Zamknij

Jak przygotować grafikę na kubki reklamowe? Praktyczne wskazówki

14:23, 30.09.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:23, 30.09.2022

Firmy mogą zwiększyć rozpoznawalność marki, wykorzystując do tego kubki firmowe z nadrukiem. Mały gest ze strony firmy można zamienić w darmową reklamę, która działa nawet wtedy, gdy nie zdajesz sobie z tego sprawy. Sprawdź, jak przygotować grafikę na kubki reklamowe.

Kubki z nadrukiem – pozwól się zapamiętać!

Jeśli szukasz opłacalnego i unikalnego sposobu na promocję swojej firmy lub produktu, kubki reklamowe mogą być świetnym wyborem. Te produkty promocyjne są atrakcyjne, trwałe i wielokrotnego użytku. Dostępnych jest wiele różnych rodzajów kubków, więc możesz wybrać ten, który najlepiej pasuje do Twoich celów. Najczęściej jest to promowanie marki, produktu, usługi lub jakiegoś wydarzenia.

Kubki mogą być również doskonałym sposobem na promowanie oferty produktowej, takiej jak kawa, herbata, gorąca czekolada, napoje sportowe i inne. Ponadto do wyboru masz kilka rodzajów kubków: bidony, kubki termiczne, kubki metalowe, piersiówki, kubki szklane i ceramiczne, termosy.

Jak przygotować grafikę na kubek reklamowy?

Są pewne rzeczy, o których należy pamiętać, projektując grafikę na kubek reklamowy. Ponieważ z reguły powierzchnia kubka jest gładka i błyszcząca, Twój projekt powinien być kolorowy, żywy i rzucający się w oczy. Powinien być również prosty i elegancki. Logo lub projekt powinny się wyróżniać, natomiast tekst powinien być wystarczająco duży, aby można było go łatwo odczytać.

Jeśli chodzi o wielkość grafiki, możesz rozważyć skalowanie jej w górę lub w dół, aby dopasować ją do kubka. Jeśli drukujesz logo lub obraz na kubkach ceramicznych, możesz również chcieć uwzględnić 30-50% odcień szarości, aby wyglądał bardziej naturalnie. Aby mieć pewność, że nasz gadżet reklamowy będzie spełniał oczekiwania, warto współpracować z firmą, która ma doświadczenie w gadżetach dla firm – przykładem są kubki reklamowe od TampoGadżet.

 

Kubek z grafiką i łyżeczką

 

Dlaczego warto zainwestować w gadżety promocyjne?

Im więcej osób wie o Twojej firmie, tym większe masz szanse na przekształcenie ich w klientów. Kubki są skutecznym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marki i mogą zwiększyć sprzedaż firmy. Im więcej wzorów kubków firma stworzy, tym większe prawdopodobieństwo, że przyciągnie więcej klientów.

Firmy mogą również używać kubków do promocji w mediach społecznościowych, zachęt dla pracowników i nagród dla klientów. Te gadżety promocyjne mogą być wykorzystywane do nagradzania klientów darmową kawą, darmowymi napojami, zniżkami na napoje kawowe oraz innymi towarami i usługami. Co więcej, ta forma reklamy nie kosztuje dużo – przeważnie im większe jest zamówienie, tym wychodzi niższa cena za kubek.

Oprócz kubków popularnymi gadżetami promocyjnymi są: torby bawełniane i papierowe, notesy, długopisy, powerbanki czy nawet lunchboxy. Możesz wybrać gadżet, który najlepiej będzie odwzorowywał Twoją firmę.

Podsumowanie

Kubki reklamowe to prosty i skuteczny sposób na promowanie marki firmy. Dzięki temu, że można samodzielnie stworzyć grafikę, mogą być używane do promowania różnych produktów i usług. Najlepsze jest to, że są one niedrogie i ekologiczne. Jeśli chcesz zwiększyć rozpoznawalność marki i sprzedać więcej produktów, powinieneś rozważyć użycie kubków jako narzędzia reklamowego. Z odrobiną kreatywności i kilkoma nowymi grafikami, możesz stworzyć niezapomniany projekt kubka, który promuje Twoją markę.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%