Zamknij

Andrzej Pałucki zostanie prezesem? Lewica jako koalicjant ma stołki do obsadzenia

Grażyna SobczakGrażyna Sobczak 06:00, 20.01.2017 G.S.
Skomentuj SLD oddano wpływ na obsadzenie stanowisk prezesów w trzech miejskich spółkach. Od lewej członkowie SLD: Stanisław Wawrzonkoski, Dariusz Wesołowski, Damian Chełminiak, Andrzej Pałucki, Krzysztof Kukucki, Wanda Muszalik, Jarosław Hupało. Fot. DDWloclawel.pl SLD oddano wpływ na obsadzenie stanowisk prezesów w trzech miejskich spółkach. Od lewej członkowie SLD: Stanisław Wawrzonkoski, Dariusz Wesołowski, Damian Chełminiak, Andrzej Pałucki, Krzysztof Kukucki, Wanda Muszalik, Jarosław Hupało. Fot. DDWloclawel.pl

Podobno prezes MPK może spać spokojnie, bo Sojusz Lewicy Demokratycznej chce umieścić swoich ludzi na stanowiskach prezesów tylko w Saniko i w Wodociągach.   

Od poniedziałku prezydent Marek Wojtkowski po pięciu miesiącach przerwy znów rządzi miastem przy wsparciu koalicjanta. Prawo i Sprawiedliwość zastąpił Sojusz Lewicy Demokratycznej. 

Dla SLD, tak jak i dla PiS na początku 2015 roku, przejście na pozycję koalicjanta łączy się z możliwością umieszczenia swoich ludzi na stanowiskach prezesów miejskich spółek. Z tym, że "namaszczeni" przez pierwszego koalicjanta Wojtkowskiego kandydaci wygrywali formalnie w konkursach na szefów Saniko, czy Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji. Teraz ma być prościej - SLD wskaże swoich ludzi, a prezydent zrobi, co trzeba.

SLD oddano wpływ na obsadzenie stanowisk prezesów w trzech miejskich spółkach: MPK, gdzie prezesem jest Andrzej Stasiak, Wodociągach, gdzie rządzi Radosław Zacharek i Saniko, gdzie na stanowisku prezesa jest wakat, od kiedy posadę stracił Waldemar Kuta

Z nieoficjalnych źródeł wiemy, że w MPK zmian nie będzie. Prezesurę zaproponowano radnemu SLD, Damianowi Chełminiakowi, ale ten odmówił. Chełminiak nie chce tego komentować, mówi tylko: 

- Nie ma obecnie lepszego kandydata na stanowisko prezesa MPK niż pan Stasiak. Ja nie chcę stracić mandatu radnego - ucina temat DDWloclawek.pl Damian Chełminiak. 

Posadę na pewno straci Waldemar Zacharek. Pojawiły się pogłoski, że miałby go zastąpić w Wodociągach były prezydent Andrzej Pałucki. Wakat w Saniko może zająć Stanisław Pawlak, który za prezydentury Pałuckiego był prezesem miejskiej ciepłowni, teraz jest radnym wojewódzkim.

- Za wcześnie na przypisywanie nazwisk do stanowisk. Decyzji jeszcze nie ma. Giełda trwa. Na oba stanowiska mogą jeszcze wejść osoby nie znane szerzej opinii publicznej, które na pewno by sobie poradziły  - słyszymy od jednego z członków SLD. 

Nasze źródła twierdzą, że Sojusz chce zdecydować w sprawie stanowisk w spółkach jak najszybciej. 

Koalicyjna karuzela stanowisk zaczęła się w poniedziałek od Rady Miasta - SLD i PO odebrało PiS stanowisko przewodniczącego i dało je SLD, SLD oddało PO szefostwo w Komisji Porządku Prawnego i Publicznego, szefem Komisji Gospodarki w miejsce radnego PiS został radny SLD, kierowanie Komisją Edukacji przeszło z PiS na PO.     

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(107)

wolnywolny

151 10

ludzie kpiny robicie z naszego miasta starców reanimujecie dość się po dorabiali dajcie młodym zarobić 06:23, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

roztargniony pewniakroztargniony pewniak

144 11

Czytam Pałucki i ciarki mnie przechodzą, to są chyba spece od wszystkiego np taki Pawlak zajmował się ciepłownią, a teraz bez problemu może zająć się wodociągami, a za dwa lata MZOZ? 06:32, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JKJK

4 0

I podobno pan Pawlak ma zamiar do ciepłowni wrócić . 18:00, 20.01.2017


 Bolek Bolek

26 75

Proponuje Pawlaka do Saniko zrobi tam porządek raz a dobrze 06:55, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eljoteljot

15 3

Prędzej Saniko zrobi z Pawlakiem raz na zawsze porządek 10:50, 20.01.2017


DdDd

85 11

Czytam te nazwiska i nie wierzę,to się dzieje naprawdę?Głosowałem na Wojtkowskiego i liczyłem na zmiany,teraz wstyd się do tego przyznać.. 10:39, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nareszcienareszcie

6 4

to się nie przyznaj dd. 13:12, 20.01.2017


WłocławialWłocławial

22 41

uważam, że z Chełminiakiem byłby dobry ruch do Saniko albo MPK ale kto poza nim? same zużyte i zmęczone twarze... 10:41, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koneckkoneck

21 58

Według mnie Pan Pałucki powinien zostać pierwszym v-ce Prezydentem co dzięki jego ambicjom, zasługom i doświadczeniu mogłoby dać natychmiastowy impuls do rozwoju tego miasta 10:48, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

vulcanvulcan

13 4

...oraz asumpt do rozwoju buty, arogancji i ewidentnego braku kultury zachwania. Prostactwo tego pana jest w pełnej erupcji 12:21, 20.01.2017


gośćgość

70 10

Chyba już nikt nigdy nie zagłosuje na Wojtkowskiego. To irracjonalne co się dzieje we Włocławku. 10:55, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zyxzyx

75 9

A czym radny Chełminiak w życiu kierował (oprócz samochodu) że takie propozycje mu składano? Przestańcie sobie kpiny z mieszkańców urządzać. 10:57, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

B.Obama B.Obama

66 6

Panowie z SLD ( młodzi ) nie śmierdzi Wam już obok naftaliną . Ja rozumiem każdy się kiedyś zestarzeje ale ile można oglądać w naszym mieście na Państwowych posadach te same gęby.
Być prezesem , być prezydentem , być radnym pięknie brać kasę całe życie z Państwowego z fachowością czasami to nie ma nic wspólnego.
Ale powtarzam doświadczenie to jedno ale ile można oglądać te same facjaty . 10:59, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BzykBzyk

4 15

Bo to jest samorządowiec! To jego życie i pasja! Twoją pasją i życiem jest narzekanie i nicnierobienie! Weź się w garść, pokaż swój program i startuj w wyborach zamiast nudzić i biadolić???? 11:35, 20.01.2017


eljoteljot

48 4

Eks-prezydent Włocławka,nauczyciel z zawodu mógłby jedynie nauczyć wodociągowców lania wody.A oni to znakomicie potrafią. Spółki miejskie - Wodociągi,Saniko,MPE-C miały być według programu Komitetu Wyborczego Wyborców "Mieszkańcy Włocławka" kołem zamachowym dla restytucji przemysłu w mieście.A do tego potrzebne jest przede wszystkim oczyszczenie ich struktur z partyjnych działaczy i obowiązek płacenia miastu dywidendy. 11:07, 20.01.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

miesz(k)aniecmiesz(k)aniec

5 3

"Mieszkańcom Włocławka" a właściwie ich liderowi Jot Le... wysokiego mniemania o sobie nie brakuje. Ale tylko mniemania, bo oczywistych oczywistości nie widzieli. Za to wyborcy dostrzegli i powiedzieli: Państwu dziękujemy... 12:30, 20.01.2017


liczykrupaliczykrupa

7 2

Puknij się w łeb! Na dywidendę skądś pieniądze trzeba byłoby wziąć. No skąd ty "ekonomisto" z kulawą wiedzą? Z podwyżki cen mundralo, czyli byłby to dodatkowy podatek dla mieszkańców. Skąd tacy jak ty się biorą? 12:36, 20.01.2017


POPO

5 1

Do MPEC-u ma pobodbno chęć wrócić pan Pawlak .Chyba to niezły pomysł ? 13:50, 20.01.2017


eljoteljot

1 1

I znowu się mnie bierze za kogoś innego.Zaręczam że nigdy nie startowałem w wyborach i nie zamierzam.Dywidenda mogła by być gdyby oczyszczono spółki miejskie z tych wszystkich partyjno-towarzyskich naleciałości.A co do przegranej w wyborach KWW"Mieszkańcy Włocławka"to mam nadzieję że do następnych wyborów municypalnych ludzie przejrzą na oczy i zrozumieją że wybieranie partyjnych kandydatów do Rady Miasta jest drogą donikąd.A my po prostu lepiej się przygotujemy.I tych wszystkich partyjnych kolesiów wyrzuci się na zbity pysk. 21:40, 20.01.2017


K.S.K.S.

56 4

Czy prawdą jest że przewodniczący RM jest rozwodnikiem z zarzutami znęcania się nad rodziną, zadłużoną nieruchomością na ulicy Długiej w sąsiedztwie której funkcjonuje zakład pogrzebowy prawdopodobnie nielegalnie? Czy zadłużenie przewodniczacego powstało w okolicznościach dziwnie przyznanej dotacji? Czy była żona nadal prowadzi przedszkole na które otrzymała tak olbrzymią dotację? Czy zadłużonym w dziwnym funduszu (to nie bank) człowiekiem można łatwiej manipulować i sterować? Czy taki człowiek będzie postępował uczciwie gdy pojawi się szybka szansa spłaty zadłużenia? O dziwnym funduszu napiszę przy innej okazji bo to bardzo ciekawy temat. 11:09, 20.01.2017

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

 Werona Werona

4 21

A h....j cię to obchodzi zajmij się pracą nygusie 11:15, 20.01.2017


K.S.K.S.

17 4

Werona, To właśnie jest moja praca, zluzuj majty. 11:26, 20.01.2017


wiesław wojnarwiesław wojnar

4 11

Jakie to ma znaczenie czy ktoś jest rozwodnikiem? Sprawa dot. rzekomego znęcania się nad rodziną to wyjątkowo zgrana i niska karta - sprawę dementowała sama zainteresowana... 11:33, 20.01.2017


Ja1Ja1

8 1

Idz do Kukuckiego i jego zony i zadaj im te pytania. 13:31, 20.01.2017


Myśli cielęMyśli cielę

8 1

do wiesław wojnar11:33, 20.01.2017

Nie jest pan młodzieńcem, zatem wydawać by się mogło, że mając siwy włos można mieć trochę i wiedzy o życiu. W pana komentarzu tego nie widać.
Życie prywatne osoby publicznej jest bardzo ważne ponieważ pokazuje obywatelom czego mogę się spodziewać po osobie o takiej czy innej osobowości!
"Sama zainteresowana (uff co za dobór słów; --zainteresowana-- niby w czym?) dementowała"...
A dlaczego miała nie dementować? Czy za tym dementowaniem nie kryło się coś więcej?
A ta wspominana tutaj dotacja dla przedszkola, nie sugeruje panu odpowiedzi na taką wątpliwość?
Eeech, panie Wojnar - z miastaście , a gapaście. :D

13:48, 20.01.2017


PegazPegaz

43 4

To teraz pomyślcie drodzy czytelnicy, co niesie za sobą powołanie w spółce takiej partyjnej osoby. Przecież nie chodzi o jedną posadkę np. dla Pałuckiego w wodociągach! Wyliczamy:
1) Sponsorowanie inicjatyw partyjnych pod nazwą "ważnych dla rozwoju gminy" przedsięwzięć?
2) Udział firm KOLEGÓW w przetargach?
3) Dotowanie przychylnych mediów przez tzw. reklamy?
4) ?
11:12, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kinga :-)Kinga :-)

11 21

Stanisław Pawlak chyba by pasował do saniko bo widzę poprzedni wpis co niektórzy mają się czego bać skoro tyle osób na minusie 11:13, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

robolrobol

7 1

Masz rację. Każdy się boi wątpliwej wartości szefa. 12:40, 20.01.2017


Danek Danek

56 4

Brak słów co się w tym Włocławku wyrabia. W większości kraju SLD gra ogony, partia schyla ku upadkowi po latach nieudanych rządów i malwersacji a u nas w mieście rozwija się w najlepsze. "Cieszy" mnie powrót "nowych perspektywicznych" ludzi na nowe stanowiska.. Wawrzon, Pała, wieśniak Pawlak itd.. Trzeba pamiętać i wyciągnąć rękę do Łuczaka, Doleckiego.. bo musi jako stróż dorabiać.. Ludzie którzy normalna ciężką pracą się nie z hańbili.. Przyzwyczajeni do życia z państwowych pieniędzy.. Studnia bez dna. A emerytury 3.5tys mało.. A zaraz im niektórym UB pozabieraja.. I przyjdzie żyć za 1.5tys.. A życie kosztuje. Władzy brakuje i ciągnie do koryta. Klika to jest klika... Wstyd mi na to wszystko patrzeć i żal że muszę w takim kraju i mieście mieszkać.. A na koniec.. Polityka to jest jedna wielka k...a. Trzeba mieć zdrowie i nerwy.. Po co robią te wyboru samorządowe. Jak i tak rządzą ci na których człowiek nie głosował i ci którzy nie wygrali.. Czeski film.. 11:14, 20.01.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

eeeeeeecheeeeeeech

3 4

Pan Łuczak już od roku jest mieszkańcem Poznania ,na pewno nie dorabia jako stróż ,żyje godnie ,więc zastanów się zanim napiszesz co piszesz,nie obrażaj ludzi! 18:20, 20.01.2017


danekdanek

4 0

do eeeeeeeeeh..... Naucz się najpierw czytać ze zrozumieniem i dopiero komentuj. Widać że szkół dużo nie skończyłeś.. Czy tam jest napisane ze Łuczak jest stróżem? Po K.Łuczaku jest jeszcze jedno nazwisko... jego wafla.. Wiem że żyje w Poznaniu,godnie i b.skromnie. Zapytaj się go jakie pośmiewisko zrobił gdy zaprosił kilku kolegów na imieniny do lokalu? Dobrze że mieli przy sobie pieniądze... Zaprosić i kazać płacić... Kpina.. Chłopaki oczy otworzyli.. Komuniści!! ha ha.. 10:45, 21.01.2017


LubraniecLubraniec

37 5

Bardzo się cieszymy że najważniejsze funkcje we Włocławku obsadzamy wybitnymi mieszkańcami naszej gminy. Wloclawianie na zmywak do UK tak powinno brzmieć hasło wyborcze. Trzemaj się Stasiu czerwony nosku, nie raz jeszcze się napijemy a kto nam postawi hahaha masz rację,,, głupki z Włocławka. 11:22, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiesław wojnarwiesław wojnar

41 3

Pawlak? Serio aż taką krzywdę SLD chce sobie zrobić? 11:29, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

To jaTo ja

33 4

Pracuję z wieloma różnymi, pod względem wykształcenia i poglądów, ludźmi. Wszyscy twierdzą, że już nigdy nie zagłosują na obecnego prezydenta miasta (tak realnie to już burmistrza,bo rzeczywista liczba mieszkańców jest poniżej 100.000, nie patrzmy na tych zameldowanych, choć i tych ubywa). Ale wszyscy są kierowcami. Gdyby Wojtkowski zbudował miejską stację benzynową i rozprawił się z włocławską mafią paliwową (mamy najdroższe paliwa) , to bez problemu miałby następną kadencję. Radzę to przemyśleć, to pewne na 100%. 11:49, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObicaczObicacz

7 1

Za późno. Jeżeli nawet to obieca czy zrobi, to nikt mu nie uwierzy, że tak będzie już stale. Ja na pewno nie. 12:46, 20.01.2017


Brze...Brze...

6 2

Podziwiam pana Waldemara zacharka za zapobiegliwość dwu etatowego systemu wyładowczego w spółce skarbu państwa 1725 12:04, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

35 5

Te s..y sa jak jedna wielka rodzina. Nie pozwolą sobie zdechnąć, jak za bolszewików. Kiedy ludzie zaczniecie głosować na normalnych ludzi, a nie na tą bandę kolesi. Ten przedostatni nie potrafił baru utrzymać, a za miasto się bierze. 12:15, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

szynkwasszynkwas

10 0

to po kiego głosowałeś na człowieka z Lubrańca? 13:30, 20.01.2017


obserwattoorobserwattoor

38 4

Panie Prezydencie nie mogę zrozumieć przed wyborami z Pałuckim walczył pan na noże a teraz jak dobrzy koledzy. Nie mogę tego zrozumieć. Dodam że głosowałem na Pana aby odeszło od koryta SLD. Szkoda słów. 12:26, 20.01.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kumatykumaty

6 3

jesteś niekumaty politycznie. 13:27, 20.01.2017


WnuczekWnuczek

12 0

Moja babcie na wsi prowadziła hodowlę trzody chlewnej. Zawsze mi mówiła, opowiadał już wtedy gdy miałem 5 lat, że podczas jedzenia w korycie, gdy wlała tam żarcie - zwierzaki się ze sobą nie kłóciły. :) Były zgodne między sobą. 13:54, 20.01.2017


UopUop

15 2

W moprze jeszcze potrzebna zmiana na stanowisku dyryktora bo kiepsko się dzieje 12:33, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

szczery16szczery16

0 0

Proponuję Panią Jarzębowską, bo ma gest, a ucieszy się i Pałucki i Chmielewski 10:23, 21.01.2017


brickbrick

32 4

Komuna wróciła, a tak na prawdę nigdy nie odeszła z Włocławka. Odejdzie kiedy obecne tuzy zejdą z tego świata. 12:52, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ciepła kluchaciepła klucha

2 8

z lewicą jeszcze nikt nie wygrał bryczko 13:25, 20.01.2017


SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

24 4

To jest dopiero banda "kretynów politycznych" - i to na czele z Wojtkowskim. Aby stołki! Popatrzcie tylko na ich buźki. Wojtkowski mógł stworzyć koalicję z bezdomnymi albo z ludźmi mieszkającymi na zakręcie. On jakby mógł to w swoje gierki wciągnąłby Meringa i jego świtę. OTÓŻ BANDA KRETYNÓW POLITYCZNYCH śmieje się Wam wszystkim w twarz. Powstało mnóstwo nowych miejsc pracy we Włocławku, Wojtkowski spowodował, że we Włocławku nie ma żadnej osoby bezdomnej. Wszystkim żyje się lepiej, a on sam od wielu lat już się nie trzepie. Ja bym was wszystkich rozebrał do naga i kazał stać na Placu Wolności. Przecież wystarczy wprowadzić w polityce wolontariat i te "intelektualne bydło" samo ucieknie. Wolność i demokracja... Koń by się uśmiał. Jak można ludziom takie kity wciskać.
SEPARATYSTA BOBAS z Donbasu w pampersach 12:55, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

donieckdonieck

1 8

bobek a może szariat?. 13:20, 20.01.2017


aloaloaloalo

30 3

Pawlaka wykopią otrzepią z kurzu i będzie prezes jak się patrzy. Wstydu nie macie w tym SLD? Wojtkowski przybił sobie gwóźdź do trumny. Nikt mu Pawlaka nie zapomni. 13:02, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DyrDyr

0 2

Jak masz cos do Pawlaka to idz do niego i mu prosto w oczy powiedz a nie cwaniakujesz tutaj. 18:20, 21.01.2017


iceice

23 3

"...."namaszczeni" przez pierwszego koalicjanta Wojtkowskiego kandydaci wygrywali formalnie w konkursach ....." Jakich konkursach? Śmiech na sali!!! To coś nazywało się konkurs ? RN miała nakaz kogo ma wybrać i tyle. 13:07, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ciepła lluchaciepła llucha

2 7

z Lewicą jeszcze nikt nie wygrał lodziku 13:14, 20.01.2017


yyyyyyyyyyyyyy

23 4

A te nowe miejsca pracy to w MPEC-u dla kolesi Wojtkowskiego i Prezesa!!!!!! 13:16, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxx

5 9

napewno nie dla ciebie igreku. 13:22, 20.01.2017


BravoBravo

16 2

Z Pałuckim to Meringowi kolaborowało się i robiło interesy jednak najlepiej. 13:18, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SupcioSupcio

10 21

Bardzo się cieszę ze Pan Pawlak zostanie prezesem Saniko może wreszcie zrobi tu porządek :) Taki szef to skarb :) 13:21, 20.01.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

eheh

7 0

Pan Pawlak ma powrócić do MPEC , albo pan Pałucki 13:43, 20.01.2017


eljoteljot

6 0

To taki skarb jak teściowa.Najlepszy zakopany głęboko pod ziemią. 13:44, 20.01.2017


aliali

22 1

Tylko wtedy "ciepła llucho" , wg Prezydencika tego miasteczka ,miało być tak przejrzyście, miało być odpolitycznienie miejskich spółek. A co wyszło? Podział łupów i wsadzanie na stołek tych niesfrustrowanych! 13:24, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iceice

5 1

do xxxxxxx: Dla mnie i dla innych nie. Dla Ciebie tak, bo Ty z tych niesfrustrowanych cwaniaków. A propos: zanim coś napiszesz zajrzyj do słownika. 13:42, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

profprof

23 6

Dzięki Chmielewskiemu Komuna wróciła do Włocławka. Gratulacje Panie Chmielewski. 13:49, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rollerroller

5 2

Chmielewski po prostu został wyrolowany przez dwupozostałych. 15:35, 20.01.2017


Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

15 4

Rozebrać do naga i kazać stać na Placu Wolności. Niech was w takim stanie wasi wyborcy podziwiają. Bialutki szaliczek, bialutkie majtusie, bialutkie skarpetki, a w łbie słoma... Doktorat pisany pod patronatem MK co wynika z Wikipedii przy nazwisku "naukowca" z samoobrony. Ciekawy jestem ile dni postałby sobie nago na placu Wolności specjalista od hipoterapii w sprzężeniu z kebabami i ta od wiecznej szczęśliwości. Pan Radny Chełminiak niech się też lepiej schowa w norze bo wydaje mi się, że zaczyna mieć polityczną chcice.
Ja bym was dopiero przy korycie do pionu ustawił. Biały szaliczek, białe majtusie... A były prezydent Andrzej P. powinien założyć sobie białe majtusie na główkę. Buhahaha. Niesamowita gleba!
SEPARATYSTA BOBAS z DONBASU w Pampersach
13:52, 20.01.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

psychiatrapsychiatra

3 2

Gościu masz chyba poprzestawiane w głowie!!! Zdiagnozowane poważne odchylenia od normalnych zachować. Albo kogoś chcesz odstrzelić, albo stawiać w majtusiach i to słownictwo: "chcica". Powinieneś się leczyć i to na serio. Myślę, że wcześniej czy później wylądujesz albo na Okrężnej na przesłuchaniu albo na Szpitalnej w Oddziale Dziennym Psychiatrycznym. 18:21, 20.01.2017


do psychiatry!do psychiatry!

2 2

Nie strasz polityczny kołku. 19:13, 20.01.2017


Chcica Chcica

3 1

Psychiatra jest bajkopisarzem i politycznym oszustem. Słowo chcica oznacza pragnienie czegoś. Osobiście mam chcice was nie oglądać w mediach. Czy widzisz w tym coś złego? Każdy ma jakąś chcice. Jeśli nie podoba ci się słownictwo zgłoś się na Okrężną i tam ci wytłumaczą co oznaczać może "polityczna chcica". 20:02, 20.01.2017


CzyliCzyli

29 3

Czyli nic się nie zmieniło we Włocławku układy i układziki były są i będą zwykłe bagno 13:52, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

25 3

Moim Drodzy i Kochani Wyborcy. Znowu Wam muszę przypominać, że :
TYLKO BUDŻETOWE KORYTKO !!! ZERO ROBOTY, ZERO STRESU, KASKA LECI CZY SIE STOI CZY SIĘ LEŻY
CI SAMI LUDZIE OD POKOLEŃ ŻERUJĄ NA PODATNIKACH I NIE MA ZNACZENIA CZT PZPR, CZY PO, CZY PIS CZY SLD. NAWET MOŻE BYĆ NSDAP TO I TAK BĘDA CI SAMI
WASZ UMIŁOWANY PRZYWÓDCA Z BRUKSELI ZA JAKIEŚ 130K/MSC+DODATKI 14:27, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JakkkJakkk

0 5

Jeżeli masz umijętności i przygotowanie kandyduj może się na tą kase której panu Tuskowi zazdrościsz załapiesz. 18:26, 20.01.2017


gimbusgimbus

19 4

Chełminiak? A jakim wykształceniem może się pochwalić? Jakimi umiejętnościami? Pamiętam go z gimbazy, to jakoś szału nie było..... 15:51, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BravoBravo

6 4

Nie wiem jakie ten pan posiada wykształceniem natomiast wiem , że bardzo lubi Lucjana i kryptopedofila Pawła Szymańskiego z Ostrowskiej 8. 16:04, 20.01.2017


InaIna

26 1

Co za dziadoskie miasto tylko stołki dla kolesi. Jak osoba wykształcona i nie mająca znajomości na mieć pracę !!! Trzeba w kolejnych wyborach głosować na osoby nowe i daj im szansę a nie klika stołki przestawia raz na prawo raz na lewo - obrzydliwe kolesiostwo! 16:00, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NikorNikor

13 1

Róbcie tak dalej. 16:04, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anty Wojtuś anty Wojtuś

23 4

głosujcie dalej na takich pajaców jak Wojtkowski to zrówna włocławek do rangi wsi pod Pikutkowem bo przecież Pikutkowo się rozwija a Włocławek się zwija 16:41, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sadystasadysta

20 2

Czytam, czytam i niedowierzam giełdzie pomysłów przy obsadzaniu kolejnych stołków. Nie odniosę się do radnego Chełminiaka, może dlatego, ze słysząc Jego wypowiedzi widzę w miarę myślącego młodego człowieka, który ma swój etat chyba całkiem nie zły i do tego jest radnym. Krótko mówiąc głodnym nie chodzi, i czy warto pchać się na nie pewną posadę Prezesa tej czy innej spółki widząc postawę Prezydenta jak kurka na kościele. Przecież nie wiadomo jak długo ta tzw, koalicja przetrwa, może w połowie roku znowu strzeli focha i zerwie kolejną koalicje. Ten gościu jest mało przewidywalny i już nie wiarygodny jako partner. Stara zasada mówi kto zdradził raz zdradzi kolejny. A gdy smród zajrzy w oczy przed kolejnym budżetem znowu będzie się łasił i przymilał jak wyliniałe kocisko.
Wracając do innego "kandydata", to nie sądzę aby były Prezydent miał ochotę bycia Prezesem na nie pewnej posadzie i bycia uzależnionym od humorów Pana Prezydenta. Skoro ma emeryturę, jest radnym i ma dodatki za bycie w komisjach to ma nie mniej niż Prezes tej czy innej spółki i spokój i pewność do końca kadencji.
A co do tej pory robił narwaniec Prezydent? Zaprzedał obcej firmie z innego terenu zyski i podatki nie do naszego budżetu. Zachowuje się jak rozkapryszony i bardzo leniwy bachor, czy warto z kimś takim współpracować. Wyjątkowo wątpliwa przyjemność. 17:30, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TurkućTurkuć

4 0

Celne. Ja tylko dodam, że eks prezydent ma fuchę i współ- w Zieleni Miejskiej, która kiedyś była własnością Włoclawka. 19:33, 20.01.2017


mieszkammieszkam

15 2

I komuszek milicjant pałucka prezes haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 17:42, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czerwona_GnidaCzerwona_Gnida

8 1

Politycy we Włocławku twierdzą że mieszkańcy mają pamięć złotej rybki :)
Ciekawe czy się mylą?
https://www.youtube.com/watch?v=1t8GdnnjtLA 18:06, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

6%6%

18 2

Tez chciałabym pracować w UM, ale nie mam szczęścia na rozmowach kwalifikacyjnych i zawsze zatrudniony jest ktoś lepszy ode mnie. 18:11, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JomJom

18 1

Zachowują się jak prostytutki 18:32, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

9 5

Wszystkich rozebrać do naga i wystawić na Plac Wolności. Radnego Chełminiaka też - to tak profilaktycznie by nadchodzącego wirusa wyplenić. Chmielewskiego z PIS-uaru też on ci nie inny tylko nagle od koryta oderwany.
Dajta coś uczknąć... radnemu pasibrzuchowi oligofrenopedagogowi w sprzężeniu z hipoterapią, to świetny strateg polityczny, wuefista, i jeszcze raz wuefista. Wyśmienity ma płaszcz, chód dyplomatyczny, chłód emocjonalny i siarczystą ripostę. Ten Pan się marnuje. Dajta mu np. prezesowanie w MPK. Doświadczenie w transporcie publicznym posiada, osobiście ongiś miałem przyjemność korzystać z usług TAXI i bylem z nich zadowolony. Sierotkę Marysię z SLD ustanowić dyrektorem muszli koncertowej w Ciechocinku wraz z pływającą sceną, spadkiem po byłym przełożonym Marysi. DO MPEC-u posłać Kowala by podkuł Kuzniewicza i Wawrzonowi coś dajta bo tak się patrzy i patrzy...
Jarunia z PIS-u odwołoli, biedactwo... Gdzie jest Zboniu? Gdzie jest posłanka od Aniołów ?
Jakby zakończyć powyższe peany. Chyba tak: rozebrać do naga wszystkich i puścić w skarpetkach... Teraz ino patrzeć kiedy Kukulek, nowy przewodniczący włocławskiego kabaretu, uratuje pastuszka Solejuka z płomieni... Podobnie jak Żak w filmie Ranczo.

SEPARATYSTA BOBAS z DONBASU W PAMPERSACH w imieniu tych co nie głosują na Was, bo mają Was wszystkich w czterech literach. 19:10, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wyborca SLD łamane pwyborca SLD łamane p

6 0

Pan będzie miał sprawę na Okrężnej. Nie wolno radnych do naga rozbierać bo będzie im zimno. Oni uwielbiają ciepłe posady, a tak mogą nabawić się katarku. A fe tak nie można, pan jest niezrównoważony, pan krytykuje "włocławski kabaret polityczny", takie rzeczy są prawnie zabronione i niedopuszczalne. Niech pan się leczy na koszt radnych. 19:43, 20.01.2017


SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

12 0

Szanowni Państwo!
Biały szaliczek... a wokół ujmujący czar płynący z doktoratu...
Pytanie na śniadanie : Kto z Państwa wie co za wybitny naukowiec był promotorem kilku doktoratów z zakresu nauk humanistycznych na różnych uczelniach krajowych, w tym doktoratu naszego włodarza miasta, polskiego polityka i nauczyciela akademickiego, posła na Sejm VI i VII kadencji?
SEPARATYSTA BOBAS z DONBASU w pampersach 20:21, 20.01.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BravoBravo

2 0

Ja wiem , ja wiem Panie Separatysto, To Mirosław Plagiator Krajewski z Rypina , obecnie Prezes Włoclawskiego Oddziału Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. 20:45, 20.01.2017


do Bravo!do Bravo!

2 0

Jakiego Towarzystwa Dzieci i przepraszam o co chodzi? Jeśli zatem promotorem owego zacnego doktoratu był uczony Mirosław z Rypina,co wynika także z Wikipedii, czy czar płynący z tegoż doktoratu, unoszący się nad białym szaliczkiem, jest na tyle ujmujący, aby wszem i wobec nachalnie nim szastać? Co sądzisz, w kontekście czaru unoszącego się z tego konkretnego doktoratu, o dziale filozofii zwanego etyką?
Szanowni Państwo,
Tytuł naukowy to nie wszystko. Ważne co mamy takiego mamy we "łbie". Osobiście prywatnie nie mam nic do Pana Prezydenta Wojtkowskiego i zbytnio nie przejmuje się czyimś wykształceniem. Powiem więcej, posiadam ustne opinie, z których wynika, że Pan Prezydent Wojtkowski może być nawet bardzo porządnym człowiekiem. Niestety szamocze się jako zwierzchnik miasta i w tej materii mam pewne zastrzeżenia. Nie do końca wina leży po stronie Pana Prezydenta. Uważam radę miasta, gminy, itd za twór wielce szkodzący. Prezydent wybierany przez społeczeństwo powinien rządzić w mieście samodzielnie. Gdyby sprawował władzę samodzielnie wówczas tego cyrku byśmy uniknęli, co najwyżej oberwałby podczas następnego podejścia do prezydentury.
SEPARATYSTA BOBAS Z DONBASU w pampersach
21:57, 20.01.2017


FUCK FUCK

19 2

Polityczne PROSTYTUTKI 20:41, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

5 1

Szanowni Państwo,
Tytuł naukowy to nie wszystko. Ważne co mamy we "łbie". Osobiście prywatnie nie mam nic do Pana Prezydenta Wojtkowskiego i zbytnio nie przejmuje się czyimś wykształceniem. Powiem więcej, posiadam ustne opinie, z których wynika, że Pan Prezydent Wojtkowski może być nawet bardzo porządnym człowiekiem. Niestety szamocze się jako zwierzchnik miasta i w tej materii mam pewne zastrzeżenia. Nie do końca wina leży po stronie Pana Prezydenta. Uważam radę miasta, gminy, itd, za twór wielce szkodzący i całkowicie zbyteczny. Prezydent wybierany przez społeczeństwo powinien rządzić w mieście samodzielnie. Gdyby tak było wówczas tego cyrku byśmy uniknęli, co najwyżej by oberwał podczas następnego podejścia do prezydentury.
Ogólnie w kolonii polskiej legalnie grasują oszuści polityczni. Jest ich ogromna masa, to tzw. larwy. Ich zachowania nie wyczerpują znamion art. 286 par.1 kk, a zatem w mojej ocenie nie można ich za polityczne manewry i oszustwa pociągnąć do jakiejkolwiek odpowiedzialności karnej. Oszustwo polityczne powinno mieć swoje miejsce w kodeksie karnym, ale do tego nie dopuści żadna opcja polityczna, bo wszyscy poszliby siedzieć do kicia i Zakład Karny we Włocławku by nie nadążał rejestrować nowych klientów. Zero kasy - przerzucić ich na wolontariat i nastąpi znacząca zmiana.
SEPARATYSTA BOBAS Z DONBASU w pampersach 22:23, 20.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tamtontamton

0 0

Toczysz pianę niczym bałwany na Bałtyku. Jeżeli prezio i jego urzędnicy tworzą dokumenty, które akceptuje Rada Miejska a Wojewoda odrzuca to na śmieci, (tak jest) to o czym to świadczy? 20:29, 21.01.2017


jabujabu

6 3

A tego vice z PiS w końcu odwołali. 22:32, 20.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JacekJacek

1 1

A ja popieram ten wybór. Bardzo dobra kandydatura. Chociaż kibicuję zupełnie innemu ugrupowaniu, to uważam, że jest to właściwa osoba na właściwym miejscu. A w wyborcy1 wyczuwam histerię. A może wyborca1 chciałby zostać wiceprzewodniczącym Rady - a tu lipa - nie ma takiej możliwości? 21:47, 21.01.2017


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


esbecfesbecf

16 2

Panie Prezydencie jakiego haka ma na Pana Teodor. 08:55, 21.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BobikBobik

0 0

A jaka jest najczęstszą słabość mężczyzn w średnim wieku? 11:52, 22.01.2017


topolkatopolka

5 3

Chelminiak jeszcze kieruje u ojca brata naganianiem SWIN na samochody,te chude na lewo te tluste na prawo , o takie ma ta dziecina doswiadczenie !!!!! 13:18, 21.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HALLO TU WŁOCŁAWEKHALLO TU WŁOCŁAWEK

7 2

Panie i Panowie z SLD, już wielu od was odeszło jedni na tamten świat drudzy do swoich zajęć a wy jak wygłodniałe wilki walczycie o stołki! Gdzie kompetencje, gdzie młoda generacja ludzi przedsiębiorczych i aktywnych zawodowo? Jak wam nie wstyd, że młodzi wyjeżdżają za chlebem a wy blokujecie miejsca pracy. Od jutra niech mieszkańcy się organizują, aby odpolitycznić Włocławek, jako kolejarz bezpłatnie podstawię wam pociąg, abyście odjechali stąd w siną dal. Wyborcy za 2 lata wybory- wybierzcie ludzi naprawdę wartościowych i przyzwoitych, abym się nie wstydził za Włocławek. 13:36, 21.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Uzdrowisko! !Uzdrowisko! !

15 2

Proponuję na vice prezydenta najlepiej od finansów Bogumiła Witkowskiego z SLD.. Serdeczne pozdrowienia z Uzdrowiska Wieniec... Też komuch czerwony... Rękę do pieniędzy ma.. Powiedziałbym więcej,że pieniądze kleją mu się do rąk.. Stary *%#)!& , jedną nogą na tamtym świecie a do tego złodziej... A skoro złodziej to do rządzenia się nadaje! 15:23, 21.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

8 1

Tu macie Moi Drodzy Wyborcy-płatnicy, jak władza se żyje i podróżuje za Wasze
https://www.youtube.com/watch?v=a3Cvn_vpI5k
podniecacie się kto kogo zastapi, a to tylko świnie przy korytku się przepychają; ci ludzie bez Was Drodzy Płatnicy nie zarobiliby na chleb i wodę 16:38, 21.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca Wyborca

9 20

Rasowy farbowany lis został wiceprzewodniczącym rady miasta z ramienia SLD!!!! Żenada !!! W SLD go nietolerują a Wy dajecie mu stołek?! Panie Krzystofie!!! 17:01, 21.01.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HanaHana

1 0

A ja uważam, że to bardzo dobra kandydatura - a takie komentarze tylko to potwierdzają - zwykła ludzka zazdrość i zawiść. 21:08, 21.01.2017


PiotrekPiotrek

1 0

A ja jestem członkiem SLD od kilkunastu lat i nic mi nie wiadomo, aby nasz kolega obecny wiceprzewodniczący był nietolerowany - jest wręcz przeciwnie. 21:26, 21.01.2017


RoniiRonii

9 2

Mówią że czasy się zmieniły a tu aparatczyki partyjne 17:15, 21.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

9 1

Na marginesie w innej sprawie. Nastał czas studniówek i w związku z tym mam pytanie : dlaczego bale studniówkowe stają się polityczne? I tak chociażby wystarczy spojrzeć na galerię zdjęć ze studniówki Zespołu Szkół Budowlanych. Jakim prawem na balu zjawiła się Pani wiceprezydent, której nazwiska nie znam? Czyżby absolwentka? Tak się nauczyli i wszędzie ich pełno, choć ludzie mają ich serdecznie dosyć... Apel do młodych ludzi - wypraszajcie "polityczny kabaret" za drzwi! 21:12, 21.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BravoBravo

0 0

Nauczała w tej szkole, jednak nie wiem jakiego przedmiotu.Może pdagogiki specjalnej , by budowlańcy nie rzucali mięsemi nie byli agresywni , bo jak wiadomo autyzm takie ma prawdziwe oblicze. 00:17, 22.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

2 0

do Bravo
Wydaje mi się, że włocławska Michałowa nie nauczała w Zespole Szkół Budowlanych, bo niby jakiego przedmiotu? Konstrukcji budowlanych? Technologii robót wykończeniowych? Nie sądzę także by była pedagogiem szkolnym! Może nauczała w warsztatach szkolnych Zespołu Szkół Nr 3 we Włocławku i jeździła wózkiem ? Tego nie wiem, ale wiem, że ma w sobie dużo empatii, i zaczyna machać na ludzi paluchem. Psycholodzy twierdzą, że niektórym władza centralnie ciśnie na sagan i układ moczowy. Ten pogląd naukowy w pełni podzielam.
Kto to widział żeby wbijali na studniówki, oni nie mają już gdzie uprawiać godów politycznych, dlatego łapią się na wszystko co leci w eterze. Inną kwestią jest, że ktoś musi ich na te bale zapraszać. Nie sądzę by był to pomysł uczniów.
SEPARATYSTA BOBAS Z DONBASU w pampersach 10:19, 22.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qw_qw_

8 0

Normalnie jak za PRL... żaden dyrektor/kierownik działu z konkretną wizją nie może awansować, bo... kolega z partii już aż miesiąc czeka na "fuchę"... ten kraj to kpina. 12:14, 22.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

5 1

My komentujemy a Oni nędzne postacie po studiach za kasę i stanowiskach po zajomości mają to głęboko w dupie. Parodia tylko jest a nic lepiej dla zwykłych obywateli sie nie dzieje. 12:30, 22.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FranzFranz

2 1

Same k.rwy i alfonsi. 13:27, 22.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%