Zamknij

Prezydent Włocławka Marek Wojtkowski będzie wkrótce zarabiał mniej niż jego podwładni?

10:36, 21.06.2018 G.S. Aktualizacja: 12:05, 27.06.2018
Skomentuj Prezydent Włocławka Marek Wojtkowski. Fot. DDWloclawek.pl Prezydent Włocławka Marek Wojtkowski. Fot. DDWloclawek.pl

Opozycja chce, żeby Marek Wojtkowski zarabiał 6,8 tys. zł, czyli blisko połowę tego co obecnie. Jeśli ten plan się ziści, wyższe pensje niż prezydent Włocławka będą mieć niektórzy dyrektorzy ratuszowych wydziałów i miejskich instytucji. 

Aktualnie pensja Marka Wojtkowskiego to nieco ponad 12 tys. 983 zł (wszystkie kwoty brutto). 

Pisaliśmy już na Dzień Dobry Włocławek, że do końca czerwca rada miejska musi na nowo wyznaczyć wysokość miesięcznych zarobków prezydenta miasta w związku z rządowym rozporządzeniem o 20-procentowej obniżce pensji zasadniczej samorządowców. Właśnie został upubliczniony projekt odpowiedniej uchwały.

[ZT]29723[/ZT]

Zgodnie z nim, podstawa wynagrodzenia prezydenta Włocławka miałaby spaść z 5,9 tys. zł do 4 tys. zł. Na tym nie koniec. Jest plan, żeby obniżyć pozostałe części składowe pensji Marka Wojtkowskiego, choć to nie jest konieczne. Dodatek funkcyjny miałby zostać obniżony o połowę - z 2 tys. do tysiąca, dodatek specjalny z około 3,5 tys. zł także do tysiąca, a stażowe z około tysiąca złotych do ośmiuset.

Przewodniczący rady miejskiej Rafał Sobolewski (kiedyś PO, dziś radny niezależny), który firmuje projekt obniżki prezydenckiej pensji, tłumaczył w rozmowie z Dzień Dobry Włocławek, że Marek Wojtkowski, jego zdaniem, źle pracuje i zarabia też poza ratuszem, jako wykładowca.     

Jeśli w radzie miasta znajdzie się większość, która poprze plan Sobolewskiego, prezydent Włocławka będzie zarabiał mniej niż cała lista jego podwładnych.

W tej grupie będą nie tylko zastępcy prezydenta i prezesi miejskich spółek (np. prezes MPK zarabia ponad 13 tys. zł), ale także m.in.: dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie (9,6 tys. zł), dyrektor OSiR (7 tys. zł), dyrektor Miejskiego Zespołu Żłobków (9,8 tys. zł) czy architekt miejski (7,5 tys. zł). Wojtkowski zarabialiby tyle, co dyrektor ratuszowego Wydziału spraw obywatelskich, czy dyrektor Browaru B.  

Radni zbiorą się na sesji w najbliższą środę.  

Czy uważasz, że pensja prezydenta Włocławka powinna zostać obniżona zgodnie z projektem firmowanym przez Rafała Sobolewskiego?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
tak 43%
powinna zostać obniżona, ale nie o połowę 19%
nie 35%
nie mam zdania 4%
(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(66)

wyborcawyborca

51 19

powinien tyle zarabiac co Soltys na Wsi !!!! bo to taki Poziom tego pana !!!!! 10:48, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mietek Z.Mietek Z.

0 1

Sęk w tym, że jego następca też tak mało będzie zarabiać, nawet jeśli będzie doskonałym zarządcą, ale będzie miał nieprzychylną sobie radę miejską. Słabe to.
Tutaj ależy patrzeć na stanowisko, a nie na człowieka. Jeśli się nie sprawdził, to w wyborach przepadnie i tyle. Tak działa demokracja. 11:12, 22.06.2018


reo

BuldogBuldog

5 25

Ale bieda bieda...... mam nadzieje ,ze to są tygodniówki . W swoim koncernie farmaceutycznym zarabiam niebotyczne kwoty . Wstyd 10:51, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gggg

65 9

Zabrać, bo włocławek upada, zarasta w tempie najszybszym odkąd pamiętam. Nie zasługuje na pensje, bo nie widać w nim gospodarza jak w innych miastach. Niczego dla miasta nie robi, nie stworzył miejsc pracy, żadnych perspektyw rozwoju, wieczne konsultacje i teoretyzowanie problemów miasta nie rozwiąże. Zero konkretnych działań. Banalny temat zieleni w mieście...i co z tego, że kwiaty późno posadzone na pl. wolności...skoro teraz wszystko schnie, nie podlewana jest trawa (za grube pieniądze), zielsko i chwasty zarastają już chodniki, przerastają przez brudne ławki, kosze...Teren przed biblioteką miejska-obraz nędzy i rozpaczy, a przecież tuż obok jest "informacja turystyczna"!!! Wstyd! Prezydenta-gospodarza poprostu nie ma...więc za co mu płacić. 11:02, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HudiniHudini

54 3

Żeby dyrektor mopr zarabiał tyle za nieudolne dyrektorowanie to wstyd 11:07, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

43 6

Tak, można uznać, że nie mamy gospodarza! A skoro go nie mamy, więc nie ma potrzeby żałowania obcięcia mu pensji. Nie wywiązuje się z obietnic wyborczych. I nie ma już tłumaczenia, że dopiero zaczyna kadencje. Inne miasta się rozwijają, kwitną, korzystają z unijnych dotacji a nasi urzędnicy pod "wodzą" pseudo-prezydenta nie umieją sobie z niczym poradzić. Bród, smród i ubóstwo! 11:13, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

23 4

Tak, można uznać, że nie mamy gospodarza! A skoro go nie mamy, więc nie ma potrzeby żałowania obcięcia mu pensji. Nie wywiązuje się z obietnic wyborczych. I nie ma już tłumaczenia, że dopiero zaczyna kadencje. Inne miasta się rozwijają, kwitną, korzystają z unijnych dotacji a nasi urzędnicy pod "wodzą" pseudo-prezydenta nie umieją sobie z niczym poradzić. Bród, smród i ubóstwo! 11:14, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzczypiorSzczypior

8 8

Najlepiej zarabia szef kuchni... przeczytajcie oświadczenie majątkowe 11:15, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NeoNeo

41 8

Jak się bawić to się bawić... panie Chmielewski, ile pan zarabia w Anwilu? 11:41, 21.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kolikoli

14 10

najlepszy dowód na to, że chmielewski chce zostać prezydentem włocławka nie dla kasy jest to, że teraz w anwilu zarabia zdecydowanie więcej i zrezygnuje z tego dla marnej pensji prezydenckiej 12:36, 21.06.2018


sddsdssddsds

18 6

Pan Chmielewski zrobi to co nakaże partia, personalnie nie jest osobą decyzyjną. Musi to kandyduje. 13:29, 21.06.2018


irek556irek556

18 15

To jakaś farsa.
Już za dużo tej stawili pisiorow. 12:23, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibic Anwilukibic Anwilu

32 4

Jeden złoty medalista chce obciąć pensje drugiemu złotemu medaliście .Koń by się uśmiał ;/ 12:28, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


piseverpisever

27 16

chmielewski chce zostać prezydentem włocławka nie dla kasy. teraz w anwilu zarabia zdecydowanie więcej i zrezygnuje z tego dla marnej pensji prezydenckiej 12:40, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ytrytr

9 6

Chmielewski wcale nie chce zostać prezydentem i zrobi wszystko, żeby nie zostać. Tak funkcja po prostu go przerasta. To, że kandyduje, oznacza tylko to, że PiS ni ma kadr. 15:22, 21.06.2018


byli joebyli joe

31 11

prezydent i jego świta za pracę dla miasta mogą dostać maks to po cukierku 12:41, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lolplolp

35 8

Wszystkim w urzędzie miasta obniżyć !!!!!!!!!!!!!!!!!! 13:00, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AhaAha

0 0

Nie wszyscy w urzędzie zarabiają takie same pieniądze żeby wszystkim obcinać, niektórym nie byłoby z czego. wszystko zależy jaki masz układ 18:14, 23.06.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Statystyka.Statystyka.

17 4

Nie sądzę, aby w tej internetowej ankiecie taki procent osób podzielał projekt obniżki pensji, gdyby efekty pracy prezydenckiej były zadowalające.
Statystyka oddaje ocenę tej pracy. 13:19, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Śródmieście Śródmieście

16 11

Najlepiej zabrać Prezydentowi i dać sobolewskiemu, przecież mu się należy. Przewodniczący Rady Miasta, ciekawe czy chociaż wie jakiego, bo o tym co dzieje się we Włocławku to już wiem że nie ma pojęcia. Mam nadzieję że po następnych wyborach już ten ktoś nie będzie musiał przynosić pączków na Sesję Rady Miasta. 13:45, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Regina Regina

24 10

Radni jeszcze wy ośmieszacie to miasto, to przykre, że wybieramy takich radnych 14:19, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorkaobserwatorka

26 8

Dlaczego dd kasuje komentarze nieprzychylne prezydentowi mimo,że nie zawierają wulgaryzmów?!!!Podobno jest wolność słowa,a wszystkie negujące prezydenta(notabene całkowicie słuszne i prawdziwe)są usuwane!!! Czyżby UM nadal śledziło fora społeczne mieszkańców miasta? Aż tak jesteście obstrachani czy po prostu trzymacie sztamę z obłudnikami?!!! 14:22, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Izaaado Izaaa

14 6

Skąd Ty się *%#)!& bo nie wierzę,iż świadomie wypisujesz takie brednie.Chyba,że jesteś jedyną tą "społecznością",którą rzekomo on reprezentuje.Bo mnie jako mieszkance tego miasta przynosi jedynie wstyd!!! 14:25, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OlgaOlga

0 3

No proszę jaka wstydliwa osóbka się znalazła...Ciekawe jak ten wstyd wygląda na co dzień... 20:33, 21.06.2018


ławeczkaławeczka

26 4


Cały ten burdel zwany radą miejską potrwa tylko do wyborów. Nie jest tak, że tylko prezydent odpowiada za aktualną sytuację naszego miasta. Także niech się nie cieszą. W rozmowach mieszkańców słychać to samo dość, dość, dość. Gorącym żelazem zarazę !!!!! 14:37, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Śmieszna opozycja Śmieszna opozycja

15 25

Żałosne próby zniechęcenie prezydenta przez nieudolna opozycję... Nie mają nic do zaoferowania więc chcą wykorzystać metody ekonomiczne... Żal was, a w zasadzie nas, że mamy takich partaczy za państwowe daniny!!!
Wojtkowski wygra wybory w pierwszej turze i taka jest rzeczywistość. Wszyscy kibice Anwilu będą na niego głosować, a to wystarczy!!!!! 14:42, 21.06.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ElkaElka

2 2

wydaje mi się że może nie wystarczyć ,ale mogę się mylić.Zarządzanie miastem nie ogranicza się do dbania o rozwój koszykówki,gdyby tak było każdy absolwent AWFu mógłby startować na stanowisko prezydenta miasta. 19:22, 21.06.2018


StefanStefan

2 5

Nie tylko Anwil popiera Prezydenta.Wszyscy moi znajomi i rodzina również.Co wam nie pasuje w tym gościu?Może lepszy Chmielewski,albo Wesołowski???Ha,ha,ha,.Zastanówcie się zanim napiszecie bzdury.Tylko twarde argumenty proszę. 20:40, 21.06.2018


BuhajBuhaj

0 1

"Popiera" to za duże słowo. Faktem jest natomiast, że innych kandydatów nie ma. Znowu będziemy wybierać na zasadzie mniejszego zła. 09:29, 22.06.2018


kibic Anwilu kibic Anwilu

4 11

Panie, Panowie gramy w Lidze Mistrzów !
https://en.wikipedia.org/wiki/2018%E2%80%9319_Basketball_Champions_League 14:47, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Don VitoDon Vito

24 4

A kto wyjdzie z projektem żeby Sobolewski i wszyscy radni nie popierali żadnego wynagrodzenia?Może radny Grzadziel?Za PRL były to funkcja społeczne. 14:52, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pa pa :)Pa pa :)

20 5

Zabrać połowę... a po wyborach fora ze dwora!
15:00, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kuźwa kuźwa

25 1

Jaki lament , jakie ajwaje , jaka rozpacz !!! A dlaczego nie ma rozpaczy nad zarobkami szeregowych pracownikami samorzadówki tyrającymi od lat za najniższą krajową ?
Czy ktoś słyszał takie jęki i płacze nad konserwatorami , elektrykami , hydraulikami , nad , rechablilitantkami , pielęgniarkami w ZWPS-ie ? Nie? Ale tam pracują żonki Jacka i Marka i nie protestują ? Dlaczego ? Bo nie pracują za najniższą tak jak cała reszta ! 15:25, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do "śmieszna opdo "śmieszna op

18 9

A ty oczywiście w swej ignorancji zakładasz,że wszyscy włocławianie to kibice Anwilu?!!! To byś się zdziwił w wybory;))) Łudzę się jedynie,że nawet wśród nich gros to ludzie na tyle bystrzy,żeby nigdy więcej nie zagłosować na człowieka,który poza lansem,hipokryzją i bezczelnością nie wniósł nic do tego biednego miasta.To najgorsze 4 lata marazmu w dziejach wszystkich prezydentów:( 15:26, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Śmieszna opozycja Śmieszna opozycja

4 7

Zapomniałem, że za czasów poprzedników Włocławek był mlekiem i miodem płynący... Mamy scenę na wodzie jako obiekt do... Sam pewnie nie wiesz czego... Prezydent jest jedynie reprezentantem, a władze ma samorząd i rada więc nie mieszaj ludziom w głowach... Tak jakby od Prezydenta Polski zależała sytuacja gospodarcza kraju... Wolę obecnego, który chociaż jakoś wygląda niż innych śmiesznych maliniaków wyglądających jak z pod PGR-u... 17:39, 21.06.2018


xxlxxl

4 2

a to heca 15:52, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

11 6

Pensje obniżą o połowę i Włocławek nagle i cudownie wejdzie na niesamowitą ścieżkę rozwoju.Odbije sobie na miejskich przetargach.Zawracanie ludziom głowy *%#)!& a oni leją z narodu ze śmiechu. 16:11, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rol-rolrol-rol

7 11

Po co się wszyscy hejtujący się podniecacie. Prezydent jest z wyboru i obniżenie wynagrodzenia może dotyczyć nowo wybranego. Obecny ma gwarancje prawne . Wszystkiego można się spodziewać ,że wspracująca formacja " dobra zmiana " z katomafią może łamać prawo jak dotychczas ale to do czasu. Kij ma dwa końce !!!. 16:30, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtuśwojtuś

10 15

Wszystkim ujadaczom-szczekaczom mówię aby się wyciszyli i uspokoili. Ten pomysł pisowski jest bardzo, bardzo chory. 18:17, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZuzkaZuzka

9 4

Zgadza sie,że chory i to bardzo,ale czego można się spodziewac po pisiorach??Dziwię się tylko Sobolewskiemu,coś knuje ,tylko co?Nagle bezpartyjny??? 20:36, 21.06.2018


P.67P.67

17 7

Czy w dd jest pezydencki szczur, który zżera komentarze prawdy gdy są niewygodne dla prezia? PRAWDA BOLI??? 18:47, 21.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niezależnyniezależny

26 5

Tak mi żal Wojtkowskiego , jak patrzę na jego zdjęcie to aż łza kapnęła mi na 1930 zł mojej pensji za pracę w budżetówce 17 lat. Boże jak on wyżyje za te 8 tysięcy plus wykłady i plus ....... Panie Sobolewski jeśli ten projekt przejdzie i prezydent będzie miał tak głodową pensje to ja chyba nie przeżyję, nie Pan tego nie robi ja sobie poradzę za te 1930 zł mam tylko dwoje dzieci jestem przyzwyczajony ale on ?

20:20, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XX

2 0

... po prostu zacznie mu brakować do pierwszego, biedaczysko ! 19:51, 22.06.2018


Adela35Adela35

3 17

A ja uważam ,że jeśli nie terażniejszy Prezydent,to tylko i wyłącznie Pan Maciej Maciak.Wszystko zauważy i co najważniejsze nie należy do zadnej "partii". 20:42, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BuhajBuhaj

1 0

Zauważyć to jedno. Drugie to załatwić. 11:39, 22.06.2018


O nic nie prosze.O nic nie prosze.

8 3

Jaką dietę i jakie profity czerpał z pełnionych funkcji Pan Bojańczyk jako radny Włocławka? Odpowiem, żadnej diety nie pobierał i nie pracował również w żadnej miejskiej spółce, ponieważ był przedsiębiorcą. Dodam też że nie uwłaszczył się na majątku miejskim w przeciwieństwie do dzisiejszych polityków. Na koniec dodam że to za kadencji Pana Bojańczyka i jemu podobnych Włocławek rozwijał się w niebywałym tempie. Dziś tylko została po nim litera B w słynnym Browarze. 21:05, 21.06.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Wracaj w historięWracaj w historię

4 1

Ciekawe... Ja bym wolał postawę kogoś innego z władz miasta. Np.: Teofila Hajdo...
Cóż takiego Bojańczyk zrobił? Prócz własnych zakładów, które pozwoliły mu nie pracować?
Że był prezesem Towarzystwa Wioślarskiego?
A wiesz ty, kto walczył przez długi czas, aby to Towarzystwo w ogóle w naszym mieście zaistniało? Nie było to bynajmniej Bojańczyk.
A jeśli chodzi o zasługi dla >> Miasta Włocławek <<, jak to chętnie wyrażają sięi Radni i Pleno Titulo Władze Miasta - to znacznie wyżej sobie cenię pułkownika Gromczyńskiego, obrońcę Włocławka przed bolszewikami, który nie ma - nawet najkrótszej - ulicy swego imienia w naszym grodzie.
Uwązam,że trochę przymało wiesz o naszym Włocławku. 23:28, 21.06.2018


Do wracaj...Do wracaj...

1 3

Po pierwsze gospodarka głupcze. Tęskni się za utraconymi przywilejami centalnie sterowanej gospodarki i towarzyszami towarzyszu. Wy zawsze swoich na piedestale stawialiście, nieprawdaż?? 00:20, 22.06.2018


 Wracaj w historię.. Wracaj w historię..

1 0

@ Do wracaj...00:20, 22.06.2018
1. Jeżeli cytuje się czyjeś słowa - to człek wykształcony, a nie ćwierćmózg stawia cudzysłów.
2. Kontrargumentować wykształcony człowiek potrafi logicznie, a nie bełkotliwie.
3. Nie pisz czegoś, czego nie wiesz, bo pokazujesz, że jesteś człekiem tak głębokiej głupoty jak Rów Mariański.
Konkludując: przyjmij - proszę - kondolencje z racji exitusu resztki twych komórek mózgowych.
Pozdrawiam. ;-D> 18:00, 22.06.2018


HaHa

10 10

Nie popieram pomysłów radnych. Upokarzanie prezydenta miasta taką obniżka pensji nie przyniesie nic dobrego. Naprawdę chcecie, zeby zarządzał wami ktos marnie oplacany, bez motywacji, upokorzony? To miasto schodzi nana psy o na tym dnie wiejskiej mentalnosci dlugo pozostanie. 21:46, 21.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WódopójWódopój

6 0

Nigdy nie słyszało twoje "Ha", że pensja winna być adekwatna nie do pełnionej funkcji, lecz do efektów pracy na tymże określonym stanowisku?
I co z tego, że ktoś jest zatrudniony na stanowisku np.: dyrektora lub ministra, jeśli efekty jego pracy są np.: kontrowersyjne?
Tak jak ty piszesz, to było w PRL-ej. Nie ważne wtedy było, co kto potrafił i jakie sukcesy odnosił w swej pracy, lecz jakie zajmował stanowisko.
Np. nieudaczny sekretarz był ważniejszy od skutecznego dyrektora fabryki.
Albo inaczej: dyrektor - działacz partyjny - był mierny, ale partia go postawiła na kierowniczym stanowisku i ...jak to się teraz modnie mówi - cytuję: "MU SIĘ NALEŻAŁO".
Zacznij myśleć wcześniej, niż walniesz palcami w klawisze. 23:20, 21.06.2018


BonkBonk

10 3

Ja nie jestem fanem prezydenta, ale jak widzę nazwisko Sobolewski i ta jego akcja to mi się przypomina tego pana akcja dojazdy i koszty do Bydgoszczy czy też Torunia(delegacje itd), oraz refundacje zabytków i jakieś dachy. Też coś tam w tej historii miasta ten pan się wpisał. WYGRZEBAĆ SZCZEGÓŁY? Teraz powrócił rycerz sprawiedliwości?! Ale nie ma hamuców by kopać innych? Dla mnie też gość do skasowania politycznego, bo takie jazdy polityczne to uprawiają i będą uprawiać ci nędzni rajcy od kilku kadencji wybierani, a na nic jak widać się nie nadają, tylko dlatego, że MIASTO SIĘ POMAŁU ZWIJA!! A radni bezradni od dawna ci sami! Ja bym ich zdecydowanie skreślił i wybierał bezpartyjnych lokalnych działaczy. I teraz tak zrobię na jesieni. Mam dość przepychanek i PiSPOSLD-wskich jątrzeń i zdobywania stanowisk dla swoich. POLITYCY wasz czas przemija! 00:59, 22.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mietek Z.Mietek Z.

0 1

Popieram w całej rozciągłości. Niech samorząd rządzi się sam i zajmie się miastem, a nie bezsensownymi przepychankami. 11:15, 22.06.2018


TrolololoTrolololo

5 1

Na Prezydenta Miasta nie startuje się dla zarobków, chociaż z drugiej strony śmiesznie byłoby, żeby Prezydent 100.000-ego miasta miałby zarabiać o połowę mniej, niż np. kierownik hotelu przy UM, który nazywa się prezesem. Skoro tak, to sprzątaczki powinny mieć zatem rangę co najmniej głównego specjalisty.
Może warto przy okazji spytać o poziom wynagrodzeń takich różnych kierowników? Zwłaszcza jeżeli weźmie się pod uwagę poziom zarobków ludzi, którzy faktycznie odwalają za nich robotę. 09:18, 22.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrolololoTrolololo

4 6

Aha, nie zmienia się warunków umowy w trakcie jej trwania. Jeżeli pensja była ustalona taka, a nie inna, to powinna być obowiązująca do końca kadencji. Niech obniżą od przyszłych wyborów, a sami zobaczymy, ilu będzie chętnych i jakiej jakości do pełnienia tej, jakby nie patrzyć, odpowiedzialnej funkcji. 09:21, 22.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bilybily

2 0

weszłą ustawa więc trzeba wykonać a nie czekać, naucz się czytać ze zrozumieniem 11:36, 22.06.2018


Oglądacz IIOglądacz II

3 2

W pełni popieram stwierdzenia "Bonka". Sobolewski to zły, interesowny człowieczek. Pamiętam doskonale jego działania na swoją korzyść w kadencji gdy był kiedyś przewodniczącym rady. Moja żona kiedyś była radną. Jedynymi profitami były darmowe przejazdy autobusami komunikacji miejskiej. A teraz. 09:51, 22.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxlxxl

4 0

obciąć prezydentowi 11:17, 22.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ferfer

3 1

Ja słyszałem, że Przewodnicząca jednej z komisji radna dwojga nazwisk ma zgłosić wniosek o zmniejszeniem diet radnym o 80%, bo PiS daje jej dorabiać do emerytury znacznie więcej. 11:57, 22.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reakcjareakcja

0 1

Za obniżkę uposażenia Prezydent może podziękować totalnej opozycji, z której się wywodzi, bo to jest efekt jej politycznej działalności. 12:00, 23.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

starstar

1 0

Ja też jestem kibicem koszykówki. Chwaliłbym prezydenta gdyby pozyskał sponsora z zewnątrz . Ale jak prezydent finansuje kosza kosztem "swoich" spółek to jako mieszkaniec tego miasta mówię mu stanowcze - nie - w wyborach.Jego polityka doprowadzi tylko do wzrostu cen usług bo firmy już nie mają kasy. 18:58, 27.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaskkask

1 0

Ja też uważam że ten portal nie jest obiektywny i nie zamieszcza uwag nieprzychylnych prezydentowi i jego najbliższym współpracownikom. Nieładnie. 19:02, 27.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%