Zamknij

O Włocławku znów głośno. Co chwali, a na co narzeka dziennikarka Wirtualnej Polski?

09:12, 17.09.2018 Ł.D. Aktualizacja: 18:36, 17.09.2018
Skomentuj Artykuł zatytułowany "Włocławek. Dawna stolica keczupu dziś straszy zrujnowanymi kamienicami" to efekt wizyty autorki i fotoreportera wp.pl w naszym mieście, do której doszło 8 sierpnia. fot. Łukasz Daniewski, wp.pl - screen Artykuł zatytułowany "Włocławek. Dawna stolica keczupu dziś straszy zrujnowanymi kamienicami" to efekt wizyty autorki i fotoreportera wp.pl w naszym mieście, do której doszło 8 sierpnia. fot. Łukasz Daniewski, wp.pl - screen

- Przyjechałam do Włocławka z zamiarem znalezienia tu tego, co tu ładne i wyjątkowe. Rzeczywistości jednak zakłamywać nie wolno - napisała autorka artykułu, który dziś ukazał się w Wirtualnej Polsce.  Od rana publikacja jest szeroko komentowana na Facebooku.

Autorką tekstu poświęconego Włocławkowi jest Martyna Kośka, zajmującą się w jednym z największych polskich portali internetowych tematyką społeczną. Publikacja ukazała się w ramach cyklu Wirtualnej Polski "JedziemyWPolskę".

Artykuł zatytułowany "Włocławek. Dawna stolica keczupu dziś straszy zrujnowanymi kamienicami" to efekt wizyty autorki i fotoreportera wp.pl w naszym mieście, do której doszło 8 sierpnia. Do przeczytania tekstu, ze strony głównej zachęca nagłówek "Słyszysz nazwę miasta, myślisz keczup. I to jego przekleństwo".
 

[ZT]20927[/ZT]

Włocławek w artykule red. Kośki to miasto kontrastów. Autorka zachwyca się bulwarami, widokiem na Zawiśle, przystanią przy ul. Piwnej, a także katedrą. - Niestety, dalej jest tylko gorzej – i napisanie kolejnych akapitów przyjdzie mi z dużym trudem, bo przecież przyjechałam do Włocławka z zamiarem znalezienia tu tego, co tu ładne i wyjątkowe. Rzeczywistości jednak zakłamywać nie wolno.

O ul. 3 maja napisano, iż "to deptak, po którym zwyczajnie nie chce się spacerować". Brakuje tu kawiarni, restauracji, widać pojedyncze sklepy. Autorka zwróciła również uwagę na opłakany stan kamienic, znajdujących się w tej części miasta.

W artykule przywołano również symbole, przez pryzmat których postrzegano przez dziesięciolecia Włocławek poza jego granicami. Dziś niektóre z nich, takie jak fajans czy keczup, mają mniejszy niż przed laty wpływ na wizerunek i promocję miasta.

Rozmówcami M. Koścki są społecznicy, znani z facebookowych grup "Włocławek jaki pamiętamy" i "Włocławek jaki jest i będzie". Autorka spotkała się także z Bartłomiejem Kucharczykiem z włocławskiego ratusza, który zapewniał, że władze miasta dążą do odwrócenia tu negatywnych trendów i poprawy jakości życia. Jednym ze sposobów ma być wdrożenie Gminnego Programu Rewitalizacji, który w ciągu 10 lat ma odmienić najstarszą część miasta. Dokument przyjęto w lipcu br.

(Ł.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(156)

ParkaParka

56 19

Najważniejsze, że wszyscy chcemy zmienić ten wizerunek. My mieszkańcu i władze. Chociaż w tym jednym jesteśmy zgodni. 09:21, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

42 5

Jakie władze chcą to zmienić ?

Człowieku ja tu od kilku lat nie widzę zmian, co raz więcej kamienic jest zabite dechami.

Czy wy oczu nie macie wszyscy ?

Jakby chcieli to dawno by miasto blask odzyskało, ale chęci nie ma jeno złudne obietnice wyborcze... 10:29, 17.09.2018


reo

Z D... Z D...

50 11

Artykuł z D.. Wiele już podobnych materiałów było. Nic nowego, tylko powtarzanie zasłyszanych opinii 09:22, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zosia z WłocławkaZosia z Włocławka

9 3

Jakich opinii? Autorka nic nie "powtarza" ona była, to artykuł po autopsji, a nie powtarzanie opinii. 08:04, 18.09.2018


Kitajec Kitajec

22 110

Dziennikarzyny z Warszawki przyjeżdżają na kilka godzin, a potem piszą takie bzdety 09:23, 17.09.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

TrubadurTrubadur

30 4

Pewnie dawno nie byłeś na 3 Maja. 12:09, 17.09.2018


proste ?proste ?

11 9

Jest na to rada ! Nie wpuszczać do Włocławka żadnych "obcych" i będzie spokój. 12:33, 17.09.2018


Dos Dos

29 4

Jakie bzdety???To miasto to kiła i mogiła.Pochodzę stąd i jakiś sentyment mam.Ale oczy też 14:19, 17.09.2018


Ja1Ja1

3 5

Ta redachturka niech przespaceruje sie po ulicach swojej Warszawy. Wystarczy pojsc w bok od Marszalkowskiej, jerozolimskich,Swietokrzyskiej i zobaczyc zniszczone elewacje i okna pozabijane dechami. Niech redachtuka pojdzie na ktorykolwiek dworzec i zobaczy tam prawdziwych pijakow i menelstwo. Niech pojdzie w okolice hoteli i zobaczy ilu bezdomnych spi na trawnikach czy chodnikach przed wejsciem. Niech najpuerw zobaczy to u siebie a pozniej dopiero obsmarowuje innych 17:29, 18.09.2018


CasablankaCasablanka

47 83

Mam dosyc juz tego, ze o naszym kochanym miescie mowi sie wlasciwie tylko zle. A czemu ta Pani nie pojechala do Parku i nie zobaczyla odnowionego ogrodu na pompce? Dlaczego nie widziala ile dzieje sie na Slodowie. Nie mowi o Browarze B. Te miejca sa piekne i rowniez tworza to miasto i jego wizerunek 09:23, 17.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

na Słodowiena Słodowie

24 5

Na Słodowie przy pierwszym wezbraniu wody w Wiśle i cofce Zgłowiączki cała inwestycja popłynie - więc szkoda ze tego nie brało sie pod uwagę przy tej inwestycji. Ciekawe kto siedzi i pisze te bzdurne komentarze nie mając pojęcia o hydrologi. 10:22, 17.09.2018


KnockKnock

23 1

Takich pompek i miejsc to mają po kilka w każdym mieście.Tutaj jedna i juz zdemolowaną się zachwycać 11:12, 17.09.2018


Ja1Ja1

2 4

Ciekawe kto ja sciagnal i oprowadzal po miescie. 17:31, 18.09.2018


StokrotekStokrotek

80 3

A przy wyborach będziemy wybierać z pośród tych samych kandydatów matołów co zawsze, jeden taki był senatorem kilka kadencji, cały czas radnym i co zrobił dla tego miasta? Przejął kilka kamienić za bezcen, a kasę ?wyprał? kupuj?c kamienice w Krakowie itp. 09:23, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsaAsa

74 31

Prezydencie i rado miasta - szczegolnie tej części z PO. TO WASZA WINA. MIASTO UPADŁO. 09:24, 17.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LumixLumix

21 13

Dziewczyno co Ty piszesz. To nie PO zniszczyło lakiery, ursus, fajans i wiele innych zakładów . Pada przemysł to i miasto pada. 11:38, 17.09.2018


jakie PO ???jakie PO ???

23 2

Oczywiście, że upadło i pogrąża się coraz bardziej, ale upadek ten miał swój początek w 1989 roku. Od 1970 był wyłącznie rozwój i piękne perspektywy, teraz jest klęska ! 12:45, 17.09.2018


AntykomuszekAntykomuszek

101 16

Zdziwieni? 20 lat rządów SLD lub ich zakamuflowanej opcji...
Tu liczyli się tylko towarzysze, ich interesy i stołki... 09:24, 17.09.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

30 7

I głaskanie ludzi upośledzonych społecznie, utrzymywanie ich w marazmie tylko po to żeby odpowiednio zagłosowali.

...PIS robi teraz to samo... 09:39, 17.09.2018


TrubadurTrubadur

15 11

Przypomnieć warto, że za "towarzyszy", Włocławek miał sporo dużych zakładów przemysłowych. Degeneracja miasta zaczęła się właśnie po ich odejściu. 12:11, 17.09.2018


cała prawdacała prawda

22 3

Teee "antykomuszek", chyba niewiele pamiętasz, albo niewiele latek sobie liczysz. Bo to właśnie za PRLu to miasto przeżywało największy rozkwit ! W latach 70- 80siątych byliśmy "województwem", Włocławek tętnił życiem, a z Torunia czy Płocka wracało się z podniesionym czołem. Najwięcej dobrego zrobił dla tego "nieswojego" miasta sekretarz E.Szymański, przyjechał z Bydgoszczy i postawił Włocławek na nogi. Po 1989 zaczyna się postępujący upadek, śmiem twierdzić, że nic tego nie zmieni -będzie coraz gorzej. 12:22, 17.09.2018


Ja1Ja1

3 2

No tak. SLd zle. Natomiast przez 4 lata rzadow pisu miasto zrobilo sie Edenem mlekiem i miodem plynacym 17:33, 18.09.2018


Udo Udo

25 44

Mieszkańcy nie chcą by o ich Włocławku mówiło się źle. Żenujący artykuł 09:24, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NN

31 4

Prawda boli 11:20, 17.09.2018


Nie wierzeNie wierze

46 12

Owszem Srodmiescie nie jest wizytowka miasta, ale to wina kilkunastu jak nie kilkudziesieciu lat zaniedban. A co z innymi pieknymi miejscami? 09:25, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaZETKaZET

20 60

A CO TA PANI MOŻE WIEDZIEĆ O NASZYM WŁOCŁAWKU?????? 09:25, 17.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Łucjjja1112Łucjjja1112

36 4

nie musi wiedzieć. wystarczy spojrzeć i wyciagnac wnioski 10:13, 17.09.2018


he...he...

22 1

to co widzi 14:32, 17.09.2018


xxlxxl

68 12

w naszym mieście to h..j d..pa i kamieni kupa 09:26, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktokto

13 33

kto doniósł, pewnie ci co zwykle :) 09:26, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

z głową w piaskuz głową w piasku

4 0

A może przykryć wszystko gazetami i dyktą? Może wtedy nikt się nie domyśli, jak jest naprawdę? 20:57, 18.09.2018


MieszkankaMieszkanka

17 47

Wyslijmy tej pani inne zdjecia. Te piekne naszego miasta. Jest ich bardzo wiele internecie 09:26, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojotojo

27 3

a zwłaszcza te przedwojenne !!! 10:39, 17.09.2018


klara1klara1

22 31

a co to 3 maja tylko we Włocławku jest? już czas to zmienić , są lepsze miejsca, ulice, 09:27, 17.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

werawera

16 5

ulica 3 Majo ma być wizytówką naszego miasta bo to ścisłe centrum, a tak niestety nie jest:( 11:00, 17.09.2018


To Se Ne VratiTo Se Ne Vrati

17 3

To Ty dziecko nie masz widać pojęcia jak 3go Maja wyglądało za tej "wstrętnej komuny"... Sklep na sklepie, kawiarnie, usługi - wszędzie pełno ludzi (nie meneli), czysto i bezpiecznie. Były nawet konkursy na najładniejsze wystawy sklepowe, o kratach czy roletach antywłamaniowych nie było mowy. Nawet na Tumskiej i Cygance kwitł handel- teraz tam "Czeczenia".
15:13, 17.09.2018


Do to se ne vratiDo to se ne vrati

0 0

Ci ludzie co dzis mieszkaja na 3 Maja to sa ludzie ktorzy od pokolen tu mieszkaja. Mieszkali tu ich dziadkowie,rodzice a teraz oni i ich potomni tez tu beda mieszkac. 17:37, 18.09.2018


Znów głośno Znów głośno

21 44

Nudny aż do bólu artykuł. Zupełnie nic nowego. Pani powinna lepiej poznać miasto zanim się zabierze do pisania 09:27, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

14 1

Nie chodzi o to żeby głaskać tylko pobudzić do działania.
10:01, 17.09.2018


OkoOko

63 6

Wybierajcie dalej tych samych ludzi do rady miasta. Obecni skłóceni radni powinni dostąć kopa i nigdy nie pojawić się we włocławskim ratuszu. Zły klimat ma obecna rada miasta: zawiść, zazdrość, polityka, wytykanie błędów (przoduje z tym Kukucki ze swoim młodym chłopcem). A radnych z PO to wygonić kijami. 09:27, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olllloollllo

13 48

niech jedzie kobieta do siebie, a nie wydaje osądy po jednej wizycie 09:27, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kasia1kasia1

4 0

Ja pochodzę z Włocławka - i niestety bardzo wiele prawdy jest w tym artykule. Co więcej wielu kwestii nie poruszyła. Włocławek mógłby czerpać korzyści z położenia, potencjału ludzkiego- zanim wszyscy wyjadą. O włocławku nie mówi się nic. Ten artykuł też przeszedł bez echa - tylko we Włocławku się o nim mówi. W tym przypadku to akurat na plus. 17:48, 18.09.2018


szkodaszkoda

14 59

No jasne. Przyjechala pani ze stolicy, posiedziala tu ze 2 godzina i napisala ertykul. Potem dziwimy się, że Włocławek ma taką opinię. A może przyjechałaby tu przed Świętami Bożego Narodzenia i zobaczyła Jarmark, Miasto skąpane pięknymi światełkami i atmosfere tu panującą?! 09:29, 17.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KnockKnock

20 4

Ja widzę pare bud na placu ustawionych i pare lampeczek na pustych ulicach nie wiem gdzie ty ta kapiel widzisz.Lub dawno nigdzie nie było sie poza obrębem tej wioski 11:10, 17.09.2018


sonnsonn

19 3

Jarmark?Atmosfera wigilijna????no brawo co roku ten sam kicz i tandeta a największa frekwencja na darmowym żarciu -szkoda że jest tak wielu biednych i bezrobotnych!!!każdy pisze o zmianach ale mało kto o konkretach!w tym coraz bardziej obskurnym mieście brak nawet ulicznych koszy na śmieci o woreczkach na psie kupy nie wspominając!!!BB to przybytek dla majętnych snobów a parki i pseudo place zabaw to piękny początek a później niedokończone coś-np.ul wiejska!!!Brak aquaparku zaniedbane jeziora i wiele wiele do poprawy .Może ktoś coś gdzieś po najbliższych wyborach-ale nie Ci co do tej pory!!!!!!!!!!! 11:48, 17.09.2018


KnockKnock

80 7

Szara brudna wyludniona mieścina bez kwiatów nawet w tym roku na ulicach 09:31, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ja1Ja1

4 0

Bo od czasow obu prezydentur ATP zielen Miejska nie podlega pod UM. To on zaraz na poczatku zlikwidowal stanowisko Miejskiego Ogrodnika. A teraz jest przedodniczacym Komisji Budzetowej i trzyma reke na miejskiej kasie 17:41, 18.09.2018


qwertyqwerty

77 5

''Prawda w oczy kole'' 09:32, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KukulkaKukulka

20 31

Niestety kilkanaście lat zaniedbań, potrzeba drugich tyle aby to naprawić. Ale już jest lepiej niż te 6 lat temu. 09:35, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miedziana podkladkaMiedziana podkladka

15 42

My ludzie tu mieszkający widzimy tez piękno tego miasta. Smutne jest ze tak nas spostrzega ja w kraju. 09:37, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smutne miastosmutne miasto

73 7

Włocławek to upadłe miasto , co gorsza miasto upadłych ludzi, którzy nie dostzegają już jak bardzo upadli. 09:38, 17.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

:):)

3 10

Polska jest upadła zagrabiona przez Berlin :) nawet jugentamt zabiera Polskie dzieci Niemiec nie *%#)!& xd 14:25, 17.09.2018


fikusfikus

5 1

z tym komentarzem się zgadzam, "upadłe lub upadające wciąż miasto". smutne, smutni ludzie, wykorzystywani za nędzne pieniądze w "topowych" fabrykach. po godz. 22 nie ma po co wyjść na miasto. nie trzeba daleko jechać żeby zobaczyć ładne miasta, czyste, w ogródkami, przed każdym sklepem kwiaty. kto wystawi kwiaty przed lumpex lub sklep "po 4 złote" (a to jest główny handel we W-ku). w naszym mieście nie ma koniunktury, ludzie mało zarabiają i mało wydają. co parę m-cy otwiera się coś i zamyka, bo nie jest w stanie się utrzymać, po prostu brakuje popytu a ci, którzy mają pieniądze jeżdżą do dużych miast. też mieszkam w tym mieście i nie oszukujmy się ta Pani napisała prawdę. popodróżujcie trochę po Polsce i zobaczcie jakie są piękne miejsca, ale najważniejsze jest myślę to, że klimat tworzą ludzie :) 07:43, 18.09.2018


tokentoken

23 8

Potrzebne są konkretne działania na rzecz śródmieścia, a nie powoływanie kolejnych komitetów. Zresztą cóż się dziwić, że śródmieście wygląda jak wygląda skoro aktywność radnych w tym okręgu ogranicza się do minimum. Jedynym , który wykazuje więcej chęci działania i chce coś zrobić dla śródmieścia jest radny Jaworski... 09:44, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pro100wokoPro100woko

49 12

Trudno podnieść miasto po fatalnych kadencjach SLD. Dziś drogi trzech panów się rozeszły. Jeden udaje niezależnego, ale służy PiS. Drugi to farbowany lisek skaczący od partii do partii. Trzeci pozostał w SLD i wydaje mu się, że za pieniądze pryncypała omami włocławian. 09:45, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MicroMicro

7 2

W punkt. 15:13, 17.09.2018


matyldamatylda

21 63

Tylko Chmielewski może "ożywić" to miasto... 09:45, 17.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

niedoczekanieniedoczekanie

16 4

Taaa oni już "ożywili" sporo, stadniny koni, puszczę, sądy, nawet autorytet kraju w świecie ożywili... 14:48, 17.09.2018


koniarzkoniarz

1 6

@ niedoczekanie14:48, 17.09.2018

"tylko koni, tylko koni żąaal" !. ;-D 15:14, 17.09.2018


lollol

2 1

haha, dobre! 09:02, 18.09.2018


joanna jagodniakjoanna jagodniak

26 15

Postkomunistom zawdzięczamy Włocławek w takim stanie, jaki widzimy. Nawet nasza partja będzie miała problem, aby bardziej oszukać wyborców niż SLD. 09:46, 17.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

tyle w temacietyle w temacie

9 2

Wasza partia to "naprawi" Włocławek tak jak naprawiła stadniny koni ! 14:36, 17.09.2018


Dobre, JoannoDobre, Joanno

2 6

@ tyle w temacie14:36, 17.09.2018

Jeju, jesteś tak otępiały zbliżającą się zimą, że nie łapiesz sensu subtelnego, wysokiej klasy dowcipu Joanny? 15:16, 17.09.2018


EfBiAjEfBiAj

14 36

Mi to wygląda na materiał sterowany i zmanipulowany. Ciekawe, który z kandydatów go zamówił? Materiał jest tendencyjny i wysoce niesprawiedliwy. Od jest adekwatny do stanu miasta w 2014r., kiedy ostatecznie udało się odsunąć od władzy głosami mieszkańców najgorszego prezydenta i jego zastępcę. 09:52, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Janek52Janek52

8 4

Ciekawe z którego miejsca, startuje Pan Robert F. że taką "reklamę" robi włodarzom miasta? Czyżby z listy SLD? 12:11, 17.09.2018


TutejszaTutejsza

70 6

Ależ to sama prawda. Na Tumskiej i na 3 Maja można by kręcić filmy o tematyce postapokaliptycznej. Kończyłam LZK w 2004 r. Klasa liczyła ok.25 osób. W chwili obecnej we Włocławku mieszka może coś koło sześciu osób. Ja też zaliczam się do tych nieszczęśliwców. Podjęłam swego czasu błędną decyzje i już ty zostałam. Zjeździłam trochę Polski i mam porównanie. Tu jest syf i malaria. Na 3 Maja "styl życia" spędza je zapity pod ławkami. W weekend poza bulwarami i Rejsem nie ma gdzie wyjść. Koncerty...dicho polo i do przodu. No fakt był Kult w tym roku - jak światełko w szambie. Praca - najniższa krajowa to tutaj norma. Wraca człowiek do domu i...serial albo flaszka :-) Takie życie we Włocłaku hehe Ale, żeby nie było jest parę fajnych, dzikich miejsc, w sam raz na wyjazd rowerem w plener (Zalew, brzegi Wisły, lasy i liczne jeziorka). Jeszcze jak ktoś lubi poczytać, to pozostaje zaszyć się w domu i mieć wyj...ne. 09:55, 17.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

tojotojo

23 1

... nie reklamuj tych fajnych miejsc bo je też zniszczą ! 10:45, 17.09.2018


Tubylec.Tubylec.

13 2

No właśnie. Czarne już zasypali petami. Powoli zasypują Wikaryjkę. 12:29, 17.09.2018


Ja1Ja1

1 6

A ja tu mieszkam od 59 lat i jestem z tego dumna 17:45, 18.09.2018


Make peace never pisMake peace never pis

37 3

Czy to nie znamienne, że drogi trzech panów najbardziej odpowiedzialnych za fatalny stan naszego miasta dziwnym zbiegiem okoliczności się rozeszły? Pałucki, Kuźniewicz i Kukucki już nie grają do jednej bramki. Już nie strzelają wspólnie samobójczych bramek Włocławkowi. Mam nadzieję, że mieszkańcy pamiętają o tym i w tych wyborach każdemu z nich podziękują odpowiednim zapomnieniem o nich. 09:59, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

23 31

Przecież są ładne miejsca, wspomniane Bulwary, Przystań, Park Sienkiewicza, Łokietka, Browar B.. A kamienice stare i menelstwo wszędzie są, ja też mogę jechac do Warszawy czy Krakowa, sfotografować parę starych, obskurnych kamienic i bezdomnych śpiących praktycznie wszędzie i napiszę, że syf, kiła i mogiła... 09:59, 17.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MordorMordor

19 4

Widziałaś/eś żuli leżących pod ławką na Wawelu albo na Starym Mieście? Pod Pałacem Kultury policja gania pijaków i bezdomnych - nie mają nawet prawa siedzieć na ławce. Może nie byłeś/aś nigdy w większym mieście? 12:33, 17.09.2018


menelemenele

5 7

we warszawskich słoikach na nowym wybudowanym dworcu jest wiecej meneli nisz u nas :) wystarczy zobaczyc na yt ^^ 14:48, 17.09.2018


Do modoraDo modora

1 2

Na Plantach pod Wawelem nawet trupa mozna znalesc. Pijakow na lawkach w calym miescie tez. W Warszawie spia nawet na trawnikach i chodnikach przy Marszalkowskiej. A na dworcu na 1 peronie jest wiecej lumpow niz w calym Wloclawku 17:48, 18.09.2018


Duch221Duch221

53 6

Napisała prawdę platfusy,tyle lat w błoto.Włocławek jest BRUDNY po prostu brudny i wyskakiwanie z Pompką to se możecie popompować,frajerzy.Przyjeżdza obcy, wysiada na dworcu...ło Matko,HIV i tężec... idzie do Urzędu Mniasta i czuje się jak w IX wieku.Syf,a czerwone trole niech nie udają frajerów,Kukucki załatwi nam RIKSZE co 20-min.Syf nie zginie ale będzie szybciej...Jak to? ACHA PRZYJAZNE MNIASTO,noooooo. 10:23, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

alicalic

43 7

dajcie spokój z 3 Maja , wyburzyć, postawić nowe,to żadna wizytówka miasta ......... 10:30, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WorWor

6 2

To powodzenia w burzeniu :) kamienice to własność prywatna i nikt nie ma prawa burzyć, chyba, że właściciel, daj mu kasę to je odnowi, bo jak na razie to zamieszkują je menele, którzy nie płacą czynszu i z czego remont ma być? 08:16, 18.09.2018


kyselakkyselak

5 19

@Duch221 Co ty chcesz od dworca? Dworzec we Włocławku w porównaniu do dworca PKS w Gdańsku wygląda 100 razy lepiej. 10:32, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoloBolo

16 2

A w porównaniu do PKP w Białymstoku lub Kutnie wygląda 100 razy gorzej. 12:34, 17.09.2018


WSiokWSiok

19 6

A te kobiety z Włocławka z tego instagmera ,te porozbierane to Pozal się Boże ..Z czym do ludzi ,.U nas na wsi to swojskie dziewuchy na mleku chowane a tu jakie takie szkieletory?. 10:32, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dwqdwq

41 3

Niestety zadziałały ostatnie cztery lata rządów doktora historii. Zadziały niestety działania seniorów w Radzie Miasta. Seniorzy Ci zmieniając listy nadal chcą załapać się na funkcje radnych, nie dlatego, że chcą coś zrobić dla miasta, ale chcą tylko kasy jako dodatku do emerytury. Powiedzmy w tych wyborach emerytom i radnym z wielu kadencji nie. Jeżeli przez lata nic nie zrobili dla miasta, to dalej też nic nie zrobią, a zależeć im będzie tylko na dietach. 10:38, 17.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

20 lat temu20 lat temu

2 0

nie poruwnuj gimbów do dawniejszych kobiet 14:52, 17.09.2018


RadnyRadny

5 0

Masz rację! Seniorów z Rady Miasta nie widziałem na spotkaniu Miejskiej Rady Seniorów, wsłuchujących się w problemy innych ludzi wiekowych w naszym mieście ! 15:24, 17.09.2018


LaszloLaszlo

47 7

Przyznam ze czytalem caly ten artykul na WP , i przyznam szczerze że po tym co tam napisane ( a napisano prawdę ) , to wstyd mi przed znajomymi i przyjaciolmi z calej Polski , ze przyszło mi mieszkać i żyć w takim mieście .. 10:43, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zegnamy zegnamy

5 15

nikt cie tu nie trzyma :) sszzczesliwej drogi juz czas 14:49, 17.09.2018


BudownictwoBudownictwo

32 2

A co robi spółka MBM To budownictwo co miało budować. Gdzie mieszkania? Ilu tam jest pracowników? Jakiś cicho o spółce ale pensje biorą? 11:23, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

40 2

Jak ma być inaczej jak to miasto jest przesiąknięte nepotyzmem i korupcją. Kto ma tu coś dobrego zrobić jak sami nieudacznicy w urzędach, szkołach, w całej budżetówce - wszystko po znajomości za kase lub jakieś usługi. Czy tego nikt nie widzi? 11:25, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

saabsaab

33 4

Przyznam szczerze, że przez okres ostatnich kilku dekad Włocławek został ze szmacony do granic możliwości i zastanawiam się czy może to jeszcze postępować. W woj. kujawsko - pomorskim liczą się tylko Bydgoszcz i Toruń. Włocławek został sprowadzony do pozycji prowincji i to tak trwa i trwa. Ci którzy nim zarządzają nie przykładają się w sposób staranny do zmiany tego trendu. Wystarczy przejść się po osiedlu Południe i spojrzeć na plac na przedłużeniu AL. Królowej Jadwigi. Masakra. Zamiast śmietników murowanych stoją jakieś wiaty mające je zastąpić, a wygląda to gorzej niżby ich nie było wcale. Plac służy jedynie co sobotnim bazarkom, cyrkom i wesołym miasteczkom. Mieszkam przy nim od sześciu lat i stwierdzam, że to jedno wielkie śmietnisko. Zbudujcie tam jakiś park rekreacyjny, czy coś w tym stylu?. Może posadźcie drzewa, wykonajcie alejki i będzie to wyglądało, a i mieszkańcom będzie przyjemniej. 11:38, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QwertQwert

11 1

Bo dziady kalwaryjskie dbają o swój interes i rodziny a nie miasta. 12:37, 17.09.2018


jestemjestem

9 25

Dlaczego powstał ten artykuł podczas kampanii wyborczej!!!!! promuje pani siebie czy kogo taki stan rzeczy trwa kilkadziesiąt lat i wszyscy rządzący o tym wiedzieli i co zrobili?????????sama Pani widzi!Nic nowego Pani nie napisała 11:45, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

29 1

No to drodzy mieszkańcy przy najbliższych wyborach znowu wybierzcie te same mordy które od 25 lat siedzą i *%#)!& w stołek , tak drodzy mieszkańcy to jest nasza wina , bo my tych tłuków wybieramy . Czy już nie pora aby miastem zarządzali Ludzie młodzi pełni wigoru pomysłów i przede wszystkim nie związani z tą partyjniacka sitwą?. Zastanówcie się nad tym przy urnach wyborczych 12:21, 17.09.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

dobra, dobradobra, dobra

14 3

Już nawet wiem kogo masz na myśli ! Odpowiadam - nie ten kandydat ! Byłem świadkiem jak traktował swych klientów i choćby złote góry obiecywał to poznałem jego mentalność i w życiu na niego nie zagłosuję. 12:31, 17.09.2018


MieszkaniecMieszkaniec

5 2

Nie, nie mam tu na myśli pana MM . 12:36, 17.09.2018


PolonusPolonus

8 0

Pokaż mi takich, to na nich zagłosuję. 12:46, 17.09.2018


Nie!Nie!

2 4

@ dobra, dobra12:31, 17.09.2018

Też by mnie diabli brali, gdyby klient próbował mnie zrobić jako sklepowego sprzedawcę w bambuko i naciągnąć na nowy sprzęt, stawiając niezgodne z prawdą i przepisami żądania!
A może ty byś chętnie dał się konia zrobić, cooo?
Nie rozdarłbyś pyska, gdyby ktoś walił cię w rogi?
16:04, 17.09.2018


BBaBBa

0 0

Do NIE. Znamy w mieście sposób zachowania się pana kandydata na stołek w stosunku do klientów. Nagrywanie ludzi kamerą, wyzywanie, straszenie, arogancja. Czyżby się cudownie zmienił ? Wątpię - raczej chce władzy, bo telewizja już nie wystarcza. Tylko w urzędzie to trzeba pracować, brać odpowiedzialność za błędne decyzje,a nie wytykać błędy. 16:57, 19.09.2018


WyborcaWyborca

36 4

Włocławek jest pięknym miastem tylko ma problem z jego Włodarzami. Pan Wojtkowski nic dla miasta nie zrobił, tylko je zaniedbała. Trzeba teraz dobrej zmiany która doprowadzi do odbudowania Naszego miasta. 12:31, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaxxMaxx

29 3

Czy nie powinno być tak: Pan Wojtkowski nic nie osiągną wiec powinien nie kandydować wyborach a Partia jaką reprezentuje czyli PO za wszelką cenę stara nam udowodnić że 4-lata było bardzo dobre. Czy to nie obłuda. Kiedy oni zrozumieją że najważniejsze jest służyć i nie czerpać korzyści . 12:33, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoloBolo

52 4

Czepiacie się polityków, ale to nie politycy są od uczenia waszych dzieci kultury. Skąd psie odchody i wasze wymiociny na chodnikach, skąd butelki i śmieci zalegające na ulicach? To Pałucki je porozrzucał? Sami utrzymujecie brud i smród w waszych domach, to i dzieci nie mają skąd wzorców brać. Wszak chamstwo wynosi się z domu. Przejdź się który na Bulwary. Odnowione, ładne, nie? A kto pozrywał plakaty z historycznymi opisami? Kto wymalował murki sprejem? Kto porozrzucał pety na placu zabaw? Kto potłukł butelki? Kto nawrzucał petów i śmieci do grilli? To Pałucki, a nie wy i wasze dzieci? Po co remontować wam kamienice? Żebyście obrzygali ścianę, a wasza latorośl poprawiła sprejem? Zachowujecie się jak bydło i tak was później traktują. 12:45, 17.09.2018

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

nomnom

12 6

święta prawda, włocławek bydłem stoi 13:23, 17.09.2018


aa

10 2

Prawda, ale gdzie służby? SM śpi po lasachi zakłada wyłącznie blokady na koła! 14:15, 17.09.2018


Do aDo a

6 4

Służby nie są od tego, żeby wychowywać twoje dzieciaki. 14:25, 17.09.2018


włocławekwłocławek

6 3

sama prawda niezadowoleni włocławianie ;) 14:32, 17.09.2018


Walnij się...Walnij się...

13 1

Bolo! To kanarki ci się tak w głowie pimpolą?
...........
To dzieci spowodowały ponad 300 milionowy deficyt w kasie miasta?
To dzieci darowały nasze miliony złotych różnym, dobrze mającym się firmom?
To dzieci akceptują fuszerki przy różnych inwestycjach?
To dzieci akceptują faktury i realizują je za niewykonane roboty?
To dzieci - bo małe - nie potrafią ukończyć miesiącami remontu basenu?
-------
Z jednym mogę się zgodzić; to nie Władze Miasta, ale dzieci mają w doopie swych wiekowych staruszków, zostawiając ich samych w zapyziałym Włocławku i wyjeżdżając za lepszym życiem do innych miast lub za granicę! Tu rzeczywiście zawiniły dzieci, nie wiedząc, że starzy niczego nie mogą się tutaj spodziewać, nawet miejsca - w razie konieczności - w szpitalu na oddziale geriatrycznym nie znajdą, bo takiego oddziału nie ma!
Za to jest dużo zgonów na sepsę - ale ta sepsa to pewnie wina dzieci, skoro tak się brudzą i psich kupek na ulicach nie sprzątają. 15:57, 17.09.2018


LaskaLaska

3 1

Panie Bolo napisał Pan szczerą prawdę jestem tego samego zdania .Dzięki za super komentarz. 20:48, 17.09.2018


Do walnij sieDo walnij sie

2 1

Oddzialy geriatryczne w calej Polsce zlikwidowano w ostatnich 3 latach,brak finansow na dps i hospicja. Bo pueniadze pis wysyla pazernemu Rydzykowi 18:00, 18.09.2018


Tee Walnij sięTee Walnij się

2 0

Walnąłem się i już ci odpowiadam. Żeby mieć ludzi do sprawowania funkcji publicznych, należy dzieci już dziś uczyć postawy obywatelskiej. Jeżeli dziś "madka-pinsetka" nie wyrżnie po łbie bachora za wyrzucanie śmieci na chodnik i smarowanie sprejem po ścianie, to jutro ten bachor zdemoluje ławkę w parku, a później może kogoś napadnie.
Tak. Obywatelska postawa zaczyna się od nauki poszanowania wspólnego dobra. Ale czego może nauczyć ojciec leżący pijany pod ławką? 07:43, 19.09.2018


G.RG.R

18 1

Po 21 października to we Włocławku będzie dopiero fajnie 12:57, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

26 5

Artykuł to za mało na te miasto tu trzeba napisać książkę o tym komunistycznym mieście gdzie komuna kwitnie na każdym kroku !!! 13:38, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

19801980

35 1

PRZEKLĘTA RADA MIASTA!!! Z MARNYM PREZYDENTEM NA CZELE! To WASZA wina lenie śmierdzoące, patałachy! Tylko pensja Wam w głowie! 14:13, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławek włocławek

3 18

włocławianie nigdy nie zadowoleni :)sorry ale nowy york to nigdy nie bedzie wiec cieszy mnie ta wioska lepsza taka nisz zabita dechami inna dziura albo słoiki :D 14:30, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

white +legionwhite +legion

0 0

ogarnij polszczyznę gamoniu... 20:37, 18.09.2018


KotekKotek

5 18

To nie wina władz we Włocławku, a tych co rządzą w Warszawie (PIS) nie ma przepisów, które pozwoliłyby zrobić porządek z takimi lokalizacjami.Też nie jestem szczęśliwy z tego jak wyglądają niektóre obiekty, ale ostatnio byłem w Krakowie, mieszkałem na Kazimierzu i powiem szczerze wcale on w centrum nie odbiega od naszego miasta. A tam pewno mają zupełnie inny poziom budżetu. Zatem może nich z tych większych miast spojrzy na swoją okolicę, bo zawsze w każdej lokalizacji można znaleść takie enklawy. 14:33, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kupy na chodnikachkupy na chodnikach

19 1

sprzatajcie po swoich psach lepiej koło bloku bo asz wstyd zeby obywalel włocławka kupe na chodniku zostawiał po psie to nic nie boli wziasc woreczek i sprzatnac czyscioszki . 14:39, 17.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

w sumie racjaw sumie racja

4 1

ale nauka pisowni w podstawówce chyba cię bolała... 14:49, 17.09.2018


Zosia z WłocławkaZosia z Włocławka

1 2

Co cię boli? bo mnie oczy, kiedy patrzę na twoją pisownię, taki nieuk a wrażliwy na kupy? 08:09, 18.09.2018


GromGrom

1 0

Jak ktoś skończył ledwo podstawówkę to tylko na prezesa państwowej spółki się nadaje, żeby latać w obłokach? Myślisz, że kupa twojego psa inaczej śmierdzi w zależności od poziomu wykształcenia? 07:29, 19.09.2018


Coś Wam powiemCoś Wam powiem

23 2

Były sekretarz Szymański - włodarz miasta za PRL - odwiedził Włocławek 2 lata temu. Jak przespacerował się od bulwarów do Pl. Wolności to miał łzy w oczach. 14:54, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BartekBartek

16 13

A ja z robię psikusa tym pseudopolitykom i zagłosuję na Emanuela. Żaden z tych kandydatów nie zmieni Włocławka!!!!! A przynajmniej będzie weselej i znowu głośno o naszym mieście. Jacy kandydaci,takie miasto !!! 15:05, 17.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

In spe.In spe.

5 9

Jeżeli wygra Maciak, to sprawy weźmie mocno w garść i nie będzie bimbania. 15:28, 17.09.2018


gratuluję!gratuluję!

14 3

To lepiej już zrób psikusa swej starej i odmroz sobie uszy. Też będzie wesoło. 15:42, 17.09.2018


kasiazetkasiazet

19 1

Oto cytat znaleziony w sieci na blogu turystycznym :
"Ja wiem, w Gruzji najważniejsi są ludzie, ale? drugiego równie brzydkiego miasta jak *%#)!& ze świecą szukać. Jest tak brzydkie, że detronizuje nawet Włocławek. Jest tak brzydkie, że gdyby je zaorano, świat nie odczułby różnicy i stałby się nieco ładniejszy. "
Tak nas piszą jak nas widzą i nie ma się czemu dziwić... Przejazd pociągiem ukazuje rudery brud i szare miasto. Przejazd trasą Okrzei podobnie. Przejezdni okolic nie widzą. 17:52, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

E tamE tam

1 0

Nie ma brzydszego miasta niż Łódź, ale po ostatniej wycieczce do Wałbrzycha zaczynam mieć wątpliwości. 07:25, 19.09.2018


WŁOCŁAWEK ...MOJA OJWŁOCŁAWEK ...MOJA OJ

16 0

Wasze zmiany nic nie zmieniają
Wasze zapewnienia nic nie zapewniają
Ja nie wierzę w poprawę sytuacji
Chcę prawdziwych zmian, a nie manipulacji
Potrzebne są zmiany!
Konieczne są zmiany!
Bo jeśli nic się nie zmieni
Może nadejść dzień rebelii


BIERZMY SIĘ ZA ROBOTĘ POGONIĆ TYCH PSEUDO POLITYKÓW
WŁOCŁAWEK PONAD WSZYSTKO !!! 19:21, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

white+legionwhite+legion

0 0

Dezerter "zmiany" 20:39, 18.09.2018


siwysiwy

14 0

"szczęśliwej drogi już czas" to tekst piosenki dla tych co rządzili tym miastem . W październiku możemy to zmienić
19:37, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LopezLopez

1 1

I co? Znajdziesz nowych? Lepszych? A psy jak się załatwiały na chodnikach, tak nadal będą. 07:22, 18.09.2018


UWAGA UWAGA

10 1

Uwaga TVN 19.45 bedzie pokazana patologia z ... Torunia .Bedzie też w internecie jak ktoś nie zdąży 19:43, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POOOPOOO

15 1

Wygonić obecnych radnych! Nie głosować! 20:10, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Idą wybory.Idą wybory.

7 3

Po raz kolejny ?miłośnicy Włocławka? dali się wmanipulować w przedwyborcze gierki. Pierwszy raz statystując na niby- przesłuchaniu radnych, na którym radni zaprezentowali swoje mizerne dokonania a internetowa grupa stanowiła nieznaczące tło i teraz gdy nagle przed wyborami jakaś młoda adeptka dziennikarstwa (?!) pisze artykuł obnażający brak zaangażowania władz miasta w jego rozwój. Ciekawe komu zależało aby akurat teraz taki paszkwil się ukazał. Pani udając obiektywną i chcącą dobrze napisała kilka słówek o bulwarach i przystani a później już nic nowego, tylko choć prawdziwe to zgrane już teksty o upadku. Chciałbym aby pisząc te mądre słowa o wyjściu z marazmu podała choćby jeden autorski pomysł na rozwój miasta. Ale nie poda bo artykuł wygląda jak zamówiony w określonym celu. Szkoda tylko, że te włocławskie grupy FB idą na dno szybciej niż miasto. Wewnętrzne kłótnie, grupy wzajemnej adoracji, coraz mniej konkretów, coraz więcej bylejakości. 21:07, 17.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mloda adeptka dziennMloda adeptka dzienn

3 0

Dzień dobry. Niestety, nikt mi dodatkowej pensji nie wypłaca i artykuł napisałam w ramach etatowych obowiązków. Nie powstał na niczyje zamówienie. Rozczauję Pana po raz trzeci - nie będe podawała autorskich pomysłow na to, jak miasto może wyjśc z marazmu, gdyż, jak Pan słuszenie zauważył, jestem tylko "jakąś młodą adeptką dziennikarstwa", a nie mądrym politykiem, którego wybiera suweren raz na kilka lat, by - znając problemy i potrzeby miasta - wymyślił, jak wyjść z marazmu. Martyna Kośka, WP.PL 22:41, 18.09.2018


Ja z ZazamczaJa z Zazamcza

10 6

Prawda boli. 21:15, 17.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RedlineRedline

7 2

Dobrze, ze nie napisała nic o sporcie a dokładniej o piłce nożnej, tutaj jest pole do popisu 05:11, 18.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Onka Onka

11 3

Włocławek to już dawno nie Śródmieście i 3-go Maja. Mieszkańcy klasy średniej i bogatsi pouciekali na inne osiedla, ja jako mieszkanka tego miasta nie pamietam kiedy byłam na 3-go maja do miasta jadę samochodem parkuje na placu wolności i załatwiam co mam do załatwienia i wracam do swojego domu. Kawę jak chce wypić to można na południu lub na placu wolności lub wzorcownia. Zreszta mieszkaniec wie gdzie co można wypić i zjeść w naszym mieście. Klasa średnia dba o swoje mieszkanka i domy, a śrudmiescie od dawna jest zrujnowane a ciagle się tam te pieniądze pcha i po co skoro ludzi tam mieszkających i ich mentalności się nie zmieni, szkoda tylko kasy 06:47, 18.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZgodaZgoda

3 2

Zgadzam się, ale zauważ, że np. Michelin nie jest wizytówką miasta. Mogą tam stać nowe, ładne, zadbane domki, ale to nadal nie jest miejsce, do którego przyjedzie potencjalny turysta, nie zabierzesz tam gościa, któremu chcesz pokazać miasto. W większości miast, reprezentacyjne są jednak starówki. Przyjrzyj się kiedyś, jak piękne są (a raczej były) kamienice na 3 Maja. Te zdobienia wokół okien, misternie kute balkony. To powinna być najpiękniejsza dzielnica miasta. Nie można, tak jak w przypadku dworca, burzyć pięknego budynku, żeby w jego miejsce postawić szary, betonowy kloc. 07:29, 18.09.2018


OnkaOnka

1 0

Zgoda ja się z tym zgadzam ale mentalność ludzi którzy tam mieszkają jest jaka jest i najpierw trzeba zacząć od nich. Pamietam jeszcze czasy jak chodziłam do szkoły średniej Jak mieszkańcy na ul Kościuszki podskakiwali i kto wyżej zrobi ślad buta na nowo wymalowanej kamienicy i tak stali codziennie w tej bramie i to byli to mieszkańcy tej kamienicy 07:25, 19.09.2018


ŁakiŁaki

12 0

Jadąc samochodem ul Cyganka, śmierdzi, po prostu śmierdzi 07:43, 18.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DkaDka

14 2

Ludzie sp?jrzcie prawdzie w oczy. Żeby doprowadzić deptak i przyległe ulice do stanu "wizyt?wki? miasta trzebaby MILIARD?W!!!! TO NIEREALNE!!!! Ponadto trzebaby wysiedlić stamtąd 80/90 procent tubylców, z wiadomych względ?w... NIEREALNE!!!! Gdyby jednak jakimś CUDEM wyremontowano deptak to musiałyby go zasiedlić najlepsze firmy, które siedzą już we wzorcowni i nie przeniosą się, NIEREALNE!!! Także powiem wam jak będzie. Coś tam wyremontują, coś tam odmalują, może jakąś fontannę dadzą, może pomnik ketchupu włocławskiego, ale Włocławek i tak zawsze będzie Włocławkiem... ZAWSZE!!!!!!!!!!! 07:45, 18.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zosia z WłocławkaZosia z Włocławka

9 1

Dka.....i o to chodzi, żeby Włocławek pozostał Włocławkiem :)
Nie chcemy fontann, nie chcemy pomników Kaczyńskiego, chcemy odnowienia tego co było i jest, ale zaniedbane i zniszczone, wystarczy odrestaurować, zasiedlić, przyciągnąć kapitał 08:07, 18.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BolesławBolesław

6 2

A co to się dzieje ? Od kilku dni strona internetowa włocławskiej nekropoli jest nieosiagalna, czy to remanent nieboszczyków spowodował tę sytuację? A moźe dobra zmiana dzieli zmarłych na lepszy i gorszy sort ? 08:15, 18.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KODKOD

1 1

pozostałości po zielonej wyspie tuska 12:20, 18.09.2018


miksermikser

9 4

Niestety ludzie z kręgu PO jak w całym Kraju tak i we Włocławku nie sprawdzili się, oni mają bardzo duże parcie do władzy- jednak cechuje ich inercja i nieudacznictwo, oszczędzę im dalszej krytyki bo jest zatrważąjąca. 08:35, 18.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

dudekdudek

5 5

uważaj, bo ci się twój pisowski członek wkręci w mikser. 09:10, 18.09.2018


do dudek tchórzdo dudek tchórz

4 4

Lista 42 sukcesów koalicji PO-PSL:

1) Afera taśmowa

2) Afera hazardowa

3) Afera wyciągowa

4) Afera stadionowa

5) Afera autostradowa

6) Afera stoczniowa

7) Afera AmberGold

8) Afera Elewarru

9) Afera z informatyzacją MSW

10) Afera z budową gazoportu w Świnoujściu oraz dostawami gazu z Kataru

11) Afera z budową elektrowni atomowej (od 5 lat trwa "wybieranie" jej lokalizacji, a kasa dla zarządów specjalnych spółek leci)

12) Afera z opóźnieniem publikacji przez Rządowe Centrum Legislacji ustawy o rajach podatkowych

13) Grabież Polakom połowy oszczędności emerytalnych zgromadzonych w OFE (153 mld zł)

14) Wydłużenie obowiązku pracy (wieku emerytalnego) o 7 lat u kobiet i 2 lata u mężczyzn

15) Rozrost biurokracji (sto tysięcy nowych etatów)

16) Drastyczny wzrost zadłużenia kraju (z 530 mld zł do blisko 1 bln zł)

17) Podniesienie VAT-u na wszystko

18) Podwyższenie o 1/3 składki rentowej (ZUS) dla przedsiębiorców

19) Zamrożenie na 8 lat kwoty wolnej od podatku, kwot uzyskania przychodu oraz progów podatkowych

20) Podniesienie akcyzy na paliwo

21) Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa)

22) Zmniejszenie o 1/3 zasiłku pogrzebowego

23) Wprowadzenie nowego podatku paliwowego - tzw. opłaty zapasowej

24) Nałożenie na Lasy Państwowe haraczu w postaci podatku od przychodu (a nie dochodu!)

25) Prace nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego

26) Prace nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego

27) Przyjęcie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego

28) Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO

29) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu dostępu obywateli do informacji publicznej

30) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu wolności zgromadzeń

31) Przyjęcie ustawy o "bratniej pomocy" (tzw. ustawa 1066)

32) Spuszczenie w sejmowym klozecie kilku milionów podpisów złożonych pod obywatelskimi inicjatywami referendalno-ustawodawczymi

33) Utajnienie raportu o nieprawidłowościach w ZUS do jakich doszło w latach 2008 - 2013

34) Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umożliwiłaby sprzedaż Lasów Państwowych

35) Doprowadzenie do tragicznego stanu publicznej służby zdrowia (czekanie po kilka lat na wizytę u lekarza specjalisty)

36) Podpisanie z Rosją niekorzystnej umowy gazowej (najdroższy gaz w Europie)

37) Blisko 3-letni paraliż legislacyjny w sprawie wydobywania gazu łupkowego

38) Drenaż Funduszu Rezerwy Demograficznej

39) Wyprzedaż majątku narodowego za ponad 65 mld zł (w tym spółek strategicznych takich jak Azoty Tarnów);

40) Ograniczenie potencjału militarnego

41) Brak przemyślanej i suwerennej polityki zagranicznej

42) Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiące stanowisk opłacanych z publicznej kasy dla platformianych kolesi) 12:19, 18.09.2018


wujek dobra radawujek dobra rada

3 0

mikser, ty po różnymi nickami opowiadasz te same głodne kawałki, zmień repertuar. 14:24, 18.09.2018


GPSGPS

5 5

masonersko-lewackie FB przyjechało promować KK i SLD żenada....... 12:25, 18.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RacjaRacja

1 3

FB I WP to to samo !! 12:42, 18.09.2018


TrickTrick

4 2

WP buhahaha 12:44, 18.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janeczka Janeczka

9 0

Jestem skromną emerytką. Odziedziczyłam kamienicę w Centrum, po Ojcu, który ją zbudował. Tuż po wojnie komuna zabrała dom. Oddała rodzinie po wielu latach. ale już całkowitą ruinę. Razem z rodzeństwem nie mamy pieniędzy na remonty, a nasi lokatorzy, często niepłacący czynszu, domagają się remontów, ocieplania. Chciałam zdobyć jakieś środki z Funduszy Unijnych, przeczytałam o tym w specjalnej gazetce zachęcającej do składania wniosków. Niestety, pani ekspert wyjaśniła, że nic się nie należy kamienicznikom. Miasto nie pomoże, bo granica rewitalizacji przebiega tuż za płotem (a kamienica ma już ok. 100 lat). Nie mam zdolności kredytowej Jestem już starszą osobą, chciałabym tylko uratować dom postawiony przez Ojca, ale nie mam na to szans. Takich jak ja jest zapewne wielu właścicieli domów w Centrum. Wniosek - Włocławian czeka życie w "slumsach" w sercu miasta. 21:10, 18.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BramborBrambor

1 0

Żeby móc podnieść czynsz i sprowadzić normalnych najemców, trzeba najpierw włożyć w remont. Pani po prostu nie stać na utrzymanie tej kamienicy. Najwyższa pora pomyśleć o sprzedaży. 07:24, 19.09.2018


BBaBBa

0 0

I tutaj jest całe sedno. Miasto poprzez mieszkańców dewastowało domy zabrane ludziom po wojnie. Ludzie mieszkali nie dbając o mieszkania i otoczenie, a urząd miasta miał to gdzieś,a wręcz poprzez swoje zaniedbanie doprowadził do tego co jest.A teraz wymagania cudów od właścicieli.To urząd doprowadził te domy do ruiny. Ile domów zostało za grosze sprzedanych przez skarb państwa. 16:34, 19.09.2018


gallmkgallmk

5 0

proponuje w tym samym czasie zrobić zdjęcie na 3 maja i na Szerokiej w Toruniu i wszystko jasne, gdzie jesteśmy, w cz.... d...
nie będę pisał brzydkich słów, bo jednym mieście interweniowała straż miejska na takie słowa, boże czym oni się zajmują... przedszkole

08:19, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jacek12Jacek12

1 0

Z tego co pamiętam to Pan radny a potem Prezydent miasta Pałucki przedstawiał nam jakie to korzyści i jaki to dobrobyt będzie po wchłonięciu nas do woj. Kujawsko-pomorskiego i efekty teraz chyba wszyscy widzą brud smród i ubustwo. Dla własnych korzyści zlikwidowano Celuloze, Lakiery, fajns, Ursus, Manimetry a w kolejce czeka Drumet bo polityka właściciela jest taka żeby wykazać nie rentowność. Pytam się gdzie jest Prokuratura gdzie jest CBA!!? Aha zapomniałem dodać o pewnym Panu byłym poślę który siedzi przy korycie w strukturach województwa, który doprowadził do zamknięcia cukrowni w Brześciu Kujawskim i ościennych miastach. I co ta dziennikarka ma pisać dobrego o mieście? Tu nic nie ma a życie się toczy tylko przy Wzorcowni i to tylko do soboty bo niedziela pisowskie gnidy zakazały handlu 12:09, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WloclawekkkkkWloclawekkkkk

3 0

WLOCLAWEK to jedna wielka kupa gown.. i tyle. W100 % Zgadzam sie z tym co ta pani redaktor napisala. Smrud brud i menelstwo w calym miescie. O Nic i nikt nie dba w tym miescie. Jest to smutne ale prawdziwe a kto uwaza inaczej to jest w wielim bledzie. Dziadostwo i chamstwo nic wiecej.
19:25, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CWloclawekCWloclawek

3 0

Takie miasto z mozliwosciami a oni nic nie robia z tym.Wszystko doprowadzaja do ruiny nastepnie to sprzedaja po czym wysprzatany plac kupuja po zawyzonych cenach, Wloclawek Miasto to jedna wielka kupa gnoju 19:31, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

radek123radek123

0 0

ale za to można tutaj kręcić filmy przedwojenne i nawet ludzi nie trzeba przebierać 18:51, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%