Zamknij

Kuźniewicz na konwencji wyborczej KWW Postaw na Włocławek: miasto przejmie szpital wojewódzki

09:23, 02.10.2018 Ł.D. Aktualizacja: 09:35, 02.10.2018
Skomentuj Jacek Kuźniewicz i Agnieszka Sierakowska-Wojciechowska podczas poniedziałkowej konwencji. fot. Łukasz Daniewski Jacek Kuźniewicz i Agnieszka Sierakowska-Wojciechowska podczas poniedziałkowej konwencji. fot. Łukasz Daniewski

Jacek Kuźniewicz zaprezentował osoby, z którymi idzie do wyborów samorządowych. Podczas poniedziałkowej konwencji opowiedział o swoich pomysłach na miasto, zdradził też nazwisko osoby, która będzie jego zastępcą, jeśli zostanie prezydentem Włocławka.

Konwencja KWW Postaw na Włocławek odbyła się w Hotelu Riverside. Było głośno, energicznie i kolorowo. Organizatorzy zdecydowali się na wykorzystanie głośnej rockowej muzyki, a także dymu. Spotkanie poprowadził urodzony we Włocławku aktor, Artur Sokołowski.

Lider komitetu, a także kandydat na prezydenta Włocławka, mówił o swoich pomysłach na miasto. Kuźniewicz w swoim przemówieniu nie szczędził krytyki władzom miasta. - To ustępująca ekipa - przekonywał zebranych.

Program KWW Postaw na Włocławek opiera się na trzech filarach: "Mieszkańcy, bezpieczeństwo, rozwój".

Kuźniewicz mówił m.in. o budowie mieszkań przy ul. Tumskiej, przedłużeniu bulwarów, budowie centrum przesiadkowego przy dworcu, a także budowie połączenia drogowego między Śródmieściem a os. Południe. Wśród kluczowych dla miasta projektów wymienił również przebudowę alei Jana Pawła II, budowę trasy alternatywnej z Michelina na Południe, przebudowę ul. Energetyków, zmianę wizerunku dworca Zazamcze, budowę tunelu pod torami i montaż ekranów dźwiękochłonnych przy torach na odcinku od ul. Wienieckiej do Żwirowej. Program KWW Postaw na Włocławek zakłada również przebudowę placu Wolności i uliczek przyległych.

- Realne działania, a nie opowiadanie bajek. Marek Wojtkowski mówi każdemu to, co chce usłyszeć. Ja mówię o konkretach - zapewniał Kuźniewicz.

Dalszą część wystąpienia Kuźniewicz poświęcił szpitalowi wojewódzkiemu. Skrytykował "przywożenie dyrektorów w teczkach z Bydgoszczy i Rypina". Retorycznie pytał: czy we Włocławku nie ma odpowiednich fachowców?

- Wszyscy narzekamy na szpital, a nie mamy nic do powiedzenia. Znajduje się niby we Włocławku, ale nie we Włocławku. Dziś składam odważną decyzję: przejmiemy szpital wojewódzki, zrobimy z niego miejską instytucję - przekonywał.

Podczas konwencji Kuźniewicz zdradził też nazwisko osoby, która w przypadku wygranych przez niego wyborów prezydenckich, zostanie I zastępcą ds. rozwoju i inwestycji. To Agnieszka Sierakowska-Wojciechowska, przed laty pełniąca m.in. funkcje dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg we Włocławku i dyrektora wydziału inwestycji we włocławskim ratuszu.

(Ł.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(290)

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

15 21

Może jestem pijany, może nie układam poprawnie zdań, ale mówię prawdę. Polska zmierza do AUTODESTRUKCJI. I albo znajdzie się jakiś człowiek, który niczym rolnik wykosi, przeora i zasadzi na nowo tą uprawę jaką jest Polska, albo będziemy dalej stać i bezczynnie patrzeć jak coraz bardziej upada Nasza Ojczyzna. A kolejne rządy nic nie robią, bo ważne, że oni mają w kieszeni słoninkę. W ten sposób całą Polskę sprzedali i dalej cwańsze niż wyższe walą do koryta.
Jestem już przekonany , że Polska przestanie istnieć , skoro ludzie boją się nawet własnego cienia i nie potrafią kulturalnie rozmawiać o polityce.
Czytam dzisiaj, że w Holandii pracownicy z Polski śpią na paletach - artykuł "gorzej niż bydło". (www.wp.pl).
Panowie Dębczyński i Jaworski, czy po to obaliliśmy komunizm ???? Za komuny na paletach nikt nie spał I WYPLATA BYŁA NA CZAS ! Generałowie Jaruzelski i Kiszczak przewracają się w grobach ! Pan Maciak ma rację istny "dom wariatów" a Pan Kuźniewicz ma szlachetne pomysły, jak zwykle. Podobnie było z kolejką, która miała ciągnąć wagony na dworzec włocławek wschód.
Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach
[email protected] 09:39, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

biberbiber

97 25

Wielki przyjaciel PO a jak Go z MPEC wywali focha walnął. Za takiego prezydenta to ja dziękuję.
09:41, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KlerKler

12 3

Tak masz rację... jeszcze nie daj Boże focha walnie na mieszkańców i pozamyka wszystkie drogi wylotowe albo wyłączy prąd w całym mieście i na noc zwinie asfalt..... Chorągiewka jakich mało...nie emituje zaufaniem...czy innego selfik przed lustrem ma siłce i te wybielone jedynki...blee 15:07, 02.10.2018


CzawiCzawi

27 64

Konkret zresztą jak zawsze. 09:41, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ollloolllo

90 23

kto dwa razy zdradził.....
09:41, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

3 x 3 x

33 3

Zdradzi po raz trzeci... tym razem nas. 11:01, 02.10.2018


niedla kuzniewiczaniedla kuzniewicza

87 21

No na pewno. Temu Panu już dziękujemy. 09:42, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BywałolepiejBywałolepiej

7 28

Widać u nich zaangażowanie i pomysły na to odrodzenie się Włocławka. 09:49, 02.10.2018


gagatekgagatek

78 21

ten człowiek żyje w chmurach, mam nadzieję, że nikt nie da sie nabrać na apolitycznego członka wcześniej SLD a teraz PO! 09:43, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WLOCLAWIANIN_EUWLOCLAWIANIN_EU

4 22

Gdyby nie ten " z głową w chmurach" jeździłbyś do dnia dzisiejszego dziurawą "91" i na Michelin z KW przez miasto. 10:50, 02.10.2018


Sławek4Sławek4

78 18

O mieszkaniach na Tumskiej i budowie tunelu przy Radosnej mówił już Kukucki. Wymyśl Pan coś nowego. 09:45, 02.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkaniec 123Mieszkaniec 123

5 25

Mówią wszyscy ale czy zrealizują? Pan Kuźniewicz zdziałał wiele za swoich rządów wiec mysle ze warto dać szansę na kogoś w końcu trzeba głosować! Co zrobimy na złość nie wiadomo komu i zagłosujemy na Pana Maciaka? Dajcie spokój ludzie!!! 10:29, 02.10.2018


Sławek4Sławek4

29 5

SLD chce przepchnąć te mieszkania od dwóch lat. To nie jakaś obiecanka, tylko gotowy projekt.
A teraz wymień mi trzy rzeczy, które są osiągnięciem Kuźniewicza, skoro jak mówisz, zrealizował "wiele". To może zmienię zdanie. 10:41, 02.10.2018


xxxxxxxxxxxx

0 2

3 rzeczy??
DK 91, Teatr, Przystań Wioślarska, remont LMK, Stadion Osir, Jadwiga, Obwodowa, o drobnych remontach nie będę wspominał. To realne i namacalne rzeczy.
To że z długów wyciągnął MPEC, w przeciwieństwie do innych spółek, to też przypadek?? 08:28, 03.10.2018


ObiektywObiektyw

66 19

Kabaret... cyrk.... już nie wiem jak to nazwać !? Może dramat ? 09:46, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EewciaEewcia

0 0

Bonanza 13:04, 03.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


uliuli

58 19

Realne działania a nie opowiadanie bajek? Ja na razie widzę same opowiadanie bajek. Zresztą powiedźcie mi, z jaką partią Kuźniewicz nie był we Włocławku jeszcze związany. Temu człowiekowi nie można ufać, bo jest nieokrzesany. 09:47, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gagatekgagatek

49 14

ten człowiek żyje w chmurach, mam nadzieję, że nikt nie da sie nabrać na apolitycznego członka wcześniej SLD a teraz PO! 09:50, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoraLora

22 68

Wkońcu ktoś kto pokazuje co można, jak można i gdzie można i najważniejsze, że wie skąd na to wziaść kase. Mocny kandydat 09:53, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzczerzeSzczerze

61 19

O matko boska kolejna biesiada! No prawie lepiej niż Chmielewski! Idźcie ludzie z tymi kabaretami i faktycznie zajmijcie się naprawą miasta a nie tylko przedwyborczym gadaniem. Naprawdę wygląda na to, że SLD odzyska władze w mieście. Bo z takim aktorstwem a nie działaniem to mogą sobie pomarzyć o czymkolwiek... 09:55, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RysiekkRysiekk

27 74

Przypatruje się Kuźniewiczowi już od jakiegoś czasu i uważam, że to realny plan co Pan proponune. Nie miałem kandydata do dziś ale już wiem że oddam głos na Kuźniewicza 09:55, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DilerDiler

21 4

Rysiekk zmień towar:) 10:41, 02.10.2018


MichałMichał

68 16

Dobra nie posrajta się z tym wypisywaniem bzdetów. Każdy kto miał do czynienia w pracy z Kuźniewiczem wie, jakie on stanowi zagrożenie dla środowiska. Nikt go już ponownie do niczego nie wybierze, chociaż trzeba przyznać, że sobie obrał niezłą świtę wyborczą. Pozytywne komentarze w tym temacie mogą iść tylko od ludzi ze zdjęć :) Nie pozdrawiam 10:00, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piękna twarzpiękna twarz

55 11

Wincej solary panie Jacku, wincej

10:02, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxlxxl

53 13

Kuźniewicz to farbowany lis tak jak jego przyboczni 10:03, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


cw7cw7

46 14

Z tymi miernotami i mięśniakami z siłowni to da sobie radę ale w .... kamieniołomie 10:06, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca MWyborca M

21 59

Ludzie, widać, że jesteście totalnymi ignorantami i nie uczestniczycie ani trochę w życiu własnego miasta skoro jesteście w stanie wypisywać takie bzdury na Jacka Kuźniewicza. Bardzo solidny kandydat, z bardzo solidną ekipą, którą będę popierał z Kazimierza Wielkiego. Ludzie z czystymi kartami, młodzi, wykształceni, trzeba im dać szansę. 10:08, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aaaaaaaaaaaa

30 8

gdzie on solidny ? bo ja nie znam ani jednej pozytywnej sprawy ... 10:18, 02.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KazioKazio

49 7

Widać pęd ... do koryta - oni JUŻ BYLI teraz trzeba na oddać głos na nowych. 10:09, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MekMek

3 6

Kto już był?? Wreszcie jakieś nowe twarze 15:31, 02.10.2018


Po prostuPo prostu

53 16

Nie budzi zaufania! 10:09, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Właśnie!Właśnie!

29 6

Zdradzi każdego! 10:12, 02.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kajkokajko

16 11

XXI wiek zawitał. Przestraszeni konkurenci ścisnęli kolanka. Zaczyna się, "kto pierwszy powiedział" kto czego nie zrobił. To nie "leśne dziadki" i pantoflarze partii. Oni jak widać mają energię czego "słupom" życzę. 10:12, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TaboretTaboret

47 13

NO TO STOŁKI ROZDANE. SZKODA TYLKO, ŻE WYBORY JESZCZE PRZED NAMI. ONI BYLI I NIC DOBREGO NIE ZROBILI A TERAZ ZNOWU CHCĄ NAS NABRAĆ!!! 10:13, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Ekipa pajacyEkipa pajacy

41 13

Ekipa Jacka do rozwalenia tego co zostało, cyrk. 10:17, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BajkiBajki

43 12

Spokojnie, to tylko KIEŁBASA WYBORCZA I KABARET. Wyborcy pokażą im gdzie ich miejsce a palec też będzie ale w dół. Panie Jacku żegnamy Pana i Pańską ekipę. 10:21, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A.A.

53 14

Najpierw przy Pałuckim, potem przy Wojtkowskim. Ten człowiek jest uzależniony od władzy. Teraz podjął najbardziej desperacji krok, bo już mu się opcje pokończyły. Boje się, że jak już przegra to dostanie kolejnego napadu szału i jeszcze kogoś skrzywdzi. 10:24, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BolekBolek

2 7

Powtarzasz się w co trzecim komentarzu zmień zasób słów bo brakuje ci weny. Jak ktoś ci za to płaci to przepłaca. 13:32, 02.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KONIECKONIEC

47 9

Nikt o zdrowych poglądach i umyśle nie powierzy stanowiska prezydenta i zastępcy tym osobom. To ich koniec w tym mieście. 10:27, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SektaSekta

51 14

To sekta Kuźniewicza - nasłuchała się jego zrypanych "realnych" mrzonek i dała się ponieść jego ego. Chory człowieku, lecz się. 10:29, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TOTO

35 21

No to ja już ewidentnie wolę nawet *%#)!& Wojtkowskiego. Ci wszyscy zgromadzeni ludzie sami się dali nabrać na kłamstwa Kuźniewicza. W sumie śmiesznie byłoby, gdyby wygrał, przynajmniej nikt za 4 lata nie powiedziałby, że przed nim nie ostrzegano xD 10:33, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Ła laŁa la

19 46

Świetny kandydat, ma pan mój głos i mojej rodziny 10:34, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec 123Mieszkaniec 123

39 6

Odpowiada wam taki rządzący który podpina się pod czyjeś sukcesy? Obecnie tak to wyglada! My zrobiliśmy my zdobyliśmy... tak ale cudzymi rękoma Panie Prezydencie!!!!! 10:34, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiosnaWiosna

21 51

Pan Kuku jest zakładnikiem Wieńca, wojtkowski siedzi w kieszeni warszawki ,jedyny najlepszy kandydat TYLKO KUŹNIEWICZ 10:37, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZimaZima

11 9

Zakładnik Wieńca? trochę słaby dobór słów. Wieniec to w końcu uzdrowisko i sanatorium. Proszę Pana Kukuckiego zostawić w spokoju. 11:32, 02.10.2018


JesienJesien

0 0

Najlepszy kandydat to on jest, tyle że na konkurs piękności. Osoba dla której najważniejszy jest jej wizerunek, mająca na tym punkcie tzw. hopla nie nadaje się na stanowisko prezydenta miasta, nie powina pełnić ŻADNYCH funkcji publicznych. 17:45, 03.10.2018


RVRV

34 13

Dlaczego ci ludzie na widowni tacy smutni? Czyżby bali się tego człowieka? 10:37, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ni po ni sldNi po ni sld

17 43

Panie Jacku! Super ! Urzędujący jest obsr.... jego przyjechali wspierać posłowie z Torunia bo tam ma centrum decyzyjne! Pan postawił na ludzi z Włocławka! Artur Brawo! Super konwencja to będzie super dobra dla miasta prezydentura.! 10:37, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Załoga mpecuZałoga mpecu

22 41

Nie ważne czy z po czy z SLD ważne żeby dobrze rządził ! Jacek dasz radę 10:39, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kuźniewicz J.Kuźniewicz J.

15 3

Pseudo załogo z empecu juz nie pamiętasz jaki to był cham 12:22, 02.10.2018


WyboryWybory

34 13

Wszyscy będziecie mogli się wypowiedzieć na wyborach i nie dać szansy tym bzdurom, które opowiada ten chory facet i jego ekipa. 10:40, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eneryt70eneryt70

37 11

A gdzie chłopie byłeś i dlaczego z pałuckim tak mało robiliście a teraz szukacie *%#)!& i naiwnych aby ci zawierzyli 10:40, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Działacze Działacze

17 39

Wieść niesie, ze Wojtkowski już kartony zwozi. Wszyscy jego ludzie gdzieś kandydują do gminy powiatu bo nie wierzą w wgrana! Jacek z Kuku zrobią porządek. Jacku szkoda ze nie ma cię w SLD ale wygrasz... SLD zagłosuje na Ciebie bo Krzysiek niestety ... 10:41, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prawdaprawda

7 1

bo Krzysiek stety spotyka się z mieszkańcami, gdy Jacuś urządza sobie ballady z gronem wspólnych adoratorow :) 16:52, 02.10.2018


SosnaSosna

24 10

Nooo panowie już czas jest pakować się Brześć Kujawski, Lubraniec czeka na was, dosyć zagrabiania naszego miasta w zamian Włocławek dostał o was nie kompetencje, kolesiostwo i wadliwe inwestycje

10:42, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Agatka WAgatka W

18 44

Podstawowa zasada atakuje się najsilniejszego! Atakujecie Kuzniewicza bo jest najsilniejszym kandydatem... boicie się i tyle ! 10:44, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WCLWCL

24 4

To nie siła tylko obsesja, a Ty Agatka W uwierzyłaś w człowieka niewłaściwego, który przy pierwszej okazji zdradzi Cię. 10:48, 02.10.2018


Lorenzo Lorenzo

4 0

Widać że o strategii to wiesz jedynie tyle co z Wikipedii ale chyba tej północno koreańskiej ...z najsilniejszym to raczej w układ można iść by powoli acz skutecznie go od środka osłabić...kuzniewicz jako najmocniejszy gracz??? Hahaha...szkoda tylko chłopaków co mu zawierzyli i teraz pokazują się publicznie podczas tego politycznego seppuku...ktoś wcześniej dobrze napisał...już go nigdzie nie chcą...kolesie się skończyli i została jedynie ostateczność czyli sięgnięcie po władzę najwyższą w mieście...życzę sromotnej przegranej i kto wie może któryś z mieszkańców będzie miał okazję ujrzeć wielmożnego Pana podczas rejestracji dla bezrobotnych w UP....PAMIĘTAMY 21:38, 02.10.2018


KuzniewiczKuzniewicz

48 14

CHORY NA WŁADZĘ !!! 10:44, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MakroMakro

18 26

Grzeją się kompy w urzędzie i w spółeczkach... walicie bo się obawiacie ! Konwencja super ! Wreszcie ktoś pokazał styl i klasę ! Marku kolega marketingowiec z Bydgoszczy Ci nie podpowiedział ? Hehe 10:46, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szklana kulaSzklana kula

15 32

Palucki się przekonał i Mareczek tez się przekona... kto z kuzniewiczem nie trzyma ten przegrywa prosta obserwacja 10:49, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ehmehm

18 2

A to nie tak, że Kuźniewicz przegrywa niezależnie od tego, z kim trzyma? xD 10:54, 02.10.2018


Wybory 2018Wybory 2018

15 41

Bardzo energiczna konwencja Kuźniewicza w amerykańskim stylu, czytałem bardzo realny program wyborczy, najlepszy kandydat na prezydenta ????????????????????????
10:49, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nie rozumiemnie rozumiem

20 4

Że niby te balony z ameryki, czy co? Czy może o solarę na twarzy K. chodzi?
Dla mnie to komedio dramat w I akcie.

11:07, 02.10.2018


do Agatka Wdo Agatka W

50 11

Atakują go, bo mieli z nim styczność w pracy i wiedzą jaki on jest. To ważne, żeby ludzie znali prawdę, kiedy w takich tematach leci spam pochlebnych komentarzy w kierunku pana Kuźniewicza, a są wszystkie pisane przez członków jego komitetu. W ten sposób działała każda propaganda - Hitlerowska, Stalinowska, Pol Potowska. To przekłamywanie rzeczywistości, a tego żaden Włocławianin nie będzie tolerował. 10:51, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stylistastylista

44 10

Ktoś, kto dobiera zdjęcia, to chyba nie przepada za JK
Przecież on na tym zdjęciu wygląda jak ...
Oj Jacku, na co ci to wszystko?
Zacznij jak człowiek pracować, a nie marzyć, jak ten Dyziu Marzyciel o rzeczach, do których nie dorastasz.
10:51, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Urzędnicy Urzędnicy

15 27

Ale się boją urzędasy wojtkiwskiego to widać po tych wpisach, no cóż czas się wasz kończy Włocławek jest dla mieszkańców Włocławka dosyć zatrudniania ?wiejskich głupków?, 10:56, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GośćGość

4 26

i super.. przejmą szpital.. zrobią z niego miejską instytucję... czyli jakiś urząd... jest na tyle duży, że może by tam cały urząd miasta przenieść? ładne leśne otoczenie, w sam raz dla urzędników i petentów 11:02, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


XaweryXawery

40 11

Szkoda głosu na tego pana, najpierw zdradził SLD, później zdradził PO, nie zdziwię się jak po wyborach, pewnie przez tego pana przegranych, pójdzie w łaskę do PiS-u 11:09, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie dla kuzniewiczanie dla kuzniewicza

23 39

Tylko Marek Wojtkowski. 21.10.18 głosuję na Koalicję Obywatelską! 11:11, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mdkmdk

2 1

W podziękowaniu za maszt nadajnika na Zazamczu - Ramazzinii Institute włoski instytut naukowy udowodnił że promieniowanie z masztów telefonii komórkowej powoduje raka 22:09, 02.10.2018


MatisMatis

16 39

Jedyny słuszny i silny kandydat. Osoba która wie jak zarządzać miastem. 11:12, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OsiołOsioł

40 10

No jak widać we Włocławku takich, którzy wierzą w Kuźniewicza nie brakuje - ale czy wiedzą co ich czeka z jego strony. Co czeka Włocławek gdy chory szaleniec będzie prezydentem tego miasta? Znam Jacka od dawna i wiem, że ten człowiek nie jest wart jakiegokolwiek zaufania. 11:14, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

majormajor

12 1

Potwierdzam 14:57, 02.10.2018


fazifazi

8 1

Ja też potwierdzam! 16:45, 02.10.2018


nie nie nie nie nie nie

27 32

Tylko M. Wojtkowski utrzyma to miasto w porządku i spokoju. Pan Kuźniewicz już się zbłaźnił. Serdeczne NIE!!! 11:17, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DM - WłocławianinDM - Włocławianin

0 0

zbłaźnił to się obecny prezydent przez jego obecną kadencję...z funduszów UE do włocławka przybyły tylko 74mln....Kuźniewicz za swojej 8-letniej kadencji sprowadził około 250mln z UE do Włocławka, nie potrzebujemy Kukuckiego czy Wojtkowskiego obaj potrafią tylko słać uśmiechy i czytać z kartek, dowód na to mamy po obecnej kadencji, a po Panie Kukuckim, nie można się wiele spodziewać, skoro chce opiekować się miastem, a nie potrafi zadbać o własną Matkę. 07:51, 03.10.2018


wyborca2018wyborca2018

14 27

Czytając komentarze mam wrażenie, że to miasto jest chore na wszelakie sposoby! Pisanie cyrk, żenada, zdrajca, chory na władzę itd. Nie dziwię się więc, że kandydat na Prezydenta Pan z telewizji ma już problemy z innym kandydatem na to stanowisko skoro tyle nienawiści czytam tutaj nie tylko o Panu Kuźniewiczu ale o innych też. Jedna zasada powinna być dla was wszystkich przesłaniem " nie oceniaj obrażając a zagłosuj " Przesłuchałem całe wystąpienie i innych kandydatów również. Widać u Kużniewicza chęć zwycięstwa i po raz pierwszy jako Prezydent nie jako zastępca dokończy wizję na rozwoj miasta. Nie wiem czy pamiętacie ale to właśnie włocławek był najlepszym miastem na wykorzystanie unijnych datacji w Polsce!! mało? Ile inwestycji w tym mieście było za jego czasów! mało? Oczywiście zbyt mało ale i tak najwięcej w historii Włocławka. Nikt jak wtedy Lewica obecnie rozbita ( odeszło 4 ważnych polityków do innych komitetów ) nie dokonała więcej z Jackiem jako Wice prezydentem. 11:18, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

antywyborca 2018antywyborca 2018

5 0

Pamiętamy, pamiętamy. Kiedy nadzorował w imieniu miasta remont "1" to dla porównania w tym czasie wybudowano ok. 60 km autostrady między Nowymi Marżami a Toruniem, a trwający kilkukilometrowy remont drogi między Azotami a Miastem nie został zakończony. Gdy już wreszcie zakończono tę inwestycję wtedy okazało się, że powstał bubel kwalifikujący się do naprawy. To taki jeden przykład "skutecznego" działania. 16:55, 02.10.2018


CoachCoach

35 10

Wyuczone uśmiechy na próbach z coach - trenerem wizerunku. Poza tym nic co powala. Program z kosmosu, niech go Jacek realizuje sam na Księżycu a Włocławek zostawi w spokoju. 11:20, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mału KazioMału Kazio

34 13

Jak dla mnie, do drugiej tury wejdzie Kukucki i Chmielewski, a wygra ten pierwszy 11:21, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ada 555Ada 555

5 10

A moim zdaniem przejdzie Kukucki i Wojtkowski ,a prezydentem zostanie ten drugi. 12:41, 02.10.2018


Tak dla POTak dla PO

21 29

Niestety, Kuźniewicz niczego nie zrobi. Tylko przy obecnym prezydencie jest możliwy konsekwentny rozwój miasta. 11:25, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marta z południaMarta z południa

18 40

Panie Jacku Włocławek czeka na Pana. 11:27, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

miotła... łopatamiotła... łopata

25 4

Ktoś do sprzątania ulic bardzo się przyda. 11:31, 02.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Mareczek z Lubrańca Mareczek z Lubrańca

27 11

Nie zauważyłem na zdjęciach żony kandydata. Czyżby chora ? Jacuś obiecał że rodzina będzie brać udział w kampanii wyborczej. No chyba, że boi się że ZUS lub jakaś kadrowa ją dopadnie -) 11:31, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dom55Dom55

31 27

Tylko Kukucki naszym Prezydentem. Reszta do domu. 11:31, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


po prostu cyrkpo prostu cyrk

26 13

Obserwując wygląd i zachowanie J. Kuźniewicza zaczynam podejrzewać, ze nieco przesadził z grubością kreski.
Jako vice-prezydenta zgłaszam Maciaka -zgrabny z nich będzie duet: Czopek&Czubek 11:36, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


WioWio

18 2

Przecież już to dawno zrobił 11:42, 02.10.2018


Prawda123Prawda123

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MebleMeble

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


WioWio

32 10

Żenująca konwencja. W skali od 0 do 10 daje, mniej niż zero !!! A przez ten dym to czulem sie jakbym byl w domu publicznym..... 11:47, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OrkaOrka

30 7

Boze ratunku, co to był za wybieg....totalna klapa! To coś chce tutaj rządzić a kysz stąd! 11:52, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WieśWieś

37 10

Miało być po amerykańsku a wyszło po wiejsku. 11:53, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolKarol

38 8

Beznadziejny kandydat, beznadziejny program i tyle w tym temacie 11:54, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SvLSvL

32 10

Miał być wielki SHOW a wyszedł kiepski LANS. Ludzie wychodzili w trakcie bo nie mogli tego znieść. 11:55, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BohaterBohater

26 7

Nawet Salomon z pustego nie naleje. Znowu będą wydawać nie swoje pieniądze na swoje obietnice i kosztowne fanaberie dla Mieszkańców nie przydatne - jak beton na Zielonym i Starym Rynku, pływająca scena i kiepska jakość ja DK1. 12:00, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UtracjuszUtracjusz

28 8

Te "realne" obietnice to ogromny koszt, ale Jacek tego nie bierze pod uwagę, bo oczywiście zwali to na barki pierwszego zastępcy i nasze kieszenie. Włocławek stanie się bardzo drogim miastem do życia. Jego chęć rządzenia powinna być pohamowana przez nas Wyborców, bo w przeciwnym razie długi miasta staną się gigantyczne. 12:07, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

34 7

Balony i ładne prezentacje to to zdecydowanie za mało. Nie zagłosuję na tego Pana, żadne grube kreski i inne "malowidła" mnie nie przekonują. 12:11, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M<istrzM<istrz

27 6

Najlepiej wydawać nie swoje ale w taki sprytny sposób żeby część z tego trafiła do własnej kieszeni. A przy okazji dużych inwestycji jest to bardzo proste. Tak było z przebudową drogi DK1 gdzie do chwili obecnej ówczesny viceprezydent Jacek Kuźniewicz nie potrafi wyjaśnić co się stało. 12:17, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JK68JK68

18 9

"Przejmiemy Szpital Wojewódzki" a ja rozliczę się z Pałuckim. 12:18, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WojewodaWojewoda

27 6

Szpital pewnie zamieni w same gabinety ortodontyczne 12:19, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HehehhHehehh

5 0

I w kilka pomieszczeń z solarium 22:23, 02.10.2018


WlocWloc

10 24

Jak czytam niektóre komentarze to widać od razu, że pisze pare tych samych osób. Co z Wami ludzie. Gdzie tu konkretny kandydat na prezydent poza JK?? Wojtkowski który nic w mieście nie zrobił??? Chmielewski, któremu na prezydenturze nie zależy??? Czy reszta kandydatów tez jest dobra??? Piszą hejterzy, którzy boja sie o swoje stołki. Jakbyście coś dla tego miasta robili to byście sie o nic nie bali. Jesteśmy na szarym końcu w tym województwie. W mieście kończy sie kasa i zaraz na nic nie bedzie i to wasza zasługa. Weźcie sie do roboty a nie pisanie hejtow pod artykułami dd. 12:21, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??????

1 1

A Ty co robisz? 16:53, 02.10.2018


MiastoMiasto

13 33

Konwencja była fajna. Inna niż wszystkie. Kuźniewicz mówił mądrze a jak wy tego nie rozumiecie to trzeba odsłuchać z 5 razy żeby weszło do główek 12:23, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do Miastodo Miasto

19 2

I tak właśnie nabiera się IDIOTÓW. 12:28, 02.10.2018


SzpitalSzpital

32 6

No tak po pięćdziesiątce to już nie to zdrowie. I "własny" szpital się bardzo przyda, stąd ten pomysł.
Władza NIE DLA Jacka. Jak widać jego wszystkie pomysły skierowane są pod WŁASNE potrzeby. 12:26, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jacek kuśniewiczJacek kuśniewicz

36 9

Jacek najlepiej będzie dla wszystkich jak nic nie będziesz robił. 12:29, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RomeoRomeo

22 1

Popieram 12:34, 02.10.2018


Do "Wloc"Do "Wloc"

34 14

No i wygląda na to, że mimo wszystko, Krzysiu Kukucki jest jedynym realnym kandydatem do tych wyborów. Facet zamiast urządzać widowiska ewidentnie chce realizować swoje plany. 12:41, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan R.Jan R.

36 16

Absolutnie popieram. Wojtkowskiego obchodzą tylko względy prywatnych inwestorów, którzy chcą budować więcej marketów (a starówka dalej umiera), Chmielewski to jako prezydent może co najwyżej pobudować nowe kościoły i zmieniać nazwy ulic. Kuźniewicz chce wrócić do swojego koryta, bo już mu tęskno... Żałosne. To miasto powinno wrócić w ręce walczącej o dobro mieszkańców lewicy. Stawiam na Kukuckiego. 12:50, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kordiankordian

13 32

A ja jestem za, konkretny gość. 13:01, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ojojojoj

29 8

Trzy filary? Słabiutko. Tak zgeneralizowane, że od razu widać, że facet leje wodę. Kukucki ma sześć filarów. Co Pan na to? I każdy jest bardzo skonkretyzowany, zawiera za równo potrzeby wyższego jak i niższego sortu. "Mieszkańcy, bezpieczeństwo, rozwój" brzmi jak jedno z tych haseł, które używają dzieci, żeby wygrać wybory samorządowe w szkołach podstawowych. 13:02, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

młodymłody

12 34

Rzuciłem okiem na face, fajnie gość mówi. Pewnie pójdę i zagłosuję na niego. 13:03, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do Młodydo Młody

16 1

Mówić może dużo, robić nic lub tylko załatwiać swoje sprawy.
Młody, przemyśl to. 13:31, 02.10.2018


ProsteProste

20 1

I świnia będzie śpiewać jak jej dobre koryto postawią. 13:33, 02.10.2018


edyta sedyta s

33 9

Co to ma być? filary? mieszkania na tumskiej? pan to zerznal z kukuckiego? to ma byc PANA program? Co za gosc! 13:14, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tomasz1Tomasz1

4 0

A barwy bilbordów z Maciaka!!! 18:36, 02.10.2018


Przedszkole i lansPrzedszkole i lans

29 9

Na chorych psychicznie się nie głosuje. A jak się komuś ten lans w niebieskim garniturku i z balonikami podoba to niech idzie do przedszkola, bo to ten poziom. 13:37, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntybushAntybush

25 6

A gdzie podziała się żona p. Kuźniewicza? 13:40, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SzujaSzuja

11 2

Szachraja po jednych pieniądzach.Pewnie go zostawiła to u nich norma. 17:12, 02.10.2018


mpec45mpec45

13 5

I ZACZĘŁA SIĘ CENZURA NA DD. WIDAĆ WSTAŁ Z WYRA BEZROBOTNY TJ. BYŁY PREZES PO WCZORAJSZEJ FECIE. 13:42, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

13 2

Ale co tu fetować - wybory 21.10.2018r., no chyba że naprawdę żyje na innym świecie. 13:44, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MirosławMirosław

27 12

Ja nie lubię Kukuckiego, ale jeżeli mamy być obiektywni, to z tej bandy **** nie powiem kogo to on jedyny wygląda na kogoś, kto coś zrobi

a kuźniewicz to przecież żart 13:44, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do miroslawdo miroslaw

0 6

żartem jesteś ty i kukuckiego trolle 20:35, 02.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BambiBambi

7 8

Ilu z Was to trolle ! 14:04, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jakijaki

10 3

Tylko prawda o kandydacie. 14:13, 02.10.2018


PikoloPikolo

23 5

Spójrzcie na foty,w wyuczony sposób wszyscy trzymają dłonie,widać że jakiś coach przerobił z nimi werbalne i niewerbalne techniki mowy i ciała. 14:06, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Nie CiemnyNie Ciemny

10 28

Ludzie Który z Obecnych kandydatów na urząd Prezydenta... nie musi się uczyć tej roboty on zrobił coś dla Włocławka ? Tylko Kuźniewicz ! 14:15, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborczywyborczy

16 5

A kto zna polityka, który chce dobra dla miasta? Każdy myśli tylko o swojej posadzie żeby kase zarabiać i poprzez różne układziki brać w łape taka jest prawda. Zastanawiam się tylko czym się Pan Kuźniewicz kierowałprzy wyborze nieporadnych? Przecież to jest jakiś kabaret, Laputa może no możę ok, ale Piotrowski? Przecież człowiek nie ma pojęcia o polityce kompletnie i pierwszy lepszy człowiek może go zjeść to, że na spotkaniach ładnie się wyuczył tego co kazali to nie znaczy, że nam pobuduje World Trade Center we Włocławku. Znam pozostałych i myślę, że dla niektórych jest już za póxno na bawienie sięw politykę, bo nie zdążą spojrzeć jak ich inni będą r....., kolejny radny Lewiński - co ten człowiek robi na śródmieściu? Przecież to jakaś kpina jest, ale w sumie to już wiem - przecież to człowiek Piotroskiego?? ludzi idzcie pracować a nie bawicsiew polityke bo jeszcze niespełna 3 tygodnie i będzie płacz 14:17, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ja znamja znam

9 0

Moim zdaniem takim osobnikiem jest p. Kukucki. Najwcześniej z wszystkim zaczął wygłaszać swój program, z którego duża część to już rzeczy znane, jak te mieszkania na śródmieściu, a którego inicjatywy były wcześniej blokowane przez PIS tylko dlatego, że chcą oni budować mieszkania po swojemu (dwa razy drożej) z programem mieszkanie+ ku chwale Warszawy i Jarka K. 14:41, 02.10.2018


ObsługaObsługa

24 6

Przecież cała restauracja Riverside się śmiała z tych ich prób. A w rzeczywistości i tak wyszło znacznie gorzej. Trema większość zjadła. 14:17, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gośćgość

12 3

dobre dobre;):) 14:20, 02.10.2018


sasiadeczeksasiadeczek

7 6

a kiedy będzie jakiś wywiad z Lewińskim? chciałbym poznać jego program wyborczy o ile go zna;) 14:19, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MapetMapet

4 3

Miernotą nr 1 jest kukucki 17:57, 02.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do onakDo onak

6 19

Mów za siebie.. głupcem trzeba być by wierzyć w brednie kuku..nie ma poukładanego życia a za politykę się bierze.. 14:59, 02.10.2018


onak sronakonak sronak

16 2

ty za to masz niepoukładane w głowie. Jaki to niski poziom trolla musi być, żeby atakować czyjeś życie prywatne absolutnie go nie znając. Co może Kuźniewicz ma poukładane w życiu z jego atakami szału w MPECu? Nope 15:41, 02.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ShowShow

29 6

Gargamel + Muppet Show 14:42, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarasMaras

11 32

Wierzę w wygrana Kuzniewicza i wierzę że odmieni Włocławek 14:57, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarioszMariosz

4 7

Tylko on jest w stanie to zrobic 17:43, 02.10.2018


KujawiakKujawiak

18 2

Nadal jestem niezdecydowany i w związku z tym ma serdeczną prośbę do wszystkich kandydatów na urząd prezydenta miasta Włocławka. Czy moglibyście upublicznić obszerną listę swoich dokonań,zasług,pomocy,zaangażowania i realnych inwestycji w rozwój mojego ukochanego miasta? Mile widziany byłby również mały rachunek sumienia i przyznanie się do ewentualnych "wałków" dla swojej korzyści i/lub dla korzyści tylko i wyłącznie miasta.To znacznie przyśpieszyłoby podjęcie przeze mnie tak odpowiedzialnej decyzji. 15:23, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomulecTomulec

12 23

Byłem, widziałem, słuchałem. Może trochę za długo, ale zarówno prezentacja jak i program bardzo sensowny i bardzo realny. Wiadomo że statystycznego Janusza Cebulaka boli czyjś sukces i pewnie stąd ta część bzdurnych komentarzy powyżej (bo zapewne kolejna pokaźna ich część powstała w UM). Kolejne osoby pytają co zrobił w mieście - to już trzeba być naprawdę totalnym ignorantem xD Jak byście się nie starali nie zmienicie faktu że Jacenty to najbardziej sensowna kandydatura w tych wyborach. 15:28, 02.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

vv

7 1

niestety niewiarygodna 15:33, 02.10.2018


tatatata

11 4

ale jaki sukces? grupa upadłych ludzi, dawno wywalonych ze sprawunku funkcji urzędniczych (bo po prostu byli słabi) zbiera się żeby rzucać sloganami, do tego nie swoimi, o stawianiu na włocławek, sprzeciwianiu się partiom etc etc, urządza teatrzyki i myśli, że, to jest sukces?
to jest show i każdy to widzi. Kto ładnie wygląda i urządza takie widowiska nie umie faktycznie sprawować żadnej władzy ani dbać o porządek i dobro mieszkańców. Tylko Kukucki nadaje się do tej prezydentury... 16:05, 02.10.2018


PrzystanekPrzystanek

1 3

Dokładnie jest tak jak mówisz, a w dodatku kuzniewicz ma doświadczone zaplecze. Będzie miał wsparcie będąc prezydentem. 17:41, 02.10.2018


gumoweuchogumoweucho

7 23

Kuźniewicz, Wesołek i Kuku to jedno 15:32, 02.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

kiiiiikiiiii

15 2

idz glosuj na pis moze ci zrobia plac ofiar smolenskich 15:43, 02.10.2018


WesternWestern

5 16

Ale żeś wymyślił. Kuzniewicz nie pasuje do tego zestawienia bo on jako jedyny nie jest niczyja marionetką 16:52, 02.10.2018


jak niejak nie

15 0

jak to nie? jest marionetką swojego portfela, tak jak każdy człowiek. Dla kasy zrobi się wszystko. Nawet zwoła komitet ludzi, którzy już od dawna nie mają nic wspólnego z polityką po to, żeby kandydować... 17:12, 02.10.2018


katkat

22 6

oj, próżni, puści nadajecie się do polityki 15:37, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


WCLWCL

1 0

*%#)!& to ją zaraz rozboli 07:33, 03.10.2018


tomek89tomek89

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ZanaZana

28 8

Kuźniewicz (pracownik Urzędu Marszałkowskiego na urlopie bezpłatnym) Radny Sejmiku i wielki były prezes MPEC nie wie, że miasto nie udźwignęło by pieniężnie Szpitala Wojewódzkiego. To Marszałek z PO decyduje co i jak w szpitalu gra, lata Kuźniewiczowi pasowało, a jak stołek stracił to ble. Karierowicz za 10 16:04, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

programprogram

28 7

uwaga kuzniewicz oglasza program
realne dzialania w dorwaniu sie do koryta
oferujemy darmowy coaching
doświadczenie zagwarantowane!!! 16:21, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KukuKuku

5 11

Widzę słabo znasz program.. zapraszam do lektury 16:49, 02.10.2018


??

12 3

gdzie znajdę ten program? bo jak do tej pory poza deklaracjami niczego nie widzę
a strona jacka jest tak okropna ze mógłby zainwestować w redaktora
i na niej tez nic nie ma
zapraszam na stronę Lepszego Włocławka, tam jest program :)
16:58, 02.10.2018


WyborcaWyborca

9 26

Nr 1 kuzniewicz 16:45, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomtomTomtom

8 23

Jedyny program realny do zrealizowania to program kuzniewicza 16:47, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ccaaasssccaaasss

7 8

I kolegę byłego prezydenta Teodora znowu zrobić dyrektorem....nie musi się znać...motłoch włocławski wszystkie ściemy kupi. 16:54, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ja4ja4

0 2

nie atakuje tylko stwierdza fakty.. wojtkowski nic nie robi i trzeba o tym głośno powiedzieć, tak samo kukucki.. ten jeszcze lepszy as przestworzy.. ten nawet sam nie może podejmować decyzji.. to jak tym ludziom zaufać ? 21:21, 02.10.2018


precz z korytemprecz z korytem

19 8

Tylko Krzysiek Kukucki. Reszta nie ma pojęcia, co sama chce robić, kopiują od siebie te same hasła i pomysły na miasto, żeby niczego broń boże nie pominąć. A jak tylko się dorwą do koryta to już będzie luz, bo nie trzeba będzie o tym myśleć. TYLKO KRZYSIEK MA PRAWDZIWY PLAN. 17:20, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DeszczowaDeszczowa

5 9

Chyba jego guru, szefuncio, bizmesmenik ma plan a nie to kukuckie popychadło...z czym do kudzi 17:38, 02.10.2018


KarolewskaKarolewska

9 23

I taki program to ja rozumiem, same konkrety. W końcu to człowiek z dużymi osiągnięciami i doświadczeniem 17:36, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

siwysiwy

0 0

I marmury nad Wisłą 13:10, 03.10.2018


RychuRychu

10 4

Czyżbyś był z ekipy Pana JK, bo tak wszystko dobrze wiesz... 17:59, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GunGun

18 3

Na tym wiecu same przegrywy... 18:01, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rosesroses

3 5

nie zgadzam się z tobą, coś wydaje mi się że nie byłeś i nie słuchałeś.. na wiecu byli sami kompetentni ludzie 21:32, 02.10.2018


nieco starszynieco starszy

18 1

Panie Jacku, przejęcie przez miasto tak dużego szpitala to wielki błąd, nie starczy nam środków na jego utrzymanie. Natomiast placówka lecznicza rangi wojewódzkiego szpitala to nie tylko prestiż ale przede wszystkim szansa na właściwą opiekę mieszkańców nie tylko miasta ale i regionu.
Niech pan nie mąci ludziom w głowach.Pozdrawiam. 18:30, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

FlisFlis

8 1

To uczucie, kiedy odpalasz kompa żeby skomentować, a tu już jest to co chciałeś. Jestem jak najbardziej za tym żeby szpital był marszałkowski. Miasto zawsze może się dołożyć. 19:29, 02.10.2018


młodszymłodszy

1 4

szpital jak będzie miejski, będzie można mieć większy wpływ na rozwój i inwestycje z nim związane 21:30, 02.10.2018


Janek1Janek1

17 1

O ile się nie mylę to Pan Kuźniewicz jest radny sejmiku wojewódzkiego w randze wicemarszałka.
Jeżeli nic nie zrobił aby przyłączyć szpital przez miasto Włocławek jak radny sejmiku to na pewno nie zrobi tego jako prezydent miasta.
No chyba, że przyłączy szpital z tymi 100 milionami długu. Ale dług powinien być spłacony przez poprzedniego właściciela, czyli marszałka województwa i dopiero wtedy przekazany nowemu właścicielowi.
Jak marszałek wybierał takich dyrektorów to niech spłaca za ich błędy. ( np. przetarg na obsługę prawną Malatyński wydał ok. 900 tys. zł pomimo, iż szpital posiadał radcę prawnego ) 18:33, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlawOlaw

10 15

Każdy kto ma trochę oleju w głowie to wie, że ani Kuźniewicz ani Maciak ani żadne PO czy SLD tylko w obecnej sytuacji politycznej to Chmielewski będzie najlepszą lokomotywą dla Włocławka 18:39, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do olawdo olaw

1 6

panie olaw z czym do ludzi.. chmielewski? wolne żarty.. kuźniewicz zasługuje na głosy włocławka 21:15, 02.10.2018


XD lokomotywaXD lokomotywa

14 2

huahauhauha ale sie uśmiałem XD Chmielewski będzie wagonem, lokomotywą będzie Kaczyński

ciu ciu ciu 18:52, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

parowozparowoz

4 2

chyba parowozem :D jak kaczynski nie dorzuci do pieca to lokomotywa nie pojedze.. nie dam szansy chorej władzy 20:45, 02.10.2018


siwy siwy

13 4

hi hi hi cha cha cha ale super komedia ...przegrani ludzie na podium a w roli głównej największy przegrany, ale w polityce tak jest że trzeba umieć wymyślać bajki i nazywać to programem cha cha cha
19:51, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AhaAha

0 5

Nie wiem o czym mówisz.. pan Jacek nie opowiada żadnych bajek. Mówi realnie 23:05, 02.10.2018


MdkMdk

10 4

Przecież J.Kuśniewicz to jest z PO. Powiem tak jak prezydentem był przedstawiciel SLD we Włocławku coś się działo i powstawały inwestycje dla Włocławka, tak samo jak prezydentem był przedstawiciel PIS-u we Włocławku coś się działo i powstawały inwestycje dla Włocławka . Jak wybrali prezydentem przedstawiciela z PO we Włocławku nic się nie dzieje, nie powstały żadne inwestycje poza remontami i niewydarzonym sarkofagiem zwanym fontanną. Okres prezydentury PO wg mnie to inercja i ciągłe spotkania z mieszkańcami z pytaniami jakie chcieliby mieć inwestycje we Włocławku. Zauważmy że w całym Kraju gdzie prezydentami miast są ludzie z PO nie dość że nic się nie dzieje to jeszcze słyszymy o destrukcji- przykład; Gdańsk, Poznań , Inowrocław, Wrocław, Łódź , Radom, Szczecin itd? Wniosek; może być z SLD, z PIS-u byle nie z PO> Podobno w miastach gdzie rządzi PO to opóźniają wypłaty 500 + i blokują program mieszkanie +. Ci z PO robiąc na złość rządowi PIS nie biorą pod uwgą ze ich prywatne fobie faktycznie krzywdzą zwykłych ludzi 20:25, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do mdkdo mdk

1 8

hmm z czego mi wiadomo pan kuźniewicz jest niezależny i nie jest powiązany z żadną partią.. dlatego trzeba dać mu szansę 21:17, 02.10.2018


..

4 1

Kuzniewicz jest w PO ale obecnie zawieszony. Wojtkowski mowil o tym w debacie zreszta 21:45, 02.10.2018


takdlaKuzniewiczatakdlaKuzniewicza

7 15

słuchając pana kuźniewicza stwierdzam, że ma konkretny plan i pomysł na rozwój włocławka, jedyna kompetentna osoba na prezydenta 20:43, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jestem na takjestem na tak

3 5

jestem na tak ! 21:28, 02.10.2018


LeoLeo

13 6

Boję się, że gdyby został prezydentem Kuśniewicz to zerwałby z ulic miasta asfalt i założył kostkę brukową jak na Zielonym rynku, zniszczony został ładnie położony asfalt i założona została byle jak kostka brukowa podobno za ciężkie miliony - dzisiaj ten paździerz trzeba wymienić na asfalt, bo wymaga generalnego remontu 21:00, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

7 0

na tvp3 relacja z debaty kandydatów w Toruniu - można porównać poziom debaty oraz ew. wykorzystać propozycje we Włocławku 21:02, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komentarzkomentarz

6 14

nie rozumiem tej nagonki na pana kuźniewicza.. czy ktoś z tych trolli słuchał debaty? konwencji wyborczej? chyba nie.. bo gdybyście to robili to byście tych bzdur nie pisali.. kuźniewicz to jedyna osoba ktorej zależy na rozwoju włocławka, to jedyna osoba która będzie dla ludzi ! to jedyna osoba która nie będzie niczyją marionetką 21:13, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do komentarzdo komentarz

11 2

Orator to on jest dobry, ale to wszystko 21:19, 02.10.2018


nie dla kuzniewiczanie dla kuzniewicza

8 2

jemu tylko zależy na korycie. Swoją szansę już miał. Pięknie pobetonował nam rynek. 22:34, 02.10.2018


Aldo MoroAldo Moro

14 6

Co tam przejmowanie szpitala, przejmij Inflanty,Zaolzie, San Marino i Maroko. 21:18, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aldonaaldona

1 6

lepiej aby miasto miało większy wpływ na rozwój szpitala 21:27, 02.10.2018


łebskiłebski

4 12

brawo dla pana kuźniewicza, decyzja dotycząca pani Agnieszki Sierakowskiej-Wojciechowskiej to trafny wybór 21:25, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wclwcl

6 0

Dobrał sobie głupców i owinął wokół palca 07:44, 03.10.2018


ddwlocddwloc

3 11

tylko ten pan ma odpowiedni program dla włocławka, który przyczyzni się do nastania okresu świetności 21:38, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PostawNaWloclawekPostawNaWloclawek

2 16

w dniu wyborów możemy zadecydować czy chcemy silnego niezależnego kandydata, czy bandę głodnych ryb.. ja zdecydowanie wole silnego kuźniewicza od obietnic bez pokrycia partyjniaków 21:41, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ha,ha,haha,ha,ha

3 0

a on bezpartyjny? ha,ha,ha 13:13, 03.10.2018


Wojewoda Wojewoda

15 1

Jak Jacuś dostanie szału, bo go nie wybiorą wyborcy to będzie trzeba w całym mieście gumowe drogi i chodniki porobić żeby biedaczek sobie główki przypadkiem nie porozbijał. Bo może jeszcze mu się przyda przy kolejnych wyborach......hehe hihi 22:13, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TotoToto

6 1

Pieski szczekają a karawana jedzie dalej ;) 22:25, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObledObled

4 10

Trzęsiecie porami przed wyborami... A Jacek się z Was śmieje!!!!! 22:28, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wclwcl

10 0

A po wyborach będzie swoim zwyczajem płakał 07:48, 03.10.2018


ledled

14 2

Przecież J.Kuśniewicz oficjalnie przeszedł z SLD do PO i jest członkiem tej formacji 22:38, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak się wydaje.Tak się wydaje.

14 1

Gdzie jest - to on sam nie wie. 22:41, 02.10.2018


aparatczykaparatczyk

13 1

Jacek *%#)!& w gacie co widać po ilości zapleczonych do tego wątku osób. Połowa postów należy do jego ziomków. Ma aparat partyjny lepszy niż te wszystkie pisowskie trolle lol
no ale wiadomo, że im ktoś jest słabszym kandydatem tym musi stwarzać lepsze pozory
obstawiam, że 5% nie dostanie 22:39, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pozytywpozytyw

1 3

Według Twojego rozumowania to Wypijewski wygra?
Wojtkowski ma sztab trolli w UM piszących posty i jakoś na ten event nie potrafią napisać nic złego. Byłem i widziałem - była taka energia, że jeśli choć w części będzie taka gdy Kuźniewicz będzie prezydentem to miasto odżyje.
Dość nic nie róbstwa, lenistwa i przyjazdów do pracy miedzy 8 a 14. 08:38, 03.10.2018


aparatczykaparatczyk

3 0

nie rozróżniasz dwóch rzeczy kolego. Reklama to nie to samo co poparcie. Kto ma zagłosować na Wypijewskiego to zagłosuje na Wypijewskiego czy będzie tu 200 postów od Kuzniewicza czy ich nie będzie. To samo z Kuzniewiczem. Wszystkie te posty piszą sobie trolle, żeby stwarzać pozory, bo myślą, że wpłyną na wynik wyborów. Ale ludzie i tak już mają swoich faworytów w głowach od początku kampanii i wątpię żeby w całym Włocławku była 1 osoba, która zmieni swój wybór bo zobaczy ile pochlebstw kuzniewicz pisze sobie w temacie. Według mojego rozumowania nie Wypijewski wygra, tylko ten, który ma faktyczne poparcie w mieście, nie na internecie. 09:41, 03.10.2018


Tak bedzie.Tak bedzie.

12 3

W drugiej turze spotkają się: Kukucki i Wojtkowski - i to niezależnie od tych wielkich wysiłków dyżurnych pisarzy! 22:43, 02.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DyżurDyżur

1 8

Piszesz o sobie dyzurniaku? 22:58, 02.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SearchSearch

1 6

Widzę lubisz marionetki.. niepoważny to jest kukucki.. ze swoimi obietnicami.. co ja gadam.. on nawet obietnic nie ma swoich.. 22:53, 02.10.2018


DnoDno

1 6

Kukucki to dno do potęgi 23:00, 02.10.2018


hahahahahaha

0 1

Gdyby to jeszcze Grządziel kandydował to może, a Kukucki? Dziecko we mgle przepychane po SLDowskich stołkach. Jak wyleciał z Mpecu to pod skrzydełko "partyjnego tatusia" i w DGS siedzie. Brawo - człowiek sukcesu 08:34, 03.10.2018


MaciejkaMaciejka

5 13

Z tym się zgodzę "Realne działania, a nie opowiadanie bajek". Ten kandydat to przyszłość 22:49, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tosiektosiek

10 1

Prawie Trump. Ja to się tylko zastanawiam czy kandydaci słyszą to co mówią, co obiecują, bo to już nawet śmieszne nie jest. W sumie każdy może zrobić wielki show przed wyborami, a potem wyjdzie wielkie g...... 22:54, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KubasKubas

2 11

Kuzniewicz ma realny program i to nie są obietnice bez pokrycia, wręcz przeciwnie 22:59, 02.10.2018


tosiektosiek

8 0

tak, wszyscy mają realny program, szkoda, że na papierze albo we własnej wyobraźni 00:09, 03.10.2018


SzpakSzpak

2 12

I to jest prawdziwy program a nie obiecanki bez pokrycia 22:55, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szalalalaszalalala

16 4

O co to się porobiło trolle Kuzniewicza kopiują z tematów Kukuckiego XD
tyle że Kuźniewicz w przeciwieństwie do Kukuckiego nie ma żadnego programu więc się ośmieszacie xD
a jak ma to poproszę o link 23:36, 02.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KandydatKandydat

0 4

Podaj adres mailowy to wyślę Ci cały konkretny, realny program naszego komitetu 08:32, 03.10.2018


szakalszakal

0 2

osmieszasz sie ty i kukucki.. marionetki grządziela 15:25, 03.10.2018


klubowiczklubowicz

4 20

JACEK KUŹNIEWICZ to jedyna opcja na uzdrowienie Włocławka!!! Ma doświadczenie ludzie! To osoba energiczna, konkretna, potrafi zdobyć środki unijne (potwierdzone!!!). Głosować tylko na NIEGO!!! 00:36, 03.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mosiekmosiek

10 2

To sobie głosuj, Twoja sprawa. Po co o tym piszesz. 07:51, 03.10.2018


OliiiOliii

5 4

Panie Jacku jest pan z Michalina a tu żadnego bilbordu, nie wszyscy wiedzą że pan tu mieszka. Ogólnie mam wrażenie ze na Michelinie z bilbordami sam PiS się rozreklamował a potem będą jęki że wygrał 02:42, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxx

3 1

Co jest bardziej realne?
Wybudować na ul. Tumskiej 50 mieszkań, czy 500 mieszkań i parkingi??
Głową ruszcie ludzie 08:30, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obywatelobywatel

19 3

Zobaczcie jaki ma zegarek, solar na twarzy , aparat na zębach, piękny samochód Infiniti i co myślicie ze zainteresuje się zwykłymi mieszkańcami Włocławka. hahahahha obiecać wszystko można!!!!!!!! 08:39, 03.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TomulecTomulec

3 7

Tak jak już wcześniej stwierdziłem lokalną cebulę boli że komuś się w życiu udało :) :) 10:21, 03.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KarolKarol

2 10

Wy sobie piszcie co chcecie a Jarek i tak zwycięży! 08:58, 03.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

loraklorak

4 0

jarek? :D nie rozśmieszaj mnie.. on niczym sobą nie reprezentuje 15:23, 03.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


CzarodziejCzarodziej

1 2

Co za bzdury.. jaka karierowiczka? Widać konkurencja boi się porażki.. dlatego wypisuje te bzdury 11:31, 03.10.2018


somisomi

8 0

Realizm i polityka jakoś wg mnie wzajemnie się nie znoszą. Polityka to kłamstwa i podpuszczanie obywateli. Właśnie na przeciwko moich okien wywieszono na wieżowcu ogromny plakat z podobizną Dariusza Wesołowskiego. Nieskazitelnie ubrany, uśmiechnięty, bielutkie zęby jak z żurnala. Ile kosztowała ta płachta i kto za to płacił? Po wyborach uśmiechy znikną, a Włocławek jak był zapuszczony takim dalej zostanie i już żaden z tych Panów nie będzie się afiszował tylko wróci na z góry przygotowaną pozycję do następnych wyborów. To jest obrzydliwe 10:29, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzopekCzopek

14 3

Co to za ludzie że Czopkowi uwierzyli. 10:42, 03.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do czopekdo czopek

0 1

jedynym czopkiem to jest kukucki, byle dostać sie do korytka 15:21, 03.10.2018


PlakatPlakat

17 2

I tak najwięcej w mieście jest plakatów Kuśniewicza. Widać to dla niego być albo nie być. Na jednym płocie w TOI TOI wiszą chyba ze sześć. Widać że jego kampania sięga klozetu. 10:48, 03.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RumcajsRumcajs

3 6

Doprawdy? W którym miejscu? Byle co jesz, byle co gadasz.. 11:23, 03.10.2018


Plakat do RumcajsPlakat do Rumcajs

3 0

Oj widać, że wzrok już słaby ale słuch chyba jeszcze dobry? 12:29, 03.10.2018


TOI TOITOI TOI

5 0

Zaraz bedzie wyskakiwał z kazdego TOI TOJa 12:31, 03.10.2018


SnakeSnake

3 10

Tylko kuzniewicz będzie współpracował z mieszkańcami i razem z nimi stawiał na rozwój miasta 11:22, 03.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarzycieluMarzycielu

8 0

Człowieku chyba spadłeś z Księżyca, zaden prezydent tak nie robił to i ten nie będzie.
Uwierzyłeś słowom i do tego człowieka o słabej reputacji w tej kwestii. 11:42, 03.10.2018


WłocławekWłocławek

3 11

I to mi się podoba. Wreszcie ktoś ma wizję i konkretne plany. 11:34, 03.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PlanPlan

8 2

Plan to on ma jeden - zostać prezydentem reszta się nie liczy. 11:39, 03.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ledled

10 0

To jest t prawdziwy festiwal obiecanek, a jak pięknie opowiadany, on jednak jest na pewno gawędziarzem - ale uwierzę tylko w to że zerwie asfalt i wybrukuje ulice Włocławka jak na Zielonym rynku za grube miliony 11:54, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kitkit

0 2

Do RutkowskiMoze bys podal swoje prawdziwe dane.I spojrzal prosto w oczy
To co piszesz bys powtorzyl
.Wiem kto ty jestes
.Powiedz o sobie .cos
12:51, 03.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do kitdo kit

2 1

No to ja wiesz to po co się pytasz. 14:26, 03.10.2018


siwy  siwy

11 1

zapewne dyrektorem zostanie jego żona 13:02, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzysiek k krzysiek k

3 12

mój głos oddam na kuźniewicza 13:52, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grzegorz1979grzegorz1979

3 10

słuchając pana kuźniewicza i jego ekipy jestem gotów mu zaufać, jeszcze kilka dni temu zanim byłą debata nie wiedziałem komu oddać głos, ale po obejrzeniu debaty kuzniewicz zyskał w moich oczach, kompetentna i silna kandydatura, jestem na tak 15:20, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

daisydaisy

3 10

dobrze, że jest ktoś taki jak kuźniewicz 16:17, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mdkmdk

8 0

Tylko CHMIELWSKI z PIS albo KUKUCKI z SLD innych nie biore pod uwagę 16:24, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenioLenio

9 0

Mam pytanie a jak Kuzniewicza wybiora to znowu firma w ktorej jego tesc byly funkcjonariusz MO patronus bedzie zostanie zbiegiem okolicznosci zakontraktowana do ochrony szpitala ???????.?? 17:13, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WalkonWalkon

9 0

Tesc byly funkcjonariusz Milicji Kuzniewicz prawdopodobnie zyd. Dorobek polityczny zaden tylko skandale . Usuniecie z prezesury mpecu skakanie z parti do parti. 17:16, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YetiYeti

11 1

Czy koedykolwiek pan Kuzniewicz dzialal charytatywnie NIE sadze w calej tej swojej szemranej karierze nie widzialem zeby komus staral sie pomoc z dobrego serca, pomagaja tylko sobie zalatwiajac rodzinnoe prace itp. A teraz robi sobie pan nadzieje na to ze ludzie nabiora sie bo 5 minut do wyborow zostalao i klamie pan jak z nut 17:20, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UlaUla

11 1

. Panie Kuzniewicz-u mam kilka pytan.
Czy to prawda ze firma Patronus byla kontraktowana wszedzie tam gdzie pan byl mam na mysli panskie stanowiska pracy ?.
Czy wie pan moze ile jest firm ochroniarskich we Wloclawku.?
Czy pana tesc pracuje na stanowisku dyrektora w firmie Patronus?
Ile razy firma Patronus byla kontraktowana ?
Czy pana tesc byly milicjant ma lub mial wplyw na pana decyzje nie pytam o zycie prywatne tylko prace i interesy publiczne?
Czy mial pan wplyw na przetargi - firm budowlanych i innych oraz firm ochroniarskich?

17:28, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TulaTula

10 1

Opowiem wam bajke jak Kuzniewicz zmienial partie. Zmienial partie jedna za druga nigdy nie wzial za nic odpowiedzialnosci zawsze zganial ja na innych.Jak w Mpecu cichutko siedzial i baral wyplatke z okolo 12tysi i wydawal pieniazki na wystoj swojego gabinetu. Jak za kazdym razem obiecywal i slowa nie dotrzymal taka to bajaka o zydku Kuziewiczu co zaciera raczki zeby tylko dostac posade i zganiac swoja nieudacznosc na innych. 17:33, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UlkaUlka

11 2

Bajki drogi Jacku Kuzniewiczu tak jak ty zenisz bajki to nikt tak nie potrafi. Ile razy slyszelismy od ciebie i co co sie stalo z poprzednimi twoimi bajeczkami. NIC nic nie zrobiles nikt ci nie zaufa kolejny raz. Na Wojtkowskiego ziejesz ogniem bo cie wywalil z pracy a wczesniej siedziales cicho jak myszka teraz sie uaktywniles ze swoimi nowymi kolegami biznesmenami. Nie ladnie Jacku znowu chcesz nas oklamac nie tym razem 17:39, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ErykoEryko

6 0

Dyrektorem zostanie jego zona a Ptronus na czele z jego tescie bylym milicjantem bedzie was ochranial. 18:19, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DankaDanka

11 0

Wybierz go a bedzie tak;
Lans nowe garnitury fryzury
Ekskluzywne wakacje pare razy w roku
Kontrakt z Patronusem
Lepszy samochod nowy dom
I Wojna z Wojtkowskim.
Obwinianie innych
18:23, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TykojaTykoja

4 0

Czy pan jest zydem bo Kuzniewicz to chyba zydowskie pochodzenie bez podtekstow tylko pytam ? 18:29, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LojaliLojali

6 0

Icek Kuzniewicz 18:30, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

medykmedyk

3 0

Podobno Centrum Matki Polki - też we Włocławku przejmiemy jak PO dojdzie do władzy 20:07, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jednak!Jednak!

5 0

BEZ SZANS na drugą turę! 22:44, 03.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JabłonJabłon

1 0

Te twarze to już były, na czele z tą panią odwołaną za błędy i uchybienia na Chmielnej. Udawała tylko, że umie rządzić ale na niczym się nie zna....hehe 09:22, 04.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

2 0

Przedwyborcze pajacowanie, żenujące i miałkie jak zawsze. 11:28, 04.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ygyygy

3 0

po co chce szpital pszejac nie ma kto w nim leczyc najpierw niech zacznie od szukania lekarzy i dac im dobre pensje moze by cos z tego bylo to prosektorium nie szpital 03:10, 05.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%