Zamknij

Tak Grządziel chwali na placu Wolności Kukuckiego. Słucha sam szef Sojuszu Lewicy Demokratycznej

15:40, 18.10.2018 G.S. Aktualizacja: 08:36, 19.10.2018
Skomentuj Od lewej: Krzysztof Grządziel, Krzysztof Kukucki i Włodzimierz Czarzasty. Fot. DDWloclawek.pl Od lewej: Krzysztof Grządziel, Krzysztof Kukucki i Włodzimierz Czarzasty. Fot. DDWloclawek.pl

Trzy dni przed niedzielnym głosowaniem do Włocławka przyjechał szef SLD Włodzimierz Czarzasty, żeby wesprzeć kandydatów swojej partii do samorządu. Tłumaczył, że odwiedza tylko te miasta, w których lewica ma największe szanse na rządzenie. 

W czwartkowe południe Czarzasty spotkał się na placu Wolności z grupką kandydatów SLD do włocławskiej rady miasta i kandydatem na prezydenta Krzysztofem Kukuckim. Serdecznie powitał go Krzysztof Grządziel. 

- Wizyta absolutnie nieprzypadkowa - zawsze pod koniec kampanii jeździ się tam i wspiera te miejsca, w których jest największa szansa na rozsądek i dobrą przyszłość - mówił Włodzimierz Czarzasty. Wspomniał, że w ostatnio był w Rzeszowie, Częstochowie i Sosnowcu.   

Kukuckiego Czarzasty określił jako dobrego kandydata, a włocławskie struktury partii "bardzo fajną, rozsądną organizacją" 

- Wiem, bo dziś dostałem informacje na temat ostatnich sondaży, jeśli chodzi o Krzysztofa i SLD we Włocławku - bardzo dobre sondaże. Mówię o tym z dumą, ale bez arogancji prosząc państwa, wszystkie mieszkanki i mieszkańców o głos na tę listę - mówił Czarzasty.  

Lider SLD zapowiadał, że po wyborach samorządowych jego partia chce wrócić do tematu zmiany liczby województw. 

- Myślę, że jest taki moment, żeby rozpocząć poważną dyskusję o przyszłości i ilości województw. My mamy trzy bardzo poważne sygnały, jeśli chodzi o ludzi związanych z SLD  - to jest Koszalin, Częstochowa i Włocławek. Dla kierownictwa partii jest to sygnał, żeby po wyborach samorządowych usiąść i rozpocząć na ten temat dyskusję, bo wiemy, ile miast po wprowadzeniu 16 województw  w Polsce straciło. Jeśli ten temat wraca, trzeba rozpocząć dyskusję. To jest dobra dyskusja, która powinna odbyć się przed wyborami parlamentarnymi  i zakończyć jakimiś rozsądnymi wnioskami  - przekonywał Czarzasty na placu Wolności. 

Na ten temat mówił też na placu Wolności Krzysztof Grządziel. Swoją wypowiedź zakończył pochwałą Kukuckiego. 

- Od wielu lat dopominamy się z moimi kolegami, żeby wrócić do 49 województw. Włocławek stracił na tym najbardziej - najpierw pseudo reformy Balcerowicza, które wymiotły nam połowę przemysłu z Włocławka, potem głupi podział administracyjny, któremu też się przeciwstawiałem. Będąc miastem wojewódzkim mamy szansę z powrotem wrócić na ścieżkę rozwoju. Tym kandydatem, który zacznie to robić jest Krzysztof Kukucki. Z całego serca go popieramy, wiemy, że jest to człowiek, aktywny, mądry, dobrze wykształcony, mający doświadczenie, jak wydawać pieniądze. Ja to gwarantuję - mówił Grządziel. 

(G.S. )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(152)

:):)

70 41

Było oczywiste, że te wybory należą do człowieka, który najbardziej zaangażował się w życie mieszkańców i działalność na rzecz miasta, czyli nikogo innego jak Krzysztofa Kukuckiego.
W niedzielę mój głos idzie do pana. 16:07, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rodzinarodzina

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


reo

lollol

42 63

PIS jest bardzo daleki od ideału, ale czerwone pająki już byli przy władzy. Przypomnę o przebudowie "starej jedynki" prawie 30 baniek straconej dotacji. 16:09, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??????

9 9

Czarne karaluchy wolisz ? 18:02, 18.10.2018


Nowa lewica!Nowa lewica!

53 23

28 milionów zostało straconych z unijnej dotacji, owszem, ale to było za Pałuckiego, a przebudowę nadzorował Kuźniewicz. Kukucki umie pozyskiwać środki i nie zaprzepaszcza takich inwestycji. Basen na Wysokiej powstał za 8 milionów, kiedy obecna przebudowa Delfina kosztuje już 16. 16:12, 18.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

lollol

12 13

A Pałucki to w jakiej partii, to że dziś zmienił barwy to inna inszość. 17:36, 18.10.2018


slaby bylslaby byl

12 6

Pałuckiego wyrzucili z SLD 17:43, 18.10.2018


AntybushAntybush

3 7

Guzik umie. Jakby cos umiał to by na naszym garnuszku nie siedział. Skoro przekreśla prezydenturę p. Paluckiego , który notabene zrobił basen, to może warto wspomnieć ze kuku forsował scenę na Wiśle i to jest jego pomysł. 20:28, 18.10.2018


nienie

5 2

Nieprawda. Scenę forsował Andrzej, a basen to była jedna z głównych koncepcji Kukuckiego. 20:38, 18.10.2018


informatorinformator

67 29

Przecież nikt poza Kukuckim tak naprawdę nie ma programu rozwojowego dla tego miasta. Dosłownie każdy, ale to każdy z polityków ma na swoich ulotkach "Trzeba zrobić to i to, zrobimy to i to" Kukucki ma na swoich ulotkach "A ja zrobiłem już to". Kukucki ma filary, oparte na rozmowach z mieszkańcami, i tworzył je już podczas obecnej kadencji. Lepszy Włocławek to nie jest jakiś ideologiczny program, tylko jedyna możliwa opcja. To kompleksowy plan, który zawiera dosłownie wszystkie z postulatów tegorocznych kandydatów i to nieważne, który z nich wygra, tak czy siak będzie musiał wdrożyć rzeczy, o których mówi Kukucki, jeżeli w tym mieście ma się żyć lepiej i godniej. Dlatego uważam bez sensu oddawanie głos na jakiegokolwiek innego kandydata, bo Kukucki ma już wszystko wyliczone, wie z czym się je, wie skąd pozyskiwać środki i jest gotowy do działania od zaraz. Tymczasem rządy kogokolwiek innego bardzo prawdopodobnie będą polegały na próbie testów i błędów. 16:15, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

.&.&

9 16

Jest sprawą jasną będzie wdzięczy swojemu chlebodawcy Grządzielowi. 16:38, 18.10.2018


Maria S.Maria S.

52 30

Tylko rodowity Włocławianin, człowiek najlepiej znający potrzeby Włocławian, może zostać prezydentem tego miasta. 21.10.18 - Oddaję głos na Krzysia Kukuckiego :) 16:19, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pytankopytanko

39 22

I co pisowcy, Czarzasty, prezes SLD przyjechał, gdzie prezes PiS Jarosław Kaczyński??? 16:20, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

;;;;

11 15

aleee tłumy go witały 16:53, 18.10.2018


Tylko QQ !Tylko QQ !

46 26

Krzysiu Kukucki ma mój głos ! Marionetki, zamiejscowi, cwaniaczki, karierowicze, umoczeni DO WORA ! 16:26, 18.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

nono

11 13

namuniu 16:53, 18.10.2018


karierakariera

10 12

Ilu waszych towarzyszy w spółkach miejskich pracuje ? 17:19, 18.10.2018


qqłkaqqłka

7 12

piszesz ze kukucki ma twoj głos, a piszesz później że go do wora wsadzasza.. :D bo i on marionetka i karierowicz i umoczony i cwaniak... do wora tego pana 18:16, 18.10.2018


AlojzyAlojzy

38 12

No i tak ma być ! W końcu w niedziele wybory to się zmieni na lepsze 16:28, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NewerNewer

3 10

Ta chciałbys 18:25, 18.10.2018


No.No.

23 32

Nie warto nawet tego komentować. 16:48, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NSZNSZ

24 39

Komunistyczny pomiot wychowuje komunistycznego pomiota co ona wyniosła z domu młoda b l a ć 16:49, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PileckiPilecki

8 13

no dawać lewactwo robaki 16:55, 18.10.2018


śmieci kuuuuukuuśmieci kuuuuukuu

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


słabiutko ...słabiutko ...

8 7

Łatwo ci przychodzi obrażanie i inwektywy... Ciekawe czy na Jarosława i jego marionetki nie dałoby się czegoś podobnego napisać, jak sądzisz ??? Właśnie tym się różnimy. Ja nawet i bez poparcia Czarzastego, Grządziela lub kogokolwiek zagłosuję na Kukuckiego.
17:02, 18.10.2018


kampaniakampania

42 18

Jaki by nie był, i co by się o nim nie mówiło, Kukucki poprowadził swoją kampanię najsprawniej, i bez niepotrzebnej toksyczności. To odzwierciedla podejście SLD. Za obecnej kadencji PO z PiSem rzucali sobie kłody pod nogi, podobnie wyglądała kampania. Wizyty Morawieckiego, Schetyny, wszystko tylko po to, żeby dokopać tym drugim. To nie jest odpowiedzialne podejście ze strony kogoś, kto ma potencjalnie sprawować władzę w mieście, dlatego Kukucki powinien wygrać. 16:55, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

!!!!!!!!

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


wyborywybory

11 6

Czarzasty na nikogo nie najeżdżał i o nikim źle nie mówił. Przyjechał opowiedzieć się za kandydatem ze swojej partii, a nie po to, żeby dopiec PO albo PiSowi 17:46, 18.10.2018


śmieci naraśmieci nara

15 26

czerwony dd udało sie z obrazkami 16:56, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niedlakukuniedlakuku

17 34

czerwony trolu już ci pisałem, że piszecie sobie sami te posty, aż niedobrze się robi od tego kadzenia, no dawaj łapki pompuj 16:57, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mateusz KMateusz K

35 12

Generalnie Kukucki i Chmielewski to na pewno najlepsi kandydaci na tę kadencję - obydwoje młodzi, ze świeżym spojrzeniem. Niestety DDwłocławek jest oblegane przez trollów i rodziny oraz sympatyków wszystkich z kandydatów, dlatego tzw "hejty" będą się pojawiały w największej ilości właśnie w przypadku tych dwóch kandydatów. Sondaże jednak nie kłamią, to ludzie decydują, a ta dwójka ma największe szanse na wygraną, stąd też będzie na nich nagonka. Dlatego polecam wszystkim głosować według własnego sumienia i najlepiej nie czytać tych wszystkich komentarzy, za równo pozytywnych jak i negatywnych, bo to Wy wiecie najlepiej, kto dla was zrobił najwięcej i kto wam najbardziej odpowiada. 17:03, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarMar

7 7

zgadzam się z Tobą , w rozmowach z rodziną, przyjaciółmi, kolegami z pracy, wszyscy mówią, że dość układzików, trzeba świeżości kogoś spoza tych partyjniaków 17:14, 18.10.2018


no zgadzam sieno zgadzam sie

7 0

dobrze napisane 18:57, 18.10.2018


mieszkaniec Wmieszkaniec W

24 26

I właśnie tak będzie jakby wygrał Kukucki, stara gwardia czerwonych za plecami , to ja dziękuje wole żeby było jak jest 17:11, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

komunakomuna

10 6

dokładnie ! precz z komuną 19:17, 18.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ObamaObama

31 21

Ja właśnie oddam głos na kukuckieg że te pisior nie wygrał dość się już obłowił w Wordzie chociaż ja już nie wierzę nikomu ale nie chce pisiora w urzędzie
17:15, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

barakbarak

4 11

ani chmielu ani kuku nie zasluguje na głosy mieszkańców, obietnica goni obietnica, żadna bez pokrycia 19:15, 18.10.2018


bzduryybzduryy

9 5

czemu piszesz bzdury? Chmielewski owszem, nic nie zrobił dla miasta, ale Kukucki zrealizował większość swoich "obietnic". 19:42, 18.10.2018


dddd

9 10

już nie drukują pomyje 17:16, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kukukuku

36 19

Kuku zrealizował 90% swoich obietnic wyborczych, uzyskał tytuł najlepszego radnego w tej kadencji, tylko jemu można zaufać 17:20, 18.10.2018

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

niedlaukładuniedlaukładu

8 23

to twoje zdanie, które mnie nie interesuje, mojego głosu i mojej rodziny nie dostanie, choćby wyrobił 200% normy 17:25, 18.10.2018


Kuku!Kuku!

20 8

to nie moje zdanie, to są fakty. Facet daje najlepsze świadectwo tego, że spełni to, co obiecuje.
Taki Wojtkowski obiecał dworce i pałace i co? Nic nie ma. A to co obiecał Kukucki, w większości zostało zrealizowane 17:37, 18.10.2018


akukuakuku

6 12

kukucki czy zrobił nie ma mniejszego znaczenia, to człowiek układ.. nie ma co takim ludziom ufać. to układ z Grządzielem, to z Wojtkowskim.. 18:12, 18.10.2018


żonażona

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Otwórz rozum - nie oOtwórz rozum - nie o

3 7

do Kuku!17:37, 18.10.2018

Aleś ty ślepy! A nie był przypadkiem przez pól kadencji w koalicji rządzenia z Wojtkowskim? 18:30, 18.10.2018


ruchruch

8 2

I dopiero za koalicji PO-SLD ruszyła np. rewitalizacja Słodowa, ogrodu na Pompce etc.
2 lata stagnacji było za PO-PISu. 19:11, 18.10.2018


Anna GAnna G

28 18

Zdecydowanie mój kandydat! :)
Życzę wszystkim kandydatom powodzenia w niedziele! 17:21, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

17 21

Kukucki to Kukucki nic mi do niego ale te pozostałe mordy komunistyczne aż rażą swoją obecnością . Kukucki z nimi za plecami nie wygrasz niestety spójrz prawdzie w oczy. 17:24, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SLDSLD

18 8

nie ma lewicy w Polsce (poza Razem) bez łatki "komunizmu". Ale *%#)!& PRL-u minęło 30 lat, więc już nie przesadzajmy... 17:27, 18.10.2018


raperraper

9 11

kukucki nie wygra.. chłop sie oszukuje i sondaże podkupuje :D 18:10, 18.10.2018


Głos Głos

16 7

We Włocławku w największych obwodach będą ukryte kamery żeby nie było falszerstw. 17:37, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObietniceObietnice

39 17

Z inicjatywy Kukuckiego lub z jego wkładem powstały w ostatniej/poprzedniej kadencji:
- Basen na Wysokiej
- Przystań nad Wisłą
- Techniczna dobudówka dla PWSZ w budynku po V LO (w budowie)
- Browar B
- Ścieżki rowerowe
- Rondo na Zazamczu
- Włocławska Strefa Rozwoju Gospodarczego (w tym wiele zakładów i ściągniętych inwestorów)
- Zrewitalizowane tereny na Słodowie
- i wiele innych
Facet jest definitywnie najwiarygodniejszym z kandydatów.
17:41, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

&<<&<<

10 18

tak, tak dzięki niemu ziemia się kręci, weź tabletkę, albo zmień psychiatrę, bo przerasta cię to 17:51, 18.10.2018


obiecankiobiecanki

9 15

kukucki zatrzymał słońce, ruszył ziemie xD a tak poważnie.. człowiek porażka 18:08, 18.10.2018


Do nieukówDo nieuków

18 9

Wszystkie nieuki, cymbały, nieletnia patola powinny chociaż wiedzieć, że w Polsce nigdy komunizmu nie było - był socjalizm ! Ale nawet w najmroczniejszych jego czasach, za Stalina i Bieruta religia była w szkołach, chociaż szkół było mało i były przepełnione a kościoły puste. 17:43, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

StwierdzamStwierdzam

5 12

Masz coś z rycerza-zakuty łeb 18:19, 18.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


bierutbierut

3 6

oj nie mów tak o nich we wiesławku tak nie wypada 17:53, 18.10.2018


!!??!!??

5 5

Aaaaaa, to ty teraz Katyń jesteś ??? Odstaw pampę i wracaj do wyra ! 18:05, 18.10.2018


PamięćPamięć

1 0

Boli Katyń pomiocie kto cie wykluł śmieciu 18:29, 18.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


zenadazenada

29 15

Widzę, że opozycja już popada w totalną desperację, skoro jedyne argumenty to "czerwone ścierwa", a już nawet nazywają SLD mordercami. To wiele mówi o waszym poziomie.

Te wybory wygra Kukucki. 17:53, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zenuazenua

7 17

żenadą są wystąpienia marionetki kukuckiego ze swoim Panem Grządzielem 18:03, 18.10.2018


DgsowiecDgsowiec

21 19

My robole kapslarni - nie oddamy do urzędów kukrzysia ani Mariolki! Pan prezes tak się bardzo starał o ich pozyskanie, a teraz mieliby odejść!?! Newer! Są dla nas zbyt cenni, aby ICH oddać na prezydencki i moprowsko-dyrektorskie posady! Drodzy Wyborcy! Zróbmy wszystko, by te Skarby dwa ostały się we fabryce! 17:57, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JonekJonek

10 7

Skarbuf tych - nie oddamy! 18:03, 18.10.2018


bielubielu

17 19

chyba odwiedził te miasta, w których lewica nie ma jakichkolwiek szans :D Ooo i znów Grządziel.. ktoś za sznurki musi ciągnąć 18:01, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zastanów siezastanów sie

4 7

wszędzie grządziel, a podobno kukucki nie ma z nim żadnych powiązań.. to niech sie zastanowi 19:07, 18.10.2018


polecam mózgpolecam mózg

6 5

Obydwoje są członkami SLD i wieloletnimi radnymi w mieście. Oczywiście, że są powiązani. Co w związku z tym? Wasze insynuacje są na poziomie szczepionkowców. 19:41, 18.10.2018


DobrodziejDobrodziej

28 15

A K. Grządziel zobowiązał się do zbudowania przystanku z ładowarką dla elektrycznych autobusów na Wiejskiej i dostał na to pozwolenie. Z lewicą w naszym mieście i człowiekiem, który dobrowolnie przeznacza swoje miliony na rzecz miasta, Włocławek ma szansę w ciągu 10-20 lat doścignąć europejskie standardy. 18:03, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

złodziejzłodziej

11 17

taa Berlin zrobią z Włocławka.. Nikt nie działa bezinteresownie. Europejskie standardy będą mieli ale w swojej własnej kieszeni. 18:05, 18.10.2018


zazdrośnik?zazdrośnik?

8 4

Grządzielowi ani jego dzieciom, ani jeszcze dzieciom ich dzieci, nie zabraknie pieniędzy do końca życia. Człowiek dorobił się setek milionów na nakrętkach i jeżeli myślisz, że chce się "dorobić" na Włocławku, no to zalecam szpital. 19:38, 18.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


pzprpzpr

1 8

rosną psiie q rwo 18:07, 18.10.2018


byłembyłem

5 0

Tylko z grupą potrzebują do pzpr sorry dgs *%#)!& za miche półgłówki 18:13, 18.10.2018


jezujezu

25 12

Ahahaha. Co za zawiłość. Grządziel dorobił się na własnym biznesie, na nakrętkach do alkoholi, które są eksportowane na cały świat. DGS powstał w 1991 roku, już po PRL-u :)
człowieku idź się lecz, bo masz jakieś poważne problemy 18:07, 18.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

sekretarzsekretarz

5 8

błaź nie młody wiedziała w co sie ruc.. przejmowały wszystko smieci 18:16, 18.10.2018


JonekJonek

7 8

Skarbuf tych - nie oddamy! 18:17, 18.10.2018


dgSdgS

12 7

S jak Sekuła - to ?fundament? i twórca dgsu. To ten człowiek, który ?sam odebrał sobie? życie - strzelając sobie w... brzuch 18:22, 18.10.2018


AraAra

18 21

Inteligentni ludzie widzą, kto za tym panem stoi, stare towarzystwo, ale to już było ..... 18:14, 18.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

??????

13 9

... inteligentni, czyli tacy jak Ty ??? 18:17, 18.10.2018


araara

7 11

No tak, bo nie tacy jak ty 18:20, 18.10.2018


Kto?Kto?

17 7

No kto taki? Człowiek - multimilioner, związany od zawsze z Włocławkiem, popierający lewice, dający miejsca pracy, płacący miastu podatki, wspierający finansowo miasto, właściciel fundacji. Pytam się, kto stoi za Kukuckim? I dlaczego jest taki straszny dla Twojej "inteligencji"? 18:21, 18.10.2018


WyboryWybory

25 15

Kukucki prowadzi w dzisiejszym sondażu IBRiS. SLD ma duże szanse na wygraną.

1. Kukucki 19.9%
2. Chmielewski 19.4%
3. Wojtkowski 14.7% 18:15, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wyborniewybornie

6 7

chyba wymyślonym sondażu kukuckiego, on nie ma żadnych szans 18:54, 18.10.2018


I tak się stanie !I tak się stanie !

3 3

Głosy Wojtkowskiego w drugiej turze przejdą na Kukuckiego ! 23:11, 18.10.2018


Nie mój kandydatNie mój kandydat

15 22

Kukucki zawsze pokornie kłania się wielkim osobistościom w partii. Zastanawiam się; gdzie wtedy tzw. autowartość.
Gdy do Włocławka przyjechał pan L. Miller, gdy był ongiś premierem, Kukucki caly czas w lansadach był przy nim, spozierajać w jego oczęta. Nie wiele mu to może pomogło, ale wszak był. Nie słuchał wtedy włocławskich szaraczków, lecz - i słusznie - Millera. No cóż premier, to jednak pan premier, a nie jakis tam włocławski pyłek obywatelski.
Dzisiaj z pietyzmem i pokornym szacunkiem wita p. Czarzastego, a jutro, gdy sekretarz C. odjedzie - będzie układnie pił wyłącznie selenkę, co dla wielu jest uzasadnione i oczywiste.
A ja bardzo pokornie pytam i proszę o wyjaśnienie; szan. panie Kukucki, gdzie pan był przez połowę mijającej kadencji, będąc przecież w ścisłej koalicji z PO, a tym samym konkretnie z panem Wojtkowskim?! Przecież po rozpadzie (po pierwszych dwu latach) koalicji poprzedniej (PO + PiS) kochaliście się potem wzajemnie bardzo namiętnie - jak mi mówi pamięć. No i jakie "dzieci" wyszły z tej dwuletniej miłości samorządowej?
I nie przyjmuje pan - jako najważniejsza osoba PO-owskiego koalicjanta SLD - żadnej odpowiedzialności za te nieudacznictwa inwestycyjne? Czy przypadkiem skutkiem tej "miłości" nie był fotel-ik w Saniko?
Gratuluję - przy niniejszej okazji"wielbicielom" pana Kukuckiego "świetnej" pamięci.
SLD jako klub radnych, w dodatku ważny koalicjant rządzącej PO - miał przecież b. wiele do powiedzenia w obradach no i w pewnych WSPÓLNYCH(!) USTALENIACH samorządowych, a teraz, co?

SLD - JAK PIŁAT biblijny umywa rączki od tej nieudolności, o czym wszyscy mówią, gloszą, piszą: --- to nie myyyy ! My nie winni, to wszystko spowodował tylko Wojtkowski! To jegoooo winaaaa!

Naprawdę - tylko Wojtkowski? A Kukucki i cały jego klub SLD-owski, gdzie był wtedy, gdy np. przeszacowano inwestycyjnie przedszkole? A kto akceptował piękną fontannę na Starym? Aniołkowie samorządowi? Na Majorce cały klub był wtedy czy na Karaibach odpoczywał?
I niech mi pan Kukucki wyjaśni, bo przeczytaliśmy gromadnie na jego ulotce: że, cytuję: "będą darmowe żłobki dla matek".
O ile wiem i z prawa natury, i z prawa ustanowionego - matki zazwyczaj już nie muszą przebywać w żłobkach. Tylko ich (matek) dzieci ze żłobka korzystają O innych "kwiatkach" już nawet nie piszę.
Jestem pełen "podziwu" dla tego autora ulotki reklamowej. Gimnazjalista mądrzej chyba by napisał.
W każdym razie wyrażam podziw, że przyjaciel pana - Pleno Titulo - kandydata na prezydenta, zaprosił Pierwszego Przewodniczącego SLD.
Tylko - być może - będzie tyle z tego, co po
wizycie eks-premiera
Leszka Millera. 18:19, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pytanie.Pytanie.

21 6

Subskrybenci Maciaka, czyli zdecydowana większość spamujących o "czerwonych ścierwach" i innych takich. Wy naprawdę myślicie, że w ten sposób coś osiągnięcie? Szanuję M. Maciaka, i uważam, że nie powinniście robić mu takiej anty-reklamy. To wartościowy dla tego miasta człowiek i zrobił dla niego więcej niż niejeden polityk, ale schodzicie na bardzo niski poziom, i nie wiem, czy Maciak by to popierał. 18:26, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nie, wredniakom!Nie, wredniakom!

6 12

Widzę, że zabraniasz Maciakowi wejść wyżej niż na funkcją: -- sprzątaczka miejska? I ty pierniczysz, że, cyt: "szanujesz Maciaka"? Daruj sobie te pseudo-pouczenia, bo Kukucki ma subskrybentów trochę bliższych sutereny, gdy piszą o Maciaku z dodatkiem zgłoski: "Sz-".
Jesteś obrzydliwy wredniak z podwójnym obliczem, bo niby taki układny i grzeczny... 18:37, 18.10.2018


Kto jest wredny?Kto jest wredny?

9 3

Maciak ma bardzo dobrze ugruntowaną pozycję w tym mieście. Jest sprawnym przedsiębiorcą i właścicielem lokalnej telewizji, która na skalę krajową jest ewenementem. Jeżeli w Twoim mniemaniu, kiedy ja piszę, że go szanuję, to znaczy tyle co "ubliżam mu, zniżam do pozycji sprzątaczki" to polecam jakąś terapię. Jakich subskrybentów posiada Maciak, właśnie pokazał w tym temacie. To jest przerażające, bo nawet wasze "czerwone trolle" nie zniżają się takiego poziomu. Nie widziałem jeszcze tyle zawiści w jakimkolwiek temacie na DD. 18:45, 18.10.2018


antytrollantytroll

19 7

Brawo Maciakowe trolle :) Temat pełen kultury. Pokazaliście swoje oblicze.
Przykro czytać te komentarze. 18:33, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrźejAndrźej

20 18

Prawdziwe tłumy przyszły wysłuchać Te ?autorytety? sld - co widać na fotach:-D 18:47, 18.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

błazankibłazanki

12 11

sami siebie słuchali i sami sobie klaskali, aż przykro patrzeć, bo myślą że coś ugrają tą błazenadą 19:01, 18.10.2018


tłumy?tłumy?

15 9

Jakie to ma znaczenie? SLD nie urządza teatrów za publiczne pieniądze w przeciwieństwie do niektórych kontrkandydatów. Nie wynajęło sali, aktorów, muzyków i nie zaprosiło wszystkich kandydatów na radnych/ich rodzin/sympatyków itd. Czarzasty przyjechał, poklepał po plecach, i pojechał. Mieli urządzać przedstawienie jak Chmielewski czy Kuźniewicz? 19:01, 18.10.2018


marianpmarianp

10 11

widocznie grządziel czuje ze nie ma szans skoro już groszem nie sypie.. ilość ludzi świadczy o ich miejscu w szeregu, a że ludzi nie było to w szeregu są daleko. 19:12, 18.10.2018


matkoo.matkoo.

11 4

idiota. Urządzanie przedstawień nie czyni żadnego z kandydatów bardziej wiarygodnym ani lepszym. Kuźniewicz ze swojego przedstawienia wyszedł z dwoma sprawami w sądzie :) 19:17, 18.10.2018


pawianypawiany

19 18

kto niby jest tym autorytetem? Grządziel? a możee kukucki ? kogo autorytetem? a raczej czego ? chyba bandy pawianów 18:59, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurekjurek

18 5

Jak patrze na te sondaże i np: Pana Wesołowskiego to jestem w szoku, z jego ugrupowania startuje cała elita: Pan Pałucki, Pan Skrzypek, Pani Horonziak. Cała elita co już rządzili tym miastem i zbyt wiele nie zmienili chyba, że stołki zmienili. Ten Pan ode mnie głosu nie ma na pewno. 19:03, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jacek kjacek k

3 22

a wygra i tak Kuźniewicz 19:04, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tłumy...tłumy...

23 10

Jakie to ma znaczenie? SLD nie urządza teatrów za publiczne pieniądze w przeciwieństwie do niektórych kontrkandydatów. Nie wynajęło sali, aktorów, muzyków i nie zaprosiło wszystkich kandydatów na radnych/ich rodzin/sympatyków itd. Czarzasty przyjechał, poklepał po plecach, i pojechał. Mieli urządzać przedstawienie jak Chmielewski czy Kuźniewicz? Już naprawdę nie macie się czego czepiać, tak źle, tak niedobrze. 19:04, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


dawaj .weldawaj .wel

3 1

hydranty odblokowane brod a t ta blać 19:09, 18.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


5%5%

16 19

kukucki skończ już te cyrki, pogódź się że masz poparcie na poziomie 5%.. 19:24, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sondaż.sondaż.

17 7

5% będzie miał Maciak. W sondażu i tak wypadł nader dobrze.

Kukucki na moje będzie miał z Chmielewskim po 25-27%, Wojtkowski pewnie koło 20. 19:34, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoparzonaPoparzona

10 3

QQ ma taki pan ,żeby cały Włocławek przenieść na Kazimierza Wielkiego i ożywić osiedle. Mało , że Word jest na Kazika , szpital Barska , Pchli Targ , ZUS gdzie wszyscy a przede wszystkim schorowani ludzie mają daleko, autobusy jeden na godzinę . To może przenieść dworzec kolejowy , tego nie ma. 19:45, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AAndrzejjejejAAndrzejjejej

13 14

Czy pana krzaczastego witał też pod pomnikiem ten elesdowiec, który wypatroszył z kasy torebkę qracjuszce w uzdrowisq dobrodzieja? 21:57, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Się Pytam tylkoSię Pytam tylko

8 6

A ten typ to startuje w wyborach na radnego?! 22:14, 18.10.2018


Caps lokCaps lok

11 12

Kukuleczka kuka, kuka chłopiec kapsla szuka, szuka kuku kuku........ 22:06, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RozsądnyRozsądny

6 21

W sytuacji kiedy w Kraju rządy sprawuje formacja PIS, to we Włocławku powinien być wybrany prezydent także z formacji PIS-u wtedy nie będzie robienia sobie na złość czy blokowanie realizacji jakichkolwiek przedsięwzięć. Kłótnie i robieniu sobie na złość miedzy frakcjami nie tylko utrudnia zarządzanie miastem ale i sprawia że ostatecznie tracą na tym mieszkańcy. Tym bardziej że asertywność i zaangażowanie zarówno Kukuckiego jak i Chmielewskiego zbytnio się nie różnią, zarówno jeden jak i drugi jest niezły. 22:30, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak dla SLDTak dla SLD

20 8

Ale to PiS właśnie robi wszystkim na złość, bo zamiast współpracować, odmawia kooperacji, jeżeli dane projekty nie zgadzają się z ich doktryną ideologiczną. To nie służy mieszkańcom.
Ogólnie to powinien rządzić bezpartyjny, ażeby miasto nie było pod jakimkolwiek prądem polityczno-ideologicznym ze strony obecnie rządzących (PiS w każdej chwili tę władze może stracić, przypomnijmy, jak Duda wygrał z faworytem Komorowskim), ale nie mamy żadnych poważnych apolitycznych kandydatów. Zgadzam się co do asertywności, ale nie do zaangażowania. Chmielewski, mimo aktywności w radzie, był nieobecny dla mieszkańców Włocławka. Kukucki działał na wszystkich frontach. Zgodziłbym się, że PiS jest lepszym kandydatem, gdyby nie ich pasywno-agresywne postępowanie za obecnej kadencji w radzie. Nie byli skłonni współpracować, w związku z czym nie ma żadnych przesłanek do tego, żeby myśleć, iż coś się w tej kwestii zmieni. Tym samym uważam, że SLD jest lepszym wyborem. 22:46, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

15 15

Pełno tu lewackich trolli 23:03, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

15 16

A coż takiego pan Kukucki osiągnął w swoim zawodowym życiu?
Cały czas na garnuszku budżetowym albo z litości jakiś stołeczek u partyjnych kolegów !
Rodzinnie ..... też porażka !
Czy taki człowiek może cokolwiek zrobić dla Włocławka ?
Przecież to zwykły tzw. " słup" dla duzych interesów Włocławskich cwaniaków !
23:08, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

informatorinformator

8 4

Naucz się stawiać poprawnie spacje, zanim napiszesz 3 bezwartościowe komentarze pod rząd. To widać. Marek i tak nie wygra, nie wejdzie do drugiej rundy. 23:58, 18.10.2018


000000

0 3

Ile Ci zapłacili za komentowanie negatywnych wypowiedzi na temat K.Kukuckiego? Zapomnij,że wygra! Komuniści już mieli swój czas! Marek też nie wygra! 11:22, 19.10.2018


Będzie tak !Będzie tak !

6 10

Praktycznie liczy się trzech. W tym układzie bez szans jest Chmielewski - bo w drugiej turze ten trzeci przekaże swoje głosy na konkurenta Chmielewskiego ! 23:08, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

informatorinformator

25 14

Kukucki już dużo zrobił dla Włocławka. Jest wykształconym człowiekiem i wieloletnim radnym Pracował na wielu stanowiskach, w tym w komisjach budżetowych i do spraw gospodarki, zatem ma odpowiednie doświadczenie. Skoro spełnił większość swoich dotychczasowych obietnic, to czemu teraz miałby nie spełnić? 23:17, 18.10.2018

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

000000

8 18

Wykształcony człowiek ? Wykształcony w jakim zakresie? Większość ludzi w Polsce jest juz wykształcona na jego poziomie . To nie jest zaden poziom wykształcenia ! 23:24, 18.10.2018


informatorinformator

16 8

Magister politologii ze specjalnością europejską. Studia podyplomowe z komunikacji społecznej, i nie zaprzestał starań, bo obecnie również robi MBA (Master of Business Administration). Większość ludzi w Polsce nie ma nawet licencjatu. Tobie natomiast przydałaby się elementarna umiejętność niestawiania spacji przed znakami interpunkcyjnymi. 23:54, 18.10.2018


000000

3 8

Hmm .... magister politologii to rzeczywiście wykształcenie , które pozwala skutecznie zarządzać miastem nawet tak małym jak Włocławek , szczególnie kiedy nie ma się jeszcze żadnego doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu! Gratuluje Tobie dobrego humoru i proponuje żebyś nie wypowiadał się w sprawach ekonomii gospodarczej, itd .... 11:08, 19.10.2018


zamilczzamilcz

6 3

Kukucki już zarządzał tym miastem, bo pracował w wielu komisjach wykonawczych, również w MPEC-u, dla którego pozyskał dofinansowanie unijne. Nie wypowiadaj się, bo Twoja głupota jest żenująca. Widzę, że tylko starasz się mu bezpodstawnie ubliżyć, i nie wychodzi ci to. 11:33, 19.10.2018


000000

1 6

Tak Kukucki zarządzał przez kilka lat tym miastem ,że jest ono na skraju bankructwa!
To jest jeden i jedyny jego sukces.
W MPEC-u pozyskał środki unijne ? Na co i kiedy ? Nie masz pojecia o czym piszesz " sługusie) pana K.K.
W nagrode za to wyrzucili go z MPEC i dobrze!!!!
13:07, 19.10.2018


trolltroll

4 1

Uzyskał środki na ciepłociąg. Jesteś tylko marnym trollem, który sieje nieprawdę. Kukucki złożył wymówienie z MPEC-u, nikt go nie wyrzucił. 13:21, 19.10.2018


Troll 2Troll 2

0 3

Na odległość śmierdzi od Ciebie czerwoną szatą ! 13:33, 19.10.2018


hau hauhau hau

0 0

Szczekaj dalej Maciakowy piesku. Miasto prawdę zna, i miasto wybierze odpowiedniego prezydenta. 13:36, 19.10.2018


dobra decyzja dobra decyzja

9 7

Dobrze ,że Pan Włodzimierz Czarzasty wywalił z SLD Andrzeja Pałuckiego, byłoby niezręcznie jakby za kilka miesięcy prasa podała , że poliytk tej partii stanie przed sądem pod zarzutem korupcji atak napiszą tylko były członek SLD . 00:35, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wychodzęstądwychodzęstąd

8 10

jesteście stronniczym portalem, usuwacie komentarze naruszające regulamin, ale nie wszędzie, tylko tutaj 07:43, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Proszę bardzoProszę bardzo

12 4

Widziałeś, żeby w jakimkolwiek temacie wyzywano kogoś od chu***, kur* i kilku innych takich? Opozycja pokazała klasę, stosując atak na poziomie gimbazjalnym, i było to zapewne spowodowane niemożnością zmierzenia się z faktami, czyli takimi, że Kukucki prowadzi najnowszy sondaż, i że poza Wojtkowskim-Chmielewskim-Kukuckim nikt inny nie ma szans na wygraną. Jeżeli zgłosisz wulgarny, rażąco obraźliwy komentarz naruszający regulamin, to zostanie on skasowany. DDwłocławek stronnicze nie jest. 08:43, 19.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

!!!!!!!!

4 6

Nikogo nie wyzywałem, napisałem tylko o Czarzastym, że też przyjechał agitować i o trolu waszym, który pisze ciągle te same posty i komentarz został usunięty 09:15, 19.10.2018


informatorinformator

8 3

To był komentarz w odpowiedzi? Zapomniałeś już, że dodałeś tam "QFA" albo "QRFA"? Ja zgłaszam wszystkie nietaktowne posty, bo uważam to po prostu za świństwo, żeby ludzie podchodzili do wyborów jak do rzeźni. Przed chwilą w temacie z PiS'em ktoś kazał Chmielewskiemu "ssać... wiadomo co" Zgłosiłem do usunięcia. Nie mam nic przeciwko temu, żeby ludzie sobie pisali co chcą dobrego o swoich kandydatach, każdy ma prawo do swojego zdania, ale wulgaryzmy i ubliżanie komuś, jakiegokolwiek celu by to nie miało, jest niekulturalne i niestosowne. 09:24, 19.10.2018


MaciekK95MaciekK95

12 10

Ja uważam, że za równo pan Kukucki z SLD jak i pan Grudziecki z Kukiz'15 skończą z bardzo dobrym wynikiem, bo nie mieszali się za bardzo w te wszystkie spory międzypartyjne podczas kampanii i z nikim nie musieli spotykać się w sądzie. 08:59, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

13 14

Czy to prawda, że Kukucki ma zmienić nazwisko na Grządzielski ? 09:39, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KapslownikiKapslowniki

9 6

Kukrzysia i mariolki urzędowi - nie oddamy! 11:36, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ddwychod ekddwychod ek

6 0

usunąć wszystko po pa pr ań cy 11:42, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PRAWDZIWEK PRAWDZIWEK

1 3

WSZYSTKO O K. KUKUCKIM https://wyborysamorzadowewloclawek2018.pl/index.php/kandydaci-wybory/kandydaci/krzysztof-kukucki 11:48, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marian KraińskiMarian Kraiński

8 10

Kukucki wygra w drugiej rundzie to raczej pewne 12:00, 19.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NiedlakukuNiedlakuku

9 6

Pompuj, pompuj już niedługo balonik pęknie 12:11, 19.10.2018


hahahaha

7 6

krzysia to ty czy któraś ta pani ze zdjęcia 12:34, 19.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Aga 43Aga 43

8 7

Zagłosuje na Kukuckiego jak obieca ze zniknie ze sceny politycznej Włocławka zaraz po wyborach ! 13:10, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ON 2018ON 2018

7 8

Dosyć komuniści juz zagrabili majatku w Polsce.
Juz nie ma co ukraść a oni ciagle jeszcze czegos chcą ! 13:13, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

słabe infosłabe info

6 5

Komunizm upadł w 1989 roku. SLD to socjaldemokracja. 13:38, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ty pomiocie ty pomiocie

6 5

Ta sekretarz pzpr w poniedziałek był komunistycznym łajnem a we wtorek socjaldemokratą 1989r 15:00, 19.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


zbokzbok

3 2

ta od róż ile dała za te komentarze 15:04, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ordynackaordynacka

0 0

z największą przyjemnością 17:36, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%