Zamknij

"Zdążę, czy nie?" Was też tak denerwuje jazda tą ulicą na osiedlu Kazimierza Wielkiego?

06:00, 14.05.2018 G.S. Aktualizacja: 18:29, 14.05.2018
Skomentuj

Temat nie jest nowy, ale wciąż budzi negatywne emocje kierowców. Wracamy do sprawy ulicy Barskiej na odcinku Żytnia - Wojskowa. 

Na części ulicy Barskiej, na pasie jezdni prowadzącym w kierunku Wojskowej dozwolone jest parkowanie. Ochoczo z tej możliwości korzystają mieszkańcy stojących przy Barskiej domów jednorodzinnych, co utrudnia przejazd kierowcom jadącym w kierunku Wojskowej. Ostatnio w tej sprawie otrzymaliśmy takiego maila:    

- To co się dzieje na ul. Barskiej jest coraz bardziej uciążliwe i zastanawiam się, czy tylko dla mnie to problem.  Właściciele posesji, którzy mają przecież swoje podwórka i podjazdy przed domami  nagminnie parkują wzdłuż tej ruchliwej ulicy. W wyniku tego przejazd ul. Barską przypomina slalom. Do tego dylematy: „Zmieszczę się, czy nie?", Zdążę, czy nie?”. Tak samo wygląda jazda w przeciwnym kierunku – od ul. Leśnej. Taka sytuacja niewątpliwie wpływa na brak komfortu, a przede wszystkim na bezpieczeństwo w tym miejscu. Nie da się spokojnie, płynnie i bezpiecznie przejechać tym odcinkiem. Dlaczego nie ma tam zakazu zatrzymywania się i postoju na całej długości tej ulicy? Dlaczego mieszkańcy pobliskich posesji parkują na ulicy utrudniając ruch innym kierowcom? Bo mogą? Taka mentalność? Przekora? A co z logiką i zdrowym rozsądkiem?  - napisała do Dzień Dobry Włocławek mieszkanka naszego miasta. 

Z pewnością nie jest ona jedyną osobą, której nie podoba się sytuacja na Barskiej. A co na to mieszkańcy tej ulicy?

- Mamy niewielkie podwórka, a niektórzy mają po 2,3 samochody, musimy parkować wzdłuż ulicy - słyszymy od jednego z mieszkańców Barskiej. Jego zdaniem jest tylko jedno rozwiązanie patowej sytuacji - budowa parkingu wzdłuż jezdni. Miejsce na parking wzdłuż Barskiej rzeczywiście jest - jezdnię od ogrodzenia terenu dawnej jednostki wojskowej dzieli kilka merów trawnika z uschniętymi drzewami.  

Poprosiliśmy o komentarz do sprawy Wydział Komunikacji urzędu miejskiego. Otrzymaliśmy odpowiedź, że "w celu właściwego rozpoznania i zasięgnięcia opinii" sprawa utrudnień w ruchu w ciągu ul. Barskiej zostanie skierowana na najbliższe posiedzenie Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.  

Oczywiście sprawdzimy, co ustali ta komisja. 

Czy na całej ulicy Barskiej powinien być zakaz postoju?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
TAK 85%
NIE 12%
NIE MAM ZDANIA 2%
(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(69)

??????????????????????

53 3

Trwa to tyle lat a Policja i administrator ulicy jakoś nie dostrzegli problemu ? Ciekawe za co biorą nasze podatki skoro mieszkańcy muszą im zwracać uwagę na takie sytuacje ? 06:27, 14.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

4 5

Widać, że nie płacisz podatków i dlatego zadajesz takie pytania. Ja płacę 400 złotych rocznie podatku od swojego domu. Poproszę za to o wybudowanie dojazdu, doświetlenie, odśnieżenie, posprzątanie etc. Idiotyczne prawda? 11:46, 14.05.2018


reo

Kierowca2Kierowca2

41 2

A co sądzicie o parkowaniu na ul. Armii Krajowej przed tym nowym blokiem. To jakaś masakra! Skrecajac z Leśnej człowiek nie widzi czy ktoś nie nadjeżdża z przeciwka. Tam powinien być zakaz parkowania 06:31, 14.05.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MytyMyty

14 0

Dokładnie skracając z ulicy Leśnej w Armii Krajowej nie można płynnie przejechać ponieważ zaraz za przejściem dla pieszych stoi sznur aut. A przypisy jasno mówią w jakiej odległości można stać od przejścia dla pieszych i skrzyżowania. 07:10, 14.05.2018


Hmm..Hmm..

1 24

Zakaz zrobcie. A potem bedzie ze auta na trafnikach parkują. Bo jakas oferma ma problem z przejechaniem. Eh.. 07:49, 14.05.2018


Mieszkanka Armii KraMieszkanka Armii Kra

17 0

Zgadza sie na ARMII KRAJOWEJ parkuja juz na poczatku skrzyżowania ze zeby skrecic w ulice trzeba wjechac na przeciwny pas. Ja rozumiem ze blok ma malo miejsc parkingowych ale jak postawi samochod 15 metrow dalej a nie na samej krawedzi ulicy to nic mu sie nie stanie 07:50, 14.05.2018


hehheh

19 70

Jeśli macie takie z tym problemy proponuje nie jeździć tam albo oddajcie prawo jazdy do wydziału komunikacji skoro nie potraficie wykonać prostego manewru. Ja jeżdżę codziennie i nie ma tragedii. 06:54, 14.05.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

kierokiero

18 4

cwaniaczku widać, że prawko dostałeś za worek kartofli, albo jesteś takim imbecylem jak ci parkujący , którzy nie potrafią nawet zaparkować tak żeby innym nie utrudniać 08:06, 14.05.2018


ziuta79ziuta79

12 2

Nie ma dla Ciebie problemu, bo wykonujesz z pewnością manewr, który zagraża bezpieczeństwu. 09:14, 14.05.2018


kierowcakierowca

11 1

A co pewnie jesteś mieszkańcem tego nowego bloku i szkoda było wydać kilku tysięcy na wykup miejsca parkingowego? 13:03, 14.05.2018


do Włocławiando Włocławian

21 10

Mnie Włocławianina deneruje świadomość tego , że Włocławek stoi w miejscu tym samym cofa się , marnotrawione są pieniądze , zdolni ludzie z Włocławka zasilają inne miasta ale cóż skoro kochacie PO-PIS 06:57, 14.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tylko żetylko że

5 1

Miasto Włocławek od wielu lat rządzone jest przez SLD. 18:31, 14.05.2018


On89On89

30 2

Ta sama sytuacja występuje na Barskiej od ulicy Leśnej do Wojskowej. Zaraz za przejściem dla pieszych od strony Leśnej stoi sznur aut który blokuje nie raz swobodne zjechanie ze skrzyżowania I również straż miejska, ani policja nic z tym nie robi. 07:13, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

coloradocolorado

13 5

najprościej postawić zakazy w całym mieście lub parkometry ,każdego cos denerwuje ,przeszkadza i robi raban , z innej beczki , jadąc al. K.Wielkiego w kierunku tamy po zjeździe z wiaduktu stoi sobie ograniczenie prędkości 40km/h ,rozumiej namalowane jest za nim jakieś niby przejcie dla pieszych czy co innego ale nie w tym rzecz , po tym dziwnym przejściu nie ma odwołania ograniczenia czyli obowiązuje aż do skrzyżowania tj do samego pchlego targu ,takie samo ograniczenie jest po drugiej stronie alei i tuż za tym przejściem jest odwołanie znaku , czyżby kierunek tama był tak niebezpieczny ? aż dziw bierze że nie stoją tam z suszarkami , żniwa byłyby że hej 07:30, 14.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BoloBolo

4 0

Fajnie, że podpowiedziałeś. Teraz już będą stali. 07:41, 14.05.2018


TheBesciakTheBesciak

1 2

Masz skrzyżowanie przy drogtomie. A 40kmh jest bo powstała tam ścieżka rowerowa. Jest tam znak informujący o ścieżce zresztą prawie nie przestrzegany we Włocławku. 21:32, 14.05.2018


włocławiakwłocławiak

9 29

wielkie mi co -to miasto a nie pole przed remizą, i dla wszystkich miejsc parkingowych nie starczy, trzeba zwolnić i jeździć uważniej i ok. Jak ktoś nie był samochodem w większym mieście np Paryż to nie wie o czym mówi. 07:33, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoloBolo

21 11

Nie róbmy nagonki na właścicieli domków, skoro to Urząd Miasta nie dba o dostateczną ilość parkingów dla mieszkańców.
Nie można by poszerzyć jezdni, żeby zmieścił się dodatkowy pas na zatoczki do parkowania? 07:35, 14.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CoCo

12 0

Co mnie obchodzi,że właściciel domku ma kilka samochodów i za małe podwórko! Śmiech na sali! Fakt,że o parking tam aż się prosi. Ale też chciałbym żeby miasto mi zafundowało bo moje auta nie mieszczą mi się na podwórku???? 12:47, 14.05.2018


ParkingParking

23 2

Po tej stronie gdzie parkuja auta jest jeszcze pas zieleni. Mozna tam zroboc miejsca parkingowe lub poszerzyc jezdnie i wszyscy sie pomieszcza. 07:49, 14.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HahHah

1 0

Pomysl dobry, ale ten pas jest wykorzystywany dla kupek i siuskow pieskow mieszkancow barskiej , gdzie bd wtedy sie zalatwiac pieski ? 07:55, 14.05.2018


AdamskiAdamski

1 0

Równie dobrze można tam zamontować parkomaty i jeżeli będą chcieć parkować,to niech płacą za to.Jak mają za małe podwórka,to niech sobie je powiększą nawet kosztem swojego ogródka. 13:45, 15.05.2018


Licheń Licheń

0 5

https://epoznan.pl/news-news-85592-Pobili_trzy_osoby_na_terenie_sanktuarium_w_Licheniu._Wsrod_pobitych_jest_dwoch_grabarzy,_ktorzy_kopali_grob_ 07:57, 14.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Licheń Licheń

2 1

W jednym z komentarzy pojawia się... Alozjy Mering 08:03, 14.05.2018


////

16 4

to samo jest na Zelaznych Wodach idioci nie potrafią parkować tam powinni porządek zrobić 08:18, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja123Ja123

5 11

Mam pytanie do ludzi którzy myślą że zakaz coś rozwiaze. Myślicie że gdzie wtedy będą auta parkować? 08:21, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkam tuMieszkam tu

23 1

O tym , że parkują wiedzą i widzą wszyscy mieszkańcy tamtędy jeżdżący.
O tym. , że jest pas "zieleni" z uschnietymi drzewkami też wiedzą i widzą wszyscy tam jeżdżący.
Że można by spokojnie zrobić tam zatoczki do parkowania też mieszkancy widzą i wiedzą.
A URZĄD MIASTA I ODPOWIEDZIALNI ZA TE SPRAWY -NIE WIDZĄ, NIE SŁYSZĄ.
MOŻE WRESZCIE DO KUR...NĘDZY KTOŚ PRZETRZE OCZY I ZACZNIE NIMI PATRZEĆ CO SIĘ WOKOŁO DZIEJE. 08:22, 14.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TrapezTrapez

4 0

Urząd Miasta właśnie się głowi się, co nałgać, żeby wygrać następne wybory, ewentualnie, jak wyciszyć aferę dot. p. Jabłońskiej. Nasze potrzeby są w zasadzie nieważne. 13:44, 14.05.2018


ObywatelObywatel

18 0

To samo jest na Traugutta, KOSZMAR!!! Nikt nie reaguje puki ktos nie zginie!! A trupów na naszych drogach ostatnio nie brakuje!!! 08:30, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlanKlan

19 0

Taka sama sytuacja jest na Ogniowej na Żelaznych wodach i na Armii krajowej i tak musimy jeździć slalomie. 08:34, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PikiPiki

6 3

Na zdjęciu widać przecież miejsca po prawej stronie. Mozna poszerzyć ulicę lub utworzyć zatokę parkingową, polikwidować te dziadowskie drzewa z którymi za lat 10 będzie ogromny problem. Po lewej stronie są małe trawniki, które można zaadoptować na parkingi. Tak to wygląda w Niemczech. W Polsce oczywiście problem. Najlepiej zakazać, inne działanie wymaga odrobiny myślenia a to może już boleć, no i wymaga aktywności. Gdzie wy tutaj widzicie problem? 09:09, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

1234512345

1 12

Oczywiście rozwiązaniem jest poszerzenie jezdni lub wydzielenie parkingu z trawnika. Jednak szerokość jezdni umożliwia minięcie się 2 samochodów przy zaparkowanym pojeździe. Trzeba tylko trochę dobrej woli i żeby kierowcy jadący w kierunku ul.Żytniej jechali blisko chodnika.
Zobaczcie na mapie ile tam jest miejsca, trzeba tylko trochę dobrej woli i myślenia także o innych uczestnikach drogi.
https://www.google.pl/maps/place/Barska,+W%C5%82oc%C5%82awek/@52.6472498,19.0883965,130m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x471c9bdb8ba93aa3:0x268c20c640ee5d43!8m2!3d52.6480221!4d19.0893235 09:15, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DługaDługa

7 0

Ciężko jest również wyjechać z ul. Prostej w Długą. Po lewej stronie Długiej zaparkowane są samochody i kompletnie nie widać, czy Długą coś nie jedzie. Trzeba wyjeżdżać "na czuja". Wystarczyłoby chociażby lustro skierowane na Długą. 09:21, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkanka żytniejmieszkanka żytniej

17 1

TAK TAK TAK, bardzo mnie to denerwuje i już wiele razy zastanawiałam się, dlaczego miasto na to parkowanie pozwala. Jest niebezpiecznie i mało komfortowo, szczególnie że dodatkowo często korkuje się skrzyżowanie Żytnia-Barska, a i policja lubi tam łapać za brak zatrzymania się na STOP. Zdecydowanie popieram pomysł zakazu parkowania na jezdni a budowa parkingu to odrębna sprawa. Swoją drogą ja to się dziwie tym mieszkańcom domów obok że oni się nie boją tak parkować, jak widzę jak niektórzy na styk omijaja ich samochody to pewnie po kilku tygodniach mają całe poobcierane. 09:30, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

20 1

Dlaczego te parkujące samochody nie wjadą na wyłączony pas "zieleni", chociażby jedną stroną auta? Już znajdzie się 1 metr więcej do przejazdu mijających się aut.
A najbezpieczniej, to niech parkują na swoich posesjach lub własnych trawnikach. 09:33, 14.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hymhym

1 2

Może dlatego że za niszczenie zieleni przewidziany jest mandat? 07:09, 15.05.2018


lollol

7 15

Jeżeli was to denerwuje to znaczy że jesteście bura.....i i nigdy nie byliście w innym mieście. Wczorajsza sytuacja w Płocku, dojazd do centralnego placu (Ratusz) droga dwukierunkowa, po jednej stronie zaparkowane samochody (przejazd tylko dla jednego auta) i wiecie dlaczego nie ma problemu, bo ludzie mają kulturę osobistą, a nie frustracji jak w Włocławku.
A wiecie co mnie najbardziej zdenerwowało, dziesiątki lokali gastronomicznych (prawie wszędzie komplet) to jest dopiero frustrujące jak się przyjedzie z takiej dziury gdzie nawet na koszenie trawników nie ma kasy. 09:35, 14.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SugestiaSugestia

2 0

...a wiesz, co mnie wkurza? Jakiś abderyta, który się wymądrza, nie mając pojęcia o czym pisząc.
1. Nie wiesz owieczko stadna, czym jest kultura osobista, która zdecydowanie różni się od kultury jazdy pojazdem mechanicznym po drogach publicznych.
2. Czym innym jest parkowanie na jezdni, przy której jest wysoka, zwarta zabudowa kamienicami czynszowymi. Czym innym jest parkowanie na ulicy, przy ktorej jest zabudowa domków jednorodzinnych wraz z przestrzennymi działkami.
3. Nie masz pojęcia; czym jest erystyka!
Zajmij się chłopcze książkami, to może coś do głowy ci wejdzie ! 13:57, 14.05.2018


PikiPiki

5 2

Na zdjęciu widać przecież miejsca po prawej stronie. Mozna poszerzyć ulicę lub utworzyć zatokę parkingową, polikwidować te dziadowskie drzewa z którymi za lat 10 będzie ogromny problem. Po lewej stronie są małe trawniki, które można zaadoptować na parkingi. Tak to wygląda w Niemczech. W Polsce oczywiście problem. Najlepiej zakazać, inne działanie wymaga odrobiny myślenia a to może już boleć, no i wymaga aktywności. Gdzie wy tutaj widzicie problem? 09:36, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlaaaaOlaaaa

8 0

Przecież łatwiej jest wyremontować skrzyżowanie z jedną dziurą i dać zarobić znajomej firmie niż opracować poważniejsze zmiany na ulicy, przez która przejazd jest utrudniony. Myślicie, że ktoś z tych całych urzędasów będzie się przemęczał? 09:42, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

21 1

na drogę wydano kilka mln po to żeby kilku mieszkańców zrobiło sobie miejsca parkingowe a pozostali uprawiali slalom na drodze publicznej. żenda.
ZAKAZ parkowania powinien być na całym odcinku, samochody proszę zabrać na swoją posesję lub wystąpić do miasta o zrobienie zatoczek na które jest miejsce 09:42, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kyselakkyselak

25 2

Chamstwo i roszczeniowość właścicieli domków. Wprowadzić zakaz postoju. Na większości tych posesji bez problemów zmieszczą się dwa samochody. Zobaczcie na mapie, jakie długie są podjazdy do garaży. Albo ogródek, albo miejsce na samochód. Czy może nie chce się bramy otwierać? Jak nie ma miejsca na 2-3 samochód, to go sprzedać, a nie stoi całymi dniami na ulicy.
09:45, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyqwerty

22 0

to nie są bloki gdzie nie ma miejsc parkingowych, czy centrum miasta z kamienicami i wtedy logiczne ze parkuje się na ulicy zgodnie z przepisami ruchu drogowego..to jest ulica przy domkach jednorodzinnych gdzie każdy mieszkaniec może wjechać swoim autem na swoją posesję i po problemie.

wprowadzić zakaz parkowania jak najszybciej bo przejazd tą ulicą to jakaś parodia 09:49, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PodatnikPodatnik

20 0

od momentu jak wyasfaltowano tą drogę a nie było to aż tak dawno - zastawiam się jak to możliwe ze pozwolono na permamentne blokowanie jej przez samochody mieszkańców domków którym nie chce się parkować na własnych posesjach na których zgodnie ze zdjęciami satelitarnymi maja wystarczająco miejsca..cóż zostały przyzwyczajenia z czasów gdy była to polna droga, ale dotarła cywilizacja.

Z drugiej strony wystarczy na ten pseudo trwanik położyć ażurowe płyki betonowe i zrobić miejsca postojowe poza pasem jezdni

ZAKAZ PARKOWANIA powinien tam stanąć od początku. mam nadzieję że jak najszybciej zostanie wprowadzony.
09:57, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec osiedlaMieszkaniec osiedla

19 1

Do czasu budowy zatoki powinni bezwzględnie postawić zakaz parkowania. Jak widać zdecydowana większość mieszkańców jest za tym. Panie Prezydencie proszę zrobić coś dla nas. 10:44, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArturArtur

12 0

Na Armi Krajowej, Żelazne Wody (równoległych do Barskiej) jest to samo. 12:16, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co?Co?

15 0

A co mnie obchodzi,że właściciele domków mają za małe podwórka na 2,3 samochody?! Śmiech na sali! Fakt, że o parking na pasie zieleni aż się prosi. Chociaż sam chciałbym żeby miasto mi zafundowało parking bo mam trochę za ciasne podwórko???? 12:58, 14.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarchewkaMarchewka

4 2

Miasto zafundowałoby parking nie dla właścicieli domków, bo ci już parking mają (na podjeździe i na ulicy), tylko dla poprawy bezpieczeństwa reszty mieszkańców, którzy z narażeniem życia, z braku innych dróg, poruszają się ciągle tą arterią komunikacyjną.
A jeśli masz zbyt małe podwórko, to kup sobie taki domek, gdzie można parkować i na podjeździe i na ulicy :) 13:55, 14.05.2018


nicknick

18 1

Zrobić porządek na wszystkich trzech ulicach Barska, Armii Krajowej i Żelazne Wody pomiędzy Leśną a Żytnią. Jeździ się slalomem. Traktują wszyscy ulicę jak parking mimo że każdy ma bramę wjazdową i garaż. Tak trudno bramę otworzyć i wjechać. Postawić znaki zakaz parkowania i będzie spokój. 14:34, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 11

Zakaz parkowania, jasne, a jak ktoś przyjedzie do osoby tam zamieszkującej, to gdzie ma zaparkować, tez u niej w garażu? Puknijcie się w czoło. Jeżeli są domy, to logicznym jest, że powinno być tyle miejsca, aby było można i zaparkować i swobodnie przejechać. 15:10, 14.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

co?co?

9 0

Od kiedy miasto ma budować parkingi dla moich gości???
16:03, 14.05.2018


Jasiu TrampJasiu Tramp

6 0

JAK przyjedzie, czy CZYM przyjedzie?
Najlepiej niech przyjedzie taksówką wiedząc, że może nie być miejsca na parkowanie tuż przy bramie do zagrody zapraszającego gospodarza. 17:52, 14.05.2018


xxxxxxxx

1 9

Pod blokami tez proponuję ustawić zakazy parkowania. Nie stać Was na garaże, to nie ma parkowania na ulicy czy chodnikach, jak np. na Jednostce E. 15:11, 14.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??

6 0

Ale ty masz podwórko więc dlaczego na nim nie trzymasz aut tylko parkujesz na ulicy ? Szkoda nawierzchi podwórka ? Bo się brudzi ? 15:43, 14.05.2018


Mieszkanka Mieszkanka

1 0

Ta sama sytuacja ma miejsce na chocimskiej. Przejechać nie można. Strach 18:21, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszczaninMieszczanin

1 0

Witam jeśli jest problem to niech zrobią drogę jednokierunkowa tak jak zrobili z ulicy towarowej większość ulic jaka jest od bulwarow do legskiej idzie w strone legskiej powinno byc na odwrot ale co na to moze poradzic mieszkaniec skoro ulica towarowa miała być dwu kierunkowa jak ulica bechego to zrobili jedno kierunkowa i sprawa jest prosta 20:46, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wrwr

0 0

Znak zakazu zatrzymywania się i postoju nic nie pomoże, podobnie jak na Bukowej. 21:21, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kinga .kinga .

0 2

Jak kupicie sobie helikoptery to też będziecie płakać, żeby miasto wam wybudowało lądowisko??? 21:51, 14.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anonanon

1 5

ludzie czy wy prawa jazdy kupiliście sobie jeżdżę tamtędy od wielu lat i nigdy nie miałem problemu z wymijanie pomimo zaparkowanych samochodów nigdy nie musiałem czekać i liczyć czy zdążę 03:16, 15.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie?Nie?

3 0

To życzę ci abyś podczas swojego manewru wymijania napotkał z naprzeciwka mameję,która będzie jechała środkiem i wcale nie musi czekać aż ty wykonasz swój manewr:) 07:02, 15.05.2018


1234...1234...

1 5

jeśli ktoś na tak szerokiej ulicy nie potrafi wykonać manewru mijania z nadjeżdżającym z naprzeciwka samochodem nie powinien w ogóle prowadzić ponieważ stwarza zagrożenie dla innych użytkowników 04:48, 15.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie?Nie?

2 0

Komentarz do anona dotyczy również ciebie. 07:04, 15.05.2018


kierowcakierowca

1 6

Czytając niektóre komentarze mam wrażenie że kierowcy widzą problem z parkowaniem tylko dlatego że to rozwiązanie uniemożliwia rozwinięcie większych predkości lub wymaga znacznej redukcji. Osobiście w tym rozwiązaniu ja nie widzę wielkich problemów. Auta jadą wolniej kierowcy są bardziej skupieni, jest bezpieczniej. 07:04, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pimpompimpom

2 0

Auta stoją pod bramami pseudo MECHANIKÓW TAPICERÓW MAGLI
I INNYCZ HANDLARZY MOTOCYKLI!!! ZUS I SKARBÓWKA POWINNA
KOTROLOWAĆ! jak się zaczyna biznes to trzeba wziąć wszystko pod
uwagę i płacićza parkingi miejskie!!! 08:30, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

colorado   do  thebscolorado do thebs

0 0

czy przy drogtomie to skrzyżowanie czy wjazd do posesji , jeśli masz prawo jazdy to napisz kiedy wyjeżdżasz na droge bo strach jeździć 08:47, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StanisławStanisław

2 0

Całkowicie popieram umieszczenie (wreszcie) zakazu parkowania na ulicy Barskiej.
Niektóre samochody "parkują" a w zasadzie garażują tam po kilka miesięcy a może i dłużej co widać po ilości piachu na jezdni.
Rozumiem sytuację mieszkańców i popieram ich oczekiwania co do miejsc parkingowych w najbliższej okolicy zamieszkania. Jednak w obecnej sytuacji bezpieczeństwo musi być na pierwszym miejscu. Ruch na ulicy jest duży w obu kierunkach i opinie niektórych Państwa o umiejętnościach kierowców niczego tu nie zmienią. Te kilka parkujących pojazdów BARDZO tamuje płynność ruchu na tej ulicy zmuszając poruszające się auta nieraz do kilkukrotnego zatrzymywania się na tym odcinku. Wiąże się to oczywiście również ze zwiększoną emisją spalin i zwiększeniem zanieczyszczenia powietrza na naszym osiedlu, a na tym najbardziej powinno zależeć właśnie mieszkańcom tej ulicy.


09:56, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StanisławStanisław

2 0

Całkowicie popieram umieszczenie (wreszcie) zakazu parkowania na ulicy Barskiej.
Niektóre samochody "parkują" a w zasadzie garażują tam po kilka miesięcy a może i dłużej co widać po ilości piachu na jezdni.
Rozumiem sytuację mieszkańców i popieram ich oczekiwania co do miejsc parkingowych w najbliższej okolicy zamieszkania. Jednak w obecnej sytuacji bezpieczeństwo musi być na pierwszym miejscu. Ruch na ulicy jest duży w obu kierunkach i opinie niektórych Państwa o umiejętnościach kierowców niczego tu nie zmienią. Te kilka parkujących pojazdów BARDZO tamuje płynność ruchu na tej ulicy zmuszając poruszające się auta nieraz do kilkukrotnego zatrzymywania się na tym odcinku. Wiąże się to oczywiście również ze zwiększoną emisją spalin i zwiększeniem zanieczyszczenia powietrza na naszym osiedlu, a na tym najbardziej powinno zależeć właśnie mieszkańcom tej ulicy.


09:56, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StanisławStanisław

6 0

Całkowicie popieram umieszczenie (wreszcie) zakazu parkowania na ulicy Barskiej.
Niektóre samochody "parkują" a w zasadzie garażują tam po kilka miesięcy a może i dłużej co widać po ilości piachu na jezdni.
Rozumiem sytuację mieszkańców i popieram ich oczekiwania co do miejsc parkingowych w najbliższej okolicy zamieszkania. Jednak w obecnej sytuacji bezpieczeństwo musi być na pierwszym miejscu. Ruch na ulicy jest duży w obu kierunkach i opinie niektórych Państwa o umiejętnościach kierowców niczego tu nie zmienią. Te kilka parkujących pojazdów BARDZO tamuje płynność ruchu na tej ulicy zmuszając poruszające się auta nieraz do kilkukrotnego zatrzymywania się na tym odcinku. Wiąże się to oczywiście również ze zwiększoną emisją spalin i zwiększeniem zanieczyszczenia powietrza na naszym osiedlu, a na tym najbardziej powinno zależeć właśnie mieszkańcom tej ulicy.


09:57, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ANNINIANNINI

2 0

Proszę przejechać się ulicą Sadową, to jest jakiś dramat. Wypożyczalnia aut stawia sznurkiem tam pojazdy przy samym skrzyżowaniu i przejściu dla pieszych. Z drugiego końca tej ulicy wcale nie jest lepiej. Przejechać tamtędy to dramat. Proszę sprawdzić 14:18, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%