Zamknij

Szpetal Górny: Mieszkańcy się boją, że w środku lasu postawią apartamentowce. "Ludzie płaczą"

15:00, 13.04.2021 G.S. Aktualizacja: 13:29, 16.04.2021
Skomentuj Ulica Radosna w Szpetalu Górnym: czy tu, jak mówią okoliczni mieszkańcy, w środku lasu, w sąsiedztwie wyłącznie domów jednorodzinnych, powstaną, bloki? Fot. DD. Ulica Radosna w Szpetalu Górnym: czy tu, jak mówią okoliczni mieszkańcy, w środku lasu, w sąsiedztwie wyłącznie domów jednorodzinnych, powstaną, bloki? Fot. DD.

W Szpetalu Górnym pod Włocławkiem, w sąsiedztwie wyłącznie domków jednorodzinnych i lasu, wyrosną kilkupiętrowe bloki? Boją się tego okoliczni mieszkańcy. 

Radosną w Szpetalu Górnym i sąsiednie ulice bez przesady można nazwać sypialnią. W pobliżu las, wokół gęsto od domków jednorodzinnych. Ciągle powstają nowe. 

Ostatnio spokój tutejszych mieszkańców zburzyła informacja, że na około 2-hektarowej działce u zbiegu właśnie Radosnej z Zagajnikową miałyby powstać kilkupiętrowe bloki. Jak mówią, "apartamentowce". 

- To jest zagadka kosmiczna. Nie wiemy, jak to osiedle będzie wyglądało, na razie przygotowują teren. Ludzie, którzy zaczęli się naprzeciwko tego budować, dosłownie płaczą. Wokół domki jednorodzinne, a tu chcą postawić kilkupiętrowe bloki? 

- słyszymy od jednej z mieszkanek tej okolicy. 

Na działkę, na której, według mieszkańców, mają powstać bloki, niedawno nawieziono kruszywa, żeby podnieść teren. Właściciele okolicznych domów, twierdzą, że ciężkie samochody zniszczyły nawierzchnię Radosnej.  

W związku ze sprawą krytyka spada na wójta gminy Fabianki, na terenie której leży Szpetal Górny. 

  - Wójt wie, co tam będzie, ale po prostu ściemnia - stwierdza kobieta mieszkająca w pobliżu rzekomo planowanej inwestycji. 

[FOTORELACJA]14337[/FOTORELACJA]

Wójt Fabianek o inwestycji przy Radosnej: "Ja nic nie wiem"

Wójt gminy Fabianki, Zbigniew Słomski na pytanie czy przy Radosnej w Szpetalu Górnym mają być budowane bloki odpowiada: "Ja nic nie wiem". 

- Na obecnym etapie nie ma takiego wniosku o warunku zabudowy. To są plotki - mówi Zbigniew Słomski.

Jednocześnie potwierdza, że sprawa budzi duże emocje wśród okolicznych mieszkańców.

- Ludzie do mnie dzwonią, ale ja, na obecną chwilę, nic nie wiem. Na jednej działce zaczęły się roboty rekultywacyjne, ale nie wiem czy jest jakiś zainteresowany deweloper. Ja sprawdzałem tę informację, nikt nie złożył wniosku o warunki zabudowy

- zarzeka się wójt. 

O ewentualnym pomyśle budowy przy Radosnej bloków wójt mówi tak:

- Są i zwolennicy, i przeciwnicy. Ci, co (już tam - red.) mieszkają, będą się sprzeciwiali, ci, którzy chcą nie za drogo kupić mieszkanie, będą za tym. Ja muszę wypośrodkować i zrobić wszystko, żeby ten spokój społeczny był. Zadeklarowałem tym zainteresowanym, którzy do mnie dzwonili, że na pewno będę robił wszystko, żeby bloków nie było, ale ja też jestem ograniczony prawem, które w Polsce jest. 

Jednocześnie wójt zaznacza: 

- Są przepisy, których ja nie przeskoczę. Nie ma tam opracowanego miejscowego planu, który by wskazywał, jaka ma być architektura budynków. 

Słomski przy okazji przypomina, że były na terenie gminy dwa przypadki, kiedy inwestor chciał budować bloki, ale ostatecznie miały one nie powstać przez działanie gminy. - Uważam, że są tereny, gdzie może powstać taka inwestycja, ale są też takie, gdzie nie powinna, bo zakłóci estetykę - przekonuje wójt. 

Pytany czy wie, jaka firma miałaby stawiać przy Radosnej bloki, odpowiada, że kontaktował się tylko z właścicielem terenu. - On na tym etapie zaprzeczył, że tam miałyby być jakieś bloki - zapewnia Zbigniew Słomski. 

 W sprawie zniszczonej drogi rozkłada ręce: 

- Co ja mogę zrobić, jak tam jest droga gruntowa? Na drodze gruntowej nie ma ograniczenia tonażu. Też tak nie można podchodzić - mieszkańcy się tam budowali i taki sam sprzęt tam chodził. Ja też muszę wypośrodkowywać takie rzeczy.

Skontaktowaliśmy się z właścicielem firmy, która podniosła do wysokości drogi teren przy ul. Radosnej. Nazwę podali nam sami mieszkańcy.  Mężczyzna odmówił udzielenia odpowiedzi na pytanie, czy zamierza postawić przy Radosnej bloki. 

- Nic na razie nie ujawniam. Kiedy będą jakiekolwiek plany, gmina będzie o tym wiedziała - stwierdził 

(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(86)

LgbtLgbt

48 23

Oby były jak najwyszsze 15:19, 13.04.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DddDdd

18 9

Popieram 15:29, 13.04.2021


IqIq

5 9

Czyli zupełnie odwrotne do twojego ilorazu inteligencji trollu :) 22:46, 14.04.2021


reo

oXoX

44 29

Popłaczą, popłaczą i przestaną. Jak chcecie natury i spokoju, to pomiędzy Włocławkiem z Łodzią macie wystarczająco dużo pól i lasów. Nawet krowe można zobaczyć z bliska 15:19, 13.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vikvik

23 11

Masakra tam mieszkać 👎
15:24, 13.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CvbCvb

64 12

W jednym się z Wójtem zgadzam jak sami się budowali to też jeździł ciężki sprzęt (bo przecież nie wozili materiałów budowlanych na taczkach) a teraz wszystko im przeszkadza.Ale cóż taki naród Polski,wredny i zawzięty.Wazne żeby im było dobrze a reszta już się nie liczy.Nawet jeśli bloki powstaną to co to komu przeszkadza.Kazdy przecież gdzieś chce mieszkać,a jak się nie podoba to niech się wyprowadzą na bezludną wyspę. 15:28, 13.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WredotaWredota

0 4

No właśnie" naród wredny i zawzięty " taki jak osoba komentująca. Niech się sama domyśli co napisała. I do tego brak myślenia.Standard narodowy. 09:21, 15.04.2021


Wsiok Wsiok

27 12

Fajna okolica .Masakra to mieszkać w Apartamnetowcach w mieście, które kosztują tyle hajsu że hoho.Teraz lepiej mieszkać poza miastem lub mieć mały domek na wsi .Te wszystkie Apartamenty to kupa szmalu i jeszcze w stanie surowym .Masakra 15:29, 13.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JodełJodeł

67 9

Przepraszam bardzo,ale jak dzisiejszy mieszkańcy się budowali wycinając drzewa,roślinność,niszcząc tereny pod własną zabudowę to czy ktoś miał sprzeciw? Jak koparki,TIR-y z materiałem tam jeździły to czy komuś to przeszkadzało? Hmm? Naprawdę taki ból,bo ktoś kupił za swoje? Własna ziemia i nie może nic robić,bo co? Ten zapach cebuli mieszkańców czuję przez monitor.Jakim prawem,ktoś ma decydować co sąsiad ma budować,a co nie? Poza tym tam droga jest gruntowa,a nie żadna asfaltowa.Sami obecni mieszkańcy niszczyli wszystko by postawić swoje mieszkania,a teraz co? Ta hipokryzja....🙁 15:32, 13.04.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

CvbCvb

17 2

Popieram,chamstwo ludzi nie zna granic. 15:35, 13.04.2021


Sw.MateuszSw.Mateusz

2 1

źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz 06:03, 15.04.2021


stachstach

0 4

Sluchaj buraku,przyjedż na miejsce i zobaczysz ,że dojazad do gruntowej ulicy Radosnej prowadzi przez asfaltową ulicę Leśną, lub ulicą Jasną na której asfalt składali się mieszkańcy tej ulicy. 13:36, 15.04.2021


AsaAsa

20 11

Tak to jest jak Włocławek nie ma planu zagospodarowania przestrzennego. 15:48, 13.04.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

NieukNieuk

17 0

To nie Włocławek tylko Fabianki tłuku. 17:57, 13.04.2021


SpekulantSpekulant

6 0

Włocławek akurat ma plan miejscowy 00:31, 14.04.2021


xdxd

3 1

ta, chyba w dupie... każdy dom inny. od sasa do lasa. Zero nowych przychodni na budujacych sie oseidlach, zero nowych szkół, zero filii urzędów aby załatwić sprawe na miejscu blisko domu. nic.. 08:44, 15.04.2021


SławomirSławomir

10 6

Powinni na Zachodniej w Szpetalu pobudować takie coś. 15:59, 13.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TigraTigra

23 3

Macie pewnego "rektora", który jest jednocześnie przewodniczącym rady gminy. Więc niech pokaże jaki on "skuteczny" xD. 16:02, 13.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zawiślok.Zawiślok.

14 6

Jak chcą tam budować bloki jak niema przyłącza do żadnej ciepłowni miejskiej, chyba że taka powstanie jeżeli by miało coś tam powstać to mieszkania by były sprzedane już dawno. Nie dziwi was że nas ubywa ale zabudów przybywa na Zawiślu i Michelinie? 16:16, 13.04.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TommmTommm

8 0

Wystarczy że jest przyłącze gazowe reszta nie stanowi problemu
19:17, 13.04.2021


Mieszkanka gminyMieszkanka gminy

4 1

'Słomski przy okazji przypomina, że były na terenie gminy dwa przypadki, kiedy inwestor chciał budować bloki, ale ostatecznie miały one nie powstać przez działanie gminy. '


Kultura, Pan Słomski...
Porażka portal 19:49, 13.04.2021


SławomirSławomir

5 0

Michelin i Zawiśle to także Włocławek. 21:28, 13.04.2021


PolusPolus

32 10

Teraz protestują czują się właścicielami lasów mają swoje więc niech pilnują przeszkadzają bloki bo za dużo ludzi przeszkadzają drogi bo zanieczyszczenie ale po imych osiedlach i miastach by jeździli jak im się nie podoba niech sprzedadzą i kupią sobie ranczo z 10 h i w środku się budują nic im nie pasuje 16:45, 13.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadRad

39 4

Śmieci , Śmieci , Śmieci...
Mieszkańcy pobliskich domków !!!
Zacznijcie swój protest od posprzątania tysięcy śmieci - również tych widocznych na zdjęciach - w swojej okolicy.
I nie wyrzucajcie ich już więcej do tego co zostało z naszych biednych lasów.
16:50, 13.04.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Zawiślok.Zawiślok.

7 2

Miastowi też niech zaczną bo działeczki mają, a śmieci z całego roku nawet po powodzi z działek wywali w kępę. 17:05, 13.04.2021


KrisKris

4 2

Te śmieci na zdjęciu które widzisz,zwoził właśnie przyszły "inwestor". ..razem z tym kruszywem. 19:07, 13.04.2021


ZlotowaZlotowa

4 0

A gdzie są one zwozone i utylizowane. Co? I kto za to płaci! 02:21, 14.04.2021


Mieszkaniec popieramMieszkaniec popieram

24 0

Niech budują, byle ładnie, schludnie i w odpowiedniej proporcji zieleń i wysokość budynków. Tam nie powstanie nic wyższego niż 2-3 piętra. 19:01, 13.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MnbhMnbh

13 0

Ludzie płaczą ze szczescia 19:18, 13.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nadecinadeci

14 12

niech im buduja.
dobrze im bo tam mieszkaja sami nadeci wlasciciele domow. 20:14, 13.04.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KrisKris

6 7

Znasz Wszystkich,że tak piszesz?Masakra...Przedstaw się, może się znamy..
Pozdrawiam 20:40, 13.04.2021


SławomirSławomir

3 0

No zwłaszcza taki jeden co go wywieźli na taczkach z pewnego przedsiębiorstwa na Rysiej. 20:40, 15.04.2021


ZdzichZdzich

13 3

Ten wójt powinien mieć pseudonim Szeregowiec. Gmina nie odpisuje mieszkańcom na żadne pisma od kilku lat. Na szczęście koleś w garniturze Klowna idzie na emeryturę. 20:21, 13.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NurekNurek

1 3

A ty za to bez gaci. 02:20, 14.04.2021


WeteryniarzWeteryniarz

10 1

Niech się gmina pochwali jak musi się tłumaczyć z tego jak z Urzędu zostały podważone wszystkie decyzje odnośnie budowy pozostałych innych planowanych szeregowców w Szpetalu. Skoro w pobliżu są tylko i wyłącznie domki jednorodzinne to nie buduje się szeregowców bez miejsc parkingowych i garaży... 20:30, 13.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KrisKris

10 0

Dokładnie...Plus brak kanalizacji,a w sezonie wiosna/lato brak wody w kranach ..za niskie ciśnienie.Gmina od lat obiecuje nowe przyłącze 🙄 20:58, 13.04.2021


ws, wyrębuws, wyrębu

4 4

Monopl na wycinanie lasu (pod szeregowe nagrobki) ma proboszcz ks. Dariusz Fabisiak. 20:52, 13.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

naluznonaluzno

10 0

Ciekawi mnie tylko jak właściciel działki przeskoczył przepisy dotyczące budowy na terenie leśnym. Na obydwu działkach jasno są zaznaczone tereny leśne, więc prawnie nie ma szans na to żeby tam coś budować, pożyjemy zobaczymy 22:17, 13.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

marthieeemarthieee

3 1

jest prosta luka prawna 10:59, 14.04.2021


OolekOolek

13 8

No biedactwa płaczą.... Wykupić sobie setki hektarów, wybudować dom pośrodku. Wtedy nie będą mieć bloków w pobliżu domu. 22:48, 13.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucjanekLucjanek

16 1

Wójt pinokio nawet nie poprawia dróg gruntowych po zimie, drogi prywatne po gminnych inwestycjach zostawia rozwalane. Na lisku nawet rondo dla 2 samochodów na dobę wybudował a w Fabiankach ludzie o utwardzenie drogi nie mogą się doprosić. Sprzęt z komunalki u wójta jeździ jak by był jego prywatny. Chyba nadchodzi czas na zmiany. 00:08, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlocekKlocek

9 2

To chyba dobrze. Dawno brakowało takiego projektu. 02:09, 14.04.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ZmartwionaZmartwiona

6 0

A co z droga dojazdowa. Za Wiśle ciężko jest dojechać. 02:10, 14.04.2021


TamaTama

6 1

Włocławek powinien się cieszyć, że będzie praca i że rusza się jakies roboty budowlane. To takie ładne okolice i miasto. 02:14, 14.04.2021


SpokojnaSpokojna

5 1

Inżynierowie zadbają na pewno o wszystko. 02:16, 14.04.2021


SłomskiSłomski

20 0

Jeśli DD podjęło temat z naszej gminy, to zapraszam na Lisek do wójta. Może tak pan " społecznik" opowie dlaczego spółka gminna przez ponad rok czasu budowała budynki gosp. u słomskiego. Dlaczego w co drugi tydz. sprzęt spółki pracuje na gosp. wójta. Może by się zajął np. stworzeniem planu zag. przestrzennego. Ale on woli zajmować nie swoją ziemię i zgłaszać do agencji o dopłatę, jako swoją. 07:47, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klklklkl

15 0

Nie wierzę iż gmina i wójt nic nie wie ,jedna wielka ściema pewnie poszła na to kasa? 07:57, 14.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nikt ważny Nikt ważny

0 0

Oczywiście że wójt wie ,przecież nie powie że nie .W zeszłym roku zostały robione chodniki z Nasiegniewa w stronę Szpetala Górnego i co raptem ominięte zostało w środku jak zawsze ze wszystkim, strach poboczem wracać z pracy już nie wspomnę wieczorem ..A p.wójt już zapomniał że mieszkańcy go popierali ,zapamiętamy na przyszłe wybory .Ale co????? tu nikt ważny nie mieszka . 14:29, 20.04.2021


Słoma z butówSłoma z butów

10 1

Wystarczy napisać do Samorządowego kolegium odwoławczego. 08:24, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZielonyZielony

14 0

Niech Pani redaktor wróci na teren koło cmentarza I zrobi kilka zdjęć z pobliskiego lasu!!!Tam jest wysypisko śmieci!!!Gmina tego nie widzi?Wstyd Panie "Gospodarzu " 08:57, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucekLucek

15 0

ten wójt to krętacz. doskonale wie co się święci. to że nie ma planu zagospodarowania to jedno, sa jeszcze przepisy mówiące o tym, że nowa zabudowa ma współgrać z dotychczasową. dotyczy to wielkości działek, wysokości elewacji, linii zabudowy, itd. w gminie jest ciągły problem z wodą.
wójt na siłe chce zrobić ze Szpetala kolejne osiedle, więc na wszystkie sposoby omija przepisy. wiem to z własnego doświadczenia 09:00, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HhgHhg

15 10

Nowobogaccy co w chałupach kapciami palą tacy sami jak ci z mychelyna 09:36, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

11111111

15 2

Gmina Fabianki to ściema totalna,przez 20 lat nic nie zrobili dla Szpetal Górnego,inne wsie kwitną ,aż pozazdrościć a w tej gminie rodzinka PL i kolejne etaty zdalne /masakra,żenada itp/ 09:37, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaruzeljaruzel

20 3

wójt już pewnie jest na bank dogadany z właścicielem działki, dla mnie to jest dramat, szpetal rozbudowuje się najszybciej z okolicznych miejscowości, a wojt nie robi nic żeby rozwinąć infrastrukturę, teraz nagle buduje kanalizacje na włocławskiej bo co bo do bloków potrzebna? kpiny to są po prostu, połowe ludzi z urzadu to od razu bym zwolnił bo nikt nic tam nie wie, nikt sie nie zna na swojej robocie i tylko etaty żeby kasa była, mieszkam w tej gminie i jestem bardzo rozczarowany podejsciem do spraw mieszkańców, XXI wiek a na ulicach nie ma oświetlenia, mało tego problemy z wodą w godzinach 17 - 23 to jest standard, mam nadzieje, że wójt się jeszcze otrząśnie i zacznie cos robić dla mieszkańców 09:59, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZakazZakaz

11 5

Bloki w lesie??? Zabronić postawią jeden i zaraz wokół włocławka nie bedzie lasów !!!! 11:22, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obłuda 🏡 wąskie ulicObłuda 🏡 wąskie ulic

13 1

Zagospodarowanie przestrzenne, to rola władz lokalnych, wójt pokazał że nic nie zrobił także można wybudować wszystko. Tak samo inne miejscowości i miasta, władze specjalnie nie robią takich planów bo wtedy można robić wszystko co się chce nawet nieestetyczne i brzydkie domki, czy bloki. Bez parkingu albo drogi między domami wąskie gdzie nie można zrobić ani szerokiej drogi ani chodników po obu stronach , ani ścieżki rowerowej ani parkingu po jednej stronie drogi. Wąskie drogi i jep domki, tak czesto wygląda cały Szpetal Fabianki ciasnota a domki są kto to dopuścił robić domek jak droga jest wąska bez kanalizacji! 11:30, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

7 1

Według moich informacji powstaną szeregowce bliźniacze do tych co stoją na przeciw Urzędu Gminy w Fabiankach. Można więc powiedzieć że architektura zgodna ze standardem gminy :)

15:49, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Alfa SrapartmentsAlfa Srapartments

4 3

We Włocławku na ul Ziębiej jakoś urzędnikom miejskim nie przeszkadzało wydać WZ i pozwolenie na budowę bloku 4 piętrowego dla developera więc już nic mnie nie zdziwi.. 21:08, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ela1970Ela1970

9 0

Nie wiem o co tyle hałasu, parę mieszkań wybudują żeby ludziom żyło się lepiej. To tylko 50 mieszkań, w pierwszym etapie. Dajcie żyć 21:22, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andrzej12Andrzej12

2 8

To deweloper zarobi na ludzkim nieszczęściu.. Brak słów 21:24, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyśąctyśąc

8 4

Budować, budować budować. Miasto musi się rozwijać. 21:38, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kujawy Kujawy

6 0

Niedaleko słynnego na cała okolice i wybryków swoich względem kolegów i znajomych Rafała K. z Górnego teraz Cyprianka :D Ten to odwalał numery ! 21:43, 14.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichelisMichelis

9 1

Karane to powinno byc michelin tak samo golony z drzew jest a w kolo pola gołe .Banda znajomkow demoluje mieszkancom wszystko 00:24, 15.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

THHNTHHN

5 2

ludzie jakie bloki , kto by chcial mieszkac w bloku na pustkowiu bez sklepów placu zabaw , pomyslcie , wyszli by z klatki i co błoto , bloki muszą miec parking smietnik garaze , jakis sklep ,place zabaw szkole .
Dlatego buduje sie domki 1 lub 2 rodzinne a nie bloki . 07:36, 15.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

fghjfghj

6 0

A nawet jak by bloki tam powstaly co wątpie
to byscie mieli kanalizacje i chodniki oraz asfalt .
07:38, 15.04.2021


Lucyna od LuckaLucyna od Lucka

13 2

Dojazd do Włocławka niedlugo przez tamę lub promem w Nieszawie. Szykuje sie zamkniecie mostu🙁. Kto kupi te apartamanty przy samym cmentarzu🙂?W sumie extra apartamenty budują w mieście przy torach Chłodna/Prosta😁. Świetne towarzystwo i miejscowka. 08:12, 15.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WładekWładek

12 1

A wójt niby nie wie kto to będzie budował?! Dobry zart, krętacz jakich mało! Firma MB-System ze Szpetala Górnego bedzie to budować! 08:42, 15.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZeSzpetalaZeSzpetala

5 0

To prawda, ponad 10 lat temu zakupił ten teren i go sukcesywnie podnosił ziemia z gruzem 16:42, 15.04.2021


SamSam

3 4

A od kiedy Leśna i Olszowa jest w Szpetalu Górnym ? Załączona mapa chyba nie dotyczy tego artykułu . To gdzie w końcu ma być budowane to Osiedle ? 09:24, 15.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IgnorantIgnorant

6 0

A myslisz ze te nazwy ulic są zastrzeżone tylko dla Wloclawka. Mapa się zgadza i właśnie o tym miejscu zaznaczonym na mapce jest mowa 09:52, 15.04.2021


ZeziZezi

10 1

W tej gminie to od dawna źle się dzieje kolesie rodzinka i ci co chwalą wójta to czerpią profity ci którzy mają inne zdanie są wrogami piękny uśmiech wójta nie przykryje jego złego zarządzania gminą nadmierne zatrudnienie ,brak oświetlenia skandal a drogi do posesji kolesiów w lasach zrobione z asfaltu a teren przed gminą w Fabiankach koszmar dziwne działalności nic z pomysłem estetyką a już brud przy przystanku/przy gminie/to dopiero świadczy o gospodarzu.Wielka pora na zmiany
13:02, 15.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkanieccMieszkaniecc

5 1

Nie wiem z czego robicie sensacje. Zachęcam żeby się przejechać i zobaczyc teren. Las został wycięty już ponad 10 lat, a teraz wycięli jedynie samosiejki topoli czy akacji. Wiec nie wiem jaki las chcecie chronić.... 16:48, 15.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PowiatowaPowiatowa

6 0

Apartamentowce w tym miejscu, to jakiś żart? Widok z okna na cmentarz, polna droga i Escherichia coli w wodzie pitnej, jak to w Fabiankach. 21:23, 15.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do powiatowej do powiatowej

5 0

Wójt Fabianek też nie daje temu wiary. 21:25, 15.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekawyCiekawy

2 3

Zastanawia mnie czy sąsiedzi z domków z naprzeciwka, którzy wezwali redakcje wiedza na jakim terenie mieszkają? Tam 15 lat temu był las i to z dużym, dojrzałym drzewostanem, wycięty pod sprzedaż działek na którzych się wybudowali. Hipokryzja aż krzyczy 08:22, 16.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ciekawszyciekawszy

1 0

Ale nie mieszkają w blokach Ci na przeciwko 12:15, 16.04.2021


uczeń na zdalnymuczeń na zdalnym

4 0

Ludzie ludziom gotują tą zupę:( 14:35, 16.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re jaruzelre jaruzel

1 1

A kto wybrał wójta w demokratycznych wyborach ? Mieszkańcy Lipna , Rypina , a może Płocka ? Nie ?
A może miejscowi nowobogaccy liczyli na przychylność i wybrali tego wójta po obiecankach cacankach ? Więc jak wybrali tak mają .Chyba , że przy najbliższych wyborach wybiorą człowieka kompetentnego a nie karierowicza ... 09:35, 18.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

re re jaruzelre re jaruzel

3 0

z niego taki karierowicz jak ze mnie baletnica, nic nie potrafi załatwic, ciągle tylko obiecuje a nic z jego obiecanek się nie spełnia, mam nadzieje ze po odejściu od władzy ktoś zrobi porządki w urzędzie i połowę nygusów wyrzuci 08:24, 19.04.2021


Mieszkaniec 40+Mieszkaniec 40+

1 0

Panie Wójcie obiecanki cacanki ,zaczęte roboty chodnika i nieskończone .zaraz .p.powie pandemia a na co inne nie ma pandemii.Oj nie ładnie teraz nagle w Szpetalu kanaliza już wiemy dlaczego ,budowa apartamentowców p.nie wie proszę nie żartować .Czekamy na dokończenie chodnika z Nasiegniewa do Szpetala na prostej (w środku brak) O wypadek nie trudno. 14:38, 20.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TRTR

1 1

Skoro dd ropoczęło temat w Szpetalu Górnym to też może się zainteresować nową inwestycją księdza z nijakim Panem P...... który odsiadywał wyrok w więzieniu i prowadzi "nie czyste" interesy. Nowy Rydz.. nam po prostu rośnie za płotem. 14:54, 20.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddd

0 0

czy nie mozna polaczyc CHODNIKIEM Bogucina ze Szpetalem górnym , nie wiele brakuje chodnika
wtedy byłby ciag od cyprianki- fabianki bogocin szpetel górny - włocławek
wiele osób by wtedy zostawialo auta w domu i jezdziło Rowerem 10:54, 13.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chodnik chodnik

0 0

czy nie mozna polaczyc CHODNIKIEM Bogucina ze Szpetalem górnym , nie wiele brakuje chodnika
wtedy byłby ciag od Cyprianki- Fabianki Bogocin Szpetel górny - Włocławek
wiele osób by wtedy zostawialo auta w domu i jezdziło Rowerem 10:55, 13.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polpol

0 0

Czytając oficjalne wypowiedzi i lokalnych lobbystów...temat pozamiatany... 17:09, 24.08.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

&&

0 0

Ten wojt jest od czego? Daje zezwolenia na budowe . Zreszta w tej gmine sa dziwne przetargi ktore nasuwaja podejrzenia... Najgorszy przewoznik jezdzacy coraz rzadziej, w soboty i niedziele wcale, bierze sobie bilety w cenie astronomicznej prawie tyle co do Torunia, gmina brudna, rowy zarosniete, posesje zalane. To betonowanie gminy to w imie ochrony srodowiska ? 19:15, 25.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%