Zamknij

Prowadzisz sklep monopolowy? Sprawdź nową aplikację Drinco

12:01, 31.07.2017 artykuł sponsorowany
Fot. materiał partnera Fot. materiał partnera

Z pewnością w najbliższej okolicy jest co najmniej jeszcze jeden sklep monopolowy, który posiada zbliżony asortyment. Starania o zyskanie zaufania klientów oraz poszerzenie ich grona, zazwyczaj wiąże się dużym i niełatwym wyzwaniem dla właściciela sklepu. Z pomocą przychodzi aplikacja Drinco, która skupia wszystkie promocje na napoje w Twoim sklepie! Co istotne,  nie jest trudna w użyciu, a jej dużą zaletą jest przejrzystość oraz szeroki zasięg!

 Czym dokładnie jest aplikacja Drinco?

Drinco jest aplikacją na smartfony, z której mogą korzystać sprzedawcy oraz kupujący. To swego rodzaju komunikator aktualnych promocji obejmujących napoje oraz alkohole, które pojawiają się w sklepie. Dzięki niej, potencjalni kupujący z łatwością dostrzegą najkorzystniejszą dla siebie ofertę, bez względu na miejsce w którym się znajdują. Wystarczy zarejestrować się jako sprzedawca w panelu     administracyjnym Drinco, by móc samodzielnie udostępniać kody rabatowe na różne napoje! Drinco to idealna aplikacja dla właścicieli sklepów  monopolowych!

Drinco to łatwa w obsłudze aplikacja na smartfony. W jaki sposób zacząć z niej korzystać?

By zacząć korzystać z aplikacji Drinco, trzeba jedynie zarejestrować się jako właściciel danego sklepu. Będzie do tego potrzebne wypełnienie odpowiedniego formularza, znajdującego się na stronie internetowej drinco.alkohole.eurocash.pl. Następny krok to rozmowa z przedstawicielem handlowym, który odpowie na wszelkie pytania dotyczące działania aplikacji i pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości. Obsługa Drinco jest bardzo prosta, ponieważ to intuicyjna aplikacja podpowiadająca krok po kroku, jaką czynność aktualnie wykonać. W praktyce, wystarczy włączyć kupony, które chcemy udostępniać w sklepie. Po chwili promocje wyświetlają się na smartfonach kupujących. 

Jako właściciel sklepu również otrzymasz rabaty!

Wprowadzając rabaty na wybrany asortyment nie stracisz, ponieważ każda cena promocyjna objęta jest retrorabatem. Oznacza to, że za każde zakupy zrealizowane z kuponami Drinco dodatkowo zarobisz. Dzięki aplikacji w Twoim sklepie częściej będą pojawiać się nowi klienci. Drinco to idealna propozycja dla sklepów monopolowych.

Dzięki aplikacji Drinco, samodzielnie ustalasz jakie promocje znajdą się sklepie!

Drinco to pierwsza aplikacja na smartfony, która daje tak szeroką swobodę sprzedającym. Za jej pośrednictwem sprzedający sami mogą ustalać rodzaj i wysokość rabatów na napoje, znajdujące się w sklepie. Dzięki temu mogą elastycznie reagować na działania konkurencji i podążać za aktualnymi oczekiwaniami klientów. Zobacz szczegóły na Drinco.pl. Drinco to idealny sposób na zwiększenie sprzedaży w sklepach detalicznych!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%