Zamknij

Szokujący list włocławianina: "Ksiądz włożył nam ręce w majtki". Chodzi o kapłana z... [18+]

10:30, 16.05.2019 N.S Aktualizacja: 08:25, 17.05.2019
Skomentuj Włocławianin ze szczegółami opisał swoją traumę spowodowana przez księdza pedofila. Fot. depositphotos Włocławianin ze szczegółami opisał swoją traumę spowodowana przez księdza pedofila. Fot. depositphotos

Po emisji filmu "Nie mów nikomu" braci Sekielskich w całej Polsce ofiary molestowania przez księży, zaczynają mówić, o tym, co je spotkało. Do naszej redakcji zgłosił się mężczyzna, który w swoim liście opisuje, jak jako ministrant był w latach 90. molestowany przez jednego z księży z os. Południe. Włocławska kuria zapewnia, że potraktuje to zgłoszenie poważnie.

Autor listu opisał sytuację, która miała miejsce w jednej z parafii na os. Południe. Jak zaznaczył, po raz pierwszy zdecydował się opowiedzieć o tym, co go spotkało. Mężczyzna tuż po pierwszej komunii, za namową osób wierzących z rodziny, został ministrantem. Swoją posługę traktował bardzo poważnie, nie opuszczał żadnej mszy, wzorowo pełnił swoje obowiązku, każdego wieczora modlił się i czytał Pismo Święte.

- Całą mszę potrafiłem wyrecytować z pamięci poza kazaniem i czytaniami, pieśni kościelne wyśpiewywałem, jak tylko organista zagrał - pisze pan Krzysztof (imię zmienione przez autora listu).

Ważnym momentem w roku były kolędy, podczas których chłopcy za swoją posługę otrzymywali od parafian drobne kwoty. Mężczyzna tłumaczy, że dzięki nim, w trudnych czasach mógł pozwolić sobie na zakup pewnych rzeczy bez proszenia rodziców o pieniądze. W każdą niedzielę chętni ministranci zapisywali się do posługi przy wizytach duszpasterskich. Nigdy nie wiedzieli wcześniej, z którym księdzem będą chodzić po kolędzie. Wyjątkiem był proboszcz, który sam wybierał chłopców.

- Człowiek dostojny, autorytet, prałat, proboszcz, dla wielu niczym papież, tak bardzo blisko Boga. Wydawałoby się Boski Ideał, dla wielu parafian wpatrzonych jak w boski obrazek. W pierwszych latach nie załapałem się na kolędę z księdzem L. [imię i nazwisko do wiadomości redakcji oraz kurii], pozostawało mi być jedynie blisko dostojnego księdza, służąc do mszy.

Dopiero w kolejnym roku - 1997, autor listu zaczął być zauważany przez proboszcza. W końcu doczekał się również możliwości odbycia z nim wizyty duszpasterskiej. Mężczyzna opisuje są bardzo dokładnie - od momentu oczekiwania na proboszcza przed plebanią, przez wizyty u parafian i powrót na plebanię, podczas którego ksiądz zaprosił towarzyszących mu ministrantów na herbatę i poprosił o pomoc w liczeniu pieniędzy.

- Włączył telewizor, zrobił herbaty i spytał czy dużo zarobiliśmy, nie pamiętam, ile to było, ale pamiętam że na jego stole było mnóstwo pieniędzy, dał nam po 5 zł i powiedział nam, że będziemy liczyć z nim pieniądze zebrane podczas mszy. Jak się później okazało podczas rozmów z innymi ministrantami na tym stole zawsze były pieniądze, wabił w ten sposób innych, żeby "pomagali mu liczyć" - pisze autor listu, a następnie opisuje, jak liczenie pieniędzy zmieniło się w molestowanie seksualne:

- Siedział na swoim krześle, my siedzieliśmy na długiej ławce bez oparcia, takiej które kiedyś stały w kościele. Oddzielaliśmy monety, piliśmy herbatę, wygłupiał się, żartował w pewnym momencie wstał i usiadł pomiędzy nami żeby pomóc nam liczyć. Żarty przeobraziły się w coś dziwnego, spytał czy mamy łaskotki i powiedział że będzie nas "gilgał". Kazał usiąść sobie na kolanach i gilganie pod pachami przeobraziło się w gilganie po kroczu, rozpiął nam guziki od spodni i włożył nam ręce w majtki łapiąc całymi łapami za genitalia. Tak bardzo chciałem żeby przestał i kiedy próbowałem zejść mu z kolan, on łapał coraz mocniej. Cały czas powtarzał żebyśmy nie uciekali, że nas gilga i tylko sprawdza czy mamy gilgotki. Bałem się, ale nie wiedziałem jak mam stamtąd uciec. W pewnym momencie powiedział do tego drugiego chłopaka że mu "stanął", a do mnie powiedział że on jest już mężczyzną. Złapał nas za ręce i podszedł do łóżka, położył się i kazał mi pierwszemu położyć się obok niego. Rozpiął koszulę i powiedział żebym teraz ja pogilgał jego po brzuchu, nie wiedziałem co mam zrobić, przecież to ten "Prawie jak Papież". Spodnie miałem rozpięte, znowu złapał mnie za penisa i zaczął nim poruszać, po chwili przestał złapał mnie za rękę położył na swoim brzuchu i kazał się gilgać, poruszałem ręką, udając, że gilgam, powiedział, żebym zrobił to niżej, tak jak on robił mi... rozpiął wtedy spodnie i odsłonił swojego penisa, mówiąc "gilgaj mnie niżej tak jak ja ciebie", nie odważyłem się tego zrobić, złapać go za penisa, mimo że co chwilę łapał mnie za rękę i mówił żebym gilgał niżej. Pod palcami czułem jego włosy łonowe, on miał zamknięte oczy, odlatywał. Kiedy jednak dotarło do niego, że nie odważę się go złapać za jego penisa, powiedział, że jeszcze nie umiem tego robić, ale się nauczę, kazał mi zejść i położyć się temu drugiemu, który cały czas na to patrzył. Wstałem z łóżka przerażony, powiedziałem, że muszę już iść, szybko założyłem buty i z kurtką w ręku, w mrozie wracałem do domu. Zostawiłem tak ich samych, uciekłem. Nie wiem, co tam się później wydarzyło i nigdy nie dociekałem.

Autor listu opisuje również, jak w kolejną niedzielę proboszcz znów poprosił go, aby towarzyszył mu podczas wizyt duszpasterskich oraz jak po ich odbyciu odmówił wejścia na plebanię i czym prędzej uciekł do domu. W kolejnych tygodniach zapisywał się na kolędy do innych księży, a kiedy okres wizyt w domach parafian się skończy, przestał chodzić do kościoła. 

- Z domu wychodziłem, ale do kościoła nie docierałem. Minął jakiś czas i oznajmiłem w domu, że nie chcę być już ministrantem. W rodzinie z każdej strony miałem naciski, że byłem święcony, że ministrantem się jest i po święceniach zawsze mogę służyć do mszy itd. Moja wiara w Kościół, w Boga się w tamtym czasie skończyła, bo co za Bóg swojemu słudze pozwala robić takie rzeczy? - zastanawia się mężczyzna.

Do służenia przy ołtarzu pan Krzysztof wrócił na jesieni, by ponownie móc zimą chodzić z księżmi po kolędzie i trochę "zarobić". Proboszcz, jak pisze mężczyzna w liście, nie zauważał go już i zachowywał się "jakby nic się nie wydarzyło".

W sierpniu 1998 roku ksiądz L. zmarł. Autor listu pisze, że nie chciał brać udziału w pogrzebie, ale został do tego zmuszony przez rodzinę, która uważała, że tak wypada. 

-  Patrzyłem na tych płaczących ludzi i ministrantów ze smutkiem na twarzy, a ja... Ja poczułem ulgę, radość, poczułem się wolny od tego ,co się stało w styczniu 1997 roku i wyparłem z głowy to wydarzenie, starałem się nie pamiętać. Nie pamiętałem - pisze w liście. - Z kolegą, z którym byłem wtedy na kolędzie i później w mieszkaniu księdza L. nigdy później już nie rozmawiałem, było tylko cześć-cześć, a temat był tabu, on się wstydził mnie, ja jego i nigdy się nie dowiem, co wydarzyło się kiedy wyszedłem z mieszkania i zostali sami...

Pan Krzysztof pisze, że po maturze wyjechał z Włocławka i starał się normalnie żyć, nie myśląc o tym, co go spotkało. Miał jednak problemy w nawiązywaniu bliskich relacji. Trauma wróciła, kiedy kilka lat temu szedł przez włocławski cmentarz i zobaczył grób księdza L.

- To był czas, kiedy powstała mapa kościelnej pedofilii, co jakiś czas sprawdzam, czy na mapie zaznaczony jest Włocławek, nie ma. Widocznie po tylu latach wszystkie ofiary tego zwyrodnialca tak samo próbują zapomnieć jak ja. Niestety nie mam możliwości spojrzeć mu w oczy i zapytać "dlaczego", po emisji filmu braci Sekielskich postanowiłem, że pamięć o zmarłym L. [imię i nazwisko do wiadomości redakcji oraz kurii], Pierwszym proboszczu Parafii [do wiadomości redakcji] nie zginie, a Włocławek dzięki fundacji "Nie lękajcie się", do której również przesyłam swoją historię trafi na mapę kościelnej pedofilii i mam nadzieję, z nazwiskiem księdza proboszcza L. - kończy swój list pan Krzysztof.

List, z prośbą o ustosunkowanie się do jego treści, przesłaliśmy do kurii diecezjalnej we Włocławku. W odpowiedzi otrzymaliśmy zapewnienie, że sprawa została potraktowana poważnie.

- Z całą powagą traktujemy to zgłoszenie i jego treść, jak zawsze mając na uwadze dobro osób zgłaszających nadużycie. Postaramy się tą sprawą zająć i zweryfikować prawdziwość oskarżenia - zapowiada ks. Artur Niemira, kanclerz kurii i za naszym pośrednictwem prosi pana Krzysztofa, by oficjalnie zgłosił sprawę do delegata biskupa włocławskiego ds. pomocy ofiarom małoletnim. - Co do samego zgłoszenia, mamy jednak do czynienia z osobą już zmarłą. Niemożliwe jest więc prowadzenie procesu kanoniczno-administracyjnego, jak w przypadku osoby żyjącej. Niemniej zostaną przeanalizowane dostępne dokumenty pod kątem informacji o możliwości popełnienia przestępstwa przeciwko szóstemu przykazaniu z osobą małoletnią.

Kanclerz kurii dodaje, że do biskupiego delegata zajmującego się pomocą ofiarom małoletnim mogą zgłaszać się wszystkie osoby, które miały do czynienia z podobnymi zachowaniami księży z terenu diecezji. - Najważniejsza jest troska o każdą osobę, zwłaszcza dziecko, by uchronić je od jakiejkolwiek krzywdy - zapewnia.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(194)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


DosDos

0 0

Flaga nie ma z tym nic wspólnego... 14:18, 16.05.2019


reo

CZY TOCZY TO

36 7

Parafia św.Maksymiliana Kolbe, Ul.Zbiegniewskiej ? 10:58, 16.05.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Czy Czy

5 1

Tamten proboszcz zmarł nagle podczas pobytu na Mazurach. 11:09, 16.05.2019


parafianinparafianin

18 0

Tylko w tej parafii na południu w 1998 zmarł proboszcz leszek t.
Więc TAK to ta parafia.
Pełne nazwisko masz na stronie parafii w dziale historia - pierwszy proboszcz
11:29, 16.05.2019


.....!.....!

3 0

najstarszy zawód świata : ksiądz ! 23:52, 17.05.2019


MM

1 0

Tak. Ks. Leszek Tokarski 23:01, 18.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


przecieżprzecież

2 1

On miał 9 lat a nie kilkanaście 11:12, 16.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


to prawdato prawda

20 5

Ksiądz Leszek spoczywa w kwaterze kapłańskiej tuż przy chodniku. 11:16, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SpekulantSpekulant

4 3

Wiem do czego dążysz, ale czy nie pomyślałeś że ofiarami padają chłopcy bo to oni są w 99% przypadków ministrantami? 13:12, 16.05.2019


Nie ksiądzNie ksiądz

4 2

Homoseksualizm dotyczy wszystkich zawodów i na pewno nie da się udowodnić, że Trynkiewicz był księdzem. Wielu by chciało.
Czy nikt nie słyszał o homoseksualnych incydentach na linni nauczyciele-dzieci? Podobne trener (trenerka) - trenujące dziecko?
Jakoś to przechodzi bez echa i nagonki na innych reprezentantów btych zawodów.
Wcześniej czy później gej zapragnie młodszego partnera, czy lesbijka młodszej partnerki.
A już adopcja dzieci przez pary homoseksualne, to proszenie się o nieszczęście.
13:44, 16.05.2019


maxmax

1 0

Co za zacofany idiotyzm! Jestem biseksualna mam dzieci które bardzo kocham to znaczy że będę je molestować?! ...a może zoofilem też zostanę! 15:53, 16.05.2019


KatKat

49 5

Nie można mieć własnego zdania bo zaraz zablokują komentarz. To przykre. Byłoby mniej tego typu zjawisk, gdyby ludzie mówili o tym głośno, uczulali rodziców, bo to oni powinni reagować. Ale lepiej zablokować komentarz, który jest nie po myśli, niż zadać sobie parę pytań. 11:55, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

No No

21 0

Właśnie kto i przez kogo blokuje się komentarze bo gdy w komentarzu nie ma nazwiska imienia bluzgów tylko fakty no to kogo to razi..... Administratora czy tego co sprawa dotyczy.... 12:48, 16.05.2019


gdzie byli rodzice..gdzie byli rodzice..

57 10

Dziwne jest to, że wszystkie molestowane dzieci to sieroty. Nigdy nie słychać było o rodzicach, którzy stanęliby w obronie czy chociaż daliby "po pysku" takiemu księdzu. 12:02, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ewikewik

25 2

Rodzice często uważali że ksiądz to niemożliwe żeby tak postępował gówniarz sobie coś wymyślił, szkoda że niewierzyli dziecku 16:57, 16.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SkrybaSkryba

23 5

A bo z tym całym Celibatem jest taki szajs, że pewien skryba młody miał przepisywać co mu dyktował starszy..:I od tej pory będziesz żył w celi bracie...młody się zagapil i walnął :I od tej pory będziesz żył w celibacie!!!
Ot i cała historyja 12:20, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LolLol

9 0

I to oznacza ze mozna gwalcic nieletnich? Ten kolo zwany proboszczem caly kościół przerznal w karty i potem splacal z datkow na tace. 19:13, 16.05.2019


emuemu

30 21

ale w następnym roku znowu poszedł z księżmi kasę zbierać? 12:27, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rodzicrodzic

63 6

na miejscu rodziców, jakbym się dowiedziała, to nie do kurii bym poszła, tylko na policję i do prokuratury, bo kuria nic nie zrobi, tylko przeniesie pedofila, do innej parafii, żeby dalej krzywdził dzieci, to jest dopiero dziadostwo, ci wszyscy, którzy tuszują i tuszowali powinni siedzieć razem z pedofilami 12:30, 16.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

i tylei tyle

36 2

A ja bym poszedł wprost na plebanię z sekatorem ! 13:07, 16.05.2019


dzielnicowydzielnicowy

4 2

na policje xd xd widać od razu że kobieta post napisała 16:15, 16.05.2019


RodzicRodzic

6 0

Tak właśnie powinny zrobić wszystkie ofiary pedofilów księży. Do Kuripo co założyć sprawę cywilna i koniec. 20:47, 16.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Gaga Gaga

14 4

Może byłeś taki brzydki, że nawet zakonnice Cię olały 15:04, 16.05.2019


do   brzydkiej   gagdo brzydkiej gag

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


dziwne....dziwne....

47 67

przez tyle lat myślał, myślał i wymyślił, że napisze list do DD Włocławek..... 12:37, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

obudził sie obudził sie

2 3

hahaha xd 17:42, 18.05.2019


proste ?proste ?

54 12

Jest prosty sposób. Każdy czujący prawdziwe powołanie, wstępując w szeregi księży powinien poddać się chemicznej terapii pozbawiającej jakiegokolwiek popędu seksualnego i mamy spokój z pedofilią, homoseksualizmem, konkubinami i nieślubnym potomstwem. 12:44, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ken666Ken666

4 53

Widocznie Bóg tak chcial 12:49, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

q1q1

37 12

Spowiadajcie się ze wszystkiego a przyjdzie czas że publicznie w kościołach księża będą opowiadać wasze historie..... będzie wesoło :)))) 12:59, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ParafiankaParafianka

5 2

Już tak jest ze kazania są pisane z naszej spowiedzi. Skądś przecież im.sie to bierze 21:07, 16.05.2019


q1q1

18 13

Spowiadajcie się ze wszystkiego a przyjdzie czas że publicznie w kościołach księża będą opowiadać wasze historie..... będzie wesoło :)))) 13:05, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxlxxl

36 6

a gdzie byli jego rodzice mogli to przerwać i kijem pogonić dziada 13:10, 16.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

12 8

Zapatrzeni w "prawie Papieża" dziwisz im się że nie uwierzyliby? 13:13, 16.05.2019


xxlaxxla

8 7

chlali gołde, bo to patole 14:19, 16.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


przejrzałemnaoczyprzejrzałemnaoczy

61 7

JAKOŚ W BIBLII NIC NIE MA O SPOWIEDZI PRZED KAPŁANEM, JEST NATOMIAST O WYZNAWANIU GRZECHÓW BOGU, CZYLI POWINNA BYĆ SPOWIEDŹ POWSZECHNA, BO KSIĄDZ TO NIE BÓG, WIELE INNYCH HEREZJI WPROWADZILI SOBIE ŻEBY CIEMNY LUD MIEĆ POD SWOIM PANTOFLEM 13:16, 16.05.2019

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Ewa07Ewa07

5 6

I jest spowiedź powszechna 14:04, 16.05.2019


jedno  okojedno oko

1 12

filozof po WSH mamusi to powiedz..... 14:27, 16.05.2019


Do EwaDo Ewa

13 0

Jest i owszem wszyscy razem odmawiają akt pokuty, czyli na Mszy: spowiadam się Bogu wszechmogącemui itd. To jest spowiedź powszechna, a nie spowiedź konfesjonałowa 15:40, 16.05.2019


EdEd

9 1

Tak jest np.w kościele ewangelickim. Spowiedź powszechna. Nikt ksiedzu do ucha nie szepcze. 18:15, 16.05.2019


xxxxxxxx

5 2

mylisz się... temat spowiedzi w Biblii, a dokładniej w Nowym Testamencie istnieje. Jezus przebaczył grzechy jawnogrzesznicy mówiąc: i "ja Cię nie potępiam, idź i więcej już nie grzesz".. Również posyłając apostołów było mówione :komu odpuścicie grzechy są im odpuszczone, komu zatrzymacie są im zatrzymane" .Proste, wystarczy PRZECZYTAĆ Pismo :D:D:D 19:21, 16.05.2019


Ewa07Ewa07

3 2

W kościele katolickim jest spowiedź powszechna 19:59, 16.05.2019


wnukwnuk

35 8

hehehe, a moja babcia to mi mówi, ze zawsze podaje księdzu te same grzechy, a więcej nie pamięta, czyli i tak prawdy nie mówi, to po co ta smieszna spowiedz 13:22, 16.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

taka prawdataka prawda

20 5

... a ksiądz na to też hehehe... Byle by babcia kasę dawała i będzie GIT ! 13:30, 16.05.2019


do  wnukado wnuka

4 11

babka po przejściach z dziadkiem? walnij się albo babkę 14:17, 16.05.2019


hehe

8 11

a jakie to grzechy może mieć stara baba, chyba tylko że ostatnio na mszę się spóżniła albo za mało na kolędę dała. Młode laski to dopiero mają grzechy i takich to ksiądz z przyjemnością wysłucha ! 14:49, 16.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Nie ksiądzNie ksiądz

38 20

Homoseksualizm dotyczy wszystkich zawodów i na pewno nie da się udowodnić, że Trynkiewicz był księdzem. Wielu pewnie by chciało to połączyć.
Czy nikt nie słyszał o homoseksualnych incydentach na linni nauczyciele-dzieci? Podobne trener (trenerka) - trenujące dziecko?
Jakoś to przechodzi bez echa i nagonki na innych reprezentantów tych zawodów.
A wcześniej, czy później gej zapragnie młodszego partnera, czy lesbijka młodszej partnerki.
A już adopcja dzieci przez pary homoseksualne, to proszenie się o nieszczęście.
To tak kilka przemyśleń ku rozwadze. 13:46, 16.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

HhhHhh

23 6

Tak, ale w żadnym innym zawodzie przełożeni w tak zorganizowany sposób nie kryją pedofili jak to czynili biskupi w kk. To oni pozwalali tym pedofilom na bezkarne działanie! I na tym polega wyjątkowość pedofili w sutannach 14:03, 16.05.2019


maxmax

9 4

Jestem bi mam dzieci czy to znaczy że będę je molestować!? Nie można porównywać homoseksualizmu z pedofilią a może jeszcze zoofilią... 15:11, 16.05.2019


NiegejNiegej

5 1

Jestem zatwardziałym heterykiem. Seks bardzo lubię, a nawet uwielbiam. Mam dziecko. Jestem przez ciebie podejrzany o pedofilię? Czy gdybym dziecko adoptował, to byłbym bardziej podejrzany, niż teraz? 10:25, 17.05.2019


Sam jaSam ja

16 2

A tak łapki przy samej doopie upierwszegomaja. 13:47, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EniEni

28 5

Nie tylko księża są pedofilami jak byłam mała dziewczynka też miałam sąsiada pedofila który raz mnie zaciągnął do swojego domu i siła chciał mnie wykorzystać kazał mi swojego członka dotykać kiedy go spotkam i napluje mu w twarz wtedy byłam mała nie wiedziałam że to pedofil 14:04, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GmerGmer

2 0

A kto twierdzi, że jest inaczej? 10:26, 17.05.2019


do Nie ksiądzdo Nie ksiądz

37 4

Nie o homoseksualizmie tu mowa ale o pedofilii - rozróżniasz ??? Do księży homoseksualistów nikt się nie czepia - niech się lasują we własnym sosie do bólu. Jednak PEDOFILIA to zbrodnia surowo karana i każdy zwierzchnik (biskup, papież) tuszujący ten proceder jest równie winny co sam pedofil. Ciebie jako pedofila stanu świeckiego, żaden kierownik, dyrektor czy prezes by nie bronił i nie przenosił na inny odcinek! CZAISZ ??? 14:05, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HomoprzestępcyHomoprzestępcy

5 3

Ktoś niżej w komentarzu wspomniał o pedofilach z dworca Centralnego. Skazane zostały pionki, a sprawy znaczących osób zostały wyciszone. Do dziś są artykuły ze śledztwa i procesu. Wielkie rozczarowanie.
Pamiętam też sprawę znanego psychologa pana S.. Jedni traktowali ją z należytą starannością i uwagą, ale było wielu obrońców. Bronili bo zasłużony i znany.
Tajemnica poliszynela są wyjazdy bogatych gejów do Tajlandii, czy Nigerii. Bynajmniej nie wyjeżdżają tam zwiedzać, czy polować na tygrysa. 14:42, 16.05.2019


do  pedrylido pedryli

27 8

a może który napisze o politykach aktorach lekarzach i dzieciach z dworca centralnego , jak wysoko postawieni politycy zamietli aferę po dywan.....pedofilska siatka europejska .70 skazanych w franci 26 w niemczech 5 w polsce i żadnego klechy nie było....... 14:13, 16.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do pedrylido pedryli

6 10

Oj przestraszyłbys się troliku ilu pedryli z w PISIE jest;) 15:02, 16.05.2019


do  śmiecia   z tęczdo śmiecia z tęcz

5 3

wymień jednego z nazwiska lewacka gnido..... 18:32, 16.05.2019


GwarGwar

1 2

A wątek prezesa i jego kierowcy? A wątek Macierewicza i młodych chłopców? Nie wiem, czy lewacka i nie wiem, czy gnida, ale rację ma. 10:28, 17.05.2019


FobFob

24 9

Widać kuria nad komentarzami pod artykułem też czuwa bo te mniej "wygodne " szybko są usuwane. Najlepiej zamieść wszystko pod dywan i przez kolejne 50 lat uważac że nic się nie dzieje. Ważne kasa się zgadza! 14:16, 16.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do  fobado foba

1 6

ja kasuje bo jestem dobry pedofil, rżne tylko babcie po 60 i jeszcze mi płacą...nieletnich nie dotykam 14:24, 16.05.2019


gościugościu

0 0

właśnie to nie kuria dba bo usuwają te broniące księży
17:54, 16.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Nek-aNek-a

0 0

To się nie w głowie nie mieści !!!!!!!!!!!!! 15:27, 16.05.2019


fredrowiecfredrowiec

19 29

Tak się składa, że mieszkam tam 40 lat-i owy ksiądź którego już tak oczerniliście miał kilka zainteresowań min.były: to hazard i kobiety świadczące usługi niekoniecznie sprzątanie.Jak kogoś łapał za krok to kobiety a nie sądzę by chłopców. 14:43, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

25 3

brak słów, ręce opadają, czy ci duchowni zastanawiają się nad tym jakie są skutki takiego postępowania i jaką krzywdę wyrządzają w sferze psychicznej dzieci, makabra, w tym przypadku sprawca zmarł więc żadnej sprawy nie będzie wszystko do umorzenia 15:05, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Ewa 1970Ewa 1970

30 30

Bardzo proszę zapoznać się z publikowanym dziś w prasie artykułem na temat grup zawodowych gdzie występuje pedofilia . Naprawdę nie dotyczy ona jedynie księży drodzy Państwo ! Nie twierdzę ze takich przypadków nie ma ale nie bez uogólnień ze wszyscy księża są tacy bo takich jest pewnie znikomy procent. Moja rodzina od pokoleń katolicka zawsze posyłała dzieci na naukę religii czy służenie do mszy i przez tyle pokoleń jakoś nic się takiego nie wydarzyło. Uogólnienia mogą bardzo skrzywdzić. 15:17, 16.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RobRob

24 1

Droga Pani Ewo, tutaj chodzi o to, że od duchownych wymaga się nieskazitelności, oczywiście pedofile są w innych grupach społecznych jest ich dużo, dużo więcej, księży w porównaniu jest niecały 1%, tylko, że oni są kryci przez swoje środowisko, a tak nie powinno być, powinni być wyrzucani i normalnie sądzeni i wogole nie powinni być księżmi 15:49, 16.05.2019


GwarGwar

4 1

Nikt nie twierdzi, że wszyscy księża, ale można powiedzieć, że 1%, to przypadki ujawnione, udowodnione i skazane. Doliczyć do tego należy całe podziemie pedofilskie, tj. przypadki nieujawnione, przypadki ujawnione jak tutaj, kiedy sprawy karnej nie będzie i szajkę, która uczestniczy w ukrywaniu dowodów. Dopiero wtedy otrzymamy klarowny obraz Kościoła Katolickiego w Polsce. 10:33, 17.05.2019


marrciinmarrciin

19 18

ma szczęście chłopinaości na niego można wymysla że mu *%#)!& nie *%#)!& Znałem tego księdza osobiście i to jest absurdalne co ten facet wypisuje. teraz kiedy ksiądz nie zyje różnosci można na niego wymyslac... Pozdrawiam 15:38, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KlerKler

5 3

Moze nie byłeś tpo prostu "w typie" więc" nie dawaj sobie głowy ścinać"


głowy 00:25, 17.05.2019


Konto usunięteKonto usunięte

23 1

do Ewa 1970
z takimi stwierdzeniami to należałoby być ostrożnym, wiele osób pokrzywdzonych a w szczególności dzieci może nie ujawniać faktów wykorzystania seksualnego przez księży widzą, że wszyscy chodzą do kościoła i na religię duchowny zachowuje się jakby się nic nie stało, co roku kolęda, święta itp., ponadto dla ofiary tego typu przemocy jest to sprawa bardzo intymna i na pewno bardzo trudna do ujawnienia w szczególności nieletniej, efekt może być taki, że ludzie z tym żyją mając koszmary psychiczne a w przypadku dzieci może to prowadzić do zaburzeń w każdej sferze życia w przyszłości 15:42, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BLACBLAC

19 4

Oczywiscie ,ze Parafia Sw.Maksymiliana.
Kto nie pamieta Ks.Tokarskiego 15:48, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Marta78Marta78

16 0

Wszyscy pamietamy proboszcza Leszka Tokarskiego i to z tej gorszej strony, przede wszystkim hazard ! Ciągle przegrywał w karty z pieniędzy, którzy parafianie dawali na tacę. Kościół ciągle stał w miejscu z budową,bo wiecznie było brak kasy....Dopiero Nowy proboszcz,obecny stworzył prawdziwą Parafię!!! 18:44, 16.05.2019


MamPomysłaMamPomysła

27 8

Ów ksiądz ma w kościele tablice "ku pamięci". Proponuję zacząć od jej zasłonięcia.... 15:49, 16.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

bhgbhg

7 7

Nie wiedziałem , że w Polsce wykonuje się wyroki nie idąc najpierw do sądu... 16:17, 16.05.2019


SpokoSpoko

12 1

W Licheniu zasłonili pomnik ks.EugeniuszA Makulskiego białą tkaniną symolizującą niewinność przy okazji pod prześcieradełko załapał się J.PII. P.S. Wyroku przeceiż nie było 16:24, 16.05.2019


MamPomysłaMamPomysła

11 0

Do bgh: "dla dobra śledztwa". Podobną sytuację masz, jak policja zamyka na 48godzin do wyjaśnienia. Niewinnych też. 17:06, 16.05.2019


&&&&&&

34 12

Zastanawiające dla normalnego czlowieka jest to że ci ,,świadkowie'' kilkadziesiąt lat żyli w niewiedzy że ,,byli molestowani'' .Dopiero teraz ,,świadomość '' wróciła ?
A co w takim razie z mobingiem w zakładach pracy ? Co z traktowaniem młodych pracowników jak niewolników do sprzątania za grosze ? Co z dyskryminacją obywateli 50+ w zatrudnieniu ?
Dlaczego o tych przestępstwach partyjna propaganda milczy ? 15:51, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hytrhytr

20 25

Już jest ,nowe paliwo dla wszelkiej maści kodziarzy , zwolenników zboczeńców od Biedronia i innych lewaków.
16:18, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GwarGwar

3 0

Rozumiem, że katolicka ultraprawica pochwala pedofilię? 15:08, 17.05.2019


tak będzietak będzie

5 10

Były narzekania na tym portalu na brak patroli na cmentarzu, od dzisiaj pedofila i pederasty Leszka T. w jednym będą pilnować tajniacy, do czasu aż go dzieś nie wywiozą. Bo tam te niby kamery to tylko puste klosze są 16:19, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spowiedzspowiedz

21 25

kiedyś były takie gazety brawo i każdy pisał swoje żale ,a teraz jest dd włocławek i ofiary po tylu latach xd wystarczy nie chodzić do koscioła i nikt was molestować nie bedzie no chyba że ojciec :))) 16:19, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dominika 777Dominika 777

20 46

Jak można oczerniać Księży ,wszystko to jest wina rodziców , rodzice muszą pilnować dzieci zabrać komputery telefony bo dzieci są za bardzo rozbudzone
Znam księży z Wloclawka i nie zdążyła mi się taka sytuacja a znam ich bardzo, co robili przez tyle lat po tylu latach sobie przypominają o Ksiezach niezyjacych 16:24, 16.05.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

lollol

26 6

Słuchaj "gimbazo" te sprawy dotyczą czasów kiedy komputer i telefon kom. nie były tak powszechne jak dzisiaj. 16:45, 16.05.2019


Ktos...Ktos...

22 3

Ciekawe jakby to dotyczyło Twojego dziecka to co byś napisała??? To dorośli dobierają się do dzieci A nie dzieci do doroslych! Bardzo dobrze ze po tylu latach ten smród wychodzi na jaw 16:47, 16.05.2019


xxxxxxxx

9 16

zgadzam się z DOMINIKĄ... gdzie byli rodzice??? Wiem z własnego doświadczenia, że moja mama nigdy nie zwątpiłaby we mnie i uwierzyła gdyby mi zdarzyło się coś takiego. Na szczęście znam księży tylko z tej dobrej strony, ale współczuję tym,którzy mają z nimi właśnie takie straszne wspomnienia i traumę. Mam nadzieję, że może coś się wreszcie zmieni...:) 19:30, 16.05.2019


GwarGwar

6 5

Przecież biskup wyraźnie powiedział, że dzieci są rozbudzone, mają potrzebę bliskości i molestują, a nawet gwałcą biednych księży.
Biskupowi nie wierzysz? 10:37, 17.05.2019


TaaTaa

3 1

Wina rodziców że księża są zboczeńcami:))) no brak słów. "Oczernianie księży" - żal mi ciebie... 11:50, 18.05.2019


RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

14 33

NAJPIERW DAJĄ A PO TĘ OPISUJĄ JACY ONI MOLESTOWANI BYLI 20 LAT TEMU MASAKRA 16:49, 16.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

..

13 0

9-10 Latek daje z własnej woli twoim zdaniem ? 18:25, 16.05.2019


Olga 123Olga 123

18 0

Niby co dają... To są jeszcze dzieci nie wiedzą jak się odnaleźć w tej sytuacji. Nawet jak już wiedzą co się dzieję to nie potrafią zareagować tak jakby dorosły to zrobił. Dzieckiem jest łatwo manipulować ! 18:39, 16.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


do pedrylido pedryli

4 4

...a ilu PEDRYLI jest w PISIE....to bys się za ta swoją "pustą"głowe złapał jakby wyszło na światło dzienne jak sie zabawiają poza obiektywami kamer! 17:30, 16.05.2019


Do troliskapowyzejDo troliskapowyzej

5 3

A ilu jest w PO i w podobnej maści partyjkach czemu też o tym trolu śmierdzący nie piszesz 17:48, 16.05.2019


do   platfusado platfusa

3 1

ty to rozum tracisz jak usłyszysz PIS jakaś obsesja z twojej strony , lekarz psychiatra ci nie pomoże tylko patolog 18:28, 16.05.2019


LolLol

2 4

Homo chociaz z doroslym sypia i tobie wszawa gnido broniaca gwalcicielu dzieci nic do tego. Idz przeliz rowa Meringowi 19:16, 16.05.2019


lol  pojeblol pojeb

1 2

co ty ględzisz pedrylu? 19:31, 16.05.2019


Taka myślTaka myśl

12 3

Są fora społecznościowe , zapewne ten młody mężczyzna nie zapomniał imion i nazwisk swoich kolegów świadków tamtych wydarzeń. Nazwiska się powtarzają i są w różnych miastach ale jakby zagadnąć czy nie pochodzi z Włocławka ? I wspólnie zadziałać choćby do Sekielskiego 17:18, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BogdanBogdan

17 14

Dosyć temu cwaniactwiu chłopom w czarnych spódnicach. Ogiery powinni być wykastrowani, a łapy tych zwyrodniałych nosicieli prawdy Jezusa odrobane. Jeżeli ktoś mówi że był przez dłuższy czas molestowany to uważam że to lubił. Po pierwszym takim przypadku winien wypiąć się na tę instytucję. 17:34, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RekinRekin

28 7

Przychodzi Św. Piotr do Jezusa:
- Cześć Piotrek, co tam słychać?
- Panie, u bram raju stoi Sławoj Głódź i chce się z Tobą zobaczyć.
- powiedz mu, że nie oglądam byle czego... 17:34, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanosikJanosik

13 7

Znam przykłady że to księdzu włożono ręce w majtki, także różnie bywa?!?! 17:53, 16.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

niebogłosyniebogłosy

2 2

bywają przystojni ^^ z checią bym tegesik na spowiedzi z takim w kościele xd chór by był jak tralala LOOL 20:01, 16.05.2019


klerdobudyklerdobudy

1 0

A tobie tuja w zadek! 05:38, 06.06.2020


Wanda Wanda

5 8

Ja od dawna zakładałam chodzić do ministrantów w katedrze bo ten proboszcz ma problem ale kryty jest przez gore 17:54, 16.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

xxxxxxxx

6 3

puknij się w głowę kobieto.. widzę wyobraźnia Ci działa.. pogadaj sobie z osobami, które go znają osobiście.. złego słowa nie powiedzą, a wręcz przeciwnie. ja również. Sami ministranci, o których piszesz są zadowoleni, nie powiedzą czegoś takiego co Ty, bo nie miało nic takiego miejsca... to, że ich nie lubisz, nie znaczy, że są złymi księżmi. Zastanów się nim coś napiszesz!!! 19:42, 16.05.2019


do xxxdo xxx

3 7

Jak dobrze ich "wychędożył" to są zadowoleni....;) 22:30, 16.05.2019


parafianka katedryparafianka katedry

1 1

za takie oszczerstwo powinnas sie w piekle smazyc na wieki ,

14:26, 21.05.2019


Dzisiaj Dzisiaj

6 2

tj. czwartek 16 maja o godz. 23.00 na telewizji WP (jest w Sat-Filmie) film braci Sekielskich pt." Tylko nie mów nikomu ". 18:06, 16.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

EdEd

2 0

WP TV jest dostepna w systemie dvbt na mux8 18:16, 16.05.2019


  jutro jutro

0 9

lewacki pomiot...... 18:21, 16.05.2019


do dzisiaj;)do dzisiaj;)

4 0

Jutro w tvn o 23.00 bedzie wyemitowany dokument! 22:31, 16.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AAAAAAAAAAAA

2 0

Z Jadźką niech robi co chce, przynajmniej dzieci nie tyka 23:21, 16.05.2019


plebnplebn

1 0

to jadzka robi co chce 09:35, 17.05.2019


karta   pikkarta pik

12 16

tokarski to był chłop ile wódy z nim wypiłem, nie szkalujcie jak nie wiecie.... 19:37, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Po latach zesmy sie Po latach zesmy sie

8 5

Na Kazimierza tez byl taki jeden- mnie obmacal a mojego meza klepał po pupie.. 19:52, 16.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

;/;/

3 2

Ks.Mirosław Żłobiński? Taki siwy niewysoki w złotych okularkach. Jest teraz w Seminarium w Łaźniewie k. Błonia 20 km przed Warszawą jak pojechać przez Sochaczew, 20:06, 16.05.2019


;/;/

2 3

Jakbyście chcieli powtórzyć trójkącik to śmiało jedźcie Seminarium Księży Orionistów Łażniew zaprasza 20:13, 16.05.2019


LosLos

6 1

Lepiej zeby sie to twoim dziecia nie przytrafilo 19:54, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ksiadzksiadz

4 4

jak wejdzie lgbt czeka każde dziecko mastrubacja 20:03, 16.05.2019


hajs klechohajs klecho

7 8

szykujcie kase księzulka na odszkodowania bo troche to zajmnie :))) 19:58, 16.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GwarGwar

1 2

To podniosą nam podatki, żeby dać zapomogę kościołowi na zapłatę odszkodowań. 10:38, 17.05.2019


hajs klechohajs klecho

0 0

ale tym poszkodowanym o to chodzi :)))) 14:36, 17.05.2019


kapt hukkapt huk

11 8

A mnie w podstawówce molestowała sprzątaczka normalnie mnie stukała , pretensji nie mam , a znam takich chłopców co do księdza za pieniądze jeżdzili , i wiedzieli dokładnie co robią ... 20:17, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hahahaha

9 0

no właśnie jeden lubi ogórki inny ogrodnika córki... 05:51, 17.05.2019


AgrafkaAgrafka

13 4

Przecież w tamtych latach wielu ludzi o tym wiedziało ale macki tego księdza potrafiły zakamuflować wszystko łącznie z trzema "gosposia mi" mieszkającymi razem z nim w jednym domu (w latach 80 tych) nie było jeszcze plebanii była tylko kaplica 20:43, 16.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

egonegon

3 2

A w Brzesciu co masz? śpi z gosposia, mają dzieci razem! To norma w każdej parafii. Kreatura wredna, stara a próbuje być śmieszny i taki dobry. 04:16, 17.05.2019


re Robre Rob

6 5

A co się dzieje z tym ,,nieskazitelnym'' specjalistą od szczawiu , mirabelek i profesjonalnej erotyki ? Dawno nie słyszeliśmy jego ,,wysublimowanych górnolotnych literackich '' epitetów . 21:12, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowca 52kierowca 52

6 1

Leszek T lubił sobie wypić i był zagorzałym kibicem Nobilesu to pewne. 21:22, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsaAsa

10 17

Ile można zarobić na oczernianiu? widzę, że to dobry biznes. 21:22, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zobaczcie sami zobaczcie sami

3 7

"Z całą powagą traktujemy to zgłoszenie i jego treść, jak zawsze mając na uwadze dobro osób zgłaszających nadużycie" Ten NIEMIRA przestęostwo przeciwko wolności seksualnej nazywa nadużyciem. 22:01, 16.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IsiaIsia

15 0

Na stronie parafii , gdzie Leszek rządził niegdyś już nie ma zakładki historia parafii...
Nie ma żadnej wzmianki o nim 00:05, 17.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ekirekir

5 0

własnie to samo zauważyłam i nigdzie zdjęć księdza 08:49, 17.05.2019


czarna dziura;/czarna dziura;/

3 1

1983- erygowanie parafii do 1997 00:37, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

22 3

Celibat w kościele jest tylko po to żeby dzieci księży nie mogły dziedziczyć ,inaczej potęga kościoła byłaby rozczłonkowana , nie ma w tym żadnej ideologi , a człowiek jest tylko człowiekiem i z naturą nie wygrasz. 05:58, 17.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TupiTupi

8 0

Natura natura, niech się za baby biorę takie które mają na to ochotę. Ale od dzieci wara !!!! To już nie natura tylko wyłączenie chyba,zwyrodnialstwo. 07:57, 17.05.2019


RobRob

13 3

ludzie dajcie spokój, przecież ten proceder trwał od dawna nic z tym nie robiono, pamiętajcie, że w każdej grupie społecznej są czarne owce, nie można wszystkich oceniać jednakowo, bo krzywdzicie tych normalnych księży 09:30, 17.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GwarGwar

3 2

Ale "czarne owce" wypalimy żywym ogniem. Amen. 10:40, 17.05.2019


PaboPabo

7 5

A może z tym molestowaniem dzieci i tzw .ludzi wokół kościoła to chodzi o to by stworzyć sobie armię ,, poddanych ,, zastraszonych i posłusznych by kiedy tylko przyjdzie ,,ochota,, mieć ich pod ręką .. Moim zdaniem całe to zło pedofilii , pederastii , czy pedsłowania jest wynikiem celibatu . Nie można działać przeciw naturze i zabraniać obojgu płci interesować się sobą .. Jest wielu takich ,, pasterxy ,, na świecie którzy mają swoje rodziny , dzieci , są dobrymi mężami , ojcami czy wujkami , a jednocześnie głoszą słowo Boże i są przykładnymi obywatelami . Bardzo wątpię w to że ksiądz - pastor czy inny duchowny mając swoje własne dziecko chowane od pieluchy , zrobiłby krzywdę seksualną innemu dziecku , kobiecie czy osobnikowi tej samej plci . Teraz mnóstwo wychodzi łajdactwa , niechcianych czy przypadkowych dzieci , samobujst księży i ich ofiar , i zniesienie celibatu pewnie nie zniosło by całkowicie problemu , ale jestem przekonany że skala problemu była by o wiele , wiele mniejsza .. Adepci kapłaństwa powinni też mieć świadomość czekających ich w duchownym stanie wyrzeczeń , przebadać się na okolicznośc odporności na pokusy życia na zewnątrz i ich decyzje powinny być świadome i dojrzałe .. 10:39, 17.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RozaRoza

2 0

Czytam te komentarze i nie mogę uwierzyć Co Panstwo piszecie. Nie można księży w żaden sposób tłumaczyć, jeżeli dopuszczają się pedofilii na dzieciach. Dziecko boi się powiedzieć rodzicom co ks robili dlaczego bo mu ufalo. Ja wierze temu ministrantowi z parafii Maksymiliana, bo jak czytalam ten artykuł to przypomniały mi się słowa Mamy ministranta, która mówiła, że chłopiec o imieniu D nie chciał chodzic do ministrantów, bo proboszcz kazał mu siadać na kolana, a ja bym wtedy dała głowę za proboszcza, a matka juz ze mną nie chciała rozmawiać. Nigdy nie dam za nikogo głowy. Chlopak ów wyjechał z kraju jest już dorosłym mezszczyzna. Ks nas zawiedli i to bardzo. 20:31, 17.05.2019


tojotojo

6 1

do Tupi - oczywiście masz rację ja wcale ich nie bronię ani nikogo kto krzywdzi w jakikolwiek dzieci , pierwszy rzucę kamieniem . 10:40, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZJANINAZJANINA

3 2

NARUSZONO KOMENTARZ. !!!! PODAC NAZWISKO I OBCIĄC JAJA !!!!!! 13:15, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KssiaKssia

3 2

NARUSZONO KOMENTARZ. !!!! PODAC NAZWISKO I OBCIĄC JAJA !!!!!! POPIERSM 13:18, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bez emocji!Bez emocji!

9 5

Wystarczyło kilka dni wałkowania w mediach tego tematu i już mnie tak znudził ,że go kompletnie olewam. 14:32, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RavRav

2 2

Ciekawe czy byś olewał jakby stała sie krzywda Twojemu dziecku? choć po Twoim wpisie mogę z całą pewnoscią stwierdzić że NIE! 15:28, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SPROSTOWANIESPROSTOWANIE

3 2

Ciekawe czy byś olewał jakby stała sie krzywda Twojemu dziecku? "o ile je posiadasz " - choć po Twoim wpisie mogę z całą pewnoscią stwierdzić że NIE! 15:29, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SebakSebak

5 5

Tokar hazardzista i może i miał kobitki .Takie legendy krążyły że hazardzista i że kościół przepił .Był nie miły to fakt ale czy kogoś molestował. Nigdy nie słyszano takiej historii. Mówiona że czasem mszalnego za dużo ,hazard i kobitki ale nigdy nie mówiona, że tknął jakiegoś dzieciaka .Księża z tej parafii nigdy nikogo nie tknęli. 15:55, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do sebakdo sebak

5 5

Obrońca pedofili sie odezwał!albo jestes jednym z nich ze bronisz zwyrodnialca!Najlepiej zamilcz i sie nie odzywaj... 16:00, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RysRys

6 2

Akurat ten ksiadz byl tak cięty na kase, że nikomu by jej dotknac nie dał tak więc bajki o liczeniu pieniedzy przez ministrantów można wlozyc miedzy bajki 16:59, 17.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do "pomyśl"do "pomyśl"

4 1

Myslisz ze te pieniadze dzieci by mu zabrały??to był wabik zeby tylko łapska wepchnac w majtki ministrantom! 18:03, 17.05.2019


Do portaluDo portalu

4 6

wali fejkiem i stucznościa na kilometr ehhh chcecie być sławni jak Sekielscy?? 17:54, 17.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

:))):)))

0 1

sekielski jest jak TVN i tyle w temacie 17:43, 18.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


do portaludo portalu

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Przecież Przecież

3 2

Ks. biskup Alojzy Mering nie może nie znać księdza pedofila Andrzeja Srebrzyńskiego -jednego z "bohaterów " filmu pt. Tylko nie mów nikomu. Obydwaj są w zblizonym wieku i pochodzą z Diecezji Chełmińskiej. 19:58, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

....!....!

3 2

najstarszy zawód świata : ksiądz !j 23:57, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Irek2019Irek2019

11 3

Ilu Księży we Wloclaskich Parafiach ma dzieci i kobiety pokupowali domy mieszkania działki 00:43, 18.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o kościele Irlandzkio kościele Irlandzki

1 0

bardzo mocny film. Jeszcze mocniejszy niż Sekielskiego

https://www.youtube.com/watch?v=YkaWAgafi34 22:37, 18.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

u nas u nas

2 0

u nas bedzie to samo 22:37, 18.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


:):)

2 3

Koalicja uciekła z sejmu buahaha przed głosowanie w sprawie pedofilii nic dziwnego bo lgbt to też zboki!!
21:53, 19.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do TROLLA z PISUdo TROLLA z PISU

1 0

Podwyższanie kar za przestępstwo pedofilii to błędna droga. Musi obowiązywać zasada nieuchronności kary bez względu na pozycję sprawcy. Podobno wszyscy jesteśmy równi wobec prawa. No dobrze, zagalopowałem się. Są wyjątki od równości.Ale to tylko w pislandii.I co z tego ze zaostrzyli jak banda pedofilów w sutannach bedzie dalej chroniona a gwałcenie przez nich dzieci ukrywane. Zeby komus zwiekszyc kare trzeba go najpierw oskarzyc i skazac a ilu księzy zostalo skazanych za pedofilie? Co najwyzej przeniesieni do innej parafii. Jedne wielkie malowanie trawy przed wyborami przez PIS. Co, moze mi powiecie ze to zbieg okolicznosci ze nagle ujawniono afery z księzulkami i PIS zaostrza od razu kary? Ile są u władzy i co zrobili w sprawie pedofilii przed ta aferą? Moze jakby wychowanie seksualne bylo w szkolach tak jak powinno to dzieciak by wiedzial ze wsadzanie mu brudnych łap w majtki przez zboczenca w koloratce to przestepstwo a nie pokuta i oznaka miłości do boga. 18:09, 20.05.2019


do TROLLA z PISUdo TROLLA z PISU

1 0

Ilu pedofili pokazanych w tym filmie jest w areszcie ? Ilu przesłuchano? Nikogo! Taka jest wiarygodność działań tego rządu wobec kleru. Te wszystkie działania z podniesieniem sankcji to kolejny PiC PiSu.Pozoranctwo i PiC - nie chodzi o to żeby zaostrzać kary, ALE ABY JE WYMIERZAĆ !!!księża ochraniani dalej , podwyższona kara ich nie dotyczy...dlaczego zaostrzenie kar nie objęło sposobu seksualizacji dzieci przez księży ??? .......... , a wręcz , można powiedzieć nie jest on teraz czynem zabronionym , przypadek ???gdzie zatrzymania o szóstej rano , nikt z ochraniających pedofilii nie został przesłuchany , a nawet nic nie słychać by wysłano im wezwania na przesłuchanie;) 18:10, 20.05.2019


:):)

4 2

Koalicja uciekła z sejmu buahaha przed głosowanie w sprawie pedofilii nic dziwnego bo lgbt to też zboki!!
22:06, 19.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do TROLLA z PISUdo TROLLA z PISU

2 0

Podwyższanie kar za przestępstwo pedofilii to błędna droga. Musi obowiązywać zasada nieuchronności kary bez względu na pozycję sprawcy. Podobno wszyscy jesteśmy równi wobec prawa. No dobrze, zagalopowałem się. Są wyjątki od równości.Ale to tylko w pislandii.I co z tego ze zaostrzyli jak banda pedofilów w sutannach bedzie dalej chroniona a gwałcenie przez nich dzieci ukrywane. Zeby komus zwiekszyc kare trzeba go najpierw oskarzyc i skazac a ilu księzy zostalo skazanych za pedofilie? Co najwyzej przeniesieni do innej parafii. Jedne wielkie malowanie trawy przed wyborami przez PIS. Co, moze mi powiecie ze to zbieg okolicznosci ze nagle ujawniono afery z księzulkami i PIS zaostrza od razu kary? Ile są u władzy i co zrobili w sprawie pedofilii przed ta aferą? Moze jakby wychowanie seksualne bylo w szkolach tak jak powinno to dzieciak by wiedzial ze wsadzanie mu brudnych łap w majtki przez zboczenca w koloratce to przestepstwo a nie pokuta i oznaka miłości do boga... 18:10, 20.05.2019


do TROLLA z PISUdo TROLLA z PISU

2 0

Ilu pedofili pokazanych w tym filmie jest w areszcie ? Ilu przesłuchano? Nikogo! Taka jest wiarygodność działań tego rządu wobec kleru. Te wszystkie działania z podniesieniem sankcji to kolejny PiC PiSu.Pozoranctwo i PiC - nie chodzi o to żeby zaostrzać kary, ALE ABY JE WYMIERZAĆ !!!księża ochraniani dalej , podwyższona kara ich nie dotyczy...dlaczego zaostrzenie kar nie objęło sposobu seksualizacji dzieci przez księży ??? .......... , a wręcz , można powiedzieć nie jest on teraz czynem zabronionym , przypadek ???gdzie zatrzymania o szóstej rano , nikt z ochraniających pedofilii nie został przesłuchany , a nawet nic nie słychać by wysłano im wezwania na przesłuchanie;))) 18:11, 20.05.2019


StachStach

4 7

Człowieku tyle lat czekałeś na to, żeby powiedzieć aż człowiek nie żyje którego nie można się zapytać. Dla nie to ty chodziłeś dla pieniedzy albo jesteś gejem skoro nie powiedziałeś rodzicom o tej sytuacji. Uciekłeś a na drugi dzień poszedłeś do kościoła służyć po co . ? żeby cie to samo spotkało., a ile razy byleś tego nie piszesz??/ a ile pieniedzy dostałeś ??? dojna krowa się skończyła i teraz liczysz na większe pieniądze. Normalny chłopiec to na łózko z księdzem ?/ z mężczyzna ?/ by się nie położył gdyby nawet mu kazał, siłą tego nie robił , bo nie piszesz tego mogłeś odmówić i wyjść podobało ci się to?/ i tyle?? raczej sprawdź swoja orientacje seksualną bo możne rodzice lub żona nie wie kim ty jesteś, i sam się męczysz. Zastanów się co ty robisz? 09:24, 20.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do StachDo Stach

2 0

Małolat Chłopie, nie bój się i powiedz, kto ci tak nasrał do łba, że na mózg, już miejsca nie zostało?... 18:08, 20.05.2019


do Grzegorz z Wesołedo Grzegorz z Wesołe

3 0

Masz rację! Przecież każde dziecko pragnie seksu. Jak widzi sutannę to już aż drży z podniecenia. Ksiądz nie winien. Tak samo jak gwałcona kobieta - przecież sama się domagała bo była w danym miejscu i czasie....
Masakra... czuję się jakbym czytał wypowiedzi nawiedzonych islamistów którzy ofiarę traktują jak sprawcę... 18:22, 20.05.2019


coś było nie takcoś było nie tak

1 1

Nie chadzam często do kościoła ale u Maksymiliana byłem kilka razy na przestrzen wielu lat . Odczuwałem coś dziwnego , jakby to miejsce skrywało jakąś tajemnicę jakaś zła energia tam panowała . 17:46, 20.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do TROLLA z WESOŁEJdo TROLLA z WESOŁEJ

3 0

Małolat Chłopie, nie bój się i powiedz, kto ci tak nasrał do łba, że na mózg, już miejsca nie zostało? ;) 18:06, 20.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do TROLLA z WESOŁEJdo TROLLA z WESOŁEJ

3 0

Podwyższanie kar za przestępstwo pedofilii to błędna droga. Musi obowiązywać zasada nieuchronności kary bez względu na pozycję sprawcy. Podobno wszyscy jesteśmy równi wobec prawa. No dobrze, zagalopowałem się. Są wyjątki od równości.Ale to tylko w pislandii.I co z tego ze zaostrzyli jak banda pedofilów w sutannach bedzie dalej chroniona a gwałcenie przez nich dzieci ukrywane. Zeby komus zwiekszyc kare trzeba go najpierw oskarzyc i skazac a ilu księzy zostalo skazanych za pedofilie? Co najwyzej przeniesieni do innej parafii. Jedne wielkie malowanie trawy przed wyborami przez PIS. Co, moze mi powiecie ze to zbieg okolicznosci ze nagle ujawniono afery z księzulkami i PIS zaostrza od razu kary? Ile są u władzy i co zrobili w sprawie pedofilii przed ta aferą? Moze jakby wychowanie seksualne bylo w szkolach tak jak powinno to dzieciak by wiedzial ze wsadzanie mu brudnych łap w majtki przez zboczenca w koloratce to przestepstwo a nie pokuta i oznaka miłości do boga. 18:13, 20.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MAFIA w KOLORATKACHMAFIA w KOLORATKACH

4 0

Ilu pedofili pokazanych w tym filmie jest w areszcie ? Ilu przesłuchano? Nikogo! Taka jest wiarygodność działań tego rządu wobec kleru. Te wszystkie działania z podniesieniem sankcji to kolejny PiC PiSu.Pozoranctwo i PiC - nie chodzi o to żeby zaostrzać kary, ALE ABY JE WYMIERZAĆ !!!księża ochraniani dalej , podwyższona kara ich nie dotyczy...dlaczego zaostrzenie kar nie objęło sposobu seksualizacji dzieci przez księży ??? .......... , a wręcz , można powiedzieć nie jest on teraz czynem zabronionym , przypadek ???gdzie zatrzymania o szóstej rano , nikt z ochraniających pedofilii nie został przesłuchany , a nawet nic nie słychać by wysłano im wezwania na przesłuchanie;) 18:13, 20.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nat.Nat.

6 0

Nasze społeczeństwo powinno przestać patrzeć na księży jak w obrazek. To tylko ludzie, z czego niektórzy są chorzy na pedofilię. Nie powinni być wyrzucani z kościoła tylko spędzić życie w więzieniu zarówno Ci którzy molestowali jak i kapłani którzy bronili i zaciera dowody przestępstw seksualnych. Ci z tego ze wydała ja z kapłaństwa jak i taka osoba i tak jest na wolności? Karą powinno być więzienie! ! 18:20, 20.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Grzesia z Wesołejdo Grzesia z Wesołej

2 0

Masz rację! Przecież każde dziecko pragnie seksu. Jak widzi sutannę to już aż drży z podniecenia. Ksiądz nie winien. Tak samo jak gwałcona kobieta - przecież sama się domagała bo była w danym miejscu i czasie....
Masakra... czuję się jakbym czytał wypowiedzi nawiedzonych islamistów którzy ofiarę traktują jak sprawcę... 18:24, 20.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiedział wiedział

2 0

https://epoznan.pl/news-news-95002-Abp_Gadecki_mial_wiedze_na_temat_pedofilow_i_nic_nie_zrobil_Partia_Razem_zawiadamia_prokurature#formularz 19:10, 20.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hary Porter Hary Porter

2 0

Tytuł artykułu bardzo wymowny . Nie akceptujemy tego wszyscy. Za to na wkładanie ręki do kieszeni jesteśmy już w stanie przymrużyć oko . Czas zająć się tą wypaczoną korporacją i w zdecydowany sposób przypomnieć czego oczekujemy . 19:54, 20.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wacekwacek

1 2

natalka, sama to wymyslilas czy ktos ci pomagal ?

"bylem swiecony" - jaja se poswiec pajacu 14:13, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GhfhGhfh

0 0

boski ideał pisze sie małymi literami 09:47, 22.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realnie realnie

1 0

Nie miejcie pretensji do chłopaka,że znowu poszedł do tego ksiedza kaskę zbierać po kolędzie. Proszę wziać pod uwagę "Syndrom Sztokholmski" oraz to tu dużo mówić presję ze strony bogobojnych rodziców. 09:09, 28.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Monika898Monika898

0 0

Hejka Panowie :), chciałabym tą drogą poznać fajnego faceta na resztę życia.Ja 25 letnia szczupła blondynka po nieudanym związku,wiek nie gra roli, jesteś samotny ? Napisz do mnie na portalu :

http://randkierodate.pl/monika898 09:01, 31.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Niedowiarek Niedowiarek

0 3

List to każdy może napisać. Jeśli ta osoba nie zgłosi tam gdzie trzeba to uznam to za zwykłe pomówienie. Na tyle co pamiętam tamtego księdza to nie chce mi się wierzyć w takie życzy. 10:21, 10.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klerdobudyklerdobudy

4 0

I takich to ksieży karmi państwo Polskie, dzieciom od ust odejmujac! 05:35, 06.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%