Zamknij

Samochód najechał na mężczyznę leżącego na drodze. Policja szuka świadków

19:09, 11.02.2019 KMP Włocławek/oprac. N.S Aktualizacja: 15:57, 12.02.2019
Skomentuj Fot. depositphotos Fot. depositphotos

Podczas wyprzedzania innego pojazdu 21-letni kierowca najechał na ciało mężczyzny leżącego na drodze. 46-latek zmarł w szpitalu. Sprawę badają policjanci pod nadzorem prokuratora.

Do wypadku doszło w piątkową noc (08.02.), po godz. 22 w m. Wolica (gm. Brześć Kuj.).

- Z relacji zgłaszającej osoby wynikało, że doszło do potrącenia pieszego przez pojazd osobowy. Po dotarciu i zabezpieczeniu miejsca zdarzenia mundurowi przystąpili do ustalenia okoliczności wypadku. Z wstępnych ustaleń wynika, że 21-letni kierujący pojazdem renault, jadąc od m. Polówka w kierunku Osięcin podczas manewru wyprzedzania innego pojazdu najechał na leżącą częściowo na drodze i poboczu osobę – informuje sierż. Tomasz Tomaszewski z KMP Włocławek.

Funkcjonariusze sprawdzili stan trzeźwości kierującego renault. Badanie wykazało, że 21-latek był trzeźwy. 46-letni pieszy z obrażeniami trafił do szpitala. W sobotę (09.02) lekarze powiadomili mundurowych, że mężczyzna zmarł.

Włocławscy policjanci pod nadzorem prokuratora wyjaśniają okoliczności tego tragicznego w skutkach wypadku. W związku z prowadzonym postępowaniem proszą wszystkie osoby, które mogły widzieć mężczyznę idącego drogą w pobliżu m. Wolica lub samo zdarzenie o kontakt telefoniczny z policjantem prowadzącym postępowanie pod numerami: 54 414 56 00 oraz 112.

(KMP Włocławek/oprac. N.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(19)

wloclawianin92wloclawianin92

4 36

A co to, kolejny synalek kogoś ze świecznika ?
Jakie znaczenie mają tu świadkowie zdarzenia ?
Tak czy inaczej, nieumyślne spowodowanie śmierci, nieupewnienie się co do możliwości wykonania manewru...
Jakby to prosty człowiek zawinił to zaraz do aresztu, jak ktoś "ważny" to świadków szukają...
20:17, 11.02.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GłupczeGłupcze

23 3

Ogarnij się i poczekaj aż zdobędziesz więcdj doświadczenia życiowego. Gdyby leżący (pieszy??) miał kamizelkę, łatwiej byłoby go zauważyć, szczególnie po ciemku. Kierowca się upewnił tyle, ile mógł, czyli widział to, co było WIDOCZNE. A nie leżak na jezdni. 21:07, 11.02.2019


KierowcaKierowca

16 2

Dokładnie, gdyby ten leżący facet miał kamizelkę, ten kierowca z pewnością zauważyłby, że "coś się świeci" i raczej nie byłby taki *%#)!& by wyprzedzać. Ale że nie ma ani słowa o kamizelce bądź jej braku, wstrzymuje się z oceną. 21:18, 11.02.2019


Do ciebieDo ciebie

5 13

Głupcze21:07, 11.02.2019

To ty już do lustra mówisz, czyli do siebie i zaczynasz od nika ? :-D )))))))))
Po twych mundrych argumentach tak wnioskuję! I chyba celnie.
Uważam, że pieszy, który upadł z czyjejś winy - być może - na jezdni, powinien nawet latarnię czerwoną ustawić, że w tym miejscu leży. :))))))
A kierowca to, co? Ślepy był na jedno oko, na dwa może, albo czy zapierrniczałł 100 na godzinę?!
Ten kierowca powinien dać na mszę w podzięce Bogu, że zamiast człowieka nie leżał tam przewrócony pień drzewa, bo nie wiele z tego ''orła szos'' by zostało po ''pocałunku'' z pniem. Zapewne już tylko rodzinne wspomnienie. Wtedy też byś napisał, że; to wina drzewa, iż kierowca na nie najechał i się rozbił, bo drzewo nie było ubrane w żółtą kamizelkę? Czyżby kierowca głowę wiózł w bagażniku zamiast mieć ją w czasie jazdy na szyi? Gdyby myślał, to nie najechałby człowieka na drodze !
Człowieka, którego - być może - jakiś czas wcześniej poważnie potrącił poprzedni równie mundry "orzeł szos".
23:24, 11.02.2019


reo

Dzieci z BullerbynDzieci z Bullerbyn

15 3

Miał kamizelkę czy nie 20:25, 11.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

makarymakary

33 3

do włcławianin92
w artykule napisane jest że poszkodowany leżał częściowo na poboczu
a częściowo na jezdni
ciekaw jestem jaki Ty masz refleks , pewnie jak Kubica ale większość
kierowców pewnie by najechała na taką leżącą osobę 20:27, 11.02.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

włocławianin92włocławianin92

5 21

Ja nie wyprzedzam gdy warunki na to nie pozwalają. A w Wolicy hmm, pojedź i policz latarnie oświetlające drogę. Dodatkowo warunki też nie są sprzyjające o tej porze roku. Poza tym refleks ? Tam jest częściowo zabudowany, a następnie 70km/h. Czy 21 latek jadący przepisowo nie potrafi dostrzec przeszkody ? Zamiast krytykować, zacznijcie poszerzać wiedzę na temat przepisów drogowych. Nie oszukujmy się że ok 5% wypadków to nieszczęśliwe zdarzenia losowe, cała reszta to głupota i nie przestrzeganie przepisów. Mam 27 lat, prawo jazdy od 8 lat i nigdy nie dostałem mandatu ani nie uczestniczyłem w zdarzeniu drogowym. Jeżdżę przepisowo - bo ja szanuje swoje życie i życie innych uczestników ruchu. Koniec tematu. 21:37, 11.02.2019


kierowiec...kierowiec...

2 8

do makary20:27, 11.02.2019

Ty należysz do tej większości kierowców, która najeżdża na ludzi bez żółtych kamizelek? A gdyby miał czerwoną, to byłaby nieważna? A myślenia, siadając za kierownica nie uruchamiasz, tak jak silnika? Nie zakładasz, że może będzie szedł ktoś nocą jednak bez kamizelki? Bo to tak trudno to zakładać?! I co? Przejedziesz go, bo brak kamizelki cię niby usprawiedliwia, że na człowieka najedziesz i może ukatrupisz kołami i maską ?
Ludziom z takim durnowatym umysłem nie powinni dawać praw jazdy, bo to są bezmyślni zabójcy! Tym bardziej; gdy jedziesz w terenie dobrze ci znanym i wiesz, że czasem na poboczu znanych ci dróg tuptają miejscowi ludzie bez kamizelek!

A, co się curvus mat' stanie jeśli dojedziesz do swej chawiry pół godziny później, bo nie będziesz zapierrniczałł 80-tką tylko np. 30/h, i zawsze zdążysz zatrzymać wóz. 23:35, 11.02.2019


makarymakary

5 0

do kierowiec
źle się stało że zginoł człowiek , jednak sam sobie zaprzeczasz
bo ofiara nie szła tylko leżała , a kiedy jest ciemno i chcesz wyprzedzać to zwracasz uwagę
na obiekty poruszające się . idąc tropem Twojego myślenia nie powinniśmy korzystać z samochodów bo są zbyt niebezpieczne . wydaje mi się że dobrze znałeś ofiarę i dla tego tak emocjonalnie reagujesz , styk drogi i pobocza to nie jest miejsce do leżenia , zwłaszcza w lutym i na tym należy się skupić . 13:52, 12.02.2019


hania32hania32

5 0

do kierowiec:
to niech ludzie tuptają JAKKOWIEK oświetleni/widoczni. w kamizelce, z innym elementem odblaskowym, latarką. czymkolwiek, byle byli widoczni. to ich obowiązek. KAŻDY użytkownik ruchu ma obowiązek nie stwarzać zagrożenia dla innych w ruchu, do tego należy bycie widocznym. 13:54, 12.02.2019


01020102

1 0

Do włocławianin92
Gdzie na wolicy jest ograniczenie do 70km/h? 18:39, 12.02.2019


włocławianka22włocławianka22

19 2

pytanie czy poszkodowany był trzeżwy bo nic nie napisali a pijanych leżących na poboczach nie brakuje 21:55, 11.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AbstynentAbstynent

4 13

Jeśli nie był trzeźwy - to co? Należało go przejechać? Niby taka dorosła, a myśli jak dziecko z przedszkola. :) 23:37, 11.02.2019


do Abstynentado Abstynenta

8 0

nie, nie należało go przejechać, nawet jeśli był pijany. to po drugie. po pierwsze w ogóle nie powinno go tam być. jak nie umie pić, niech nie pije. trudno, żeby ktoś myślał za kogoś innego, kto swój rozum zostawił w domu. 11:30, 12.02.2019


JajajajJajajaj

14 1

Mogl lezec na chodniku .. tak czy nie? Droga sie jezdzi chyba ze sie myle 23:31, 11.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

daruxdarux

8 0

A to wyprzedza się jak są tylko latarnie..
Włocławianin ogarnij się..
Jesteś zwykły pieszym z miasta i gowno wiesz o życiu..
Jeszcze raz proszę ogarnij się, zasmakujbtroche życiowej spokojności, wyluzuj pasek u spodni..
Będzie lepie..:))) 11:15, 12.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie z włocławkaNie z włocławka

10 0

No proszę jakie orły włocławianin to widzę najlepszy kierowca na świecie. 92 to zapewne rocznik jak masz takie pojęcie o prowadzeniu pojazdu jak o komentowanie to lepiej daj sobie spokój i z prowadzeniem i z komentowaniem. Z artykułu wiesz tyle co nic a mądrzysz jak byś wszystkie rozumy zjadł. Miałeś kiedyś kolizję? Nie ze swojej winy? To są ułamki sekund nawet przy niewielkiej prędkości. A jak ten leżący był wcześniej przez kogoś potrącony i tylko kawałek nogi wystawało na którą najechał 21 latek to co za śmierć winien jest 21latek? świadków nie trzeba? Nie osądzaj jak nie znasz szczegółów. Nie mówie ze 21latek nie jest winny ale okoliczności mogły być różne więc jeżeli wymagani są świadkowie to nie wszystko musiało być tak oczywiste jak Ci się wydaje. 11:29, 12.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

22352235

6 0

Co do niektórych komentujacych. Napewno nie raz w nocy lub wieczorem jechaliscie za kierownicą czy jako pasażer i zdarzyło się wam ze szedł ktoś nieoswietlony- nie było go widać. To teraz wyobraźcie sobie ze ten sam człowiek nie idzie, a leży i dopiero komentujcie. Leżący jest jeszcze mniej widzialny niż idący. Druga sprawa jeśli nie było zakazu wyprzedzania oznakowanego znakiem pionowym lub poziomym to dalej nic nie musze pisać. 18:34, 12.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Też kierowcaTeż kierowca

15 0

Słuchajcie, nie kłóćmy się, bo czasu nie cofniemy. Stała się tragedia wielka dla obu rodzin. Znam pieszego. To był dobry człowiek, nie szukał awantur, życzliwy, grzeczny, chodził piechotą, bo nie miał samochodu, a podwozić ludzie nie chcą. Kierowcy nie znam, ale to nic nie znaczy, nie musi być drogowym bandytą. Może jechał powyżej dozwolonej prędkości, a może zwyczajnie miał pecha, pamiętajmy też, że nie wiadomo, czy pieszy nie został wcześniej potrącony, a sprawca zbiegł. A może pieszy chorował, zasłabł, nie wiadomo. Pieszy popełnił błąd - brak odblasków kosztował go życie. Obie rodziny przeżywają ogromną tragedię, nie dokładajmy im cierpień komentarzami. 19:52, 12.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%