W ostatnią sobotę młodej parze, która tego samego dnia brała ślub we Włocławku, przydarzyło się coś bardzo przykrego. Zgubili aparat fotograficzny, na którym uwiecznili uroczystość. Liczą, że dobrzy ludzie pomogą im odnaleźć zgubę.
W ostatnią sobotę (30 listopada) około godz 19 na parkingu przy ul. 14 Pułku Piechoty 4, niedaleko szkoły zostawiono torbę, w której znajdował się aparat fotograficzny Canon 77d. Były w nim zdjęcia ze ślubu cywilnego, który odbył się tego samego dnia we Włocławku.
- Para młoda nie mieszka we Włocławku, specjalnie na ten ważny dzień przyjechali z zagranicy i wieczorem wyjechali. Na uroczystości była cała rodzina. To był dla nas jedyny taki dzień w życiu. Młodzi robili sobie zdjęcia z każdym gościem. To są wyjątkowe, unikalne fotografie, bezcenna pamiątka. Takie zdjęcia z tej uroczystości były tylko w tym aparacie. Przez pośpiech, emocje, zmęczenie, wyszło, jak wyszło. To będzie dla nas straszna tragedia, jeśli ta torba się nie odnajdzie - słyszymy od osoby z bliskiej rodziny młodych.
Kiedy młodzi zauważyli brak torby, przed blokiem już jej nie było. Dotąd nikt nie oddał jej straży miejskiej, ani policji.
Uczciwy znalazca jest proszony o kontakt z rodziną pod numerami telefonów: 54 284 73 46, 54 233 33 30 lub 233 21 44.
lucek15:17, 03.12.2019
napiszcie ze za oddanie torby dostanie skrzynke wodki weselnej to napewno aparat sie znajdzie 15:17, 03.12.2019
Konto usunięte15:26, 03.12.2019
Mocno klik bajtowy tytuł, z którego natychmiast da się odczytać duże umiejętności, wiedzę i zrozumienie działania nie tylko mediów, ale i ludzkiej psychologii. Z całą pewnością wymyślił, go zawodowiec. Świetna robota! 15:26, 03.12.2019
Taka prawda! 15:48, 03.12.2019
Nikt normalny nie zabiera cudzej własności. Jeśli zabrał to jest nienormalny czyli zły, znaczy kanalia. Więc nie ma takiej siły aby oddał. Można mu odebrać siłą(policja) ale szukaj wiatru w polu. Przykro mi! 15:48, 03.12.2019
NoName16:02, 03.12.2019
Najlepiej by było jakby ten aparat był w posiadaniu uczciwej osoby, która go zwróci właścicielom. W końcu aparat to rzecz nabyta, ale zdjęcia są bezcenne. Niestety obawiam się i pewnie wielu z Was też o tym pomyślało, że będzie to smutny koniec zdjęć z uroczystości... Ale obym się mylił 16:02, 03.12.2019
moniek16:24, 03.12.2019
jak cywilny to nieważny , jeszcze raz niech ślub wezmą ,wielki dramat i tak zaraz się rozejdą ,ona zgubi go a on ją i po temacie..... 16:24, 03.12.2019
adwokat16:28, 03.12.2019
a noc poślubna była? bo jak nie to rozwód można przeprowadzić .... 16:28, 03.12.2019
:)20:39, 03.12.2019
I na nowo zrobić zdjęcia xd 20:39, 03.12.2019
Konto usunięte16:41, 03.12.2019
Mój dziadek i babcia mieli tylko jedno zdjęcie ze ślubu i szczęśliwie spędzili ze sobą razem całe życie. 16:41, 03.12.2019
rfk18:24, 03.12.2019
dramat jest, bo oni tych zdjęć nie zdążyli jeszcze wrzucic na fejsa i insta, żeby znajomych z zazdrości poskrecało, ej oddajcie ten aparat, albo chociaż karte pamieci 18:24, 03.12.2019
Diana3612:00, 04.12.2019
I do czego ma sie liczyc ten komentarz?!
To dla Pani tez na slubie jedno zdjecie wystarczy? Kobieto teraz jest XXI wiek a kiedys to ludzie widzieli bialo czarne zdjecia albo wcale albo i to jedno!! 12:00, 04.12.2019
Kate07:12, 09.12.2019
Ja mam ponad 3000 zdjęć że ślubu wesela i pleneru i nie widzę powodu żeby chociaż jedno zdjęcie wrzucać na serwery USA. Nie widzę też powodu aby byle kogo informować o zmianie stanu cywilnego. 07:12, 09.12.2019
patusy dali do16:47, 03.12.2019
znając ludzi we włocławku dawno juz jest w lombardzie ^^ 16:47, 03.12.2019
Przykre...17:26, 03.12.2019
Cyt: ''Uczciwy znalazca jest proszony o kontakt z rodziną pod numerami telefonów'': ----
Chyba jednak ten znalazca nie jest -- uczciwy -- skoro do tej pory nie oddał torby do siedziby Straży Miejskiej.
Jestem przekonany, że młodożeńcom zależy bardziej na pamiątkowych fotografiach, niż na samym aparacie fotograficznym. Jeżeli znalazca zdjęcia skasował, co jest możliwe - to strata niepowetowana. :(
17:26, 03.12.2019
Xxx8117:36, 03.12.2019
Rodzinie zależy na aparacie i na zdjęciach zapewniam .....bo to byl mojego brata ślub młodzi by zdjęcia odzyskali a kobieta właścicielka sprzętu swoj aparat ....ale zgadzam sie nie mamy juz szans duzych na to ze ktos odda do piatku sie okaze....to ktoś z bloku lub przechodzil wzial sobie ...bylismy gdzie moglismy zgłosić a teraz liczymy na pomoc innych i na uczciwość wkoncu byl weekend oraz wielkie podziekowania dla redakcji i portalu który napisał artykuł dla nas ??
17:36, 03.12.2019
m.mmm17:50, 03.12.2019
Być może po trzydziestu latach pójdą do archiwum jako przedpotopowe oby nie przed wojenne to jakiś znak czasu że historia już sobie fotki zawłaszczyła. 17:50, 03.12.2019
stefan18:30, 03.12.2019
A może za parę, paręnaście lat powiedzą - a może i dobrze , że zginął.
Nie życzę im tego oczywiście ale to tylko życie. 18:30, 03.12.2019
miki119:01, 03.12.2019
Przywłaszczenie cudzej rzeczy o znacznej wartości w Polsce jest przestępstwem za co grozi kara.Ten Canon jest profesjonalnym i zaawansowanym aparatem nie dla idio.... Dla osoby, która nigdy nie pracowała na takim lub podobnym sprzęcie, ten aparat będzie bezużyteczny. Znalazco oddaj im ten aparat, zyskasz dozgonną wdzięczność panny młodej i do 30% znaleźnego. A Wam Młodzi życzę mimo straty na starcie wszystkiego najlepszego i oserwujcie Allegro, Olx, Sprzedajemy, może ktoś z Włocławka lub okolic będzie chciał go sprzedać. 19:01, 03.12.2019
q119:25, 03.12.2019
Jest w aparacie karta pamięci więc 'nowego' właściciela sumienie ruszy i gdzieś w kopercie podrzuci :) 19:25, 03.12.2019
Owocowa19:35, 03.12.2019
Osoba, która znalzła ten sprzęt powinna postawić się na miejscu tych, do których on faktycznie należy.
Nikomu nie życzę takiej sytuacji i mam nadzieję, że jednak sumienie zadziała ...
Pomyślcie o tych, którzy nie mają ze swojego ślubu ani jednego zdjęcia! O tych, którzy na ten sprzęt musieli ciężko zapracować.
Smutne jest to, że ktoś kto znalazł aparat pewnie cieszy się nieszczęściem innych 19:35, 03.12.2019
Wiem19:56, 03.12.2019
Że po paru latach będzie i tak rozwód bo prawie kazden ślub kończy się rozwodem...A potem tylko niszczenie zdjęć i reset umysłu. 19:56, 03.12.2019
Rutkowski patrol20:07, 03.12.2019
Jeżeli dali do lombardu to możliwe że nie kumaci i nie wyjęli karty , oby się znalazła chociaż szanse marne moim zdaniem, warto lombardy sprawdzić.... 20:07, 03.12.2019
Uczciwy20:22, 03.12.2019
Patola z kazika niech pomoże młodej parze może mają informacje przypadkowe 20:22, 03.12.2019
Z zagranicy01:10, 05.12.2019
Patola to jesteś Ty. 01:10, 05.12.2019
Jackowski20:26, 03.12.2019
Monitoring koło szkoły lub gdzieś dalej , tropem jakimś coś może wyjdzie w trakcie 20:26, 03.12.2019
Xxx81 10:03, 06.12.2019
Monitoring kamery to rodzina ma odczytywać ???. ...zgosili sprawę na policję i miejsce zdarzenia bylo między blokiem zytnia 49 a 14 pulku piechoty 4 i byly inne auta zaparkowane tam i mozna bylo sprawdzic kto parkowal tego dnia w tych godzinach i przesluchac przyjechać sprawdzić miejsce zdarzenia......ale widocznie 4 tys straty to niska szkoda i czyn niekaralny.....na dodatek ktos z 14 pulku z 1 klatki zerwal kartke z ogłoszeniem więc moze to byc ktoś z bloku co chce ukryć sprawę. ....rodzina sama zgłosiła gdzie mogla ....niestety teraz to juz jest kradzież ,lombardy tez sa 3 powiadomione ale oni bez dowodu sprzętu nie przyjma ....chyba ze ktos ma znajomego i się dogada na lewo. ... 10:03, 06.12.2019
ef-1620:29, 03.12.2019
mogą się rozwieść i powtórzyć, nie koniecznie w tym samym zestawie ! 20:29, 03.12.2019
Diana3612:03, 04.12.2019
Zalosny komentarz!!!!!!!!!
Pustactwo 12:03, 04.12.2019
Fotograf20:36, 03.12.2019
Aparat za 3tys raczej patola nie wie jak się kartę wyjmuje a z drugiej strony w lombardzie bez papierów nie biorą takich drogich fantów chyba że ufa tym co przynieśli że go nie wydadzą , raczej gdzieś może w pewne miejsce po rodzinie sprzedali , jak będzie monitoring to dajcie na DDW łatwiej namierzymy kogokolwiek, trzymam kciuki ! 20:36, 03.12.2019
2030r 20:40, 03.12.2019
Umówić gości weselnych tych samych i zrobić ponownie zdjęcia jak będziecie w Polsce 20:40, 03.12.2019
traper20:48, 03.12.2019
Uczciwy znalazca we wlocławku .
Hahahaha , prędzej wierzby zaczną rodzić gruszki i to z daleka od wloclawka. 20:48, 03.12.2019
Xxx8120:49, 03.12.2019
Zglosilismy gdzie mogliśmy i jeszcze obserwujemy strony olx allegro - tak naprawdę to kuzyn z siostrzeńca sie zakrecili wracali na Poznań a potem na drugi dzień praca berlin lizbona w niedzielę wyjazd oraz młoda studia. ...ciocia z wujkiem jak wyszli przed blok po tym jak zauwazyli ze brakuje im sprzetu juz nic nie bylo ....wiec to ktoś z bloku lub z osiedla ....strata dla właścicielki 5 tys a dla mlodych zdjęcia ....pojedyncze jakieś inne sa .....ale tamte sa naprawdę szczególnie ważne dla nas a aparat canon wazny tak samo jak i portfel zgubiony czy ukradziony samochód. ....moze dziecko wzięło moze ktos pozna po zdjęciach .....moze odda jak sumiennie ruszy na co z kazdym dniem małe szansę sa ?? 20:49, 03.12.2019
eelżbieta23:18, 04.12.2019
Rozumiem że chodzi Państwu przede wszystkim o zdjęcia .Więc prosze napisać aby złodziej okazał odrobine serca i wysłał karte pamięci aparatu lub zdjęcia na adres ddwloclawek .Myśle że po takim apelu macie państwo większe szanse na odzyskanie pamiątki ,pozdrawiam 23:18, 04.12.2019
:(:(22:10, 03.12.2019
To oznacza że imprezowaliście już bez aparatu i zdjęć :( to musiało popsuć wszystko smutne :( 22:10, 03.12.2019
UFO22:12, 03.12.2019
Proponuję powołać do tego brygadę specjalną .... 22:12, 03.12.2019
Rusek22:34, 03.12.2019
Był wpis na spotted jakaś kobieta znalazła ta torbę i opisała że zawartoscia jest aparat wraz ze zdjeciami ślubnymi .
Czeka aż ktoś się zgłosi po odbiór 22:34, 03.12.2019
m08:52, 04.12.2019
trzeba było było wynająć fotografa... 08:52, 04.12.2019
Mirek09:03, 04.12.2019
a po co???? Samemu taniej będzie ;) 09:03, 04.12.2019
Xxx8110:04, 04.12.2019
Zdjecia robila chrzesnica chrzestnemu Pan mlody miał 40 lat porzadni ludzie pierwszy raz taka sytuacja ... wystarczającą lekcja dla nich na przyszlosc ....... mloda studentka aparat straciła z akcesoriami a miejsce zdarzenia boczny parking maly miedzy blokami dwoma torbę wziął ktos kto przechodził lub co miał tez tam auto zaparkowane 10:04, 04.12.2019
Diana3611:55, 04.12.2019
Dlaczego te komentarze sa tak bez cenne bez logicznego zastanowienia sie i zalosne.
Zdjecia sa pamiatka na cale zycie !
Wspolczuje .... Bo kazdemu mogla sie przydarzyc taka sytuacja .
Kazdy ma inny sentyment dla mnie takie zdjecia ktore sa na cale zycie mialy by sentyment....
Film- zdjec nie zastapi co zdjecia jedyne z jedynych na ktore w ramce patrzymy codziennie i przypominaja piekne chwile ....
A to nie ma znaczenia czy jedno zdjecia czy milion im wiecej tym lepiej . W ogole komentarze pod artykułem sa na prawde puste jak paczka gwozdzi DNO!!!!
11:55, 04.12.2019
sentymentalna ^14:53, 05.12.2019
masz racje ludzie bez życia w epoce kamienia by zgineli za dużo technologii a bedzie jeszcze gorzej mon z 5 g i min z pegazusem od izraela 14:53, 05.12.2019
sentymentalna ^;(15:00, 05.12.2019
chyba nie muszę ci pisać żze ta technologia z ludzi zrobi zombe bedą sterowani poprzez fale wiecej poczytaj na te tematy i nie bądz sentymentalna kobieto nie ma żadnych pamiatek jest tylko twoja śwadomość że żyjesz i patrzysz oczami .... 15:00, 05.12.2019
wiesław wojnar12:51, 04.12.2019
Dlatego wykonanie zdjęć na ślubie zleca się profesjonalistom którzy mają sprzęt i wiedzę jak z niego korzystać ORAZ łeb na karku. 12:51, 04.12.2019
Olllaaa15:40, 04.12.2019
Zdjęcia ze ślubu cywilnego się nie liczą. Po co komu obraza Boga? To żaden ślub ale cyrograf. 15:40, 04.12.2019
Xxx8116:40, 04.12.2019
A skad Pani wie ze nie dobiora z czasem kościelnego? ? Biora dzis kościelny ludzie i potem sie rozwodza zdradzaja tez mi porzadniejsi od nich........ I artykuł jest o aparacie to tak samo ważne jakby komus stare auto ukradli i wystarczy pomoc tylko w tej sprawie , nie wiem po co ktos wtraca sie w życie innych i ich ocenia jak nie zna ludzi - to sa porzadni ludzie znam ich i wiedzą sami co dla nich dobre w zyciu 16:40, 04.12.2019
Użytkownik11:12, 05.12.2019
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
sentymeentalna ^;(14:57, 05.12.2019
wrzucajcie zdjecia gdzie sie da na pamięć pegazus zrobi swoje 14:57, 05.12.2019
Klaudia22810:16, 09.12.2019
Nie martwcie się jeśli się nie znajdzie najważniejsze chwile zostaną w sercu 10:16, 09.12.2019
wer19:21, 03.12.2019
9 9
KA-NA-LIA !!! 19:21, 03.12.2019
Kate07:07, 09.12.2019
2 0
Przykro mi ale jedynym ważnym ślubem jest ślub cywilny. Ślubów wyznaniowych możesz sobie brać ile dusza zapragnie i tak nie mają żadnej mocy. 07:07, 09.12.2019
m12:49, 10.12.2019
0 0
a to po kościelnych ślubach ludzie się nie rozwodzą? 12:49, 10.12.2019