Zamknij

Biznesmen powiedział przed sądem, jakiej chciałby kary za spowodowanie wypadku po pijanemu

06:00, 21.06.2018 G.S. Aktualizacja: 08:07, 27.06.2018
Skomentuj Oskarżony i jego obrońcy. Fot. DDWloclawek.pl Oskarżony i jego obrońcy. Fot. DDWloclawek.pl

Biznesmen, który po pijanemu wjechał swoim BMW w chevroleta z trójką młodych ludzi, chciał dobrowolnie poddać się karze. Zaproponował wyrok w zawieszeniu. Nie zgodzili się na to prokurator i pełnomocnik poszkodowanych.  

Rok więzienia w zawieszeniu na 3 lata, 6-letni zakaz prowadzenia pojazdów, 10 tys. zł na Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym, 5 tys. zł grzywny i 40 tys. zł nawiązki na rzecz trojga poszkodowanych -  taki wyrok zaproponował sprawca wypadku w Szpetalu Górnym. Prokurator powiedziała nie, przeciwko był też pełnomocnik poszkodowanych, który podkreślił, że jego mocodawcy oczekują kary bezwzględnego więzienia. 

[ZT]28458[/ZT]

66-latek opowiada przed sądem za spowodowanie po pijanemu wypadku, w którym poważne obrażenia odniosło troje młodych ludzi oraz jazdę po alkoholu (tutaj pisaliśmy jak, według policji, doszło do wypadku i jakich obrażeń doznali 17-letnia wówczas Patrycja, jej 20-letni brat Łukasz i jego dziewczyna Ania ). Oskarżony przed sądem przedstawił się jako emeryt. Chce odpowiadać tylko na pytania swoich dwóch obrońców.

Jak tylko sędzia oddała mu głos, przez dobrych kilka minut mówił, że bardzo przeprasza pokrzywdzonych i pragnie, by wrócili do zdrowia. Chce pomóc w ich leczeniu i rehabilitacji.  Zarzekał się, że przed wypadkiem nigdy nie wsiadł po pijanemu za kierownicę, nigdy nie dostał mandatu, a cała sytuacja dla niego i jego rodziny jest wielką tragedią. Stwierdził, że z powodu wypadku leczy się na depresję. Momentu wypadku nie pamięta.

Zapewniał sąd, że od razu po wypadku chciał odwiedzić pokrzywdzonych w szpitalu, ale jego urazy mu na to nie pozwoliły, więc do rannych wysłał żonę, żeby spytała o ich stan i zaoferowała pomoc. Podkreślił, że do całej trójki wysłał  listy z przeprosinami (poszkodowani twierdzą że nie miało to dla nich większego znaczenia, bo były to trzy jednakowe pisma według jednego szablonu).  Przypomniał, że poprosił swoich adwokatów, żeby skontaktowali się z reprezentującymi poszkodowanych i zaoferowali chęć pomocy i zadośćuczynienia. Niestety, jak stwierdził, negocjacje te ustały. Dodał, że całe życie ciężko pracował i pomagał osobom niepełnosprawnym. 

- Moje życie straciło sens, jestem innym człowiekiem. Jestem pod stałą kontrolą psychiatry, urologa i kardiologa. Ostatnio lekarze podejrzewają u mnie nowotwór. Błagam o wybaczenie - mówił przed sądem oskarżony. Ze słów jednego z jego adwokatów wynika, że na leczenie pokrzywdzonych w spowodowanym przez siebie wypadku już przekazał 18 tys. zł. 

Poszkodowanym wyraźnie trudniej przychodziło wypowiadanie się przed sądem. Dziewczyny na sądowym korytarzu walczyły ze łzami. Na razie zeznania złożył 22-letni Łukasz. Mówił, że nadal odczuwa dolegliwości po urazach doznanych podczas wypadku. Na pół roku przerwał studia. Tak samo jego dziewczyna, która do sądu przyszła o kuli i ma problemy z chodzeniem. 

Kolejna rozprawa dopiero 25 września. 66-latkowi grozi kara od miesiąca do 4,5 roku więzienia. 

(G.S. )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(53)

XX

110 4

Zdecydowanie za niska kara! 21:03, 20.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

MitMit

122 6

Ja to się dziwię dlaczego on jeszcze nie siedzi !!! 21:15, 20.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

makarymakary

40 1

bo ma kase i znajomości 07:44, 21.06.2018


Andrzej_rayAndrzej_ray

2 14

Nie ma jeszcze wyroku, to jak ma siedzieć? 13:02, 21.06.2018


też kierowcateż kierowca

96 4

Poważnie ? w zawieszeniu? A niech siedzi i popuszcza w gacie. 21:17, 20.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o bozeo boze

32 7

kto pisze te artykuły ?? to się tak ciężko czyta. 23:40, 20.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

vladivladi

0 5

to nie czytaj i nie pisz *%#)!& komantarzy! 11:59, 21.06.2018


ZytaZyta

68 3

Żal mi tych dzieci 06:16, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NFZNFZ

85 2

18 tysięcy ? Prywatnie doba pobytu na oddziale rechabilitacji to ok 300złotych ,na NFZ spławią pacjenta po 2 tygodniach ! A gdzie pozostałe koszty leczenia , gdzie znaczny twały uszczerbek na zdrowiu , gdzie starty moralne i zadośćuczynienie .
To wszystko kwalifikuje się do wysokiej dożywotniej renty ! Nie dajcie się oszukać ! 06:23, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LopiLopi

29 1

Po milionie dla każdego z poszkodowanych to bym zrozumiała jeszcze.... 07:30, 21.06.2018


jankomuzykantjankomuzykant

25 4

"dobrowolnie podać się karze".
Kto to pisze... 07:30, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

B.ObamaB.Obama

86 1

Piłeś nie jedź , piłeś i spowodowałeś wypadek - odsiadka i dożywotnio zabrać prawo jazdy . - nie wygłupiać się i udawać skruszonego . 07:55, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatKat

81 1

18 tysięcy?! Te dwie "papugi " co przed nim siedzą wzięły kilka razy więcej! 08:08, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

63 1

On już powinien być dawno na wczasach (zapuszkowany) w Last Mielęcin 08:14, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OcenaOcena

67 0

Emeryt z BMW , na tej ławie powinni siedzieć policjanci którzy nie popełnili swoich obowiązków, gość sobie kpi z sądu i pokrzywdzonych 08:52, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NIE, dla zawieszeniaNIE, dla zawieszenia

70 2

Uważam tego człowieka za wyjątkowego chamiaka, który chce się wykupić od odpowiedzialności pieniędzmi i czczymi słowami. łatwiej jest mówić niż leżeć i cierpieć w szpitalu!
To była jazda samochodem po pijanemu i jako taka kwalifikuje się na bezwzględną odsiadkę! Ten człek (czy to właściwe słowo?) w swych wypowiedziach jasno daje ludziom do zrozumienia, że nie ma pojęcia o tym, czym jest leżenie w szpitalu przez długie dni, czym jest ból potłuczonego ciała i kości!
Moim zdaniem - to jest bezczelność i robienie z poszkodowanych ludzi bez znaczenia, do czego poszkodowani w żadnej mierze nie powinni dopuścić. Pełnomocnik poszkodowanych winien domagać się - i dobrze, że to robi - wyższego wyroku powiązanego z bezwzględną odsiadką.
Gdyby sąd orzekł inaczej, byłby to precedens (choć w Polsce - inaczej niż w USA) precedensy nie są w późniejszych wyrokach honorowane.
Ten człowiek(?) powinien spędzać wiele miesięcy w zamkniętym pomieszczeniu , oglądając świat tylko przez okno, tak jak z powodu jego pijaństwa przez długi czas poszkodowani oglądali świat wyłącznie z okien szpitalnych!
Jestem oburzony jego postępowaniem, choć rozumiem, że tchórzliwie nie potrafi z honorem ponieść konsekwencji swego obrzydliwego postępowania.
Leczy się urologicznie... Może ze strachu przed odpowiedzialnością karną się zsikał i teraz z tego tylko powodu biega z pęcherzem do lekarza.
Leczy się kardiologicznie...
Przecież z jego wypowiedzi widać, że serce jest dla niego czymś niemożliwym do zrozumienia. Gdyby było inaczej nie siadałby za kierownicą po pijaku. A pomyślał ten bandyta (bo tak należy nazywać wszystkich pijanych za kierownicą, siejących kalectwo i śmierć) co działo się z sercem rodziców i rodziny tych trojga młodych ludzi, gdy doszła do nich wieść o wypadku?
Siedzieć i milczeć panie "kierowco". 08:56, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JowiszJowisz

0 5

- "Serce?"
- "Przecież ty nie masz serca." 08:57, 22.06.2018


UuuUuu

61 1

Juz mialem doczynienia z tym kolesiem. Jezdzi jak deb... juz dawno powinien mieć zabrane prawko. 09:09, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwattorobserwattor

64 1

Dla pijanych kierowców potencjalnych morderców powinna być jedna kara. Kara pozbawienia wolności (niech posiedzi chociaż 1 rok) i dożywotni zakaz prowadzenia samochodów. 09:10, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HidalgoHidalgo

72 2

1. NIGDY, nawet przez sekundę, nie prowadził ŻADNYCH ROZMÓW w sprawie pomocy dzieciom. Nie przekazał nie tylko 18 tysięcy (skąd ta kwota??), ale nawet 18 groszy. A wiem to od mamy dzieci.
2. Oskarżony to JEDYNA osoba w procesie, której WOLNO KŁAMAĆ. No więc łże jak pies. Pytanie, czy jego adwokatom również to wolno... BTW - Wyrębski, aleś się spasł... Będzie teraz kłopot z Elbrusem pewnie, co? :)
3. Facet siadał, i pewnie będzie siadać za kółkiem na bani - tak jak robił od lat. Brak prawka nie będzie dużą przeszkodą. Wiedzą o tym wszyscy jego znajomi. Czy jest ktoś, kto to zezna w Sądzie? Bo jeśli TAK, to potwierdzenie faktu mówienia nieprawdy moooocno przyblizy pana S. do odsiadki.
4."Depresja" nie jest spowodowana wypadkiem, tylko tym, ŻE SIĘ WYDAŁO! A jedynie faktem, że, niestety, nie udało się zamieść pod dywan, jak to wiele razy drzewiej bywało...

Pozostaje nadzieja i wiara w Sąd.

... a czyją to matką jest nadzieja?...

Mazel Tov. 09:21, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

somisomi

51 0

Emeryt czy biznesmen ?
A ta firma to na żonę , córkę czy na kogo ? 09:22, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KimboKimbo

48 0

Stan posiadania sprawia, że są równi i równiejsi wobec prawa... 11:00, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miśmiś

43 1

Biznesmen zawsze się wykręci, bo ma kasę. Wyrok śmiechu wart. 11:14, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

INDIGOINDIGO

49 0

Facet zachowuje się jak dzieciak, który coś zbroił i teraz się boi dostać klapsa. Polsat - Interwencja, pokazywało jego zachowanie, arogancja, bezczelność i pewność siebie. - Co mi zrobicie? To nie był jego pierwszy raz, kiedy jechał po pijanemu, tylko policja go nie złapała i nie spowodował wypadku. Aż się doigrał. Teraz skamle i próbuje się wybielić, jaki on dobrotliwy i czego ono nie robi dla niepełnosprawnych. O tuż nic nie robi i ma wszystkich w pogardzie. Niema wyjątku czy biedny czy bogaty prawo jest równe dla wszystkich. Kara musi być surowa, nauczy się pokory, że nie jest panem świata, bo ma pieniądze i władzę i nawet policje może przekupić. 11:23, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

internautainternauta

52 1

Dlaczego widać twarze poszkodowanych a zbir zapikselowany? 12:25, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuldogBuldog

12 0

Jak escobar niech se wiezienie wybuduje 12:45, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

P.67P.67

35 0

SZCZYT AROGANCJI I BEZCZELNOŚCI!!!! ODRAŻAJĄCE INDYWIDUUM!!!! 13:49, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

24 2

Kara jak najbardziej, ale sprawiedliwa, nie prymitywny odwet. Często mylicie kolonijni pastuszkowie karę z odwetem. W mojej ocenie więzienie nie wiele tutaj da, bardziej skuteczna byłaby kara trzech lat ograniczenia wolności i prace społeczno-użyteczne na wysypisku śmieci w Machnaczu. Przyje.ać biznesmenowi słone odszkodowania, zadośćuczynienia i pokrycie wszelkich kosztów leczenia i rehabilitacji. Zapier.olić taki wyrok, że gacie mu opadną, ale uchronią przed więzieniem, bo to na prawdę nie ma sensu, zero dolegliwości. Będzie tam mógł jeszcze młodych chłopców dmuchać, no po co to komu potrzebne? Jestem przeciwny karze bezwzględnego pozbawienia wolności. Biznesmen lepiej się zresocjalizuje na wysypisku śmieci w Machnaczu. On musi pojąć w końcu, że nie wolno mu więcej pić wódeczki a jedynie selenkę z uzdrowiskowego Wieńca.
Separatysta BOBAS z Donbasu w pampersach 14:13, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UczciwośćUczciwość

22 0

*%#)!& chcę się wywinąć. Do psychiatry każdy może pójść i ściemniać. Mógł więcej głowy używać, zanim wsiadł do samochodu.
14:37, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!

23 0

Policja we Włocławku to parodia, jakie oni szkoły kończą, dlaczego ten gość nie został zapuszkowany od razu po wypadku, to samo zrobili z wypadkiem , w którym zginął motocyklista przy gali mistrzów nie sprawdzili frajera, czy był pod wpływem narkotyków rodziny powinny powiadomić jakąś tv ogólnopolską i dojść do prawdy 15:03, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czardorczardor

1 0

Policjanci we Włocławku tak czuję się bezkarni wobec prawa że parkują na miejscach dla inwalidy czyli osoby niepełnosprawnej i jakie są za to kary wszyscy wiedzą a im to sie udaje.
15:35, 24.06.2018


brat buldogabrat buldoga

10 2

rozstrzelac go albo na szubienice z nim!!!!!! 15:42, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

11 1

Separatysta ma rację. 15:46, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxlxxl

8 1

do *%#)!& z nim natychmiast 15:54, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UKUK

24 1

W Anglii za taki czyn sprawca nie wychodzi z więzienia przed upływem 5 lat i traci prawa jazdy DOŻYWOTNIO! A poza tym łoŻy na leczenie i rechabilitacjĘ a po zakonczeniu leczenia finansuje poszkodowanym rente na poziomie średniego wynagrodzenia . A tu gość jeździ autem za kilkaset tysiecy , opłaca dwóch prawników a poszkodowanym proponuje jałmużnę ?
Jak trzeba nie szanować bliźnich żeby przedstawiac takie poniżające propozycje !
18:43, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoloBolo

2 0

A jakie dochody (i skąd) mają więźniowie w UK, żeby móc finansować leczenie poszkodowanych? 09:00, 22.06.2018


JanooshJanoosh

15 1

A to *%#)!& mać jest sąd czy koncert życzeń? 20:27, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

R.PR.P

18 1

Osoba która świadomie wsiada do auta za kierownice pod wpływem alkoholu powinna być traktowana jako zabójca A każde zdarzenie z udziałem pijanego wypadek itp. Traktowane jako usiłowanie zabójstwa. Kara powinna startować od 12 lat w górę.Tylko w ten sposób można wyeliminować pijakow z za kierownicy. 20:28, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja12345ja12345

24 2

ofiarę z siebie ON robi ???co za tupet !!!chory bidulek jest a co zrobił pijak cholerny z dzieciakami???dupek jeden!!! 20:31, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

20 2

Połowę majątku proszę przekazać poszkodowanym.Wsiadłeś człowieku za kółko po kielichu.Absolutnie jesteś w pełni odpowiedzialny za to nieszczęście. 20:51, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel3Obywatel3

11 5

Powinien dostać dożywocie bez możliwości wcześniejszego zwolnienia. 21:00, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

coloradocolorado

11 0

czytam niektóre komentarze i z podziwu wyjśc nie mogę nad głupota piszących , policja winna ,na policji wieszają psy , to nie policja osądza i decyduje o karze ,zrobili co swoje i teraz to sąd zadecyduje a nie policjant czy prokurator który nie wyraził zgody na dobrowolne poddanie sie karze ,a żeby taką karę można było zastosować musi być zgoda oskarżyciela -prokuratora . Druga sprawa to moim zdaniem powinno zmienić sie prawo , spowodowanie wypadku po pijanemu jak w tym przypadku powinno być kwalifikowane jako usiłowanie zabójstwa a gdyby był skutek smiertelny to zabójstwo a pan emeryt biznesmen może w celi korzystać z psychiatry 07:01, 22.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JowiszJowisz

12 0

Tak na moje, to facet powinien sponsorować koszty prywatnego leczenia pokrzywdzonych, a jeśli wyleczenie nie jest możliwe, to płacić "rentę" uwzględniającą również straty moralne, utracone szanse itd.
Ciężko będzie mu to zrobić zza więziennych krat. Dodatkowo skarb państwa (czyli my wszyscy włączając w to również ofiary) zapłaci za jego pobyt w więzieniu i być może utratę podatków, które do tej pory generowała jego firma.
On swoje odsiedzi (za nasze, nie za swoje), wyjdzie i będzie znowu traktowany jak uczciwy obywatel, a na pytania o swoje zobowiązania wobec ofiar odpowie: "Swoje już odsiedziałem, spłaciłem dług wobec społeczeństwa".
Czy o to faktycznie chodzi ofiarom?
Na ich miejscu mniej interesowałaby mnie kwestia kary więzienia dla sprawcy, a bardziej możliwość wyegzekwowania zadośćuczynienia. Zadośćuczynienia rzeczywistego, a nie jakieś ochłapy w stylu 40 tyś. PLN do podziału na 3 osoby.
Więzienie winno być ostatecznością, jeżeli nie ma fizycznej możliwości ściągnięcia wysokiego odszkodowania.

08:54, 22.06.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

AdamskiAdamski

2 2

Jeden z niewielu sensownych komentarzy do tego artykułu.Jowisz-masz 100%racji.Koszty takiej kary ten biznesmen powinien odczuwać do końca życia,bo wtedy wreszcie może do niego dotrze,jakie przestępstwo popełnił!!! Masz rację.Dlaczego my obywatele mamy jeszcze płacić za jego utrzymanie w więzieniu? 09:42, 22.06.2018


LeslauerLeslauer

3 0

W zasadzie masz rację - tyle, że w teorii.
W praktyce jedyna rzecz, jakiej się sprawca powinien obawiać, to więzienie. Bo procesy odszkodowawcze będą się ciągnąć latami, sądy nie są skore do przyznawania wysokich odszkodowań...
Po wtóre - koleś stwierdzi (całkiem słusznie zresztą...) że dlaczego ma płacić za leczenie, skoro jeszcze Sąd nie UZNAŁ GO ZA WINNEGO? Jak uzna, wymierzy karę, odszkodowanie, nawiązki itd. A koszty leczenia i rehabilitacji lecą i lecą, nie są one małe.
Finansują to pokrzywdzeni. Z własnych kieszeni.
Natomiast jesli pokrzywdzeni poproszą o rentę, straty moralne, utracone szanse, etc, etc - to OD RAZU dostaną "łatkę" ludzi roszczeniowych. Takie jest życie...
Co do możliwości fizycznej ściągnięcia pieniędzy - to ona pewnie jest, i to nie mała. Nie ma za dużej możliwości PRAWNEJ.
Z drugiej strony - z wyrokiem skazującym na bezwzględne więzienie pozycja pokrzywdzonych przy "stoliku negocjacyjnym" - czyli przy sprawie o odszkodowanie w Sądzie - będzie pewnie dużo mocniejsza.

Mazel Tov. 10:53, 22.06.2018


JowiszJowisz

2 1

Tak, ale to sąd powinien w tej sytuacji się wykazać i jak najszybciej zakończyć sprawę. Sytuacja jest szczególna - rehabilitację powinno się przecież rozpocząć jak najszybciej.
Tu chodzi o ludzi - nie tylko o wypełnianie suchych przepisów prawa.
Tak, wiem, że jestem marzycielem, ale piszę, jak wg mnie powinno być. 12:03, 22.06.2018


LeslauerLeslauer

2 0

@ Jowisz:
Prokuratura ma prawo zabezpieczyć roszczenie na majątku, tzn. na przykład wpisac na hipotekę potencjalne zabezpieczenie roszczeń. Kto wie, może i to zrobili. Problem w tym, że nikt na ochotnika nie wyzbywa się majątku ani nie idzie siedzieć - broni się jak może.
A wg polskiego Prawa - może dość dużo.

Ewentualne uwagi - na Wiejską, do Warszawy...

Nawiasem mówiąc, ja też uważam, że powinno być jak Ty piszesz. Ale, póki co, jest jak jest.
To tak między nami idealistami.

Mazel Tov. 12:56, 22.06.2018


GggggGgggg

9 1

Zgadzam się całkowicie z interpretacją Jowisza.to by była najlepsza kara +2 lata prac społecznych po4 godziny dziennie na Machnaczu przy segregacji śmieci.
11:26, 22.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EleonoraEleonora

6 0

Prawo powinno byc rowne dla wszystkich,wypadek po pijaku,sprawca jedzie na tak zwany dołek i czeka na zlozenie zeznan 14:15, 22.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Jowiszre Jowisz

9 0

Sprzeda BMW , sprzeda firmę i pokryje koszty szkody jaką wyrządził .
Definicja odszkodowania mówi wyraźnie -,,przywrócenie do stanu jak przed szkodą albo pokrycie wszelkich kosztów i strat powstałych w wyniku wyrządzonej zkody '' . Tych dwóch opłacanych panów w togach dokładnie wie co on powinien zrobić . 15:51, 22.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GeorgeGeorge

0 4

Przebaczcie sprawcy wypadku za odpowiednia gratyfikacje finansowa, co zyskacie, gdy pojdzie do *%#)!& Nic... 12:34, 24.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmiliaEEmiliaE

5 0

Nie ośmieszaj się dziadzie, bezwzględnie do paki z Tob ą. Urolog, kardiolog ... a kogo to obchodzi. Mnie interesują jedynie dolegliwości, jakie doznały osoby w wyniku twojej głupoty. Na sikanie za strachu to urolog ci nie pomorze wielki panie biznesmenie jak z koziej dupy trąbka. Dno, dno i po stokroć dno. 19:46, 24.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelnikczytelnik

1 0

Musiał być dorze nawalony ,skoro nie pamięta wypadku.Niech idzie na odwyk ,a nie do psychiatry. myślał że pieniądze załatwią wszystko. 11:45, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%