Zamknij
REKLAMA

Koszulki z nadrukiem – nieustająco popularny element codziennego ubioru

15:48, 18.02.2020 | materiały partnera

W dzisiejszym świecie coraz częściej i szerzej ubieramy się nieformalnie. Garnitury i kapelusze ustępują miejsca koszulkom i czapkom. Niezależnie czy mówimy o ciekawym i kolorowym nadruku, czy o ubraniu reklamowym, klasyczny t-shirt jest pierwszym, co przychodzi na myśl. W poniższym artykule przedstawimy Ci wszystko, co musisz wiedzieć o tej ciekawej branży.

Technologia nadruku jest jednym z podstawowych elementów, który decyduje o trwałości i wyglądzie gotowego produktu. Najstarszą, a nadal używaną – z tą różnicą, że starsze maszyny zostały zastąpione przez nowsze rozwiązania – jest sitodruk. Polega ona na nanoszeniu warstw barwnika na tkaninę za pomocą szablonu, który przypomina drobną siatkę. Ta metoda wiele zalet, gdyż możemy uzyskać żywe i nasycone kolory, trwałe zabarwienie, a przy tym wysoką prędkość druku. Główną wadą jest potrzeba przygotowania matrycy – co sprawia, że sitodruk bywa droższy przy niewielkich zamówieniach. Drugą powszechną metodą zdobienia ubrań są nadruki termotransferowe. Jak sama nazwa wskazuje, za pomocą ciepła przenosi się obraz z przygotowanej i pokrytej klejem grafiki. Termonadruki świetnie sprawdzą się przy grubych materiałach albo kiedy ubranie ma nieregularny kształt – przykładem tu może być czapka. Więcej detali i charakterystyk poszczególnych metod poznamy odwiedzając https://www.printing-season.com/termotransfer-cyfrowe-nadruki/.

Ubrania reklamowe – z czym to się je?

Przede wszystkim jest to całkiem uniwersalna metoda marketingu. Niezależnie czy mówimy tu o naszej firmie, koncercie, konwencie, czy innym wydarzeniu, które chcemy spopularyzować, odzież reklamowa będzie stosunkowo tanią i skuteczną metodą. Praktyczna i – szczególnie jeśli postawimy na estetyczny wzór czy grafikę – przyciągająca oko, wzbudzi ciekawość i pomoże zapamiętać markę czy produkt. Koszulki z nadrukiem są wykorzystywane w tej formie już od dawna i nic nie zapowiada, by ich popularność miała zmaleć. Ulotki zwykle kończą w śmietniku lub, co gorsza, na chodniku, a długopisy z logo mają krótki żywot i słabą widoczność. Odzież bądź tekstylne torby na zakupy posłużą zdecydowanie dłużej, a co za tym idzie – dłużej będą naszą reklamą.

Własna linia odzieżowa

Styl swobodny zyskuje na popularności i coraz więcej osób może pozwolić sobie na noszenie wygodnej koszulki z ulubionym nadrukiem nie tylko piątki. Nie dziwi więc, że rosnącym zainteresowaniem cieszą się sklepy oferujące linie t-shirtów czy topów z popularnymi obecnie filmami, serialami czy muzyką. Jeśli sami nie czujemy się swobodnie z kartką i ołówkiem, wystarczy tylko rozpocząć współpracę z grafikiem i wybrać metodę nadruku. Nie musimy wcale z miejsca drukować tysięcy sztuk – wypuszczając krótkie, ograniczone serie oszczędzimy na powierzchni magazynowej, a jednocześnie nie znudzimy się tak szybko potencjalnemu klientowi.

Choć wydawać by się mogło, że zwykła koszulka jest tylko nudną częścią nastoletniej garderoby, wystarczy odrobina pomysłu, by móc to zmienić. Może stać się ona potężnym medium reklamowym, ale i również formą ekspresji nas samych, kiedy ozdobimy ją sloganem z naszego ulubionego filmu czy piosenki.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
© ddwloclawek.pl | Prawa zastrzeżone