Zamknij

Ten znak miał pomóc, a wprowadził chaos na skrzyżowaniu? Kierowcy wieszają psy na urzędnikach

10:00, 21.02.2020 N.S. Aktualizacja: 20:16, 21.02.2020
Skomentuj Kierowcy zwracają uwagę, że znak wyświetlający zielony komunikat, kiedy sygnalizator nadaje światło czerwone, może wprowadzać w błąd. Fot. Natalia Seklecka Kierowcy zwracają uwagę, że znak wyświetlający zielony komunikat, kiedy sygnalizator nadaje światło czerwone, może wprowadzać w błąd. Fot. Natalia Seklecka

Portal

ddwloclawek.pl

Napisał o tym

pierwszy

Włocławscy kierowcy narzekają na „felerny pomiar prędkości” na ul. Kruszyńskiej. Ich zdaniem tablice wskazujące, czy jedziemy za szybko, czy przepisowo, przyniosły efekt odwrotny od zamierzonego – zamiast poprawić bezpieczeństwo wprowadziły na skrzyżowaniu chaos.

Tablice mierzące prędkość pojazdów jadących ul. Kruszyńską zostały zamontowane na sygnalizatorach świetlnych przy skrzyżowaniu z ul. Zbiegniewskiej pod koniec 2019 roku. Miały poprawić bezpieczeństwo, sygnalizując kierowcom, kiedy przekraczają dozwoloną prędkość. Po dwóch miesiącach funkcjonowania tego rozwiązania kierowcy zaczęli je jednak mocno krytykować.

- Proszę o nagłośnienie sprawy i interwencję dotyczącą felernego pomiaru prędkości w formie buźki czerwonej i zielonej. Ta sygnalizacja nie pomaga, a jedynie stwarza poważne zagrożenie, czego sama doświadczyłam w zeszły czwartek o 15:20. Kierowca miał czerwone światło, ale najwidoczniej zapalił się zielony pomiar prędkości i odczytał to jako zmianę światła, czego efektem było silne hamowanie tuż przed moim autem. Cudem wyszliśmy z tego bez szwanku. Takie sytuacje są tam nagminne. Te tablice powinny stamtąd być pilnie usunięte! Ten kto to wymyślił, swarzył ogromne niebezpieczeństwo! Mruga sobie raz zielone, raz czerwone, a kierowcy błędnie to interpretują. Oby nie doszło do tragedii...

– napisała nasza Czytelniczka na platformie Alert 24.

[ZT]36921[/ZT]

Dyskusja na temat sygnalizatorów rozgorzała także na jednej z facebookowych grup prowadzonych przez włocławian.

- GRATULACJE dla pomysłodawcy... wywalenia pieniędzy na... STWORZENIE MIEJSCA SZCZEGÓLNIE NIEBEZPIECZNEGO. Dlaczego,spytacie?? To teraz rzeczywistość i prawda "praktyczna". (…) W ubiegłym tygodniu zauważona sytuacja: kierunek jazdy centrum miasta. Oba sygnalizatory aż rażą czerwonym kolorem. Za to "miernik i wskaźnik" prędkości wskazywał dozwoloną prędkość, bo świecił na... zielono. Co zrobił kierowca auta?? Nawet nie dotknął pedału hamulca, przejechał na świetle...

– czytamy w poście rozpoczynającym dyskusję. Jego autor również prosi o jak najszybsze usunięcie znaku mierzącego prędkość.

Podobne sygnały dotarły już do urzędników. Wydział Dróg, Transportu Zbiorowego i Energii rozważa zmianę lokalizacji znaku.

- Czekamy na stanowisko i deklarację ze strony Generalnej Inspekcji Transportu Drogowego, czy w tym miejscu zostanie zainstalowany fotoradar. Jeśli dostaniemy taką informację, zmienimy lokalizację znaku na inną. Jeśli nie będzie fotoradaru, lokalizacja znaku i tak się zmieni, ale nie będziemy tego uzależniali od czasu, w którym GITD będzie montować fotoradar. Nie wiemy jeszcze, jaka będzie nowa lokalizacja znaku. Być może mieszkańcy zasugerują nam, gdzie byłoby to bardziej przydatne

– mówi Paweł Żyżelewicz, dyrektor Wydziału Dróg, Transportu Zbiorowego i Energii. Podkreśla jednak, że zgodnie z przepisami ruchu drogowego nadrzędne znaczenie ma sygnalizacja świetlna i to do jej wskazań powinni stosować się kierowcy.

[ALERT]1582275655379[/ALERT]

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(97)

stanisławstanisław

100 12

Fakt myli, i jak jedzie kilka samochodów obok siebie nie wiadomo kogo dotyczy pomiar. 10:11, 21.02.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

KierowczyniKierowczyni

21 36

No, to nie wybieraj się samochodem na tak ruchliwe jezdnie. Używaj samochodu tylko na pustyniach. Nie ma tam tabunów pojazdów. Nie ma mylących i mylonych znaków oraz świateł drogowych. No i wypadki zdarzają się wyjątkowo rzadko! Szerokich piasków. ? ? ? 11:08, 21.02.2020


KierowcaKierowca

26 8

Masz tylko wiedzieć, że czerwony nie dotyczy ciebie. Ale do tego trzeba ogarnąć swój własny prędkościomierz. Ci co wiedzą z jaką prędkością jadą nie mają problemu. Ani z tablicą ani z sygnalizacją. 11:16, 21.02.2020


logicznielogicznie

9 4

STASIU TO DOTYCZY CIEBIE ! ! ! 12:52, 21.02.2020


furmanfurman

3 0

zmień pojazd, koń będzie wiedział "kogo dotyczy pomiar" 15:05, 23.02.2020


reo

AntybushAntybush

42 14

Podobają mi się te urzędnicze problemy niespotykane nigdzie indziej. Fotoradar bystrzaki również powoduje zagrożenie. Lepiej w to miejsce umieścić odcinkowy pomiar prędkości. 10:11, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CZERWONECZERWONE

51 7

paweł rusz dupsko nie zwalaj decyzji na innych trochę pomyślunku czy ty w domu tez taki kretyn..... 10:12, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zielone  Zielone

3 0

Spokojnie ziomuś, będziesz się sapał jak ktoś zginie z Twojej rodziny bo szarpnie tamtędy 100 km/h i nie zauważy Twojej żony, mamy, brata wyjeżdżających z bocznych ulic. Będziesz wtedy szukał winnego i rozwiązań. 09:37, 22.02.2020


FifiFifi

16 44

Jak ktoś jest *%#)!& to może się myli. Moze oani redaktor się pomyliła i dlatego ten bezsensowny artykuł powstal? 10:13, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApolloApollo

71 18

Wszystko czego się dotkną ci nieudacznicy ( urzędnicy ) tak działa, to urzędnicy są największym problemem i zagrożeniem, pogonić to "towarzystwo" 10:22, 21.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZmianaZmiana

13 17

Rozumiem, że chętnie zajmiesz ich, urzędników miejsce, boć przecież znasz się ze wszech miar lepiej ...na wszystkim. ? ? ? 11:13, 21.02.2020


Tomek27Tomek27

0 0

Wystarczy jedna ogarnięta osoba na stanowisku kierowniczym. 00:16, 25.02.2020


JodełJodeł

85 47

To tylko utwierdza mnie w przekonaniu,że nie każdy powinien mieć prawo jazdy... Skoro ludzie mylą sygnalizator od ,,buźki" i oskarżają o to urzędników bo buźka była zielona buahah.Co za tę.py naród? 10:23, 21.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do talenciarzy...Do talenciarzy...

26 12

I ja się z twoim punktemwidzenia całkowicie zgadzam! W innych miastach, gdzie bywałem, te mordki funkcjnują i jakoś nikt niczego nie myli!!
Ale sądzę także, iż powinien być na wielu włocławskich ulicach (szczególnie przed "zebram") tablicowy przekaz dla niemałej grupy kierowców ( nie tylko włocławskich) o takiej treści: "WŁĄCZ MYŚLENIE W CZASIE JAZDY. NIKT INNY ZA CIEBIE MYŚLEĆ NIE BĘDZIE".
A już to, żeby za swoją nieudolnośćcią szoferską, winić urzędników
magistratu - jasno określa "talent" kierowców. 11:30, 21.02.2020


taaataaa

7 10

bo w innych miastach te buźki nie są przy sygnalizatorach 15:28, 21.02.2020


bb

0 5

sam jesteś tępy bu cu ruski czy niemiecki 14:19, 22.02.2020


Mit Mit

85 12

Mam wrażenie że 3/4 kierowców jest po prostu niedorozwinięta. Na każdym skrzyżowaniu nagminnie przejeżdżają na czerwonym świetle, jak by mogli to by na zakupy wjeżdżali do sklepów samochodami, bo ma samochód za 100k i się nie chce swojego tłustego zada ruszyć dalej niż 20m. Już nie wspomnę o chamstwu i upośledzeniu parkując na miejscach dla inwalidów. Telefony.......,brak umiejętności wyprzedzania. 10:25, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

111111

33 4

Całkowicie się zgadzam, jeździ po prostu takie buractwo 10:30, 21.02.2020


MirooMiroo

23 15

Być może to dobry czas by zastanowić sie nad wprowadzeniem "kary śmierci" dla urzędników za sabotaż gospodarczy kraju, miasta i niegospodarne rozporządzenie mieniem publicznym 10:29, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EmerytEmeryt

2 1

Masz rację , PiS do odstrzału !!!!!!!!! w trybie natychmiastowym !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 22:58, 22.02.2020


logikalogika

51 13

Takie sygnalizatory powinny być umieszczone przy szkołach a nie na sygnalizacji świetlnej tym bardziej na skrzyżowaniach! 10:33, 21.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AksjologAksjolog

13 8

Ty, logik! Dla niektórych orłów szos przy ich domowych, mieszkaniowych drzwiach powinien być zamontowany sygnalizator z napisem: "Kierowco! Uważaj na drodze. Daj innym żyć". 11:39, 21.02.2020


bez pra..wkabez pra..wka

8 2

no chyba przed skrzyżowaniem tez trzeba zwolnić, 13:40, 21.02.2020


logikalogika

7 1

W trójmieście takie pomiary umieszcza się przy szkołach albo przejściach dla pieszych gdzie nie ma sygnalizacji. Nie są one umieszczane wraz z sygnalizacją więc nie wprowadzają w błąd ale Włocławek widocznie ma inne standardy... :)
18:42, 21.02.2020


wekkwekk

38 6

wszyscy w góre w patrzenie zamiast przed siebie 10:49, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KierowcKierowc

11 5

Po co w górę patrzą? Prędkościomierz s aucie masz to kontroluj swoją prędkość. 12:12, 21.02.2020


Za szybkie rondoZa szybkie rondo

17 13

jana pawła rondo przy biedronce w Michelinie proponuje.Sami szaleńcy tam jeżdżą w godzinach szczytu 10:52, 21.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SzaleniecSzaleniec

13 1

W godzinach szczytu na odcinku od falbanki do biedronki nie da się przekroczyć 30km/h więc nie wiem gdzie są Ci szaleńcy jadący z zawrotną prędkością na rondzie przy biedronce. 12:27, 21.02.2020


DuchuDuchu

5 0

No tak na tym rondzie faktycznie w szczycie dochodzi do tego, że wielu "szalonych" dojeżdża do ronda i się zatrzymuje i patrzą czy jest na rondzie jakiekolwiek auto. Jak zerknie i dostrzeże jakiś ruch to zatrzymuje się i stoi i? I patrzy i patrzy i stoi. A za nim powstaje korek. I tacy "szaleni" później wypisują tu, że rondo jest be i powoduje korki! Zjeździłem całą Europę i wszędzie ronda pomagają w bezpieczeństwie, a u nas wielu się źle o tym rozwiązaniu wypowiada. Ale to co pisze jakiś internauta wyżej, że jak by mógł nie jeden to do sklepu by wjechał(fakt parkowanie jak najbliżej drzwi marketów) czy zajmowanie miejsc dla inwalidów jest to wszystko na porządku dziennym. Ile było tu na skrzyżowaniu przed powstaniem ronda wypadków także śmiertelnych już nikt nie pamięta? Ale mimo wszystko wszystkim, życzę spokoju na drodze i nogę z gazu. 21:52, 21.02.2020


Rondko LRondko L

0 0

Przśmiewczo napisałem o tym pseudorondku zabawkowym i prędkościach tam osiąganych.To jest przyczyna korków i tyle w temacie. Za tym pseudorondkiem ruch normalnie sie odbywa 10:37, 22.02.2020


kierowniktegoburdelukierowniktegoburdelu

32 9

Nikomu to oznaczenie prędkości nie potrzebne,lepiej było wziąć się za niedziałające czujniki,na skrzyżowaniach,kamerka jak byk wycelowana w stojący samochód,żywej duszy na skrzyżowaniu a i tak czeka się 2 minuty na zapalenie zielonego światła. 10:52, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Powoili, powoli...Powoili, powoli...

8 11

A gdzie ci się tak śpieszy? Na cmentarz? Ksiądz poczeka. Grabarz - też! ??? 11:44, 21.02.2020


klient sklepuklient sklepu

19 4

Nie wiem (ale się dowiem) jaka firma wykonuje remont elewacji na ul.Dziewińskiej chyba nr 17,(ciąg sklepów piekarnia,spożywczy,mięsny),panowie (przynajmniej niektórzy)tak pijani,że sikają na elewację ,której część wykonali wcześniej a obok na tyłach budynku stoi podstawiony toi toi,wiem ,ze dzisiaj dość mocno wieje,ale jak ktoś nie potrafi utrzymać sie na nogach,to może powinien o jedną setkę wypić mniej,skoro już musi pić w pracy.Dla zainteresowanego właściciela firmy udostępnię filmik z zachowaniem jego pracownika. 11:00, 21.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JoJo

2 9

Ty je...ny konfidencie 16:50, 21.02.2020


ZainteresowanyZainteresowany

0 0

Czy mógłbym prosić o link? 11:43, 23.02.2020


KierowcaKierowca

36 24

Jak ktoś ma taki problem z odróżnieniem sygnalizacji od tablicy to chyba w ogóle nie powinien jeździć. Jak na jednym słupie macie 3 sygnalizatory świetlne dla różnych kierunków to ogarniacie czy też się domagacie demontażu? 11:10, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

19601960

19 10

Dokładnie tak.
Brawo. 11:27, 21.02.2020


!!!!!!!!!!!!

35 11

Wyswietlacz pomiaru predkosci nie powinien zmieniac kolorów. A już napewno nie na czerwony czy zielony. Jezeli juz musi być to niech swieci caly czas na żółto. 11:17, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DaltonistaDaltonista

9 7

To można pomylić z trzecim kolorem sygnalizacji. I znów bydzieproblem Przecież - dla takich "bystrzaków" za kierownicą jest do wyboru cała gama (paleta) barw do wyboru. A kto zresztą daltoniście zabroni? ?? 12:24, 21.02.2020


kierowcakierowca

31 13

Dwa razy zauważyłem przejechanie dwóch samochodów na czerwonym światle w tym miejscu.
W jednym przypadku kierowca wyjeżdżający z ulicy Filtrowej musiał ostro hamować aby nie doprowadzić do tragedii.
Powinno się natychmiast zlikwidować te radary z buźkami aby nie stała się tragedia.

11:27, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zabierać!Zabierać!

10 9

Raczej zabrać nieudacznikom prawa jazdy, jak to za mniejszej rangi przewinienia robią to za Odrą. 11:48, 21.02.2020


tyśąctyśąc

20 14

Dopiero teraz mi mówicie, że to jakiś jakiś pomiar prędkości?! Mam wadę wzroku -5, nie noszę okularów i już z 10 razy się pomyliłem! Jak widzę czerwoną plamę to hamuję, a jak zieloną to jadę. 11:27, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CerazyCerazy

44 5

Buźki z pomiarem są w wielu miastach, ale nikt nie wpadł na pomysł, aby zrobić je razem z sygnalizatorami. 11:28, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

slawekslawek

51 2

Sygnalizacja prędkości powinna być zainstalowana kilkadziesiąt metrów przed sygnalizacją świetlną
wtedy by to miało sens i byłoby bezpiecznie
11:28, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

26 35

Jak ktoś nie umie rozróżnić zielonej uśmiechniętej buźki od zielonego sygnału to jest po prostu umysłowo upośledzony i nie powinien mieć kwitów :) jak słyszę, że to stwarza zagrożenie dla kierowców to pokazuje ilu się nie nadaje. Kierowcy buraki a wine zwalają na urzędników hahah 11:29, 21.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KIEROWCAKIEROWCA

15 3

Buraki na takich skrzyżowaniach okreznych jak przy Młynie potrafią przejechać na czerwonym bo sygnalizacja dalej świeci na zielono chociaż oni mają czerwone to o czym tu gadać. WINA TUSKA haha 11:36, 21.02.2020


kierownicakierownica

4 0

jeżdża bez okularów z wada wzroku 22:29, 21.02.2020


19601960

29 14

Jak się jedzie z prędkością obowiązującą w mieście to zdąży się zauważyć i odróżnić sygnalizator od buźki czerwonej bądź zielonej.
Ale akurat w tym miejscu przeważnie zapier.....ją i ci maja problem.

11:30, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wiktor1Wiktor1

31 9

Wielu kierowców ten znak denerwuje gdyż uświadamia im, że jadą za szybko i wzywa ich aby zwolnili. 11:34, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

24 6

Czy moglibyście wyjaśnić ten pierwszy list? Gość pisze, że kierowca miał czerwone, ale zapalił mu się zielony pomiar więc pomyślał, że ma zmianę świateł i zaczął hamować? Na czerwone światło nie hamował, a na zieloną buźkę zaczął?

A po drugie po chu.. się trzymasz na zderzaku, że gwałtowne hamowanie cię zaskakuje? A gdyby tam przechodziła rodzina jeży? 11:35, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

blueblue

11 2

każdy kto przeczytał ze zrozumieniem, wiedział natychmiast jakie bzdury wynikają z słów Czytelniczki. Szkoda tylko, że redakcja publikując te słowa nie zwróciła na to uwagi. Większość z nas potrafi pisać i czytać, ale rozumienie i umiejętność wyrażania myśli to już trudniejsza sprawa. Kierowcy, którzy jadą w tym miejscu przepisowo nie mają problemu z poprawnym reagowaniem na sygnalizację.
11:50, 21.02.2020


janek1janek1

11 13

to nie to coś co zostało zamontowane nie jest przyczyna przejeżdżania na czerwonym swietle , tam takie sytuacje są nagminne i były zanim to cos zawisło ,zastanawiam się czemu i komu ma to służyć ale na pewno nie poprawia to bezpieczeństwa w żaden sposób ,sam czasami zastanawiam się czyja to prędkość moja czy tego co mnie poprzedza , spojrzałem z ciekawości na prędkościomierz i mało nie wjechałem poprzedzającemu mnie w tył , oderwanie wzroku od drogi i spoglądanie na zegary zajmuje troszkę czasu co nawet przy dozwolonej predkosci jest niebezpieczne a już nie mówiąc w ruchu miejskim 11:47, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie pacz!Nie pacz!

7 3

To ci kierowca..! Spojrzał na prędkościomierz i już omało nie doszło do wypadku. Szanowny "kierowco" przesiądź się na trójkołowy rowerek. Wówczas nie będziesz miał problemów w czasie jazdy. ? 12:16, 21.02.2020


KidawskiKidawski

6 5

na jednopasmowej drodze to powinno być na jakims osiedlu 12:07, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KnockKnock

18 8

jak na sygnalizatorach takie coś się wiesza to nic dziwnego .Ale jak zwykle po włocławsku wszystko musi sie tu odbywać z każda robotą 12:09, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prośba do Niej...Prośba do Niej...

18 14

Do Pani czytelniczki - proszę ; niech pani zrezygnuje z prowadzenia samochodu, bo przy takiej "wysokiej" klasie umiejętności, jaką pani przedstawiła - może dojść do niemałej tragedii na drodze. Z góry dziękuję. 12:10, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZiomekZiomek

12 9

To powinni usunąć gosc ciężarówka wjechał siostrze w tył auta bo zamiast na światła gapił się na ten badziew 12:24, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

20 6

Nie zrzucajcie winy na tablice. Na skrzyzowaniu przy tesco ich nie ma, a tam tez wciaz przejezdzaja na czerwonym. Ludzie po prostu nie mysla za kierownica i nie ma to zwiazku z tablicami pomiaru predkosci. 12:40, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

31 6

Ten dyrektor to niech się w głowę puknie, po cholerę ten fotoradar? Byście się wzięli za sekundniki na skrzyżowaniach i za oświetlenie przejść dla pieszych. A za marnotrawienie publicznych pieniędzy powinny być kary więzienia. 12:43, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dzwondzwon

17 2

Potwierdzam, sam widziałem jak tir przejechał skrzyzowanie na czerwonym swietle w momencie jak buźka zmieniła kolor na zielony. 12:49, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MOTYLMOTYL

15 5

Pomiary powinny byc dla naszych panów Policmajstrów,bo uwielbiają nas karac za przekroczenie szybkosci a sami nieprzestrzegaja przepisow i pędzą ile fabryka dala 12:55, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

glipaglipa

20 5

zmiencie to na zegary to wtedy by bylo fajnie kazdy by wiedzial kiedy zielone swiatlo a kiedy czerwone i by byl plynniejszy ruch 13:01, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piachypiachy

21 16

Ile siana w głowie musiał mieć ten, który wymyślił owy znak. Ludzie sobie specjalnie dodają gazu, albo sprawdzają sobie prawidłowość wskazania zgodnie z ich licznikiem. Doprawdy aż dziwi, że jeszcze nie było tam wypadku, a mimo to poprawić bezpieczeństwo.
Jedyne co na skrzyżowaniach zdało by egzamin to sekundniki, gdy te pokazują czas do zmiany - jak widzę 15 sekund to nie dodaje gazu bo wiem że spokojnie przejdę, albo jak widzę 2 sekundy to dojeżdżam hamując silnikiem bo i tak wiem, że gdy dojdę będzie czerwone. Natomiast w przypadku jego braku lub tego obecnego bezwartościowego jadę z maksymalną dozwolona i gdy mnie zaskakuje żółte to bywa że dodaje gazu by przelecieć. 13:03, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

25 16

A kierowcy to przepraszam idioci, że nie wiedzą do którego światła się stosować? Strach na drogę wyjechać, skoro takie barany zdają prawko. A prędkość każdy widzi na liczniku w swoim aucie, więc chyba wie, czy jedzie przepisowo, czy nie.... 13:16, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oj pawełekoj pawełek

19 10

trzeba było kartoniki dalej składać ,a nie brać się za politykę i ulepszanie miasteczka-prawda jest taka ,że to cholernie niepotrzebny wydatek i tylko rozprasza !!!!!!!!!!! 13:19, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LambadaLambada

18 3

Macie za dużo urzedasow w polandii i wymyślają takie cuda.
A ilu ich siedzi w US albo ZUS ie ?? Tak dopiero jest gmatwanina przepisów
A wszystko po to żeby kowalskiemu żyło się gorzej a Polska rosła w siłe 13:45, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sasha GraySasha Gray

9 3

A wystarczyło tam powiesić moje zdjęcie z pracy. Lepsze niż foto radar. 13:49, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekawskiCiekawski

18 3

Cały czas ciekawi mnie dlaczego w nocy w całym mieście sygnalizatory działają praktycznie normalnie a nie są wyłączane i trzeba stać bez sensu na skrzyżowaniu mimo że w kompletnie nikogo innego nie ma w okolicy. 14:04, 21.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WiedźmiątkoWiedźmiątko

2 9

Takiś jasnowidz ? A skąd wiesz, że właśnie w chwili, gdy będziesz przejeżdżał skrzyżowanie, ktoś inny nie wyjedzie z bocznej drogi? 17:06, 21.02.2020


WiedźmiątkoWiedźmiątko

5 0

Raczej z powietrza się tam nie weźmie tylko będzie go widać wcześniej. Jak masz pierwszeństwo to musi Ci ustąpić jak on ma to twój błąd bo nie ustąpiłeś. Co w tym trudnego? W innych miastach wiele skrzyżowań nawet dużych jest oznaczonych znakami i światła są wyłączone w nocy by upłynnić ruch a nie stać co światła minutę albo dwie bo jeden z drugim podstaw jazdy autem nie znają. 18:29, 21.02.2020


BB

4 0

Bo cymbały jak są światła wyłączone to nie wiedzą jak jeździć nie patrzą na znaki 22:52, 21.02.2020


sekundniksekundnik

18 4

a ja myślałem za pierwszym razem jak to cudo zobaczyłem, że mam 49 sekund do końca zielonego światła, a jakie było - nie wiem? 14:23, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DiscDisc

15 6

Takie absurdy tylko we Włocławku. Urzędnicy nie mają wiedzy , wystarczy im legitymacja partyjna. i wszystko w temacie. 16:17, 21.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BiurokracjaBiurokracja

9 1

Legitymacja partyjna, to też nie zawsze wystarcza. Czasem potrzebny jest również peryferyjno - powiatowy adres zamieszkania. 17:04, 21.02.2020


DanDan

10 3

Do Jodeł
Masz rację i to w 100 procentach. JAKI TEN NARÓD........... Zabrać prawka i już. Tacy ludzie stwarzają ogromne zagrożenie na drogach. Szok. SZOK. 16:38, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

P.PP.P

9 1

W Niemczech takie znaki z pomiarem prędkości stoją przy wjazdach w teren zabutowany zaraz za tablicą informacyjną 17:56, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


hehehehe

1 0

TO widzę że musisz go dobrze znać :) może idź powiedz mu to prosto w twarz szczurku xD internetowy bohaterze huehuehue. Driver zostałeś oficjalnym kasztanem i dzbanem portalu 09:06, 22.02.2020


niesmakkniesmakk

10 5

Jak ktoś nie potrafi rozróżnić, zielonej buźki od zielonego światła to powinien się przesiąść na rower. Dla bezpieczeństwa swojego i innych, w pełni sprawnych umysłowo użytkowników drogi. 18:56, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec WłocławkaMieszkaniec Włocławka

21 0

Ja uważam, że na skrzyżowaniach zamiast tych znaków, powinny być zainstalowane sekundniki ile czasu zostało do zapalenia się innego światła (tak, jak np. jest w Płocku). 19:00, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PośrodkuPośrodku

22 2

Te buźki to lipa,ale już te liczniki pokazując za ile zmienią się światła-Super sprawa.W Płocku są od dawna i tam się to sprawdza.Dobrze i bezpiecznie się przy takiej pomocy jeździ.Więcej takich liczników we Włocławku by się przydało. 19:49, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12351235

1 0

Wisi mi to. 22:59, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kierowca od 22 lat Kierowca od 22 lat

2 1

Znak oznajmiajacy na tamie predkosc jaka powinien maksymalnie poruszac sie pojazd dotyczy jakiego typu pojazdow ??? Te same ograniczenie jest zastosowane na urzadzeniu do pomiaru predkosci?
23:18, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IkIk

12 4

Ale to Ci kretyni, którzy mylą sygnalizator z uśmiechnięta buźka stwarzają zagrożenie. Większy problem leży w pseudo kierowcach 06:39, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaaaJaaa

5 1

Główni założą i zadowoleni kilka samochodów niech jedzie i to wariuje lepiej by założyli sekundniki takie jak w Płocku są fajna sprawa bo kierowca wie czy ma czas jeszcze na przejazd czy już musi hamować ale u na musi być na odwrót to są ż drogami nową nawierzchnią a już dziury albo popularne placki lub studzienki zapadajace się jeden przykład z dziurami wiadukt a podatki sie placi za to wiec trzeba wymagac bo za zawieszenie nikt nam nie odda :-) pozdrawiam 08:50, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaaaJaaa

8 1

Gówno założą i zadowoleni kilka samochodów niech jedzie i to wariuje lepiej by założyli sekundniki takie jak w Płocku są fajna sprawa bo kierowca wie czy ma czas jeszcze na przejazd czy już musi hamować ale u na musi być na odwrót to samo z drogami nowa nawierzchnia a już dziury albo popularne placki lub studzienki zapadajace się jeden przykład z dziurami wiadukt a podatki sie placi za to wiec trzeba wymagac bo za zawieszenie nikt nam nie odda :-) przepraszam jeszcze raz musiałem napisać bo błedy były przez słownik t9 pozdrawiam 08:58, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

9 1

W Płocku ze światłami są sekundniki odmierzające czas które strasznie ułatwiają jazdę u nas zrobili pomiar prędkości który do złudzenia to przypomina i strasznie wprowadza w blad!!! 18:28, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

były oborowybyły oborowy

0 1

prędkość jadącego pojazdu po pasie ,nad którym jest zamontowany. 13:58, 23.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

0 0

Pomiar prędkości powinien odbywać się tylko przy wyświetlanym zielonym świetle , w innym przypadku stwarza ogromne zagrożenie ! 10:41, 24.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jerzy 186Jerzy 186

0 0

Wszyscy się rozpisują na temat bezpieczeństwa na tym skrzyżowaniu a wystarczy pobudować skrzyżowanie z ruchem okrężnym i na długie lata mamy bezpieczeństwo zapewnione Co najwyżej może się przytrafić to kolizja I po sprawie 17:26, 24.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

agaga2020agaga2020

2 0

popieram, znak jest mega mylący
19:14, 24.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

R.PR.P

1 0

Proponuję jeszcze zmienić czas działania sygnalizacji na skrzyżowaniu wieniecka/toruńska ,okrzei/kapitulna, koło Tesco, na Wroniej. Auto które nie zdąży zjechać i stoi na środku skracając w prawo powinno mieć dłużej zapalone światło zielone aby wszyscy opuscili tzw."rondo " A jest tak ze auto ruszy i za chwilę znów stoi jak w pulapce . 21:05, 24.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DttreDttre

1 0

Beznadziejny znak,mylące kolory i skrzyżowanie bardzo niebezpieczne.Ale,czy jest ktoś rządzący i myślący we Włocławku? 16:25, 25.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

50-latek50-latek

1 0

Panie Żyżelewicz - wypowiedzi i działania Pana całkowicie dyskwalifikują do zajmowania takiego stanowiska w mieście. Uważam, że Pana pomysłami powinny zająć się odpowiednie służby 17:01, 25.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SageSage

0 1

Mylenie sygnalizatora z buźką utwierdza mnie w przekonaniu że niektórzy nie powinni mieć prawa jazdy. Jeżdżę tą trasą wielokrotnie i nigdy nie miałem problemu z rozróżnieniem. Proponuje na egzamin na prawo jazdy obowiązkowo wprowadzić psychotesty wraz z obowiązkowym ich odnawianiem co kilka lat i spora cześć kierowców nie będzie miała prawka. 20:54, 25.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyu76548tyu76548

0 1

1. Nie tuż przy sygnalizacji
2. Inne kolory: np. niebieski i biały 21:15, 25.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tYtY

0 0

Pojawił się nowy koleś który znalazł sobie kolegę który przytulił sporą kasę za sprzedaż takiego badziewia które nie jest nikomu do szczęscia potrzebne, szukasz nowej lokalizacji oddawaj kasę za to a ten sprzęt zamontuj sobie na wyjeździe z garażu.
I w ten sposób marnuje się pieniądze z budżetu na nie przynoszące żadnego pożytku głupoty 09:20, 26.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%