Zamknij

Zbierają pieniądze na leczenie motocyklisty, poszkodowanego w wypadku na ul. Polnej

11:00, 12.01.2018 Ł.D.
Skomentuj Do zdarzenia doszło w środę około godz. 11. fot. Łukasz Daniewski Do zdarzenia doszło w środę około godz. 11. fot. Łukasz Daniewski

Koledzy motocyklisty poszkodowanego w wypadku na ul. Polnej organizują zbiórkę na jego leczenie i rehabilitację. Mężczyzna wciąż przebywa w szpitalu.

Zbiórka na rzecz motocyklisty, który ucierpiał w środowym wypadku, prowadzona jest za pośrednictwem portalu zrzutka.pl [KLIKNIJ]. Płatności można dokonać online lub przelewem tradycyjnym.

[ZT]27770[/ZT]

- Nasz kolega Radek ostatnio miał bardzo nieprzyjemny wypadek. Na chwile obecną znajduje się na OIOMie, gdzie próbują poskładać mu obie nogi i walczą o jego życie. Tego feralnego dnia Radek jechał na swoim Suzuki Dr i na nieszczęście na drogę z parkingu wtargnął Ford kierowany przez starszego mężczyznę. Zbieramy pieniądze dla naszego kolegi, przyjaciela, brata, na pomoc finansową w leczeniu oraz rehabilitacji. Nawet niewielka kwota ma sens kiedy chodzi o czyjeś życie - napisał pan Maciej, który zainicjował zbiórkę na rzecz poszkodowanego.

Do wypadku doszło, gdy kierujący fordem chciał włączyć się do ruchu, wyjeżdżając z parkingu przy "Drumecie" w ul. Polną, którą jechał motocyklista. W wyniku zderzenia 32-latek z obrażeniami ciała trafił do szpitala.

- Cały czas zbieramy materiał dowodowy, docieramy do świadków, ustalamy obrażenia poszkodowanego. Muszą wypowiedzieć się lekarze. Od tego zależeć będzie kwalifikacja prawna - mówi w rozmowie z DDWloclawek.pl, nadkom. Joanna Seligowska-Ostatek. oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji we Włocławku.

Forderm kierował 60-letni mężczyzna. Nadkom. Seligowska-Ostatek dodaje, że środowy wypadek śledczy obecnie analizują pod kątem art. 177 § 1 Kodeksu Karnego, który mówi: kto, naruszając, chociażby nieumyślnie, zasady bezpieczeństwa w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym, powoduje nieumyślnie wypadek, w którym inna osoba odniosła obrażenia ciała określone w art. 157 spowodowanie średniego i lekkiego uszczerbku na zdrowiu § 1, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

[ALERT]1515748330259[/ALERT]

 

(Ł.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(45)

szarikszarik

33 15

Czemu nadal uparcie nie nazywa się tego, że kierowca forda wymusił pierwszeństwo na motocykliście tylko tak jak by wybielająco "kierujący fordem chciał włączyć się do ruchu" . Wiechał na pas praktycznie całym autem co widać po uderzeniu w drzwi kierowcy, jak by chciał to by stał jeszcze na parkingu zakładowym wtedy się chce 11:54, 12.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OkOk

7 5

Widziałeś zdarzenie? Nie? To nie obwiniać sprawa jak widać nie jest prosta wina jest po obu stronach 19:53, 12.01.2018


-Ok -Ok

0 6

To ty chyba masz słabe dojścia 00:22, 13.01.2018


reo

rajderrajder

40 6

Czy OC sprawcy nie pokrywa kosztów leczenia czy ewentualnego odszkodowania ? 12:00, 12.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaaeJaae

1 1

Niestety, na leczenie może i starczy ale rehabilitacja często jest droższa niż przewiduje ubezpieczyciel. Na samym moim palcu rehabilitacja przebiła dwukrotnie wartość odszkodowania. Pozdro 00:00, 13.01.2018


LPALPA

2 4

Z Twój palec leczenie i rehabilitacja przekroczyła dwukrotnie kwotę 1,22 mln euro?
Taka jest suma gwarantowana od ubezpieczyciela na poszkodowaną osobę w wypadku komunikacyjnym. To jestem w szoku, chciałbym podać Tobie rękę i poczuć ten "złoty uścisk" LOL 07:49, 13.01.2018


sochackim@interia.pl[email protected]

9 10

Mogę pomóc. Pisać na pocztę... 12:29, 12.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PompejPompej

12 2

Oby było dobrze.. Tez tego doświadczam opiekując się rodzinom po wypadku ..To przykre.. Jeżeli ktoś faktycznie jest sprawcą to powinien ponosić odpowiedzialność ....Przykre jeśli ktos kogoś krzywdzi itp. a nie ponosi odpowiedzialności.... 13:02, 12.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

whoamiwhoami

32 40

Tak się składa że poszkodowany motocyklista jest sam sobie winien. Od rana tego dnia szalał na tym krosie po całym osiedlu. Jeździł jak wariat i w końcu się doigrał. A zbiórka, po co? Stać było na krosa to i stać na leczenie. Faktem jest to że ci którzy jeżdżą na motorach niemal zawsze kiedy dochodzi do kolizji lub wypadku, wina leży po stronie motorzysty. Jak by był ostrożniejszy i jeździł z fantazją, nawet jeśli kierowca forda w martwym punkcie nie zauważył motorzysty, uniknął by wypadku. Szkoda człowieka, bo nikomu się nie życzy takiej krzywdy. Ale to nie zmienia faktu że sam swoją brawurową jazdą, prosił się o wypadek. Mimo wszystko życze powrotu do zdrowia. 14:05, 12.01.2018

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

Zosia35Zosia35

10 11

W "martwym punkcie"???
A jakiż to martwy punkt, kiedy miał go po lewej i wcale nie posługiwał się lusterkiem tylko swoimi ślepiami??????
jak można pisać o kimś, że się doigrał? dlatego, że trafił na buca, który myślał, ze 'większy więcej może"?
Obyś i ty się kiedyś doigrał 15:07, 12.01.2018


mała 1mała 1

7 8

gdzie jeździł co nie wiesz nie pisz i się nie ośmieszaj 15:28, 12.01.2018


AbcdAbcd

11 17

Racja.Święte słowa.Popieram w 100%.Motocykliści to zaraza na szosach.Napewno kierowca z Forda nie chciał, żeby doszło do wypadku a ten na motorze też powinien mieć oczy wkoło głowy i jeszcze w d....ie. 15:30, 12.01.2018


AddAdd

7 3

Taka prawda a Zosia35 byłaś tam widziałaś? To sie nie wypowiadaj! 19:20, 12.01.2018


mirmurmirmur

1 5

Jak spotykam takich jak ty, to myślę, że ewolucja ma jeszcze ogrom pracy do wykonania 23:15, 12.01.2018


XxxxXxxx

3 3

Motocyklista jechał prawidłowo. Miał drogę z pierwszeństwem nie on wymusił tylko kierowca Forda. Czyli mam rozumieć iż zawsze motocyklista winien? Bo co twierdzisz że może Radek dawca organów był? Zastanów się co piszesz. A co żal że crossa miał? Całe leczenie i rehabilitację powinien ponieść starzec ślepy który człowieka nie widział. Jak tak by w pa stwierdził naszym było to mniej wypadków może by było. A dowiecie się czy sprawca ma NNW. Pamiętaj może masz dzieci lub będziesz miał żeby kiedyś o twoim dymu nikt tak nie napisał. 00:50, 13.01.2018


do Xxxxdo Xxxx

4 0

60 lat to starzec ślepy? No nie przesadzaj, w tym wieku może mieć lepszy wzrok niż nie jeden młody, tak jak i sprawność motoryczna. Po to ma się, OC żeby z własnej kieszeni nie płacić odszkodowania, nnw jest od szkód osób które znajdowały się w danym pojeździe z wykupionym nnw. 08:02, 13.01.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


OkOk

15 1

Lecz się kobieto. Motocyklista żyje to to nie uśmiercaj idiotko 19:22, 12.01.2018


Oburzony.Oburzony.

25 3

Dlaczego wszędzie żebrzą przecież kierowca za wszystko płaci,NW.OC niech pokryje koszty ubezpieczyciel.Pięknie tylko mówią jak podpisuję się umowę.Co za kraj mało płacą polacy,chyba już dość wyciągania pieniędzy z cudzych portfeli. 17:25, 12.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OrganizatorOrganizator

4 5

Nikt Ci pieniędzy nie wyciąga z portfela, zbiórka jest dobrowolna. Liczy się gest, zachowujesz się jak typowa skąpa cebula 00:02, 13.01.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AbcdAbcd

5 3

Super.!!!!! A Zosia35 do lekarza najlepiej od głowy. 21:33, 12.01.2018


WaldemarWaldemar

0 2

facet wyjeżdżał z parkingu gdzie nie było nic widać..............jak nie widać? jak ślepy niech nie jeździ,gdyby chciał to by zobaczył, popieram Zosia35 mimo, że usunięty.
Wielokrotnie wyjeżdżam z tego parkingu, ale upewniam się, że nie wymuszam pierwszeństwa. 08:04, 16.01.2018


zosia35zosia35

0 1

Buc!!!!!! 08:06, 16.01.2018


??

14 3

Ilu młodzienców musi jeszcze się okaleczyć albo zabić na motorze by reszta zrozumiała że 2 koła to nie to samo co 4 ? Jak i to że tylko w durnych gierkach można sobie kupić drugie życie bo na motorze ma się tylko jedno i życie i zdrowie ! 20:48, 12.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AbcdAbcd

4 2

Brawo!!!!! 21:31, 12.01.2018


RowerRower

5 1

Na pasach albo na rowerze też można zginąć, a już wgl wychodząc z domu. Po co żyć? Po to żeby siedzieć w czterech ścianach i unikać zarazków? 00:04, 13.01.2018


PerłaPerła

7 10

Ludzie są podli! Ile w Was mściwości to ręcę opadają! Kiedyś potrzebna była pomoc to się leciało i pomagało, aa teraz.. milion zarzutow i oszczerst zanim ktoś wogole podniesie szanowna **** sprzed ekranu by w choć najmniejszy sposób pomoc!! 21:34, 12.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

regevaginregevagin

3 7

Kara pozbawienia wolności do lat 3, za spowodowanie średniego i lekkiego uszczerbku na zdrowiu. Tą karą potencjalnie zagrożony jest każdy prowadzący pojazd drogowy. W celu wyeliminowania tej okoliczności, należy definitywnie zrezygnować z szoferki. 21:35, 12.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Policjant Policjant

16 3

Ile trzeba jeszcze mówić....... Motocyklista czy rowerzysta nie ma szans przy spotkaniu z samochodem.............czesto byłem pytany kto ma pierwszeństwo na ścieżce rowerowej która przecina jezdnię.......oczywiście rowerzysta........ale jak nie uważa to w najlepszym przypadku trafi do szpitala.......nie ze swojej winy.......czas myśleć i patrzeć 21:37, 12.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sochackim@interia.pl[email protected]

0 9

jest możliwość pomocy finansowej osobom po wypadkach. proszę o kontakt [email protected] 23:33, 12.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bonio 92789Bonio 92789

6 12

Crossem ? Ty wiesz co to cross ? Jego motocykl to supermoto przystosowane do ruchu na drogach publicznych, zarejestrowany i opłacony. Był pełnoprawnym użytkownikiem ruchu drogowego. Nie chce linczować kierowcy Forda ale to on popełnił błąd i to jest fakt ! Nie da się tego w żaden sposób podważyć ! 07:38, 13.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

whoamiwhoami

3 1

Słuchaj. Jedna prośba. Przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałem, dopiero komentuj. Nie napisałem że kierowca forda jest bez winy, lecz wina jest usprawiedliwiona jeśli motocyklista znalazł się w martwym punkcie. Nie będę ci tłumaczył co to martwy punkt. Zapytaj google, on prawde Ci powie. Są sytuacje w których choć by góry *%#)!& nie idzie dostrzec wszystkiego, a jest to spowodowane wszelakimi różnymi czynnikami zaistniałymi w danym momencie. A biorąc pod uwagę to w jaki sposób motocykliści poruszają się po drogach, wniosek jest prosty. A czy to kros czy nie kros? Więc skoro cross zarejestrowany, ubezpieczony i przystosowany do ruchu publicznego nie jest już crossem, cóż. Nic więcej nie dodam ;) 15:59, 15.01.2018


re Rowerre Rower

1 2

Zostan saperem albo wyjedź do Donbasu jeśli potrzebujesz adrenaliny ... 11:02, 13.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rowerrower

1 2

A ty dalej siedz przed telewizorem i popijaj kawke 02:20, 14.01.2018


re sochackim@interiare sochackim@interia

1 1

Jest możliwość ? Za 40% lub 50% uzyskanego odszkodowania ? 11:04, 13.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość 123Gość 123

8 0

Niewątpliwie wina leży po stronie kierującego Fordem, ale tutaj wydaję mi się sądząc po uszkodzeniach prędkość nie była zachowana... 16:17, 13.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wniosekwniosek

1 1

Siadając za kółkiem, zawsze trzeba się liczyć z tym, że w konsekwencji tego 3 lata można spędzić w zakładzie karnym. 16:39, 13.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re wniosekre wniosek

4 2

Tak ale każdy obywatel wychodząc na ulice ma prawo oczekiwać że inny obywatel nie naruszy tego prawa do bezpiecznego poruszania się po ulicach i w miejscach publicznych .
Dlaczego więc motocyklowi rajderzy uważają że im wolno poruszać się po mieście z prędkością dużo większą niż 50km/h ?
Akurat na ul Okrzei , Wiejskiej , Zielnej i Polnej takich rajderów-szaleńców można zaobserwować codziennie . Kilka dni temu taki rajder szalał na ul Płockiej mimo ograniczenia prędkości do 30km/h. 09:04, 14.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AutoAuto

2 0

A samochody jeżdżą zawsze o 10 mniej niż można, potwierdzone info 21:16, 14.01.2018


SzuSzu

2 1

Jednym slowem zaczela sie gownoburza co niektorzy wypisuja to masakra 10:39, 14.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Arek275Arek275

4 1

To cyba nie pora na motocykl 13:52, 15.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

suzukasuzuka

5 3

Po co wasze wypociny w komentarzach. Nie bez powodu w mieście a szczególnie w terenie zabudowanym jest ograniczenie prędkości. Jakby jechał tyle ile trzeba to by nie zbierali na jego składanie w szpitalu. Są motocykliści co jeździć potrafią. Szacunek dla nich.
15:48, 15.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rezydentrezydent

2 0

Zamiast zastanawiać się kto...? co....? dlaczego???? lepiej powinniśmy coś wspólnie zdziałać żeby po lewej strony władze postawiły znak zakazu parkowania, auta które tam stają ( włącznie z busem) zasłaniają całkowicie widoczność przy wyjeździe z parkingu " Drumetu".... 07:11, 16.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goscgosc

0 0

rodzinę Radka proszę o kontakt na adres [email protected] 13:29, 24.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%