Zamknij

Machina ruszyła! Włocławski sztab WOŚP już czeka na wolontariuszy, którzy w styczniu ruszą w miasto z puszkami

06:00, 09.11.2019 N.S. Aktualizacja: 17:34, 09.11.2019
Skomentuj Podczas 28. finału WOŚP we Włocławku będzie mogło kwestować 500 osób. Fot. Natalia Seklecka/archiwum Podczas 28. finału WOŚP we Włocławku będzie mogło kwestować 500 osób. Fot. Natalia Seklecka/archiwum

12 stycznia 2020 roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra 28. raz. Rozpoczęła się rejestracja wolontariuszy, którzy tego dnia rusza na ulice miast i miasteczek w całej Polsce. We Włocławku zarejestrowano już pierwszych chętnych.

Włocławski sztab może zarejestrować 500 wolontariuszy. Zgłoszenia na razie są przyjmowane przez Internet. W ciągu pierwszych dni zarejestrowało się kilka osób.

- W przyszłym tygodniu planujemy uruchomić rejestrację stacjonarną w siedzibie sztabu przy ul. Łęgskiej 28, w CK Browar B. Będziemy jednak forsowali rejestrację on line, która jest bardziej ekologiczna, bardziej przyjazna i po prostu szybsza

– mówi Kacper Marciniak, szef włocławskiego sztabu WOŚP.

Rejestracja elektroniczna jest dostępna tutaj. Sztabowcy apelują, by osoby wypełniające formularz zwracały uwagę na poprawność danych. Jeśli w zgłoszeniu coś nie będzie się zgadzać, sztabowcy będą zmuszeni je odrzucić. W tym roku był już jeden taki przypadek (płeć wskazana w formularzu nie zgadzała się z płcią osoby na zdjęciu).

W tym roku WOŚP zagra dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. Pieniądze zebrane do puszek oraz podczas imprez towarzyszących 28. finałowi akcji zostaną przeznaczone na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla oddziałów intensywnej terapii pooperacyjnej. Na liście planowanych zakupów są inkubatory, monitory respiratory, a także strzykawki automatyczne i objętościowe. Dodatkowo WOŚP chce wyposażyć sale i oddziały pooperacyjne w ultrasonografy i echokardiografy.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(129)

Super !Super !

14 24

Powodzenia, chociaż i tak wiadomo, że znowu padnie rekord. 06:12, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

re superre super

4 0

Też tak podejrzewam że padnie rekord kosztów obsługi i organizacji poniesionych na tą imprezę przez samorządy. 12:00, 11.11.2019


reo

SIEMASIEMA

11 27

Ja tradycyjnie, jak co roku - na konto WOŚP "stówkę" przelewem + dzieciakom do skarbonek ok. 50zł. 06:39, 09.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

róbta jak chcetaróbta jak chceta

12 2

Ale warto odwiedzić lekarza wizyta bezpłatna - gwarantuje NFZ 15:10, 09.11.2019


siemankosiemanko

8 2

Pamiętaj skierowanie do właściwego specjalisty może wystawić tylko lekarz rodzinny 15:44, 09.11.2019


dzięki, ale :dzięki, ale :

4 0

Tobie to już żaden lekarz raczej nie pomoże. Jeżeli wciąż słyszysz głosy to tylko do księdza egzorcysty (NFZ nie finansuje), skierowanie od proboszcza za "co łaska" otrzymasz. 19:29, 09.11.2019


? ?

3 0

Czym się chwalisz tymi groszami 09:36, 10.11.2019


OjOj

18 15

Toć to Szok co ci ludzie wyprawiają. 06:56, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??

9 16

Z kurii piszesz ? 06:58, 09.11.2019


Wilk Alfa Wilk Alfa

56 30

Jurek Owsiak ma rację .WOŚP będzie grała do końca świata i o jeden dzień dłużej. Wspaniała sprawa. Ci co mają odmienne zdanie niech nie dają, nie przeszkadzaja, ale niech nigdy nie korzystają !!! 07:05, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wilk; najpierw przemwilk; najpierw przem

14 15

To nie ma tak- niech dają czy chcą czy nie. Organizowanie tej imprezy przez miasto generuje olbrzymie koszty -a pieniądze te pochodzą z naszych podatków t.j. płacimy czy chcemy czy nie. I wtedy zamiast na drogi w mieście kasa idzie na organizację WOPŚ 11:10, 09.11.2019


ef-16ef-16

13 16

podobno we Włocławku wolontariuszem ma być " Lucjan " a w Toruniu
" Pan Tadeusz " 08:55, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

!!!!!!

10 6

W Gdańsku Głódż się zgłosił !!! 10:30, 09.11.2019


tak pytamtak pytam

30 7

Gdzie można znaleźć rozliczenie Fundacji Owsiaka z przeprowadzonej zbiórki w bieżącym roku? 09:00, 09.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Wszędzie !Wszędzie !

7 24

A jak nie potrafisz to spytaj u swego lokalnego proboszcza 09:40, 09.11.2019


Bystrzaku !Bystrzaku !

3 16

Ty to nawet butów w pudełku byś nie znalazł. 11:37, 09.11.2019


tak odpowiadamtak odpowiadam

15 4

W słoiku od stołem chyba jest kasa , pamiętacie - TV pokazała jak Owsiak skakał po stole ze słoikiem jak dziennikarz zapytał o rozliczenie się z zebranej kasy WOPŚ 11:49, 09.11.2019


Jerzy OwsiakJerzy Owsiak

0 0

W załączniku przesyłam rozliczenia finansowe wszystkich dotychczasowych finałów.

Pozdrawiam serdeczenie!

https://www.wosp.org.pl/fundacja/wazne/rozliczenia 11:06, 12.11.2019


ZŁOTY  MELONZŁOTY MELON

26 6

uczcie się młodzi jak się dorabia rodziną fundację ,wy nie bądźcie gorsi skubcie ciemnotę ile się da.... 09:05, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bp MordowiczBp Mordowicz

9 12

Złoty ale skromny.... 10:01, 09.11.2019


Noooo...Noooo...

9 18

Ci co im nie pasuje niech dalej się zrzucają na pałace dla Głodzia, złote szaty i limuzyny swoich pasterzy. Nawet biegać nie musicie -czarni panowie sami was w domach odwiedzą. 09:45, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdamskiAdamski

1 0

Ale jak będziesz umierał,to twoja rodzinka - o ile ją będziesz miał - w podskokach będzie *%#)!& po księżulka,bo co ludzie powiedzą !!!!!!!!!!! 13:46, 11.11.2019


oddaj serce za kasę.oddaj serce za kasę.

21 8

stary komuch omotał ciemnotę i się śmieje, dawać ,dawać ile możesz ,gorzej jak ksiądz który ma widełki od - do..... 09:46, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PIS PIS

13 5

100MLD w 2020r na służbę zdrowia już nie będzie trzeba zbierać na chore dzieci w milionach bo będzie w miliardach na szpitale nowe itp 09:58, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obłudaobłuda

10 13

Ślub, pogrzeb, cokolwiek - co łaska, ale nie mniej niż .... A papież Franciszek zabronił. 10:00, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hipokryci!Hipokryci!

22 10

Zbierają na chore i dają do puszek a jednocześnie popierają aborcje dzieci które mogą urodzić się chore buhahaha hipokryzja do potęgi :)! zdjęcia Owsiaka z feministkami i poparcie ich jeszcze wam nic nie podpowiedziało ech:( 10:02, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jak tak można !Jak tak można !

9 19

Oj solą w oku im ten Owsiak. Nie dość, że tyle kasy "przechwytuje" spod nosa to jeszcze dzieciom pomaga. 10:03, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

złoty melonzłoty melon

19 7

Rupta co chceta tylko dajta kase bo mata, za to bedzieta się mogli taplać w błocie w Kostrzyniu 10:06, 09.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Brawo ZuchuBrawo Zuchu

6 10

Pięknie piszesz po polsku - rupta ! Jedno krótkie słowo a dwa kompromitujące błędy ! Zakończyłeś już edukację, czy dopiero ją rozpocząłeś ? 11:27, 09.11.2019


melon złotymelon złoty

12 4

To nie są błędy to jest normalna pisownia i język tego środowiska, które nie wie że organizację tych imprez miasto pokrywa z podatków nas wszystkich. 11:33, 09.11.2019


PATRIOTA2020rPATRIOTA2020r

17 8

Pracuję mam 500+ na dwójkę dzieci to też się podzielę na chore dzieci , dam na tacę i wyślę na tygrysy w Poznaniu bo własnymi rękoma zarobiłem i nic wam do tego że daje na tacę w Kościele i na dzieciaki , ale podkreślam jestem przeciwniczką aborcji chorych dzieci eutanazji bo to jest odczłowieczanie , chory dzieciak też chce żyć........ 10:15, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mrówka całamrówka cała

19 6

Organizacja WOPŚ generuje nie małe koszty dla miasta, czy nie bardziej zasadnym byłoby żeby samorządy miasta kwotę wydatkowaną na te imprezy przekazać bezpośrednio służbie zdrowia np. na dofinansowanie szpitala, które najlepiej orientują się w potrzebach na co je przeznaczyć , zamiast urządzać kosztowne jasełki i dorabiać co niektórych z publicznych pieniędzy. 10:18, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RozalRozal

16 6

Jak co roku widzę tym razem nie dam się oszukać pomagać można codziennie i nie trzeba kasiorki ?? 10:46, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realreal

19 7

Wydaje mi się że założyciel WOPŚ Owsiak - syn milicjanta z czasów komuny to typowy przedstawiciel III RP ustawiony i wychowany jako komunistyczny wzorzec młodzieży asertywnej, propagujący wśród młodych ludzi hasło „róbta co chceta” / a więc gimbazy, prostactwo bez żadnych potrzeb i wartości / , który nigdy w życiu normalnie nie pracował, a jego sposób na kasę to WOPŚ zajmująca się zbiórką i żebraniem kasy, głównie na urządzenia medyczne z które zakupuje i dystrybuje do szpitali i może nie było wtedy w tym nic dziwnego, bo państwo istniało teoretycznie a instytucje państwa do tego powołane kasę z budżetu dzielili między kolesi zarówno za komuny jak i III RP.
Teraz kiedy istnieje i normalnie funkcjonuje państwo polskie - zakupem i dystrybucją niezbędnych urządzeń medycznych zajmują się odpowiednie do tego powołane instytucje. Uważam że w obecnej rzeczywistości działalność WOPŚ nie tylko ośmiesza Kraj z powodu tolerancji patologii publicznego żebractwa, ale i też z powodu generowania kosztów organizacji tych imprez które często przekraczają dochody ze zbiórki pieniędzy. Koszty te ponoszą nierzadko samorządy, poza tym poważne wątpliwości może budzić nie do końca transparentne jak wynika z relacji w mediach dorabianie się osób bądź co bądź na działalności publicznej.
10:46, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pjoter Pjoter

15 7

Jak co roku widzę tym razem nie dam się oszukać pomagać można codziennie i nie trzeba kasiorki ?? 10:52, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JUREK !JUREK !

7 18

Zobacz jak plują jadem miłosierni i bogobojni, przykładni katolicy ! Jaką zawiść i zazdrość mają wpojoną ! Śmiać się z tego jedynie pozostaje jacy są malutcy. Lecimy -siema i do przodu -będzie nowy rekord. 11:08, 09.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

tyle...tyle...

6 2

Rekord dzięki 500+ a w przyszłym roku rekord na służbę zdrowia i nie trzeba będzie już zbierać na chore dzieci ! 15:00, 09.11.2019


KatoliczkaKatoliczka

7 4

Katolicy odmawiają RÓŻANIEC za chore dzieciaki a Ty dasz 5zł na uspokojenie sumienia a resztę przepijesz i powiesz Ja walczyłem bo jestem PATRIOTĄ :) 17:00, 09.11.2019


Tak mi dopomóż BógTak mi dopomóż Bóg

7 17

Choć ciemną kroczę doliną, psy szczekają, jadem plują to zła się nie przelęknę - WPŁACĘ NA WOŚP podwójnie !!!! 11:20, 09.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JEZUSJEZUS

7 4

Poproś Boga o zdrowie dla dzieciaków 15:03, 09.11.2019


walcz z aborcją :(walcz z aborcją :(

8 4

A wieczorem zapijesz setką wódki z 500+ i tego 500+ wsadzisz do puszki:) 15:04, 09.11.2019


KujawiakKujawiak

12 6

Kasy zbierają coraz więcej a ludzie przed izbą przyjąć umierają.Owsiak to taki drugi Rydzyk. https://www.se.pl/wiadomosci/polska/owsiak-przejal-polowe-mieszkania-po-zmarlej-jej-corka-zostala-na-lodzie-aa-2vYT-WB6v-n1Uq.html?fbclid=IwAR3Y1lQmy2gITN_uIB3ba-TJmRqzdWiIUuE__sUScvA1aFl18ImIZH5vuxw 11:52, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

osiołosioł

6 4

Co za pajac... Ręce opadają. "Będziemy jednak forsowali rejestrację on line, która jest bardziej ekologiczna, bardziej przyjazna i po prostu szybsza". Jak nie masz nic do powiedzenia, to zacznij mówić o ekologii, to zawsze jakoś da się sprzedać. Ale już poniżej jest wzmianka o odrzuceniu zgłoszenia z powodu zaznaczenia płci innej niż osoby na zdjęciu.
Idąc za tym na wskroś nowoczesnym, ekologicznym rozumowaniem to nie do was należy mówić jaką kto ma wpisywać płeć - wpisuje taką, z jaką identyfikuje się i nic nikomu do tego. Tak jest we wszystkich światłych, postępowych krajach, z których nieudolnie próbujecie czerpać wzorce.
A w normalnym kraju jest tak, że przychodzisz ze zgłoszeniem, ktoś bierze to do ręki, przegląda na szybko, wychwytuje błąd i wpisuje do formularza jak należy bez zawracania komukolwiek głowy takimi drobiazgami. Wszystko gra, dzieciaki się cieszą. A tak komuś "system" zrobił przykrość. Marciniak, przeprosisz tego dzieciaka w imieniu systemu, zachęcisz je do ponownej aplikacji? Czy dalej będziesz zmyślał te swoje farmazony? 12:50, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prosoproso

4 4

ta trzeba on ? ,podobno goski ,trzeba mu dać ,zerżnie wasze a późniejj wasze baby''''' 14:15, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

No !No !

2 6

... napisał półmózg .... 14:23, 09.11.2019


ŁoliŁoli

16 5

Dajcie se siana z tą ściemą ! 14:38, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KPW ?KPW ?

5 10

Najpierw sam sobie siano z butów powyciągaj ! 14:47, 09.11.2019


rdsrds

19 7

Uważam, że najwyższy czas skończyć z zalegalizowanym żebractwem p.t. WOPŚ - to ośmiesza Kraj i uwłacza władzom państwowym. Skończyło się dziadostwo komuny PRL-u i teoretyczne państwo III RP a wraz z tym powinien się zakończyć się złoty okres żebractwa Owsiaka. Aktualnie mamy państwo IV RP które istnieje i realizuje swoje zdania praktycznie. To do obowiązków instytucji państwa należy planowanie, zakup i dystrybucja wszelkich dóbr niezbędnych dla zaspokojenia potrzeb społeczeństwa także tych medycznych. Takie żebractwo i dziadostwo było dobre w państwie teoretycznym jakim było w III RP co sam przedstawiciel rządu PO/PSL III RP potwierdził hasłem CH.D. i K.K. - kiedy środki uzyskiwane z podatków nie zawsze trafiały zgodnie z potrzebami społecznymi, ale głównie do wszelkich tworzonych cwaniackich fundacji i grup biznesowych, dlatego też wtedy może zasadnym było tworzenie para instytucji zastępujących państwo, które dodatkowo nie tylko drenowały kieszenie ludzi i bogaciły przy tym jednostki nie zawsze transparentnie to jednak zabezpieczały społeczeństwo w niezbędne podstawowe wyposażenia instytucji publicznych, ale to dziadostwo już powinno się skończyć. W obecnej rzeczywistości działalność WOPŚ jest wg mnie niecelowe i to nie tylko z powodu udziwnionej tolerancji patologii żebractwa i ośmieszania Kraju , ale i też z powodu generowania kosztów organizacji tych imprez, które często przekraczają dochody ze zbiórki pieniędzy, a które to ponoszą głównie samorządy tzn z naszych podatków my wszyscy. 14:56, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:(:(:(:(

18 3

Prawie 30lat zbierania na chore dzieci to oznacza że Polska do niczego nie doszła a w wyborach poszliście zagłosować na senatora z opozycji która połączyła głosy z komuchami żeby było jak było żebyśmy dalej zdychali jak za komuny :(:( 15:09, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aga 24aga 24

15 4

WIELKA ŚCIEMA ! 15:46, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NelsonNelson

14 5

Ludzie jacy jesteście naiwni ! Postarajcie się myśleć a wszystko zrozumiecie . 15:50, 09.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ef-16ef-16

5 8

" Postarajcie się myśleć a wszystko zrozumiecie " genialne; apel do członków, sympatyków i wyborców PiS 17:06, 09.11.2019


NelsonNelson

6 4

Nie ! Nie ! Jest to apel do naiwnych tych którzy wrzucają do puszki . 18:19, 09.11.2019


melon złotymelon złoty

15 6

Machina WOPŚ ruszyła już za komuny w PRL-u i co roku popychana jest przez ciągle aktywnych komuchów. 15:58, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LOLOLOLO

10 5

Precz z komuną !!!!!!!!!!!!!!!! 16:19, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wybieramy WOŚPWybieramy WOŚP

5 13

A my damy na WOŚP, bo to piękna inicjatywa i szczytny cel ! Będziemy dawać co rok bo szpitale są w coraz gorszym stanie. Brakuje lekarzy, pielęgniarek, zamykane oddziały, tragedie na SORach. Bajeranci tak naprawili służbę zdrowia, że teraz na Białorusi i Ukrainie szukają lekarzy. Tylko tutaj mamy wpływ na to gdzie powędrują nasze pieniądze i nie zawiedziemy. Lepsze tomografy, respiratory i nawet plastry niż utrzymywanie zachłannej, rozpasanej kasty. 16:26, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SorrySorry

3 9

Ale machina ruszyła i nie ma to tamto. SIEMA !!!! 16:30, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MACHINA PIS MACHINA PIS

5 4

500+ i do przodu :) brawo PIS 16:43, 09.11.2019


Post Owsiaka FB Post Owsiaka FB

10 4

Bardzo interesujący komentarz w sprawie „owsiakowej logiki” opublikowała na łamach „Naszego Dziennika” Karolina Jurkowska. Autorka w pierwszej kolejności odnosi się właśnie do… braku jakiejkolwiek logiki w podejmowanych przez Jerzego Owsiaka działaniach.



„Sam Owsiak promuje się tym, że dzięki jego działaniom ratuje się zagrożone życie. Pomijając liczne kontrowersje, byłaby to piękna inicjatywa – gdyby nie to, że sam organizator bardzo angażował się w promowanie czarnego protestu, a więc walczył o prawo do mordowania nienarodzonych dzieci. Często właśnie tych niepełnosprawnych, najbardziej zagrożonych zabiciem w łonie matki, którym ponoć tak chce pomóc. Gdzie tu logika?" – pyta we wstępie.



Następnie autorka przypomina krytykę organizatora WOŚP względem inicjatywy Karmelitów i Karmelitanek modlących się za dzieci zagrożone aborcją oraz przywołuje kilka haseł, które mogliśmy zobaczyć i usłyszeć podczas „czarnego protestu”.



„Pójście ramię w ramię z ludźmi głoszącymi katofobiczne oraz ośmieszające wolność sumienia hasła nie przeszkodzą zapewne i w tym roku zbierać na WOŚP pod kościołami, bo tam przecież w niedzielę będą największe skupiska ludzi. Kolejna aborcyjna hipokryzja? Czy kolejne ponoworoczne chwilowe nawrócenie Owsiaka?” – pyta retorycznie publicystka.



Przywołując fragmenty postu Jerzego Owsiaka, który ten opublikował na Facebooku 20 września 2016, autorka pokazuje ogrom obłudy, jakim kieruje się on w swoich słowach i czynach:



„Nasza załoga będzie brała udział w czarnym proteście i proszę nawet przez chwilę nie próbować obrzucać nas inwektywami”



"Jerzy Owsiak (…) myśląc być może, że chwaląc się ratowaniem dzieci, ma jakieś nielogiczne prawo do walki o zabijanie innych. Pomylił się jednak bardzo. To nie on, a obrońcy życia zostali na protestach obrzuceni obelgami, a nawet atakowani fizycznie. To na nich posypał się grad butelek, jajek, jogurtów i tamponów, i to oni byli popychani przez agresorów z „czarnego protestu”, to im niszczono sprzęt. To broniące nienarodzonych kobiety zostały obrzucone w Warszawie butelkami z wodą. Dla Owsiaka nie było jednak chyba problemu – w końcu apelował o brak agresji jedynie u obrońców życia.” – pisze autorka.



Na końcu swego komentarza pani Karolina stawia kilka „mocnych pytań”, które organizator WOŚP określiłby mianem demagogii.



„Jakie więc Owsiak ma zdanie o matce Madzi? Również kochała swoje dziecko i rzucenie nim o podłogę było najlepszym rozwiązaniem? A Natalia Przybysz? Również słusznie zdecydowała, że rozszarpanie dziecka na kawałki jest dla niego lepsze niż urodzenie? A może Owsiak próbuje wcisnąć nurt pro-life w niszę cichego pomagania innym – oczywiście pod dyktando WOŚP-u?” – zastanawia się działaczka pro-life.



„Jerzy Owsiak i WOŚP promują się i zbierają pieniądze na ratowanie dzieci. Jednocześnie wspierają imprezy służące zabijaniu dzieci. Dziwne, prawda? – kończy publicystka.



Dziwne? A może do bólu logiczne? W III RP, niczym w powieści „Rok 1984” wszystko można „logicznie” wyjaśnić.





Tomasz z Bełchatowa

Read more: http://www.pch24.pl/czarny-protest-i-wosp--zelazna-logika--jerzego-owsiaka,48717,i.html#ixzz64nPp4LFb
16:49, 09.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Dobre !Dobre !

4 4

Z czym tutaj wyskakujesz, przecież "Nasz Dziennik" to do Rydzyka należy ! Tego samego co limuzyny od bezdomnych dostaje ! 17:12, 09.11.2019


nooo nieeeenooo nieeee

4 4

Buahahahahhaha - "na łamach Naszego Dziennika" ! 17:26, 09.11.2019


realiarealia

9 2

Wydaje mi się, że WOPŚ to niechlubny relikt komuny PRL-u i wizytówka państwa teoretycznego III RP którego przedstawiciel rządu Tuska PO/PSL określił hasłem CH.D. i K.K. Obecnie w IV RP - uważam że zniknęły przesłanki do funkcjonowania WOPŚ , która przynosi obciach i wstyd dla Kraju za sprawą uprawiania żebractwa w sytuacji normalnie funkcjonującego państwa w Europie. 16:50, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja na dom dziecka...Ja na dom dziecka...

10 4

Gościu zbiera na dzieciaki i jednocześnie popiera aborcje bez komentarza 16:52, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Google Google

11 4

"Czarny protest" i poparcie Owsiaka zanim wrzucicie do puszki zajrzyjcie do internetu i na FB ! 16:55, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Czarny protest ???Czarny protest ???

4 5

A co czarni protestują ??? Tez by chcieli tę kasę przytulić ??? 17:18, 09.11.2019


AniaaAniaa

4 7

ludzi jak onwilk; najpierw przem moim zdaniem dobrze że coś takiego jest bo pomaga się chorym dziecią .Inaczej byś mówiła jak byś miała chore dziecko dla mnie Owsiak jest bohaterem dobrze że organizuje takie zbiórki powinno być więcej takich jak on 17:12, 09.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KlimczakKlimczak

6 2

My POLACY dajemy do puszek a nie Owsiak 17:43, 09.11.2019


do anido ani

1 2

aniu ,wiecej jest po prostu ludzi którzy sa omamieni tym komunistycznym no siema ^^ niestety nie dam ani grosza ledwo w tym miescie wyrwać teraz zemba a płacę składki do ZUSU ZWANYM UTYLIZACJĄ SZMALU jestes jeszcze widocznie młoda by zrozumieć ten system a nie ciezko ;) 19:03, 09.11.2019


taka prawdataka prawda

8 6

Ten Owsiak to sobie luksusowe limuzyny kupuje a potem woła że od bezdomnych dostał !!! 17:15, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NoNo

2 0

W sumie to obaj są dobrymi biznesmenami 09:38, 10.11.2019


Anita123Anita123

4 9

Dobrze że coś takiego jest Wośp czeka chorym dzieciak pomagać ja w tym roku też się zapisze trzeba pomagać 17:35, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 PIS BUDŻET 100MLD PIS BUDŻET 100MLD

9 3

Czarny protest feministek aborcja i fotki Jurka z nimi i wypowiedzi jego na FB z 2016r 17:40, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AA

6 9

Jak nie masz ochoty to nie dawaj ale też nie korzystaj że sprzetu 17:43, 09.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

????

1 3

przez 30 lat by słuzba za twoje składki i innych bardzo śmigała jak za granicą ale masz blokade :) wieżysz w to serio ??? niewolniku ? 18:52, 09.11.2019


BB

2 4

w d... mam ten twój bezuzyteczny i w dodatku badziewny sprzęt, zapytaj twego guru ile ze zbiórki przeznacza na zakup sprzętu to może zmądrzejesz choć wątpię 23:06, 09.11.2019


Aniusia123Aniusia123

7 9

Nie chcesz nie dawaj ale też w razie czego nie korzystaj. Ja dam i nawet się zapisze jako wolontariusz 17:46, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taka prawdataka prawda

6 10

Zawsze dawałem na Orkiestrę i będę dawał. Na wypasionych odwiecznych nierobów nigdy grosza nie dam. 18:10, 09.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

żal mi cieżal mi cie

5 5

odpowiedziałeś sobie na pytanie ^^ właśnie dorabiasz tych spasionych nierobów hahahahhaha 18:46, 09.11.2019


re żal mi cięre żal mi cię

3 2

To ja jakieś pytanie zadałem ??? Ty wciąż w głowie te głosy słyszysz ??? 19:34, 09.11.2019


!!!!

6 4

My POLACY dajemy do puszek a nie Owsiak 18:20, 09.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

z naszych podatkówz naszych podatków

3 2

bo tak jest ,ale niektórzy maja zaćmę 18:36, 09.11.2019


rozumiecie ??rozumiecie ??

1 5

Pan owsiak jest nakręcony na siema, to my Polacy dajemy na to. Za te pieniądze co roku służba zdrowia by śmigała za nasze zarobione ciężko pieniądze ,ale widać jak ona coraz gożej kuleje !!! 18:45, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polaku !!!Polaku !!!

2 2

skoro was stać na wszystko ?? pewnie i bedzie na kolejny podatek zwanym katastralnym ^^ wizy już od 11 listopada by was wysiedlić z Pl a obcy wezmą sie za złoża naturalne :)))) 18:49, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciekawyciekawy

8 5

Jakie koszty ponosi miasto na organizację imprezy WOPŚ ? 18:58, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TT

2 3

Państwo wydaje 100 miliardów rocznie na służbę zdrowia

19:10, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianin_Włocławianin_

5 3

Szan. P. Kacper Marciniak, szef włocławskiego sztabu WOŚP.
-------------------------------
Panie Marciniak - nie dam ani jednego grosza do takiej puszki. I mam ku temu swe uzasadnienie.
Jeżeli ma pan pragnienie wiedzy dlaczego tak uważam - to chętnie uzasadnię swoje w tej kwestii stanowisko, stojąc obok pana w świetle kamerowych jupiterów telewizyjnych!
''Podziwiam'' pana -- przejrzyste -- spojrzenie na tę akcję w takiej formie. Może spojrzałby pan bardziej konsekwentnie, na tę kwestię swego działania ?
ps. Jeżeli przyjmie pan propozycję - to oczywiście panu się ujawnię!
Cokolwiek się robi, trzeba to robić racjonalnie! 19:14, 09.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SpokoSpoko

6 4

Ja wrzucę za ciebie. 19:20, 09.11.2019


Włocławianin_Włocławianin_

5 6

Spoko19:20, 09.11.2019

Nie upoważniam byle kogokolwiek do jakichkolwiek czynności w moim imieniu.
Zrozumiał? Decyzje w swoim życiu podejmuje sam za siebie! To chyba nie trudne do zrozumienia?
20:15, 09.11.2019


buchalterbuchalter

9 4

Ile tysięcy kosztuje miasto, albo inaczej nas podatników Włocławka organizacja PO-komunistycznego reliktu WOPŚ 19:25, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmanuellaEmanuella

9 4

Wielka Ściema !!!!!!!!!!!!!! 19:31, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rdzawy melonRdzawy melon

9 4

ILE set milionów ponosi państwo łącznie na jednorazową w roku organizację i obsługę WOPŚ w całym Kraju. 19:33, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

345345

10 4

Czy to prawda że około 200 milionów zł kosztuje państwo-podatników w Kraju organizacja i obsługa WOPŚ / oprócz kasy jaką zebrana zostaje od ludzi / 19:52, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZŁOTY INTERESZŁOTY INTERES

9 4

50% dla rodzinki ,10% koszty reszta na zdrowie plus lekarze ,dawajta dawajta zdrowsi umrzeta...... 22:28, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

genekgenek

7 5

w Lubieniu już się cieszą na wośp. będzie tradycyjnie prosiak na stole, alkohol za sklepem, narabani strażacy z serduszkami w klapach i małolaty rozwalajace ławki 23:32, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Genekdo Genek

4 6

Genek z twojego opisu imprezy wynika, że chociażby dla przypomnienia sobie majówek rodem z PRL-u warto urządzać taki jubel z okazji WOPŚ 23:55, 09.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FABRYKI TROLLIFABRYKI TROLLI

6 6

Jak widać Fabryki Trolli wzięły się ostro do roboty. Jak co roku hejtują WOŚP, ale jak co roku i tak zbierzemy rekordową kwotę. 05:27, 10.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

NietrolNietrol

4 6

Tak prawda boli, że ludzie widzą ten hipokrytyzm, to od razu trolle, po sobie widać sądzisz, a jak tam sok z buraka???? hehe 09:20, 10.11.2019


Nietrolu :Nietrolu :

5 2

Hipokrytyzm powiadasz ??? Gzie nauki pobierałeś ??? Normalni mówią HIPOKRYZJA ! 10:56, 10.11.2019


1111

2 2

My POLACY dajemy do puszek a nie Owsiak.. 11:53, 10.11.2019


farmerfarmer

1 0

W farmie w Inowrocławiu aż grzeją się łącza, a w farmie w Warszawa nie nadążają z produkcją jadu z soku z buraka 19:34, 10.11.2019


LaolaLaola

10 6

Powinni wprowadzić zakaz żebrania w miejscach publicznych . Bo to wstyd ! 09:30, 10.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Racja!Racja!

5 3

Temu w Toruniu też ! 10:48, 10.11.2019


RealistaRealista

7 4

Szkoda tylko, że obsługa tej inicjatywy przewyższa zebraną kwotę, szkoda, że Jurek wdaje się w politykę, a swoją drogą to wstyd, żeby nadal służba zdrowia kulala tyle lat po transformacji. A kasę będą zbierać do końca świata i jeden dzień dłużej, bo to też ich sposób na utrzymanie i tyle w temacie 09:31, 10.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Taaaaa...Taaaaa...

3 2

Powinni brać przykład z "inicjatywy toruńskiej" ! 10:50, 10.11.2019


Ty prostakuTy prostaku

5 2

Może wyjaśnij co znaczy pojęcie "hipokrytyzm".... Pewnie o hipokryzję ci chodziło ciemnoto. 10:46, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hej TrollikiHej Trolliki

6 5

Dzis niedziela a wam tak ciężko pracować - hejtować każą ? To może niech wam chociaż słowniki dadzą. 11:17, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

to tyleto tyle

7 5

Najdziwniejsze jest to że niektórym wydaje się machina WOPŚ realizuje się za darmo, za darmo to tylko po ulicy biegają dzieciaki z puszkami do których zbierają kasę , za darmo można wpłacić na konto WOPŚ, za darmo można przekazać przedmiot do licytacji - to tyle. 11:31, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NFZNFZ

3 5

My POLACY dajemy do puszek a nie Owsiak 11:50, 10.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XX

0 1

Pisz za siebie 22:21, 10.11.2019


1111

3 6

My POLACY dajemy do puszek a nie Owsiak. 11:52, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FinansistaFinansista

3 2

I tak to nie przebije budżetu na służbę zdrowia w przyszłym roku a sprzęt kupowany będzie szpitalny a nie własnością WOŚP jak to ma miejsce ..... 11:56, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kulturalnykulturalny

5 3

Moja rodzina i ja tesz zawsze dajemy na WOPŚ bo to dobre pszeznaczenie pieniędzy a inne ludzie niekultralne niehcą dawać a potem hcą być leczone 12:20, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do kulturalnydo kulturalny

3 5

Gratuluję i pozdrawiam , bo to właśnie dzięki takim środowiskom i kulturalnym ludziom o takiej jak Ty i Twoja rodzina świadomości społecznej i nienagannym wykształceniu - WOPŚ przetrwała okres PRL-u, okres państwa teoretycznego III RP i dotrwała do czasów IV RP - i powtarzam ale to tylko zasługa takich kulturalnych ludzi o szerokich horyzontach myślowych. 12:53, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WOŚP to pikuśWOŚP to pikuś

9 1

Jest bowiem firma co przez 2 tys. lat rąk swych pracą nie skalała i ma się doskonale. Żadnych rozliczeń, podatków i obciążeń. Wieczne laby, nietykalność i bogactwo. 13:14, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TedTed

4 6

A w którą to niedzielę będą żebrać ? 14:47, 10.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

W każdą !W każdą !

4 3

żebrzą w każdą niedzielę, przez okrągły rok ! 14:50, 10.11.2019


>>

4 1

A po świętach to sami już nawet po domach chodzą. 15:03, 10.11.2019


re Tedre Ted

1 2

Mam nadzieje że młodzi wolontariusze żebractwa w przyszłości będą się wstydzić żebrać 19:15, 10.11.2019


re. Tedre. Ted

4 5

A co, obawiasz się konkurencji, czy puszki zamierzasz kraść ?? 15:59, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do kulturalnydo kulturalny

6 4

Śmiem domniemać, że państwo chyba jesteście łaskawi być z gatunku tych pełnej swobody życia: "rupta co hceta" wylansowanej przez założyciela WOPŚ jeszcze w okresie dominacji sowieckiej PRL-u. 16:34, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niecierpliwyniecierpliwy

2 2

Kiedy we Włocławku zagra WOPŚ ? 22:11, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatriotkaPatriotka

3 4

Jak ktoś nie chce niech niedaje ja daje na dzieciaków Jurek super sprawa robisz dobra robotę niezapszestawaj 22:29, 10.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Patriotkare Patriotka

2 1

Nie ma gadania dać czy nie dać - jak ruszy WOPŚ to chcę wszystkich przechodzących koło wolontariuszy widzieć, że wrzucają kasę do puszek bo to nie jest żadna łaska takie są ustalenia i należy ich przestrzegać. 20:16, 11.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AnielAniel

2 1

Możesz sobie dawać ile wlezie ! Ja nigdy nie dawałam i nic nie dam ! Myślę że za tym szlachetnym celem stoją niejasne interesy . 20:30, 11.11.2019


re Anielre Aniel

2 1

Aniel ty masz wrzucić kasę do puszki a nie snuć durnych rozważań czy interesy są jasne czy nie - to ciebie nie powinno interesować bo to ciebie przerasta. 20:52, 11.11.2019


NickNick

1 2

Wrzucić to ja mogę klocka do sedesu ! 20:59, 11.11.2019


WicioWicio

2 2

Masz rację wspomaganie WÓPŚ to jest nasz obowiązek obywatelski i tu nie ma miejsca na zastanawianie i dyskusje. 20:33, 11.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdellaAdella

1 1

Wicio zastanów się jeszcze jest czas ! Może ci jeszcze jakiś lekarz pomoże . 20:50, 11.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Patriotkare Patriotka

0 2

Gawiedź musi zrozumieć że oferowanie pieniędzy na WOPŚ to żadna łaska - to jest obowiązek obywatelski który należy przestrzegać. 10:17, 12.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%