Zamknij

Wszyscy włocławianie złożą się na koszykarski Anwil? Padła własnie taka propozycja

06:00, 18.12.2017 G.S.
Skomentuj 1,2 mln zł z kasy Włocławka miałoby zostać w przyszłym roku przekazane na sport ligowy, czyli głównie dla KKW. Fot. N. Seklecka/depositphotos.com 1,2 mln zł z kasy Włocławka miałoby zostać w przyszłym roku przekazane na sport ligowy, czyli głównie dla KKW. Fot. N. Seklecka/depositphotos.com

Prawo i Sprawiedliwość chce, żeby koszykarski Anwil dostawał pieniądze z budżetu miasta a nie od miejskich spółek. - Skończmy z hipokryzją, nie drenujmy kieszeni miejskich spółek, postępujmy transparentnie i jasno  - mówią Jarosław Chmielewski i Janusz Dębczyński z PiS. 

Jak jest teraz? Wyjaśnia Łukasz Pszczółkowki, dyrektor Biura Sportu i Turystyki we włocławskim ratuszu. 

- Wkład miasta w budżet Klubu Koszykówki Włocławek jest różnoraki - po pierwsze klub korzysta z miejskich obiektów sportowych w ramach zaledwie 5-procentowej odpłatności, poza tym jest dotowany dotacjami miejskimi (musi wziąć udział w ogłoszonym przez miasto konkursie - red.) oraz otrzymuje środki ze spółek miejskich - tłumaczy Łukasz Pszczółkowki. 

Pszczółkowski dodaje, że taki sposób finansowania wywodzi się jeszcze z czasów kryzysu włocławskiego klubu przed kilkoma laty, kiedy Anwil miał słabe wyniki i problem ze zdobyciem funduszy, miasto nie przekazywało środków na funkcjonowanie klubu. Potrzebne były szybkie i zdecydowane ruchy, żeby ratować drużynę z Włocławka. - Wtedy finansowanie ze strony miejskich spółek pomogło klubowi stanąć na nogi i nie upaść, bo o to tak naprawdę chodziło - mówi Pszczółkowski. 

Prezydent Marek Wojtkowski deklarował, że w tym roku Anwil otrzyma łącznie około 1,5 mln zł wsparcia od miasta. - Globalnie tyle mniej więcej tegoroczne wsparcie dla klubu wyniosło - mówi Łukasz Pszczółkowski. 

Biuro Sportu i Turystyki chciało, żeby w budżecie miasta na przyszły rok zapisać kwotę miliona zł dla sportu zawodowego. Propozycja nie przeszła już na etapie prac nad prezydenckim projektem przyszłorocznego budżetu. Teraz podobną składa Prawo i Sprawiedliwość. 

Jarosław Chmielewski i Janusz Dębczyński z PiS na specjalnie zwołanej konferencji prasowej poinformowali, że na jutrzejszej sesji rady miasta, kiedy radni będą pracować nad przyjęciem budżetu miasta na 2018 rok, zgłoszą poprawkę, zgodnie z którą 1,2 mln zł z kasy Włocławka miałoby zostać w przyszłym roku przekazane na sport ligowy, czyli głównie dla KKW. 

- Toruń daje 6,5 mln zł z budżetu na koszykówkę. To samo robią Radom i Koszalin. Tam nie drenuje się kieszeni miejskich spółek - mówi Chmielewski. 

Dębczyński dodaje, że Anwil to rozpoznawalna marka, podkreśla, że mecze Anwilu mają ostatnio rekordową widownię i świetną oglądalność telewizyjną. Jego zdaniem spółki sponsorujące koszykówkę nie mają środków na podwyżki dla pracowników i inwestycje. 

- 1,2 mln zł to niewielka kwota, zważywszy na to, że Włocławek ma rocznie 630 mln zł dochodów - przekonuje Janusz Dębczyński. 

Komu PiS chce zabrać, żeby dać koszykarskiemu Anwilowi? Tego Chmielewski i Dębczyński podczas konferencji prasowej nie chcieli powiedzieć. Patrząc na układ sił w radzie miasta, propozycja PiS najprawdopodobniej przejdzie. 

(G.S. )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(70)

Paweł bPaweł b

94 32

Złamanego grosza bym im nie dał.Zacznijcie szkolić młodzież bo wstyd na całą Polskę,że przez 25 lat Włocławek nie wychował żadnego znaczącego zawodnika o Globusie nie wspomnę. 07:01, 18.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaaaaJaaaa

8 2

Globus nie jest wychowankiem WTK 08:08, 18.12.2017


ckck

7 9

Co za Kretyn. A co robi TKM? Szkoli młodzież i dzieci. Robią to od lat i to w pełni profesjonalnie. Zdobywają Mistrzostwa Polski. Jest ich wiele w każdej grupie wiekowej. Najgorzej jak jakiś niedouczony kretyn pisze komentarz. Ręce opadają 15:55, 18.12.2017


reo

LolLol

57 19

Niech idą do diabła. 07:20, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gfdkyudgfdkyud

66 14

Ponad milion na zawodowy sport??!! A ile dadzą na sport młodzieży? 07:29, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiełbasa wyborczakiełbasa wyborcza

63 9

PiS rok przed wyborami chce się przypodobać włocławskim kibicom koszykówki. Dziwne, że nie zrealizowali swojego pomysłu jak byli w koalicji. 07:31, 18.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PATRIOTAPATRIOTA

4 11

ale żeś wymyślił jakby było milion głosów można było ugrać w tym czerwonym mieście :) 09:08, 18.12.2017


MiB96MiB96

40 2

Co za różnica kto chce zabrać wszyscy oni po jednych piniądzach.Od kogo chcą zabrać ano od mieszkańców miasta.Komu chcą dać a ono trochę temu i innemu no i sobie ot tak tylko przy okazji.Ta okazja to się właśnie nazywa transparentność. 07:37, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kuźwa Kuźwa

74 8

To są jakieś kpiny z podatników .Płacimy horendalne ceny za wodę , za smieci , za odśnieżanie mimo iż sniegu nie ma , nasze dzieci płacą za wstęp na jedyny basen w mieście i jeszcze mamy dokładać do sportu zawodowego ? Miało być normalnie a zanosi się na kontynuację absurdów !!! 07:37, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pukpuk

54 6

proponuje dofinansować wszystkie Publiczne Domy i zrobić wstęp wolny dla włocławian powyżej 20 roku życia>
07:44, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

harlemharlem

63 2

W pierwszej kolejności niech spółki zamieszczą na stronach oświadczenia majątkowe prezesów 07:46, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pukpuk

51 2

proponuje dofinansować wszystkie Publiczne Domy i zrobić wstęp wolny dla włocławian powyżej 20 roku życia.
A poważnie to niech każdy radny opodatkuje swoje wynagrodzenia za sesje 20% podatkiem i przekaże na ANWIL. Łatwo wydawać pieniądze z cudzej kiesy.

07:51, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

57 4

A Wy myślicie, że wymiana bryki co pół roku to za darmo ? Neżle kogoś pogięło. Kasa ma iść na dzeci i młodzież !!! 08:04, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wypad!Wypad!

63 6

"To samo robią Radom i Koszalin. Tam nie drenuje się kieszeni miejskich spółek - mówi Chmielewski".

Mam tutaj napisać, cop jeszcze robią Radom i Koszalin?! Człowieku puknij się w łeb! Wybrałeś sobie z działań tych miast jedną rzecz i się na to powołujesz razem ze swoim - pożal się Boże - radnym!
Nie zgadzam się!
A poza tym człowieku na koszykówce kończy się świat?
I myślicie, że włocławianie to idioci? Zaczynacie już kampanię wyborczą podlizując sie kibicom koszykówki?
Wzywam starsze osoby, aby nie glosowały na Chmielewskiego, bo guzik go obchodzą problemy.
Wyskoczyli jak Filip z konopii! 08:05, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

upartyuparty

37 8

Jeśli będą grali zawodnicy z Włocławka to tak. ale teraz to ja się nie zgadzam. Lepiej niech prezydent toytoye na osiedlach postawi to pijaczki nie bedą do śmietników sikać i .... 08:32, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja.Ja.

23 26

Zacznijmy od tego ze nie wszyscy tylko Ci którzy płaca podatki. A mi akurat to nie przeszkadza powiem ze powinno sie wspierac bo juz nic w tym miescie nie zostalo co przyciaga tylu ludzi 08:41, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z kieszeni podatnikaz kieszeni podatnika

36 1

Jak jest różnica czy od spółek miejskich czy budżetu Miasta? Obecnie część idzie z budżetu Miasta , reszta ze spółek miejskich- proszę poszukać informacji o sponsorach strategicznych i głównych. Informacja jawna - strona kkwloclawek.pl 08:48, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak dla wspierania sTak dla wspierania s

29 43

Czy Wy ludzie jesteście normalni? Na całym świecie miasta dotują sport zawodowy dlaczego u nas miałoby być inaczej? Jeśli miasto nie chce dawać na drużynę to jakim prawem klub będzie grał pod banderą Włocławka? Chcecie żeby kolejną drużynę przenieśli do innego miasta? Płock w sumie koszykówki nie ma a Orlen by się z tego faktu ucieszył. Niedługo nie będzie nic w tym mieście a Włocławek będzie znany tylko z tego, że nie jest z czegoś znany. To, że dla Was 1 mln to OLBRZYMIA kwota to nie znaczy, że dla miasta są to jakieś duże środki. 08:50, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niko555niko555

27 24

Te 1,5 bańki to groszówki(w porównaniu tym bardziej do torunia) dla miasta inni potrafią to niech nasze miasto też to czyni.Najtańsza reklama dla miasta 08:54, 18.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie!Nie!

12 5

To przede wszystkim Orlen się reklamuje a nie Włocławek. A po drugie: chcesz emerytów i rencistów obciążać dodatkowymi dzikimi płatnościami aby zwiększyć wpływ forsy do kasy miasta ? Takie próby już były za obecnej kadencji. NIE!!! 10:01, 18.12.2017


!!!!!!!!!!

41 4

Prezesi spółek miejskich zarabiaja po 16 tysiecy miesięcznie + nagrody , lansują sie w mediach za pieniądze podatników i nie chcą się przed podatnikami rozliczać to niech dołożą ze swoich prywatnych kieszeni !!!
Oj PIS -meni ten projekt na koszt podatników może was baaaardzo drogo kosztować przy urnach !!! Dobrze się nad nim zastanówcie ! Prezes wam przegranej nie daruje ! 08:58, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KUJAWIAKKUJAWIAK

15 22

dołożyć to Ja mogę żeby się odrodził KUJAWIAK WŁOCŁAWEK nawet co miesiąc mogę oddawać z wypłaty 09:09, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

36 9

Za Komuny zawodnicy zatrudnieni byli w zakładach pracy,wojsku albo milicji. Gdy koszykarze Zagłębia Sosnowiec nie uzyskiwali oczekiwanych wyników, wówczas dyrektor kopalni w której byli zatrudnieni, kazał im stawić się do pracy sześćset metrów pod ziemią.W dzisiejszych czasach znany,toruński żużlowiec jest zatrudniony w prywatnej firmie z Aleksandrowa Kujawskiego.A we Włocławku się tylko wyciąga ręce po środki publiczne. 09:13, 18.12.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

szpyrkaszpyrka

3 2

piłkarze a nie koszykarze zagłębia sosnowiec!!!! 15:41, 18.12.2017


eljoteljot

2 0

~szpyrka Jednak koszykarze.Piłkarze Zagłębia Sosnowiec ze swoim najlepszym strzelcem Jarosikiem grali w pierwszej lidze w latach 60-tych a ja mówię o latach 70-tych. 18:48, 18.12.2017


eme ciacheme ciach

0 0

Teraz tym piłkarzom z milicyjnych klubów zmniejszyli emerytury 18:37, 18.01.2018


re eljotre eljot

36 3

A dzisiaj ? a dzisiaj dostają od polityków !!!!! samochody , mieszkania , wczasy, a za rok mają włocławskich podatników w d...e bez żadnych konsekwencji !!! 09:17, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sportowcysportowcy

19 25

Czemu nikt się nie sprzeciwiał jak za kilka mln władowano w scenę na bulwarach zbierającą śmieci i zimą musi być "zwijana",nie wspominając o kostce brukowej po której ciężko się chodzi,sprząta i ślizga a takie larum z powodu dofinansowania sportu.TAK dla SPORTU! 09:56, 18.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NIE!!!NIE!!!

6 3

I jedno (scena) i drugie (finansowanie bogatych koszykarza i kurza morda "działaczy") było decyzją do du...żej rzyci (po ślunsku)! 15:48, 18.12.2017


lollol

36 2

To że miasto w jakiejś części powinno dokładać to nic dziwnego, ale głównymi sponsorami powinny być prywatne firmy, takie są zasady w sporcie zawodowym.
Ktoś powyżej napisał że Włocławek ma dzięki temu reklamę, ok, a co z tej reklamy Włocławek zyskał, jacyś inwestorzy, jakiś rozwój. 10:15, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyqwerty

14 30

No tak... Najlepiej nic nie nadawać a klub zamknąć. Już zakupy robimy w Toruniu, na obiad jedziemy do Torunia, niedzielny spacer również. Teraz jeszcze na koszykówkę jeździjmy do Torunia. A później płacze i żale jakie to miasto jest złe. 10:17, 18.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

belferuniobelferunio

6 3

"Jeździjmy"? No, no... Jaką szkołę "mędrcze" ukończyłeś? 15:50, 18.12.2017


Do BelfruniaDo Belfrunia

0 0

Potrafisz lepiej odmienić liczbę mnogą dla trybu rozkazującego?
Pochwal się, jak tobie to wyszło. 11:44, 19.12.2017


KujawiakKujawiak

17 14

We Włocławku mieszka ponad 100 milionerów.Nie widzę problemu aby podzielili się swoim bogactwem dla lepszej przyszłości miasta i mieszkańców. 10:35, 18.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Stop!Stop!

3 3

Nie widzisz problemu, bo patrzysz oczami , a nie rozumem! Masz rozum ślepy - albo nie masz go wcale - dlatego nie widzisz tego, co inni widzą! Ślepiec innych drogą nie poprowadzi. 15:52, 18.12.2017


hmmmhmmm

24 3

No skoro za to zaplacimy z naszej kasy czyli wstep wolny dla mieszkancow. To szansa dla tych co nigdy nie byli na meczu na zobaczenie tego widowiska a moze sie spodoba i zostana fanami .miasto 100 tys mieszkancow odjac 4 tys kibicow. Zostaje 96 tys bo kazdy jest za swoimi wiec co dla nich za te pieniadzew...transmisja w radio 10:43, 18.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Hahahaha Hahahaha

9 3

Naiwny ! Wstęp za darmo ? Jeszcze będziesz musiał za siedzące miejsce dopłacić , za darmo wchcodzi ,,elyta'' . 14:43, 18.12.2017


kisskiss

11 3

pamietam jak za jakiegos prezydenta z sld netia chciala umiescic reklame firmy przed wejsciem glownym to sie nie zgodzili a chciala dac dobre pieniadze za to co miesiac 10:52, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

skandalskandal

29 7

Niech te darmozjady znajdą sobie prywatnych sponsorów! 11:37, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

******

19 7

ChĘtnie będę płacił na rozwój klubów AMATORSKICH. Takich, w których dzieci, młodzież i mieszkańcy będą rozwijać kondycję fizyczną, zadowolenie psychiczne i szacunek wzajemny. Po prostu kluby integracji w sporcie. Zawodowstwo , w dodatku zawodników nie tylko miejscowych ale nawet polskich - to marnotrawstwo pieniędzy. 12:07, 18.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kochający sport na wKochający sport na w

0 3

Z amatorami kolego to możesz chodzić na grzyby jak obrodzą. Dzisiaj liczy się tylko pieniądz. Jeżeli chcesz coś osiągnąć, coś więcej zobaczyć, nie jak Ty teraz to widzisz ( czyli nic), jak widzą to ludzie bardziej perspektywiczni, trzeba płakać i płacić. Nie obraź się, ale myślę że jesteś już wyeksplatowanym człowieczkiem któremu nic już nie potrzeba oprócz kasy, by upychać w skarpecie, jak nasze babcie.. 20:03, 18.12.2017


TymTym

16 17

No proszę, jakie ogólne wzburzenie. Na Anwil to ciężko dać parę złotych od mieszkańca, bo pewnie tyle by wyszło, ale brać 500+ z czyichś podatków to wam pasuje co?
P........na włocławska patologia! 12:39, 18.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie dla 500+Nie dla 500+

3 4

BRAWO ZA TRZEŹWE MYŚLENIE !!!!!!!! 20:05, 18.12.2017


TymTym

13 13

No proszę, jakie ogólne wzburzenie. Ciężko dać parę złotych od mieszkańca, bo pewnie tyle by wyszło , ale brać 500+ z czyichś podatków to wam pasuje co?
P........na włocławska patologia! 12:50, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoinformowanyPoinformowany

15 11

Jak widać,największe oburzenie u tych,którzy nie płacą podatków,ale łapki chętnie wystawiają po zasiłki itp. 12:59, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jack SparrowJack Sparrow

2 7

trochę szacunku dla ex zawodnika 13:08, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

r111r111

11 5

Każdy Zawodnik Anwilu winien mieć w umowie zapis o obowiązku szkolenia uczniów z koszykówki w szkołach Powiatu włocławskiego np. 10 godzin w miesiącu. 13:27, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polityczny lumpPolityczny lump

18 2

Panowie radni pisowsczyki, pocałujcie psa w nos. 14:36, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BzylBzyl

8 8

Wloclawek jest tak biednym miastem, że nie stać go na utrzymywanie drużyn sportowych! Może najpierw uporządkujcie ten burdel w Śródmieściu a potem dokładacie do dziadostwa! 14:47, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miecz.gralmiecz.gral

7 3

Widać, że włodarzom brak pomysłów na promoje miasta oraz myślą, że sport przyciągnie ludzi.
Może bu tak za te pieniądze stworzyć jakieś stanowiska pracy dla ubogich. 15:06, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaziukaziu

15 4

Z budżetu miasta? A budżet skąd ma wsiąść. Reformę edukacyjną wprowadzili i 2x w tygodniu religia, religia powinna być w kościele uczona, a 2 lekcje dodatkowe wf-u w tym czasie. Wykształcilibyśmy młodzież związana ze sportem i rozwijająca się fizycznie, a nie tucząca się przy smartfonach i tv. Ciekaw jestem z czego PiS przejmując władzę we Włocławku zapełni budżet. 15:50, 18.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kośćkość

1 8

Był las, nie było was. Będzie las, nie będzie was. POmiocie komunistyczny. Nic nie da, że naplujesz na religię. Kościół to przetrzyma a ty będziesz się wstydził tego całą wieczność. 16:02, 18.12.2017


kaziukaziu

2 0

Szanowny Panie kość, nadmieniam, że nie jestem zwolennikiem PO to po pierwsze, a po drugie, to nie atakuje kościoła tylko uważam, że dzieci powinny uczyć się religii w kościele nie w świeckiej szkole. I młodzieży potrzebny jest ruch, a nie przesiadywanie z paczka chipsów i słodyczy przed telewizorem lub na trybunach. Na WF rodzą się sportowcy, a w kościołach kształtuje się religie. 22:36, 18.12.2017


siwy siwy

16 6

W du...i mam Anwil , a dlaczego mamy ich utrzymywać? Niech sponsoruje ich Anwil a nie miasto a tym bardziej spółki miejskie. MZOZ zamiast przeznaczać pieniądze na leczenie ma dawać na koszykówkę???? Żenada!!!! 20:04, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie, panowie!!!Nie, panowie!!!

15 0

- 1,2 mln zł to niewielka kwota, zważywszy na to, że Włocławek ma rocznie 630 mln zł dochodów - przekonuje Janusz Dębczyński.

p. Dębczyński - jako pracodawca, przypominam panu, że już dałem w podatkach na pana i całą tę 24 osobową hałastrę radnych (K. Grządziela zdecydowanie wyłączam, ponieważ on nie bierze diety radnych!) . Wielokrotnie osobiście złapałem pana na tym, że pan nie chciał (lub nie pojmował) niektórych ważkich problemów mieszkańców. Może za trudne były.
Może tak trudne jak to, że zanim wyskoczycie z takimi propozycjami, przypomnicie sobie o 400 mln zadłużeniu miasta i milionowych kosztach obsługi długu!
czasem odnoszę wrażenie, że niektórzy radni żyją w innym niż włocławianie świecie!
21:58, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

józekjózek

5 0

Kogoś tutaj pogrzało. Gdyby Toruń dał na koszykówkę 6,5 mln to Ci spokojnie by w pucharach grali. Na ten moment to pewnie max 2 mln PLN. Proponuję przejrzeć
http://www.pomorska.pl/sport/koszykowka/a/polski-cukier-zdobyl-srebro-za-55-mln-zlotych-a-ile-wyda-w-kolejnym-sezonie,12232578/ i ewentualnie budżet miasta.

Cały PIS... 22:13, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

męska decyzjamęska decyzja

9 3

Skoro zawodowy KKW od lat nie jest w stanie zarobić na swoje utrzymanie, to czas najwyższy zakończyć jego działalność. 22:34, 18.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KasaKasa

5 12

Odczepcie się od koszykówki to jest duma miasta już od 25 lat i finanse zawsze powinny się znaleźć 22:54, 18.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

finansefinanse

6 1

W twojej kieszeni znajdą się? 23:09, 18.12.2017


patolpatol

6 3

Czy to jest duma miasta? To na pewno jest patologia, żeby dorosłe zdrowe chłopy utrzymywani byli z publicznych danin, jak osoby niepełnosprawne wymagające wsparcia społecznego. 23:23, 18.12.2017


przyszły_premierprzyszły_premier

4 2

Można dofinansować, pod warunkiem że ta kwota zostanie rozłożona pomiędzy wszystkie zgłoszone przez mieszkańców dyscypliny sportowe. Nieważne ile ich będzie i nawet jeśli znajdzie się np. 5 entuzjastów curling-u albo też powinni dostać swoją działkę, i możliwość trenowania. Wtedy ok. No bo co? Jeśli ja płacę podatki i uprawiam np. wędkarstwo spinningowe to dlaczego mam dotować koszykówkę? 00:51, 19.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DarekDarek

10 3

Darmozjady do roboty! Nie dawać im ani grosza.Albo 2,3-krotnie podnieść ceny biletów, i wtedy nie płacą ci którzy chcą ich oglądać. 03:01, 19.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BAXBAX

4 8

...ale jak drużyna zdobędzie mistrzostwo to wszyscy krytycy nagle zostaną wielkimi sympatykami kosza...
07:46, 19.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

janiejanie

2 0

Nie wszyscy. 18:58, 19.12.2017


XxxXXxxX

7 2

pis niech się puknine w głowę ..... precz z wydawaniem naszych pieniędzy podatników na tych nygusów z anwilu,żeby wozili się toyotami i balowali za nasz hajs !!!!! i pis niech nie decyduje i nie mówi za nas mieszkańców Włocławka !!!! jak chcą niech zrobią internetową ankietę to zobaczą,że większość Włocławian będzie na nie,bo przynajmniej ja nie życzę sobie,aby moje ciężko zarobione pieniądze z podatków szły na tych nygusów,żeby śmiali się w twarz,że jeżdżą sobie furami,klepią piłeczkę i dostają za to kupę kasy ...... niech spółki ich u3mują i tyle w temacie a jak nie to zamknąć to bo żadnego z nich pożytku nie ma !!!!! 12:51, 19.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kate Kate

0 0

A kto nie pozwolił być koszykarzem? 07:33, 25.12.2017


KajaKaja

0 0

Lekka przesada. 23:01, 19.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŚŻK ŚŻK

0 0

A co dla Wloclavii? Moze pieniadze by pomogly i pilkarski klub z dlugo historia wkoncu zaczalby cos znaczyc. Sami *%#)!& Kibice narazie musza wystarczac ze swoim dopingiem! 11:50, 20.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DddDdd

0 0

Daj daj daj
Niech startuja w konkursach tak jak wszystkie kluby. Sport młodzieżowy tak wg wzoru 1mln na sport zawodowy 4mln na sport młodzieżowy. Ilu wychowanków gra w Anwilu lub innych klubach gdzie jest ta młodzież??? PROFESJONALNY SPORT = PROFESJONALNE KOMERCYJNE FINANSOWANIE a nie wyciąganie ręki. Łódź wprowadza nowe kryterium dotacja max do 60% budżetu klubu w tym roku. A za kilka lat już mniej. I słusznie! 18:23, 18.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

opokopok

1 0

anwil lubraniec 19:27, 18.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%