Ekspert z zakresu marketingu i konsultingu sportowego zdradzi włocławianom, jak poruszać się w świecie sponsoringu sportowego i pozyskiwać fundusze na inicjatywy sportowe. W poniedziałek (19.06) we Włocławskim Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu odbędzie się szkolenie "Profesjonalny marketing sportowy".
Szkolenie "Profesjonalny marketing sportowy" rozpocznie się 19 czerwca o godz. 10:00. W siedzibie Włocławskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu przy ul. Żabiej 12 a powinni stawić się wszyscy, którzy chcą dowiedzieć się m. in., jak skutecznie poszukiwać sponsorów dla działań sportowych.
Podczas spotkania zostaną poruszone zagadnienia marketingu i sponsoringu sportowego. Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć oferty sponsoringowe i kampanie ofertowe, pozyskiwać sponsorów i jakie świadczenia im oferować. Szkolenie obejmie również zagadnienia z zakresu promocji i PR-u produktu sportowego, współpracy z mediami oraz społecznością lokalną.
Spotkanie poprowadzi Grzegorz Kita, prezes i właściciel Sport Management Polska, specjalista z zakresu marketingu i konsultingu sportowego. Grzegorz Kita to uznany autorytet z zakresu zarządzania w sporcie i zarządzania klubem sportowym. Jest prekursorem i pionierem rozwoju rynku marketingu i konsultingu sportowego w Polsce. Jest także najczęściej cytowanym w mediach i proszonym o opinię ekspertem z zakresu marketingu sportowego. W swojej karierze zrealizował ponad 250 projektów. Zasłynął m. in. realizacją projektu T-Mobile Ekstraklasa dla T-Mobile (2011-2014), przygotowaniem strategii i wypromowaniem polskiego pływania w latach 2005-2008 czy wielkimi transakcjami futbolowymi (ITI - Legia Warszawa, Allianz - Górnik Zabrze).
Aby zarejestrować się na szkolenie, wystarczy przesłać zgłoszenie drogą mailową pod adres: [email protected] lub [email protected] albo zgłosić się telefonicznie pod jednym z numerów: 505 991 392, 54 416 62 60. Liczba miejsc jest ograniczona. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
Wojtek Prokopowicz15:16, 18.06.2017
2 0
W uzupełnieniu artykułu, pragnę dodać, że szkolenie kierowane jest również do przedsiębiorców w celu skutecznego aktywowania sponsoringu, tak żeby przekazywane środki na drużyny sportowe i imprezy przyniosły efekt zwrotny. 15:16, 18.06.2017