...

Kto się tam pokazuje, tego ja nie szanuję...
09:34, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fankafanka

9 57

Kacper marciniak. brawo!! 09:34, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

szogunszogun

18 5

gdyby nie te kolczyki 10:10, 07.09.2018


Po prostu wyborcaPo prostu wyborca

18 66

Prezydent Marek Wojtkowski. Czas na drugą kadencję, aby dokończyć naprawę miasta po postkomunie. 09:36, 07.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

faktfakt

17 4

No może w końcu basen uda się dokończyć :d 10:45, 07.09.2018


GarGar

3 1

Obecny prezydent to właśnie kontynuacja postkomuny. Dziękujemy temu panu. 10:10, 09.09.2018


Koalicja ObywatelskaKoalicja Obywatelska

26 36

Bo jak nie my to kto? 09:38, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CassandraCassandra

18 45

Widac,ze jest w nich wola walki. Na to.liczę. nie mozna oddac tego.miasta pisowi. 09:38, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrawoBrawo

15 20

#WybieramWloclawek 09:38, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca.Wyborca.

15 50

Mój głos przy urnie ma. 09:39, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bez zmianBez zmian

10 3

NIEEEEE... Czyli wybierasz ten brak niczego co trwa za jego Kadencji :( Pamiętajcie KLAPKI nosimy na nogach nie na OCZACH 14:03, 07.09.2018


sukcessukces

55 8

hehe sukces Włocławkowi ? w takim składzie to podejrzewam że najwyżej basen dacie radę skończyć w przyszłej kadencji. DRAMAT - jeśli chodzi o inwestycje wszelkiej maści, a pamiętam wiele artykulów jak już tyle planów było na wszelkie modernizacje i szczególnie ile to nowych firm chce u nas się budować. GDZIE one są? 09:40, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mądra przyszłośćMądra przyszłość

18 47

Mądra przyszłość w naszych rękach. Dość PiS i SLD w Radzie Miasta. Koalicja Obywatelska to połączenie doświadczenia i nowych pomysłów. Brawo Panie Marku. 09:41, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MisMis

9 34

PO , PiS i SLD już podziękujemy mieli swoje pięć minut w naszym mieście i nie wykorzystali. Stawiam na bezpartyjne komitety. Chcą poprawić wizerunek wystawiając bezpartyjnych sympatyka 09:41, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lala.lala.

5 5

Risin' up, back on the street
Did my time, took my chances
Went the distance, now I'm back on my feet
Just a man and his will to survive

So many times, it happens too fast
You change your passion for glory
Don't lose your grip on the dreams of the past
You must fight just to keep them alive 09:42, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lalalala???lalalala???

5 1

Komu idioto te dyrdymały piszesz . *%#)!& z Polski !!! , pseudo znawco angielskiego. 13:55, 07.09.2018


Członek JarekCzłonek Jarek

24 44

Piórem, węglem, długopisem, piszmy wszyscy w pisdu z pisem 09:42, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

emerytemeryt

11 21

Dobre, popieram. 10:30, 07.09.2018


ŚpiewakŚpiewak

23 43

Ojczyznę wydojoną racz odebrać PiSowi Panie! 09:43, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oo

6 2

tak, tak wydojoną przez platfusów 10:04, 08.09.2018


taka prawdataka prawda

22 61

Wojtkowski!! Tylko i wylacznie! 09:44, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NoNo

19 5

Do odpalenia w kosmos 12:20, 07.09.2018


Brak uwagBrak uwag

22 64

Wybierzmy Marka Wojtkowskiego. Niech dokończy naprawę Włocławka. 09:45, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

poetapoeta

6 1

Nie wybierzemy Marka , bo się przebrała miarka 16:39, 08.09.2018


PiwoPiwo

34 23

Pij piwo bezchmielowe. Chmiel szkodzi zdrowiu, społeczeństwu i gospodarce. A kukułka tylko zgniłe jaja podrzuca. 09:46, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Reksio piesioReksio piesio

16 30

ja tez Wybieram Wloclawek!! 09:46, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bez zmianBez zmian

8 1

Czyli wybierasz ten brak niczego co trwa za jego Kadencji :( Pamiętajcie KLAPKI nosimy na nogach nie na OCZACH ! 14:02, 07.09.2018


NareszcieNareszcie

14 44

Wreszcie cos nowego i konkretnego. 09:46, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tak czy siaktak czy siak

16 46

Prawda jest taka,ze czy chcemy czy nie musimy glosowac na Wojtkowskiego. W przeciwnym razie wpuscimy tu pis,ktory zrobi z misstem to co z panstwem,albo Kuzniewicza,ktory juz pokazal co potrafi. Jemu juz podziekowano... 09:46, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PellooPelloo

44 10

Jak ktoś może być bezpartyjny startując z partyjnej listy ? 09:48, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lilalila

2 1

masz racje,to robienie *%#)!& z wyborcow. 10:50, 09.09.2018


WyboryWybory

11 33

Jest wybór i to najważniejsze. Nie ma szablonu, każdy może znaleźć tam swojego przedstawiciela. 09:48, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DobreDobre

34 6

Hehe kampanie już sobie robią w formie komentarzy... a głos ludu ? przystopujcie trochę i dajcie się wypowiedzieć niezależnym mieszkańcom bo spam niesamowity tu idzie z pochlebstwami... 09:48, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PacjentPacjent

36 27

Pani Małgosia z laboratorium !!! SUPER !!!- ma pani mój głos 09:49, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

okejokej

20 52

Czy wam sie to podoba czy nie... Wojtkowski wygra 09:51, 07.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PesymisPesymis

17 1

Założę się z tobą, że NIE. 13:13, 07.09.2018


HahahaHahaha

10 1

Wygra.... chyba wcześniej w lotto niż w tych wyborach. Czas grać, wybierać nie żałować do Lubrańca się pakować:) 23:54, 07.09.2018


To partyjni czy bezpTo partyjni czy bezp

38 7

Bo już się pogubiłem. Bezpartyjni a startują z konkretnej partii ? 09:51, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bez zmianBez zmian

7 4

Bezpartyjni na papierze, na którym nuty już mają i ćwiczą układ partyjny :) 14:00, 07.09.2018


Niespodzianka  Niespodzianka

7 29

Oooo i oczom nie wierze! Jest moj kolega z klasy ! !! Piotr - niestety nie mieszkam w Twoim okregu ale miałbyś moj glos!! Pozdraiwam i zycze powodzenia w wyborach!! Karolina ? 09:53, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

doczubadoczuba

4 1

Och jej nie skupciaj się od tych kłamstw 22:22, 08.09.2018


SzlachetnySzlachetny

13 23

Arek Piasecki do boju!! 09:53, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SMUTNO MISMUTNO MI

5 2

Arek fajny chłopak tylko nie te barwy :( zmiesza się z tymi co nic nie umieją poza gadaniem. 13:58, 07.09.2018


Miłe zaskoczenieMiłe zaskoczenie

16 41

Dobry krok Prezydenta, że współpracuje z wieloma osobami. To świadczy o otwartości i dialogu. 09:55, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bez ZmianBez Zmian

6 1

To świadczy o braku kompetencji nie tylko samego MW ale także o jego otoczeniu, które chce jedynie wyprać w nowe twarze :( 14:01, 07.09.2018


OdświeżenieOdświeżenie

10 28

Wreszcie jest okazja na gruntowne zmiany wśród radnych bezradnych, ktorzy ewidentnie zasiedzieli się w radzie. Sa wreszcie nowe osoby! 09:58, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HAHAHAHAHAHA

40 1

Ciekawe jak student Marciniak będzie dojeżdżał do Włocławka z Warszawy na sesje? 10:02, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

523523

2 1

A czy On studiuje? który raz zaczyna i czy skończy?Co On potrafi? 21:22, 07.09.2018


po prostu człowiekpo prostu człowiek

16 15

Samodzielne kandydowanie osób bezpartyjnych przez ordynację wyborczą jest trudny, ale ta sama ordynacja mówi, że z list wyborczych mogą startować również osoby bezpartyjne co jest odnotowane przez Państwową Komisję Wyborczą. W takiej formie osoby bezpartyjne mają szansę coś osiągnąć. Cieszę się, że ludzie chcą kandydować z list co dzisiejszych czasach jest bardzo odważnym krokiem. Czy nie jest prawdą, że najlepiej usiąść w domu przed telewizorem i komputerem by wypowiadać się o sprawach dla Polski i samorządu ważnych ? Ci ludzie pokazali odwagę !!! Nie jestem zwolennikiem ani PO ani PIS czy SLD itp. Ale wielki szacunek dla tych osób. Nie wiem czy pójdę na wybory ale ode mnie mają chociaż ciepły uśmiech za to, że są ... 10:12, 07.09.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Też zwykły człowiekTeż zwykły człowiek

11 5

Najmądrzejszy, najpiękniejszy komentarz związany z kampanią jaki dotąd przeczytałem. Dziękuję w imieniu podobnie myślących. 11:50, 07.09.2018


biolożekbiolożek

3 6

Odwagę "człowieku" pokazuje ten, kto nie szuka rozgłosu, nie szuka pieniędzy za pracę - rzekomo społeczną - dla innych - jak to jest z radnymi, lecz autentycznie i bez cienia wątpliwości SPOŁECZNIE pracuje dla innych, nawet dokładając własne pieniądze! Znam takich (także patrząc w lustro), którzy nie siedzą przed telewizorem chłopino, a działają. A ty kim jesteś, skoro nawet sempiterny nie chcesz podnieść z krzesła i iść głosować? Myślę, że tylko niełazem plamistym (to sympatyczne zwierzątko).
13:06, 07.09.2018


po prostu człowiekpo prostu człowiek

2 3

do "biolożek": I tak to właśnie jest próbować rozmawiać merytorycznie i na pewnym poziomie konwersacji, a niestety odzywa się w społeczeństwie język typowy z polskiego sitcomu z telewizji ze słonkiem... Przepraszam ale musiałem, zwłaszcza, że posiadam tytuł dr.hab. i dotyka mnie to poniżanie i plucie na siebie nawzajem bez znajomości osoby po drugiej stroni. Drogi "bilożku" życzę Tobie wszystkiego dobrego :) 19:01, 07.09.2018


Bez tytułu...Bez tytułu...

3 1

po prostu człowiek19:01, 07.09.2018

Szanowny panie (zwrot retoryczny) człowieku?

1. Jako dr habilitowany (w co ogromnie wątpię) ? wiedziałby pan, że tytuł: doktor habilitowany ? skrótowo należy pisać bez kropki przy pierwszym skrócie, czyli tak: dr hab.

2. Pańska lokucja ?doktorze? nie wskazuje na autorskie osiągnięcie takiego tytułu. Dysertacja, którą pan by bronił przed komisją senacką byłaby zapewne z tego tytułu powodem do cichego chichotu - co najmniej - promotora, a być może i całej tejże komisji.

3. Media każdego rodzaju nie tak rzadko informują o zdobytych tytułach naukowych osób, których profesjonalna znajomość tematu ich naukowej pracy jest - bez wątpienia - nader wątpliwa.
4. Tutaj, na tym portalu włocławskim; nie rozmawia się, jeno pisze - ?doktorze?.

5. Myli się pan w zakresie oceny drugiej osoby bez osobistego jej poznania, co dla "dr. hab". winno być unikalnym wydarzeniem. Forma dyskursu, dobór słów, elegancja budowy zdań, stosowanie w tekście interpunkcji; już świadczyć może o takiej lub innej osobowości człowieka, do którego odnosić ma się dyskusyjna replika. To co, pan ?doktorze? nazywa, cytuję: ?pluciem we społeczeństwie? - nie jest tym w najmniejszy stopniu, lecz jest po prostu formą erystyki, która zapewne nie jest -- dr. hab. -- znana. Proponuję zapoznać się choćby z propedeutyką tej koniecznej w życiu sztuki.
6. I na koniec: uprzejmie proponuję panu zatroszczyć się o swój własny poziom dysputy. Pouczanie innej osoby ?doktorze? świadczy o suterennej ? z pana strony, dr. ? formie dialogu.
7. Licytować się z panem na osiągnięcia i tytuły naukowe nie będę. Nie sądzę, nie uważam, aby warto było. Przepraszam pana także za pomyłkę, ponieważ sądziłem, że replikuję na komentarza osoby inteligentnej, wykształconej. Mam przekonanie, że się pomyliłem. No, ale: errare humanum est.
Pozdrawiam z należną panu, ?dr?. - obojętnością. :-D>
23:56, 07.09.2018


lollol

40 9

.........Wojtkowski zadeklarował dalszą realizację programu wyborczego, a co, te cztery czasu mu brakło.
Jeżeli nie będzie porządnego kandydata, to wbrew swojej woli zagłosuję na PiS, ale nigdy więcej PO 10:14, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OświatowiecOświatowiec

34 7

Pani Dyrektor SP18 też się garnie na stołeczek, aaaa tam szkoda gadać 10:28, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpokoSpoko

30 6

Spoko. Jeden z kandydatów deklaruje, że woli słuchać władz partyjnych, niż mieszkańców, drugi publicznie przyznaje, że nie zrealizował obietnic z 2014 roku i spróbuje jeszcze raz (tym razem na pewno się uda).
Oni nas mają za ciemną masę (nie użyłem odpowiedniego słowa z obawy przed cenzurą). 10:33, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BezdomnyBezdomny

39 7

Najpierw N popierała SLD, teraz PO, ciekawe skąd to się wzięło. Ciekaw jestem ile i co Platforma naobiecywała Nowoczesnej? Ta Nowoczesna to jak chorągiewka na wietrze, takim nie można ufać. 10:34, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

re re

7 2

POlityczna prostytucja ... 08:17, 08.09.2018


SpokoSpoko

48 3

A ten młodzian z guzikami w uszach to w jakim charakterze? Nadworny błazen? 10:37, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaaaaajaaaaa

43 6

Wojtkowski-kończ waść, wstydu oszczędź 11:01, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

32 6

Jak widać po raz kolejny PO nic nie ma do zaproponowania, mieszkańcy liczyli że coś może się zmieni a tu te same twarze niespełnione obietnice. 11:02, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ola01Ola01

13 6

Moi drodzy ja ja nie widzę świeżości oraz osób bezpartyjnych, każdy przy którym jest taki opis oznacza że na liście zlazł się ze względu na przekonania a nie na bezpartyjność. Blok bezpartyjny dopiero wystartuje. 11:04, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZgodaZgoda

7 4

Całkowicie się zgadzam z tym Twoim wpisem. 12:58, 07.09.2018


MaximussMaximuss

33 4

Obserwuje scenę polityczną i widzę ze Włocławek ma po prostu pecha, Pan Wojtkowski po raz kolejny będzie chciał udowodnić jaki jest piękny i ma wspaniały pomysł na miasto. Przecież te osoby które są na listach PO miały swoje 4-lata i nic takiego się nie zdarzyło , czy to po raz kolejny obiecanki cacanki. Mieszkańcy nie dadzą się nabrać. 11:06, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:D:D

32 4

"Wojtkowski zadeklarował dalszą realizację programu wyborczego, który poznaliśmy już w 2014 roku. Jak wyjaśniał, dokument został wówczas przygotowany na więcej niż jedną kadencję."
Dawno się tak nie uśmiałem, ale lubię ludzi z poczuciem humoru. xD 11:07, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Grzegorz_007Grzegorz_007

35 5

Kacper Marciniak mówi "- Postanowiłem wystartować w wyborach, bo nie podoba mi się to, co stało się z Włocławkiem przez ostatnie dwie dekady i bardzo chciałbym to zmienić. " Szanowny Panie a czy to nie Pana Partia rządzi włocławkiem od 4-lat? 11:08, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W-ekW-ek

29 3

Panie Wojtkowski program przygotowuje się na jedną kadencję a nie tak jak Pan pisze "Wojtkowski zadeklarował dalszą realizację programu wyborczego, który poznaliśmy już w 2014 roku. Jak wyjaśniał, dokument został wówczas przygotowany na więcej niż jedną kadencję." Tak może powiedzieć polityk niedoświadczony który nie ma pojęcie o polityce. 11:12, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Razem Razem

18 5

Polityka a gdzie politycy, przecież do władzy idzie się z pomysłem a nie z zapowiedziami czego nie zrobiło się przez 4-lata. Trzeba dobrej Zmiany by Włocławek poszedł do przodu 11:14, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marta1Marta1

31 4

Panie Prezydencie może warto zająć się wykładami na uczelni niż eksperymentowanie przy mieści. 11:15, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czas na zmianę Czas na zmianę

26 7

Włocławek potrzebuje wsparcia ze środków Państwowych a nie tylko zaciąganie kredytów by móc zrobić kolejną drogę kolejny przepłacony basen 11:17, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxlxxl

27 5

h..j, du....a i kamieni kupa 11:20, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek nie ten Marek nie ten

32 5

Szanowni Państwo przyznaje się 4-lata temu dałem szanse właśnie Panu Wojtkowskiemu liczyłem że plan jaki był zaproponowany da możliwość rozwoju miasta. Niestety przeliczyłem się od 4-lat nic się nie zmieniło mój syn był zmuszony wyjechać z tego miasta, skończył uczelnie Poznańską i w tym mieście Pan Prezydent nie mógł mu nic zaproponować. Teraz mieszka w Torunia i ma się dobrze. Dlaczego tak własnie Pan mnie okłamał, nie ma co Pan i Pańscy ludzie liczyć na moje poparcie, nie wiem czy w ogóle pójdę na wybory. 11:25, 07.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BoloBolo

9 1

Przykro mi, ale jeśli nie pójdziesz na wybory, ekipa PO będzie miała większe szanse na wygraną. 12:33, 07.09.2018


Dałem sięDałem się

9 0

Ja też dałem się uwieść i zwieść, jak przysłowiowa ślepa panna, ramolowi. Głosowałem na Wojtkowskiego z głębokim przekonaniem, mając dość bruków Pałuckiego an obu rynkach o zachowaniu nie wspominając.
"Z biegiem dni, z biegiem lat" - zorientowałem się; w co wdepnąłem, jako wyborca.
Nawet ryby w wodzie mądrzeją... Ja tym bardziej - i drugi ras na rosówkę złowić się nie dam. 12:55, 07.09.2018


Barbara i tylkoBarbara i tylko

26 10

Szanowni działacze PO Panie Wojtkowski, przy takich osobach na listach można śmiało powiedzieć - Chmielewski i Maciak w finale rozgrywki o dobro Włocławka. 11:32, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RygiRygi

8 6

Maciak ? Maksymalnie 3% głosów. Ale życzę powodzenia.
11:53, 07.09.2018


SwojakSwojak

17 3

Frekwencjie zapewnili kandydaci na radnych a gdzie mieszkancy, którzy spontanicznie przybyli na spotkanie.
Slabo PMW. 11:32, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Darek26Darek26

8 26

Widzę, że się uaktywniło sporo pis-owskich troli za publiczne pieniądze. 11:55, 07.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PrawdaPrawda

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


darek26darek26

5 9

Prawda kole, niedługo za łamanie konstytucji traficie tam, gdzie wasze miejsce...za las... 13:58, 07.09.2018


do Darek 26do Darek 26

7 2

Nie martw się pajacu wy peowcy nie zostaliście rozliczeni za przekręty za łamanie konstytucji za kradzież pieniędzy z ofe to czemu oni mają odpowiadać hipokryto 14:54, 07.09.2018


H1H1

9 24

Anwilowcy pamiętają zaangażowanie prezydenta w odbudowę naszego klubu. Na przekór wielu. Między innymi to jego zasługi, że mamy ligę mistrzów we Włocławku. 11:58, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

I co z tegoI co z tego

9 2

I co z tego, że mamy koszykówkę, jeżeli to miasto nie ruszy, to nie będzie miał kto chodzić na mecze, bo wszyscy wyjadą. To co zrobił z koszykówką to nie z dobroci serca tylko z wyrachowania, a co z miastem jest gorzej niż za czasów Pały. 15:06, 07.09.2018


RobinRobin

27 6

towarzyszu Wojtkowski, płacę podatki i od wielu lat ulica Spokojna i część Rybnickiej jak była w ciemności tak zostaje , a zimą brak odśnieżania bo nie ma pieniędzy, chłopino oszczędź wstydu i spadaj zbierać jabłka,,,,,,,, 12:05, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinnaWinna

26 6

Czy nie ocenia się człowieka po tym ja kończy a nie jak zaczyna, Pan Wojtkowski chciał zacząć dobrze kilka fajnych inicjatyw i po dwóch miesiącach wypalił się, z nudów postanowił wykładać na uczelni. By co w tym Włocławku można robić. 12:16, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawda Prawda

20 7

H1 - wydaje mi się że to dzięki grupie Anwil (zakład), klub dalej istnieje a nie dzięki Prezydentowi. To Radni miasta zdecydowali o większych nakładach dzięki staraniom Radnych PiS. 12:18, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qw_qw_

5 4

A co ma rada miasta do polityki "prywatnego" koncernu chemicznego? Swoją drogą, to wtedy - przypominam - Chmielewski nie był w zarządzie Anwilu. 12:26, 07.09.2018


CzerwonyjakcegłaCzerwonyjakcegła

21 5

Koalicja Aby było, tak jak było, tak jak jest. 12:21, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaxMax

17 0

Darek26 - Panie Darku a może mieszkańcy przejrzeli na oczy i piszą to co myślą w tym temacie. Prawda aż tak boli. 12:22, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qw_qw_

19 8

Dalej nudne nazwiska... ze wszystkich opcji. 12:27, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a fea fe

23 5

Co za ciotowaty wygląd klipsy w uszach 12:30, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiedzicielSiedziciel

16 4

Siedzę ci ja wygodnie na fotelu w domku swoim ze swobodnie wyciągniętymi do przodu kończynami dolnymi i tak sobie wędruję po meandrach najgłębszych myśli moich, wpatrując się w zieleń za oknem, ubarwioną prawie jesiennymi promieniami słońca...

Oni, ci... Bezpartyjniii...?

Czy ktoś, czy jakikolwiek wódz, wiodący swój hufiec do "krwawej" na słowa: walki wyborczej - mniema, że reszta ludzi (czytaj: wyborców) cierpi na niedowład umysłowy?
Czy można ludzi wykształconych i potrafiących samodzielnie myśleć zwieść, omamić, w pole wyprowadzić słowem: "BEZPARTYJNY"?
Wszak nawet najstarsi filozofowie greccy i rzymscy starożytnego czasu wiedzą, iż:
B-E-Z-P-A-R-T-Y-J-N-Y absolutnie i wcale nie znaczy: N-I-E-Z-A-L-E-Ż-N-Y

Przecież każdy kynolog zna odpowiedź na takie oto pytanie: czyż pies ugryzie rękę pana, który go karmi i po kufie pogłaszcze, gdy psinka jest urokliwa, posłuszna i oko pana cieszy ?

Bezpartyjny ochotnik lub "POWOŁANY" (rozmawiałem z takimi powołanymi, którzy tak siebie określili) w szeregi kandydatów na rajców będzie niezależny wtedy I TYLKO WTEDY, gdy jego szef wyborczy będzie rownież
N-I-E-Z-A-L-E-Ż-N-Y
od jakiejkolwiek wzajemnie sie wspierającej grupy partyjnej...
Nie próbujcie - proszę - ze mnie robić balona, że: bezpartyjny znaczy niezależny, boooo...!
BO TAK - moim zdaniem - NIE JEST!
Ja - po prostu, po ludzku i tak zwyczajnie - nie wierzę - niezależnie od jakichkolwiek zapewnień gorących - w niezależność, gdy jest się we wspólnych szeregach partyjnych i kandyduje w wyborach! Nie sprzedam swego głosu za takie zakamuflowane bajki...

I dalej sobie siedzę i rozważam...
Wszystko na świecie przemija powoli...
Szczęście i Władza, i wszystko co boli...
Przeminie także i powodzenie
Zostanie jedynie tylko wspomnienie. :-D
12:45, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

007007

29 14

Wojtkowski ty leniwy kocurze Chmielewski wygra w pierwszej turze !! 12:47, 07.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RomeoRomeo

12 5

Brawo 007 też tak sądzę 13:24, 07.09.2018


OBIEKTYWNYOBIEKTYWNY

6 8

Żeby wygrać Panowie trzeba coś mieć za sobą coś potrafić. Miasto nie WORD samograj ! Klapki nosimy na nogach nie na oczach. 13:54, 07.09.2018


robrob

7 2

masz racje ja też na chmiela zagłosuje, głosowałem na wojtkosia i załuje 10:11, 08.09.2018


EchoEcho

25 5

Brak drogi na Michelin
Brak obwodnicy
Brak przejazdu przez tory na kaliskiej
Brak likwidacji SM
Itd itp obiecało się i co?
Brak nadzoru nad żłobkami przychodniami i szkołami ( obiadynz lewo, spózniające się do pracy lekarze, itd.
3000 miejsc pracy
Ha ha ha
Wybierzmy nowych bo się cofamy. 13:05, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mam dosc !Mam dosc !

17 4

Te same twarza probuja sie zakryc nowym narybkiem.Ja glosuje na nowych ale pod odpowiwdnim liderem ! Nie paprochem co nie ma dokonan. 13:28, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Duch221Duch221

11 3

Też mam pytańsko do Darek26 a czym się różni PIS-owski trol od POparanego trola ????.Czy przypdkiem Daruś nie w pracy pisał i czy to prawda że POpaprańcy usiłują zbierać IP coby potem dokopać tym innym?.Tak pytam.Takie słuchy chodzą.Wy jesteście gorsi od Czerwonych bo sprzedajne Brukselczyki to jak tam samopoczucie?.Kto polewał u was a kto nagrywał,wszak to takie obywatelskie,paradne.Ile świń podłożycie w tych wyborach,jak ten POseł ze Szczecina co przegrał w sądzie ale ma się świetnie.Mam pytanie do p.Judyty..nie wstyd pani stanąć koło tej specjalistki od picia szczucia i nagrywania.Wszak ma pani jakieś ,,Imię,, we Włocławku??????. 13:40, 07.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

darek26darek26

1 4

Jest inteligentny... 14:07, 07.09.2018


do Darek26do Darek26

1 0

no jesteś inteligentny inaczej, nie da się tego uchronić hehehe 12:21, 09.09.2018


WeronaWerona

14 5

Tobiasz bezpartyjny ???? Wiemy komu słodził 13:41, 07.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GhhGhh

0 4

Te Weronka, tam ni ma nikogo o iminiu tobiasz slepa ty czy *%#)!& 17:19, 07.09.2018


Olo123Olo123

3 1

A nazwiska Tobiasz nie ma ?? 22:15, 07.09.2018


MongolMongol

0 0

Nie ma tutaj nikogo o nazwisku Tobiasz,chyba z deklem cos nie tak? 08:49, 13.09.2018


ObiektywnyObiektywny

9 6

Partyjniaki będą tresować nowe pieski :(
Świeża krew/ nowi kandydaci mają rację bytu pod przywództwem odpowiedniego Przywódcy.
Tutaj ewidentne marionetki i sługusy partyjne. PIS, N., SLD i PO to od lat jedno ZŁO !
POLITYCZNE UKŁADY NISZCZĄ MIASTO :( TORUŃ MA PREZYDENTA BEZPARTYJNEGO ! https://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Zaleski

13:48, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

9 7

Partyjniaki będą tresować nowe pieski :(
Świeża krew/ nowi kandydaci mają rację bytu pod przywództwem odpowiedniego Przywódcy.
Tutaj ewidentne marionetki i sługusy partyjne. PIS, N., SLD i PO to od lat jedno ZŁO !
POLITYCZNE UKŁADY NISZCZĄ MIASTO :( TORUŃ MA PREZYDENTA BEZPARTYJNEGO I JAK SIĘ MA ? ROZWÓJ DO NASZEGO ???

13:51, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Duch221Duch221

14 3

Krótko...buta,poruta i pogarda.Dla Włocławiaków oczywiście,tyle złego to komuna tu nie wyrządziła.A byliśmy miastem Techników ,policzcie wszystkie, o szkołach piszę.Miałeś Chamie złoty róg...... 13:54, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Strata czasuStrata czasu

21 6

Jestem ANTY PARTYJNIAK i nie pisowiec ale MW nic nie zrobił :( 13:56, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

H1H1

10 8

Prawda - fakt PiS zasygnalizował zamiar zwiększenia dotacji w przyszłorocznym budżecie, ale dopiero po sukcesie Anwilu. Wcześniej przez kilka lat wyraźnie przeciwstawiał się sponsoringowi przez spółki miejskie, czyli pośrednio przez miasto. Na przekór prezydentowi. 13:58, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PIS i PO jedno gó...PIS i PO jedno gó...

3 5

Wybaczcie ale PISiorki uwarunkowują dotacje dla miast jak ich kandydat nie będzie na stołku partyjnym KOMUNE wspominam ale te dobre rzeczy. NIE OGRANICZENIA ! 14:09, 07.09.2018


KrisKris

14 6

Powstawiane nieznane nazwiska niby bezpartyjni ale nadal Partia. Wszystko po to aby nadal Wloclawek byl polityczny 14:19, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

albercikalbercik

22 5

dajcie spokój już i tak nie macie szans. Przynajmniej widać już układ w mieście!!! do Wora z NIMI !!!!!!! 14:48, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiarygodność MWwiarygodność MW

25 8

wiekszosć urzednicy i pracownicy spółek komunalnych i instytucji miejskich! SKANDAL!!!
A kto na konwencji zobaczcie, wszyscy co czerpią profity, prezesi spółek, dyrektorzy z ratusza, wiele osób zależnych od prezydenta!!!!!! WAM juz dziekujemy! 14:52, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CkCk

8 18

Słuchałem wypowiedzi Wojtkowskiego i spodobało mi się, że on nie ukrywa, że mieszka poza Włocławkiem, jak radni czy kandydaci na radnych. Meldują się w bloku, a dom w Wieńcu czy Brześciu. 15:00, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

majormajor

16 5

Janek z małego południa nie jest ci wstyd przebywać w takim szemranym towarzystwie, pieniądze to nie wszystko,,,,,,,,,,,,,,,,, 15:21, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zgodazgoda

6 6

Janek, nie pasujesz do reszty. Jesteś w porządku, ale po tych wyborach chyba zmienię zdanie 16:03, 07.09.2018


Hahahaha....Hahahaha....

10 5

,,.....z czego się śmiejecie , no z czego sie śmiejecie ....? Z siebie sie smiejecie , z siebie !!!!''
Zupełnie jak w sztuce ,,REWIZOR'' Gogola .... 16:52, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tosiektosiek

18 5

Jak się patrzy na te zdjęcia, to nie wiadomo czy płakać, czy się śmiać, zwłaszcza jak się kogoś zna 18:00, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WeronaWerona

20 17

Chmielewski na prezydenta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Najlepsza kandydatura! 18:27, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolKarol

18 16

Chmielewski i Jaworski mają mój głos. Kompetentni ludzie. 18:30, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomeoRomeo

21 5

Kto przynosi wstyd i hańbę temu miastu, no jak to kto, Marek Wojtkowski!! 19:54, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MJ23MJ23

23 4

Praktycznie to Klęska Ogólnopolska 20:06, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dr HausDr Haus

20 4

Wojtkowskiego na taczki i do kontenera na następne lata 20:11, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek16Marek16

18 2

Mareczek umarł i dostał możliwość wyboru miedzy Niebem a Piekłem. W Niebie widzi modlących się, grających na harfach, śpiewających. Nuda. Za to w Piekle balanga, popijawy, panienki, wesołe towarzystwo... Wybrał Piekło. Ale jak tam trafił, balangi już nie było, tylko tradycyjnie umieścili go w kotle ze smołą. Mareczek się poskarżył się diabłu, że nie tak miało być na co ten odparł: "Sam to wiesz najlepiej. Kampania wyborcza ma swoje prawa." 20:27, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kot16Kot16

26 4

PO-to tylko Puste Obietnice 20:33, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KoraKora

21 1

Pewien fircyk - bez krępacji, CUD obiecał całej nacji.
Trafnie uznał - lud to kupi! Lud naiwny, ciemny, *%#)!& i młodzież uwierzyła, do urn wartko podążyła.
I we Włocławku na Zazamczu, na Południu i w Śródmieściu, dali głos Marka.
No nareszcie jest nadzieja! Naród wybrał czarodzieja.
To co najpierw obiecywał, po wyborach odwoływał.
Toż to kawał hipokryty, łysa głowa, wzrok kosmity.
Serki, jabłka podrożały, a indeksy pospadały!
No i w końcu stał się CUD, Czary mary... mamy SMRÓD !!! 20:38, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

13 3

TUPET, AROGANCJA I NIEKOMPETENCJA , MOŻNA BYŁOBY JESZCZE DŁUGO WYPISYWAĆ OKREŚLENIA, ALE STRATA CZASU WYBORY PO TAKICH "SUKCESACH" MIASTA BĘDĄ NAJLEPSZĄ WERYFIKACJĄ. 21:11, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JjjjJjjj

16 2

O jest i wierny i oddany kioskarz z Kaliskiej.
21:14, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sweswe

19 5

Mam pytania dotyczące kandydatów PO:
- czy prawdą jest, że Pani Szczepańska faktycznie zameldowana jest we Włocławku, ale dom ma już poza granicami miasta, a więc gdzie faktycznie zamieszkuje, czy w miejscu zameldowania, czy w wybudowanym domu?

- Czy Janusz Kopaczewski nr 3 na Zazamczu, to mąż Pani Domicelli Kopaczewskiej, a jeżeli tak, to czy mieszka w domu w Wieńcu, czy w miejscu zameldowania, które pewnie jest we Włocławku?

- czy Krzysztof Ordon, to mąż sekretarki najpierw Pani Kopaczewskiej, a teraz Pana Wojtkowskiego, a takie samo imię i nazwisko pojawia się jako pełnomocnik komitetu wyborczego?

- jest również pytanie, gdzie pracują kandydaci podani jako bezpartyjni, a przede wszystkim, czy nie pracują w instytucjach podległych Prezydentowi lub Marszałkowi?

Tak więc
- 21:44, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Piotr OrdonPiotr Ordon

7 1

Domyślam się, że chodzi Ci, anonimowy wstydziochu, o mnie. Odpowiadam zatem za siebie. Nie mam na imię Krzysztof, ale Piotr. Być może taka drobnostka wykracza przekracza zdolności badawcze Twojego umysłu. Nie wiem czy celowo przekręcasz fakty, czy też wynika to ze zwykłej Twojej niewiedzy. Jeśli masz pytania do mojej żony, to spróbuj dowiedzieć się u źródła. Ja pracuję w firmie prywatnej, w żaden sposób nie związanej, czy podległej instytucjom miejskim, czy marszałkowskim. Zawiedziony, czy też fakty nie mają dla Ciebie znaczenia? 21:21, 08.09.2018


Boże czy Ty to widziBoże czy Ty to widzi

16 1

Co to za pajac w rękawiczce !?!?! 21:45, 07.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PoldekPoldek

10 0

Z Zakładu Pogrzebowego . 06:55, 08.09.2018


CiekaweCiekawe

15 3

Większość z nich siedzi na stołkach z nadania partyjnego i zarabia więcej niż bezpartyjni fachowcy .... przypadek ? Raczej nie . I na takich .....mamy głosować ? 07:10, 08.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miejsce zamieszkaniaMiejsce zamieszkania

3 11

Arkadiusz Piasecki znam go widzę, że kandyduje z okręgu nr 4 Duże Południe. Gdzie mieszka? W swoim okręgu wyborczym. Spaceruje po osiedlu rozmawia z ludźmi oraz pomaga. Doceniam jego działania na osiedlu budowa placy zabaw dla dzieci, budowa chodników, poprawił bezpieczństwo na drodze przy ulicy Fredry montując próg zwalniający.
Arkadiusz Piasecki masz mój głos. 07:28, 08.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

??

4 0

anachoj to piszesz co kogo to obchodzi na kogo zagłosujesz,sam sobie reklame robisz? 10:05, 08.09.2018


Nie polecam Nie polecam

3 1

Robi ferment na zebraniach spółdzielni 15:14, 08.09.2018


Spółdzielnia PołudniSpółdzielnia Południ

1 0

To co robi Piasecki na zebraniach to pomaga mieszkańcom w rozwiązywaniu różnych problemów w blokach. O spółdzielni Południe ma ogromną wiedzę. Doskonale wie co tam się dzieje. Jeśli mają Państwo jakiś problem w Spółdzielni szczerze polecam Pana Piaseckiego. 07:37, 09.09.2018


Hahaha bezpartyjni..Hahaha bezpartyjni..

20 5

Okręg nr 5 Zazamcze
Barbara Moraczewska - bezpartyjny
--------------
Hahaha - no nie róbcie z ludzi ułomków umysłowych. Po czterech latach współpracy z czołowym działaczem PO, p. prezyd. Wojtkowskim i wykonywaniu jego poleceń, jako jego z-ca - pani Barbara M. jest bezpartyjna? A czyje sugestie jak nie partyjne w szerszym działaniu pani Z-czyni realizowała? Spadłem z fotela z wrażenia. :-D
Bezpartyjni formalnie, ale z całym swym działaniem będą zaangażowani w sprawy partyjne..!
Ilu jest takich w tej brygadzie tak zwanych: BEZPARTYJNYCH, jak np. szanowna pani Barbara M.?
Daniel Tobjasz - bezpartyjny
Ewelina Brodzińska - bezpartyjny
Kamil Raus - bezpartyjny
Piotr Ordon - bezpartyjny
Judyta Witkowska - bezpartyjny
Jarosław Chwiałkowski - bezpartyjny
i td. itd.
To też tacy sami bezpartyjni jak pani Barbara M.?
-----------
Autentycznie - to bezpartyjny w wyborach jest NA PEWNO tylko Maciak i jego komitet, a nie przedstawieni wyżej figuranci.
Ci i inni w innych komitetach "bezpartyjni" - zawsze będą klaskać tak, jak każe im władza partyjna. Takie rzeczy przecież widać w Polsce już od wielu, wielu lat. 12:05, 08.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Piotr OrdonPiotr Ordon

6 2

Niektórym ludziom o bardzo małym rozumku, tchórzliwie chowającym się za anonimowością w sieci, ciężko zrozumieć intencje innych ludzi. Szczególnie jeśli ich nie znają. Szczególnie jeśli oceniają ich swoją miarą.
Odpowiadam za siebie. Nikt mi nic nie każe. Nigdy nie "klaskałem", nie "klaszczę" i nie będę "klaskać", bo ktoś sobie tego zażyczy.
Politycznie poprawne byłoby na końcu dodać "mimo wszystko pozdrawiam", jednak nie jestem politykiem, a przed napisaniem tego, co bym chciał powstrzymuje mnie kultura osobista. 21:09, 08.09.2018


Bezpartyjnemu...Bezpartyjnemu...

3 5

Piotr Ordon21:09, 08.09.2018

A cóż innego miałeś chłopie napisać, skoro zadeklarowałeś się kandydować jako "bezpartyjny". Nie mogłeś inaczej tego skomentować, bo to byłoby dla ciebie nie do upublicznienia. Nie mogłeś napisać, że jako -- bezpartyjny -- będziesz działał zgodnie z wytyczoną linią partyjną, bo tym samym byś się zdyskredytował w oczach swoich mocodawców, którzy zaprosili cię na listę kandydatów jako bezpartyjnego, (ale na listę partyjną), co przecież w kampanii wyborczej jest nader ważne. partia musi iśc swoim szlakiem. Nie może być inaczej, lecz zgodnie z partyjnymi deklaracjami wobec wyborców.

Różnica między nami jest taka - nie widzę cię jako radnego, skoro nie dostrzegasz tego, że w momencie wyrażenia zgody w kandydowaniu - ty stajesz się osobą publiczną, podlegającą ocenie publicznej w zakresie dokonywania wyboru na radnego -- a autor komentarza jest tylko jednym z wielu tysięcy mieszkańców Włocławka, którzy mają IDENTYCZNE zdanie i do swego zdania mają niepodważalne prawo, co widać w innych komentarzach. To powinno być dla ciebie panie Ordon oczywiste, choć przypuszczam, że chyba nie jest.
Masz rację - panie Ordon - że, cyt: "ciężko ci zrozumieć" - skoro nie odróżniasz erystyki od pojęcia kultury osobistej.
Jeżeli tych dwu spraw nie odróżniasz, to mam prawo przypuszczać, że z innymi sprawami może - choć nie musi - być podobnie z rozróżnianiem.
Ale mniemam, że chyba nie kłamiesz tak bardzo w swej enuncjacji.
Sukcesu... :-D 01:02, 09.09.2018


Piotr OrdonPiotr Ordon

6 2

Odważny ktosiu anonimowy? Nic nie musiałem pisać, nic nie musiałem komentować. Dyskredytacja? Nie masz pojęcia o czym piszesz. Wybory ci się pomyliły. Uważam, że w samorządzie nie czas i miejsce na politykę. Tu pracuje się dla miasta i mieszkańców, ale widocznie mamy na to zupełnie inne spojrzenie. Mniemam żeś jednym z kandydatów, zatem tym bardziej przykre, że traktujesz innych swoją miarą? być może dlatego wstydzisz się lub boisz ujawnić swoje oblicze.

Proszę cię, nie pisz o ilości czy jakości komentarzy. Przecież również nie przyznasz pod iloma nickami wylewałeś tutaj swoje żale, czy radości. Ja mam odwagę pisać pod swoim nazwiskiem, a Ty? Czyż używając nazwiska nie robię tego publicznie? I kto tu ma problem z dostrzeganiem?

Posługujesz się typowym manipulanctwem, wyciągasz celowo błędne wnioski, bo jesteś wielki odważny pan anonimowy. Masz prawo przypuszczać, co ci się podoba, natomiast inną sprawą jest jak bardzo dalekie jest to od prawdy.
04:11, 09.09.2018


babybaby

17 5

Jesteśmy niepocieszone że nie kandyduje nasza ,,idolka dmnicellka '' . Wzór trzeźwości dla AA i cnót pedagogicznych , filar prawdomównosci i opoka zasad demokracji a zwłaszcza wolności słowa w mediach . Szkoda , bo jeszcze tyle byłoby do nagrania i zaprezentowania w WC 42 . 12:29, 08.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wkurwnamaxa!!!!!!!wkurwnamaxa!!!!!!!

17 4

wy, możecie sobie zakładać jakieś tam koalicje, wam już nic nie pomoże, banda hipokrytów, kłamców, cwaniaczków i nieudaczników, wynocha z naszego miasta, zadłużyliście jeszcze bardziej miasto, spółki miejskie, jak wy macie czelność startować znowu do koryta, powinniście z łbami zwieszonymi odejść !!!!!!!!!! 13:18, 08.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Julia07Julia07

5 1

Brawo 17:07, 08.09.2018


DyDy

1 4

Raczej spłacają wcześniejsze zadłużenia. Może ktoś to sprawdzić? 15:19, 08.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

5 0

niech napiszą ile miasto było zadłużone za Pałuckiego, a ile za Wojtkosia, no proszę, w jakim stanie są spółki miejskie np.Saniko, my mieszkańcy mamy prawo to wiedzieć 12:27, 09.09.2018


Ja.Ja.

8 2

Widać malzenstwa się obstawiaja masakra 18:52, 08.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszko we WłockuMieszko we Włocku

2 2

https://www.youtube.com/watch?v=Zu1nARbAUjQ

Bez komentarza, bo za wulgarne słowa odpowiada się prawnie!
Bez partii wybory! 19:25, 08.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WniosekWniosek

2 2

Prosty wniosek. Pan redatkor nie lubi sportu. Być może z uwagi na jakieś kompleksy z dzieciństwa. Nie wybierajcie go, bo koszykówka we Włocławku znów upadnie, bo znów będzie jak za SLD. 23:33, 08.09.2018


robert brobert b

9 0

A to to w tych uszach to do Słupska niech jedzie tam go wybiorą 19:52, 08.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oberst Wolf ost grupoberst Wolf ost grup

5 4

Czas Mafii we Włocławku sie kończy... i nawet nie wiecie jak szybko zostaniecie odpowiednio rozliczeniu ...nawet miejscowa temidka skorumpowana z miejscowymi mafiozami samorządowo-politycznymi ..nie wie ,ze już jesteście podsłuchiwani przez służby i materiału jest tyle ,że się nie mieści wam w głowach szach-mat , żarty się skończyły. Załatwiliśmy Gawlowskiego z PO ..załatwimy wasza mafie...już idziemy ! 22:35, 08.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do pseudoniemieckiegdo pseudoniemieckieg

3 2

ale ty masz pusty łeb 23:27, 08.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

15 2

cała ta paka ze zdjęcia wygląda jak by ich z Tworek wypuścili . -( Tworki szpital psychiatryczny utworzony w 1891. Znajduje się w Pruszkowie, w dzielnicy Tworki.) 06:39, 09.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Głosujący.Głosujący.

8 2

A kto to jest Piasecki z PO to ten co czyta z monitora materiał wyborczy.jeszcze mało ma ,chyba że będzie pracował charatywnie.Jak tak pomagasz ciekawe czy ze swoich pieniążków,Pachnie stołek i brać kasę podatnika. za te pieniądze to we Włocławku trzeba bardzo ciężko pracować. 09:41, 09.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

poipoi

0 0

Wart może by więcej o tej osobie napisać. 06:23, 13.09.2018


olek kwacholek kwach

6 2

Pani w czerwonym po 0,7 na łeb 19:06, 09.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiwyPanSiwyPan

6 2

Nie widzę nikogo z Koalicji Obywatelskiej kto mnie przekonuje... 19:19, 09.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stanisławstanisław

3 2

A specjalistka od remontu basenu Pani Prezydent Korpolak nie startuje z PO ?? 11:05, 10.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

7 4

marek wojtkowski !
niech wraca do swojej wioski !
19:09, 10.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

????????

3 4

Czemu nie ma kandydatów PiS?! (nie ma na kogo głosować w takim razie) 10:22, 11.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca 2018wyborca 2018

2 0

Komu potrzebni są rzecznicy prasowi w Spółkach miejskich ? Ci ludzie są na pełnych etatach dość dużym uposażeniem a pracy mają niewiele.Ponieważ obecny Prezydent pozwolił na to niech nie liczy na głosy wielu pracowników miejskich spółek! 18:01, 11.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TramwajarkaTramwajarka

3 1

Nie sądzę, żeby Pan Wojtkowski był złym człowiekiem, ale jest taki nieporadny! na jego miejscu przeprosiłabym mieszkańców, podziękowała za cierpliwość i poszła do pracy, na której się znam. Przecenił człowiek swoje siły. 18:27, 11.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sławasława

4 0

Wiceprezydent ds. inwestycji zamieni barwy PO na bezpartyjne i dostanie na całość amnezji . Powie że za inwestycje w mieście to nie ona odpowiadała tylko jej szef i czyściutka ruszy do kolejnych wyborów. A legitymacja następnej partii leży już w szufladzie. Czeka ....czeka...czeka.... 21:15, 12.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kwiatkwiat

3 1

Najpierw pani wiceprezydent niech dokończy swoje inwestycje a potem ucieka z tonącego okrętu. Zostawi ten bałagan swojemu następcy. Oj dużo tego będzie miał: basen, osir, drogi... Długo by wymieniać. A gdzie odpowiedzialność za swoje decyzje? 21:20, 12.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

2 2

komedia...Tobjasz ze srodmiescia instruktor spod sklepu na zwiazkow zawodowych ..zenada..kim sie obstawiac rodzina najlepiej tylko czy nie wstyd?wujek prezydent zalatwi 23:03, 12.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MagMag

2 1

A pod ktorym sklepem prowadzi treningi,ty.zazdrosny matole? To nie rodzina! Jakim to trzeba byc**** . Zawisc,zazdrosc. A bedzie jej jeszcze wiecej niebawem 09:21, 13.09.2018


KoleśKoleś

0 0

Marciniak z bagna do wiekszego bagna, prawka do uj? XD chyba gówno w łodzi 23:29, 26.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%