Zamknij

Grządziela poniosło na sesji rady miasta!Obraził kobietę! "Ja g.... nie tykam, bo g.... śmierdzi!"

Grażyna SobczakGrażyna Sobczak 14:54, 27.03.2017 .
Skomentuj Z poniedziałkowej sesji rady miasta najgłębiej zapadną nam w pamięć słowa radnego Krzysztofa Grządziela do radnej Olgi Krut-Horonziak. Fot. N. Seklecka. Z poniedziałkowej sesji rady miasta najgłębiej zapadną nam w pamięć słowa radnego Krzysztofa Grządziela do radnej Olgi Krut-Horonziak. Fot. N. Seklecka.

Z poniedziałkowej sesji rady miasta najgłębiej zapadną nam w pamięć słowa radnego Krzysztofa Grządziela do radnej Olgi Krut-Horonziak. - Ja g.... nie ruszam, bo g.... śmierdzi! Ja się do pani odzywał nie będę - wykrzyczał Grządziel. 

Te słowa padły w trakcie kilkugodzinnej dyskusji poprzedzającej głosowanie w sprawie powołania nowej miejskiej spółki, która zajmie się budownictwem komunalnym. 

[ZT]24487[/ZT]

Krzysztof Grządziel (SLD) jest gorącym orędownikiem powołania Miejskiego Budownictwa Mieszkaniowego (nazwa nowej spółki).

- Włocławek długo czekał na tego typu propozycję. To rozwiązanie da dostęp do mieszkań ludziom biednym i średniozamożnym i oznacza rozpoczęcie rewitalizacji starego miasta, czego przez wiele dekad nie udało się zrobić. Dostaniemy ok. 50 - 60 mln złotych  (suma środków, które Włocławek może dostać m.in. z rządowego programu Mieszkanie+ red.) nie związanych żadnymi należnościami z gminą. Ten projekt to rozwój dla miasta, mieszkania dla potrzebujących i poprawa kondycji naszych firm budowlanych  - przekonywał Grządziel.

Olgę Krut-Horonziak (niezrzeszona) można z kolei bez przesady nazwać największym krytykiem tego pomysłu.

- To skandal i zwykły szaber finansów miasta. Różne rzeczy widziałam w samorządzie, trafione i nie, ale takiego jeszcze nie. Nie stać nas na zakup po kilkaset złotych urządzeń dla straży miejskiej do pomiaru zanieczyszczeń, a stać na wywalanie dla prezesa, wiceprezesa, na biurka, komputery i kosze na śmieci. To traktowanie mieszkańców jak głupków spełniających zachciankę finansową grabieżcom - grzmiała radna.  

Ostatecznie głosami SLD i PO  (13 głosów za, 10 radnych wstrzymało się, głosów przeciw nie było) powołano spółkę Miejskie Budownictwo Mieszkaniowe. Radni PiS już na początku sesji chcieli zdjęcia tego punktu z porządku obrad.

-  Budownictwo powinno być realizowane poprzez zasoby własne urzędu miasta, mamy odpowiednie wydziały, nie stać nas żeby utrzymywać kolejny twór - tłumaczył Jarosław Chmielewski, szef PiS we Włocławku. 

Ostatecznie Chmielewski zarzucił urzędnikom "nieprofesjonalne podejście do działań".  - Nie wyjaśniliście, na co pójdą te środki, dlatego ta cała dyskusja - stwierdził.  

Radny Józef Mazierski (PiS) zwracał uwagę, że do końca kadencji został rok i siedem miesięcy, a we Włocławku nie wybudowano żadnego budynku komunalnego.

- Przespaliśmy! Kilka miesięcy temu przyjęliśmy miejski program rozwoju budownictwa komunalnego, nic z niego nie jest zrealizowane! Dlaczego MTBS (Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, w którym miasto ma 44 proc. udziałów  red.) nie buduje mieszkań - pytał Mazierski. - W tym roku też żadnego nie wybudujemy - stwierdził.     

Wiceprezydent ds. gospodarki komunalnej, Jacek Wojciechowski odpowiedział, że miasto ma za małe udziały w MTBS, aby posłużyć się nim podczas aplikowania o środki z rządowego programu Mieszkanie+ udzielane przez Bank Gospodarstwa Krajowego.

Przewodniczący rady miasta Krzysztof Kukucki, który znalazł się w ogniu krytyki, kiedy nie zdyscyplinował Krzysztofa Grządziela za jego ostre słowa do radnej Olgi Krut-Horonziak przekonywał, że powołanie nowej spółki oznacza "podwaliny do prawdziwej rewitalizacji starego miasta"

Na sesji obecny był Aleksander Jankowski z TFI BGK S.A., zarządzający Funduszem Municypalnym powołanym do udzielania gminom kapitału na budowę lub modernizację budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej. 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(84)

kupakupa

88 60

powiedział prawdę. 16:13, 27.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kupakupa

0 0

nadepnij na mnie -to do "kciuk w dół". 16:51, 30.03.2017


reo

xxxxxxxx

98 52

Czy mówiąc że g....a się nie tyka miał na myśli Kurt- Horonziak jeśli tak to zdecydowanie popieram. 16:51, 27.03.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

lala 20lala 20

3 0

To jesteś tym samym co twój idol wypowiedział(wychlapał papą),kultury i szacunku nauczcie się obydwaj ,PROSTAKI ,SŁOMA WAM WYSTAJE ,ŻAŁOŚNI,MDLI NA WASZ WIDOK..!!!! 19:18, 29.03.2017


pucio puciopucio pucio

0 1

lala,bucik ci się rozpi...ala. 16:45, 30.03.2017


dddddd

110 34

No cóż słoma zawsze z butów wyjdzie. 16:54, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szybki MiśSzybki Miś

99 27

Przykre. Ale jak to jest tak świetny pomysł partii SLD to dlaczego pan Grządziel nie postawi tego z własnego budżetu... Przecież to czysty zysk???? A nie bierze się za Uzdrowiska wtapia miliony i płacze że nie ma zysków i odnajduje wsparcie od Ukraińców, tak wygląda zapewnianie pracy Włocławianom... Oj przykre jest zadłużanie naszego biednego miasta... 17:27, 27.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CWCW

23 8

Przecież to logiczne, że to się nie opłaca.
Wg rady waszego miasta: pieniądze z podatków to pieniądze niczyje (oczywiście są wszystkich obywateli) więc można je kraść i wydawać na wszystko po zawyżonych kosztach.
Zamiast budować dewelopersko to we Włocławku budują komunalne jak nigdzie indziej w Polsce :D Oj prokuratura będzie miała co robić za 10lat. 18:07, 27.03.2017


KujawiakKujawiak

95 12

Kultura polityczna po włocławsku. 17:31, 27.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

goscgosc

34 4

od dawna wiadomo ze grzadziel to cham i prostak. sloma butow wystaje. dorobil sie na kolesiotwie i swiruje wielkiego bambra a sumienia czystego nie ma. bawi sie w polityke tylko po to ze dzieki temu ma furmanke pieniedzy. 19:54, 27.03.2017


zazazaza

89 29

To .co dzieje się w Wieńcu Zdroju to zgroza.Pan Grządziel podobno g.. nie tyka,ale za to szambo popisowe tam robi.Beton,hangary,ogrodzenia (lasu?) a do tego wycinka drzew ,które nadawały specyficzny charakter temu miejscu.Szamba nie można nazwać perfumeria,jak rzekł klasyk,nawet ,jak kwiatuszków się nasadzi. 17:47, 27.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wrrrrrrwrrrrrr

6 35

Do zaza: czy tam zaraza- zrobiłaś coś dobrego dla miasta, to się pochwal, może jesteś lepsza od lepszych - do dzieła a później krytyka- dobrze? 18:35, 27.03.2017


CWCW

105 7

Włocławek to jednak jest dziwne miasto...
a przynajmniej takie jest pod względem władz.

1. Mieszkania dla biednych budowane przez miasto będą pewnie NAJDROŻSZYMI mieszkaniami w Polsce przynajmniej wg faktur. (Tzn wszyscy podatnicy wybudują te mieszkania za 50-60mln, z czego pewnie firmy zewnętrzne wyprowadzą 2/3 pieniędzy i podzielą je między sobą, a wybudują najtańszym kosztem).
2. Miasto wybudowało już najdroższe przedszkole w Polsce. (6-mln na Kaliskiej czy Zbiegniewskiej)
3. Miasto zamknęło basen Delfin, z powodu remontu.
Remontu nie ma, bo nie ma projektu. Przez pół roku basen mógłby działać i zarabiać na swoje utrzymanie, ale nie.. po co.
4. Urzędnicy straszyli podniesieniem ceny biletów MZK do 3zł. Potem z dumą oznajmili, że takich podwyżek nie będzie, ale ostatecznie "poszli na kompromis" i podnieśli ceny o 10 groszy.

Chyba najgłupsza polityka władz miasta w Polsce :D
18:02, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator 13Obserwator 13

86 10

To poprawa kondycji Naszych firm budowlanych ....tak powiedział Grządziel.
Nie liczy sie to ,że zadłuzymy miasto tylko to ,że znowu napchamy pieniądze Włocławskim " rekinom budowlanym" , którzy już sami nie wiedzą co z nimi robić bo tyle ich " odłożyli".
To zwykła polityka tzw nowobogackiego " prywaciarza" .... 18:07, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qw_qw_

50 3

Pan Mazierski zadał pytanie, które nasunęło mi się już na samym początku czytania artykułu - czemu MTBS nie buduje tychże mieszkań - chociaż... po tylu ekscesach w tej spółce lepiej ją zlikwidować i powołać w jej miejsce coś nowego - ekonomicznego (albo przynajmniej odwołać obecny zarząd, powołać nowy i skrupulatnie oceniać jego decyzje - tego powinna pilnować opozycja, ale jak to bywa w naszym polskim bagienku - opozycja chwyta jedynie potencjalne głośne medialnie sprawy, a rzeczywiście palących problemów nie tyka, bo sami nie mają pomysłu na rozwiązanie, jak np. remont dworca i przejazdu na Kaliskiej) 18:17, 27.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

goscgosc

11 1

wg tego co powiedzial smieszny kukucki "MTBS jest spółką nad którą miasto nie ma kontroli" - a nie ma bo miasto posiada tylko 44% udzialow a jak kazdemu wiadomo ten kto ma wiekszosc udzialow ma prawo glosu. Zastanawiajace jest tylko to kto wpadl na genialny pomysl kupowania udzialow w "prywatnym" przedsiębiorstwie jakim jest MTBS Sp. z o.o. Kolejna śmieszna rzecz to to, że MTBS nie ma żadnych własnych udziałów czyli spółka widmo z wlasnym zarządem, nad którym kontrole ma prywatna firma budowlana Budomex :p Ręka rękę myje, kasa się zgadza a mieszkancow Włocławka mają w d...e ot cały cyrk Włocławski. Potrzebny mądry mecenas, który by się zajął tym syfem i prokuratura, ale z całkiem innego województwa. Nóż w kieszeni się otwiera jak człowiek sobie uświadamia w jakim syfie mieszka i jakie chłopki tym syfem zarządzają. 19:46, 27.03.2017


RADNY Z RADNY Z

111 11

Kukucki to moze i musi Grzadzielowi Buty Czyscic !!!! to Kukucki tanczy jak mu Grzadziel GRA !!!!!!Ludzie to GRZADZIEL Rzadzi Wloclawkiem czy wy tego NIEWIDZICIE !!!!! a te Chlystki jak Kukucki czy Chelminiak to Zolnierzyki Drobne i Posluszne dla PZPR !!!!!!! 18:24, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzokSzok

108 19

Nie przepadam za panią Kurt-Horonziak, ale Grządziel zachował się bardzo chamsko i prostacko, jeśli taki z niego filantrop i walczy o biednych, niech weźmie ich do swojego pałacu 18:34, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxx1xxxx1

98 2

to wszystko to kupa gówna! cale to kolesiostwo! to ludziki ktore zyja cały czas pasożytniczo-kosztem innych! 18:37, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kacperekkacperek

33 40

Jeżeli radna dwojga nazwisk coś totalnie krytykuje, to należy to olać , iść dalej i realizować plan.
A panu Chmielewskiemu też bym coś powiedział, jednak słowa nie nadają się publicznej wypowiedzi/ raczej oko w oko/. 18:47, 27.03.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TotoToto

16 15

Weź ty czerwona kanalio zajmij się czymś pożytecznym, zamiast wypisywać te prostackie posty
18:57, 27.03.2017


ZiutekZiutek

12 8

TOTO !
Idż do spowiedzi " prawdziwy Polaku i patrioto w jednym" bo wszystko co wygadujesz to nie tylko brednie ale przede wszystkim wielki grzech. 20:55, 27.03.2017


.,. .,.

62 8

Powstała kolejna spółka, żeby kolesie mieli robotę i mogli się nachapać, miasto jest *%#)!& zadłużone, czy Grządziel tego nie widzi, jako podatnik stanowczo protestuje, miasta na to nie stać, żeby dorabiać cwaniaków 18:49, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kuku na Mu,,,,Kuku na Mu,,,,

49 7

eee sorry Kukucki "kiedy nie zdyscyplinował Krzysztofa Grządziela za jego ostre słowa do radnej Olgi Krut-Horonziak przekonywał, że powołanie nowej spółki oznacza "podwaliny do prawdziwej rewitalizacji starego miasta"" to co Pałucki robił przez 8 lat to nie była rewitalizacja. Wtedy piałeś orgmiastyczne pochwały rewitalizacji po Pałucku. Przypomnę tą bardzo sławną w Polsce i nie tylko.
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/zepsuli-nam-rynek-betonujac-za-5-mln-zlotych/zphl2lr

18:53, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rere

77 7

Jak to się mówi chłop wyjdzie ze wsi, ale wieś z chłopa nigdy. 18:54, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SLOMASLOMA

59 8

Temu co pochodzi z okolic Radomska zawsze bedzie towarzyszyc Towarzyszowi Sloma w BUTACH !!!! 18:56, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jkbohvgjkbohvg

56 12

NOWA SPOLKA by dac posade tym z PZPR !!!!! Oni wciaz niesmiertelni !!!! Chore Miasto Chory Wloclawek i jeszcze Prezydent Pol......k. PZPR+PO= TO SAMO tylko nazwy sie zmieniaja ! 19:02, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WarszafkaWarszafka

42 9

Wchodzi "nowy warszafiak" do baru i krzyczy:
-Barman *%#)!& pstryk polej.
A barman na to :
-A słomkę z butów wyciągnąć?
19:22, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jestem jestem

49 23

zaskoczona tym że wybierają Pania Kurt Choronziak na radną ! Ta kobieta nigdy moim zdaniem nic dobrego dla miasta nie zrobiła jako radna. 19:34, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BenekBenek

39 1

W mtbs też nam obiecywano że będzie cudnie i tanio a teraz ???? Proponuję niech wypowiedzi się ci co mpadli te bagno czynsz 720 zł i do tego nikt nie wie czy kiedykolwiek będziemy mogli wykupić. Na dodatek bloki powstawały w 2008 roku i już się rozlatują 19:46, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goscgosc

65 10

od dawna wiadomo ze grzadziel to cham i prostak. sloma butow wystaje. dorobil sie na kolesiotwie i swiruje wielkiego bambra a sumienia czystego nie ma. bawi sie w polityke tylko po to ze dzieki temu ma furmanke pieniedzy. 19:55, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IzabellaIzabella

9 65

Moi zdaniem czas wybrać .Nowoczesną, tam młodzi przedsiębiorczy ludzie. Mój głos oddam na Nowoczesną. 20:16, 27.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AchojAchoj

16 2

Achoj mnie to obchodzi 20:30, 27.03.2017


afdafd

45 18

No a skoro horonziakowa uważa to za marnowanie pieniędzy to jak nazwie swój byt w KRUS? Mogłaby byc na emeryturze ale stołek jej miły. Kierownikiem tam powinna zostać osoba, która tam pracuje od lat a nie ona, Grządziel miał rację! 20:18, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szczery16szczery16

60 10

Sumliński napisał, że DGS powstał za pieniądze od mafii, których nie oddał. Za to główny wspólnik tej firmy popełnił samobójstwo strzelając sobie osiem razy w brzuch podobno ostatni raz już jak umarł. Stąd chamstwo Grządziela mnie nie dziwi. 20:25, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KijKij

56 19

Precz z czerwoną pajęczyną, która dba tylko o swoje interesy! 20:35, 27.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LALA 20LALA 20

1 1

A pisiorstwo to o co "dbają" _no tak ,misiewicze ,piotrowicze ,macierewicze ,sasiny, szyszkowicze itd ,itp ,HAHAHAHA... 20:20, 29.03.2017


BlancaBlanca

61 9

Warto być człowiekiem przyzwoitym, ci ludzie powinni paść krowy a nie reprezentować nasze miasto! 20:36, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piwoszpiwosz

36 18

Pani Olgo do dzieła,zaskarżyć uchwałę do wojewody z PiS, a ten ją uchyli/na Chmielewskiego i Debczynskiego nie ma co liczyć /.Maźy mi się pałac kultury we Włocławku z kapsli -wrocławianie do dzieła. 20:53, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

90 15

Nie cierpię tego typa Grządziela, bowiem z premedytacją zza firanki zamiata we Włocławku, czego dobitnym dowodem jest Zespól Szkół Nr 4 we Włocławku i wymyślone technikum procesów graficznych. Wszystko pod siebie. Nawet autobusy ustawił do Wieńca. Jak taki bogaty jest niech swój transport uruchomi. Te jego bzdury o zlikwidowanym przemyśle, reaktywacji szkolnictwa zawodowego, o kant chu..a roztrzaskać. Sam na tej demokracji skorzystał. Kukucki to "polityczny żołnierzyk" włocławskiego bosa. Podobnie zresztą polityczna sierotka Marysia - Kowal. Oni wszyscy nadają się pić karczoche u Grządziela, także pani Horonziak. Ta kobieta dziabie jak pirania, sama do siebie. Potrzebna jest polityczna rewolucja, a tego politycznego buca należy odciąć od wszystkiego. 21:07, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

molo molo

47 11

ręce opadaja ,klasa polityczna -bagno.Brawo Pani Krut to wszystko prawda co Pani powiedziała.Nie dziwi mnie reakcja tego czerwonego barona,to w jego stylu,zawsze miał ludzi za nic.Że we Włocławku jest jak jest zawdzięczamy to całej kaście politycznej która z Wlocławka zrobiła obóz pracy za 1200.Tu się nigdy nic nie zmieni. 21:18, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

74 13

Pochwal się czerwony pająku aktami osobowymi swoich pracowników! Czy on kiedykolwiek widział na oczy inspektorów Państwowej Inspekcji Pracy albo tych z Urzędu Kontroli Skarbowej? Znalazła się druga Siostra Teresa z Kalkuty, tym razem we Włocławku i Wieńcu.
To właśnie dla takich jak kolonia polska wpuściła chamów Ukraińców, ponieważ Polacy nie chcą dawać się już doić. Także skończ *%#)!& bzdury jaki to jesteś dobry razem z tą swoją fundacyjką. Podatki płać i ludziom godne wynagrodzenie. Gdyby ten człowiek był do końca normalny to nie siedziałby w tym szambie politycznym. Widać , że szambo polityczne mu odpowiada, i tak np. reaktywuje szkolnictwo zawodowe - technikum procesów graficznych. Najpierw czerwony Andrzej, a teraz tęcza Wojtkowski. 21:38, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piwosz piwosz

21 14

Pani Olgo do dzieła,zaskarżyć uchwałę do wojewody z PiS, a ten ją uchyli/na Chmielewskiego i Debczynskiego nie ma co liczyć /.Maźy mi się pałac kultury we Włocławku z kapsli -wrocławianie do dzieła. 21:45, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoscGosc

22 3

Podpisujesz sie Izabela a i tak wiemy ze to Girczyc. 21:58, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

49 8

Nowoczesna jak chce rządzić najpierw niech pogada z Grządzielem, bo to on w tym mieście ma wyłączność na grę w warcaby... Najpierw na kolana i buty czyścic panu... A tak na poważnie to żartów sobie nie róbcie z ludzi. Nadajecie się samochody myć w myjni na Toruńskiej albo robić na zmywaku u Grządziela w Wieńcu. 22:05, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

61 12

Ty Grządziel szukam roboty. Zatrudnisz mnie u siebie na godziwych warunkach? Napisz do mnie na maila to pogadamy o tym technikum procesów graficznych i o etacie w Wieńcu. Zobaczymy jaki jesteś szczery przedsiębiorca. 23:29, 27.03.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

w.gedyminw.gedymin

16 3

podaj bobas do siebie namiary 07:50, 28.03.2017


SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

2 0

Pisz. [email protected] 02:49, 29.03.2017


aaaaaa

41 8

Widocznie Grządzielisko stare wyczuło interes. A co z tego że miasto się zadłuży ? Człowieku, mało ci jeszcze ? Ile masz lat ? Myślisz, że ile jeszcze będziesz żył ? Zakończ te żydoskie interesiki i wreszcie pożyj na starość. 01:23, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gggggg

23 10

Ale on jest brzydki jak gremlin 07:13, 28.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6 6

A ty co, Brad Pitt? Facet nie musi być piękny, ma mieć głowę nie od parady, tylko od myślenia. Chociaż nie przeczę, że zachował się chamsko i prostacko, radnemu nie przystoi słownictwo rodem spod monopolowego. 07:32, 28.03.2017


prezydprezyd

29 13

Panie Kaczyński zlikwiduj Pan taki samorząd, taki jest nam niepotrzebny. 07:53, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ggg do xxxggg do xxx

7 13

Nie nie jestem Brad Pitt... bo jestem kobieta ale ty zapewne jestes mezczyzna gustujacym w takich potworkach 07:53, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

44 14

Wczoraj obejrzałem obrady XXVIII Sesji Rady Miasta Włocławek na której czerwone pająki odwoływały poprzedni beton z zajmowanych funkcji. Takiej błazenady jeszcze w życiu nie widziałem. Oni nawet liczyć nie potrafią. A jak sobie dziękowali za współpracę, co za kultura wrodzona, tych czynnościom nie było widać końca. Bacznie obserwowałem m.in. Wesołowskiego, Hapałło, Grządziela, specjalistę Chełminiaka, Zarębską, Chmielewskiego i sztywnego Wojtkowskiego. Grządziel dziwnie ręce podnosił i tym wątkiem ktoś powinien się zainteresować. Pan Damian Chełminiak miał problemy z komunikacją z nowym przewodniczącym Kukuckim. Najlepszy był radny Czarnecki. Kto tych ludzi wybiera? Przecież to wybitna farsa. ONI LICZYĆ NIE POTRAFIĄ!!! Jednego jestem pewien: wprowadzić w polityce i obowiązkowe badania psychiatryczne i wolontariat. Wszyscy kandydaci na radnych i posłów powinni przechodzić badania (testy) psychologiczno-psychiatryczne, aby wykluczyć obciążonych genetycznie i zwykłych patałachów.
SEPARATYSTA BOBAS z DONBASU w pampersach 08:10, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorelDorel

12 10

Jak to niezrzeszona ?Przecież pis przytulił.Ale kameleon 09:45, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

andrejosandrejos

21 4

mimo takiej krytyki głosów przeciw nie było, nie bardzo rozumiem 11:11, 28.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

politolog C.politolog C.

9 0

To proste. Nie wpadłeś na to? Jak obecna koalicja wpadnie w budowlane błoto, to obecna opozycja będzie miała argumenty w dyskusji przedwyborczej. Koalicja świadomie wchodzi w finansowe bagno pod pozorem dobroci dla Mieszkańców. Nasuwa się tylko pytanie; kto - kogo?
Czy to SLD chce w tym błocie utopić Prezydenta i jego partię PO, czy może odwrotnie; PO chce się rozliczyć z Pałuckim za 8 lat minionej kadencji i dołożyć do jego zadłużenia jeszcze jedno.
No i jest jeszcze jeden aspekt sprawy z tym "budowlanym przedsiębiorstwem". Inaczej nie można było, bo gdyby miasto wzięło na siebie ów kredyt 60 milionowy, to przekroczyłoby limit zadłużenia i pana Prezydenta na stanowisku zastąpił by pan Komisarz. Moim zdaniem rządy komisarza mogłyby być lekarstwem dla Mieszkańców.
Żadnych wtedy kredytów, tylko rozwoj dla spłaty zadłużenia.
A tak, nadal rządzić będzie pan Wojtkowski razem ze swoimi akolitami. 13:47, 28.03.2017


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


N85N85

12 4

Mnie tylko zastanawia kto tych wszystkich oszołomów w władzach (miejskich i krajowych) wybiera. Przez 14 lat możliwości oddania przeze mnie głosów na "przedstawicieli władzy" swój głos oddałem tylko raz w wyborach miejskich i raz w wyborach krajowych. Więcej nie mam zamiaru, wolę unieważnić swój głos. Dlaczego? Bo każda kolejna władza jest coraz gorsza, coraz bardziej zadufana w sobie, coraz bardziej chciwa i bezczelna. Dzięki temu, że zaprzestałem oddawania swoich głosów zyskałem możliwość "psiaczenia" zarówno na rządzących jak i na tych którzy na nich głosowali. Tak więc moi drodzy włocławianie, drodzy polacy, uważam, że jesteście bandą baranów którzy popychani do urn pięknymi słowami zatraciliście umiejętność krytycznego spojrzenia na wszystko złe co was otacza. Przestaliście walczyć o to co tak na prawdę jest wasze i co wam się należy. Uważacie, że tak być powinno i pozwalacie katom odrąbać wam głowy. Co do Mr.Grządziela to mam o nim swoje zdanie, wcale nie pozytywne, a wręcz kipiące obrzydzeniem (mam swój powód), ale w kwestii mieszkań dla ludzi biedniejszych i średniozamożnych się zgodzę bo problem powinien zostać rozwiązany już dawno w ten czy inny sposób.
Ps: Nadal będę upierał się, że:
1- we włocławku potrzebne są duże zakłady pracy, a nie supermarkety (ze względu na ilość miejsc pracy)
2- zamiast zalewać zieleń miejską betonem i stawiać nowe budynki można wyburzyć/zrewitalizować i wykorzystać stare budynki
3- kastorama na placu po byłej jednostce wojskowej jest jednym z najbardziej beznadziejnych pomysłów, lepszy byłby park 14:42, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

13 4

Oni się sami wybierają. Najważniejsze są listy. Podkładają durniom do skreślania PAŁUCKI-WOJTKOWSKI lub na górze KACZYŃSKI-SCHETYNA. Niektórzy za głosy płacą. Problem tkwi w beznadziejnej ordynacji wyborczej, która została skonstruowana w taki sposób żeby nie można było ich pogonić (oderwać od tego szamba). Totalny bezsens, dlatego bez użycia siły nie oderwiecie ich od koryta. Żadne zmiany systemowe nic nie pomogą ( Kukiz kłamie ). Nadzieja, że miesięcznica wprowadzi kadencyjność, albo w końcu ludzie wyjdą z siebie i staną obok nich. 15:10, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tokoktokok

27 6

Wstyd na sali nie było prawdziwego mężczyzny, żeby zareagował na obrażanie kobiety, gdzie są te panie z czarnego marszu walczące o godność kobiety.

15:27, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziwakdziwak

19 2

Mam pytanie, czy Grządziel i niektórzy inni właściciele zakładów będą za nowymi inwestorami we Włocławku? Logika odpowiada, że nie. Nowy inwestor może dać wyższe wynagrodzenie niż dają włocławscy przedsiębiorcy i wtedy może okazać się, że ludzie za małe pieniądze nie będą pracować. A wynagrodzenie pracownika to koszt. Tak więc nie dziwmy się, że są duże puste tereny we Włocławku. Utrzymanie terenu mało kosztuje, a jak wszedłby inny inwestor to płaca musiałaby iść do góry. 15:49, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

melamela

20 4

Pan/nie prezydent/Wojtkowski skończy jak W.Skrzpek który też skumal się z komunistami. 17:49, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krukkruk

8 5

Co raja to racja 18:02, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATSYTA BOBASSEPARATSYTA BOBAS

22 5

Myślałem, że Pani radna Krut-Horonziak jest nieco większa i wyższa... Swoją drogą Grządziel Ameryki nie odkrył. Przecież nikt mu nie każe gó.na.... brać do ręki wszystko może wrzucić na szufelkę i po kłopocie. Tak czy siak w ten sposób nie wypowiada się osoba kulturalna, która ukończyła prestiżowe Technikum Przemysłowo-Pedagogiczne ( później się nazywało Pedagogiczne Studium Techniczne), a następnie nabyła tytuł zawodowy inżyniera. Przecież on za Gierka nawet był chyba nauczycielem dochodzącym praktycznej nauki zawodu w warsztatach szkolnych na ul. Ogniowej i tak splamić niebieski fartuch, a fe tak nie przystoi. Rozumiem gdyby uczył wychowania fizycznego, ale człowiek od ślusarni tak się nie zachowuje. Na ślusarni, montażu, tokarkach, frezarkach, to była wysoka kultura i dyscyplina. 20:30, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????????

23 1

Ludzie , na kogo my głosujemy ? Kogo wybieramy ? Komu płacimy ? 22:16, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

13 3

Zdaniem Grządziela zawód drukarz jest zawodem przyszłości, co wynika z nagrania XXIX sesji Rady Miasta Włocławek - cz. II " Jak widzimy i obserwujemy w opakowaniach powstała rewolucja, dziś wielu z nas przykłada wagę nie do tego co jest w środku ale jak to zostało opakowane, na ternie Włocławka i wokół przemysł opakowań dość mocno rozwinął się w ostatnich latach, czego przykładem jest firma którą prowadzę ". Grządziel strasznie się przejął tym technikum drukarskim - tzw. tania siła robocza. Twierdzi ,że w jego zakładzie drukarze zarabiają najwięcej. Z 50 drukarzy wybierze sobie 4 za 1200 złotych miesięcznie. Takie jest moje zdanie. Rewolucja w opakowaniach to nie jedyna, bo za chwilę będzie rewolucja w Radzie Miasta, czego doświadczy Grządziel i jego żołnierze. Jak taki mądry jest to niech przyjmie do siebie na drukarza wybitnego specjalistę Damiana Chełminiaka a Kukucki będzie mu rozpiskę robił co ma robić. 23:11, 28.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

14 4

niech pan Grządziel zacznie myśleć o budowie nowego dworca PKP z peronami ze współpraca z PKP.czyli inżynierią budowlaną kompetentna do tych spraw 09:04, 29.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CarlosCarlos

11 1

To podziękujcie tym rządzącym że im tak to słabo idzie że tak walczyli z betonem a później razem z tym betonem ramię w ramię BO sobie nie radzą a układ wymaga spełniania warunków, proste.
Róbcie hajs, róbcie dzieci i bądźcie mili dla sąsiadów moje przesłanie. 13:37, 29.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kobieta34Kobieta34

12 2

Czytam wasze wypowiedzi i brakuje mi odniesienia do zaistniałej sytuacji.Ja rozumiem,że radna miała inny pogląd,ale to nikogo nie upoważnia do takiego zachowaniaiBrak mi słów,jest to jedno z najgorszych epitet?w jakie kobieta chciałaby usłyszeć.Mam nadzieję,że nie popusci mu Pani tego bo wtedy będzxie już tylko gorzej
15:26, 29.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SEPARATYSTA BOBASSEPARATYSTA BOBAS

10 0

Oglądałem dzisiaj obrady XXX Sesji Rady Miasta Włocławek.
W mojej ocenie Pani Olga Krut-Horonziak miała w zupełności rację, bowiem wypunktowała ich równo. Na dodatek będąc funkcjonariuszem publicznym została ewidentnie znieważona. Kukucki aż białej gorączki dostał i zaczął się później seplenić na całego . Moją uwagę zwrócił gość sesji niejaki dyrektor Jankowski i jego słupki a zwłaszcza wiek tegoż gościa. Nie wiem, ale być może należało zapytać, czy nie jest znajomym Pana Grządziela, bowiem jego wiek może sugerować, że to były sztywny członek PZPR. Nadto czerwona barwa twarzy tez może o czymś świadczyć. Jeszcze raz brawa dla pani radnej Krut-Horonziak.
SEPARATYSTA BOBAS z Donbasu w pampersach
Poczta: [email protected] 18:27, 29.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bożena500+bożena500+

13 0

Grządziel powinien się wstydzić ! Na kogo my głosujemY? Co za okropny facet, nie tylko z wyglądu... 18:50, 29.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxx1xxxx1

8 0

chamstwo sie dorobilo na ludzkiej krzywdzie-brak kultury wszystkim tym pseudo radnym-to wszystko kupa gówna-dobrze to powiedzial on w tym tez tkwi-naprawde mocno śmierdzi-popieram całe to gówno mocno smierdzi wiejskim powiatowym gownem! 18:51, 29.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZniesmaczonaZniesmaczona

8 0

To się nadaje tylko do telewizji,niech zobacząi usłysza wszystkie kobiety jak je traktują paniska radni 21:19, 29.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZniesmaczonaZniesmaczona

7 0

To się nadaje tylko do telewizji,niech zobacząi usłysza wszystkie kobiety jak je traktują paniska radni 21:24, 29.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BravoBravo

8 0

Pan Grządziel uczęszczał do Pomaturalnego Studium Technicznego przy ulicy Ogniowej (wówczas Sempołowskiej), został zapamiętany jako człowiek nacechowany niesłychanym tupetem wobec nauczycieli. 15:58, 30.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jajkojajko

1 5

zrobił karierę.a ty? 16:48, 30.03.2017


gośćgość

9 0

SZKODA, ZE NIE BYŁO TAM KORWINA I PALNĄŁ CHAMA W PYSK 21:09, 30.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

badboy5555badboy5555

3 4

pani horonziak jest pani pionkiem pan grzadziel jest biznesmenem i cos robi a pani ferment sieje poco ludzia o tak wielkiej atrybucji klody pod nogipodkladac niech pani tyle zrobi co pan grzadziel 20:34, 02.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Godność kobietyGodność kobiety

1 0

To nie o to chodzi,kto ile zrobił dla Włocławka,czy jest biznesmenem c....ale czy jest człowiekiem.Pani Olgo nie może Pani poddać się,bo ta etykietka do P. Przylgnie.Podejrzewam,że przy następnym spotkaniu z Grządzielem,on Panią przeprosi.Nie dlatego,że tego żałuje ale on potrafi grać.Postara się Panią nie krytykować głośno ale po cichu g.... 21:47, 02.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ocena sytuacjiocena sytuacji

3 0

Czymś był podbuzowany i stąd taka erupcja. Człowiek dorosły powinien jednak panować nad emocjami, zawsze przecież można wyjść z sali czy z klasy (uczeń, nauczyciel) i nie eksplodować pamiętajcie to na przyszłość. 21:58, 02.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdaPrawda

3 0

W ostatnim okresie można zaobserwować niewełaßciwe zachowanie niektórych polityk?w,nawet tych na "górze" Były to raczej stwierdzenia:p. Nic nie wie,to my jesteśmy panami a reszta...,ten okradł,tamta jest paskudna....Stwierdzenie"P.jest g.... Jest chyba najcięższym przypadkiem chamskiego zachowania wśród polityków.Nie bójmy się tego powiedzieć,ten radny ma poważne problemy sam ze sobą i powinien już odejść.Ponoć pGrządziel g... dzisiaj nie tyka a kiedyś bardzo często,przecież pracował na roli i z gnojówką był za pan brat 10:03, 03.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObrzydliweObrzydliwe

0 0

Fragment tego sprawozdania nadal istnieje w necie na stronach dd. 18:02, 13.09.2018


Z DD Włocławek.Z DD Włocławek.

1 0

mini - Fragment
Cytuję:
"Przewodniczący rady miasta Krzysztof Kukucki, który znalazł się w ogniu krytyki, kiedy nie zdyscyplinował Krzysztofa Grządziela za jego ostre słowa do radnej Olgi Krut-Horonziak przekonywał, że powołanie nowej spółki oznacza "podwaliny do prawdziwej rewitalizacji starego miasta"
---------------- 18:01, 13.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%