Zamknij

Po co ronda, skoro tiry i tak wymuszają pierwszeństwo? Zobacz film nadesłany przez Czytelnika DDWloclawek.pl

16:30, 17.06.2017 Ł.D.
Skomentuj Jedno ze zdarzeń miało miejsce na rondzie Falbanka. fot. youtube Jedno ze zdarzeń miało miejsce na rondzie Falbanka. fot. youtube

Mamy kolejne nagranie z niebezpiecznym zachowaniem na drodze. Tym razem w rolach głównych wystąpili kierowcy aut ciężarowych.

Internauta przesłał swoje nagranie do redakcji DDWloclawek.pl po artykule dotyczącym pomysłu budowy ronda na skrzyżowaniu ul. Kruszyńskiej, Zbiegniewskiej i Filtrowej. To rozwiązanie, zdaniem jego pomysłodawcy radnego Krzysztofa Kowalskiego, miało uspokoić i usprawnić ruch na tej kluczowej dla osiedla Południe.

[ZT]24990[/ZT]

Pomysł tradycyjnie podzielił Internautów, którzy swoje opinie zamieszczali w komentarzach pod artykułem i na Facebooku. Jeden z Czytelników przesłał na platformę Alert24 film, który podsumował krótko:

- Kierowcy ciężarówek, pomimo tego, że widzieli mnie na rondzie, na którym się już dawno poruszałem, celowo wjeżdżali przed maskę. Myślę, że niestety planowane rondo na ul. Kruszyńskiej niewiele zmieni w kwestii ograniczenia wymuszania pierwszeństwa.

[WIDEO]240[/WIDEO]

Jak się okazuje, takich nagrań w internecie są tysiące. Wielu komentatorów stoi jednak po stronie kierowców aut ciężarowych, uważając, że zahamowanie tak ciężkim pojazdem może być uciążliwe, i to kierowcy osobówek powinni być bardziej wyrozumiali, nawet jeśli jest to niezgodne z prawem. Zgadzacie się z tymi opiniami?

[ALERT]1497435639515[/ALERT]

 

(Ł.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(23)

qw_qw_

7 8

Panie redaktorze, proponuję przeczytać definicję skrótu TIR.

Panie kierowco, rondo poza całodobowym patrolem to jedyna recepta. 18:23, 17.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

lusia1234lusia1234

15 17

precz z tirami niech żyją przewozy kolejowe tiry nie powinny wjeżdżać do miasta tylko przy np A-1 zrobić hurtownie i i tam się rozładowywać a jak musi np po lub do Anwilu to od strony Lubania i z tamtym kierunku jechać na Brzezie i na autostradę albo firma tir trans zrobią grodzka nowa i co z tego jak tam tiry jeżdżą i znowu dziury będą i pieniążki w błoto pójdą z Witoszyna powinien gdzieś indziej z tym interesem sie przeprowadzić i najlepiej drugi most postawić ogrodowa zawisłe i prost a nie grodzka dobrzyńską 18:33, 17.06.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

hhhhhh

2 2

Masz racje, zgadzam sie z Toba w kazdym komentarzu widac ze jestes bardzo inteligentna osoba, tak trzymaj:-) 19:13, 17.06.2017


qw_qw_

4 2

Kolejna specjalistka od wszystkiego... zamilcz. Jakby to było takie proste, to by już dawno problemu nie było. 19:58, 17.06.2017


Adi27Adi27

5 0

Kolego dziury nie sa przez ciezarowke ale przez zle przygotowanie gruntu i zlej jakosci asfalt. Jedz chlopcze do kraji uni europejskiej polecam zobaczyc landy w niemczech czy belgi holandi tam b duzo jezdzi po drogach krajowych i nie ma ani jednej dziurki czemu ? 06:57, 18.06.2017


sondasonda

5 3

moim zdaniem rondo sprawdziłoby się na skrzyżowaniu ul. Polnej i Zielnej, a Wasze propozycje?? 18:45, 17.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qw_qw_

2 0

Za mały ruch, za dużo kosztów (~0,5 mln?). Lepsze byłyby światła. 20:00, 17.06.2017


re qw_re qw_

12 8

Są w Europie kraje gdzie wjazd TIR-ów na kołach jest zakazany -TIR na wagon .W Polsce za PRL-u również transport masowy odbywał sie koleją do czasu gdy stołki w PKP zaczęły obsadzać partyjne muły .Wtedy okazało się że koszty transportu PKP są za wysokie .Ale jeśli w centrali dyrektor z nadania zarabiał 20 pensji maszynisty to ekonomia wchodziła pod stołek . A co się teraz zmieniło ? NIC !!!Wystarczy przeanalizować koszty utrzymania władz PKP , albo koszty zakupu ,,pierdolino''-PRL w najlepszym wydaniu . 20:41, 17.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Adi27Adi27

3 4

Co ty gadasz wogole jak ci pkp przywiezie towar z hiszpani do pl albo jak z magazynu do twojej ulubionej biedronki nie masz pojecia wogole o logistyce ttansport kolowy to 95% i to sie wogole nie zmieni tiry na tory wogole jak smiesz tak mowic zero szacunki wszystko co masz to dzieki wlasnie ciezarowek nie pociagow wszystko co widzisz co jest na pulce sklepowej co nosisz zawdzeczasz im. 06:54, 18.06.2017


kibic2000kibic2000

7 7

takich filmikow sa tysiace ! ile osobowek tak wjezdza na rondo ? ciekawe czy kierowca tego flmiku wie ile moze przejechac na rondzie na tym pasie ! 23:27, 17.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adi27 post2Adi27 post2

9 6

Nastepna sprawa. Kierowca ciezarowki ma duzo wiecej do ocenienia podczas wykonywania manewru niz osobowka ona praktycznie patrzy tylko przed siebie. Kierowca zawodowy jadac 16.5m zestawem musi patrzec na boki 2 lusterka narzut naczepy z tylu i narzut naczepy z przodu. Teraz zatrzymaj sie zestawem to reakcje osobowki sa nastepujace stojace z tylu "zawalidroga" z tylu stojace jada na lewy pas wjezdzajac na rondo z lewego pasa ciezarowka zeby wjechac musi sie wyciagnac do przodu zajmie caly pas ronda wiec przy wzmorzonym ruchu gdyby mialo to wszystko wygladac wedlug prawa musi sobie troche poczekac n b dlugo. Nikt nie wpusci niestety bo kultury we wloclawku nie ma zreszta wszedzie nie ma. Jazda lewym pasem ul torunska az po sam cmetarz jazda bez kierolunkow i wiele innych. Kazdy jest prawilny ale u siebie bledow nie widzi 06:49, 18.06.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

golgol

2 2

mozecie pieszo chodzic jak wam sie spieszy autem 08:44, 18.06.2017


uiotiuioti

0 0

Prawo obowiązuje każdego to i matoła z tira 11:36, 17.02.2020


manymany

12 4

a czy nie zauważyliście, że kierowca osobówki przyspiesza celowo na rondzie... a lusia1234 skoro pojazdy ciężarowe( a nie "TIRy") nie powinny wjeżdżać do miast to po zakupy z biedronki zapraszam do cetrum logistycznego do Grudziądza lub Mszczonowa...porażka z myśleniem... 08:11, 18.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

666666

6 0

- A tankowanie w Płocku. 17:51, 18.06.2017


JanuszJanusz

1 2

Ruch powinien byc regulowany jak u kasztanow badz w lichtensteinie lub chorwacji.. 09:27, 18.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LysyLysy

7 8

każdy mądry jak jedzie osobówką i poluje na ciężkie zestway które np. muszą się spieszyc bo tacho ciśnie.... wystarczyło zdjąć nogę z gazu i chwile zwolnic ale po co lepiej się pchac pod zestaw nawiasem mówiąc to podziwiam takich kierowców osobówek i rowerzystów za odwagę ja w życiu bym się nie zdecydował na nierówną walkę z ciężarówką. Następna sprawa to każdy kierowca zdając na kat B powinien nieć obowiązkową jazde ciężarówką celem poznania trudności i niebezpieczeństw związanych z jazdą duuuuużym autem. Pozdrowienia dla kruluf dróg :D 11:46, 18.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

alan11alan11

2 2

Skoro nie jesteś wstanie prowadzić ciężarówki zgodnie z przepisami, to może oddaj prawo jazdy. A swoją drogą czy na kursie i egzaminie też wymuszałeś pierwszeństwo 21:19, 18.06.2017


LysyLysy

3 5

każdy mądry jak jedzie osobówką i poluje na ciężkie zestway które np. muszą się spieszyc bo tacho ciśnie.... wystarczyło zdjąć nogę z gazu i chwile zwolnic ale po co lepiej się pchac pod zestaw nawiasem mówiąc to podziwiam takich kierowców osobówek i rowerzystów za odwagę ja w życiu bym się nie zdecydował na nierówną walkę z ciężarówką. Następna sprawa to każdy kierowca zdając na kat B powinien nieć obowiązkową jazde ciężarówką celem poznania trudności i niebezpieczeństw związanych z jazdą duuuuużym autem. Pozdrowienia dla kruluf dróg :D 12:12, 18.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

3 8

precz z tirami to nie zachód tylko wschód i chcemy miec spoko na drogach to nie ausa wole jak po szynach te towary lecą więcej koleje niż autostrad 18:06, 18.06.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AdiAdi

3 1

Aleś ty *%#)!& dziewczyno ty piszesz nie wiesz nawet co. Zasowaj po mandarynki do hiszpani al o itali jak ci sie nie podoba ja wolr isc do marketu i kupic polki a tory to sobie mozesz uzyc jak nad moze jedziesz zamiast osobowka korki na a1 robic. 19:49, 18.06.2017


LouisLouis

1 1

A jak niby tyle ton przefrunie?? ? Z duzym obciążeniem ciezko wychmowac i ruszyc z miejsca zeby komentowac trzeba miec troche pojecia na ten temat 06:26, 19.06.2017


wiesław wojnarwiesław wojnar

3 0

@Louis, @Lysy i inni autorzy kancerogennych komentarzy. Gdyby załadowane zestawy nie były w stanie wyhamować to nie byłyby dopuszczone do ruchu w takim tonażu w jakim jeżdżą. Ponadto, nie mówimy tutaj o nagłej sytuacji w której np. dziecko wybiegło na ulicę przed jadącą ciężarówkę która nie zdążyła się zatrzymać, tylko o tym że szoferzyny dojeżdżając do rond (które widać z minimum 100m), na których ZAWSZE jest ustąp przy wjeździe nawet nie zadali sobie trudu żeby puścić pojazd mający pierwszeństwo. 22:29, 19.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%