Zamknij

12-letni rowerzysta potrącony przez auto na Zazamczu

15:11, 13.08.2019 G.S. Aktualizacja: 17:51, 14.08.2019
Skomentuj Samochód osobowy potrącił jadące rowerem dziecko. Fot. DDWloclawek.pl/depositphotos.com Samochód osobowy potrącił jadące rowerem dziecko. Fot. DDWloclawek.pl/depositphotos.com

Dziś (wtorek, 13 sierpnia) na ulicy Hutniczej samochód osobowy potrącił jadące rowerem dziecko. 12-latek trafił do szpitala na badania. 

Chłopak pokonywał jezdnię rowerem w pobliżu skrzyżowania Hutniczej z Toruńską. Z przekazu policji wynika, że do potrącenia doszło w miejscu pasów i przejazdu dla rowerów.  

- Na miejscu trwają czynności. Policjanci ustalają, kto zawinił. Dziecko trafiło do szpitala - mówi st. sierż Anita Szefler-Ciupińska z włocławskie policji. 

Z naszych ustaleń wynika, że chłopiec, kiedy zabierała go karetka, nie miał oznak poważnych obrażeń. Jeśli rzeczywiście tak się okaże, zdarzenie zostanie zakwalifikowane jako kolizja. Obrażenia powyżej 7 dni oznaczają wypadek, a sprawa trafia do sądu. 

[ALERT]1565701908054[/ALERT]

(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(43)

kierowcakierowca

71 17

Nie jestem zdziwiony, dobrze że nie jest to wypadek śmiertelny, ale na pewno jak znaku nie zmienią to nic dobrego nie wróżę. W tym tak newralgicznym miejscu nigdy nie powinno być znaku dozwalającego jazdę rowerem. Trochę pomyślunku i logiki polecam ustalającym znaki drogowe. 15:41, 13.08.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RowerzystaRowerzysta

43 10

Zdecydowanie popieram Pana zdanie przejazd i dla rowerzystow i pieszych powinien byc przesuniety bardziej w ulice Hutnicza a w miejscu obecnych pasow postawione barierki 15:50, 13.08.2019


caca

12 36

ta najlepiej to w ogóle zlikwidować, a ludzie będą przelatywać :) 16:37, 13.08.2019


szonszon

5 0

zgadza się, rowerzyści wypadają za barier i często w ostatniej chwili się ich zauważa :( 18:29, 14.08.2019


reo

BolOBolO

13 9

Do zdarzenia doszło w miejscu pasów. Hehee omnibus jakiś.... 15:43, 13.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do BoLodo BoLo

7 0

Pasy nie chronią przed wypadkami i śmiercią, konieczna jest bezwzględna uwaga i rozwaga użytkowników dróg, szczególnie jak pasy bezmyślnie zostały namalowane w miejscu gdzie akurat nie powinno ich być. 23:56, 13.08.2019


rozwój miasta tanio rozwój miasta tanio

4 21

pod ścieżkami rowerowymi wybudować tunele dla tych którzy się boją może jeździć ścieżkami i będzie bezpiecznie Pozdrawiam 15:53, 13.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kasakasa

1 1

czlowieku jak tunel pod torami kosztuje 13 MILIONOW to pod ulica z 5 mld na pewno, teraz wez pod kazdymi pasami to z czego :p hahahaha 08:39, 14.08.2019


pechowypechowy

7 18

13 dzisiaj siedzieć na dup ? ie w domu ,nawet przez okno się nie wychylać.... 16:08, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JasiekJasiek

63 5

Najbardziej niebezpieczne miejsce dla rowerzystów. Przez ekrany kompletnie kierowca nic nie widzi. Zam się, że przesunięcie pasów o kilka metrów poprawiło by bezpieczeństwo! 16:15, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocekWłocek

56 13

Ten kierowca nie jest winien, bo akurat w tym miejscu jest nie tylko ograniczona widoczność ale i dwa zjazdy z podjazdem drogi szybkiego ruchu, rowerzysta do pasów zbliża się jednak z jakąś prędkością tak że kierowca może go nie zauważyć. NIE DAJMY SIĘ ZWARIOWAĆ - to nie jest miejsce na psy do jazdy dla rowerzystów . 16:17, 13.08.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

YooooYoooo

15 4

Droga szybkiego ruchu niby gdzie??? Tam jest 50 km 16:47, 13.08.2019


ad mundrzy drogowcyad mundrzy drogowcy

10 3

Ty się nie musisz ''dawać zwariować'', bo ty już jesteś dogłębnie pokręcony wariactwem!
Moim zdaniem: - zaledwie 10% osób kierujących samochodem lub MOTOCYKLEM, ma w doopie jazdę po ulicy Toruńskiej z szybkością obowiązującą; 50 km/ godzinę.
Ja zawsze po niej jadę w zakresie 50 - 55, czasem nawet dochodzi wskazówka do 57-58(km/godz.). A mimo to, po pasie, po mojej lewej stronie zapierniicz-ają samochody aż gwiżdże!
O zwalnianiu przed pasami dla przejścia pieszych, gdzie NIE MA regulacji światła, ani im się śni!
Między inowrocławską, a rondem Solidarności - przydałby się radar dystansowy!
Miałem już takie przypadki, że zatrzymywałem samochód przed przejściem dla pieszego, a jakiś ekskrement siedzący za kierownicą swego wozu - na pasie do wyprzedzania po mojej lewej jadąc - ani myślał się zastopować i zasuwał!
-----------
A swoją (nomen omen) drogą pewien niewąski udział w NIEWŁAŚCIWEJ BUDOWIE DRÓG ROWEROWYCH ma - a jakże - dawniejsze kierownictwo włocławskiego MZDiUK!
Piszę to z pełną świadomością, bo pięć lat temu przywiozłem po miesięcznym wizytowaniu - wiedzę z Sopotu, referując ''urzędniczce samorządowej'' - jak tam - właśnie w Sopocie - są zrobione ścieżki rowerowe, ale ówczesne dyrektorstwo ani chciało słuchać i miało to poniżej pleców!
-------
Teraz z kolei czekam na jakiś wypadek na jezdni ulicy Radosnej, gdzie jakiś mundrol drogowy odpierniczyl numer; malując przejście dla pieszych(sic!) na drodze mającej status drogi osiedlowej i oznaczonej znakiem drogowym D-40! Nadaje się to zdecydowanie do upublicznienia czyjejś potęgi intelektu w audycji ''absurdy drogowe'' w TVN Turbo!
I co ciekawsze: kierownictwo w/w spółki miejskiej doskonale wie, o tym absurdzie drogowym i nic w tej sprawie nie robi. I zapewne nie zrobi!
Może czekają na jakiś wypadek? Daj buk, aby wypadek nie skoczył się pogrzebem!
17:18, 13.08.2019


DdDd

2 0

We Włocławku są tylko drogi szybkiego ruchu, wystarczy zobaczyć ilu kierowców zwalnia przed pasami,przejścia dla pieszych to tylko atrapy 07:18, 14.08.2019


rowerzystarowerzysta

1 1

Zejdź na ziemie i zdejmij noge z gazu... powinni tam postawić na takich ludzi fotoradar. 07:30, 14.08.2019


marnymachomarnymacho

56 3

Od strony Anglikow nic nie widać. Pozdrawiam projektantów. Przesunąć pasy w strone Hutniczej, parę barierek na zakręcie aby nikt nie "przelatywał" na wariata i pasi. 16:34, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


rowerrower

18 44

hejtują kierowcy starych zniszczonych aut zza Odry. Chcą zaszczuc rowerzystow swoimi starymi wv . Myslicie kmioty ze jestescie panami dróg? pomyłka prostaczki-macie obowiazek wypatrywac na skrzyżowaniach gdzie jest ściezka rowerowa wlasnie rowerzystow-czyżby wam w tych tępych łbach wywialo ze roweżysta ma pierwszenstwo na scieżce rowerowej? 17:16, 13.08.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

wxxlwxxl

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


mm

19 5

Cmentarze są pełne takich, co mieli pierwszeństwo. 18:05, 13.08.2019


WONPIWONPI

15 2

hheheh róbcie tak dalej a będzie was zdecydowanie mniej-czy w waszych tępych łbach nie ma mowy o ograniczonym zaufaniu wjeżdżając na przejście, bądz skrzyżowanie ?!!!!!!!jeżdżę rowerem z synem,ale nigdy nie przyszło mi na myśl sprawdzać sił z samochodem -zawsze zwalniam oglądamy się kilkukrotnie i dop przejeżdżamy -to nasze życie,zdrowie.Święte krowy z Indii na rowerach -potem płacz że niepełnosprawność jest. 19:22, 13.08.2019


rychurychu

17 22

rzeczywiscie -tam gdzie wypadek z rowerzystą to hejtują kierowcy -zwykle chamidla-ktorzy by na sciezkach rowerowych z rozkoszą rozjeżdzali rowerzystow. kto wam dal uprawnienia do kierowania gminni kierowcy? 17:20, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12351235

13 16

A wszystko przez 500+. 17:32, 13.08.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

5321  Do debila5321 Do debila

7 4

A CO CIE *%#)!& ?ŁO?...... 21:31, 13.08.2019


Do debila Do debila

2 0

Chodzi o to że jesteś ograniczony. Włocławek to biedne , czerwone i ograniczone miasto. Włodarze zawsze lewacy lub Platfusy ale wina zawsze PiSu albo 500+. 10:52, 14.08.2019


tojotojo

14 18

Jak zwykle wieśniak z bmw te gruchoty powinny mieć zakaz poruszania się po polskich drogach 17:41, 13.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do i....ydo i....y

5 0

Lecz się zakompleksiony człowieczku. To jest Kia Sportage.
A ty ze swoim zrytym łbem powinieneś mieć zakaz wychodzenia z domu. 16:37, 14.08.2019


BogdanBogdan

38 0

Co za idiota projektował, że wyjazd z ul. Hutniczej to jedno wielkie zagrożenie. Podjazd stromy,brak widoczności o nadjeżdżających samochodach od strony Torunia. Brawo. Ale taki projektant to chyba jakiś cymbał. 18:21, 13.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

popieram Bogdanpopieram Bogdan

12 2

Jak nie zlikwidują tego pasa dla rowerów i nie ogrodzą barierką tego przejścia dla pieszych na tym newralgicznym zakręcie z ograniczoną widocznością - to prorokuję nie jeden śmiertelny wypadek - apeluję o rozsądek i zmianę miejsca pasów i przejścia dla pieszych i rowerzystów - Jeszcze jest czas temu zapobiec tragedii. 18:51, 13.08.2019


popieram Bogdanpopieram Bogdan

21 2

Jak nie zlikwidują tego pasa dla rowerów i nie ogrodzą barierką tego przejścia dla pieszych na tym newralgicznym zakręcie z ograniczoną widocznością - to prorokuję nie jeden śmiertelny wypadek - apeluję o rozsądek i zmianę przez MZDiUK miejsca pasów i przejścia dla pieszych i rowerzystów - Jeszcze jest czas temu zapobiec tragedii. 19:00, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SWSW

5 3

ta sytuacja miała miejsce na ulicy Toruńskiej, tam są tylko pasy, nie ma przejazdu dla rowerów 19:23, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WONPIWONPI

16 1

jadąc rowerem zwalniamy oglądamy się i jak jedzie auto TO je puszczamy,mimo iż mamy pierwszeństwo.Bo nasze życie jest ważniejsze niż jeden czy drugi który chce szybko przejechać przez *%#)!& mówkę nie blokując skrzyżowania. Wpajam to również swojemu 10 letniemu synowi by miał ograniczone zaufanie a nie że ma pierwszeństwo -to nie Indie a my nie jesteśmy Sw KROWAMI. 19:32, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AaaaaniaAaaaania

18 5

Rowerzysta zawsze powinien się zatrzymać przed przejazdem, obejrzeć sie w lewo, w prawo w lewo tak jak kiedyś uczono, a nie wjeżdzać z impetem... (jak w wielu przypadkach z mojego doświadczemia) 20:30, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowca 52kierowca 52

3 0

Do SW jest wyżnie napisane że zdarzenie miało miejsce na ul Hutniczej a tam oprócz pasów dla pieszych jest wyznaczony przejazd dla rowerzystów 21:32, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PastaPasta

7 0

Ja polecam wszystkim uczestnika ruchu drogowego żeby na skrzyżowaniach pasach i ścieżkach rowerowych każdy zachował szczególną ostrożność a nie po rodzić na lep na szyję. Gdzie wam wszystkim się spieszy? Do grobu!!! Życie jest krótkie i szybko przemija 22:00, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pogodna Pogodna

4 0

Dziś widziałam jak grupka chłopaków myślę że w podobnym wieku 12 lat. Było ich 4 lub 5. Wyjeżdżali ze stadionu obok wesołej 16. Kilka aut jechało drogą prowadzącą od Pogodnej obok pizzerii Raindbow przez bloki na Wesołej, drogą z pierwszeństwem jednak auta te musiały się zatrzymać bo gowniarze na rowerach wjechały im przed maskę. Zero reakcji z ich strony, nic. Nawet *%#)!& im się nie zrobiło, że o mały włos nie wjechali pod auto. Rozmawiali sobie dalej patrząc się na siebie nawzajem, a nie przed siebie. Może to jeden z nich, może tak się wybrali na przejażdżkę. 22:18, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KsioncKsionc

12 3

Czasami zbliżając się do zjazdu w hutniczą mam na tyłku "szalonego" TIR-owca, co do którego nie mam pewności czy widzi, że zwalniam i chcę skręcić. Wjeżdzam więc w hutniczą ze sporą prędkością. Przykro mi rowerzyści, ale moje życie jest dla mnie ważniejsze... 22:56, 13.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

... ...

4 2

Wczoraj jechałem po tym zdarzeniu Toruńska. Chłopiec leżał na pasie zieleni między jezdniami Torunskiej na wysokości lewoskretu w Hutnicza przy chodniku. Rzecz w tym, że przez ulicę Toruńska w tym miejscu jest tylko przejście dla pieszych a nie ma drogi rowerowej. Więc jeśli zdarzenie nastąpiło w tym miejscu to chłopiec powinien był zejść z roweru i przeprowadzić go po pasach... 07:19, 14.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

parkaparka

3 1

Czy rodzice tego dzieciaka zdają sobie sprawę, że gdyby mały potrzebował natychmiast pomocy chirurgicznej, to musiałby jechać do Torunia albo Płocka? 09:20, 14.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LALKALALKA

0 1

PO CHU???J TAM JECHAŁ.... 10:11, 14.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

m.mmmm.mmm

1 4

12 nie letni rowerzysta czy rodzice umysłowo są letni czy tego typu dzieci stanowią zmorę społeczną.Bo obecnie tych dzieci pozbawionych nadzoru rodzicielskiego jest wysyp wystarczy popatrzeć na opuszczonych dzieci opieki rodzicielskiej placu zabaw w zasadzie terenu ul Chemików.Dzieci opuszczone pastwy losu rozkrzyczane w niebo głosy pod oknami mieszkańców tym gorzej rozpędzonych na hulajnogach rowerach lub dudniących deskorolkach po kostce , hałas nie do zniesienia w lokatorskich mieszkaniach.Nigdzie w żadnym cywilizowanym państwie nie wychowuje się dzieci tak wysoce uciążliwym kosztem współlokatorów.Nigdzie dzieci nie powinni przebywać bez nadzoru rodziców opiekunów.Bo jak obcy ludzie mogą zwracać uwagę złego publicznie zachowania zawsze można zwrócić uwagę nie odpowiedzialnym rodzicom.Ale niestety akurat takiej opieki są pozbawione brak przy nich nie odpowiedzialnych rodziców zainkasować 500 plus to jest najważniejsze i puścić dzieci przed blok na pastwę losu wrzeszczących pod oknami lokatorów całe dnie.Opieki w innych państwach dawno pozbawili by rodzicielstwa tego typu rodziców 500 plus. 10:20, 14.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??????

3 0

Napisz to jeszcze raz, ale tym razem po polsku. 16:23, 14.08.2019


AsaiAsai

1 0

Ostatnio na ul. Grodzkiej Pan mnie wyzwał że przyjeżdżam na przejeździe dla rowerów. Inny kierowca ustąpił A ten na mnie z morda. CW2728*
Tam jest widoczność tylko Pan nie zna znaków 12:09, 14.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%