Zamknij

Rozszerzenie granic Włocławka. Zaskakujące wyniki konsultacji w gminie

15:30, 14.02.2020 G.S. Aktualizacja: 10:27, 01.04.2020
Skomentuj Screen z Google Maps. Screen z Google Maps.

Portal

ddwloclawek.pl

Napisał o tym

pierwszy

Mieszkańcy gminy Włocławek powiedzieli "NIE" przekazaniu 180 hektarów gminnego lasu miastu Włocławek pod budowę alternatywy dla al. Jana Pawła II. 

Władze Włocławka chcą poszerzyć granice miasta o 180 ha lasu w sąsiedztwie Michelina, które dziś należą do gminy Włocławek. Po tym terenie miałaby biec droga alternatywna do al. Jana Pawła II. Prowadziłaby od ulicy Zachodniej, przez Szyszkową do trasy na Brześć, konkretnie do miejsca, gdzie dochodzi do niej tzw. przedłużenie ulicy Wiejskiej. Tu miałoby powstać rondo. 

Miasto Włocławek chce przejąć od gminy tereny niezabudowane, niezamieszkałe, przeznaczone dla prowadzenia gospodarki leśnej.

W grudniu w mieście przeprowadzono konsultacje społeczne. Wzięło w nich udział zaledwie 347 mieszkańców. Większość opowiedziała się za rozszerzeniem granic Włocławka. O wynikach konsultacji pisaliśmy tutaj: 

[ZT]37268[/ZT]

Konsultacje przeprowadzono już też na terenie gminy Włocławek. Wyniki są zupełnie inne niż w mieście. Ankiety wypełniło 749 mieszkańców. Aż 706 było przeciwko rozszerzeniu granic Włocławka. 

- Jestem zaskoczony, bo z tego nowego układu komunikacyjnego, który będziemy przecież realizować z budżetu miasta, mam nadzieję, że przy udziale zewnętrznego dofinansowania, w dużej części będą korzystać mieszkańcy gminy, de facto nic nie tracąc. Na tym terenie nie ma żadnych siedlisk ludzkich, nie daje on też wielkich przychodów budżetu do gminy 

- komentuje wiceprezydent Włocławka ds. inwestycji, Krzysztof Kukucki

W marcu włocławski ratusz planuje skierować do ministerstwa spraw wewnętrznych i administracji wniosek w sprawie rozszerzenia granic.

- Decyzja mieszkańców gminy nie zmienia naszych planów. W procedurze jest zapisane, że konsultacje muszą się odbyć, ale ich wynik nie jest wiążący - dodaje Kukucki. 

Tymczasem włocławski ratusz rozstrzygnął postępowanie ofertowe, którego przedmiotem jest sporządzenie dokumentacji geodezyjnej planowanej zmiany granic administracyjnych miasta Włocławek o teren części obrębu Potok gminy Włocławek. 

- Przedmiotowa dokumentacja powinna zawierać: opis przebiegu proponowanych granic Miasta Włocławek, obliczenie powierzchni działki wchodzącej częściowo w proponowane granice Miasta Włocławek i mapę do celów prawnych z proponowaną zmianą granic miasta Włocławek - wylicza ratusz. 

Na najbliższej sesji rady miasta  radni zajmą się uchwałą, na mocy której władze Włocławka będą mogły skierować do ministerstwa wniosek  sprawie rozszerzenia granic miasta.  

(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(78)

Dzięki;)Dzięki;)

59 54

Bardzo dobra postawa mieszkańców gminy, we Włocławku też ludzie nie chcą wycinki lasu na Południu a Kukucki opowiada farmazony , że włocławianie chcą poszerzenia granic. DZIĘKUJEMY ;);) 15:56, 14.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

455455

9 2

mów za siebie 13:41, 15.02.2020


MilikMilik

2 1

Tak dziekujemy mieszkańcom Gminy Włocławek. Chociaż Wam się udało choc z artykułu wynika Ze Pan Kukucki i tak zrobi co będzie chiał. Rośnie nam nowy dyktator. Na kogo My zagłosowaliśmy. 07:22, 17.02.2020


reo

Nie ma radyNie ma rady

66 18

Nie da rady panie Kukucki , trzeba będzie Czerwoną Zatokę wywłaszczyć i zrobić drogę do Michelina. Innego wyjścia nie ma. 16:10, 14.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

qw_qw_

18 7

Ale przecież tam też droga będzie szła przez las i znowu znajdą się jakieś marudy, wcale nie mam na myśli świń z Filtrowej. 17:05, 14.02.2020


małymały

37 1

odnośnie czerwonej zatoki- dlaczego nikt nie reaguje w urzędzie miasta na zagrodzone wejście do lasu przez mieszkańców ww zatoki. A co z nielegalnie powiększonych sobie działek, Czy tych ludzi nie obowiązuje prawo. 17:08, 14.02.2020


MirooMiroo

51 17

Kuku nie nadaje sie nawet by dzieci przez pasy przeprowadzać. Jak każdy socjalista zresztą. 16:21, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec MichelinMieszkaniec Michelin

43 22

Nie jestem zaskoczony. Sam głosowałem na NIE.
" Jestem zaskoczony, (...). Na tym terenie nie ma żadnych siedlisk ludzkich, nie daje on też wielkich przychodów budżetu do gminy ."-K.Kukucki
Owszem, na terenie włocławskiej gminy nie ma siedlisk, ale wzdłuż ul. Szyszkowej mieszkają ludzie. Nie chcemy ruchu przy lesie, to zielona enklawa, którą chcemy zachować.

"Decyzja mieszkańców gminy nie zmienia naszych planów. W procedurze jest zapisane, że konsultacje muszą się odbyć, ale ich wynik nie jest wiążący - dodaje Kukucki. " - A szkoda, miasto i gmina spełniło warunek prawny organizując konsultacje, ale głos mieszkańców się nie liczy.
Wstyd, że na etapie ogłoszenia konsultacji ratusz bardzo pobieżnie poinformował o ich przedmiocie. O proponowanym przebiegu nowych granic sam musiałem się dowiedzieć. Ratusz musi się jeszcze wiele nauczyć w kwestii konsultacji społecznych, by nie była to jedynie sztuka dla sztuki, bo prawo tak wymaga
16:22, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Secesja Secesja

43 15

Najtaniej i najkorzystniej dla wszystkich byłoby zrobić z Michelina osobną gminę. Tam mieszkają bogaci ludzie niech się gospodarują ,Te osiedla Mięlcin ,Michelin zostały przyłaczone w 1979 roku. Nic nie stoi na przeszkodzie aby odwrócić trzeba tylko zadzialać na poziomie ministerialnym. 16:41, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntyGlupotaAntyGlupota

33 18

Panie KK, jesli Pan mowisz o swoim zdziwieniu naprawde na powaznie, to znaczy, ze delikatnie mowiac, jestes Pan malo rozgarniety i nie nadajesz sie na zadne, powazne stanowisko..Chcecie odebrac innemu samorzadowi kawal ziemi, wyciac rosnacy tam las i puscic ruch samochodowy..I Ciebie gosciu dziwi, ze mieszkancy tej gminy zdecydowanie tego nie chca??No poprostu dno totalne..
Do redakcji..Naprawde powazna prosba..Nauczcie sie w koncu poprawnie pisac nazwe ulic, ktore maja w nazwie slowo ALEJA..ulica Aleja JP II, ulica Aleja F.Chopina..Do licha Aleja zawsze z wielkiej litery..? 16:48, 14.02.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Analfabeta?Analfabeta?

10 6

Jeżeli chcesz pouczać innych, to jednak zacznij od siebie. Bardzo przydatny w tej materii jest Słownik poprawnej polszczyzny. Ps. wystarczy napisać, że ktoś mieszka przy Alei Fr. Chopina. Zasady skrótów i semantyki - znajdziesz Gigancie Polonistyki w tym, w/w Słowniku. 17:47, 14.02.2020


AntyGlupotaAntyGlupota

1 10

Najgorzej, gdy ktos najlepiej odnajduje sie w roli przyslowiowych nozyc, bo taka ma spaczona mentalnosc..Nie zrozumiesz i tak, ale wyjasnie, ze chodzilo mi tylko o pelna nazwe danej drogi,ze slowem ulica wlacznie..A to, ze wystarczy napisac Aleja taka czy smaka tez wiem, tylko nie o to mi chodzilo..Nie spinaj sie wiec, bo Miodkiem czy Bralczykiem i tak nie bedziesz? 18:10, 14.02.2020


Dziękuję Anty... :-)Dziękuję Anty... :-)

5 2

do AntyGlupota18:10, 14.02.2020

- a raczej do proGłupota

Bywają tacy adwersarze, lub złodzieje słowa - jak ty, którzy złapani za rękę krzyczą: → ''to nie moja ręka''. ←
To - osierocony egzemplarzu człowieka - co tutaj nazywasz pełną nazwą arterii ulicznej, jest zwyczajnie --- TAUTOLOGIĄ ---, a po twojemu: ''masłem maślanym''. Nie mam jednak zamiaru cię przekonywać, bo szybciej nauczyłbym słonia tańczyć w balecie P. Czajkowskiego: ''Jezioro łabędzie''. Nie muszę i nie będę jednym z wymienionych osób - ponieważ wolę być sobą, ale wstydziłbym się ogromnie, gdybym był dyletantem w posługiwaniu się ojczystym językiem, poznawanym od urodzenia.
Język argotyczny, którym chcesz imponować w swoim responsie - wg mnie - daleki jest od kulturalnej, publicznej ekspozycji ludzkich myśli, jak napisałeś - ponieważ mam głębokie przekonanie, że nie znasz pewnej, bardzo mądrej sugestii posługiwania się mową (lub pismem) - ujętej w pewnym poemacie dygresyjnym. Dla ułatwienia; piszę o Beniowskim.
Masz kompleksy, co do autowartości, tak uważam, ponieważ; kto o sobie wie, co jest warta wiedza lub jakie są jej braki we własnej głowie - potrafi i ma odwagę przyznać się do popełnionego błędu.

Wszak: ''Errare humanum est'', jak sprecyzował swą, pewną myśl: Teognis.
Ja też zrobiłem error in persona, mniemając, że --- AntyGłupota --- nie jest purchawką czyli czymś, w środku pustym, lecz gejzerem intelektu. Niestety - to chyba zaledwie kapiszon.
I nie wpieniaj się. Znajduj radość w pięknie ojczystego słowa! ???



21:19, 14.02.2020


Obserwator MalyObserwator Maly

1 3

Kolego jesli juz pouczasz innych i chcesz uchodzic za oaze madrosci nawet jesli masz racje co do swoich wywodow tak na przyszlosc..jesli juz do kogos zwracasz sie bezposrednio to uzywaj formy grzecznosciowej "Ty" a nie ty..Przyznasz sie do bledu czy dla Ciebie to tez za duzo tak jak zarzucasz innym??Co za ludzie..byle tylko wykazac swoja pseudowyzszosc..zenada 23:08, 14.02.2020


Partia OszustówPartia Oszustów

30 21

Panie Tw Kukucki wygrała DEMOKRACJA! Rozumiem że dla lewicowca jest to ciężkie do zrozumienia... 16:58, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AutorAutor

40 9

Nie trzeba tego robić, tylko udrożnić ruch na Alei JPII. Zrobicie po dwa pasy w każdą stronę że zjazdami w uliczki boczne i wystarczy. A wycinka lasu nie ma jeszcze racji bytu, jak się potencjału tego co jest nie wykorzystało!!! 17:03, 14.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Az.Az.

10 7

Za Biedronką w stronę miasta nie ma miejsca na 2+2, czy choćby 2+1... a jak mają robić remont i zostawić jak jest to już niech nic nie robią 17:08, 14.02.2020


obywatelkaobywatelka

17 12

Ciekawi mnie, gdzie Ty dostrzegasz możliwość zrobienia drugich pasów poza oczywiście przejazdem przez las? Człowieku korek robi się w wąskim Michelinie, a nie w lesie. A tak na marginesie skoro mieszkańcom gminy tak bardzo ten pomysł nie pasuje to powinno się postawić rogatki na końcu miasta Włocławka i mieszkańców gminy nie przypuszczać przez Michelin. Boże co za naród malkontentów, skąd oni się biorą? Trudno się tutaj żyje. 17:16, 14.02.2020


FanFFanF

2 1

? 18:28, 14.02.2020


Zaskakujace?????Zaskakujace?????

23 14

A co zaskakujacego jest w tym, ze ktos nie chce oddac swojej wlasnosci. TAK WLASNOSCI. Czy ja moge przyjsc do pana Kukuckiego i powiedziec, ze chce "przejac" cos co do niego nalezy? I poinformowac go, ze tak wlasciwi to jego sprzeciw nie ma zadnego znaczenia? 17:10, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kruszyniokkruszyniok

28 11

A co na to radni gminy Włocławek i wójt ? Cicho siedzą od tylu miesięcy. Nie słyszałem odważnego głosu władz broniącego terytorium naszej gminy. Czekali aż mieszkańcy sami wezmą sprawy w swoje ręce i odważnie powiedzą nie ! 17:15, 14.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ulkaulka

15 0

Bo mają inne rzeczy na głowie. Teraz są bale i imprezy . 17:45, 14.02.2020


dktsdkts

24 5

Kukucki zdziwiony ? Ręce opadają na poziom tej władzy . Koncepcja goni koncepcję a nic z tego nie wychodzi. Zero myślenia z wyprzedzeniem 15-20 letnim jak to się dzieje w innych samorządach. 17:24, 14.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A jednak, przewidująA jednak, przewidują

11 0

Noooo, niezupełna prawda. Administracje cmentarzy w całym Kraju - we Włocławku, też - pobierają wpłaty z wyprzedzeniem i przewidywaniem dwudziestoletnim. ?? 17:53, 14.02.2020


Az.Az.

23 8

szczerze to spójrzcie na inne miasta, ktoś kto mówi że u nas są korki to chyba nigdy nie był w dużym mieście, w godzinach szczytu w Warszawie albo w Krakowie pokonanie 1km zajmuje ponad pół godziny a tu kilka księżniczek ma pretensje że są zatory tylko przez pewien czas w ciągu dnia, poza godzinami szczytu wygląda to jak strefa wykluczenia na Ukrainie, jak mają rozkopywać i zostawić tak jak jest teraz a przy okazji tworzyć znacznie dłuższe korki to już niech nic nie robią, tylko alternatywna droga ma sens, a że nikt jej nie chce to siadać z d.pami na rowerach i paszoł na ścieżkę przy -10 albo +30. 17:24, 14.02.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Z perspektywy...Z perspektywy...

6 11

Pomyśl logicznie nieudolny wzorcu Homo Sapiens. Uliczne korki samochodowe w wymienionych oraz innych, dużych miastach można z łatwością przłknąć z racji innych, znacząco lepszych uwarunkowań egzystencji! Infrastruktura szerokiego wachlarza usług, asortyment rodzajów zatrudnienia, honoraria indywidualnych usług i duże na nie zapotrzebowanie. I td., i td. Patrz życiowo poza horyzont, a nie tylko wg granic swej zagrody. ?? 18:02, 14.02.2020


ZakZak

2 11

ale to nie jest duże miasto ani Warszawa ani Kraków.....to mała dziura a korki jak w metropolii. 18:24, 14.02.2020


LolekTLolekT

4 3

No i co z tego. Czy to oznacza, że we Wloc. nie można nic zrobić by było lepiej? Ma być tak samo jak gdzie indziej? 18:31, 14.02.2020


Az.Az.

10 2

ja jestem jak najbardziej za utworzeniem drogi równoległej do jp2, gdzie ona będzie to już nie ja jestem od tego bo nie mam wiedzy na temat uwarunkowań czy stanie prawnym działek ale uważam że przebudowa JEDYNEJ ulicy łączącej miasto z michelinem i wioskami na południe od włocławka jest bez sensu zwłaszcza że nie przyniesie poprawy skoro najgorzej sytuacja wygląda na odcinku letnia-smocza a tam nie ma miejsca nawet na 2+1 chyba że właścicieli domków się przynajmniej częściowo wywłaszczy (wątpię w to) 19:00, 14.02.2020


Az.Az.

14 1

przy okazji na okrzei przy włocławii znowu zaczynają się robić koleiny ciekawe gdzie jeszcze......... 17:31, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gitesgites

24 17

Brawo mieszkańcy gminy. Myśleli że cichutko się dogadają i temat załatwią a tu mieszkańcy się skrzyknęli i klops. Zobaczymy co teraz zrobią. 17:34, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Drodzy Państwo Drodzy Państwo

24 12

Mimo wszystko wyraże przekonanie , że Pan Krzysztof Kukucki okaże się człowiekiem honorowym i wobec ewidentnej bezsilności względem zaistniałych faktów złoży dymisję z funkcji zastępcy prezydenta Włocławka. 17:57, 14.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Już to widać ...Już to widać ...

7 0

??????? 18:06, 14.02.2020


MilikMilik

1 1

Dziekujemy mieszkańcom Gminy Włocławek. Chociaż Wam się udało choc z artykułu wynika Ze Pan Kukucki i tak zrobi co będzie chiał. Rośnie nam nowy dyktator. Na kogo My zagłosowaliśmy. Panu Kukuckiemu Mówimy NIE, NIE, NIE. Myśle ze rośnie polityk gorszy od Wojtkowskiego. 07:27, 17.02.2020


TrybikTrybik

20 7

W gminie nie mieli odwagi zaprotestować. Ludzie zrobili to za nich. Po co oni tam siedzą? 18:28, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KATKAT

25 13

Nie rozumiem. Wszyscy chcemy, żeby nie było korków, żeby miasto się rozwijało, żeby ludzie z niego nie uciekali, a jak chcą coś zrobić, to wszyscy krzyczą nie! i chcą mieszkać w lesie, jak na wiosce i żeby ruchu samochodów nie było. Zecydujcie się: duże nowoczesne miasto czy obsr........ dziura, w której nic nie ma? Nie lubię KK ale gościu, róbcie swoje! Budujcie! Przecież to miasto ma trzy ulice, a bez godzin szczytu przejechać trudno. 18:29, 14.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

qw_qw_

11 7

Powiedz to dziadkom z Szyszkowej, tylko osobiście, bo pewnie nawet nie czytają bo nie umieją obsługiwać komputera. 18:56, 14.02.2020


Młody PracującyMłody Pracujący

7 2

Najbardziej boli właśnie ta idiotyczna mentalność sporej części mieszkańców. Najgorszy sort mieszkańca - jest źle to narzeka, że nic nie się dzieje ku lepszemu; zaczyna się coś dziać, jest temu przeciwny, albo w ogóle się nie angażuje. Niech ludzie w końcu włączą myślenie to będzie lepiej. 21:55, 14.02.2020


deepdeep

16 9

Kukucki dostanie zrype od szefa. 18:31, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HgfHgf

19 4

Coś mnie się wydaje ze komuś kasa koło nosa przejdzie 18:47, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pedro!Pedro!

19 12

Nic nie robią-źle,chcą zrobić-źle,jednak Włocławek i okolice to stan umysłu,tak jak Rosja i PiSdzielce 18:54, 14.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AdamskiAdamski

8 10

PISdzielcem to jesteś TY idioto !!!!!!!!!!!!!!!! 20:32, 14.02.2020


Malkontent? :) Malkontent? :)

2 2

Oooouuu... Ale ''mocny'' argument w dyskusji.
-------
Pewien gospodarz otrzymał dużą kwotę kredytu pieniężnego z banku, aby wybudować elegancki domek rodzinny.
Rządził, dzielił, tworzył, inwestował i... wybudował za równowartość tej kwoty; → psią budę.
Nooooo...: ''Nic nie robiłby - to źle! Wybudował psią budę za pieniądze na domek - też źle"
Też w takiej sytuacji napisałbyś: '' stan umysłu, albo: włocławianie to malkontenci''?
Nie chodzi o to, aby w ogóle cokolwiek robić, ale o to, aby ROBIĆ ROZSĄDNIE I W GRANICACH RACJONALNYCH UWARUNKOWAŃ INWESTYCYJNYCH oraz analizy potrzeb.
-----------
RATIONAL INVESTMENT ONLY 21:37, 14.02.2020


lollol

19 10

Jak tak się czyta komentarze, to aż trudno uwierzyć ile jest guuupich ludzi. Nie zagłosował bym nigdy na postkomunistów, ale panie QQ, do dzieła i proszę się nie przejmować tym pospólstwem. 18:58, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oko za okooko za oko

18 8

Należy pilnie przeprowadzić konsultacje, czy należy zatrudniać mieszkańców gminy Włocławek w mieście Włocławek. 18:59, 14.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

avilowiecavilowiec

6 0

Zwłaszcza w Anwilu i na jego terenie takie konsultacje by się przydały... 10:43, 15.02.2020


zaikzaik

1 0

tak tylko protesty i sprzeciwy ale......jak stoja w korku adac do Michelina to nerwy kazdy by chcial mieszkac z daleka od ulicy gwaru. ale ....samochodem podjechac pod sam dom albo klatke schodowa ,trzeba szukac rozwiazan a nie tylko sie sprzeciwiac 09:47, 16.02.2020


lollol

18 8

Mam propozycję, aby na J.P II postawić szlaban i pobierać od buuuuraków opłatę za przejazd. 19:06, 14.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

qw_qw_

9 3

Na Zawiślu też : p 19:13, 14.02.2020


burakburak

3 3

i vice versa 14:22, 15.02.2020


Do KruszyniakaDo Kruszyniaka

14 1

Może byś sobie jeździł do Włocławka przez Kowal to by nie było w Michelin korków i niech sobie las rośnie. 20:34, 14.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

i OKi OK

10 1

Największą zadymę robią mają pretensje mają osoby , które Włocławek traktują jedynie jako miejsce pracy i trampolinę do karierya resztę mają w d . 20:47, 14.02.2020


piachypiachy

12 6

Własnym oczom nie wierzę, jak ciasny umysł można posiadać i być krótkowzrocznym. Miasto chce wybudować alternatywną drogę do Michelina, bo aktualne jest od strony centrum i dzielnicy Południe jedna ( j e d n a ), a mieszkańcy, ba, mieszkańcy samego Michelina skaczą pod niebiosa, że mieszkańcy gminy - oddalonych o wiele nawet kilometrów blokują budowę dla mieszkańców Michelina drogi tak bardzo potrzebnej im samym. Ja mieszkam daleko od rzeczonego Michelina i bardzo, bardzo rzadko muszę przyjrzeć przez Aleję JP2, więc mam głęboko to czy tą drugą drogę otrzymacie. I gest posłanki L wam. 21:04, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbychuZbychu

17 1

Co to za ciągłe pier***enie o michelinie, codziennie zawiśle stoi na moście w korku i nikt nawet nie pomyśli o prawo skręcie z mostu, a tu chcą hektary od gmin przejmować i lasy wycinać. Idźcie zobaczyć jak wygląda tor z przeszkodami na Lipowskiej nygusy! 21:17, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DevvvDevvv

9 7

Kuku zdziwiony ? Bardzo dobrze nie zasłynął tym pomysłem... 21:59, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

3 5

Budować drugą jezdnie Alei Jana Pawła II, pod którą jest wybudowana infrastruktura, kanalizacja deszczowa i ta ulica będzie jako ulica zbiorcza dla Michelina i Mielęcina. 22:55, 14.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

był czasbył czas

3 1

Trzeba było budować tę drogę zamiast ganiać do Lucjana na spotkanka towarzyskie przy lampce dobrego alkoholu (są zdjęcia). Było kilkanaście lat czasu aby to uczynić. 23:25, 14.02.2020


Egzekutor Egzekutor

10 4

A więc stało się Wojtkoś jest bardzo smutny no bo 180hektarów poszło mu koło nosa jaka miała by być ta droga chyba lotnisko a może smaczny kąsek dla deweloperów a przy tym można by coś uscknąć na swoje konto ,ciekawe kto maczał w tym paluchy sprawa dla CBA ciekawe czy już dzielili skure na niedźwiedziu a on czmych do lasu zobaczymy kto będzie poturbowany że sprawy nie załatwił Wojtkoś chciałeś za darmo 180 hektarków przytulić ,buduj drogę przez osiedle Komuchów . 23:45, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyqwerty

13 3

Powiem tak rzadko korzystam z tej drogi ale to, że chcą wybudować alternatywną kosztem nie wielkiej ilości lasu to nic strasznego, chciałbym aby również zrobiono prawo skrętu na moście i ul. Lipnowską bo tam jest tragedia. Nie umiem zrozumieć tych komentarzy dotyczących przejmowania granicy, w takim razie mieszkańcy michelina niech sobie jeżdżą dalej w korkach i wszyscy bądźcie zadowoleni. Należy pamiętać, że jeśli infrastruktura miast się nie rozwija to miasto również. 08:37, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Należy ...albo nie. Należy ...albo nie.

1 0

--- Należy pamiętać, że gdy intelekt człowieka się rozwija - to ów homo sapiens pisze elegancko i jak należy z poszanowaniem zasad ojczystego języka.
Po lekturze twego komentarza - z łatwością można wiedzieć, jak głęboko przeanalizowałeś problem!? 19:54, 15.02.2020


MonroeMonroe

7 5

I znowu myślą tylko o ludziach.
Jestem pewna, że w tym lesie mieszka mnóstwo istot, którym wcale nie uśmiecha się przeprowadzka. Znowu. Bo ciągle chcą coś wycinać, budować i zmniejszać powierzchnię lasów. Tak strasznie przykro się o tym czyta. :(
11:34, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LeonLeon

10 3

Budowano Planty- było źle i protesty. Budowano Obwodową- było źle i protesty... I co? Inwestycje powstały. Nie poprawiło to sprawności przemieszczania? Lepiej protestować i się na nic nie zgadzać. 12:06, 15.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RoninRonin

5 2

Nie tłumacz im kolego. Miasto powinno robić swoje , a nie ciągle pytać ludzi. Tak nigdy do niczego nie dojdziemy. Przecież to ludzie wybrali tą władzę. Niech ta władza robi wszystko dla rozwoju miasta. 12:10, 15.02.2020


ApatrzApatrz

3 1

do Ronin12:10, 15.02.2020

Do czego Włocławek doszedł - to się widzi! Szczególnie w centrum miasta!
Może właśnie, należało pytać i słuchać propozycji ludzi, to przy mniejszych wydatkach byłoby więcej zmian? 19:51, 15.02.2020


ManiekkManiekk

2 2

To tak jak Makronowi żaden Francuz nie podskoczy.Łubu dudu i po temacie. 12:35, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

witz2 witz2

7 3

Nie wiem, czym kierowano się głosując przeciwko (tak naprawdę) przeciwko budowie alternatywnego połączenia z Michelinem. Tereny te są już w jakiś sposób zagospodarowane i trudno znaleźć rozwiązanie, które by wszystkim odpowiadało. Podobnie jest z dokończeniem trasy Królowej Jadwigi.
Zawsze byli niezadowoleni.
Zgadzam się, że nie można pogarszać warunków zamieszkiwania, ale jak słyszę, że przebieg drogi ma być w odległości 70 - 100 metrów od domów, to proponuję, żeby ci ludzie poszli pomieszkać przy trasie przez Włocławek, na odcinku od ronda przy McDonald do ul. Wroniej. Tam samochody - jak mówią niektórzy - przejeżdżają ludziom przez pokój, między fotelem, a telewizorem.
Tam nikomu nie może przeszkadzać hałas ani zanieczyszczenie powietrza.
Podobnie na Zazamczu - pomiędzy torami kolejowymi, a "jedynką".
Niestety, czasem trzeba z czegoś zrezygnować, żeby osiągnąć inny cel. Teraz niech mieszkańcy walczący o udogodnienie połączenia do Michelina, zaproponują rozwiązanie, które nikomu nie będzie przeszkadzało. Jeżeli takiego nie ma, to należy zamknąć temat i cieszyć się z tego, co jest.
Wieszanie psów na Kukuckim jest w tym temacie niestosowne, bo wątpię, żeby ktoś wymyślił coś mądrzejszego. Może Pan radny Dębczyński ma jakiegoś asa w rękawie. Jeżeli tak, to niech wypowie się, którędy może przebiegać ta droga, ale tak, żeby nie było protestów.
Propozycja dodatkowych pasów ruchu też nie jest dobrym rozwiązaniem. To tylko odcinek od Falbanki, do końca lasu. Dalej są już po obu stronach zabudowania.
Życzę owocnego, konstruktywnego rozmyślania, a nie tylko ubliżania władzom miasta. 14:01, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

to nie witz, lecz zwto nie witz, lecz zw

2 0

Cytuję: ''Niestety, czasem trzeba z czegoś zrezygnować, żeby osiągnąć inny cel''.
-------
Szkoda, że to ty nie rezygnujesz z czegoś. Jakże łatwo być - mundrym- , ale cudzym kosztem, na cudzy rachunek. I to na rachunek ludzkiego zdrowia!
Taki jesteś mądry, a nie wiesz, że krytyka decyzji Władz jest NIEZBYWALNYM PRAWEM OBYWATELI, gdy owe decyzje Władz (nie tylko samorządowych) są kontrowersyjne?!
Język polski ma ogromną ilość synonimów i człek wykształcony (jesteś takim?) z łatwością dobierze odpowiednie słowo, zamiast zdecydowanie przesadnego słowa: --- ... ubliżanie ---.

Ponieważ - podejrzewam - nie czytasz zbyt wiele książek, to podsuwam ci zestaw bardziej uprzejmych synonimicznych słów:
Niechętny, uprzedzony, nieżyczliwy, krytyczny, polemiczny, protekcjonalny, krytykancki, naganny, demaskatorski, protestacyjny i td. i tp. Chyba wystarczy.

19:47, 15.02.2020


witz2witz2

9 2

Mam jeszcze jedno rozwiązanie. Przywrócić "wąskotorówkę". Rozwiąże to problem korków na drodze.
Zwiększy również atrakcyjność przejazdów. Pamiętam - bardzo fajny środek transportu. 14:09, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JurekJurek

8 0

Dla Kukuckiego nawet zamknięcie tamy dla ruchu to nie problem. Już widzę jak wszyscy co codziennie jeżdżą z za Wisły stoją rano w korku po Bogucin. A po południu cała Brzeska i wszystkie boczne to będzie jeden wielki korek... 14:39, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fan POFan PO

5 4

Nie dziwię się mieszkańcom, że głosują przeciwko (tak naprawdę) przeciwko budowie alternatywnego połączenia z Michelinem, bo nie można pogarszać warunków zamieszkiwania, gdyż jak się okazało przebieg drogi ma być w odległości 70 - 100 metrów od domów mieszkalnych. 19:00, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Oddech - raz!Oddech - raz!

2 2

Ja też nie! Przy takiej ilości samochodów, jakie tam będą przejeżdżać KAŻDEGO DNIA - jaka będzie tam czystość powietrza? Nawet jeżeli będzie do zaakceptowania wg norm, to jaki będzie skutek oddychania z dodatkiem spalin samochodowych np.: przez 30 lat życia?! 19:31, 15.02.2020


GruuGruu

4 0

Panie Kuku jak to powiedziała pewna posłanka z Włocławka ,,musimy anulować głosowanie bo przegramy" :D
Patrzcie na kogo głosujecie hehe 19:31, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

michelinmichelin

0 2

Ludzie, wieszacie psy na ludziach za to że mieszkają na Michelinie, ale pamiętajcie że oprócz bogatych i ważnych mieszkają normalni, szarzy mieszkańcy tego miasta.
I żeby dogryźć mieszkańcom Michelina jesteście gotowi wyciąć 180ha lasów , jednocześnie broniąc wycinki kilkudziesięciu drzew przy Ogniowej (co już jest barbarzyństwem, a co to mówiąc o tylu hektarach). Litości skąd tyle jadu ... 23:09, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

michelinmichelin

5 1

A te wszystkie budowy ulic na Michelinie to jakaś kompletna pomyłka. Ulica Brzezinowa kończy się na domku jednorodzinnym na Mielęcińskiej , a ze skrętem w Mielęcińską mają problem auta osobowe, dlatego ulica ze miliony jest prawie przez mieszkańców nie wykorzystywana.
Ulica Zachodnia podobnie, kończy się na ul. Liściastej , a ze skrętem mają problem auta dostwcze. Wyjazd z ulic bocznych to loteria , bo z ulic takich jak Łosia, żywiczna czy Koralowa nic nie widać. Znów wydano miliony a droga bezużyteczna i wielokrotnie rozcinana pod różne naprawy ... ktoś przytulił mnóstwo pieniędzy ale to ciągłe mało ... 23:19, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

axiaxi

4 1

Po kiego grzyba te konsultacje jak i tak zrobią jak zechcą 17:56, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oo7oo7

2 1

nie chcą to niech tak zostanie i po problemie. 06:10, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MilikMilik

3 1

Tak dziekujemy mieszkańcom Gminy Włocławek. Chociaż Wam się udało choc z artykułu wynika Ze Pan Kukucki i tak zrobi co będzie chiał. Rośnie nam nowy dyktator. Na kogo My zagłosowaliśmy. 07:30, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WieelWieel

0 0

Korek to się robi przez to cholerne mini rondko przy biedronce .Nie trzeba żadnych lasów wycinać 23:11, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%