Zamknij

Kandydaci SLD zapowiadają zmiany na cmentarzu w Pińczacie. Chcą remontu drogi i...

06:00, 15.10.2018 N.S Aktualizacja: 08:20, 16.10.2018
Skomentuj Kandydaci SLD deklarują, że usprawnią działanie cmentarza komunalnego w Pińczacie. Fot. Natalia Seklecka Kandydaci SLD deklarują, że usprawnią działanie cmentarza komunalnego w Pińczacie. Fot. Natalia Seklecka

Kandydaci Sojuszu Lewicy Demokratycznej chcą zmian na cmentarzu komunalnym w Pińczacie. Ich program w tym zakresie został opracowany w oparciu o rozmowy z mieszkańcami odwiedzającymi nekropolię.

Krzysztof Kukucki, Piotr Kowal i Jakub Woźnikowski spotkali się z dziennikarzami pod cmentarzem komunalnym w Pińczacie, by przedstawić swój pomysł na ułatwienie mieszkańcom Włocławka korzystania z nekropolii znajdującej się kilka kilometrów za miastem. Kandydaci SLD chcą przede wszystkim usprawnić komunikację - zarówno autobusową, jak i samochodową.

- Wielokrotnie mieszkańcy mówili nam, że mają duży problem z dostaniem się autobusami MPK na Pińczatę. Nie tylko mówili o tym, że zbyt rzadko kursują autobusy i jest ich zbyt mało, ale również podkreślają, iż w okresie jesienno-zimowym tych autobusów po prostu nie ma. Deklarujemy, że zwiększając wydatki na transport zbiorowy, zadbamy również o to, by mieszkańcy odwiedzający swoich bliskich na cmentarzu w Pińczacie mieli łatwy dostęp i możliwość dojechania tutaj.

Kandydat na prezydenta dodał, że uwagi wymagają również ścieżka rowerowa biegnąca wzdłuż DK 91, którą chce wyremontować we współpracy z gminą Włocławek. Kukucki zamierza również zająć się wypracowaniem porozumienia w celu wyremontowania drogi prowadzącej do cmentarza.

Podczas spotkania z mediami kandydaci Lewicy zapowiedzieli, że rozwiążą także inne problemy zgłaszane przez mieszkańców. Należą do nich niewystarczająca liczba punktów poboru wody oraz słabe oświetlenie cmentarza, problemy z parkowaniem oraz brak możliwości korzystania z drugiej bramy nekropolii.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(88)

sprawdzone infosprawdzone info

42 18

Druga runda: Kukucki vs Chmielewski

Wojtkowski poniżej 15%!
06:06, 15.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZobaczymyZobaczymy

9 13

Żaden z nich! Najpierw niech się wyspowiadają z akceptacji uchwał niezgodnych z judykaturą!
Ale będzie wstyd, gdy obaj w drugiej turze...hahaha 10:52, 15.10.2018


reo

Adrian T.Adrian T.

46 15

Pinczata nie jest jakims tam zatrwazajacym problemem, z którego powodu nasze miasto kuleje, ale trzeba to przyznać przedstawicielom lewicy, że uwzględniają nawet najbardziej prozaiczne rzeczy, o których nikt inny nie pomyślał.
06:08, 15.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Hipo Po Ci...Hipo Po Ci...

5 14

Kłamiesz, bo nie wiesz!
Oni wiedzieli, ale nie myśleli. Pan Kukucki też wiedział! Najberg też wiedział już pół roku temu!
Ja osobiście ten problem przekazywałem, więc nie chrzań, że nikt nie pomyślał.
Panu Kukuckiemu i kolegom dopiero teraz się przypomniało, bo wtedy jeszcze nie było kampanii wyborczej.
Co za hipokryzja 10:56, 15.10.2018


do komentarza wyżejdo komentarza wyżej

11 4

Wystarczy przeczytać to co jest już w tym temacie napisane! A nie wypisywać głupoty! Kukucki mocy absolutnej absolutnie nie ma! O wszystkim decyduje Rada Miasta! A ta większością głosów odrzuciła takową potrzebę mieszkańców, aby autobusy kursowały częściej. Wszyscy o tym wiedzieli! Skoro Najberg wiedział, to czemu swoich koleżków z PO nie przekonał do głosowania za? To jest właściwe pytanie! A za opuszczeniem diety radnego jak najbardziej tak! Na co to im potrzebne? Kukucki również jest tego zdania, sam chciał przeforsować taką ustawę, ażeby radni robili za darmo, ale wtedy na PiSowców i POwców blady strach padł! No i musieli się zjednoczyć w imię koryta! 11:08, 15.10.2018


LechLech

45 37

Krzysztof Kukucki to człowiek najbardziej zaangażowany w pomoc mieszkańcowi w tym mieście, nigdy nie przejdzie obojętnie obok problemu. Powinien on zostać prezydentem. Pozdr. 06:22, 15.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

nie ma to tamtonie ma to tamto

10 14

Czasem aż oczy bolą patrzeć, jak się dla naszego miasta przemęcza, towarzysz Kukucki Krzysztof.
Ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie ? to wilki! 08:54, 15.10.2018


do Lechdo Lech

2 4

łubudubu, łubudubu, hahahhah 17:44, 15.10.2018


zaangażowanyzaangażowany

1 2

zaangażowany w interesy grządziela 19:51, 15.10.2018


piecpiec

29 1

W kwestii cmentarnej to błędem było niewybudowanie krematorium zarządzanego przez Miasto i na równych prawach obsługującego wszystkie firmy pogrzebowe(tak jest w Warsawie .) Nie byłoby wożeniu nieboszczyków do Łodzi ,Nowej Chełmży. 06:25, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SLD! SLD!

45 27

Tylko nowe SLD jest wrażliwe na problemy tego miasta i zasługuje na wygraną! Tylko rodowity Włocławianin może zostać prezydentem! Nie głosuj na Lubraniec, nie głosuj na Wieniec, głosuj na Włocławek! 06:27, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PaulkaPaulka

18 6

Z tymi autobusami to jest tragedia :(. Muszę czasami specjalnie jeździć do Włocławka ( mieszkam w Szpetalu Górnym ), bo mama ( mieszka we Włocławku ) bardzo chciałaby iść na groby, ale nie ma żadnych połączeń 06:45, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nielegalne opłaty nielegalne opłaty

34 3

Dobrze aby zwłaszcza biedni wyborcy z Włocławka wiedzieli , że pobieranie opłat za przedłużenie prawa do grobu jest nielegalne.Orzeczenie Wojewodzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie z11 marca 2016 roku. Sygnatura akt: IIISA/Kr 1360/15 07:15, 15.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Chcemy normalnosciChcemy normalnosci

7 0

Wiemy to ale co możemy w tej kwestii zrobić? Iech ktoś wykształcony pomoźe? 11:12, 15.10.2018


ZnawcaZnawca

4 4

To jest tylko kropla wody pokazująca IGNORANCJĘ RADY MIASTA w tym zakresie!
Tam jest cała powódź łamania prawa i to za wiedzą i Radnych, i komunalnego personelu Ratusza przy pełnej akceptacji eks-prezydentów i aktualnego prezydenta.
Pan Kukucki nie ma pojęcia, że droga jest owszem ważna, ale oszukiwanie Mieszkańców przy Waszej Samorządowej akceptacji jest ważniejsze.
ps. Za przedłużenie prawa opieki nad grobem na dalsze lata należy uiszczać opłatę, ale to prawda, że nie za wszystkie groby.
-------
11:25, 15.10.2018


LamiaLamia

5 5

do Chcemy normalnosci11:12, 15.10.2018

Nie wybierać niewłaściwych ludzi!

Za kwestie cmentarne zawsze - wg prawa - odpowiedzialny jest PREZYDENT MIASTA! On decyduje o wszystkim, a jak widzę pan obecny prezydent ma swoich zwolenników. Że tak jest - dowodem jest oddalenie przez wojewodę bydgoskiego Uchwał (UWAGA) Włocławskiej Rady Miasta!
Tak, tak... Tych samych, którzy znów pchają się do Rady ze swoją ignorancją w tej materii.
To samo powtórzył w swej decyzji Okręgowy Sąd Administracyjny i przyznał rację WOJEWODZIE.
A miasto pod dyrygenturą obecnego prezydenta i tak robi swoje wbrew.
Zresztą poprzednia kadencja - było to samo.
A pieniądze gdzie?
I tacy są radni i prezydent, którzy znów chcą rządzić.
NIE DLA TYCH ,którzy byli, bo właśnie to pokazali.
11:39, 15.10.2018


I SekretarzI Sekretarz

16 53

Towarzysze z SLD jak zwykle uprawiają czysty populizm. Już widzę jak wójt gminy Włocławek Pani Braszkiewicz sympatyzująca z PiS rwie się do współpracy przy przebudowie ścieżki rowerowej i drogi na Pińczatę z politykami z SLD.Pani wójt pokazała figę w tej kwestii swojej byłej pracownicy, jeszcze urzędującej zastępczyni prezydenta- Pani Madzi i i to samo spotka Krzysia QQ.Chcecie czy nie tylko z Jarkiem Chmielem ta współpraca może się udać. 07:21, 15.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do sekretarzado sekretarza

8 1

albo PiS albo pokażemy ci figę z makiem? Brawo PiS, bardzo dojrzała postawa 08:23, 15.10.2018


Ja.Ja.

0 0

Wytarczy nie wybierać Braszkiewicz na wojta 09:24, 16.10.2018


pis?pis?

49 9

Aha, czyli jak nie wybierzesz PIS-u, to współpracująca z PIS-em pani wójt nie będzie skłonna do współpracy? Albo Jarek albo nic? To właśnie najlepiej odzwierciedla postawę PIS-u za tej kadencji. Albo jesteś z nami, albo przeciwko nam. Dalej będą wszystko blokować i współpracować wyłącznie ze swoimi, jak to piszesz "sympatykami". Absolutnie tych ludzi do rady nie należy dopuszczać. A pani wójt ma małe szanse na reelekcje.
07:28, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaulita KwasińskaJaulita Kwasińska

19 32

Nikt Ci tyle nie da, co Kukucki obieca :] 08:00, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FranciszekFranciszek

32 11

Skromny pomysł, niewymagający wiele wkładu ani pieniędzy, a na pewno poprawiający jakość życia mieszkańców. Takich rozwiązań w naszym mieście potrzebujemy. 08:01, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

24 4

Droga na Pińczatę nie jest w takim tragicznym stanie, w mieście jest wiele więcej dróg które trzeba w pierwszej kolejności wyremontować.
Ścieżka rowerowa jak najbardziej, ponieważ służy też w okresie letnim nad jezioro. 08:24, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KawałKawał

12 23

Dlaczego Kowal ma czerwoną koszulę?

Była biała, ale w niedziele jadł barszcz czerwony.
:))) 08:38, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obietniceobietnice

11 18

Oj tam... przenieście Pinczatę bliżej, to będziecie mieli moje dozgonne poparcie. 08:50, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

30 13

Aprobuję tego Pana! 09:14, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

debatadebata

26 12

Należy zaznaczyć, że Kukuckiemu z wszystkich kandydatów na współpracy zależy najbardziej. Ktokolwiek oglądał ostatnią debatę wie, jak zajadła walka toczy się między przedstawicielami PO i PiSu. Do tego cała publiczność zadająca pytania to byli kandydaci na radnych z tychże partii, zadający wcześniej ustalone z kandydatami pytania? 09:14, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

winowino

19 1

hehe a ja się zastanawiam czy na cmentarzach po 1 listopada będzie taki sam syf jak w zeszlym roku 09:16, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do p. Kowalado p. Kowala

16 28

Zwykłe bajki dla dzieci na dobranoc. Kiedyś była Pszczółka Maja, Miś Uszatek,Reksio, a teraz Kukucki i inni. Przy czym tamte bajki czegoś uczyły a Kukuckiego bajki deprawują. Dotychczas częstotliwości autobusów zmienić nie mogli - mają przecież swojego specjalistę Damianka w MPK tylko teraz nagle im się oczy otworzyły. Ścieżkę rowerową biegnącą wzdłuż DK 91 remontują już 10 lat, zawsze przed wyborami, podobnie tamę budują, ale jak dochodzi co do czego każą ścieżkę remontować leśniczemu Geniowi, bo to nie ich teren.
I na koniec parę słów do młodzieńca Kowala. Pamiętaj synek, że nigdy z konia pociągowego nie zrobisz wyścigowego, a Ty próbujesz z siebie zrobić antylopę. Przerzuć się na jedną paróweczkę, jak twój kolega aktualnie ekspert od edukacji. Znajdź sobie jakąś dziewczynę, ożeń się i zrób dziecko. Ale Grządzielów, Kukuckich, Hupałów, Chełminiaków, Wojtkowskich i reszty tej flotylli, to Ty lepiej unikaj. Powiem Ci bobasku w zaufaniu, że w tym środowisku się *%#)!& Separatysta z Donbasu w pampersach
[email protected]
09:17, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Roland KwiatkowskiRoland Kwiatkowski

17 19

A nie mogli wejść na tym cmentarzu do jakiegoś grobowca? 09:18, 15.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

××××××

3 7

A skąd wiesz, że nie próbowali? 09:45, 15.10.2018


FilipekFilipek

18 4

Stację PKP tam pobudować przy cmentarzu. Na 1 listopada będzie "jak znalazł". Szybko, tanio i bezpiecznie. Zwłaszcza że w Pinczacie teraz dużo ludzi mieszka, dużo ludzi stamtąd jeździ do pracy do Włocławka, a dzieci do szkoły. Na pewno ta inwestycja się zwróci. Niech któryś śmiałek odezwie się do PKP. 09:22, 15.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

popierampopieram

8 0

bardzo dobry pomysł! 09:37, 15.10.2018


SuperSuper

10 9

Kuku metro tam wybuduje! 09:43, 15.10.2018


BobaskuBobasku

22 8

To ty nie wiesz, że koalicja anty-rozwojowa (czyt. PO-PIS) blokowała projekt częstszego kursowania autobusów? Tak samo ze ścieżkami rowerowymi na DK 91, już to przedstawiciel PIS-u wyżej napisał, Pani wójt z PIS-u pokazała figę z makiem i tyle było ze współpracy. Jak SLD będzie miało większość (co jest mało prawdopodobne), to to zrobią. 09:30, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KawałKawał

14 24

Dlaczego kandydaci SLD szukają poparcia na cmentarzu?

Bo pod kościołem im nie wyszło.
:))) 09:41, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kawalarz!kawalarz!

24 7

Za to poparcie PiSu wśród kościelnych ma się nader świetnie! W końcu nie ma to jak finansowanie Rydzyka z pieniędzy publicznych :))) 09:51, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ręce opadły, ale...Ręce opadły, ale...

10 15

"Wielokrotnie mieszkańcy mówili nam, że mają duży problem z dostaniem się autobusami MPK na Pińczatę".
-----
Panie Kukucki - sam pan tymi słowy się zdyskredytował! Mieszkańcy mówili, a pan i reszta, co?
Spali słodkim snem radnego?!
Rany buka - to przerażające, że znów ci sami chcą nam urządzać doczesny świat.
Najberg doskonale o tym wiedział już pół roku temu, że droga jest do doopy i nie ma wiaty na Pińczacie!
Jeżeli Najberg wiedział, to wy nie?!
I co zrobiliście?!
Tym oświadczeniem pokazał pan, że tak samo myśli jak premier Morawiecki wypowiadał się na taśmach!
A może zamiast diety radnego i pensji prezydenta pracowalibyście za miskę ryżu - to ciekawe jestem ile byłoby chętnych do samorządu.
Wspólne cechy partyjne!
Nie dla partyjnych kandydatów. 10:51, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ola SzwarcOla Szwarc

16 6

Jedynie Pan Chmielewski i Pan Kukucki cos normalnego mówią , są młodzi ,wyksztalceni I cos chcą zrobić. II tura -Tylko oni..Reszta się wyrusza moim zdaniem. 10:57, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

leczyćleczyć

8 9

W Polsce potworzyły się bardzo niebezpieczne klany partyjne. Jeden klan odchodzi i następny przychodzi, a czasem siedzi nieco dłużej i ciągnie za sznurki. Ten stan chorobowy przeradza się już w parodię. Oni powinni przedkładać aktualne zaświadczenia od psychiatry i psychologa. 11:07, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do pana "ręce oDo pana "ręce o

19 6

Wystarczy przeczytać to co jest napisane dwa komentarze wyżej! Kukucki mocy absolutnej absolutnie nie ma! O wszystkim decyduje Rada Miasta! A ta większością głosów odrzuciła takową potrzebę mieszkańców, aby autobusy kursowały częściej. Wszyscy o tym wiedzieli! Skoro Najberg wiedział, to czemu swoich koleżków z PO nie przekonał do głosowania za? To jest właściwe pytanie! A za opuszczeniem diety radnego jak najbardziej tak! Na co to im potrzebne? Kukucki również jest tego zdania, sam chciał przeforsować taką ustawę, ażeby radni robili za darmo, ale wtedy na PiSowców i POwców blady strach padł! No i musieli się zjednoczyć w imię koryta! 11:07, 15.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

o mateńko!o mateńko!

5 7

Mam wrażenie że towarzysz Kukucki nie udźwignie tego całego lukrowania. Albo inni towarzysze z zazdrości zaczną coś knuć.
Przecież on w waszych komentarzach wyrasta na zbawiciela, uzdrowiciela i kogo tam jeszcze.
Aż strach pomyśleć, że towarzysze w Warszawie mogą go skłonić do kandydowania w wyborach Prezydenta RP.
Jeszcze gotów wygrać i co wtedy? Oddamy do? 11:16, 15.10.2018


Obrońca starszychObrońca starszych

20 3

Właśnie! To jest chamstwo, żeby na Pińczacie zrobić cmentarz komunalny, a potem nie puścić tam busa, bo nie opłacalne. W większości starsi ludzie doglądają grobów najbliźszych, bo mają dużo czasu, i to niejako ich rozrywka po części.. Jak tak może być, żeby nie było tam, taki kawał drogi żadnej linii aitovusowej? Kpiny z mieszkańców! Nie każdy jeszcze ma samochód, bo też nie każdy może chce? 11:09, 15.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Tylko?Tylko?

6 9

Tylko to? Tylko autobus? Hahaha To jest błahostka przy innych występkach.
Bardzo mało Mieszkańcy wiedzą, co się dzieje w tej dziedzinie. 11:13, 15.10.2018


tylko autobus?tylko autobus?

8 8

A dlaczego nie ruchomy chodnik? Przecież wszystko może obiecać? 11:18, 15.10.2018


...bo wybory....bo wybory.

7 12

do piec06:25, 15.10.2018

Masz rację! To wina eks-prezydenta Pałuckiego oraz jego zastępcy Fąfary.
Doskonale obaj o tym wiedzieli! Mieli przed sobą już 10 lat temu plany pieca kremacyjnego. Firma fachowa ze Szwecji lub Hiszpanii (do wyboru) była gotowa budować taką spopielarnię za 1 mln złotych !!!! . Tak! Wiem, bo z nimi rozmawiałem! Ich przedstawiciele byli w Polsce
W swoim gabinecie Fąfara miał to przed swoimi oczami, ale oni w kadencji Pałuckiego woleli budować scenę pływającą!
Można to udowodnić istniejącymi dokumentami.
I wtedy - jak wiadomo Pałucki był członkiem SLD tak samo jak w SLD był i jest Kukucki.
I wtedy nie wpadł na ten pomysł zbudowania miejskiej spopielarni?
No wybierzcie Kukuckiego i znów będzie tak jak przed laty!
Pan Kukucki nie wie nic o sprawach dot. nekro- 11:10, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KawałKawał

6 17

Dlaczego postkomuchy straszą Rydzykiem, PiSem, Kaczorem?

Bo straszenie burżuazją, imperializmem i kułakami już nie działa.
:))) 11:11, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dyspozytordyspozytor

9 16

A czemu do Grządzielowego Uzdrowiska Wieniec nie chce Krzysio zwiększyć częstotliwości autobusów? Ponadto MPK Włocławek uruchomić mogłoby także kursy dalekobieżne - Wieniec-Warszawa, Wieniec-Gdańsk, Wieniec- Katowice, Wieniec - Łódź i powiedzmy Wieniec-Kraków. Na pewno MPK na tych trasach by zarobiło i tym samym pensje specjalistów Chełminiaków mogłyby spokojnie wzrosnąć. Ponadto, czy Krzysie planują w Wieńcu jakiś festyn wyborczy z darmowymi kiełbaskami? 11:31, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eded

2 1

https://www.youtube.com/watch?v=fJHU2Vlt_HY&t=422s 11:39, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

John BravoJohn Bravo

11 21

glosuje na Chmielewskiego.
natomiast komunistom dziękuje, im nie zaufam ponownie!
Kukułka ma bogatego sponsora, maja duże plany tylko nie dla Włocławian! 11:42, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa1981Ewa1981

17 6

Ja też uważam, że powinniśmy mieć nowego włodarza, albo tego z SLD albo z PIS bo obecny się nie sprawdził. 11:43, 15.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BergBerg

3 8

Ani jeden ani drugi. Tylko kuzniewicz 16:02, 15.10.2018


SLD?SLD?

21 9

10 lat temu Kukucki nawet radnym nie był! To już nie to samo SLD! Pałuckiemu trzeba przyznać, że bardziej niż na aspekty pragmatyczne uwagę skupiał na graniu dobrej miny do złej gry! Tu walnę kostkę, tutaj scenę, ale przecież Browar B i przystań nad Wisłą im się udała! Każdy medal ma dwie strony! Jakby Pałucki miał więcej oleju w głowie (to już pewnie wina wieku), to może byśmy miasta zaniedbanego nie mieli! A Kukucki jest młody, sprzeciwia się rozrzutnemu wydawaniu pieniędzy, i to ma szansę wypalić! 11:43, 15.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Roland Kwiatkowski Roland Kwiatkowski

6 8

Zdecydowanie Andrzej Pałucki miał więcej oleju w głowie. Nie wyskakiwał z pomysłami na cmentarzu. 12:13, 15.10.2018


Pitu pituPitu pitu

4 5

Wypalić to możesz sobie stare liście na działce.
Ja nie oddam głosu na takiego chłoptysia za którym kryją się stare komuchy. 15:58, 15.10.2018


mirekmirek

22 12

Ja głosuje na Kukuckiego, bo Chmielewskiemu nie ufam. Nie wiem z jakiego powodu ktoś kto zarabia w Zarządzie Anwilu 60 tysięcy złotych chce sprawować urząd prezydencki 11:51, 15.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AniMeaniBeAniMeaniBe

5 9

Ani kuku ani Chmielu.toc to dwie marionety 16:00, 15.10.2018


Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

11 17

Mam pytanie do kandydata Krzysztofa Kukuckiego.
Szanowny Panie Krzysztofie,
Jeśli zostanie Pan wybrany prezydentem, to czy przypadkiem Pan Grządziel nie przejmie miasta na swoje - w tym zadłużenia, a Panu każe się zwolnić?
Czy kiedykolwiek produkował Pan nakrętki do Bolsa u Pana Grządziela?
Dziękuję!
Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach
[email protected] 12:06, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andrzej JAndrzej J

16 10

Ja to widzę tak, że ten Kukucki to i tak nienajgorszy wybór. Lewica jak rządziła to chociaż coś robiła, drugi z kandydatów w kolejności który może coś wnieść to ten Chmielewski, ale ja sam nie wiem, od 2014 roku jedyne o czym było głośno związanego z tym Panem to ten skwer imienia Kaczyńskich, a SLD jednak pobudowało te wszystkie orliki, szkoły poremontowali, z ulicami poza starym rynkiem i michelinem też nie było najgorzej, no i mamy w końcu Przystań gdzie się można napić i za to ich trzeba pochwalić, może warto dać im szanse 13:10, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

12 10

Andrzej J .... zapomniałeś wspomnieć o przebudowie "starej jedynki" porażka. No i strata dotacji prawie 30 baniek.
SLD jest tak samo stracone jak PO. 13:33, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andrzej JAndrzej J

11 2

Ano masz Pan racje, były i takie marnotrawstwa, o ile mnie pamięć nie myli budowę nadzorował wtedy Jacek Kuźniewicz ale odpowiada za to wiadomo sam prezydent. Takie to mieliśmy talenty, tyle że z obecnym Wojtkowskim wcale nie jest lepiej 13:47, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ssdssd

10 18

... i te ich rączki złożone na każdym zdjęciu. Pewnie specjalne szkolenie było jak składać rączki. 14:01, 15.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SznurekSznurek

7 13

Te rączki to tak specjalnie, sznurki starają się zakryć aby nikt nie widział że Grządziel za nie ciągnie 15:59, 15.10.2018


OburzonaOburzona

12 6

Jak inaczej mieliby stać? Mieliby dłonie wolno rozłożone, to tez byś coś wynalazł, mieliby ręce przy tułowie, też byś coś musiał idiotycznego napisać. To są młodzi ludzie, aktywiści, od zawsze związani z Włocławkiem. Działają społecznie, działają w fundacjach, działają na rzecz szerzenia świadomości, a ty co w życiu robisz? Siedzisz na DD i piszesz o czyichś dłoniach na zdjęciu? Niech już się te wybory skończą bo to jest jedno wielkie zgorszenie ludzkie. 16:12, 15.10.2018


rokisrokis

7 7

wy lepiej zjmijcie sie ta wykanczalnia na wienieckiej zrobcie cos z tym pseudo szpitalem a nie nieboszczyki wam w glowie ta droge wystarczy wziac porzadna firme co dobrze zalepia dziury i bedzie okey recepta na zalepianie dziur/pogoda sloneczna powyzej 10stopni zdrapany stary asfalt podgrzana dziura i brzegi palnikiem zalac lepikiem z utwardzaczem i dopiero polozyc asfalt brzegi nowego i starego asfaltu polac lepikiem z utwardzaczem i dobrze ubic,nie robic jak jest wilgotno mokro albo przymrozek i zima 14:11, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NieboNiebo

9 20

Będą wydzielone czerwone kwatery i kolumbarium w kształcie sierpa i młota. 15:06, 15.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zezzez

14 6

tak może się wypowiedzieć tylko zakuta pała czyli
" polski katolik" i do tego patriota /?/, a do nieba i tak nie pójdziesz, dla ciebie miejsce w piekle. 15:45, 15.10.2018


PozerosPozeros

7 18

A ja chcę aby ten pozer przestał gadać głupoty 15:57, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ręce ze zdjęciaRęce ze zdjęcia

8 16

Patrzę na ręce Kukuckiego i się zastanawiam - do czego lepiej się nadają?
Do grabienia liści na cmentarzu, czy forsy w urzędzie?
No i jak myślicie? 16:02, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antytrollantytroll

10 5

Już nie macie czego wymyślić? Ręce? No wiecie co trolle, wstyd. 16:12, 15.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nie ufam imnie ufam im

4 4

wstydu to ci chłopcy nie mają, niech się lepiej wezmą za uczciwą pracę, a nie wodę leją 17:25, 15.10.2018


tosąjakieśjajcatosąjakieśjajca

5 7

ja tylko czekam, kiedy on zacznie chodzić po wodzie 17:21, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IwoIwo

10 4

Moim zdaniem tylko szefostwo SLD w tym mieście załagodzi obecne spory, jednak z drugiej strony będzie to bardzo trudne do osiągnięcia, jeżeli obecni politycy PO i PiS nie zaczną współpracować. 17:23, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PulpetPulpet

7 9

Ten po prawo ze zdjęcia jest śmieszny 19:02, 15.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tata

0 1

oni wszyscy sa śmieszni 09:29, 16.10.2018


siwysiwy

11 4

brawo dla SLD że wreszcie ktoś zainteresował się Pińczatą, wnioskowałem na tym portalu aby uruchomić stałą linię autobusową na cmentarz na Pińczacie. Ludzie starzy nie mający samochodu nie mogą się dostać na cmentarz do swoich bliskich 19:20, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kandydacikandydaci

6 13

Kandydaci SLD wraz z Kukuckim na czele nie są w stanie niczego zaoferować miastu, przez ten cały czas byli mało aktywni, dziękuję za takie coś.. cyrk na kółkach ! 19:58, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kłamcakłamca

15 6

Czemu kłamiesz? Przez 4 lata to właśnie SLD z wszystkich partii było najbardziej aktywne. Jako jedyni urządzali regularne, co półroczne spotkania z mieszkańcami, a sam Kukucki zrealizował 90% swojego programu wyborczego. To jedyny człowiek, który ma chęci i jest w stanie zmienić to miasto. Wojtkowski pokazał, że mu się nie chce, a Chmielewskiemu nie zależy, bo ma dobrą posadę. No i Kukucki trzyma się z dala od walki ideologicznej (rozgrywającej się miedzy PO a PiSem) i zamiast tego zabiega o współpracę. 20:10, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KiErOwCaKiErOwCa

5 9

Kurczę też bym chciał sobie w czasie pracy robić konferencje prasowe. Nie wiem jak to robi pan KUKUcki że mu się udaje pracować na dwóch stanowiskach w DGSie i Wieniec Selenka i jednocześnie robić spotkania z dziennikarzami. Ja pracuję na cały etat i nieraz nawet do toalety pójść nie mogę w czasie pracy... przykre 20:41, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a urlop?a urlop?

8 3

A nie pomyślałeś o tym, że mógł wziąć urlop? Można zresztą o to samo zapytać resztę kandydatów. Poza tym DGS to prywatna firma, jestem ciekaw, jak Chmielewski znajduje tyle czasu na konferencje, wywiady i rozdawanie balonów pracując w firmie spółce Skarbu Państwa. 21:23, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CytatCytat

6 1

Pan Kuźniewicz chwali się Browarem, Remizą, Bulwarami. Twierdzi, że to jego zasługa.
Ja pamiętam, że jak NIK wziął się za kontrolę remontu "jedynki", to on podwinął kitę i płakał, że on za nic nie odpowiada, bo był przez prezydenta Pałuckiego ubezwłasnowolniony. Jako zastępca któremu podlegały inwestycje, nie miał na nic wpływu.
To jak to właściwie jest? Gdy zarzucają nieprawidłowości, to na nic nie miał wpływu, a teraz szczyci się nieswoimi zasługami.
Rację mają ci, którzy domagają się, aby przyznał się też do "upiększenia Starego Rynku i do sceny na wodzie.
Co do lawirowania Pana Jacka pomiędzy partiami, to mam pewien pomysł.
Otóż w trakcie kadencji (Radnego, Posła, Senatora), nie powinna być możliwa zmiana przynależności partyjnej, czy klubowej.
Jeżeli głosowałem na Kowalskiego (przepraszam, za przykładowe użycie tego nazwiska), który startuje z listy X, to znaczy że podoba mi się kierunek tej partii i wystawiony przez nią kandydat. Jeżeli w trakcie kadencji Pan Kowalski zmienia partię lub klub, to znaczy, że zawiódł zaufanie ludzi, którzy na niego głosowali, bo nowe poglądy jego mi się nie podobają.
Taki delikwent powinien być wywalony na zbity pysk, bo idzie tam, gdzie więcej skorzysta.
Skład Rady, Sejmu, Senatu powinien być uzupełniony o kandydata, który znalazł się za Kowalskim, na liście z której startowali 07:42, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiedykiedy

4 5

kiedy te cuda na kiju się skończą 08:03, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obiektywobiektyw

3 6

a jak SLD, chce walczyć ze wszechobecnym NEPOTYZMEM, ci chłopcy tacy młodzi, a już wiedzą, że przy korytku najlepiej co? 08:08, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

korytokoryto

3 1

no wiedza, i dlatego SLD jest za tym, żeby radni nie otrzymywali diety :)

palnij się w łeb trollu 09:56, 16.10.2018


JoneKJoneK

4 5

A ja na Zazamczu przed lewatywanem otrzymałem od qq czerwoną reklamówkę! Dobrodziej ją zafundował! A qq - wręczył! I zachęcił mnie! Więc wynoszę w lsd-reklamówce śmieci do konteneru, pamiętając, że ?plastiki? do plastiqw, puszki do puszek, a szkło do szkła! Dzięqje ci qq i dobrodziejowi - zapewne twórcy i sponsorowi! 09:07, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zosia C.Zosia C.

3 2

K. Kukucki ma najbardziej rozbudowany program, przecież wszyscy z niego kopiują na masę... a on stworzył te filary w oparciu o rozmowy z mieszkańcami, to pokazuje, jak żenujący są włocławscy politycy, nie zrobili nic przez 4 lata, nie wychodzili do mieszkańców, ale skoro K. Kukucki mówi o SORze to znaczy, że problem trzeba rozwiązać... Szkoda mi tych ludzi a tym bardziej będzie mi szkoda jeżeli ktoś inny niż SLD wygra... 11:00, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lowelaslowelas

3 2

zauważyłem, że trol kuku zawsze musi mieć piękny komentarz kończący, hehehehe 15:27, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

skończskończ

0 0

skończ waść wstydu oszczędź ! 20:47, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%