Zamknij

"Miasto widmo...", "Obraz nędzy i rozpaczy...". Tak internauci piszą o Włocławku

12:00, 22.04.2019 N.S Aktualizacja: 12:34, 23.04.2019
Skomentuj Większość respondentów uważa, że we Włocławku nie warto mieszkać. Fot. Natalia Seklecka/Facebook Większość respondentów uważa, że we Włocławku nie warto mieszkać. Fot. Natalia Seklecka/Facebook

- Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma – napisał jeden z internautów pod ankietą, w której pytaliśmy, czy warto mieszkać we Włocławku. A jak jest tu, gdzie jesteśmy? Zdaniem respondentów – tak, że zostało nam już tylko pakować walizki. Zdecydowana większość uczestników ankiety uważa, że Włocławek nie jest dobrym miastem do życia.

Do przeprowadzenia ankiety zainspirował nas jeden z naszych Czytelników.

- Czy możecie na swojej stronie Facebooka zrobić ankietę, czy warto mieszkać we Włocławku lub coś w tym stylu? Macie prawie 30 tysięcy użytkowników, więc badanie byłoby jak najbardziej przydatne – napisał pan Tomek.

Pod ankietą wywiązała się zacięta dyskusja na temat wad i zalet Włocławka. Łącznie internauci zostawili pod badaniem 145 komentarzy. Wiele osób ostro krytykowało miasto.

- Miasto bez perspektyw i przyszłości – pisał jeden z internautów.

- Miasto widmo... Obraz nędzy i rozpaczy... – pisze inna osoba.

- Kto wyjechał ten się uratował, zdecydowanie jedno z gorszych miejsc w Polsce do życia – dodał ktoś inny.

Uczestnicy dyskusji krytykowali Włocławek także za „brak turystyki i pracy”, niewykorzystywanie swojego potencjału oraz brak ciekawych możliwości spędzania wolnego czasu.

- Włocławek nie ma nic do zaoferowania – brzmi jeden z wpisów.

- Miasto wcale nie myśli o młodych ludziach, takich powyżej 14 r-z . Mają to w nosie, że trzeba ich czymś zainteresować, żeby nie zeszli na tzw. złą drogę. A co takie dzieciaki tu maja robić? Tylko zostają jakieś garaże, blokowiska itp. Miasto myśli tylko o ławeczkach dla seniorów a co z młodzieżą? A potem tylko narzekanie na nasza otaczającą młodzież – pisze jedna z komentujących.

- Niestety ale Włocławek nie jest dla młodych. Nigdzie nie ma żadnego fajnego miejsca aby się spotkać. Jak wychodzi większa grupka to od razu zjawia się straż miejska i czeka na jakieś wykroczenie... - dodaje kolejna osoba.

Kilka osób podkreśliło też, że Włocławek coraz bardziej się starzeje.

- Za dokładnie 20 lat Włocławek będzie miastem emerytów poniżej 100 tysięcy ludzi – twierdzi jedna z osób biorących udział w dyskusji.

[ZT]31809[/ZT]

Nie brakuje jednak komentarzy pozytywnych. Wiele osób broni Włocławka.

- Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma – pisze jedna z osób broniących miasta.

Ktoś inny dodaje, że są miasta, w których jest gorzej, jako przykłady podaje Zgorzelec i Wałbrzych.

- Wolę tu mieszkać niż w jakimś większym molochu, codzienne korki codzienne kolejki w sklepach, a zarobki wcale nie robią dużej różnicy. Trzeba patrzeć też na czynsze mieszkań, bo w Warszawie czy Poznaniu zarobisz więcej, ale opłaty też masz droższe – twierdzi jeden z uczestników dyskusji.

Wiele osób zwraca uwagę na to, iż nieprawdziwe są informacje o tym, że we Włocławku brakuje miejsc pracy.

- A ja słyszałem, że w strefie brzeskiej nie ma komu pracować – informuje internauta.

- Wszystko zależy, jakie ma się kwalifikacje, to i we Włocławku dobrze jest mieszkać – wtóruje kolejny uczestnik dyskusji.

- Szkoda, że nikt nie płaci za narzekanie... Większość włocławian byłaby bogata – dodaje inna osoba.

Niektórzy internauci nie zgadzali się także ze stwierdzeniem, że w mieście brakuje rozrywek dla młodzieży.

- Mogą robić to samo co w innych miastach... Trzeba chęci tylko... Jakby wyjechali to i tak głównie gry i telefon. Dokładnie, patrząc na wszystkie dzieciaki to żaden nie wytyka swojego nosa poza ekran telefonu czy komputera. A we Włocławku akurat jest sporo miejsc do spędzania wolnego czasu. Nawet gdyby było ich więcej to oczywiście ludzie i tak by uważali, że nic tu nie ma do roboty.. Zacznijcie wychodzić z domu to może otworzycie oczy na to miasto z potencjałem i zaczniecie go wykorzystywać – apeluje jeden z komentujących.

Zachęcamy do udziału w ankietach na Facebookowym profilu DDWloclawek.pl.

(N.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(113)

SaraSara

78 8

Czemu na Przystani zamknięta jest ubikacja .Są święta, dużo osób spaceruje a ubikacja zamknięta . Z tego co mi wiadomo jeśli na Przystań było dofinasowanie to ubikacja powinna być otwarta i dostępna dla użytku publicznego ,dostępna dla wszystkich . Niech dd sprawdzi ..

12:16, 22.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ejlonn17ejlonn17

37 3

Kiedyś biegałam rano o 9 Bulwarami i chciało mi się si.... wchodzę a Pani sprzątająca na mnie z buzią toalety od 12 ja tu sprzątam. Masakra 12:54, 22.04.2019


FerdzioFerdzio

3 0

Prywata z dofinansowania jest uprawiana 11:21, 23.04.2019


ks.Alfonsks.Alfons

1 0

*%#)!& do wisły 16:57, 24.04.2019


reo

odp1odp1

51 59

Koszykarski Anwil to dla mnie jedyny sens życia we Włocławku. Bez tego pewnie skończyłbym pod sklepem, mam 21 lat. 12:17, 22.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

koszkosz

23 31

Koszykarski Anwil jest rozrywką dla tłuszczy. 13:35, 22.04.2019


do koszdo kosz

8 8

tłuszczem to chyba ty obleciałeś :D 22:05, 22.04.2019


WłocławekjestokWłocławekjestok

59 38

Podstawowa cecha Polaków i włocławian to szukanie we wszystkim minusów i unikanie dostrzegania plusów. 12:21, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HodowcaHodowca

15 3

Włocławianie, to nie strusie. Widząc plusy, nie można nie dostrzegać minusów, przysłowiowo łebek chowając w piasek! 15:20, 22.04.2019


Stały czytelnikStały czytelnik

47 18

Nie dziwie się że wszyscy uciekają z tego miasta jak w tym mieście jest jak jest i lepiej nie będzie, wiec ludzie się wynoszą kilka km dalej gdzie widać samym sobie po kulturze ludzi, a we Włocławku rubta co chceta i oby tak dalej. 12:21, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

46 6

Wszędzie trzeba zadbać o siebie. W Warszawie też są miejsca jak u nas np. Tumska, chociaż to miasto większych możliwości. 12:25, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

topielectopielec

74 8

Włocławek jest jak dziecko kalekie od urodzenia - kochasz, choć podświadomie wiesz, że nic z niego nie będzie.
Ale czy to znaczy, że nie warto próbować? 12:27, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EskulapcioEskulapcio

19 2

Nikt nigdy nie powiedział i nie może powiedziec, że kalekiego dziacka po latach nie można uzdrowić. I trzeba zrobić ile się tylko da, aby dziecko nie było kalekie!! 15:23, 22.04.2019


emigrant..emigrant..

121 33

Miasto wymarłe i konająca władza wybrana przez kretynów.....
jak by mogli to by wybrali ufoludka ,takie rozumne społeczeństwo... 12:34, 22.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

@@

37 14

małpa lepiej by rządziła 12:45, 22.04.2019


DariuszDariusz

11 27

Mnie też za takiego uważasz? Zastanów się zanim odpiszesz, bo inaczej spotykamy się gdzie indziej 16:29, 22.04.2019


......panie  darku .......panie darku .

13 2

jak głosowałeś na mądrych to się nie obrażaj,ty mnie sądem straszysz, powiedz gdzie i kiedy....... 18:38, 22.04.2019


Wloclawianin007Wloclawianin007

42 16

W koło tylko narzekają na nasze miasto i to właśnie przez tych nygusow którzy tylko potrafią narzekać taka mamy sytuacje . Myślą ze w Warszawie Łodzi Wrocławiu jest inaczej no może jeżeli twoi rodzice kupili ci mieszkanie studiujesz o nic się nie martwisz wredy tak jeżeli *%#)!& do roboty to jeden *%#)!& tu lipa i tu wszystko zależy od nastawienia zmienmy nasze miasto i siebie 12:38, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HansHans

2 0

Idź posadż kwiatki chociaż w obleśne pseudokwietniki na placu i wtedy podziwiaj i zachwalaj 11:28, 23.04.2019


perspektywperspektyw

46 18

Najwidoczniej niektórym osobom brakuje po prostu pomysłu na swoje życie. Każdy inteligenty człowiek potrafi zorganizować sobie czas. Ci narzekający w sumie może lepiej żeby wyjechali z miasta, będzie dużo lepsza atmosfera. Każde miasto ma slumsy, niestety u nas jest umiejscowione w centrum. Praca zawsze się znajdzie dla każdego, tylko zależy co oczekujemy i co potrafimy dać od siebie. 12:46, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

praca i płacapraca i płaca

25 6

Ludzie nie żyją z pracy, tylko z otrzymanej płacy za wykonaną pracę. A płaca za świadczoną pracę na włocławskim rynku pracy nie spełnia ich oczekiwań - oczekiwania pracodawców i pracobiorców są zbyt rozbieżne. 12:59, 22.04.2019


balcerkabalcerka

86 22

"Miasto widmo... Obraz nędzy i rozpaczy...".
Efekt wieloletniego zarządzania miastem przez ludzi "lewicy demokratycznej". "Planu Balcerowicza", czyli likwidacji przemysłu, tej persony nikczemnej.
12:46, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

widmowidmo

51 13

jak jest tak dobrze jak nie którzy piszą, to dlaczego zmniejsza się liczba mieszkańców.........nie licząc umarłych 12:52, 22.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZmoraZmora

14 18

Bo od pierwszego dnia chcieliby zarabiać nie wiadomo jakie kokosy. 13:26, 22.04.2019


456 do zmory456 do zmory

9 5

Witam jak przepracujesz 42 lata w tej dziurze to pogadamy ale ja już będę na cmentarzu ty natomiast będziesz żył król 17:48, 22.04.2019


AdrAdr

70 24

Ok, wymieńmy minusy i plusy mieszkania we Włocławku:
minusy - ogólna bieda umysłowa, brak możliwości rozwoju osobistego, ponad połowa mieszkańców to slumsy, brak rozrywek (nie licząc legalnych burdeli typu "Milion").

plusy - jeżeli lubisz walić dykte w bramie to miasto idealne dla ciebie, markety średnio co 300 metrów, łatwo wyłapać z butelki w łeb choćby za to, że idziesz ulicą wieczorem. 12:57, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

76 9

Lokalni politycy z kobietą roku na czele walczą jak lwy o rozwój Włocławka.:) Banda patałachów kręcoca lody dla znajomych na umierającym mieście. 13:01, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

boszzzz....boszzzz....

49 12

Ja tam jestem za Włocławkiem od zawsze,wszedzie powodzie,nasze miasto sie trzyma,mam gdzie wyjsc ,bo nie wazne jakie miejsce,ale wazne z kim sie bawisz,zarabiam dobrze,wiec stoje za Włoclawkiem.W innych wielkich mistach zgielk itp,złodzieje i wandale są wszedzie,nie tylko tu,przecież nikt nikogo na siłe tu nie trzyma,zresztą kazdy post na dd wloclawek jest hejtowany i zawsze komuś coś nie pasuje,może zacznijmy zmieniać siebie a nie wszystko dookola. 13:29, 22.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

nie oceniaj zbyt oknie oceniaj zbyt ok

4 8

ja byłam okradziona na placu przez znajomom więc nie pisz bzdur że złodziejstwa tu nie ma i patrz jakich masz znajomych :))))) 16:59, 22.04.2019


boszzz...boszzz...

7 0

do nie oceniaj zbyt ok
Ja nie napisalam ze nie ma zlodziei...napisałam ze złodzieje i wandale sa wszedzie nie tylko tu..Przykro mi za to jakimi znajomymi sie otoczyłaś,ze Cie okradła 19:56, 22.04.2019


WloclawiakWloclawiak

31 43

Mam nadzieje ze komunisci z Wloclawka zgnija z tymi azotami a na koniec walnie tama i zmyje ten smrod i tych czerwoniakow. 13:42, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdiAdi

16 8

A ja mam nadzieję, że kiedyś ktoś cię skróci o ten *%#)!& pusty łeb 17:31, 22.04.2019


Konto usunięteKonto usunięte

55 14

To są efekty rządów liberałów i postkomunistycznych działaczy, w latach 60 tych ub. wieku np. częstotliwość kursowania autobusów komunikacji miejskiej była porównywalna a nawet większa, nie pisząc już o tym co "stopniało" w tym mieście od początku lat 90 tych i co z tym się stało, małe miasteczko Brześć Kujawski potrafi ściągnąć inwestorów i promować się w Monachium na największych targach przedsiębiorców i inwestorów na świecie, we Włocławku brak jakiegokolwiek myślenia i działania w tym zakresie, po zarządzaniu widać, że miasto nie może sobie poradzić z podstawowymi sprawami jak np. śmieci lepiej na pewno nie będzie a gdybanie, że mniejsze miejscowości mają swój urok itp.itd są jak bajki z mchu i paproci 14:10, 22.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mm

6 7

Ile w latach 60 było samochodów a ile teraz? Mają puste jeździć? Brześciowi się *%#)!& bo mają węzeł A1. Trudno aby powstał we Włocławku. 19:18, 22.04.2019


------

6 0

do m: idąc takim tokiem myślenia to ze śmieciami też można sobie dać spokój bo to tylko śmieci i nic więcej bo inni się starają i ponoszą koszty, śródmieście oddzielić od reszty miasta murem na wysokość 5 metrów z drutem i zrobić getto, bo po co cokolwiek tam robić jak wszystko się zawali bo mieszka tam element i same koszty, ok tak ma to wyglądać ?!?!?! i co po niedługim czasie krajobraz jak po epidemi cholery w średniowieczu, ok tak ma być ??!? 22:12, 22.04.2019


Do wyzwoleńcówDo wyzwoleńców

45 21

Tylko Rewolucja zrobi porządek ze złodziejami w tym mieście !!! Koniec PO/SLD jest bliski. 14:18, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

38 9

brawo wy co wybrali mniejsze zło !!! 15:21, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kto pamięta -wie !kto pamięta -wie !

66 7

Z tego co pamiętam to właśnie za komuny Włocławek przeżywał swój największy rozkwit i najlepiej prosperował. Restauracje, kawiarnie, fajne sklepy, mnóstwo dzieciaków i młodzieży. Miasto tętniło życiem, było czyste i bezpieczne. Włocławek był komunistyczny chyba tylko ze względu na wielką ilość zakładów pracy i fabryk... Pokażcie drugie takie komunistyczne miasto z taką ilością kościołów które są tutaj jedynymi zabytkami. 15:38, 22.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

456456

7 0

Witam masz rację a teraz szambo i to ma być miasto kiedyś wojewódzkie teraz nijakie nie mam żalu tak musiało się stac 21:54, 22.04.2019


slimakslimak

1 0

O ile pamiętam to za czasów 49ciu województw zdobyliśmy zaszczytne ostatnie miejsce pod względem czystości. 18:43, 23.04.2019


włocławiak z urodzenwłocławiak z urodzen

47 6

Włocławek to taka Łódź, tylko że 2 razy mniejsza. Podobnie jak tam koło miasta przebiega autostrada, Wzorcownia to taka mała Manufaktura, mamy 2x mniejszy, ale za to również nowy stadion, drugi stadion także posiada jedną trybunę, tylko że starą i zniszczoną, do tego trzeba również doliczyć nowoczesną halę sportową z ponad dwukrotnie mniejszą liczbą miejsc. Podobnie jak w Łodzi mamy ulicę reprezentacyjną - tam jest to Piotrkowska, a tutaj 3 Maja, z tym że u nas owa ulica nic wielkiego sobą nie reprezentuje. Do tego trzeba również doliczyć fakt obecności na obydwu lokalnych rynkach telekomunikacyjnych operatorów, którzy dają radę z ogólnopolską konkurencją. Trochę szkoda, że przy podziale administracyjnym z 1999 roku nie trafiliśmy do jednego województwa z Łodzią - może bylibyśmy traktowani lepiej niż obecnie. 15:42, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

krzysiek2565krzysiek2565

6 0

chyna 7 razy mniejsza 09:21, 23.04.2019


MartynelaMartynela

74 2

Mam już swoje lata , jestem rodowitą Włocławiankom i uważam że od momenu gdy Włocławek stracił status miasta wojewódzkiego , to z każdym rokiem miasto staje się troszkę większą wioską !! . Pamiętam mnóstwo ludzi spacerujących po 3 _ go Maja i Pl Wolności , Bulwarach, czy Chpina , pamiętam turniej miast , pełne trybuny na derbach Włocławianka - Kujawiak , zapełniony wieczorem amfiteatr w parku , pękająca w szwach stara hala na meczach Nobilesu , pełne dancingowe lokale ,, Cristal ,, , Zazamcze ,, czy ,, Kujawy , koncerty gwiazd , cyrk , pokazy itp , a dziś ? . Moim zdaniem , wystarczy tylko poczekać do godz 20 i ...... zaczyna się WYMARŁE MIASTO !! Na ulicach pustki , a im pózniejsza godzina to tylko zbuja lub zbłąkanego pijaczka można spotkać !! , Młodzież nie bardzo ma się gdzie podziać a i Ci po 40 ce nie mają się gdzie podziać , czy zabawić.. Brak klubów , lokali , kólek zainteresowań , placów zabaw i obiektów wypoczynku dla całej rodziny .. Przykre to bo to w końcu nasze miasto i śmiem twierdzić że po likwidacji keczupów czy koncentratu pomidorowego , moje miasto znane jest już tylko dzięki koszyokarskiemu Anwilowi i jego strategicznemu sponsorowi .. 15:53, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WnickWnick

3 1

Brud i szarość po 18 już się dzieje 11:18, 23.04.2019


qw_qw_

54 1

Miasto ma duży potencjał, ale zostaje marnowany przez podział administracyjny i nieudolność samorządu wszystkich kadencji. 15:55, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ROZA ROZA

29 2

Ja też jestem rodowita Wliclawianka mysle tak ja Pani podobnie, że kiedyś było weselej bylo sie gdzie spotkać potańczyć itp dzisiaj jest smutno ludzie się pozamykali w sobie poruszają się tylko autem. Wloclawek stracił jak zabrano mu status miasta woj to na pewno duży minus ale ludzie się zmienili na gorzej tylko narzekają i nic nie robia dla swojego Miasta.W Toruniu tez pustka jest wieczorami niestety czasy tez sie zmieniły i to niestety na gorsze. Ale włodarze miasta Prezydent i rada miasta tez piwinni sie starać i zabiegać o rozwój naszego Miasta. Ja jestem optymistką i wierze nawet mam nadzieję, że Wloclawek bedzie pięknial okolice są piękne. Pozdrawiam serdecznie wszystkich Wloclawian 16:49, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Spacerkiem po ToruniSpacerkiem po Toruni

10 1

Nie ma pani racji. Bywam nierzadko w Toruniu i zdarzało mi się spacerować z ludźmi późnym wieczorem ul. Szeroką i innymi bocznymi. I nie miałem żadnych obaw, że ktoś mnie pioną ''pocałuje'', 20:33, 22.04.2019


prawda prawda

22 9

w naszym mieście cieżko jest przetrwać ,pracujemy albo na czarno albo żyjemy z mopru za 350zł ale socjalne i są nie fer bo wyganiają bo jak nie maja kożyści by zabrać potem podopiecznemu mieszkania to mimo że sie nie ma dochodó to wyganiają tak było za panią sylwie D teraz ta pani została na żeromskiego dyrektorką pytam sie kto jej dał taką posadke ??? a podopiecznych wyganiała cytuje ją za długo pani tu już przychodzi i to ma być socjalna ?! absurd ta pani nawet nie zrobiła kieroniczego stanowiska a na dyrektorke poszła LOOOl ''ZNAJOMOŚCI ROBIĄ SWOJE W URZEDZIE MIASTA ALE TEJ PANI JUŻ DZIEKUJEMY PANI SYLWIO D:))) 17:05, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qw_qw_

4 7

Skończ ten wywód... praca jest, nawet dobrze płatna. 20:12, 22.04.2019


Sylwia768Sylwia768

50 5

Jestem włocławianką od urodzenia, urodziłam tu swoje dzieci tu pracujemy i uważam że Włocławek to miasto z ogromnym potęcjałem tylko zarządzany jest przez nie właściwe osoby i tyle 17:08, 22.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

stefanstefan

16 2

To kto ich wybrał, trzeba mieć żal ale do siebie. 17:42, 22.04.2019


Potencjał u brakPotencjał u brak

3 0

Niestety potwierdzasz słuszność opinii o tych co pozostali we Włocławku (i nie są emerytami). 07:02, 23.04.2019


RawkaRawka

2 0

Potencjałem 11:09, 23.04.2019


prawdaprawda

8 6

za 20 lat to nie bedzie emerytur ktos słabo napisał państwo dokłada na emerytury i renty bo jak widomo rząd nie powie publicznie że zus juz padł ,wiec praca bedzie do śmierci albo umrzesz proste :) 17:11, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZzzzZzzz

52 5

Tutaj najlepiej żyje się patologi, jak się postarają, to i 3.500zł na rękę z zasiłków, bez wstawania o 5-ej itd. . Na drugim miejscu to urzędnicy, tam panuje niepodzielnie nepotyzm. 17:19, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lucjanlucjan

43 4

Mówi się "miasto nie dba", "miasto nie zrobiło" itp. ale przecież to są ludzie którzy zarządzają miastem. Tak wybraliśmy i tak mamy. Proszę zobaczyć na Prezydenta i Jego najbliższe otoczenie. Jacy to ludzie są i czego w życiu dokonali. Prezydenta wybraliśmy sami a Prezydent dobrał sobie sam ekipę. Nie ma co narzekać wybory już niedługo, zleci. 17:40, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojotojo

19 0

Do wyborów to będziemy do Brześcia lub Lubrańca jezdzili sprawy administracyjne załatwiać do tego to zmierza . 18:26, 22.04.2019


PrawdaPrawda

48 2

Włocławek ma bardzo słabego Prezydenta, gryzipiórek..... przewodniczący Rady i te same osoby od populizmu.... Włocławek to beton.....beton emeryta. 18:00, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

siła vs. rozumsiła vs. rozum

4 1

Nie uogólniaj! Są emeryci, którzy swoją potencją umysłową siegają daleko poza horyzont. Rzecz w tym, że nie mogą dojść do wodopoju. Niestety; w tym wieku nie ma się tyle siły aby dojść bez przeszkód do celu. Nie zawsze inteligencją można wygrać starcie. Czasem prawy ''czerwcowy'' eliminuje siłę rozumu. 20:24, 22.04.2019


Pani TumskaPani Tumska

36 0

Miasto,które nie ma dobrej architektury, która ściąga turystów i świadczy o jego randze jest niczym. Obawiam się pomysłów Kukuckiego i jemu podobnym urzędnikom,którym najlepiej wychodzi składanie wieńców pod pomnikami, że ci ludzie postawią nam w centrum toporne bloki, zaprojektowane przez zapowiadanych studentów architektury. Szanowni Państwo, włocławscy urbaniści i architekci, jeśli tu jeszcze jesteście i Was na to stać, oprócz codziennej chałtury, zainteresujcie się Włocławkiem. 18:21, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ex-włocławiakex-włocławiak

36 2

Włocławek to taka Polska B,C i D z naciskiem na tą ostatnią literę.Nepotyzm od U.S. po sądy i inne budżetowe instytucje , dlatego będzie jeszcze gorzej,bo młodzież będzie stąd uciekać ,a średnia wieku tych co zostają już jest coraz wyższa.Kolesiostwo,korupcja więc będzie kwitła jeszcze bardziej,niestety :( 18:29, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojotojo

2 0

większość z tych " firm: to były skanseny 06:51, 23.04.2019


JózefJózef

31 7

A kto zlikwidował celloze lakiery ursus kombinat budowlany manometry OMSI i jeszcze innych kilkadziesiąt zakładów wasi rodzice młodzi przyjaciele to oni kartką wyborczą zdecydowali a potem nie patrzyli na ręce złodziejom. Przyznaje Włocławek miasto emerytów i ręncistów wiecie z tego miasta nie ma tu czego dxukać 18:38, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

segseg

49 13

Mieszkałem w Warszawie, Bydgoszczy i teraz we Włocławku - uwierzcie mi Włocławek, to dziura bez perspektyw z makabrycznie niskimi pensjami i dużymi wymaganiami oraz brakiem kultury, nawet Browar jest (niby centrum kulturalne tego miasta jest ŻENADĄ. 18:52, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LankystarLankystar

34 6

Opusciłem to to miasto wiele lat temu ... Nie żałuję za granicą doszedłem do tego czego we Włocławku ani w
Polsce bym przez długie lata nie osiągnął... Pozdrawiam 19:14, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

powodzenia!powodzenia!

11 8

Ale tam jesteś obywatelem pogardzanym, drugiej kategorii. 21:59, 22.04.2019


ObiektywnieObiektywnie

20 4

75% obywateli nie zatrudnionych po urzędach a 25% "resortowych". Przypadek? 19:19, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mikelsonmikelson

46 3

Podziękowania dla tych co wepchali nas w kujawsko-bagienne (skrzypek) zarządzane przez toruń i bydgoszcz które rozwijają się naszym kosztem. Druga kwestia to nepotyzm i nieudolność zarządców tego jeszcze miasta. 19:26, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Eni Eni

35 4

Była szansa zmienić Włocławek... jednak większość opowiedziała się że zmian nie potrzebuje i podoba im się tak jak jest.... Szkoda.... Wielka szkoda.... :( 19:29, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WaleryWalery

2 1

jeśli tą szansą nazywasz leniucha Chmielewskiego to gratuluję poczucia humoru
ten gość nigdy uczciwie nie pracował zawsze posadki po linii partyjnej nic więcej
a pisowcy są tylko zdolni do destrukcji jeszcze nic oprócz pomników nie wybudowali 16:22, 23.04.2019


Wloclawiak Wloclawiak

25 2

Ale pinczata się rozrasta wesołego apelują. 20:05, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AchaAcha

38 0

Miasto tonie w śmiechach - nawet nowy park, rozjeżdzone trawniki, brak policji na ulicy, brak porządku. Mieszkańcy śmiecą na potęgę, wszystko byle jakie. Stadion na Zazamczu usiany pijaczkami, gdzie policja, gdzie straż miejska?! 20:21, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ola86Ola86

39 0

Dlatego do władz trzeba wybierać ludzi sprawczych - nie ważne czy lewica czy prawica. Ludzi, którzy osiągneli sukcesy, a nie tych którzy dobrze wyglądali w kadrze. Ludzie myślą partiami politycznymi i wmocjami. Pan Wojtkowski jest słaby, bardzo słaby. Nie trzeba go obrażąć, trzeba dać mu odejść i wybrać ludzi, którzy mają predyspozycje. 20:26, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EniEni

2 0

To jakim osobom powierza główne stanowiska pracy w urzędzie i podległych spółkach świadczy o tym że nie zależy mu na rozwoju miasta. Czy w kręgu jego osób naprawdę nie ma młodych inteligentnych ludzi z pomysłem i charyzmą???? 13:41, 23.04.2019


@@

19 10

dopóki bolszewickie świnie nie odsadzisz od koryta,tak będzie wiecznie.... 20:58, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

21 wiek21 wiek

1 4

Ten nadal nawiedzony 08:33, 23.04.2019


kurkur

18 6

W Brześciu Kuj. jest lepiej niż we Włocławku 22:55, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

29 2

Kiedyś byłem przejazdem z rodziną we Włocławku.Zaniedbana starówka gdzie zamówiliśmy obiad. Na moich oczach grupa pijanych nastolatków skatowała chłopaka na środku ulicy. Interweniowałem ja i jakaś starsza babka choć ludzi było dużo. Obiad tragedia-jakieś mrożonki. Takie wspomnienia. 23:32, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkanka Mieszkanka

2 11

Jeśli można wiedzieć gdzie Pani zamawiałam obiad? Wspaniała restauracja na śródmieściu jest Tawerna. Polecam. Ludzie specjalnie wierzdzaja do włoclawka żeby tam zjeść. Proszę poczytać recenzje o miejscu. A dawno Pani była przejazdem. Z jednym się zgadzam otóż starówka zniszczona. Miejmy nadzieję że dzięki GPR będzie nasza chlubą. Pozdrawiam 01:22, 23.04.2019


PPPLPPPL

25 2

Problemów we Włocławku jest masa. Starsi mieszkańcy, patrzą na miasto przez pryzmat swojej młodości, która uleciała. Międzyczasie gród na Wisłą traci status miasta wojewódzkiego. Brak uczelni wyższych wysysa młodych i zdolnych. Zubożałe społeczeństwo na tzw. "salonach" - spadek po byłej epoce. Brak tkanki inteligenckiej, brak artystów, brak kultury wyższej, miejsca dla młodych. I najgorsze bardzo słaba władza na której utrzymanie płacimy miliony. Toczymy ideologiczne spory na temat kościoła (lekcji religii), odmienności zamiast zadbać o własny interes. Lecimy do Lidla wspomóc biednego Niemca, zostawić mu w portfelu troszkę złotówek. Plujemy na swoją kulturę i tradycje. 23:35, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MoroooMorooo

13 4

Niezła historia. Byłeś przejazdem i dlatego odwiedzasz portal. Ze wszystkimi miejscowościami przez które przejeżdżasz tak czynisz? 23:37, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GośćGość

4 6

Nie.Po prostu wyświetliło mi się w Kartach Google i z ciekawości wszedłem. Jezdziłem nad jezioro do Goreń.Nie musisz w to wierzyć- twoja sprawa. 23:53, 22.04.2019


Nerwy biorąNerwy biorą

28 0

Bardzo słaby prezydent, mnogość zastępców, mizeria umysłowa, to główne powody marazmu miasta, poza tym są mieszkańcy, którzy z ogromną cierpliwością to znoszą, i wiele robią choć nie mają takich apanaży jak prezydent i jego ekipa, mamy 2014 czy może już drugą kadencję?!? Most chodnik niezrobiony, nawet po jednej stronie, basen, OSIR, wszystko ślamazarnie i byle jak!!! POBUDKA bumelanci!!! 01:09, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AaggAagg

14 1

To nie jest miasto... 05:32, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocWłoc

27 4

Miasto tworzą ludzie, a mieszkańcy Włocławka to zazwycza zawistni malkontenci, do tego plotuchy, hipokryci, brudasy, zobaczcie jak zasmiecacie to miasto, co za syf jest w lasach, zacznijcie od siebie, więc ni narzekacze 06:41, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QwertyQwerty

20 1

A ja myslę, że to miasto niszczeje przez układy. Od lat ważne i mniej ważne stanowiska obsadzane są przez "naszych" którzy czesto swoje wyjsztacenie zdobywali kolejnym ukladem na wloclawskich uczelniach. Ludzie ktorzy mieli wyksztacenie i swiatopoglat lepszy niz ci o ktorych pisze nigdy nie awansowali i albo byli usuwani z danej funkcji albo zamierali w bezradnosci. Tymczasem uklad niekompetencji napedzal sie dalej dalej i dalej. Minely lata i niestety niewiele sie zmienilo bo nawet jesli cos drgnelo w swiatopogladzie wloclawskiego klanu to przeciez jesli trafisz tam gdzie wrony musisz krakac tak jak one .... i wszystko upadlo jeszcze raz. Cale szczescie po drodze byla jeszcze unijna dotacja i presja z gory by jakas ja wykorzystac. Dzieki temu mamy przybajmniej drogi i sciezki rowerowe... i cale szczescie bo w tym miescie jesli cos ci nie pasuje nie kaza ci dzialac,probowac zmienic...powiedza idz na rower,przewietrz glowe to ci przejdzie 06:51, 23.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoginBogin

2 0

Tylko jak to wykonywane wszystko jest 11:01, 23.04.2019


HahahaHahaha

9 6

Zaglosuje na obecnego zeby zrobic na zlosc wszystkim i niech dalej robi to co robi . Dobrze ze nie mieszkam w tym miescie , jak tylko wybrali PO odrazu sie wyprowadzilem.Ale meldunek mam wiec glosuje na nich hehehe 08:25, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DwideDwide

6 2

Spadać jak najszybciej z tej mieścinki szarej to prawda 08:26, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!!!

17 1

Od 1990r ponad 20 tysięcy młodych ludzi zostało wygnanych z tego miasta bez perspektyw i wciąż wyjeżdżają . To jest fakt który miejscowa władza zamiata pod dywan . 08:34, 23.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

no tak no tak

8 0

Zjawisko jest znacznie szersze , wyjeżdżają nawet emeryci do swoich urządzonych dzieci, słyszalem o przypadku , że ktoś planuje lub już zabrał z Pińczatej szczątki męża , by pochować je w okolicach Gdańska dokąd się wyprowadziła. 10:30, 23.04.2019


Były WłocławianinByły Włocławianin

17 3

Będąc ostatnio u rodziny usłyszałem ,że we Włocławku mają zostać aż dwa zakłady :KARNY i POGRZEBOWY !!!! Taka przyszłość dla Włocławka !!!!!!! 08:46, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Drugi Donbas Drugi Donbas

3 6

Ino putina wouscic tu a Abwil i orlen pod Gazprom oddac i tyle to dzike miastowon z Polski z czerwona zaraza tfuuu oodpisany Obywatel Bydgoszczy 08:54, 23.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do Drugi...do Drugi...

3 3

Zakompleksiony kmiocie o dawnym psedonimie lusia 123 pochodzący z okolic Oświęcimia nie podszywaj się pod Bydgoszcz i nie skłócaj nas tu . 09:37, 23.04.2019


Wywalić WojtkaWywalić Wojtka

12 4

Najpierw zrobic referendum i nie bac sie tego to Polska a nie Rosja wywlic ta ciote i nie wybierac wiecej zadnych lewakow dorady miasta jaki doprezydenturuy i ruszyc swoje tyłki z domu do wyborow i postawic krzyzyzyk na odpowiednich ludzi kozoi by chcieli zrobic. z Włoclawka porzadne miasto lewacy nic nie zrobia oni stoja murem za rosja Niemcami i ku sobie maja lenie sierdzace.A tiu Eosyjska metoda wprowadzaja powoli zakazy fotohrafowania jsk np jest na basenach. Miedzy osiedlowym czy w wiencu zdr.do tego wladze zmierzaja do. Rosyjskich systemow a nigdze tak nie jest np termy. W Bukowinje Tatrzanskiej wolno. Dziadostwo sie robi ogrsnicza sie w MPaK busy a potem narzekaja zre malo ludzi sie wozi a ja bym postawil kolejke miejska monorail u cxy inne iwestucje porzsdny z prawdziwego zdarzenia Aquapark. Dworzec porzadny PKP drugi most a torpol niecjh skonczy linie kol 18 kutno torun bo nieskoczona jest. rewitalkzacja. A wracajac do kolei miejskiej tio by byla Atrakcja i turystow sciagnelo by. Statek porzadny wycieczjowy jak po Sekwanie polywaja z oszklomym dachem szeroka niczym barka na necie mozna zobaczyc. Most nastepny. Jest tu duzo do zrobienia. Pszejazdy kolejowe z e szlabanow zamieic nad lub pod torami. Ponoc ma tu jezdzic Pendolino z duza predkoscia. Nslezalo by pozabezpieczac torowisko zeby unienozliwic ludnosci pszejscia pszez tory na dziko zagospodarowac morene na zawislu. Postawic piekna rurowa wieże widokowa. Astrobaze jak ma dobrzyn. Tor zjazdowy jak na Gubalowce. Kolejke krzeselkowa itd dazmy do tego powoli a bedzie ale nie liczce na lewactwo. Duzo osiedli mieszkaniowych bloki nowoczesne jak sa w Gdansku na osiedke migowo mloda morena budowane pszez beckol corke mam tamna studiach i zamieszkuje w takiej kwaterzez wynajmem. Bylem tami zchecia bym bude na Zawislu. zamienil na takie mieszkanie
.

09:18, 23.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PrezesinaPrezesina

0 3

Kto to lewak jest? 10:54, 23.04.2019


Cw wloclawekCw wloclawek

14 0

Niestety ale jest sporo prawdy w komentarzach. Nic w tym mieście się nie dzieje ciekawego co by młodzież chciała tu zostać i mieszkać. Słabe zarobki brak rozrywek typu jakieś fajne bary puby restauaracje . Tu nawet nie ma gdzie o 22 godzinie zjeść oprócz mc Donalda No porażka dosłownie 10:14, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WnikijWnikij

7 0

Najlepsze te leżaki na tym placyku wymarłym i te resztki zieleni w calym pseudomiescie 10:52, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PakolPakol

8 0

Ja uważam,że z racji tego iż mamy nieporadnych włodarzy miasta od lat,to miasto nie wykorzystuje swojego potencjału.Lokalizacja dobra-centrum Polski,autostrady.Mamy lotnisko sportowe i żadnych większych imprez typu pokazy lotnicze,koncerty masowe.Mamy Wisłę i zalew i nic-martwy.Nikt od lat nic z tym nie robi.Ani sportu ani turystyki.Ludzie by wychodzili z domu,ale gdzie?Brak a raczej mało miejsc dla rekreacji i ciekawych inicjatyw.Browar B stoi i gdzie koncerty?Raz kiedyś ktoś ciekawy się pokaże.Jakieś baseny odkryte,aquapark na lato?Ogólnie słabo.Nie wiem czy inni też tak sądzą. 11:44, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

4 0

Witam, na ocenę naszego miasta ma wpływ wiele czynników (niestety w większości niekorzystnych) niskie pensje w porównaniu do Warszawy czy Poznania, mało fajnych ofert pracy. Co z tego ze jest strefa brzeska skoro zarobki tam są śmiesznie niskie, w wielu włocławskich firmach brak chętnych do pracy za średnią krajowa ale od czego są pracownicy z Ukrainy ? Wielu moich kolegów tak jak ja pracuje gdzie indziej. Mamy przecież rodziny. Nie powinno tak być ! To jasny i czytelny sygnał dla włodarzy miasta. Zróbcie z tym coś. Polityka to nie wszystko. Paradoksalnie a może mniej eufemistycznie, we Włocławku bardzo dobrze się mieszka. Zależy co kto szuka i czego oczekuje. Pojezierze Kujawskie, komfort spokoju, ciszy, lasy, jeziora itd. Ja bardzo dobrze się tu czuje. Każdy wróci tylko do tego co kocha. A Włocławek jest miejscem, które można pokochać. Par excellence jeszcze dużo więcej można by o tym mówić i pisać ... Pozdrawiam serdecznie 11:52, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Karolina_04Karolina_04

10 6

Jak dla mnie Włocławek jest spoko, coś się zaczyna dziać. Otwierają się nowe miejsca i całkiem dobrze prosperują patrz Pączkarnia, do której ustawiają się tabuny ludzi lub Spoko Cafe, gdzie w święta widziałam chyba wszystkich młodych, którzy przyjechali do rodzin na święta. 13:56, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wacekwacek

3 3

tylko skonczone szmaty, targowice i inne bydlo *%#)!& do wlasnego gniazda 14:03, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan ChałaJan Chała

8 1

Rzeczywiście jest wiele w naszym mieście nieprawidłowości. Niestety nie pojawiły się one z dnia na dzień. Odkąd pamiętam, a jestem rodowitym włocławianinem, mieszkańcy zawsze narzekali a młodzi wyjeżdżali z miasta szukając szczęścia gdzie indziej. Myślę, że w swej masie włocławianie, w sposób dla mnie niezrozumiały, nie są związani pozytywnymi uczuciami z Włocławkiem; widać to choćby po bardzo wielu wpisach zionących jadem i nienawiścią. Oczywiście jest wiele słusznych słów krytyki wobec władz, ale nie tylko władza stanowi o mieście i tworzy jego wizerunek. Pytam się gdzie mieszkańcy, jak oni się organizują w pracy na rzecz swego miasta. Stawiać żądania to każdy potrafi! W święta miałem gości Zrobiłem im wycieczkę po mieście i najbliższej okolicy. Byli zachwyceni mimo że pokazałem im również starówkę. Na moje tłumaczenia, że wygląda jak wygląda odpowiedzieli zdecydowanie, starówki można budować i rewitalizować wszędzie ale tylko Włocławek ma takie piękne okolice i widoki nad Wisłą. Poza tym zauważyłem,ku własnemu zdziwieniu, że miasto całkiem przyzwoicie się prezentowało, odnowione elewacje wielu budynków, dobre nawierzchnie ulic, budząca się zieleń. A może mi się tylko tak wydawało?. Przestańmy ciągle narzekać i nosić w sobie naiwna wiarę, że gdzie indziej jest pełnia szczęścia. Wykażmy inicjatywę i popracujmy nad tym aby wykorzystać to co posiadamy, a naprawdę jest sporo tylko trzeba to widzieć i docenić. 14:43, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Goya10Goya10

7 7

Dla mnie Włocławek jest ok pięknieje w oczach i co najważniejsze wszędzie blisko. Tańsze mieszkania tylko ludzie mają dziwną mentalność. Naprawdę jest co robić. Widziałam gorsze miasta 15:27, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;);)

17 0

Jak mnie śmieszą osoby, które zasłaniają się Brzeską strefą. Miejsca pracy mają powstawać u nas i to nasi politycy mają zachęcać inwestorów, a nie liczyć na gotowe. ;)
Ktoś wyżej napisał, że w Łodzi jest to samo, otóż nie. Pierwszy lepszy przykład oferty pracy na portalu ogłoszeniowym:
Łódź-3,213 ofert pracy
Włocławek-163, widać różnicę? ;)
Polecam jeszcze poczytać jak w Łodzi robi się rewitalizację, a jak we Włocławku, a następnie pisać bzdury. Nie pozdrawiam. ;) 16:19, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taktak

6 2

Jak chcecie więcej ludzi we Włocławku to zacznijcie coś robić, a nie obiecywać. Dodatkowo róbmy coś potrzebnego dla ludzi, np remont całego dworca PKP-PKS. Biletomaty w autobusach MPK, remont śródmieścia i wywalenie całej patologii z centrum... i przestańmy inwestować w emerytów. 19:26, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

phph

4 5

Drodzy Włocławianie, wszędzie jest tak samo każde miasto ma swoje plusy a i minusy, myślę że musimy zacząć się zmieniać i przede wszystkim nauczyć się pozytywnego myślenia - ja bynajmniej nad tym pracuje.
Pozdrawiam wszystkich i życzę zadowolenia z życia. 21:47, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wywalone :)Wywalone :)

7 4

A ja tu mieszkam , jestem mlody , nie jestem prawnikiem czy lekarzem, zarabiam lekko 8tyś na rękę lepiej i często siedzę w domu. Zamiast narzekać trzeba się wsiąść w garść.elo. 12:53, 24.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zezzez

0 0

Do emigranta : dobrze, że wyemigrowałeś. Jednego kretyna mniej. 18:27, 25.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OLA 88OLA 88

1 0

21 lat mieszkałam w ALEKSANDROWIE kuj... przeprowadziłam się do Włocławka w roku 2012. jeżeli mam być szczera czy warto mieszkać tu.

stwierdzam, że tak. to nie miejsce nas tworzy wręcz to my jako ludzie uzupełniamy to miejsce.
są tu miejsca nie godne polecenia ale to jak wszędzie. każde miasto ma minusy a zarazem plusy. na tym trzeba się skupić. 09:09, 26.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxcxxxc

2 0

Drodzy Państwo pokażcie mi atrakcje w naszym miescie ciekawa restauracje , pub czy cos podobnego pokazcie mi ile jest mlodych ludzi gdzie jest to zycie ?? zaraz to miasto umrze porownajmy inne miasta jak Torun czy Płock a nawet Ciechocinek tam wieczoraj sa tłumy ludzi ktorzy wychodza bo maja gdzie a we Włocławku gdzie wyjdziesz ?? Jakie masz atrakcje ?? A co do pracy we Włocławku bo byla mowa o strefie Brzeskiej tak ?? A wiec drodzy państwo w strefie brzeskiej nie opłaca sie nawet pracować ukraincom i kazdy jest zatrudniany przez biuro posrednictwa pracy a wiec ludzie tam pracujacy na trzy zmiany zarabiaja grosze a wiec zastankwcie sie teraz dlaczego w naszym miescie nie ma turystyki,ludzi i godnego wynagrodzenia za prace .Pozdrawiam 10:30, 27.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ziomal który zna praZiomal który zna pra

0 0

Jeśli chodzi o pozytywy miasta to piszą o nich tylko czerwone skorumpowane mordy na wysokich stanowiskach ogólnie to są osoby którym się przelewa i ta korupcja im odpowiada 16:19, 27.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EloElo

0 0

Chce kupic dzialke pod domek kolo Włocławka. Mam pytanie, jak tam jest u was z czystoscia powietrza przez fabryke Anwil? 13:33, 10.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%